מי הגבר פה בבית : מהפךְ      

זהו חלק חמישי של מי הגבר פה בבית, למעבר לחלק הרביעי לחץ כאן

 למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם : …כשהגעתי למטבח ענת עמדה וטיגנה פנקייקים, לבושה רק בחולצת טריקו של יפתח מסוף המסלול שלו ובלי כלום מתחתיה, אז נצמדתי אליה מאחור, דחפתי ידים וחפנתי את שדיה, לש וממזמז ומשפשף את הזקפה שבין רגליי בתחת שלה. "רגע" היא לחשה לי, גמרה לטגן את הפנקייק שבמחבת, כיבתה את האש והתכופפה אל השיש, נשענת עליו בשדיה הענקיים, "בוא" היא שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ואני לא הייתי צריך יותר, בתנועה מהירה השחלתי אותה, תקעתי וזיינתי, מהר, כאילו מישהו רודף אחרי, כאילו עוד רגע יבוא מישהו ויפריע לנו ו…רק כשגמרתי שמעתי את מחיאות הכפים וקריאות ה-"בראוו" מאחורי, מסתבר שהייתי כל כך שקוע שלא שמעתי את אמא ויפתח מגיעים והם עמדו בדלת והציצו לנו.

 

לפני שנפרדנו אמא וענת סיכמו שאנחנו צריכים לעשות את זה שוב, לא התווכחתי ????, גם לא יפתח.

 

***

אני שונא את נתב"ג לפני החגים, צפוף ורועש, מזיעים, תורים אין סופיים שכאילו עומדים במקום, כולם עצבניים, וכשסוף סוף מגיעים לדיוטי-פרי צפוף ורועש עוד יותר אז מזל שהפעם אנחנו נוסעים בביזנס ואמא, עם כרטיס מועדון הנוסע המתמיד פלטינה שלה, הכניסה אותנו לטרקלין המלך דוד ושם זה כבר סיפור אחר.

הפעם טסנו לפריז בביזנס, אמא אמרה שאומנם היא לא סנובית אבל בעומס כזה היא לא נוסעת בתיירים ואומנם אמא סידרה לעצמה פגישת עבודה בפריז ומבחינתה הנסיעה הפכה לנסיעת עבודה מוכרת למס, שכמנכ"לית היא תמיד טסה בביזנס,  אבל לא הייתה לה בעיה לשדרג אותי (ואם היא הייתה צריכה גם את עצמה) עם כל הנקודות שהיא צברה במסגרת נסיעות העבודה הרבות שלה.

למרות שהטיסה התעכבה דודה לאה ודוד ז'אק חיכו לנו בשדה התעופה ושוב הייתי צריך לעבור את הקטע הזה של החיבוקים והנשיקות על הלחיים שאני כל כך לא אוהב.

כשנכנסנו לפיג'ו 508 שלהם, הם מקדימה ואני ואמא מאחור, דודה לאה התנצלה שהם הזמינו מקום במסעדה ובגלל העיכוב אנחנו צריכים לנסוע ישר לשם.

הרבה מסעדות-שף יש בפריז וכנראה שדוד ז'אק החליט שנבחן את כולם כי שוב הלכנו למסעדה אחרת, יותר קטנה ואינטימית, שמתמחה בקוק-או-ון (Coq au vin) בשר עוף שבושל ביין, פטריות ושום והוא אחד המאכלים המייצגים את המטבח הצרפתי.

האווירה הייתה נעימה, האוכל טעים והיין המשובח שהותאם לו רק הוסיף להנאה, אמא ודודה לאה עידכנו אחת את השניה ברכילות משפחתית ודוד ז'אק ואני דיברנו על פריז סן-ז'רמן, מתווכחים אם הכסף הרב שהם שילמו על ניימאר אכן מוצדק.

כמו בפעם הקודמת השינוי בעלילה חל בהמתנה לקינוח כשדודה לאה פנתה אלי ואמרה "אתה זוכר, עידו, בבית יכול להיות רק גבר של הבית אחד!".

"זוכר" חייכתי אליה.

"אז הפעם בחרנו בדוד ז'אק להיות הגבר של הבית"!

רגע הייתה שתיקה, אולי הם נתנו לי זמן לעכל, המשמעות של הבחירה שלהם הייתה ברורה לי, אם הוא הגבר של הבית אז אני הולך להיות עוד אחת מהנשים הכנועות שלו ושוב קונספירצית ה"טמנו לי מלכודת" עברה במוחי ושלחתי מבט כועס ונוזף לעבר אמא שלי.

דודה לאה כנראה הבחינה במבט. "תראה," דודה לאה התערבה, "אתה לא מוכרח, אם לא תסכים יש מלון נחמד ליד הבית וניקח לך שם חדר"

"ואמא?" שאלתי, "איפה את?".

"אני בפנים," אמא הסמיקה, "ואני מקווה שגם אתה תצטרף" היא הביטה לי ישר בעיניים, "עידו, אני יודעת שעשיתי את זה כבר פעם עם גבר" והיא יודעת כי אני ספרתי לה, "אני גם מבינה ממה אתה חושש אבל אתה יודע איך זה, אם לא תנסה איך תדע?" איתגרה אותי עם אותו משפט שמיכאל איתגר אותי בפעם הראשונה שעשיתי את זה עם גבר.

הרבה בעד ונגד התרוצצו במוחי וזה שדודה לאה נתנה לי פתח מילוט לא בדיוק עזר, מצד אחד עשיתי את זה כבר קודם עם גבר, הייתי התקע אבל הייתי גם השקע, כן, מצצתי לו את הזרג והוא תקע לי בתחת וזה לא היה כל כך נורא, אפילו נהניתי, אבל מצד שני עונשים והשפלות לא עשו לי וחששתי, מודה. ההרפתקן שבי לחץ להסכים, כזה אני, אוהב אתגרים, מצד שני החשש שאני לא אוהב את זה, אצטער על הרגע, גרם לי להמשיך להסס אבל אז, כמו תמיד, מי שהכריע היה הזין שלי, עמד לי, טיל לשיגור חלליות איים לקרוע את מכנסיי ואיתות יותר ברור מזה לא הייתי יכול לקבל והפור נפל, "אני לא יודע," מילמלתי כאילו לעצמי וראיתי את אמא מחווירה, "אהה," משכתי את הרגע, "אוקיי, גם אני בפנים," וראיתי את הצבע חוזר לפניה של אמא וחיוך עולה על שפתיה, "אבל יש לי תנאים!"

"איזה תנאים?" דוד ז'אק שאל ושוב ראיתי את החיוך נמחק מעל פניה של אמא.

"תנאי ראשון : הבטחתם לי לקחת אותי למועדון"

"ברור, הבטחות צריך לקיים, כבר הזמנו מקום" דוד ז'אק חייך, "מה התנאי הבא?".

"התנאי השני: אנחנו לוקחים אותן לחבק עצים, כמו שעשינו כשאני הייתי".

"לא חשבנו אחרת" דודה לאה ציחקקה, "לא הייתי מוותרת" גם אמא הצטרפה ושוב חזר החיוך על פניה, "עוד תנאי?" דוד ז'אק שאל.

לשניה היססתי, להגיד או לא? "כן, עוד אחד," אמרתי, אם כבר אז כבר, "אל תעשה לי הנחות," מכרתי את עצמי, "כמו עם אמא ודודה תלך איתי עד הסוף".

לא רק לי עמד, גם לדוד ז'אק, ראיתי את האוהל במכנסיים שלו כשיצאנו מהמסעדה והלכנו לאוטו. הדרך הביתה עברה בשתיקה, אני שוב התפעלתי משפע האורות ברחובות, לא סתם קוראים לפריז עיר האורות, אבל בעצם כל אחד מאתנו היה שקוע במחשבות שלו, גם אני, תוהה אם עשיתי נכון או שאני הולך להצטער על זה.

רק כשהגענו לחניה אמא אמרה בקול שהיא כבר מתה להתרחץ, אולי ניסתה לרמוז משהו לדוד ז'אק, אבל הוא לא נרמז ואפילו יותר מזה, ברגע שנכנסנו הביתה ואמא ואני הלכנו לחדר האורחים כדי להניח את המזוודות שלנו דוד ז'אק עשה את התרגיל המסריח, צלצל בפעמון והודיע "מסדר!".

ברגע הראשון לא הגבתי, לא נתפס לי, אבל אמא תפסה אותי ביד ו"בוא, הגבר של הבית קורא לנו" היא משכה אותי אחריה, "בוא, אסור לתת לגבר של הבית לחכות!".

הלכתי אחריה. 'זהו, מתחילים', חלפה המחשבה בראשי, נכון שזה לא המסדר הראשון שלי אבל זאת הפעם הראשונה שאני בצד המושפל, הצד החוטף, ולמרות שידעתי מה אני צריך לעשות עקבתי אחרי אמא ודודה לאה, לומד או אולי מעתיק.

נעמדתי מולו, כמו אמא ודודה לאה גם אני עברתי לאותה עמידה משפילה, עומד על הברכים, כפות ידי משולבות על העורף והמרפקים משוכים לאחור.

"מון-שֶרי (Ma chérie)" הוא קרא לאשתו ראשונה, "תתפשטי!". דודה לאה נעמדה והתחילה להתפשט, מהר, מורידה, מקפלת ומגישה לו את הפריט המקופל והוא מניח אותו לצידו. כשנשארה רק בתחתונים וחזיה הוא עצר אותה, סימן לה להתקרב, משך בגומי של התחתונים שלה ועזב, מצליף, "מה את לובשת?" הוא שאל בקול משועשע.

"תחתונים וחזיה, הגבר של הבית"

"והִרְשֵׁיתִי לךְ?"

"לא, הגבר של הבית".

"ומה עושים למי שלא שומע בקולי?"

"עונש, הגבר של הבית"

"תעמדי שם ותחכי!" הוא שלח אותה לעמוד בפינת החדר ודודה לאה הלכה ונעמדה בפינת החדר עם הפנים לקיר.

"מאדאם (Madame) רחל" הוא קרא לאמא, סימן לה להתקרב וגם ממנה הוא דרש להתפשט, גם היא הגישה לו כל פריט שהורידה, עושה לו כבוד ואוחזת אותו בשתי ידיה ומוסיפה קידה כשהיא מגישה לו אותם, וגם אותה הוא עצר כשנשארה רק עם התחתונים והחזיה, משך לה בגומי התחתונים והצליף, חזר על אותם שאלות והיא ענתה את אותן תשובות וגם היא נשלחה לעמוד בפינה.

הגיע תורי, "מסיה (Monsieur) עידו" הוא חייך בהנאה והזמין אותי להתקרב אליו. נעמדתי מולו וחיכיתי. דוד ז'אק נהנה מהרגע, "מסיה עידו, הזדמנות אחרון" הוא אמר באותה הגייה צרפתית כבדה ועברית שלא תמיד מבדילה בין זכר ונקבה, "מתחרט או הולך עד הסוף?".

"עד הסוף!".

"עד הסוף מה?" הוא שאל בקול מאיים שהזכיר לי פתאום את המ"כ שלי בטירונות שהבהיר לי למה הוא מכוון.

"עד הסוף, הגבר של הבית" עניתי מייד.

"עכשיו דוד ז'אק סולח אבל אין יותר סליחה, יש רק?" והוא הביט בי במבט שממתין שאשלים את המשפט הידוע.

"עונש, יש רק עונש, הגבר של הבית" הרגשתי כמו ילד נזוף אבל להפתעתי גם הרגשתי איך הזין שלי נמתח.

"יפה, דוד ז'אק אהב את התשובה, עכשיו תתפשט למסדר!".

התפשטתי, אחרי שהורדתי את החולצה קיפלתי אותה ומסרתי לו אותה כמו שאמא ודודה לאה עשו לפניי, אוחז בשתי ידי, משפיל את הראש ועושה לו כבוד. גם המכנסיים עברו אליו אבל לפני שהספקתי להוריד את התחתונים הוא עצר אותי, "מסיה עידו, תתקרב!" והוא גם סימן לי עם האצבע, "עוד, קרוב" הוא לא הסתפק ואז אחז בגומי של התחתונים שלי, משך והציץ, "או-לה-לה" הוא ציחקק, "מישהו פה אוהב מה דוד ז'אק עושה לו" והוא עזב את הגומי שהצליף על בטני, "מה זה?"

"תחתונים, הגבר של הבית" הסמקתי.

"והִרְשֵׁיתִי לךָ?"

"לא, הגבר של הבית".

"ומה עושים למי שלא שומע בקולי?"

"עונש, הגבר של הבית".

"נכון, עונש" הוא חייך לעברי, "עכשיו תעמוד שם ותחכה!" הוא שלח אותי לעמוד בפינת החדר עם הפנים לקיר.

דוד ז'אק לקח את הזמן. קודם הוא עבר ביננו והוריד לנו את התחתונים עד הברכיים, כמו שאני עשיתי לו כשאני הייתי הגבר של הבית, חושף את הישבנים שלנו ואצלי גם את הזין הזקור שהתרומם בין רגליי והזהיר אותנו שהתחתונים לא יפלו, וכאילו כדי לאזן גם הרים לאשתו ואמא שלי את החזיה וחשף את השדיים שלהם. אחר כך הוא מזג לעצמו כוסית קוניאק, התיישב בכורסה והורה לנו להסתובב, לעמוד כשהאינטימיים שלנו מוצגים לראווה בפניו.

כשסיים לשתות הוא העמיד אותנו בטור, אשתו ראשונה, אחריה אמא ובסוף אני והצעיד אותנו באותה צעדה מצחיקה-משפילה אל חדר העבודה שלהם, הולכים בפישוק רחב כדי שהתחתונים ימתחו בין הברכיים ולא יפלו, הליכה מצחיקה כזאת, מצחיקה אותו ומשפילה אותנו.

בחדר העבודה הוא העמיד כסא גדול במרכז החדר, התיישב עליו והתחיל בטקס הגריסה והענישה. גם הפעם אשתו הייתה הראשונה, קודם הורידה וגרסה את התחתונים והחזיה שלה ואז נשכבה על ברכיו כשישבנה מונח לפניו, רגליה מצד אחד, מפושקות, וראשה בצד השני, ודוד ז'אק הפליק לה, עם היד, שש מכות מצלצלות, שלוש לכל פלח ישבן, ואיך לא? בדיקת שמן בין לבין, מחליק את האצבע שלו לאורך חריץ הכוס שלה, בין השפתיים המגורות ולא מסתפק בליטוף אלא גם חודר ובודק.

בסיום הוא שלח אותה להשען על השולחן בתנוחת המזכירה ולחכות ככה עד שהוא יסיים איתנו והוא הזמין את אמא לקבל את העונש. גם אמא גרסה את התחתונים והחזיה שלה לפני שנשכבה עירומה על ברכיו של דוד ז'אק וספגה את מנת המכות שלה, ובדיקות השמן הנלוות, וראיתי שכואב לה אבל היא נושכת שפתיים ולא מתלוננת.

כשאמא נשענה על השולחן ליד דודה לאה הוא קרא לי.

הורדתי את התחתונים וגרסתי אותם, כשנשכבתי לו על הברכיים הוא פישק את רגליו, דאג שהזין שלי יכנס בין רגליו וסגר, לוכד את זקפתי ושק האשכים בין ירכיו. התכוננתי, נשכתי שפתיים, והמכה הראשונה הגיעה, בלי רחמים, לדעתי יותר חזק מזאת של אמא ואשתו, מצלצלת וכואבת ושתקתי, חרקתי שיניים ולא הוצאתי הגה אבל להפתעתי הרגשתי איך  הזין שלי נמתח ומתקשה עוד יותר.

שש מכות קיבלתי, חזקות, שש פעמים חרקתי שיניים ולא צעקתי ושש פעמים הרגשתי איך נעמד לי יותר ויותר, איך אני הופך מיוחם וכנראה שגם דוד ז'אק הרגיש את זה כי לפני שהוא שלח אותי להשען על השולחן בתנוחת המזכירה, שברור שהוא מתכוון לזיין אותנו, הוא חייך אלי ואמר בקול מגחך, "מסכן שלי, אתה הולך להיות הכוסית שלי, אמא אמרה אתה קורא לזה להיות שקע" הוא צחק ואני רשמתי לפני שאמא עוד תשלם על זה, לא כל מה שאני מספר לה היא צריכה לספר הלאה, "אבל כשהזין עומד – הרקטום קפוץ, וכשהרקטום קפוץ זה מאד כואב אז בוא תתפרק קודם" והפתיע אותי שעם העברית הדלה שלו הוא יודע מה זה קפוץ.

דוד ז'אק הוריד אותי על הברכים מאחורי אמא ודודה לאה, דרש מהן לפשק יותר את הרגליים כך שאוכל לראות טוב יותר את אוצרותיהם הנשיות ו…דרש ממני לאונן. אוננתי, שפשפתי לעצמי במרץ ועם כל החרמנות שלי ועם שני הכוסים המוצגים מול עיניי, מגורים לא פחות ממני, לא הייתי צריך הרבה כדי שהר הגעש שלי יתפרץ וימלא את החדר בריח חריף של זירמה גברית רעננה.

אותי דוד ז'אק לא השעין על השולחן בתנוחת המזכירה כמו אמא ודודה לאה, נשענות עם הידים כשהציצים שלהם תלויים באוויר תחתם, ממני הוא דרש להשען עם החזה, לשלוח ידים לאחור ולפתוח את התחת. ג'ל סיכה הוא לא מרח לי אבל בכל אופן הוא התחשב בי, הוא השאיר אותי אחרון, ג'ל הסיכה עבורי היה אותו נוזל שמנוני של אמא ודודה לאה שציפה את הזין שלו.

דוד ז'אק כנראה היה בטוח בעצמו, שלא כמוני הוא זיין את אשתו עד שהיא צעקה בתאווה והודיעה שהיא גמרה ורק אז עבר לאמא וזיין אותה ורק כשגם אמא הכירה תודה לגבר של הבית על הגמירה המפנקת שהוא העניק לה הוא הגיע אלי.

"אתה יודע מה אתה?" הוא טפח על ישבני והרגשתי את הזין שלו מחפש את פי הטבעת שלי.

"הכוסית שלך, הגבר של הבית" עניתי, בדיוק כמו התשובות של דודה לאה ואמא ענו לפני.

"נכון, אתה הכוסית שלי, החצאית שלי, אבל יותר מזה אתה השקע שלי!" הוא ציחקק ובאבחת אגן חזקה הוא תקע את הזין שלו עמוק לתחת שלי.

בהתחלה פי הטבעת התנגד לפלישה, עמד כחומה בצורה בפני המנסה לפלוש, אבל אייל-הברזל שלו פרץ את החומה בקלות, משומן בשפעת עסיס התשוקה של אשתו ואמא שלי הוא החליק לתוכי וננעץ עד שהרגשתי את שערות ערוותו נלחצות לישבני והביצים המלאות שלו מכות בשלי. רגע הוא עמד בתוכי ולא זז, נותן לי להתרגל, להתגבר על הכאב החד שהכה בי בפריצת החומה, ואז אחז במותניי והתחיל לפמפם, לזיין אותי בתחת.

כאב לי, בעיקר בהתחלה, שרף לי, במיוחד כשהוא הגביר את הקצב וכתש לי את התחת בעלי הגדול שלו, אבל בשלב מסויים התחלתי להנות מזה, להנות ולהתגרות, לאט לאט הזין שלי התעורר שוב לחיים והתחיל להמתח ולהעמד ו…בהתחלה התביישתי, חסמתי את גניחות ההנאה שלי אבל אז התפרץ לו ה-"כן" הנהנתני הראשון ואחריו בא "כן, תדפוק אותי, חזק" ואיבדתי כליל את הבושה ודוד ז'אק ניצל את זה, "מה אתה?" הוא הפליק על ישבני.

"הכוסית שלךָ, השקע של הגבר של הבית, כן! אני השקע שלךָ, כן, תטחן אותי, חזק!" ו…רגע לפני שגמרתי הוא גמר, מילא את ישבני בשפיך גברי חמים וסמיך, גמר והשאיר אותי כשתאוותי בידי ו…"הגבר של הבית, מבקש רשות לאונן" צרחתי באקסטזה כשהוא יצא ממני והוא הרשה לי, הרשה וסובב את אמא ואשתו שיראו אותי מאונן אבל לי זה לא היה אכפת, אני אוננתי במרץ ושחררתי את הלחץ הכואב בחלציי.

לדוד ז'אק זה לא הספיק, כנראה שלראות אותי מאונן גירה אותו, הוא לקח אותנו לחדר השינה, העמיד אותי לראות איך אשתו מוצצת לו ומעמידה לו מחדש וכשהוא היה כשיר לזיון הוא עלה על אמא שלי, מול עיניי הצופות, עשה אותה בהיפוך שולחן, זיין, נהנה, וכשסיים, גומר לה בתחת, הוא שלח אותי לישון בחדר האורחים ונשאר לישון איתם.

ישנתי טוב באותו לילה ובבוקר אמא באה להעיר אותי, "קום, הגבר של הבית רוצה אותנו" היא זירזה אותי, "רגע, בלי תחתונים" עצרה אותי כשבאופן אוטומטי התחלתי ללבוש אותם, ,אתה אף פעם לא יודע מתי הוא יבדוק אותךָ" ואכן זה בדיוק מה שקרה.

דוד ז'אק ישב ואכל את ארוחת הבוקר שלו. "תוריד את המכנסיים" הוא קיבל את פני.

הורדתי, עד הברכים, והראיתי לו שאני בלי תחתונים. "ואת?" הוא פנה לדודה לאה, דודה לאה הרימה את החצאית שלה והראתה לו שגם היא בלי תחתונים ואחר כך הרימה את חולצה שלבשה והראתה לו שהיא גם בלי חזייה, "ואת?" הוא פנה לאמא שלי וגם היא הראתה לו שהיא בלי תחתונים וחזיה,  "לא חשוב, עומד לי, את," הוא הצביע על אמא, "כנסי מתחת לשולחן ותמצצי לי" ואמא נכנסה למצוץ.

"אתה!" הוא פנה אלי, "רצית בלי הנחות, נכון?"

"כן הגבר של הבית" אמרתי.

"מון-שֶרי," הוא פנה לאשתו, "תרימי ת'חצאית ותגשי לעידו" וברגע שהיא נעמדה כשערוותה גלויה בפניי הוא המשיך, "עכשיו תמצוץ לה ואל תפסיק עד שאני גומר בפה של אמא שלך!".

פינקתי אותה, דוד ז'אק המשיך לאכול כשהוא מביט בנו, אחר כך הוא עצר, נמתח לאחור והיה ברור שהוא מגיע לשיא ואז בבת אחת נרגע והמשיך לאכול ו…הרגשתי את הטעם של אשה שגומרת ממלא את הפה שלי, כן, גם דודה לאה גמרה מהטיפול שהענקתי לה, וכשהסתובבתי ראיתי את אמא יוצאת מתחת לשולחן ומנגבת את שאריות השפיך של דוד ז'אק מזויות הפה שלה.

אחר כך יצאנו לטייל, לראות את פריז, הרבה יש לראות בפריז, ביחוד לי שלא ביקרתי פה הרבה כמו אמא, ועכשיו דוד ז'אק ואשתו לקחו אותנו למקומות קסומים שאינם במסלול הרגיל של תייר רגיל, כאלה שתושבי פריז שומרים בשביל עצמם, ביחוד בתחום הקולינריה וככה נפרדנו לנו מהחמץ עם בגטים טריים וגבינות וכמה קרואסונים חמים אבל לא הרבה, הערב הסדר וצריך לשמור מקום לארוחה.

כשחזרנו כבר היה די מאוחר והתכוננו לסדר, הסדר לא היה אצלם אלא במלון מפואר שהקהילה היהודית אירגנה ובפעם הראשונה בחיי קראתי את ההגדה עד הסוף, גם אחרי הארוחה, בבית תמיד היינו מסיימים לקרוא כשהגענו לאוכל ולא ממשיכים, רק שרים כמה שירי פסח, כמו חד-גדיא, ואפילו בצבא לא יצא לי, תמיד הייתי באיזו פעילות מבצעית או אבטחת ישובים והיינו עושים סדר מקוצר.

כשיצאנו מהסדר דוד ז'אק הפתיע אותי כששאל אותנו אם אנחנו רוצים לנסוע ליער, אני כמובן הסכמתי ולשמחתי גם אמא ודודה לאה הסכימו אז נסענו לאותה קרחת יער וגם הפעם דודה לאה ישבה לידי ואמא לידו, וגם הפעם דחפנו להם יד לתחתונים וחיממנו להם את ה"מנוע" כמו שאמא קוראת לזה, דוד ז'אק את ה"מנוע" של אמא ואני את זה של דודה לאה.

המשענו באותו טקס גם כשדוד ז'אק עצר בקרחת היער וכיבה את המנוע, "נשים, אתן יודעות מה אתן צריכות לעשות!" הוא הכריז וכמו אז שתיהן יצאו מהאוטו, הורידו וקיפלו את השמלה שלבשו ונעמדו לפני האוטו בעמידת הכניעה.

יצאנו והובלנו אותם אל העצים, גם הפעם הצטרפו אלינו אותם מציצים, משתרכים בשקט ושומרים מרחק. לפני העצים אמא ודודה לאה עצרו, מחכות ודוד ז'אק ואני נעמדנו והפעם אני זה שאמרתי להם "תתכוננו!".

אמא ודודה לאה המשיכו להתפשט והורידו גם את החזיה והתחתונים, ונשארו רק בחגורת הביריות, גרבי הרשת ונעלי העקב. אמא הפתיעה אותי כשהיא מסרה לי את התחתונים והחזיה שלה, הבטתי בדוד ז'אק והוא חייך וסימן לי עם אגודל מורם שזה בסדר אז לקחתי אותם  ואחריה דודה לאה מסרה את אלה שלה לבעלה ושתיהן ניגשו לעץ, נצמדו אליו כשרגליהן מפושקות ובטנן והשדיים שלהן נלחצות לגזע העבה וחיבקו אותו בשתי ידיהם.

בזמן שדוד ז'אק קשר את אשתו אני קשרתי את ידיה המחבקות של אמא עם החזיה שלה  ואחר כך גלגלתי את התחתונים שהיא מסרה לי לכדור ודחפתי לה לפה, נעמדתי מאחוריה, שלשלתי את מכנסיי ושלפתי את הזין שלי שעמד זקור ומוכן לפעולה.

מאחור שמעתי את ההתנשפויות והגניחות אבל לא הסתובבתי, ידעתי מה קורה שם אבל אני התמקדתי באמא וברגע שדוד ז'אק גנח ותקע לאשתו אני השחלתי את אמא שלי!

קודם בכּוּס, לשמן, אמא הייתה מיוחמת, הרגשתי בזה כשהתחלתי לזיין אותה ובדיוק כמו את דודה לאה בזמנו גם אותה לא הייתי צריך להתאמץ כדי להטיס אותה לאורגזמה וכשדוד ז'אק הכריז "עכשיו תוקע בטוּכֶעס" גם אני עברתי לדפוק את אמא שלי בתחת.

אין ספק שיש יתרון לעץ שהיא מחבקת, הקוֹנְטְרָה שהוא העניק הפכה את ההנאה שלי לגדולה עוד יותר, דפקתי במרץ, חבקתי את אמא והעץ, נצמדתי חזק ורק האגן שלי זז, הישבן שלי נע קדימה ואחורה והזין השתפשף בפי הטבעת המתוח של אמא, שולח חום נעים, נעים לי אבל ידעתי שלאמא זה יצרוב שם אחר כך.

גם הפעם דוד ז'אק גמר לפני, אשה אחת ניגשה למצוץ לו, לנקות ושניה ביקשה רשות ודחפה את ראשה בין רגליה של דודה לאה וליקקה את שאריות השפיך שנזלו מהתחת שלה וזהו, זה היה כבר יותר מדי בשבילי וגמרתי, מילאתי לאמא את התחת בשפעת זירמתי החמימה ולא הייתי צריך לחכות הרבה לפני שגם לי באו למצוץ, רק שהפעם זה היה גבר, וגבר אחר שתה את זרם השפיך שלי שטיפטף מהמעין של אמא.

חזרנו לאוטו. בזמן שאמא ודודה לאה לבשו חזרה את השמלות שלהן, לא טורחות ללבוש חזרה את התחתונים והחזיה, אני הורדתי במהירות את התחתונים שלי ובזווית העין ראיתי את דוד ז'אק מחייך ואכן, ברגע שנכנסנו לבית ודוד ז'אק חזר להיות הגבר של הבית, הוא הודיע לי שבא לו על התחת שלי ושאני אלך לחדר השינה להתכונן אבל הוא לא שלח אותי לבד, או הורה לאשתו להתפשט וללכת איתי ולהכין אותי כמו שהוא אוהב.

שכבתי במרכז המיטה, מתחת לאגן שלי מונחת כרית גדולה שדודה לאה שמה וישבני מוגבה בגללה ועוד כרית קטנה שהיא הניחה תחת ראשי, ידיי משוכות לאחור ואני מפשק את פלחי ישבני, "כי ככה דוד ז'אק אוהב שיקבלו את פניו" היא הסבירה לי, ודודה לאה מורחת לי כמות נדיבה של ג'ל סיכה שמנוני בפי הטבעת, מורחת ומעסה, מחדירה אצבע אחת ומותחת, מוסיפה עוד כמות נדיבה של אותו ג'ל ומחדירה גם אצבע שניה וממשיכה לעסות ולמתוח וכשהחדירה את האצבע השלישית דוד ז'אק נכנס לחדר כשמכנסיו משולשלות עד ברכיו וזקפתו ניצבת בגאון בין רגליו, מתוחה ונוצצת, ולידו אמא שלי, עירומה, ועל שפתיה רואים בברור שהרגע היא מצצה לו.

"תראי איך אני משחיל בן שלךְ" הוא ציחקק לעבר אמא שלי והעמיד אותה במקום שתראה טוב, אחר כך העמיד את אשתו לידה ורק אז עלה על המיטה ונשכב עלי, מוחץ אותי אל המזרון, הרגשתי איך הוא מרים את אגנו ומכוון את הזין שלו אל פי הטבעת שלי ופישקתי חזק יותר את פלחי ישבני, הרגשתי את הלחץ של ראש הזין הנוקשה על הרקטום המכווץ, ידעתי שאני צריך להרפות אבל הוא לא היה בשליטה שלי, נשכתי את הכרית וחיכיתי.

דוד ז'אק לחץ, לרגע פי הטבעת שלי התנגד וחסם אבל הוא לא ויתר ולחץ חזק יותר והצליח, הפתח הצר נפתח בפניו ולאט לאט התחיל לחדור לתוכי, לאט, לא ממהר, נהנה, ממשיך עד שכל הזין שלו נקבר בתוכי ו…"כפות ידים על העורף" הוא לחש לי וברגע שהנחתי אותם הוא התחיל לפמפם, לזיין.

דוד ז'אק לא הסתפק בסתם לזיין, אחרי כמה פמפומים הוא התיישב לי על התחת, עדיין תקוע, אחז בפרקי כפות ידי המשולבות על העורף ומשך את ידי לאחור, הרים את פלג גופי העליון באוויר ודהר לעבר האורגזמה שלו שלא אחרה להגיע, הרגשתי אותו מושך את ידי חזק לאחור ונועץ את עצמו עמוק לישבני הדואב ואז הגיע החום הזה כשהוא גמר לי בתחת.

אותו לילה הוא בחר לישון עם אמא שלי ואותי הוא שלח עם אשתו לחדר האורחים עם אזהרה שכל מה שהוא מרשה לנו זה לרדת אחד לשני אבל לא ללכת עד הסוף וזה בדיוק מה שעשינו, 69 מפנק עם דודה לאה היה כדור השינה האולטימטיבי שלה ושלי.

בבוקר דודה לאה העירה אותי שאני אבוא לעזור לה להכין לדוד ז'אק את ארוחת הבוקר שלו ובדיוק כמו בכל בוקר הוא הוריד אותנו למצוץ להם בזמן שהוא אוכל את ארוחת הבוקר רק שהבוקר אמא ישבה מולו ואכלה ואני ודודה לאה היינו מתחת לשולחן, היא מוצצת לו ואני יורד לאמא, טועם את טעם אמא שלי שגומרת.

שוב יצאנו לטייל, כמו שאמרתי יש הרבה מה לראות בפריז והפעם שטנו על נהר הסיין, עוד דרך לראות כמה מאתריה המרשימים ביותר של העיר מזווית קצת שונה.

אחר הצהרים, כשחזרנו לבית שלהם, דוד ז'אק הודיע שהולכים לנוח כי בערב אנחנו הולכים למועדון ו…הוא לקח את אשתו לחדר השינה ואותי ואמא שלח לחדר האורחים וכשאמא הזמינה אותי לקפוץ עליה לחפוז לא היססתי ועליתי עליה, עשינו את זה, אומנם במיסיונרית אבל משופרת, כזאת שהיא מרימה רגליים ומפשקת אותם חזק, וחגגתי בה בגדול, יעידו על כך שלוש הגמירות המפנקות שהענקתי לה לפני שגם אני גמרתי.

בדרך דודה לאה ישבה לידי והסבירה לי מה הולך להיות, "את זה שמדובר במועדון סאדו-מאזו אתה כבר יודע," היא התחילה, "מועדון אקסקלוסיבי, לא כל אחד יכול להתקבל אליו, שני טיפוסים יש במועדון, השולטים והנשלטים שכמו שבעלי אמר לך אנחנו קוראים להם חצאית או בצרפתית ז'ופּ (Jupe). השולטים, גברים ונשים, לובשים מכנסי עור קצרים עם שלייקס, כמו של הסבא של היידי בת ההרים," היא ציחקקה, "שאותם הם לא מורידים כל הערב אבל במכנסיים יש רוכסן שמתחיל בחגורה מקדימה ומסתיים בחגורה מאחורה וכשפותחים את הרוכסן אפשר לעשות כל מה שרוצים," היא שוב ציחקקה והוסיפה תנועה גסה עם היד, יש להם רצועה של כלב, שאיתה הם מובילים את הנשלטים שלהם, והם חובשים מסכת עינים, כזאת כמו של זורו, בצבע לבן. הנשלטים, גברים ונשים" והפעם היא הדגישה את הגברים, לובשים חצאית בלרינה שלא ממש מסתירה או מפריעה בכמה צבעים כשכל צבע מצביע על רמת הסאדו שהם מוכנים לספוג, ורוד: סאדו עדין, אדום: בינוני ואדום עם שחור: עד הסוף ולא צריך תואר שני בשביל לדעת מה אסור, לוקחים אותם לחדר שהדלת שלו בצבע של החצאית שלהם ושם יש את כל האמצעים שמותר לרמה הזאת, בנוסף הם עונדים קולר על הצוואר עם טבעת לחיבור הרצועה של השולט שלהם, לובשים חגורת בריות עם גרבי רשת ונועלים נעל עם עקב גבוה, רצוי עקב סטילטו וכן, גם הגברים! חובשים מסכת עינים בצבע של החצאית ו…שפתון אדום על השפתיים, חובה! גם לגברים.

"אוקיי," אמרתי אחר רגע של שתיקה מצידה, "עוד משהו שאני צריך לדעת?"

"עוד הרבה, קודם כל, כשנגיע, תצטרך לבחור מה אתה… לא! אל תגיד לי," היא עצרה אותי מלענות, "זאת צריכה להיות הפתעה. ו…" היא עצרה וחשבה "רוכסן שנפתח במכנסיים אסור לסגור אותו" אמא הצטרפה, מצחקקת, "נכון, אהה, הכי חשוב, שולט לוקח את החצאית שלו דרך המסדרון לחדר אישי ושם יש לו שעה, או אם בא לו קודם, כדי להשתעשע בה ואחר כך הוא מחזיר אותה לאולם ומישהו אחר יכול לדוג אותה, ככה אנחנו קוראים לרגע הזה כשמצמידים את הרצועה לקולר ו…" היא שוב עצרה וחשבה, "אתה תראה, זה לא מסובך, תראה מה האחרים עושים ותעשה כמוהם".

בפתח המועדון עמד שומר סף גברתן שעצר אותן ורק אחרי שדוד ז'אק הראה לו את תעודת החבר והוא בדק ברשימות שלו הוא הכניס אותנו. נכנסנו לחדר קטן שבו עמדו שני מאבטחים, גבר ואשה, ואחרי שהפקדנו את הפלאפונים (אסור לצלם בשטח המועדון) והארנקים שלנו בכספת שהעמידו לרשותנו בדקו אותנו, כולל חיפוש על הגוף, ועברנו לחדר הבא וכאן בעצם התחיל האקשן. דלפק, כמו זה שבו מקבלים נעלים במועדוני הבאולינג, קיבל את פנינו ומאחוריו מארחת, לבושה כמו משרתת צרפתיה בסרטים הכחולים, כתר בד לבן על השיער האסוף, חולצה לבנה די שקופה בלי כלום מתחתיה, חצאית מיני שחורה קצרצרה ועליה סינר לבן קטן, גרבי רשת שחורות ונעלי עקב סטילטו.

"תגיד לה מה אתה רוצה להיות" דודה לאה עמדה לידי. הייתי ראשון, הם עוד לא בחרו, אבל לא היה לי ספק מה אני רוצה להיות, "שולט" עניתי והיא תרגמה את זה לצרפתית והמארחת הביטה בי, שאלה איזה מספר מכנסיים אני לובש ואחרי שאמרתי היא ניגשה לארון שמאחוריה, שלפה זוג מכנסי עור קצרים, הוסיפה לזה גם רצועה ומסכת עינים לבנה ומסרה לי.

אחרי הייתה דודה לאה, לא הבנתי מה היא אומרת לה בצרפתית אבל היא מסרה לה חצאית בצבע אדום, קולר עור עבה ומסכת עיניים בצבע אדום ופתאום שמתי לב שדודה לאה לובשת גרבי רשת אדומות ונעלי עקב אדומים.

הבטתי באמא שניגשה לדלפק וידעתי מה היא תבחר, גרבי הרשת ונעלי העקב לא השאירו ספק ואכן אמא בחרה בחצאית, גם היא באדום, וגם היא קיבלה חבילה עם חצאית אדומה, קולר עור עבה ומסכת עיניים אדומה.

הגיע הרגע של דוד ז'אק, זכרתי שהוא אמר לי בזמנו שבמועדון הוא חצאית ועדין, כשהמארחת מסרה לו חצאית אדומה ושחורה הופתעתי, לא ציפיתי, "כן, כזה הוא" דודה לאה, שעמדה לצידי, לחשה לי, "הולך עד הסוף".

אחרי החצאית דוד ז'אק קיבל גם קולר עור עבה, מסכת עיניים אדומה ושחורה אבל הוסיפה לו גם חגורת ביריות אדומה, גרבי רשת שחורים ונעלי עקב אדומים ושלחה אותנו להתלבש בתאי המדידה שמולה.

רק בנס לא פרצתי בצחוק כשראיתי אותם יוצאים מתא ההלבשה שלהם, לא שאני נראיתי יותר טוב באותם מכנסי עור קצרים והשלייקס התלויים על כתפיי, חצאית המלמלה שלהם הייתה סמלית ביותר, בטח ובטח שלא הסתירה או הפריעה למה שאנחנו הולכים לעשות, אבל יותר מזה היה הניוש של דוד ז'אק עם חגורת הביריות, גרבי הרשת ונעלי העקב שעליו הוא הִידֵּס וברור שהוא לא רגיל ללכת עליהם אבל בזה לא הסתיים, המארח סימנה להם להתקרב אליה ושלפה שפתון אדום בוהק, לדוד ז'אק היא מרחה את השפתיים, מוסיפה עוד נדבך בניוש שלו ולשלושתם היא רשמה מספר שהוא בחר על השד הימני, ולדוד ז'אק מעל הפטמה, ודודה לאה הסבירה לי בלחש שפה אין שמות, לנשלט קוראים על פי המספר או ז'ופְּ (Jupe), חצאית, ולאדון פונים ב-שֶר מסיה (Cher Monsieur) שזה אדון נכבד או שר מאדאם (Chère madame) אם זאת גברת, ולא יכולתי שלא לחייך למראה המספר שאמא בחרה, עשרים ושלוש.

לפני שנכנסנו לאולם הגדול דודה לאה אמרה לי שאני אדוג אותה והיא תסביר לי יותר על המסדרון והחדרים וזה בדיוק מה שעשיתי כשנכנסנו לאולם הגדול, חיברתי את הרצועה שלי לקולר שלה, מין הגנה שאף אחד לא יוכל לדוג אותה לפני שתשלים לי את ההדרכה.

קודם הלכנו לקחת לנו יין וזה היה הזמן בשבילי לבחון את האולם, לא היינו לבד, עוד בודדים וזוגות הסתובבו בחדר, חלקם במכנסיים קצרים כמוני, גברים ונשים, רובם אפילו עם חנות פתוחה לרווחה, הסימן שהם כבר חגגו על איזו חצאית, והרוב עם חצאיות בכל הצבעים וגם כאן מעורב, גברים ונשים.

אמא הייתה הראשונה שדגו אותה, כושי ענק ושרירי, לדעתי שחקן כדורסל, שגם מבעד למכנסיו שהיו עדיין סגורים היה ברור שהוא מחביא שם מפלצת. הוא ניגש לאמא, חיבר את הרצועה שבידו וראיתי את החיוך על פניה של אמא כשהוא התחיל להוביל אותה לעבר המסדרון.

"תלך אחריו" דודה לאה לחשה לי ואני התחלתי ללכת, שומר קצת מרחק ואת דודה לאה צמודה אלי, "למסדרון מותר להכנס רק בזוגות" היא לחשה לי, "תמיד שולט ונשלט," וכשנכנסנו למסדרון וסוף סוף ראיתי את הדלתות בצבעים בכניסה לחדרים האישיים שמשני הצדדים שלו, ראיתי גם חלון גדול שמשקיף. "ומה זה?" שאלתי.

"הכל פה גלוי" היא הסבירה, "מותר לעמוד במסדרון ולצפות אבל בתנאי שעושים באותו זמן סקס! אתה יודע, מציצות, לעשות ביד, ואפילו לכופף לזיון!"

כשהכושי הכניס את אמא שלי לאחד החדרים עם דלת אדומה העמדתי את דודה לאה מול החלון, נצמדתי אליה מאחור ועשיתי אותה עם האצבע, גם כי רציתי שהיא תמשיך להסביר לי וגם כי לא בא לי עדיין ללכת עם חנות פתוחה, "זה בסדר?" שאלתי.

"בסדר" היא גנחה בהנאה, "תראה, תראה מה הוא עושה לה".

"מה זה?" שאלתי כשהכושי כופף מעט את אמא אל עבר סד שעמד בחדר והיא, כאילו מתוכנתת, הניחה את צווארה ופרקי ידיה במקומות המתאימים ונתנה לו לסגור את הסד.

"זה כלי העבודה הכי פופולרי כאן," דודה לאה ציחקקה, "חכה, זה עוד לא הכל" ואכן הכושי לא הסתפק בסד וחיבר לרגליה מוט פישוק טלסקופי ופתח אותו רחב, "הוא דווקא רחמן," היא המשיכה ללחוש לי, "פעם הוא דג אותי, יש לו חולשה לנשים לבנות, ביחוד כאלה שהן בתולות מבחינתו, שהוא עוד לא עשה אותן קודם," היא ציחקקה, "תראה, הוא הולך לחמם לה ת'תחת" היא ציחקקה כשהוא לקח רצועת עור רחבה שהייתה תלויה על הקיר והרגשתי את הכיווצים סביב האצבע שלי שמפמפמת לה בכוס שהפך רטוב יותר ויותר, ו…"תראה!" היא התנשפה בכבדות כשהכושי פתח סוף סוף את הרוכסן שלו וחשף את מה שיש לו להציע ואכן היה לו, זין שחור וגדול כמו שרואים רק בסרטים הכחולים, עומד מתוח ומוכן לעבודה.

קודם הוא נעמד מולה ושאל אותה משהו, לא שמעתי מה, מבעד לחלון אפשר רק לראות, לא לשמוע, "אותי הוא שאל מה אני מעדיפה, 10 עם המחבט ואחר כך בכוס או 3 ואחר כך בתחת ואני העדפתי 10" היא ציחקקה, "כי אם הוא היה תוקע לי את האנקונדה שלו בתחת שלי לא הייתי יכולה לשבת שבוע וזה כנראה גם מה שאמא אמרה לו כי הוא נעמד מאחוריה והתחיל להצליף בה.

ראיתי את פניה של אמא שכאילו הביטה בנו אבל דודה לאה הסבירה לי שרק אנחנו יכולים לראות אותה, מבחינתה זאת מראה שהיא יכולה לראות מה עושים לה, מה קורה מאחוריה. ראיתי את אמא מתכוננת לקראת כל מכה ונושכת שפתיים, אבל אחרי הרביעית או החמישית היא התחילה לצרוח, למרות שלא שמעתי, צרחה אבל היה ברור שהיא מתחרמנת, העידו על כך הפטמות בשדיה התלויים שהפכו כהות ונוקשות בכל מכה שספגה והטיפות שנזלו לאורך הירך הפנימית, כן, עוד הוכחה, אם הייתי צריך, שאמא שלי מזוכיסטית.

דודה לאה נתנה לי לראות איך הוא תוקע את אמא, ואת ההבעה על פניה אני לא אשכח לעולם כי  כנראה שהגודל כן קובע ואמא התענגה על מה שאותו כושי דחף לה, וברגע שהוא העניק לה גמירה ראשונה, וזאת הייתה גמירה מהירה ועוצמתית, דודה לאה ביקשה שנחזור לאולם כי גם היא רוצה לחגוג קצת והגיע הזמן שגם אני יֵהָנֶה, הרי בשביל זה הגענו לפה.

בדרך חזרה ראינו את דוד ז'אק מובל ברצועה אחרי אשה גדולה, גדולה אבל לא שמנה! שרירית, ביד אחת הרצועה המחוברת לקולר שלו וביד השניה מנופפת בסטראפאון עם תותב גדול במיוחד. "או-לה-לה," דודה לאה לחשה לי אחרי שהם עברו אותנו, "מישהו הולכת לחטוף בגדול" היא ציחקקה ואחרי הניוש שדוד ז'אק עבר לא פלא שהיא אמרה עליו הולכת.

כשנכנסנו שוב לאולם הגדול, ועוד לפני ששחררתי אותה ראיתי פרצוף מוכר לפני לבושה בחצאית אדומה ושחורה, "אני מכיר אותה מאיפה שהוא" לחשתי לדודה לאה.

דודה לאה צחקה, "זאת אן-מרי, היא עשתה לכם את הסיור בלובר", והאסימון נפל לי, טוב, שם היא הייתה לבושה קצת אחרת ובלי מסכת עיניים, "בוא, נגיד לה שלום".

להפתעתי הן התנשקו על השפתיים, "חברה טובה שלי, מלקקת הכוסים הכי טובה בפריז, גם הכי טעימה, מניסיון," היא הסבירה כאילו אין טבעי מזה ושתיהן עברו לדבר בצרפתית, מדברות מהר, זאת שואלת וזאת עונה ולהפך עד שדודה לאה פנתה אלי, בעברית, "אן-מרי אומרת שאם נהנית מהסיור שהיא עשתה לך היא תשמח אם תקח גם אותה לאיזה סיור מהנה" ותנועת היד שהתלוותה לא השאירה ספק לאיזה סיור מהנה היא מתכוונת.

לא הייתה לי שום סיבה בעולם להגיד לא, היה באן-מרי כל מה שאני אוהב בזיון, גוף של דוגמנית, שדיים גדולים ופה של מוצצת, אז שחררתי את הרצועה מהקולר של דודה לאה והתמדתי אותה לקולר של אן-מרי, דגתי אותה כמו שהם קוראים לזה, " שֶר מסיה (Cher Monsieur)" דודה לאה לחשה לי, אפילו שדיברנו עברית, "ראית מה שהכושי עשה לאמא שלך, תעשה לה יותר, כאב עושה לה את זה!".

בדרך לחדר הפרטי עברנו ליד החדר של דוד ז'אק. אשה עמדה שם עם מכנסיים פתוחות והציצה כשאשה אחרת, בחצאית, ירדה לה אז הצטרפתי, עצרתי את אן-מרי, פתחתי סוף סוף את החנות שלי וחשפתי את הסחורה שלי ולפי החיוך של אן-מרי נראה לי שהיא הייתה מרוצה, הורדתי אותה למצוץ לי והצצתי.

דוד ז'אק עמד על ברכיו על ספסל, ראשו וידיו מרותקות בסד המחובר לספסל, ישבנו מורם ורגליו מפושקות במפשק הפתוח רחב, ישבנו חרוץ בפסים אדומים כהים, כנראה שהיא החטיפה לו עם הקיין שהיה זרוק לצד הספסל, והגברת עם הסטראפאון הקשור ברצועות עור שחורות ומוצמד לערוותה, זיינה אותו בהנאה.

דוד ז'אק צעק, לא שמעתי מה אבל היה ברור שכואב לו אבל יותר מזה הוא נהנה, הזיין שלו היה זקור ומתוח כמו שרק זין של גבר מגורה יכול להיות זקור.

לא המשכתי להציץ, רציתי אקשן, והובלתי את אן-מרי לאחד החדרים עם המנורה הירוקה מעל הדלת, הסימן שהוא מוכן ופנוי. גם בחדר זה היה ספסל עם סד כמו שבחדר של דוד ז'אק אז העמדתי את אן-מרי עליו על ברכיה, משכתי את ראשה למטה ותפסתי אותו בסד, ואת ידיה ורגליה חיברתי למפשק הרגליים ופתחתי אותו רחב וישבנה התרומם, פותח בפניי את הדרך לפתחים שלה בהם עוד לא ביקרתי.

קודם בדקתי לה שמן, העברתי את האצבע שלי לאורך כל חריץ הכוס שלה, מלמטה למעלה, לוחץ וחודר, מגלה עד כמה הכוס של אן-מרי מוצף באותו עסיס תאווה נשי שמנוני, אין ספק שמה שאני עושה לה מגרה אותה, "אשה צריכה תכשיטים" ציחקקתי, באנגלית, השפה ששנינו שולטים בה, וחיברתי לה מצבטי פטמות לשני פטמות השדיים התלויים תחתיה והוספתי עוד משקולת קטנה ולהפתעתי היא גנחה בהנאה.

הגיע זמן ההצלפה, לקחתי חגורת עור רחבה והפלקתי לה, פליק חזק על שני פלחי ישבנה שהעביר בה רעד ומילת הנאה קולנית בצרפתית אז ניצלתי את זה, "ז'ופְּ, השֶר מסיה לא מבין צרפתית" אמרתי לה, באנגלית, וחסמתי את פיה עם גאג (Gag).

הפלקתי לה שוב, פעם אחר פעם, חזק, ואחרי כל הפלקה בדקתי לה שמן, אן-מרי הפכה רטובה יותר ויותר וקצב הטיפות של אותו עסיס נשי שנזלו לאורך הירך שלה הלך והתגבר.

לא רק היא התחרמנה, גם אני, אייל הברזל הנוקשה שלי התרומם זקור ומתוח בין רגליי אז הוספתי לה עוד שתי הפלקות עם קיין שמתחו שני פסים אדומים על ישבנה הלבן, נצמדתי אליה מאחור ובאבחת אגן חזקה השחלתי אותה!

אחזתי חזק במותניה וזיינתי אותה. הרגשתי איך קירות נרתיקה מחבקים את הזין שלי בחוזקה ועדיין החלקתי בתוכה בקלות, מחליק באותו נרתיק חלקלק ומשומן ומרגיש את הכיווצים המוכרים הולכים ומתחזקים, הופכים תכופים יותר ויותר עד הפיצוץ הגדול שלה, הרגשתי את הכיווץ החזק כשכל גופה נמתח אז דחפתי את עצמי הכי עמוק שאפשר, לחצתי חזק, נתתי לה להתפוצץ וברגע שהרגשתי שהיא גמרה שלפתי את עצמי מתוכה, דחפתי לה ויברטור שהכנתי מראש לחור שהתפנה והפעלתי אותו ואת הזין שלי, משומן היטב באותו נוזל סיכה שמנוני שלה, דחפתי לתחת שלה.

לחצתי חזק, פרצתי את מחסום הרקטום המכווץ שלה ועצרתי לשניה. הפה שלה היה חסום אבל בחלון-המראה שלפני ראיתי את הבעת הפנים שלה שכאילו צועקת "תכניס לי!" אז התחלתי לחדור, לאט, נהנה לראות את התשוקה המוקרנת מפניה, תשוקה יצרית של אשה מיוחמת, אשה שמקבלת את מה שהיא כל כך אוהבת וכשסוף סוף כל הזין שלי היה נעוץ בתחת שלה היא שוב גמרה, בסערה, ואני התחלתי לדפוק, לפמפם.

נהניתי, לא הצטערתי שבחרתי בה, אין ספק שאן-מרי היא זיון מעולה ולא חשוב באיזה חור אתה נמצא, זכרתי מה דודה לאה אמרה לי, שכואב עושה לה את זה, ותוך שאני טוחן לה את התחת הפלקתי לה עם שתי כפות ידי על פלחי ישבנה החשופים וזה הֵטִיס אותה לעוד אורגזמה ומייד אחריה עוד אחת, חזקה עוד יותר ו…זהו, לא יכולתי יותר וגם אני השפרצתי, רוקנתי את הבקבוקים המלאים שלי עמוק בתחת שלה.

ברגע ששחררתי אותה מהסד היא מיהרה לשולחן שבצד, לקחה מטלית לחה ומגבת קטנה וירדה על ברכיה לפני וניקתה לי את הזין לפני שיצאנו חזרה לאולם.

בדרך ראיתי באחד החלונות את דודה לאה, מחוברת לסד, כנראה שבאמת זה הלהיט כאן, וגברבר צעיר מזיין אותה אבל לא התעכבתי, חזרתי לאולם ושחררתי את אן-מרי שהודתה לי.

עכשיו כבר הלכתי עם מכנסיים פתוחות ומרכולתי מוצגת וחיפשתי את המועמדת הבאה שלי. יפנית קטנה משכה את תשומת ליבי, אף פעם לא עשיתי את זה עם יפנית, היא דמתה לבובת חרסינה עדינה, גוף קטן, גזרה של דוגמנית, לא פחות (ויתכן שהיא הייתה כזאת), פנים יפות עטופות בשיער שחור חלק ועיניים מלוכסנות גדולות ושדיים גדולים יחסית לגוף הקטן אבל זקופות להפליא ועם פטמות כהות ונוקשות, ושפתי הכוס שלה היו כהות ונפוחות, פרוסות ככנפי פרפר שפס ורוד מבריק מפריד ביניהם, כּוּס של אשה מיוחמת, ורק דבר אחד עיכב אותי, היא לבשה חצאית ורודה, לדעתי הבודדה שלבשה חצאית כזאת באולם, וידעתי שבחדרים הוורודים אין סד או ספסל כמו באלה האדומים והשימוש בסד דווקא מצא חן בעיניי אבל אז ראיתי את העיניים שלה, עצובות, כנראה שאין ביקוש גדול לכאלה שמסתובבות עם חצאיות ורודות ולפי הישבן הלבן שלה נראה לי שאף אחד לא דג אותה עדיין, וכמו תמיד, כשיש לי דילמה, מי שהחליט בשבילי היה הגבר-גבר שלי שבבת-אחת הזדקף ונעמד, כאילו לא גמרתי רק לפני רגע, אז הקשבתי לו, בדרך כלל הוא לא מאכזב אותי בנושאי סקס, ניגשתי אליה ודגתי אותה.

ראיתי את החיוך עולה על שפתיה כשהצמדתי את הרצועה שלי לקולר שלה, היא הצמידה כף יד לכף היד השניה בתנועת תודה וקדה קידה עמוקה, "מֶארְסִי, שר מסיה (Merci, cher monsieur)" היא שוב קדה והתחילה ללכת אחרי.

כשנכנסנו לחדר היא דיברה אלי צרפתית וכל מה שהבנתי זה את השֶר מסיה והמֶארְסִי עד עצרתי אותה ואמרתי לה שתדבר אנגלית וכנראה זה התאים לתוכניות שלה והיא נפלה על ברכיה לפניי, השתחוותה ו"סליחה אדון נכבד," היא עברה לאנגלית, "סליחה, החצאית מצטערת, החצאית טעתה, מגיע לחצאית עונש, החצאית מפצירה באדון הנכבד שיעניש אותה".

בחדר הוורוד לא היו שוטים או מחבטים רק כסא שרמז על העונש המקובל אז התיישבתי, השכבתי אותה על ברכיי והיא, מתורגלת, פישקה את רגליה, והתחלתי להפליק לה עם היד.

"תודה אדון נכבד, זה מגיע לי" היא הכריזה אחרי כל מכה וזה חירמן אותי והחלטתי שכשנחזור הביתה אני אדרוש את זה גם מאמא.

עמד לי, תותח על, מה שבא לי זה לזיין, השכבתי אותה על המיטה שבחדר, שוכבת על הגב, אוחזת את ברכיה המשוכות לעבר החזה שלה ומפשקת חזק את רגליה ועליתי עליה, מחצתי אותה למיטה ובתנועה איטית חדרתי לתוכה. היא השתוללה מהנאה, צורחת מעונג, "כן, תכניס לי, כן, עוד, תכניס לי" היא עודדה אותי לחדור יותר ויותר, "כן, החצאית אוהבת את הזין שהאדון תקע לה" היא צווחה בתאווה כשכל הזין היה תקוע עמוק בתוכה והתחלתי לפמפם, "כן, החצאית מבקשת רשות לגמור" היא צווחה באקסטזה אחרי רגע ואני הרשתי לה, אני אוהב להרגיש את המזדיינות שלי גומרות, והיא גמרה, גמרה וביקשה עוד ואני המשכתי, לך תסביר לה שאת הזיון הזה אני מזיין בשבילי.

היא גמרה בלי סוף, השתפשפתי לה כנראה בנקודות הנכונות, אני לא זוכר מישהי שגמרה כל כך הרבה בזיון אחד, גומרת, מודה לי ומבקשת עוד ובסוף גם אני גמרתי, מלאתי לה את הכוס בלבה הרותחת שלי.

כשקמתי היא רצה, הביאה מטלית לחה ומגבת קטנה, ירדה על ברכיה לפני וביקשה רשות לנקות לי את הזין, כשגמרה לנקות היא שוב הִשְׁתַּחְוְותָה ו-"החצאית מודה לאדון על מה שעשה לה, החצאית מבקשת רשות לבקש עוד משהו". הרשתי לה, אני חושב שניחשתי מה היא רוצה לבקש ואכן, "החצאית מבקשת להעמיד לאדון מחדש, החצאית מתחננת שהאדון יבקר גם בתחת שלה" וראיתי שהיא מסמיקה וברגע שהרשתי לה היא התחילה למצוץ לי, למצוץ, ללקק ולשחק לי בביצים והגבר-גבר שלי הגיב לטיפול המסור שלה ונעמד מחדש.

היא לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה כדי שהוא יעמד מחדש, לדעתי המחשבה שאני הולך לדפוק אותה בתחת עזרה לה מאד. כשהגבר-גבר היה מוכן לתת עבודה השכבתי אותה על הבטן עם רגליים סגורות ורקדתי לה את 'הטנגו האחרון בפריז', כל כך מתאים לעיר שבה אנחנו נמצאים.

יש לה תחת מדליק, ליפנית, מעוצב ומוצק, פחדתי שהרקטום שלה יהיה צר מדי, חששתי לקרוע לה אותו, אבל להפתעתי הוא נמתח בקלות ואייל הברזל שלי לא היה צריך להתאמץ כדי להתחיל לחדור.

חדרתי לישבנה באיטיות, איטיות מחרמנת, מגרה. כאב לה, הרגשתי, אבל המזוכיסטית שבה חגגה, הכאב היה גם התענוג שהיא כל כך רצתה ושוב היא צווחה והודתה לי, "כן, תודה אדון נכבד שאתה ממכניס לי, כן, עוד, תכניס לי, כן, בתחת, תכניס לי בתחת" היא עודדה אותי להמשיך ולחדור, "כן, החצאית מתה על הזין שהאדון הנכבד תוקע לה בתחת" היא המשיכה, מתנשפת וצווחת בתאווה כשכל הזין נתקע עמוק בתוכה ו-"החצאית מבקשת רשות לגמור" הגיע עוד לפני שהספקתי לפמפם.

השפשוף הנעים של פי-הטבעת ההדוק סביב הזיין שלי היה תענוג צרוף ואני חגגתי לה בתחת, אני חגגתי והיא הודתה לי ובשלב מסויים, אחרי הגמירה השניה שלה, היא הייתה כל כך באקסטזה שהיא התחילה לגנוח ביפנית, מילים שלא הבנתי אבל הניגון וההֲגִיָּה שלהם לא השאירו ספק שהם מילות שבח והנאה ואז הגיע השיא! הרגשתי שהר הגעש שלי עומד להתפרץ, נעצתי את עצמי חזק בתוכה, ניסיתי למשוך עוד רגע אבל ה-"החצאית מבקשת רשות לגמור" היה הקש ששבר את גב הגמל וברגע שהרשתי לה גם אני גמרתי ועכשיו גם מילאתי את התחת שלה באותה לבה חמה.

שוב היא ביקשה רשות וניקתה לי ובסיום נישקה את קצה הזין שלי ואמרה לו תודה. לפני שיצאנו מהחדר היא שוב קדה קידה עמוקה והודתה לי. כשהגענו לאולם הגדול שיחרתי אותה והלכתי לקחת לי כוס יין לבן קר.

הכושי הגדול, זה שתקע את אמא שלי, עמד בסמוך ודיבר עם אשה כושית לבושה בחצאית אדומה, לא גדולה כמוהו אבל עם שדיים וישבן ענקיים, הם דיברו באנגלית ומשברי המילים שקלטתי נראה לי שזאת אשתו ו…פתאום בא לי להחזיר לו וככה, מול עיניו, דגתי אותה, הצמדתי את הרצועה שלי לקולר שלה ו"שבע, בואי אחרי" פניתי אליה באנגלית ומשכתי אותה אחרי אל עבר המסדרון, שבע זה המספר שהיה מצוייר על השד שלה.

הכושי הגדול דג לו במהירות מישהו שעמד בסמוך, גבר בחצאית אדומה ושחורה, והלך אחרינו. "שֶר מסיה, בעלי יציץ לנו" היא הפתיעה אותי כשנכנסנו לחדר האדום.

"חצאית מספר 7," ציחקקתי, "אני מקווה שבעלך אוהב לראות את אשתו מוצצת" הורדתי אותה על ברכיה והגשתי לה את הזין שלי למציצה.

"הוא אוהב, שֶר מסיה, זה מחרמן אותו" והיא מצצה, בתאווה, מוצצת ומעניקה חיים חדשים לאייל הברזל שלי שהלך וטפח, הלך ונעמד.

"ומה הוא עושה כשזה מחרמן אותו?" שאלתי תוך שהיא מוצצת.

"כשאני מוצצת הוא מוריד את החצאית שלו למצוץ וכשאני נֶחְדֶּרֶת הוא מחדיר לאותו מקום".

"במסדרון?" כן, במסדרון, זה מותר".

"אז בואי!" משכתי אותה ברצועה והובלתי אותה אל הסד, כיוונתי אותו שהיא תאלץ להתכופף ותפסתי בו את הראש והידים שלה, אחר כך פישקתי לה את הרגליים עם אותו מוט מתכת טלסקופי שהצמדתי לקרסוליה ופתחתי אותו, "חצאית מספר 7, בא לי על התחת שלך" הפלקתי על פלחי שיבנה העסיסיים ובאותה הזדמנות בדקתי לה שמן, "מישהי פה חרמנית" ציחקקתי ודחפתי לה לפה את האצבע המצופה בקוקטיל עסיס התאווה שלה והלבה הגברית שהשאירו בה אלה שהיו לפניי, "אבל קודם בואי נחמם לך ת'תחת".

התחלתי עם מחבט הקריקט, מכות חזקות שצבעו את ישבנה באדום, "מה הוא עושה כשהוא רואה שמפליקים לך?" חקרתי.

"בתחת, תוקע בתחת, על יבש! לראות אותי חוטפת עושה לו את זה הכי הרבה" היא התנשפה, " שֶר מסיה, שבע מבקשת רשות לגמור" היא צרחה במין בקול צרוד מתשוקה.

"עוד לא!" ועברתי להפליק לה עם חגורת העור העבה.

" שֶר מסיה, חצאית מספר שבע מתחננת!" היא צרחה באקסטזה, "בבקשה, שֶר מסיה, החצאית לא יכולה, בבקשה, תרשה לי" היא צווחה בקול מתחנן אז הרשתי והיא מייד גמרה, גמרה אבל לא גמרה לחטוף, עברתי לקיין וחרצתי חמישה פסים אדומים לוהטים על התחת הגדול שלה ורק אז נצמדתי אליה מאחור והשחלתי אותה.

קודם חגגתי לה בכּוּס, התכנון המקורי שלי היה לתקוע אותה בתחת על יבש, כמו שבעלה אוהב לעשות, אבל הבנתי שפעמים לגמור אני לא אצליח אז התפשרתי, קודם זיינתי אותה בכּוּס והצלחתי להעניק לה עוד גמירה מטלטלת לפני שעברתי לתחת שלה שהיה מעדן, תחת עסיסי כזה לא דפקתי בחיי, השפשוף הזה בין פלחי ישבנה המחבקים ובפי הטבעת המהודק הטיסו אותי לשחקים וגמרתי, את כל מה שנשאר לי בארגז הפעולה שלי רוקנתי בתחת הגדול שלה.

כשחזרתי ה"משפחה" כבר חיכתה לי והודיעה לי שהולכים, לא התווכחתי גם לי היו מספיק גמירות לערב אחד. זה שלא פרצתי בצחוק כשראיתי אותם הולכים לעבר הרכב היה נס, שלושתם הלכו בפישוק רחב, מדדים כברווז, והיה ברור שכואב להם שם, בטוכעס, טוב, אחרי כל הפליקים שהם חטפו ואחרי כל הזרגים/תותבים שנעצו להם שם לא פלא שכאב להם התחת.

כשהגענו הביתה פחדתי שדוד ז'אק ירצה עוד לחגוג אבל הוא הודיע שלהיום זה הספיק לו ולקח את אמא שלי לישון ואותי ואת אשתו שלח לחדר האורחים. האמת שכששכבתי לצידה התחרמנתי ורציתי לעלות עליה אבל היא לא הסכימה, היא אמרה שהיא כבר מספיק משופשפת אבל למצוץ היא מצצה לי, מצצה ובלעה ורגע אחרי נרדמה ומייד אחריה גם אני.

בבוקר שוב חזר טקס ארוחת הבוקר של דוד ז'אק והפעם הוא הושיב את אמא מולו לאכול ואותי ואת דודה לאה לרדת להם, לתת להם מציצת בוקר טוב כמו שהוא קורא לזה, ממני הוא דרש למצוץ לו ואת אשתו הוא שלח לפנק את אמא שלי.

אחרי האוכל דוד ז'אק נסע לבית החולים, ביקור רופאים במחלקה ושני ניתוחים מתוכננים. אמא התלבשה ונסעה לאותה פגישת עסקים שהיא קבעה לעצמה וכשדודה לאה הציעה לי לבוא לבקר במעבדה שלה הסכמתי.

המעבדה הייתה ריקה מאדם, חג וכייוון שרובם במעבדה יהודים החליטו על חופשה מרוכזת. קודם היא הראתה לה את כל המכשירים המשוכללים והסבירה לי מה כל אחד עושה ואז, כשנכנסנו למשרד שלה, משרד מהודר עם שולחן עץ מהגוני גדול וכורסת מנהלים מעור משובח הגיע הרגע שהיום אני יודע שבשבילו היא הזמינה אותי, "שולחן יפה, נכון?" היא ליטפה את השולחן וחייכה אלי.

"מאד".

"על השולחן הזה אבא שלך זיין אותי".

אין ספק שהיא הפתיעה אותי אבל, בלי באמת להתכוון, הרמתי לה להנחתה, "כל מה שאבא עושה אני עושה יותר טוב".

ראיתי את החיוך הזימתי המוכר נמתח על פניה, החיוך כשהיא מיוחמת, "תוכיח!" היא אמרה בקצרה והתחילה לפתוח את הז'קט שלה ואני, בלי להסס, נעניתי לאתר שהציבה לי וכמוה התחלתי להתפשט.

חשבתי שהיא תתכופף אל השולחן, תנוחת המזכירה התאימה מאד למצב, אבל להפתעתי היא עלתה ונשכבה על הגב כשישבנה על שפת השולחן ורגליה שמוטות והזמינה אותי להצמד אליה וכשנצמדתי היא הרימה רגליים והניחה את שוקיה על כתפיי.

הכּוּס שלה היה בדיוק בגובה של הזין שלי שעמד זקור בין רגליי והוא כאילו נמשך אליו בעצמו, לא הייתי צריך לכוון עם היד, "כן, תכניס לי" דודה לאה גנחה בתאווה כשהרגישה את ראש הזין הנוקשה נושק בין שפתי הכוס המגורות ורגישות שלה, "כן, תכניס לי" היא צווחה בתשוקה כשלאט לאט חדרתי לתוכה, מביט ככה מלמעלה איך הוא מחליק ונבלע בין רגליה, האמת שאף פעם לא ראית איך הזין שלי חודר ככה לכוס, אולי כי אף פעם לפני לא זיינתי בתנוחה הזאת, והראיה שהצטרפה לאותה הרגשה נעימה של הקירות הרטובים העוטפים ומחבקים כל מילימטר שחודר היו פשוט חוויה ורשמתי לפניי שאני צריך להשתמש בזה גם בעתיד, שאני רוצה לראות איך אני חודר ככה גם לכוס-של-האמא-שלי!

זיינתי אותה, פמפמתי אותה מהר וחזק, הציצים שלה היו מונחים לפני, רוטטים, והשתעשעתי בהם, לשתי אותם, מוללתי את הפטמות ואפילו צבטתי לה אותם, את הפטמות הנוקשות והרגישות, צובט ומרגיש איך שרירי נרתיקה מתכווצים.

"כן, זה טוב" היא גנחה בקול מגורֶה, "כן, חזק, כן, בפטמות, כן, מהר, חזק, כן, הנה, הנה! הנה!!" והיא גמרה בסערה, "או-לה-לה, עוד, בבקשה, 'סיל-ווּ-פְּלֶה (S'il vous plaît), עוד" ואני המשכתי, טוחן לה את הכוס ומשתעשע לה בציצים, ובעיקר נהנה, נהנה ממראה הזין שנכנס ויוצא בין רגליה, נהנה מהבעת ההנאה המרוחה על פניה, נהנה מגניחות התאווה היצריות שהולכות ומתגברות, הברות חסרות תוכן ומילים של פיתוי וזימה.

"כן, יותר טוב מאבא" היא צווחה אחרי הגמירה השניה שלה ורגע לפני שהשלישית התפוצצה בתוכה, "כן, זה טוב, זה טוב, כן, הנה, הנה!" וכנראה שהיא הרגישה שגם אני כבר בשיא כי מייד הגיע ה"תביא לי! בפנים! בפנים, תגמור לי בפנים" המתחנן שלה והצטרפתי, השפרצתי, גמרתי לה בפנים, בדיוק כמו שהיא ביקשה.

גם באותו לילה, אחרי שחזרנו מהמסעדה, דוד ז'אק בחר לחגוג עלי והפעם בגדול! התחיל במסדר, רק שהפעם הייתי מוכן לזה, במסעדה דאגתי ללכת לשרותים ולהוריד את התחתונים, אבל זה לא עזר לי הרבה, הוא מצא לו תרוץ אחר והפליק לי עם החגורה, לי ולאשתו! את אמא הוא הכתיר כגברת הראשונה של הבית ולכן הוא סולח לה.

כשהוא גמר להפליק לי עמד לי בטרוף, כן, כנראה שגם בי מסתתר מזוכיסט שעדיין לא יצא מהארון, אז הוא הוריד אותי על הברכים ולאונן כשאני מביט בכּוּס של הגברת הראשונה של הבית, שזאת אמא שלי, וכשגמרתי הוא דרש ממני שעכשיו אני אפנק אותה, אדאג גם שהגברת של הבית תגמור כמו שהוא הגדיר את זה, ואם זה לא מספיק אז אחרי שאמא גמרה הוא שלח אותי לחדר השינה להתכונן כי התחת שלי הוא היחיד שלא נֶחְדָּר אתמול והגיע הזמן שגם הוא יֵחָדֵר רק שהפעם הוא לא שלח את אשתו להכין אותי, הפעם הוא העמיד אותם לראות איך הוא עושה אותי על יבש, כמו שאתמול עשו אותו, וזה כאב, כאב אבל לא צעקתי, נשכתי שפתיים ולא הוצאתי הגה, כאב אבל בשלב מסויים כבר התחלתי להנות רק שאז הוא גמר.

אותו לילה שוב הוא ישן עם אמא, אם אפשר לקרוא ישן למה שהוא עשה לה שם מאחורי הדלת הסגורה (דרך הקיר המשותף שמעתי בבירור את גניחות וצריחות ההנאה שלה ואחר כך, כשהיינו כבר בבית אילצתי אותה גם לספק לי בדיוק מה הוא עשה לה), ואותי הוא שלח לישון עם אשתו ו…גם היא לא יצאה נִפְסֶדֶת, נתתי לה בדיוק מה שהיא רצתה ונתתי לה את זה בגדול וכנראה שגם דוד ז'אק שמע עד כמה היא נהנית כי למחרת, למרות שבצהרים אנחנו טסים הביתה, הוא דרש את טקס ארוחת הבוקר הקבוע שלו רק שהפעם הוא הושיב אותי לאכול מולו, פרס על הפינוק שפינקתי את אשתו, ואת אמא ודודה לאה הוא הוריד אל מתחת לשולחן ולא הרשה להם לעלות עד ששנינו גמרנו רק שהוא לא הרשה לי להציץ ולראות מי משתיהן היא זאת שמוצצת לי, זאת שבלעה את מנת הזרע שלי.

דוד ז'אק נסע לבית חולים ודודה לאה לקחה אותנו לשדה התעופה, שוב נפרדנו בנשיקות וחיבוקים הן סיכמו שצריך לעשות את זה שוב ושבשנה הבאה נחגוג שוב את הסדר ביחד, הפעם אצלנו, בישראל.

כמעט כל הטיסה ישנתי, נוח לישון בביזנס, אמא קראה כמה חוזים ששלחו לה למייל לקראת דיון שנקבע. ברגע שנכנסנו הביתה עמד לי אז עשיתי לאמא את התרגיל המסריח, הודעתי לה על מסדר!

אמא הסמיקה אבל לא התווכחה, "סליחה הגבר של הבית, אני עם תחתונים וחזיה" היא הִתְוַדְּתָה והשפילה עיניים, נכנסת למשחק התפקידים שלנו.

"ויש אצלנו סליחה?" חייכתי אליה, חיוך עוקצני כזה.

"לא, הגבר של הבית" היא השפילה עוד יותר את עיניה והסמיקה עוד יותר, "רק עונש, הגבר של הבית".

"אז תתכונני!". חיכיתי שהיא תתפשט ובינתיים התיישבתי על הכסא הגדול וברגע שהיא התפשטה השכבתי אותה על הברכיים שלי, "אימו'ש, חוק חדש!" הודעתי לה, "אני רוצה שתיספרי ותגידי תודה אחרי כל מכה!" והפלקתי לה מכה ראשונה על הישבן עם היד כי אתם בטח זוכרים, מישהי צריכה שיזכירו לה כל פעם מחדש מי הוא הגבר פה בבית! וחייכתי לעצמי כשאמא צרחה "אחת, תודה הגבר של הבית", אמא זוכרת!

בסוף לא נפגשנו לליל-הסדר אצלנו. החיים שלי עם אמא המשיכו באותה מתכונת, כגבר של הבית חגגתי ואפילו נסענו פעמיים לפגישות עם ענת ויפתח, כולל חליבה כמובן, אבל בערך שנה אחרי הגיעה הקורונה, השמים נסגרו, התחיל הריחוק החברתי ולקראת ליל-הסדר הוטל סגר מוחלט! אומנם חגגנו את הסדר ביחד עם דוד ז'אק ודודה לאה אבל זה היה דרך ה'זום' (Zoom) וסיכמנו שאת ליל-הסדר הבא, בלי נדר, נעשה אצלנו ואתם יודעים מה זה אומר???? גבר של הבית יש רק אחד וכמו שנהוג לומר, ביתי הוא מבצרי! ואני לא מתכוון לוותר.

תם ולא נשלם

Loading

4 מחשבות על “מי הגבר פה בבית : מהפךְ      ”

  1. צריך עוד פרק בבקשה מחרמן בטרוף גרם לי לגמור 10 פעם הכל ביחד מטורף

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן