חינוך מיני מהשכנה – חלק 16 – הטפת מוסר

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לתחילת הסיפור

בסוף השבוע ענת חוזרת. הייתי בהיי. אם אחרי השרלילה הייתי די מבואס מסקס בכלל, ומההחלטה המטומטמת שלי לזיין את כל נשי הבית, בפרט, הפגישה עם רותי החזירה לי את האמון במין טוב ויפה. והכי חשוב –גמרתי את המשימה ! עכשיו אני פנוי לחשוב על ענת ולדמיין לי אותה…

ביום שלישי נחתה עלי המכה.

– "יואב ,תיכנס אלי . אני צריכה לדבר אתך!" כך אמרה לי אחה"צ דודה בתיה. דבר טוב לא יכול לצמוח מזה.

דודה בתיה היא אשת אחיה של אמא ,אמנון, שגרה בדירה מולנו מזה חמש עשרה שנים. היא ואמא עבדו יחד , למעשה הן ממשיכות לעבוד יחד, כשהן עוברות כל כמה שנים מקום עבודה. בתיה צעירה מאמא בכחמש שנים, ואמא הכירה לה את אמנון אחיה. נו ,והשאר היסטוריה.

דודה בתיה היא מהסוג של הדודות שמרגישות צורך "לחנך" אותך. תמיד עם הערות וטענות, תעשה ככה , ולמה ככה, תתבייש לך, וכאלה. אמא, טוב זה התפקיד שלה לנדנד, וחוץ מזה באמת ,אני יודע שהיא מתכוונת שיהיה לי טוב. היא באמת חושבת שאם אתנהג בנימוס, ואוכל בפה סגור אז אתקדם יותר בחיים. מה לעשות, היא אוהבת אותי ואני אותה, ולכן אני מוכן לסבול נדנודים עד גבול מסוים. אבל דודה בתיה? אין לה ילדים, אז היא מרגישה צורך לחנך אותי . לא יודע למה אין לה ילדים. הבנתי שזה לא שהיא ודוד אמנון לא ניסו. הם הלכו לכל המומחים-כך קלטתי מדברים ליד השולחן. אמא אף פעם לא דיברה איתי על זה ממש. חוץ מזה אמא תמיד אוהבת להשמיץ את בתיה אבל אוי-ואבוי לי אם אתחצף אליה או משהו. תמיד חטפתי על זה מאמא.

טוב, אז ידעתי שבטח עשיתי משהו רע, ואחטוף הטפת מוסר. דודה בתיה בטח לא תקרא אותי אליה בשביל לשבח אותי.

– דודה בתיה הכניסה אותי הביתה. " למה אני צריכה לשמוע אצל מזרחי שאתה עושה בושות?"

– -אה?

– "חגית ואיריס סיפרו לי ששכבת איתן!!"

בום! השמים נפלו עלי. התחלתי לגמגם: "אה.. אני.. הן.."

– "בוא ,אני עושה כביסה, דבר! יותר טוב שזה שהם יהיו משקרות, אתה שומע!!"

דודה בתיה הייתה בחלוק ,כמו שהיא תמיד בבית, אבל שלא כרגיל , לא הייתה מטופחת ,מאופרת ומסודרת. החלוק היה לבוש עליה ברישול שלא התאים לפדנטיות הרגילה שלה. הלכתי בעקבותיה למרפסת הכביסה.

– "נו?? "

– "אה.. אז .. זה הן פיתו אותי!" פלטתי.

– "אז זה נכון! ספר הכל, חתיכת פושע קטן!"

טוב, היתה לי ברירה? סיפרתי לה בקיצור את הסיפור של חגית ושל איריס בלי לפרט יותר מדי.

"יללה ,פרטים! " היא אמרה והתיישבה על מכונת הכביסה . החלוק שלה לא היה חגור טוב, ולא יכולתי שלא לשים לב שהיא לא לובשת כלום מתחת. זה הביך אותי מאוד . אמנם שדיים אין לה בכלל, אבל הכוס היה גלוי ,ואני בכל זאת ..

סיפרתי לה בהיסוס איך חגית במשך שבוע זיינה אותי בכל המצבים האפשריים ואיך היא הדריכה אותי איך להתחיל עם בחורות ואיך להחמיא להן..

– "לא רואה שזה עזר, " אמרה דודה בתיה, "לא נתת לי אף מחמאה עד עכשיו!"

– "אבל את לא בחורה… את דודה בתיה!"

" תמשיך , תמשיך. " היא אמרה ,ואיך שהוא נראה לי שהיא לא היתה מרוצה-אבל הרי מדודה בתיה לא יכולתי לחכות למשהו אחר.

המשכתי וסיפרתי לה איך איריס לימדה אותי לדפוק בדלת, ולאכול על השולחן ואיך היא רכבה עלי…

מכל הסיפורים כמעט שכחתי שאני ב"משפט" אצל דודה בתיה והזין נעמד לי. העירום שלה שהציץ מתחת לחלוק מולי גם לא עזר…

דודה בתיה ישבה מולי ,מרותקת ,שפתיים פתוחות ומעבירה עליהן את הלשון (כמו בחורה לפני זיון, חשבתי) ואז היא עשתה את הדבר המבהיל ביותר שעשתה לי אי פעם:

היא הסתכלה אלי למעלה (עמדתי מולה והיא ישבה) ואמרה :

– "טוב ,הן אמרו שגדלת… נראה אם אתה באמת גדול כל כך כמו שהן סיפרו " , הושיטה את ידה ושלפה את הזין שלי מהמכנסיים!!

איך שנבהלתי!! הזין שלי נפל לחצי! "אבל.. את… את… דודה בתיה… " גמגמתי

– "הציפור שלי נבהלה?" כך היא ," בואי ציפורי היקרה ,בואי תתחממי בחלוני.." ומזמזה לי את הזין!

– "אבל דודה בתיה!" צעקתי

היא היתה סמוקה ,החלוק שלה פתוח, ולא היה כלום עליה מתחת. כל הכוס שלה חשוף, פתוח לפני, אדום ונפוח כשהיא קרבה עצמה לקצה מכונת הכביסה עם רגלים פשוקות..

– "לא "דודה בתיה" , לא! עכשיו אני בתיה הלוהטת!!" היא אמרה.

עכשיו הבנתי את ההערות המסתוריות קצת של איריס: "על המכונת כביסה שלה עברו יותר גברים מאשר בצבא" ושל חגית: " כל טכנאי השרות בנתניה עברו אצלה".

בינתיים היא שפשפה לי את הזין בצורות שלא ידעתי שקיימות בכלל ולמרות רצוני הוא נעמד.

איך הפתגם: "כשהזין עומד השכל בתחת"? התחלתי למצוא לי בראש תירוצים : "היא לא באמת דודה שלך… מה, זו היא שהתחילה… היא רק האשה של הדוד שלך… " אבל כל הזמן הולך לי בראש "אוי לא! זו דודה בתיה, דודה בתיה ,דודה בתיה…"

כמו שאמרתי, הזין בחר בחיים עצמאיים משלו ,קם ונעמד. היא משכה אותו אליה ותקעה אותו ישר בכוס, ועם היד השנייה משכה את התחת אליה, והתחילה בתנועות זיון.

הייתי קפוא לגמרי. אמנם הזין היה עטוף בחום לח הדוק ומושך ,אבל ..דודה בתיה! נשארתי קפוא כמו פסל, אבל פסל עם זין גדול!

בתיה עשתה את כל העבודה בשבילי היא נעה בתנועות זיון קדימה אחורה ולצדדים עד שכמעט ראיתי כוכבים ,אבל עדיין לא הפשרתי ואז היא שלחה יד לאחור והפעילה את הסחיטה-במכונה אני מתכוון! המכונה התחילה לקפוץ, לרקוד וזה התווסף לתנועות הזיון שלה שהיו סוערות יותר ויותר והתחת שלי פתאום הפסיק להישמע לי ,קיבל שכל משלו והתחיל לזיין פנימה והחוצה ונסחפנו לזיון סוער, עד שבסוף לא יכולתי לעצור. הלחץ בביצים עלה כל כך שחשבתי שהראש יתבקע לי אבל לא רציתי לשפוך!! ואז המכונה גמרה לסחוט ובתיה סחטה לאט את הביצים שלי ביד אחת ובשיניה הכניסה לי אצבע לתחת!! זה כבר היה יותר מידי! התזתי כמו ברז כיבוי מטורף!!

"קחי, יה זונה !" צרחתי. " קחי! עד לפה! קחי אותו ! רצית? הנה לך!!!" ותקעתי, ותקעתי. לפי הפנים שלה ,בתיה הייתה ברקיע השביעי . היא עזבה את הביצים שלי, נתלתה בשתי ידיה על צווארי נצמדה אלי ובכפות רגליה לחצה אליה את התחת שלי, והכוס שלה חלב אותי בשקיקה.

גמרנו…

– "אתה באמת טוב.." היא אמרה. ואללה, חשבתי פעם ראשונה בחיים שדודה בתיה משבחת אותי! ובאותו רגע עפה אלי סטירה . "ושלא תדבר אלי ככה, שלא תעיז לקרוא לי זונה, אני דודה שלך!! " אז תגידו לי ,מה לעשות?

– "תגיד", כך היא, "יש מצב שראיתי שלשום את רותי הבת של רונית הדוסית, , עירומה, בחדר שלך? זאת הדוסית מהקומה הראשונה?"

– הסמקתי. איך היא ראתה את זה!

– "והזונות האלו, חגית ואיריס אמרו גם משהו על השרלילה?"

– אישרתי בניד ראש עם סומק עוד יותר אדום .

– "תגיד, מה זה, זיינת את כל הנשים בבית הזה? "

– אישרתי בניד ראש.

– להפתעתי בתיה פרצה בצחוק: "ספר! עם כל הפרטים!"

סיפרתי. על ענת שעזבה אותי לאנחות, ואיך החלטתי בגלל זה לזיין את כל הנשים בבית, ועל הזיון הקשור עם ליאת הסטודנטית לקולנוע שאוהבת למצוץ זין, ועל המטפלת המושלמת שקפצה ממני באמצע הרכיבה כדי לטפל בזקנה שלה, ועל הבתולה הכשרה שרצתה ללמוד לפני החתונה איך מזדיינים, ועל נגינה בפסנתר רוסי בארבע ידיים ובשתי נשים. אפילו על השרלילה והזיון בתחת סיפרתי…

דודה בתיה רצתה לחזור איתי על כל תנוחה, ואחרי כל סיפור הזדיינה איתי בתנוחה המתאימה. אני הייתי בשוק, ופעלתי מונע ע"י הזין ,ללא כוח לחשוב. רק דבר אחד: דודה בתיה היתה פדנטית איומה. אצלה בבית הכל היה תמיד מסודר ונקי ,אפשר היה לאכול מהרצפה-איך שאמא היתה אומרת (אוי אילו אמא רק הייתה יודעת…) , אז החלטתי שתהיה לה עבודה לנקות. השפכתי לה על השולחן במטבח, ששם כאילו איריס זיינה אותי, הכנסתי אותה רטובה כולה למיטה, זיינתי אותה על ארבע על הספה בסלון, כמו את חגית, ובסוף בחדר העבודה תקעתי אותה בתחת כמו את השרלילה.

אחרי כמה שעות הלכתי והשארתי לה לנקות אחרי. אני לא יודע אם היא הספיקה לפני שאמנון חזר , ואני לא יודע איך היא תרצה לו את הלכלוך, אם לא.

בדלת , כשהלכתי, דודה בתיה אמרה : "אם עוד פעם תחליט לזיין את כל העולם ובת דודו –תזכור: אל תחרבן ליד דלת הבית שלך, תעשה את זה רחוק שאף אחד לא ידע.. והכי טוב, תזכור את דודה בתיה. עניי עירך קודמים!"

Loading

מחשבה 1 על “חינוך מיני מהשכנה – חלק 16 – הטפת מוסר”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן