בגידה עם שתי כוסות קפה

אסיפת הורים בבית הספר של ביתי (מספר שלוש בסדר הילדים) ואשתי לא יכלה להגיע. אשתי היא עורכת דין מצליחה בתחום הפלילי, והצלחה זו שואבת את רוב זמן המשפחה שהיה לה. אין לי תלונות היא מרוויחה יפה ואני יכולתי להוריד קצת את הרגל מהגז ולעבוד בעבודה רגועה שלא דורשת הרבה מעבר לשעות המקובלות, לפעמים אפילו קצת פחות.

ישבתי על הספסל מול דלת כיתה א' 2 והמתנתי לתורי, לידי ישבה אסתר. הבת של אסתר היא מחברותיה הטובות של ביתי. הם גרים לא רחוק מאתנו, זוג צעיר מהקהילה האתיופית עם שני ילדים, משפחה מאוד חמה ועוטפת.
שוחחנו מעט אני ואסתר על הבנות והקשר החם והחברי שלהן. לצערי הייתי חייב לקטוע את השיחה הנעימה, כי הגיע תורי להיכנס לשיחה עם המחנכת. בצאתי מהשיחה הגיע תורה של אסתר להיכנס והיא נעמדה מולי, פונה בצעד קל לכיוון הדלת. משהו בדמותה העמיד אותי על מקומי, ועיניי בחנו בשקיקה מפתיעה את גופה של אסתר.
היא לא הייתה גבוהה אך גם לא נמוכה שערה הגולש (כתוצאה מהחלקה כנראה) עטף את ראשה בצורה מושלמת, תווי פניה היפים המאופרים בעדינות העניקו לה חושניות מיוחדת. שדיה הגדולים נעו בפיתוי עקב הליכתה, בטנה שטוחה ומסותת וכל זה עטוף בחולצה צמודה שהחמיאה מאוד לקימורי גופה. ישבן מעט בולט עומד יציב, מכוסה בטייץ צמוד שמצד שני מדייק את קו המתאר של איבר מינה, וממשיך גם לעטוף גם את רגליה היפות עד מתחת לקו הברך. שני קרסוליה הדקים נכנסו בטבעיות לנעלי ספורט צבעוניות ויפות.
ליבי החסיר פעימה ואסתר חשה במבט הבוחן שלי. "תחכה לי אני עוד רגע יוצאת ונלך ביחד" היא אמרה, "בטח! למה לא, אני מחכה לך בחוץ מעשן סיגריה בינתיים" עניתי לה. ויצאתי מהר החוצה לעשן סיגריית סיפוק. כעבור שתי סיגריות מרגיעות אסתר יצאה, והתחלנו להתקדם באטיות לכיוון הבית.

דיברנו על הא ודא שיחה חברותית ונעימה, וכשהגענו לפתח ביתה היא הציעה לי להיכנס לכוס קפה. קצת התביישתי והיססתי לענות, אך הזמנתה הידידותית והעובדה שבעלה והילדים נסעו לבקר את הסבתא, שכנעו אותי להיכנס.
נכנסנו לביתה והיא ניגשה למטבח להכין את הקפה, הלכתי בעקבותיה מביט בישבנה היציב הזז בקשיחות לקצב הליכתה. נשענתי בישבני על השיש כשפני לכיוונה, בשעה שהיא הכינה את הקפה. המשכנו את השיחה הנעימה שפיתחנו בדרך, כשלפתע משום מקום היא שואלת אותי בבוטות ובניגוד מוחלט לדמות הרעיה שראיתי בה "בגדת פעם באשתך"? לרגע איבדתי את שיווי משקלי, שלחתי ידיים לאחור ואחזתי בשיש כדי להתייצב.

האמת שהיו לי פה ושם הרפתקאות מיניות עם נשים אחרות, אך הן לא היו ממכרינו ומעולם לא כ"כ ישירות.

עניתי לה בפתיחות ובלב רועד שהיו לי פעם או פעמיים, אבל לא משהו רציני שפגע בנישואים שלי. "ואשתך יודעת על זה"? היא הוסיפה לשאול, "מה פתאום! זה לא היה עובר חלק בחיים" עניתי. היא התקרבה אליי באיטיות נעמדה מולי שדיה הגדולים היו במרחק נגיעה קלה מחזי, ושאלה בצורה הכי ישירה ששמעתי "רוצה לבגוד איתי"? לקח לי שנייה או שתיים לעכל את השאלה המחרמנת שלה, משכתי אותה בחוזקה אל בין ידיי עטפתי אותה סביב ושפתיי נצמדו אל שפתיה לנשיקה סוערת וחושנית, לשוני חדרה לפיה ופגשה את לשונה הרכה, ידי הצמידה את ראשה אליי וביד השנייה ליטפתי בעוצמה את גבה, חש את שרירי גופה מעל בד החולצה הצמודה. שפתיה עזבו את שפתיי וירדו לעבר צווארי, ובלחישה מגרה היא אמרה "עזוב קפה, בא נלך להזדיין", ומשכה אותי אחריה לחדר השינה שלה. נצמדנו לנשיקה חוזרת והתחלתי לקלף ממנה את הבגדים, משכתי את חולצתה מעליה ולעיניי התגלו זוג שדיים שחומים וגדולים מאיימים לקרוע את בד החזייה התומכת ותחתם בטן שטוחה מאומנת היטב . היא הפשיטה בתמורה את חולצתי והניחה לידיה לשוטט על חזי השרירי, צובטת קלות את פטמותיי המתקשות, מחרמנת במגעה את גופי. התרתי את החזייה שלה ושחררתי את שדיה הגדולים לאוויר החדר, מניח להם לרדת מעט לכיוון הבטן מנצלים את כוח המשיכה, פטמותיה השחורות עמדו בגאווה, מצביעות בחוצפה אל עבר חזי. אסתר התירה את חגורתי ופתחה בזריזות מיומנת את מכנסיי מניחה להם ליפול, מתרחקת שני צעדים לאחור ומביטה בבליטה הגדולה בתחתוניי, ובאותו זמן מפשילה את מכנסיה מטה, יחד עם התחתונים העדינים המכסים את איברה הרטוב. שפתי הכוס שלה נצצו מבעד לשיער ערוותה המטופח, ושדיה עלו וירדו לקצב נשימתה. היא ניגשה אליי אוחזת בשולי תחתוני והחלה מקלפת אותם מעל זיקפתי הקשה, מורידה אותם מעלי, נשימותיה חלפו על פני איברי מעוררות ומזמינות. עמדנו זה מול זו סורקים אחד את השנייה במבט מלא ציפייה.
בעוד אנו בוחנים בשקט את גופינו, החלו להישמע דפיקות חזקות על דלת ביתה. הבטתי בפניה בתמיהה מנסה להבין את פשר הדפיקות. אסתר התעשתה מיד ונזכרה שהיא קבעה עם חברה קפה של ערב לנצל את זה שהיא לבד בבית, היא ביקשה ממני לחכות רגע בחדר, זרקה על עצמה חלוק רחצה קשרה אותו ברישול ומיהרה לעבר הדלת. התיישבתי על קצה המיטה וחיכיתי בחוסר סבלנות, ממקומי שבחדר שמעתי שבריי שיחה וצחוק ,סגירה מהירה של הדלת ורגליים יחפות מטופפת פוסעות לכיווני.

אסתר נעמדה בפתח החדר מסתכלת עליי בתשוקה ושואלת ללא שמץ של בושה "בא לך להשתגע"? עניתי במהירות "בטח, לגמרי", כנראה שלא הבנתי בדיוק את השאלה כי באותו רגע היא סובבה את ראשה לכיוון המסדרון וצעקה "בואי הוא בעניין". עוד לא הבנתי מה קורה ובפתח ליד אסתר הופיעה אתיופית דקת גזרה, לבושה בשמלה קיצית קצרה בעלת כתפיות דקות המגיעה עד למעל הברכיים, חושפת רגליים חלקות וחושניות, שיער מתולתל וקצר עיטר את ראשה. היו לה פנים נעריות וזיק של שובבות ברק מעיניה, דרך השמלה נראה קו המתאר של שדיה הקטנים. היא לא לבשה חזייה, ופטמותיה החדות דחפו בעוז את בד השמלה. "תכיר זאת דינה חברתי הטובה" פנתה אליי אסתר. איברי הידלדל מההפתעה המשונה, המילים נעתקו מפי ונראיתי אבוד בסיטואציה המוזרה הזאת.

החלוק של אסתר נפתח בחוסר תשומת לב ושדיה הגדולים נחשפו אט אט. דינה לא לקחה קשה מידי את מצבי והחלה ללטף את אסתר, מניחה יד אחת על כתפה של אסתר ויד שנייה משחילה מבעד לחלוק הפתוח מלטפת בעדינות את שדיה הכבדים. אסתר שלחה יד אחת מתחת לשמלתה של דינה מלטפת בעדינות את ישבנה של דינה. המראה של השתיים מתחרמנות בחושניות הוציא אותי מההלם הראשוני, ואיברי החל נעמד מחדש. התחלתי ללטף את הזין שלי, לא מסיר לרגע את עיני משתי הנשים היפות האלה. הן קרבו אליי בהליכה חושנית פושטות את בגדיהן במהירות, מתכופפות יחד מול איברי הפועם, שולחות ידיים עדינות אל הזין שלי ומלטפות בעדינות. דינה הורידה את ראשה והחלה מלקקת לי את הזין הזקור מוצצת בתשוקה, בעוד אסתר ממשיכה לאחוז בבסיסו ומסתכלת אל תוך עיני. ידה הפנויה של אסתר ליטפה את פטמותיי צובטת בחוזקה ומשחררת מפי אנחה של עונג. המציצה של דינה הלכה והתעצמה ואיתה אנחותיי התכופות, הרגשתי שאני מתקרב לגמירה והוצאתי את איברי מפיה הלוהט של דינה. ידיה של אסתר עזבו את גופי ועברו לאחוז בראשה של דינה, מושכות אותה לנשיקה סוערת. ידיה של דינה נשלחו לעבר שדיה הגדולים של אסתר מודדות ומלטפות, צובטת פיטמה ומגישה אותה לפיה, שואבת אותה ונוגסת קלות בקצה. גניחותיה של אסתר נשמעו בחלל החדר והצטרפו לרעשי המציצה שהעניקה לה דינה. שלחתי את ידיי לעבר השדיים הקטנים של דינה ליטפתי אותם ברכות, חש את יציבותם תחת ידיי. אסתר התרוממה השעינה אותי בתקיפות לאחור, נעמדה מעל איברי וירדה באיטיות משחילה אותו לתוכה כשפניה וגופה פונים לעברי. דינה התרוממה מאחורי אסתר מלטפת את שדיה ומלקקת את אוזנה בחושניות. שלחתי את ידיי ללטף את רגליה של אסתר, מתקרב בידיי אל הכוס הפתוח ומעסה בעדינות את הכפתור במרכז.
דינה התרוממה ועברה אל מעל מעל ראשי מפשקת את רגליה, נותנת לי להביט אל הכוס השחור החלק והרטוב שלה. מחדירה אצבעות פנימה ומתחילה לאונן מעל ראשי, משפשפת ביסודיות, מביאה את עצמה אל אורגזמה ראשונה, בטנה מתחילה להתקשח, נשימתה נעשית מהירה ושפריץ אדיר של נוזל חם נוחת על בטני, זולג על ראשי ומרטיב את צווארי. בעודי שוכב תחתיה מהופנט מהמחזה המרהיב. היא יורדת במהירות נושקת עם שפתיה התחתונות את פי, נותנת לי לטעום את הנוזל המיוחד שלה. לשוני חדרה במהירות לכוס הבוער שלה נכנסת אל עומק איברה, טועמת ומענגת.
דינה זזה קדימה מעט ובקצות אצבעותיה צבטה בחוזקה את פטמותיה של אסתר, מצמידה את פיה לשפתיה של אסתר ומנשקת אותה בתאווה. אסתר התענגה על אחיזתה של דינה ותנועתה על איברי נעשתה מהירה וקולנית, ידה של אסתר שפשפה במרץ את הדגדגן שלה, מקדמת בנחישות את הגמירה המיוחלת.
כשדינה זזה קדימה אל עבר אסתר היא נתנה לי גישה טובה אל חור ישבנה המגרה. הסטתי את לשוני מהכוס שלה ועברתי לקק את חור התחת הניצב מולי. גניחות קולניות נשמעו בחדר והתערבבו לצליל מפתה שקרב גם אותי לגמירה.
אסתר הייתה השנייה לגמור, באפיסת כוחות היא נשכבה עליי מוחצת את שדיה הגדולים על חזי. דינה רמזה לה בזריזות שתתגלגל הצידה, אחזה באיברי הרטוב והתיישבה על הזין במכה אחת עם גבה אליי, דוהרת במרץ אל גמירה נוספת, חופנת על הדרך את אשכיי. הרגשתי את הנוזל שלי עולה במעלה איברי ופורץ דרך חור הזין אל עבר הכוס המהודק היושב עליו. שניות מעטות לאחר מכן גמרה גם דינה בפעם השנייה, נשכבת אל עבר רגליי כשאיברי בתוכה וישבנה פונה לעברי במלוא הדרו.
לאחר שהסדרנו את הנשימה נשכבנו על המיטה כשאסתר באמצע ואני ודינה משניי הצדדים, מלטפים את שדיה הגדולים ומעקלים את החוויה החושנית שעברנו.

השעה הייתה כבר מאוחרת והייתי צריך להמציא תירוץ טוב לאשתי, זה היה קצת מסובך בסיטואציה שבה הייתי. קמתי מהמיטה אספתי את בגדי, והבטתי בסיפוק על צמד החברות החרמניות ששכבו על המיטה. שדיה של אסתר היו פרושיה על גופה כאילו נחים מהמאמץ, דינה שכבה על צידה רגלה האחת על גביי רגלה של אסתר, וידה השנייה מונחת ברישול על השד הגדול שלידה.

הן קראו לי לחזור למיטה ושיש להן עוד הרבה מה להראות לי. סירבתי בחוסר חשק והודיתי להן על כוס הקפה המיוחד שהזמינו אותי אליו, נשקתי להן לשלום ובתקווה להתראות בקרוב.

Loading

7 מחשבות על “בגידה עם שתי כוסות קפה”

  1. שם הסיפור מחריד. הכתיבה ככ נלוזה ועלובה. תלמדו לספר סיפור. ויש כאן כמה בודדים שיודעים.
    את הכותרת המטופשת הזאת אפשר היה לכתוב אחרת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן