מנאל מטיילת – מינכן – חלק 5

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

לחלק הראשוןלחלק השנילחלק השלישילחלק הרביעילחלק החמישילחלק השישי

נהג המונית היה מבוגר, ולא נראה שהיה איכפת לו מהחבורה השתויה שיושבת לו במושב האחורי. זו היתה עוד נסיעה בשבילו. ישבתי רגל על רגל, והנחתי את היד שלי על היד של תומאס שליטפה אותי. סופיה הושיטה יד מעבר לתומאס והניחה אותה על שלי. תומאס הרים את הידיים של שלושתנו לכיוון הפה שלו, ונישק את סופיה על היד במחווה רומנטית.

"איך את מרגישה?", סופיה שאלה.

"מעולה", עניתי בכנות.

"את לא עייפה?"

"למרבה ההפתעה, דווקא לא, מרגישה ממש טוב. ואת?"

"כמוך נראה לי. מחר נישן עד מאוחר, אבל עכשיו מרגישה טוב. אני מתארת לעצמי שאת תשני במטוס", היא אמרה.

"לגמרי".

סופיה התקרבה ונתנה לתומאס נשיקה בפה, "ואתה? עייף?", היא שאלה אותו.

"בכלל לא", הוא ענה.

"אז בואו נשתה עוד קצת", היא אמרה.

היא נישקה אותו שוב, ושמה את הרגל שלה על שלו. אני הנחתי ראש על הכתף של תומאס, והוא העביר את היד שלו מאחורי גבי וחיבק אותי. זה היה ממש נוח, ועצמתי קצת עיניים. פתאום המונית עצרה בפתאומיות, ושמעתי את הנהג מקלל. כנראה מישהו חתך אותו. ראיתי שסופיה ותומאס מתנשקים שוב, ואז הם התנתקו וסופיה רכנה כדי לנשק אותי. אני רכנתי אליה והשפתיים שלנו נפגשו. זו היתה נשיקה עדינה וחושנית, ותומאס ליטף את שנינו בגב תוך כדי. בהתחלה הנשיקה היתה עם שפתיים סגורות, כאילו הרגשנו אחת את השניה, ובדיוק באותו זמן פתחנו את הפה וליקקנו זו את הלשון של זו. אחרי דקה בערך התנתקנו לרגע, הסתכלנו אחת על השניה, והמשכנו להתנשק. הפעם סופיה פתחה את הפה עוד יותר, והניחה עד על הכתף שלי. אהבתי להתנשק איתה ככה. למרות שאני סטרייטית באותו רגע לא היה איכפת לי שזו אישה. הרגשתי שבא לי עליה, על הגוף שלה.

זה היה מדהים. יש כאלה שאומרים שרק אישה יודעת באמת לספק אישה. אני לא כל כך מאמינה במשפט הזה כי הרבה גברים הצליחו לספק אותי, והנסיון הקטן שהיה לי עם נשים היה פחות טוב מהשיאים שהגעתי אליהם עם גברים. אבל כל פעם שסופיה נישקה אותי, הרגשתי בשמיים, הרגשתי שכל הגוף שלי מתרגש, והפטמות שלי מזדקרות. המשכנו להתנשק בזמן שתומאס מסתכל עלינו, והרגשתי את היד שלה מונחת לי עכשיו על החזה מעל השמלה, ומלטפת. התנתקתי מהפה שלה, והסתכלנו אחת על השניה. היא הורידה את היד מהציצי הימני, ושמה את יד שמאל שלה על הציצי השמאלי שלי. באותו זמן תומאס הניח יד על הציצי הימני, והיד השניה ליטפה אותי בגבול שבין הגב לטוסיק. עצמתי עיניים בזמן ששניהם חירמנו לי את השדיים. התחלתי לנשום בכבדות.

סופיה נישקה את תומאס, ואני העברתי את היד שלי מהמותניים שלה לציצי שלה והתחלתי ללטף ולחפון, בזמן ששניהם חופנים את שלי. אני לבשתי חזייה, אבל סופיה לא לבשה. יכלתי להרגיש את הצורה המושלמת של החזה שלה והפטמה שלה מבעד לחולצה הדקה. שיחקתי לה עם הפטמה, והיא גנחה קלות מעונג. זה לא הספיק לי. שלחתי את הידיים לתחתית החולצה שלה והרמתי אל מעבר לחזה שלה. עכשיו כשהציצים שלה היו חשופים, רכנתי ומצצתי לה את הפטמה, והיא ליטפה לי את השיער. הנהג יכל לראות הכל דרך המראה אבל לא היה איכפת לנו.

תומאס פתח לי את הרוכסן של השמלה מאחור, הוריד לי את הכתפיות של השמלה והחזיה, ומשך אותן למטה, ככה שגם הציצי שלי היה חשוף עכשיו. הוא חפן אותו, ואני עברתי ללקק את הפטמה השניה של סופיה. היא גנחה יותר חזק, ונשכה שפתיים.

"הגענו", תומאס לחש כשהמונית עצרה.

עזבתי את סופיה, והסתכלתי על הנהג שכמובן הסתכל עלינו במראה עם היד משפשפת בין הרגליים. הוא קיבל היום תשלום + הופעה, והיה נראה מבסוט. תומאס העלה לי השמלה והחזיה מעל החזה, וסגר לי את הרוכסן. אני סידרתי את החולצה של סופיה למצבה הרגיל.

יצאנו מהמונית ונכנסנו ללובי. הוא היה ריק. הלכנו לבר, שנינו יד ביד עם תומאס, שתומאס בינינו. הבר היה דיי ריק. אולי שמונה אנשים. הברמן אמר שהוא סוגר בקרוב, אבל הם אפשרו לשתות עוד משקה אחד.

"בואו נעשה את זה זריז", סופיה אמרה.

הזמנו קוניאק לשלושתנו. הריח לבדו היה משכר, והבנתי ששתיתי הרבה הערב. שוב עשינו לחיים בפעם המי יודע כמה הערב.

"זו היתה הנסיעת אובר הכי טובה שהיתה לי", תומאס אמר.

"בחיים לא עשיתי משהו כזה. זה היה יום של התנסויות חדשות", עניתי. כבר יצא לי להתחרמן עם גברים מושב האחורי של מוניות, אבל לא ככה, עם הציצי בחוץ, בשלישיה, ועם אישה.

שתינו רכנו קדימה לנשק את תומאס באותו זמן והשפתיים של שלושתנו נפגשו. הנשיקה הזו לא עבדה כל כך טוב, אז בצחוק דחפתי את סופיה ממנו. היא שיחקה אותה נעלבת אז רכנתי אליה ונישקתי אותה כדי לעשות שולם. בינתיים תומאס שוב הכניס את היד שלו מתחת לשמלה והניח אותה הטוסיק.

"ילד רע!", אמרתי והפלקתי לו על היד. נראה לי שחלק מהאנשים התחילו להסתכל עלינו.

"מאוד מאוד רע!", הוא צחק.

סופיה שמה לי שוב על החזה מעל השמלה. אנשים לא יכלו לראות כי היא הסתירה אותי.

"הייתי הורגת בשביל הציצי שלך, מנאל", היא אמרה.

"על מה את מדברת? יש לך ציצי משגע", עניתי לה כי באמת חשבתי ככה. הציצי שלה היה גדול, עומד, עם פטמות ורודות וגדולות.

הברמן התקרב אלינו וסופיה הורידה ממני את הידיים, "אנחנו תכף סוגרים. אם אתם רוצים עוד משקה, תצטרכו לקחת אותו לחדר", הברמן אמר.

"עוד אחד? מה את אומרת, מנאל?", תומאס שאל אותי.

הסתכלנו אחד על השני. סימנתי לברמן שכן, והוא פשוט נתן לנו בקבוק יין חצי מלא, "נראה לי שזה יספיק לכם, על חשבון הבית", הוא אמר.

"זה בסדר, מנאל? אנחנו יכולים ללכת אם את מעדיפה", סופיה שאלה, אבל היה ברור שהיא היתה מעדיפה שהלילה ימשיך.

"יאללה", אמרתי בערבית, "בוא נשתה את המשקה אחרון שלנו", המשכתי באנגלית וקמתי.

התחלנו ללכת למעלית, הידיים שלי ושל סופיה משולבות ותומאס הולך אחרינו עם הבקבוק והכוסות. אף אחד לא היה בלובי, אבל הצוות נראה משועשע כשהסתכל עלינו. כשהגענו אחת המעליות בדיוק היתה פתוחה ונכנסנו. ברגע שהדלת נסגרה, סופיה הצמידה אותי למראה, נישקה אותי תוך כדי שהיא מלטפת לי את הירך. זה היה מפתיע אבל מחרמן וזרמתי איתה עד שהמעלית הגיעה לקומה שלי ותומאס אמר שהגענו.

הדלת נפתחה, פתחנו עיניים וראינו שאחד מאנשי הצוות עומד מול המעלית, וראה אותנו מתנשקות. חייכנו אליו והתחלנו ללכת לחדר. הוא היה נראה בשוק. צחקנו כל הדרך לחדר, והיא שמה לי יד על התחת, כאילו רוצה שהוא יראה עוד. לא הסתכלתי אחורה כדי לבדוק אם הוא ראה.

הוצאתי את הכרטיס של החדר שלי ונכנסנו. אהבתי את המלון הזה. החדר לא היה ענק, אבל בהחלט מספק. היה בו חדר אמבטיה מאוד גדול, מיטת קינג סייז ענקית, ספה, כיסא ושולחן. תומאס ישב על הכיסא והתחיל למזוג לנו לשתות.

אני וסופיה התיישבנו על הספה, "לחיי מנאל, הבחורה שנתנה לנו יום שלא נשכח", סופיה הרימה את הכוס שלה, "תודה על ההופעה במועדון. זה היה הדבר הכי ארוטי שראיתי בחיים שלי", היא המשיכה.

לקחנו לגימה ועכשיו אני הרמתי את הכוס שלי, "לשני אנשים מאוהבים. מעולם לא עשיתי משהו כמו מה שעשיתי הלילה, וזה יכל לקרות רק בגלל הזוגיות החזקה שלכם. ממש מחכה כבר לפגוש אתכם פעם הבאה".

"חכי, הלילה עוד לא נגמר", אמר תומאס, ושתינו עוד מהיין.

סופיה רכנה לעברי. ידעתי שהיא רוצה לנשק אותי, ורציתי גם. היא היתה משמאלי, ותומאס היה על הכיסא מימיני. בעודה מתקרבת אליי, היא נתנה לי יד והשפתיים שלנו נפגשו. הפיות שלנו נפתחו מייד. עצמתי עיניים והלשונות שלנו רקדו ביחד. קשה לתאר את הנשיקה הזו. היא היתה עדינה וסוערת בו זמנית. עמוקה, אבל רכה.

היא התנתקה ממני לרגע ופתחנו עיניים, ואז היא התחילה שוב, אבל עכשיו היא עזבה לי את היד והתחילה ללטף לי את הציצי. עצרנו לשניה, לקחתי נשימה והמשכנו. היא תפסה לי בשיער והתחילה לנשק אותי בצוואר. אני משתגעת כשמנשקים אותי בצוואר. הרגשתי איך הכוס שלי נרטב יותר ויותר. זו היתה הפעם הראשונה שבאמת התחרמנתי מאישה.

פתחתי שוב עיניים כשהיא תפסה לי את היד ומשכה אותי לעמידה. עכשיו שתינו עמדנו אחת מול השניה, והיא שוב התחילה לנשק אותי. היינו רעבות אחת לשניה, והרגשתי את היד שלה מלטפת לי את הגב ואז תופסת לי את הטוסיק. בהתחלה היא ליטפה ואז מעכה לי את הטוסיק עם שתי הידיים שלה. היידים שלי היו סביב המותניים שלה, וברגע שהיא תפסה לי בטוסיק, גם אני תפסתי לה.

עכשיו היא הכניסה את הידיים שלה מתחת לשמלה שלי ונגעה בטוסיק החשוף שלי. הנשיקה שלנו כבר לא היתה כל כך עדינה. טרפנו אחת את השניה. הטוסיק שלה הרגיש מוצק בידיים שלי, וזה הרגיש כאילו היא לא לבשה תחתונים.

הפסקנו להתנשק והיא העלתה את הידיים שלה לציצי שלי. ליטפה לי את שניהם וחפנה אותם, ואני הגבתי באותה צורה. העלתי את הידיים שלי לחזה שלה ומעכתי. בגלל שהיא לא לבשה חזיה, יכלתי להרגיש אותו מבעד לחולצה, הרבה יותר ממה שהיא הרגישה את שלי.
היא הסתכלה על תומאס שרק ישב שם והסתכל, "אמרתי לך שאולי תקבל עוד הופעה היום".

היא שלחה את הידיים שלה לגב שלי, והתחילה לפתוח לי את הרוכסן של השמלה לאט לאט. שקלתי אם לעצור אותה, אולי אנחנו מגזימות, אבל הכוס שלי דיבר יותר חזק מהמוח שלי עכשיו.

"אל תדאגי, נוכל להפסיק מתי שתרצי", היא לחשה לי, אבל לא היה סיכוי שארצה להפסיק. שתקתי ונתתי לה להמשיך. היא פתחה את הרוכסן עד הסוף וליטפה את הגב החשוף שלי לפני שהיא הורידה את הכתפיות, ונתנה לשמלה שלי ליפול לרצפה.

יצאתי מהשמלה ועמדתי לידם עם חזיה וחוטיני כשהם לבושים לגמרי. תומאס רק בהה בי. שמחתי שהבאתי את הסט הזה של תחתונים וחזיה. סופיה ליטפה אותי בזרועות וזה העביר לי תחושה נעימה ומדגדגת בכל הגוף. אז היא לקחה אצבע והתחילה להעביר אותה על העור שלי, נוגעת לא נוגעת. היא התחילה בצוואר, וירדה לחזה שלי, על קו החזייה, ומשם למותניים, לבטן וסיימה בליטוף עדין מעל התחתונים.

כבר לא יכלתי. הייתי חרמנית בטירוף. נישקתי אותה. ליטפנו אחת לשניה את הגב, והרגשתי איך היא פותחת לי הסוגר של החזיה. החזיה לא נפלה לבד, אבל הרגשתי את החזה שלי משתחרר. היא משכה את החזיה וזרקה אותה הצידה. עכשיו עמדתי טופלס לידם. היא שוב נישקה לי את הצוואר, אבל הוסיפה עכשיו נשיכות קטנות. זה גרם לי לצחוק.

היא התחילה לחפון את הציצי החשוף שלי. זה לא שהיא לא ראתה אותם כל היומיים האחרונים, אבל היא אמרה "יש לך ציצי מדהים. אני כל כך מקנאה".

היא התחילה ללקק אותי סביב הפטמה בעיגולים, ואז שיחקה עם הלשון שלה בפטמה שלי בזמן שהיא חופנת לי את הציצי השני עם היד. כשהיא נשכה לי קלות את הפטמה, שחררתי אנחה. היא התחילה למצוץ לי את הפטמות, אחת אחרי השניה, בזמן שהיא מלטפת לי את הטוסיק. הסתכלתי על תומאס וראיתי שהיא התחיל ללטף את הזין שלו מעל המכנסיים.

"לא ייאמן הציצי הזה", היא אמרה לו, ואז פנתה אליי, "את יודעת שבהתחלה חשבנו שזה סיליקון כי הם גדולים ונראים כל כך טוב? אבל מרגישים כל כך שזה חזה טבעי", חייכתי מהמחמאה, למרות שהייתי רגילה למחמאות כאלו. היא המשיכה למצוץ לי את הפטמה, בעוד היד שלה יורדת מהחזה, דרך הבטן ואז היא התחילה ללטף אותי בכוס מעל התחתונים, אבל הפעם זה היה יותר משניה אחת. היא ליטפה, וליטפה, למעלה ולמטה.

הכוס שלי בער. שמתי את היד שלי על שלה בזמן שהיא ליטפה אותי, ולחצתי אותה יותר חזק על הכוס שלי. עכשיו כבר גנחתי בקול.

הפעם אני לקחתי יוזמה, שמתי את שתי הידיים בצידי החוטיני והורדתי אותו למטה. כשהוא הגיע מעבר לירכיים שלי הוא כבר נפל בעצמו, ויצאתי מהתחתונים שלי. היא שוב שלחה יד והתחילה ללטף אותי בחריץ. הייתי כל כך רטובה. נטפתי, והיא הרגישה את זה.
"היא כל כך חמה, תומאס", היא הסתכה לי בעיניים ואמרה לו בזמן שאצבע שלי בין שפתי הכוס שלי.

שלחתי ידיים לתחתית החולצה שלה, היא הבינה מה אני רוצה לעשות, והרימה ידיים. פשטתי לה את החולצה, והציצי הצעיר והיפה שלה נגלה לעיני. תפסתי אחד ביד אחת, ואת השני התחלתי למצוץ. הרגשתי שהיא מתרגשת, ותהיתי אם היא מהבחורות האלה שיכולות לגמור רק מגירוי של השדיים שלהן.

שלחתי יד לכוס שלה והתחלתי ללטף מעל המכנסיים. היא לא חיכתה הרבה, פתחה את הכפתורים והורידה מכנסיים. צדקתי, היא לא לבשה תחתונים. מייד שלחתי יד והתחלתי לשפשף אותה. היא היתה מוצפת בנוזלים כמוני.

סופיה יצאה מהמכנסיים וסופסוף שתינו היינו ערומות לגמרי. התחבקנו והחזה שלנו נמעך אחד על השני, התנשקנו ונגענו אחת בשניה בכל מקום. כשסיימנו להתנשק שתינו מעכנו אחת לשניה את התחת.

כבר ראינו אחת את השניה ערומות הרבה מאוד פעמים ביומיים האחרונים, אבל זה היה שונה. הסתכלתי על תומאס. תהיתי אם הוא עומד להצטרף עלינו, אבל נראה שהוא היה מרוצה רק מלשבת שם, להסתכל ולאונן. התחלתי לחשוב אם הם סיכמו ביניהם שהוא לא יצטרף, וזה קצת ביאס אותי.

סופיה לקחה אותי ביד והובילה אותי למיטה, ואז תפסה לי בכתפיים ודחפה אותי. נפלתי על המיטה. שכבתי על הגב ופתחתי רגליים וסופיה נשכבה עליי. היא נישקה אותי בצוואר, וירדה משם ללקק לי את הצוואר והאוזן. גנחתי וכרכתי את הרגליים שלי סביבה. היא ירדה ללקק את הציצי, ושיחקה בלשון שלה עם הפטמות הקשות שלי, ומצצה. אני תפסתי לה בתחת, והחלקתי לה אצבע לכוס, ושמעתי אותה גונחת. היא ירדה עוד יותר ונישקה לי את הבטן בהמון נשיקות קטנות, זה דגדג והרגיש נפלא. תהיתי עד כמה רחוק היא תגיע, אבל לא הייתי צריכה לחכות הרבה, כי היא התחילה לנשק אותי בירכיים הפנימיים, וכמעט גמרתי רק מזה. היא בנתה טוב את המתח, פיסקה לי את הרגליים עוד יותר, ואז ניגשה למנה העיקרית והתחילה ללקק אותי בחריץ של הכוס. הלשון שלה נעה למעלה ולמטה באיטיות ואז מצד ולצד, והתחלתי לגנוח בטירוף. היא דחפה את הלשון שלה לתוך הכוס ואז הוציאה אותו, והתחילה ללקק לי את הדגדגן במהירות. לרגע חשבתי עם האנשים בחדרים ליד שומעים אותי, אבל מייד שחררתי את המחשבה הזו ונתתי לעצמי לגנוח בקולניות. הסתכלתי עליה והיא בדיוק הסתכלה אליי, חייכה, והכניסה מייד שתי אצבעות.

אהבתי מאוד כשגברים יורדים לי, אבל עם סופיה זה היה אחרת. היא ידעה בדיוק מה לעשות ומתי לעשות. היא שיחקה עם האצבעות שלה בפנים בדיוק בקצב הנכון, בנקודה הנכונה, ותוך כדי ליקקה אותי בקצב אחיד. התחלתי להרגיש את האורגזמה מתקרבת.

"תמשיכי, תמשיכי", בקושי הצלחתי להגיד לה בין הגניחות שלי, הגעתי לנקודת האל-חזור, והגוף שלי התפוצץ ושקשק כולו. הרגשתי את קצות האצבעות שלי ברגליים נמתחות, וכל הגוף שלי רטט מאושר. סגרתי עליה את הרגליים שלי, והרמתי את הטוסיק, והיא המשיכה לדחוף לי אצבעות עד שסיימתי לגמור פעמיים ברצף. הייתי עדיין באופוריה כשהנחתי את הטוסיק שלי על המיטה. היא ידעה בדיוק מה לעשות כדי להביא אותי לאורגזמה שהרבה זמן לא הרגשתי בעוצמה כזו, ובאורך כזה.

ליטפתי אותה בשיער כשהגוף שלי התחיל להרגע. היא המשיכה ללקק אותי בעדינות, כאילו רוצה להגמיר אותי שוב, אבל הייתי צריכה מנוחה ומשכתי אותה אליי. היא נשכבה עליי ונישקה אותי על השפתיים. הכנסתי אליה לישון וטעמתי את מיצי הכוס שלי שעדיין היו בפה שלה ועל השפתיים שלה.

"לא יצא לי הרבה פעמים לרדת לאישה. זה היה טוב?"

"השתגעת?! הרגשתי כאילו עשית בזה המתמחות.. זה היה מדהים!", אמרתי לה.

היא הפנתה את ראשה לתומאס שעדיין ישב על הכיסא וליטף את עצמו, "נהנת מהמופע, מותק?"

"לא כל כך מהר… המופע עוד לא נגמר", עניתי לפני שהוא הספיק לענות לה.

מייד הפכתי אותה על הגב והתיישבתי עליה, ככה שהכוס שלי נגע בשלה. רכנתי אל הציצי שלה והתחלתי ללקק לה. הרמתי קצת את הטוסיק שלי והתחלתי ללטף לה את הכוס תוך כדי. הוא היה רך ורטוב, והאצבע שלי החליקה בקלות פנימה. סופיה התחילה לגנוח.

"תורי", אמרתי לה, "אבל אני חייבת להגיד שאני מניחה שאין לי בזה נסיון כמו שלך יש".

ירדתי לקצה המיטה ומיקמתי את הראש בין הרגליים שלה. הוצאתי ממנה את האצבע, פתחתי לה את שפתי הכוס, והתחלתי לקק לה את הדגדגן. את היד השניה הושטתי לציצי שלה וחפנתי אותו. הסתכלתי למעלה וראיתי שהיא מסתכלת על תומאס ומחייכת, ואז עוצמת עיניים ומתמסרת, גונחת.

עברו הרבה שנים מאז שירדתי לבחורה, אבל מהר מאוד הכל חזר אליי. הסוד הוא להרגיש ולחוש למה סופיה מגיבה הכי טוב. שיניתי את קצב הלשון שלי מאיטי למהיר, ואז שוב איטי. סובבתי את הלשון סביב הדגדגן שלה ומצצתי, ואז הכנסתי שלוש אצבעות, ועינגתי אותה גם מבפנים. הגניחות שלה התגברו גם בעוצמה וגם בקצב.

הכוס שלה היה לי טעים. הריח שלה היה משכר והיא היתה כל כך רטובה ומחורמנת. לא יכלתי ולא רציתי להפסיק. הגברתי קצב גם עם האצבעות והרגשתי שהיא מתקרבת לשיא.

"תכניסי את כל היד", היא אמרה.

"את בטוחה?", אף פעם לא הכנסתי את כל היד לאישה, ואף גבר לא עשה לי עדיין פיסטינג.

"כן, אני אוהב את זה"

עשיתי מה שהיא ביקשה, והכנסתי עכשיו גם את האגודל והזרת.

"תדחפי!", היא צעקה לי.

דחפתי עכשיו את כל היד פנימה, ולמרבה ההפתעה כי החליקה בקלות מרוב רטיבות.

"כן, זה טוב!"

שיחקתי עם היד שלי בתוך הכוס שלה, והמשכתי ללקק במקביל. היא תפסה לי בשיער והנשימות שלה התקצרו. התחלתי למצוץ לה את הדגדגן, עכשיו הרגשתי שהיא מתחילה לגמור. היא עצרה את הנשימה שלה, הטתה את הראש אחורה, הטוסיק שלה התרומם והגוף שלה רטט. היא גמרה כל כך חזק, וארוך, והכוס שלה היה כבר מוצף.

כשהגוף שלה התחיל להרפות, הוצאתי את היד, ונישקתי את הכוס שלה בנשיקות עדינות.

"הו, זה היה כל כך טוב", היא אמרה.

עליתי ונשכבתי לצידה והתנשקנו. חיקבנו אחת את השניה גם בידיים וגם ברגליים.

"תודה, מנאל", היא לחשה לי.

הסתכלתי לה בעיניים, "נראה לי שאני נהנתי יותר ממך", אמרתי.

"נו, נהנת גם מהחלק השני של ההופעה?", שאלתי את תומאס.

"ראית איך גמרתי?", סופיה שאלה אותו.

"כמעט גמרתי בעצמי", הוא חייך.

סופיה קמה והלכה לתומאס. היא לקחה אותו ביד והוא נעמד מולה. הם התנשקו ואני רק הבטתי בהם מהמיטה. סופיה התחילה לשפשף לו את הזין מעל המכנסיים, ואחר כך התחילה לפתוח לו את הכפתורים של החולצה.

"רוצה לעזור לי, מנאל?", היא שאלה אותי.

חיכיתי שהיא תציע. היא העניקה לי אורגזמה מדהימה, אבל עכשיו הרגשתי שאני צריכה זין. הייתי צריכה מישהו שיזיין לי את הצורה. רציתי להרגיש את הזין שלו טוחן אותי מבפנים, הולם בי. קמתי וניגשתי אליו. הוא תפס לי את היד ומשך אותי אליו ומייד התנשקנו. הנשיקה שלו היתה קצת אגרסיבית אבל זה לגמרי עשה לי את זה. סופיה בינתיים המשיכה לפתוח לו את החולצה.

שלחתי יד לזין שלו והרגשתי כמה הוא קשה. עמד לו בטירוף. סופיה הורידה לו את החולצה ואני התחלתי לפתוח לו את החגורה. אני וסופיה הסתכלנו אחת על השניה וחייכנו.

"לכי על זה"

זה כל מה שהייתי צריכה לשמוע.

 


המשך יבוא

Loading

4 מחשבות על “מנאל מטיילת – מינכן – חלק 5”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן