מנאל מטיילת – מינכן – חלק 6 ואחרון

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

לחלק הראשוןלחלק השנילחלק השלישילחלק הרביעילחלק החמישילחלק השישי

התיישבתי על הברכיים לפניו. הסתכלתי עליו מלמטה וסיימתי לפתוח לו את החגורה. ראיתי שהבוקסר הצמוד השחור שלו עומד להקרע מהזין שמשווע לצאת. שפשפתי אותו דרך הבוסקר ובינתיים תומאס יצא מהמכנסיים שלו. נישקתי את הזין שלו דרך הבוסקר, והסתכלתי לו בעיניים. ראיתי שסופיה מחבקת אותו, בזמן שהוא מחייך אליי. חייכתי לעצמי והורדתי לו את הבוקסר. הזין שלו מייד קפץ לי מול העיניים ושפשף לי את הלחי.

עכשיו הבטתי על הזין שלו מקרוב. הוא היה מגולח לגמרי ואפילו הזין שלו היה שזוף. פעם חשבתי שגברים שמגלחים את הזין הם אולי קצת נשיים, אבל הזין שלו נראה נפלא ככה. חזק, יציב וגדול. התגעגעתי לזין לא נימול. הנחתי עליו את היד, וליטפתי לעצמי את הלחי עם הזין שלו. המגע היה לי נעים. אחר כך התחלתי לשפשף לו. שתיהם הסתכלו עליי מלעמלה והתחלתי ללקק לו את הראש של הזין בעדינות. העברתי את הלשון שלי מהבסיס כלפי מעלה, וראיתי שתומאס מטה את הראש אחורה בעונג. נישקתי וליקקתי את הביצים החלקות שלו.

הוא הריח נפלא, ואהבתי את ההרגשה של הזין שלו על השפתיים שלי. לקחתי את אחת הביצים, הכנסתי לפה ומצצתי קצת. סופיה בינתיים ליטפה אותו בבטן וליקקה אותו באוזן. הכנסתי עכשיו את הזין שלו לפה שלי כמה שיותר עמוק והתחלתי למצוץ, לעלות עם הפה שלי למעלה ולמטה. הזזתי את הידיים שלי ותפסתי לו בתחת, והרגשתי את היד שלו על השיער שלי, קצת מלטפת וקצת דוחפת. אהבתי את זה.

"הו, זה טוב, מנאל, את ממש יודעת למצוץ", הוא אמר לי והסתכלתי עליו וחייכתי. זה דירבן אותי יותר. הכנסתי את הזין שלו יותר עמוק לתוך הפה שלי, ושמעתי אותו גונח. הרגשתי את הורידים של הזין שלו על הלשון שלי, ואת הראש של הזין קרוב לגרון שלי. הזין שלו היה חם, קשה אבל העור היה רך ונעים. הרגשתי שמעולם לא נהנתי והתחרמנתי מלרדת ככה לגבר.

חלק מהנשים מוצצות בעיקר כדי לרצות את הגבר, ולא הכי נהנות, אבל אני לא ככה. אני באמת אוהבת למצוץ זין. אני אוהבת את המרקם, הריח, ההרגשה של זין קשה בתוך הפה שלי. אני הכי אוהבת להרגיש את הזין צומח ומתקשה בתוך הפה שלי, למרות שבמקרה הזה עמד לו מהרגע שהתחלתי. בכל אופן, לא התלוננתי. השארתי את הזין שלו בפה שלי איזה חצי דקה והוצאתי. אחר כך הכנסתי שוב והרגשתי שאני מצליחה להכניס את כולו, מצצתי וליקקתי אותו מתוך רעב אמיתי.

הסתכלתי למעלה. תומאס היה עם עיניים עצומות וסופיה חייכה אליי. סימנתי לה להצטרף אליי. נראה לי שהיא אהבה את הרעיון כי לקחה את תומאס ביד והובילה אותו למיטה. הוא נשכב על הגב, וכל אחת התיישבה בצד אחר שלו. מצצנו לו בתורות, ולפעמים גם ביחד. תומאס הסתכל עלינו וראה את שתי הלשונות שלנו מטיילות לו על הזין. אחת מצצה לו את הכיפה, והשניה ליקקה, ומידי פעם התחלפנו.

הפה שלה היה יותר קטן משלי, והזין שלו נראה עוד יותר גדול בתוך הפה שלה. היא לא הצליחה להכניס את כולו כמו שאני הצלחתי, והרגשתי שתומאס נהנה יותר כשאני מצצתי לו. לא יודעת אם היא שמה לב, אבל גם אם כן, לא נראה שהיה לה איכפת. בזמן שמצצתי לו, הרגשתי את האצבע שלו משחקת לי בכוס, מתחילה להחליק לתוכי. זזתי קצת כדי להקל עליו את הדרך, והאצבע שלו נכנסה אליי בקלות והתחילה לשחק לי בחור.

הרמתי את הראש וסופיה התחילה למצוץ לו קצת, ואז גם היא הרימה את הראש ונישקה אותי. היא ראתה שתומאס מכניס לי אצבעות לכוס.

"את קודם", היא אמרה.

"באמת? בטוחה?", שאלתי.

היא רק הנהנה, ואני ישר התרוממתי ומיקמתי את עצמי מעליו, עם הפנים אליו. סופיה החזיקה לו את הזין ואני הורדתי את הכוס לכיוון שלו. הרגשתי את הקסדה בין שפתי הכוס, וסופיה שיחקה עם הזין שלו והחליקה אותו לאורך החריץ של הכוס שלי, עד שכיוונה אותו בדיוק למקום הנכון, ולאט לאט ירדתי, הרגשתי את הכוס שלי מתרחב. בכוונה עשיתי את זה לאט. רציתי להרגיש כל מילימטר מהזין שלו כשהוא מחליק לתוכי.

זה הרגיש כל כך טוב כשכולו כבר היה בתוכי והתחת שלי נגע לו בירכיים. הרגשתי את הדגדגן שלי נוגע בו, משתפשף עליו, כשהתחלתי לזוז קדימה ואחורה.

תומאס הסתכל עליי והתחיל למשש לי את הציצי בשתי הידיים. הזין שלו היה קשה כמו סלע, ודיי מהר מצאנו את הקצב שלנו ביחד. פעם אני רוכבת עולה ויורדת, ופעם הוא מפמפם אותי מלמטה, ופעם ביחד. הנמכתי את הציצי שלי וקירבתי אותו לפה שלו. הוא הוריד את הידיים שלו למותניים שלי והתחיל למצוץ לי את הפטמה. בינתיים סופיה רק שכבה לידנו על הצד, מסתכלת ומביאה ביד. גנחנו ביחד, המשכנו ככה איזה שתי דקות, עד שהוא רצה לשנות תנוחה.

הוא התרומם והוריד אותי מעליו. הוא התמקם מאחוריי, הבנתי את המסר, והתמקמתי על שש. לרגע הוא הפתיע אותי כשהוא שפשף את הזין שלי על החור של הטוסיק שלי למשך כמה שניות. זה הרגיש מחשמל, אבל הוא מהר הזיז אותו וחדר אליי מהר לכוס. הוא החזיק לי במותניים והתחיל לטחון אותי.

"תגיד לי שאני השרמוטה שלך", אמרתי לו.

"מה?", הוא לא הבין מה אמרתי כי דיברתי באנגלית אבל את השרמוטה אמרתי בערבית.

"שרמוטה זה זונה בערבית, תגיד לי שאני השרמוטה שלך"

"אז כזאת שרמוטה, מנאל. את השרמוטה הכי גדולה שהכרתי", היה מצחיק קצת לשמוע אותו אומר את זה באנגלית ואת השרמוטה בערבית אבל במבטא גרמני, אבל זה עדיין חירמן אותי. אני אוהבת שגברים מדברים אליי ככה במיטה, והוא פמפם אותי יותר חזק כשהוא אמר את זה.

זה היה כמו שדמיינתי קודם. לא, זה היה יותר טוב. הוא זיין אותי כל כך חזק ומהר, ואני גנחתי בקצב. הרגשתי את הציצי שלי זז עם כל דפיקה ואז הרגשתי מכה על הטוסיק. ראיתי שסופיה נכנסה מתחתיי והתחילה ללקק לי את הפטמה. הוא דפק אותי ככה כמה דקות, ובמכה השניה שהוא הפליק לי בטוסיק, הוא גם תפס לי בשיער עם היד השניה ומשך אחורה. בשלב הזה כבר לא יכלתי וגמרתי בטירוף בצעקה שאני בטוחה שחדרה לכל החדרים בקומה.

תואמס עצר לרגע, אבל לא יצא ממני. סופיה נישקה אותי בפה, וברגע שקצת נרגעתי הוא חזר לכתוש אותי בכל הכוח. סובבתי את הראש וראיתי איך הוא ממשיך לתת בי.

"אני רוצה לראות איך הוא מזיין אותך", אמרתי לסופיה תוך כדי שהוא מזיין אותי.

נראה לי ששתיהם אהבו את הרעיון כי סופיה מייד נשכבה על הגב לצידי ופיסקה רגליים. תואמס העביר את הזין שלו מהכוס שלי לכוס שלה בלי לחשוב פעמיים והתחיל לזיין אותה במיסיונרית. הם הסתכלו אחת על השניה והוא הגביר קצב. תהיתי כמה זמן הוא יכול להחזיק ככה בלי לגמור. אני רכנתי והתחלתי למצוץ לסופיה את הפטמה אבל היא משכה את הרגל שלי אליה והבנתי מה היא רוצה.

תומאס יצא ממנה, משך אותה לקצה המיטה, והתיישב עם הברכיים על השטיח ככה שהזין שלו היה בדיוק מול הכוס שלה. הוא חזר לזיין אותה, ואני התיישבתי לה על הפנים מול תומאס. היא התחילה ללקק לי, ותומאס תפס לי בציצים ורכנתי אליו לנשיקה בזמן שהוא מפמפם אותה.

"אני אוהבת את הזין שלך, תומאס", אמרתי לו.

הוא רק חייך והמשיך לזיין לסופיה את הצורה. תכננתי לו הפתעה.

"תגיד לי כשאתה קרוב. אני רוצה שתגמור לי על הפנים", אמרתי לו, והפתעתי גם עצמי.

גמרו לי כבר על הפנים דיי הרבה פעמים. אהבתי את זה, אבל זה תמיד הגיע מבקשה של הגברים שהזדיינתי איתם. אבל עם תומאס זה היה אחרת. כמו שרציתי להרגיש אותו קודם בתוכי, עכשיו התעוררה בי תשוקה להרגיש את השפיך שלו נוזל עליי בכל מקום.

"הו פאק, מנאל", זה כל מה שהיה לו להגיד. עד עכשיו היה נראה שהוא יכול להמשיך לנצח אבל ברגע שאמרתי את זה משהו במבט שלו השתנה. הוא יצא מסופיה ונעמד, ואני מייד התיישבתי על הברכיים מולו. סופיה קמה גם היא מהמיטה והתיישבה לצידו. הוא הביא קצת ביד, עצמתי עיניים, ותוך כמה שניות כבר הרגשתי את השפיך החם שלו על המצח והשיער, ואז על הלחי והאף, ואז על השפתיים, ומשם נוזל לי על הסנטר ולציצי. כשפתחתי עיניים ראיתי שסופיה מחזיקה לו בזין. היא כיוונה אותו בזמן שהוא גמר עליי, ועכשיו היא הכניסה את הזין שלו לפה שלה כדי לטעום את השפיך שעוד נשאר שם.

"אפשר גם?", ביקשתי ממנה. אמרתי כבר שאני אוהבת להרגיש כשהזין מתקשה בתוך הפה שלי, אבל אני גם אוהבת להרגיש אותו מתרכך לי בפה. סופיה הוציאה אותו מהפה שלה ואני הכנסתי כשהוא עדיין היה עוד קצת קשה, והרגשתי אותו מתכווץ לי על הלשון כמו שרציתי.

כשהוא כבר היה רך, הוצאתי אותו והתחלתי למרוח לי את השדיים בשפיך שהיה שם. סופיה נעמדה, הסתכלתי עליהם מלמטה וראיתי שהם מתנשקים. נעמדתי גם אני והסתכלתי עליהם.

"תנקי אותה", תומאס אמר לה.

היא התקרבה אליי והתחילה ללקק ולבלוע את כל השפיך שנשאר לי על הפנים. צחקתי, זה היה לי ממש מוזר אבל נעים.

"זהו, עכשיו כולך נקייה", היא חייכה ואמרה כשהיא סיימה לבלוע את הטיפה האחרונה, "חוץ מקצת שנדבק לך לשיער".

צחקתי, "טוב, את זה קצת קשה לנקות עם הלשון".

היתה שתיקה נעימה. היה הרבה מה להגיד, אבל נראה שכולנו פשוט נהננו מהרגע. הבטתי בשעון, וראיתי שכבר כמעט 4 לפנות בוקר. היו לי 5 שעות עד שהייתי צריכה לנסוע לשדה התעופה. אמרתי להם את הלו"ז, ושאני צריכה לישון קצת, והזמנתי אותם להשאר. הם אהבו את הרעיון.

"אני רק חייבת להשתין", אמרתי.

"אפשר לראות אותך משתינה?", תומאס שאל.

"מה? אוקיי… אם אתה רוצה", זה היה לי מוזר. כבר יצא לי להשתין בנוכחות בני הזוג שלי, אבל מעולם לא ביקשו את זה ממני ככה. בכל אופן, היה לי קשה לסרב לתומאס, וגם לא רציתי. נכנסתי להשתין, השארתי את הדלת פתוחה, התיישבתי על האסלה, והוא וסופיה פשוט עמדו בפתח וצפו בי משתינה ומנגבת.

"תודה", הוא אמר לי כשיצאתי ונישק אותי.

סופיה נכנסה להשתין וצפינו בה גם. כשתומאס השתין אני וסופיה היינו עסוקות בלהתנשק, וכשהוא סיים, כיביתי את האורות, וכולנו טיפסנו על המיטה. תומאס שכב על הגב באמצע, ואני וסופיה משני צידיו. הוא חיבק אותי מעבר לכתף, ואני הנחתי את היד שלי על החזה שלו, וכרכתי את הרגל שלי סביבו, ככה שהכוס שלי נגע לו בירך.

התחככתי בו קצת עם האגן, אבל הייתי מותשת מהסקס ומהאלכוהול ומכל היום הזה, ודיי מהר נרדמתי. לא לפני ששמתי לב שתומאס וסופיה מתנשקים. באיזשהו שלב התעוררתי וראיתי ששינינו תנוחות. אני שכבתי על הגב, וסופיה ותומאס ישנו מחובקים, והמשכתי לישון.

פעם הבאה שהתעוררתי ראיתי שעדיין חושך בחוץ, ואז שמתי לב שתומאס מוצץ לי את הפטמה בעדינות. הייתי ממשיכה לישון אבל לא רציתי לעצור אותו, וזה הרגיש כל כך נעים. הרגשתי שהפטמות שלי מתקשות, והתחלתי לשחק לעצמי עם הפטמה השניה. הוא שם לב שהעיניים שלי פתוחות ושאני מסתכלת עליו. נראה לי שישנתי אולי שעה וחצי. הוא הסתכל אליי וחייך. עצמתי עיניים ונתתי לו להנות. חשבתי שהוא בטח רוצה להנות מהציצים שלי בפעם האחרונה, רגע לפני שאני נעלמת להם.

הוא המשיך ככה בערך 10 דקות, ואז הרגשתי את היד שלו נעה לכיוון מטה ומתחילה ללטף לי הכוס, מכניס לי אצבע בין השפתיים, והרגשתי איך אני נרטבת שוב. הוא המשיך ללקק לי את הפטמה בזמן שהוא הביא לי ביד, ופיסקתי את הרגליים. לא היה לי מושג מה סופיה עושה בזמן הזה, אם היא ישנה או ערה.

הוא התחיל לרדת עם הלשון לכיוון הבטן שלי, מלקק ומנשק, יורד עוד יותר למטה לכיוון הפופיק, ואז הוא קם, תפס אותי בשתי הרגליים ומשך אותי לקצה המיטה, ככה שהתחת שלי היה על קצה המיטה וכפות הרגליים שלי על השטיח. הוא התיישב על השטיח, פתח לי את הרגליים והתחיל לרדת לי. הוא מצא את הדגדגן שלי, והרגשתי שיש לו נסיון בזה. הוא ידע בדיוק איך ללחוץ לי על הכפתורים הנכונים, ונזכרתי מהר למה אני אוהבת גם כשגברים יורדים לי. עצמתי עיניים והתמסרתי.

הוא נע במיומנות מליקוק ומציצה של הדגדגן שלי, ומידי פעם פיסק לי את השפתיים והעביר את כל הלשון שלו מלמטה למעלה. באיזשהו שלב הוא ירד וליקק אותי בחור של הטוסיק, וזה הרגיש נפלא. לא הייתי רגילה לזה.

פתאום הרגשתי שפתיים על השפתיים שלי. זו היה סופיה שרכנה מעליי. פתחתי את הפה והתנשקנו בזמן שהיא ממזמזת לי את הציצי עם היד ותומאס יורד לי. פתאום הרגשתי ערנית לחלוטין. ליטפתי את סופיה בשיער, והרגשתי שתומאס מכניס לי אצבע לטוסיק, וידעתי שאני שניה מלגמור. גנחתי חזק וברגע שהוא שוב מצץ לי את הדגדגן וסופיה מצצה לי את הפטמה התפוצצתי, תפסתי את סופיה חזק בראש, והרגשתי שהגוף שלי מתפרע ומרחף בו זמנית, בזמן שאני גומרת פעמיים ברצף וצועקת בלי שליטה.

וואו. לקח לי זמן להחזיר לעצמי את הנשימה. הוא ירד לי אחרת מסופיה. לא יודעת להסביר. הירידה שלו היתה… גברית יותר. אחרי שנשמתי קצת תומאס עלה מעליי על המיטה ונישק אותי. יכלתי להרגיש את הכוס שלי על השפתיים שלו, בזמן שסופיה עדיין נישקה לי את הציצי.

תפסתי לתומאס את הרגל והעברתי אותה מעל הראש שלי. הוא הבין מה אני רוצה לעשות והתיישב מעליי על הברכיים, ככה שאני על הגב והזין שלו בדיוק מול הפרצוף שלי. תפסתי אותו, הוא היה בין רך לקשה. העורלה עדיין כיסתה את הראש של הזין. הכנסתי אותו לפה שלי והתחלתי למצוץ. המשאלה שלי התגשמה. הרגשתי איך הזין שלו מתקשח לי בתוך הפה. לא יודעת למה זה כל כך מחרמן אותי. אולי תחושת הכוח וההישג. לא יודעת למה אבל אני מתה על זה.

ברגע שהוא כבר היה קשה לגמרי הוא לא נתן לי להמשיך למצוץ לו וחזר לשטיח, על הברכיים, כיוון את הזין שלו לכוס שלי והחדיר אותו אליי שוב. הפעם הוא התחיל לאט ובעדינות, מכניס אותו עד הסוף, ככה שהרגשתי כל סנטימטר נכנס, ואז הוציא אותו לאט והכניס מהר וחזק, דופק אותי. ואז שוב, מוציא לאט ומכניס מהר וחזק, דופק אותי ואני גונחת עם כל דפיקה. לאט לאט הוא הגביר קצב, טוחן אותי חזק, עמוק, מהר, והרגשתי את הציצים שלי קופצים עם כל דפיקה בזמן שהוא טוחן לי את הכוס.

סופיה עכשיו מיקמה את עצמה מעליי, שתי הרגליים שלה מצידי הראש שלי, פונה אל תומאס, והכוס שלה עכשיו היה בדיוק מעל הפנים. התחלתי להכניס לה אצבעות ולזיין אותה עם האצבעות בזמן שתומאס מזיין אותי בכוס. היא הנמיכה את עצמה אליי והתחלתי ללקק אותה. פתחתי לה את שפתי הכוס וליקקתי את הדגדגן. תומאס המשיך לזיין אותי. הזין שלו הרגיש כל כך טוב בזמן שהוא מילא לי את הכוס שוב ושוב. הרגשתי שאני שוב קרובה לגמור. כמה פעמים כבר גמרתי היום? הפסקתי לספור, ופשוט נתתי לעצמי שוב לחוות עוד אורגזמה משוגעת.

הזין של תומאס עדיין עמד קשה כמו סלע. עוד לא הספקתי להסדיר את הנשימה, והוא הוציא את הזין שלו מהכוס שלי והניח אותו על החור של התחת שלי. הבנתי שהוא רוצה לעשות אותי שם. כבר עשו אותי בתחת כמה פעמים, אבל זה לא תמיד היה נעים. הוא היה כל כך מתחשב ועדין עד עכשיו, שסמכתי עליו שאיתו זה יהיה אחרת.

"זה בסדר, אתה יכול", אישרתי לו.

הוא הכניס קצת ואז הכניס שוב לכוס כדי להרטיב אותו. הוציא ושוב הכניס לתחת, קצת יותר עמוק. עצמתי עיניים, כאבתי והתענגתי בו זמנית, אבל הרגשתי שצריך עוד חומר סיכוך. סופיה הרגישה אותי, ונתנה לי הפסקה. היא קמה ממני והלכה להביא מהתיק שלה קרם מסכך. היא התקרבה אליי ושמה לי קצת בחור, ואז הכניסה אצבע מלאה בקרם לתחת. זה היה נעים וגנחתי. עכשיו תומאס ניסה שוב להחליק את הזין שלו, הרגשתי קצת לחץ. ראיתי את סופיה עומדת לידו, מלטפת לו את הראש ביד אחת, ומכניסה לעצמה אצבעות ביד השניה, מסתכלת איך הוא מחדיר לי. עצמתי עיניים והרפתי את השרירים כמה שיכלתי. כל פעם הוא החדיר לי קצת יותר עמוק, וכל פעם העונג גבר עוד קצת על הכאב. הוא ידע איך לבצע את העבודה. ככה כמה פעמים והזין שלו כבר מילא לי את התחת הכי עמוק שיש, והוא התחיל לטחון אותי בדלת האחורית. כבר הייתי רפויה לגמרי וזה הרגיש כל כך טוב. פתחתי עיניים והמבטים שלנו נפגשו. הוא דפק אותי והסתכל עליי עם תשוקה בעיניים.

"תמשיך, אני רוצה לגמור ככה", אמרתי לו בין גניחה לגניחה.

"העונג כולו שלי, שרמוטה", הוא ענה לי.

תומאס הגביר קצב, וסופיה הוציאה עכשיו את האצבעות מהכוס שלה והכניסה לכוס שלי. עכשיו התחת שלי היה מלא בזין שלו והכוס שלי מלא באצבעות שלה. אף פעם לא עשו אותי בשני החורים לפני זה. גנחתי, צעקתי, השתגעתי. לא היה איכפת לי מהשכנים בחדרים האחרים. לא יודעת כמה זמן בדיוק הוא זיין אותי בתחת אבל אחרי כמה דקות הרגשתי שאני לא יכולה יותר. הרגשתי שגם תומאס קרוב לגמור, וצדקתי. ברגע שהוא השפריץ את השפיך שלו בתחת שלי, גם אני גמרתי שוב כמו שלא גמרתי בחיים. הרגשתי זרמים במקומות בגוף שלא ידעתי שיש לי. פעם ראשונה שגמרתי מזיון בתחת והרגשתי בעננים, עפה ומרחפת בשמיים מעונג וכאב גם יחד. תומאס יצא ממני והשפריץ עוד קצת על הבטן והציצי שלי.

אחרי שהוא סיים הוא רכן מעליי ונתן לי נשיקה. איזה מאהב הוא היה. סופיה נישקה אותי מייד אחריו. איזה זוג. עוד לא הבנתי עד הסוף את הקשר שלהם, אבל אולי אני זו שדפוקה. אולי ככה זה אמור להיות. זוגיות מפרגנת ונטולת קנאה. כל מה שידעתי זה שהיומיים האחרונים העיפו אותי לעבר חוויות שמעולם לא חוויתי, ועוד לא עיכלתי את הכל.

"תודה, חברים", אמרתי להם.

"תודה לך", סופיה אמרה.

"כבר שש וחצי", הסתכלתי על השעון.

"רוצה אולי שנעשה מקלחת זריזה לפני שאת יוצאת?"

"המממ… כן, למה לא?", גם ככה הרגשתי צורך לשטוף ממני את כל השפיך לפני השדה תעופה.

בחדר אמבטיה היה דוש גדול, עם זרם גדול ומפנק. נכנסנו שלושתנו. זה לא הפעם הראשונה שהתקלחנו יחד. התנשקתי קצת עם שתיהם, ונגענו אחד בשני.

"אני צריך להשתין", ראיתי שתומאס פונה לסופיה.

"רוצה להשתין עליי?", היא שאלה אותו. לא הייתי מוכנה לזה והם קלטו את המבט שלי.

"אני מבינה שלא התנסית עדיין במקלחת זהב?", סופיה פנתה אליי.

"לא ממש… רק ראיתי את זה בפורנו", אמרתי לה.

"רוצה לנסות?", תומאס שאל.

"לא נראה לי… אבל זה בסדר אם אתם רוצים, אני אסתכל", הרגשתי שיש גבול לכמה דברים חדשים אני מסוגלת לעשות.

"אל תבהלי, זה מתוך אהבה. אני פשוט אוהבת אותו, וזה אומר גם כל נוזלי הגוף שלו. את הזיעה שלו, את השפיך שלו, וגם את הפיפי שלו"

"זה באמת מוזר לי, אבל… זה גם מסקרן אותי לראות".

סופיה התכופפה על הברכיים קצת מחוץ לזרם, ותומאס יצא מהזרם וכיוון את הזין שלו עליה. הוא התחיל להשתין, בהתחלה על הציצי שלה ואז על הפרצוף והשיער שלה. סופיה הסתכלה למעלה עם פה פתוח וחלק מהפיפי שלו נכנס לה לתוך הפה, והיא רק עצמה עיניים וחייכה. זה היה לי ממש מוזר, אבל גם קצת משך אותי.

"רוצה לנסות?", היא שאלה אותי תוך כדי שהוא עדיין משתין עליה. היה לו הרבה.

"אולי.. קצת על הרגליים תעשה לי"

תומאס לא בזבז זמן, וכיוון את הפיפי שלו לרגליים שלי, ולאט לאט עלה עד שהזרם שטף לי את הכוס. צחקתי. זה היה קצת מדגדג.

"זה מוזר… מוזר שזה נעים, וחמים", המשכתי לצחוק, והם צחקו איתי.

הוא החזיר את הפיפי שלו לשיער של סופיה ואז סיים.

"כל הכבוד לך, מנאל", תומאס אמר, "התלבטנו בינינו קודם אם יש לנו אומץ לשתף אותך בסטיה הזו שלנו, ופשוט גרמת לנו להרגיש כל כך נוח שהלכנו על זה. זה ממש לא מובן מאליו שאפילו זרמת עם זה. את מדהימה".

הסמקתי.

"אני לא יודעת אפילו מה להגיד ואיך להסביר את מה שקרה פה עכשיו, אבל זה רק בזכותכם".

אחר כך המשכנו להתקלח. סבינה נשטפה מהפיפי של תומאס. הם סיבנו אותי, ואני סיבנתי אותם. סופיה חפפה לי את התלתלים, תומאס חפף לה, ואני חפפתי לתומאס. אחרי כמה דקות יצאנו.

"אני חייבת להזדרז להגיע לשדה. עוד לא סיימתי לארוז", אמרתי כשתומאס ניגב אותי במגבת.

"כן, כדאי שנתלבש ונלך שתספיקי", סופיה אמרה.

הלכתי לארוז את המזוודה בזמן שהם התלבשו.

"הלוואי שהייתי יכולה להשאר עוד, אבל תהיו בטוחים שאני אודיע לכם פעם הבאה שאני באירופה. אני אמצא את הדרך להגיע למינכן".

"את תמיד מוזמנת", תומאס אמר, "נשמח גם שתגורי איתנו פעם הבאה"

"כן, זה יהיה ממש כיף", סופיה אמרה, ואני דמיינתי אותנו ערומים ומזדיינים בדירה שלהם כל היום.

הייתי עדיין ערומה כשנפרדנו לשלום. לא הייתי באיחור, אבל גם לא היה לי הרבה זמן. התנשקנו והתחבקנו פעם אחרונה, וסופיה פתחה את הדלת.

במובן מסויים, זה היה מסע שבו השתחררתי מהרבה מחסומים, וזה גרם לי ללוות אותם עד פתח החדר בלי לחשוש שמישהו יראה אותי ערומה. במקרה עבר שם איש צוות מהמלון כשנופפתי להם לשלום מהדלת. חייכתי אליו, והוא אליי.

"סליחה, אתה יכול אולי לדאוג שתחכה לי מונית לשדה תעופה עוד 10 דקות?", שאלתי אותו.

"כן, בטח", הוא נראה קצת בשוק שאני מדברת אליו ככה, אבל הוציא מייד את הטלפון שלו, ואני סגרתי את הדלת.

לבשתי חזייה שחורה, חולצה צהובה קצרה וצמודה, וחצאית פרחונית. החלטתי לא ללבוש תחתונים. יצאתי החוצה ואכן מונית כבר חיכתה לי למטה. נרדמתי בדרך לשדה, והנהג מונית העיר אותי. לקח הרבה זמן להגיע למטוס עם כל הבדיקות הבטחוניות של הטיסות לישראל, התורים הארוכים והבידוק של המזוודות, אבל בסוף הגעתי.

התיישבתי ליד זוג ישראלי חמוד בשם גיא והילה, דיברנו טיפה, אבל דיי מהר נרדמתי עוד לפני שהמטוס המריא, ולא הספקתי ממש להכיר אותם מעבר לשמות שלהם. התעוררתי למשמע מחיאות הכפיים הרגילות של הישראלים ברגע שגלגלי המטוס היכו בקרקע.


זה הסוף של הסיפור, אבל למנאל היו עוד הרבה הרפתקאות בארץ ובמדינות אחרות. צפו לסיפורים נוספים.

תודה לכל הקוראים, ובמיוחד למגיבים.

.

Loading

5 מחשבות על “מנאל מטיילת – מינכן – חלק 6 ואחרון”

  1. וואו וואו, אתה חייב לעשות סדרה שלמה על מנאל מטיילת, או שתיקח אותה למקום אחר פעם הבאה, או שתכניס אותנו לתוך הכפר איפה שהיא גרה ואיך היא מצליחה להערים על כולם וגם שם להכניס את מי שהיא רוצה..

    הגב
  2. סיפור אירוטי יפה נהנתי לקרוא אותו על כל הפרקים שבו ואולי פעם אעלה סיפור שהיה לי עם ערבייה באחד מבתי החולים בארץ שלשם הגעתי כדי לקבל ייעוץ רפואי ממתמחה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן