מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ג'.

לחלק א' , לחלק ב'

מיקי ודרסי שכבו מתנשפים בתנוחת כפיות על המיטה. שניהם חוו כרגע גמירה עילאית – אבל הסיבה לכך הייתה שונה. דרסי התרגשה מהחייתיות המתפרצת של מיקי. בדרך כלל מיקי היה מאהב מאוד עדין, רך ומלטף. הפעם הוא היה אגרסיבי, נחוש ועוצמתי. הוא לפת אותה חזק במותניים בעודו חודר אותה מאחורה בתנועות קצרות, מהירות ועמוקות. זה ריגש אותה. זה חימם אותה והיא התפוצצה תחתיו בגמירה חזקה ורועמת. 

מיקי מצידו, דהר אל עבר הגמירה שלו בפרקטיות, מדמיין לעצמו את ורוניקה תחתיו ומתרגש ומתחמם מהפנטזיה בראשו עד שאיבד שליטה והתפוצץ. הוא הרגיש מאוד מסופק ומרוצה, אבל גם מאוד קרוע בתחושותיו. 

אז הם שכבו להם מסדירים נשימה, חבוקים כפיות עם ראשם לכיוון מרגלות המיטה, ורגליהם מונחות על הכריות. מהמקום בו ישבו, היה ראשם כמעט מול הדלת, והם יכלו לראות את דלת חדרה של ורוניקה שהייתה, כרגיל, פתוחה למחצה, והמראה התמימה דרכה. 

ורוניקה הייתה בחדר, שכובה על הבטן לבושה בגופייה הוורודה עם חור ה SIDE BOOB המפואר. השדיים שלה היו מעוכים אל המזרן, רגליה מקופלות מעלה, והיא התכתבה בטלפון שלה. מיקי שם לב והסתכל לכיוונה דרך המראה מעבר לכתף של דרסי.

דרסי שכבה תחילה עם עיניים עצומות. אבל, משפקחה אותן הסתכלה גם היא אל עבר המראה בחדרה של ורוניקה ואמרה למיקי:
"אני שמתי שם את המראה הזו בכוונה בדיוק בשביל המטרה הזו".
מיקי היה מופתע – "שמת לה מראה כדי להציץ לה לחדר?" הוא שאל בקול מופתע ואולי אפילו מעט מזועזע.
"זה היה כשהיא הייתה בת עשר, אחרי הגירושין. היא התחילה לעשות הצגות ורציתי לעקוב אחריה. כמובן שבשלב מסוים, סביב גיל 13, היא הבינה את זה בעצמה וזה הפך להיות סוג של בדיחה. היא הייתה מסתובבת ואומרת בבית ובכל מיני מקומות אחרים שאין לה שום פרטיות. אבל זה בסדר כי גם אני מרשה לה להציץ מתי שהיא רוצה". 

"מה זאת אומרת להציץ מתי שהיא רוצה" שאל מיקי בתמיהה. "ובכן, כדי להציץ לה הדלת צריכה להיות תמיד פתוחה. כך גם הדלת שלי. ברור לך שזה אומר שכל פעם שהיא רוצה לצאת מהחדר היא רואה מה קורה אצלי. עם מי אני נמצאת, מה אני עושה, וכו'. בשעות מסוימות של הערב יש בחלון שמאחורינו השתקפות ממש כמו מראה, וכמו שאנחנו יכולים לראות הכל אצלה בחדר, היא יכולה לראות הכל בחדר הזה". 

"מה?" קפץ מיקי ממקומו באי נחת. "את רוצה להגיד שהיא עכשיו יכלה להציץ לנו? "יכלה, וסיכוי טוב שאפילו ביצעה. יש אפילו סיכוי שהיא יצאה בשקט מהחדר, נעמדה על סף הדלת והסתכלה שלא דרך מראות. 

מיקי הרגיש ממש נבוך וכשדרסי הסתובבה אליו וראתה היא ניסתה להסביר את עצמה שוב. 

"תראה. היא ידעה מגיל 12 שהיא אוהבת נשים. במובנים רבים, זה היה סוג של ברור לי עוד מלפני כן, כשהייתה בת שש. והיא ידעה בערך מאז הגירושין שאני אוהבת לרקוד על כל החתונות. אחרי הגירושין היו לי חברים וחברות, ולפעמים גם וגם, וגם היו כמה פעמים שאני די בטוחה שהיא ממש הציצה. אולי אפילו אוננה בשקט במכנסיים. למען האמת, כשהיא התחילה להביא הביתה חברות, אני הייתי מציצה לה לא מעט ומאוננת בעצמי". 

מיקי היה פשוט המום. הוא לא ידע מה להגיד. אבל, הוא ידע שבאותה המידה יש פה פוטנציאל מעניין לכל מיני דברים סוטים.  

"רגע, והיא ידעה שהצצת לה עם חברות? ואף פעם לא התחלת איתן? הן לא התחילו איתך? איך זה עבד" הוא שאל. 

"תגיד, השתגעת? הן היו כולן קטינות. נראה לך שהייתי מתחילה עם חברות של הבת שלי? מה אני מחפשת להסתבך בצרות?" 

"ואחרי גיל 18? היא כבר בת 23. בטח היא הביאה חברות הביתה", שאל מיקי בצורה מתגרה. 

"אחרי גיל 17 היא הייתה עסוקה מדי בכדורגל ולא היה לה זמן לחברות. אולי לחברות מהנבחרת. אבל אם כן, היא לא הביאה אותן הביתה. החברה הנוכחית שלה, באביטה, שהיא אמרה שתבוא מחרתיים, זה פעם ראשונה שהיא מביאה הביתה חברה מזה המון זמן". 

"והיא יודעת שאת אוהבת גם נשים". חזר מיקי על מה שכבר ידע, ודרסי הנהנה. "היא פגשה פעם את סנדרה?" שאל מיקי בספקנות. דרסי הנהנה שוב, ואז הרהרה לפתע ואמרה – "אני לא מאה אחוז בטוחה, אבל לא אתפלא אם ורוניקה וסנדרה בילו זמן אינטימי ביחד באחת הפעמים שהיא הייתה בטריילר לבדה. לא מן הנמנע. אני לא רכושנית על סנדרה. סנדרה יכולה לעשות מה שהיא רוצה ומה שיש לנו זה יזיזות וזה לא מחייב. אני אהיה חברה שלה גם בלי להיות אינטימית איתה. אני גם לא קנאית לך – אבל רק אם אני נמצאת. שלא תעיז ללכת מאחורי הגב שלי עם מישהי". 

הסרטים הכחולים כבר רצו להם בראש של מיקי הרבה יותר מדי מהר והרבה יותר מדי פרוע. לא מספיק שהיו לו פה ושם חשקים על השדיים הרכים, הגדולים והמושלמים של סנדרה. לא מספיק שזכר לטובה את הפעמים הראשונות שדרסי טיפלה בערמונית שלו, והיה לו קראש רציני ביותר על ורוניקה כבר כמה ימים – לשים את הכל ביחד בבלנדר ולערבב זה היה הרבה יותר מדי בשבילו. הוא הרגיש עומס יתר, הזין שלו התרומם שוב כאילו לא גמר לפני כלום זמן. הוא חשב להתחיל להתחכך בחריץ של דרסי, אולי לחרמן אותה. אבל היא התחילה לעשות תנועות של רוצה לקום והתחילה לזוז.  

לפתע, מיקי קלט שורוניקה מביטה כמעט היישר אליו במראה בחדר שלה. לא היה לו מובן איך בדיוק, אבל אז הבין שהיא הסתכלה היישר אל החלון שמאחוריו והוא הסתכל היישר אל המראה בחדר שלה. היד שלה הייתה בין הרגליים שלה. האם הוא כרגע תפס את ורוניקה מאוננת על המראה של אמא שלה?… 

ואז ורוניקה קרצה אליו. הוא ראה אותה קמה, דרך המראה, וחשב לקום בעצמו, ואז קלט שדרסי עמדה ערומה מאחוריו, הדילדו המיוחד מולבש על חגורת המותניים שלו, וביד שלה נוזל סיכה. 

עכשיו ורוניקה עמדה בדלת מולו. "אמא אומרת לי שאתה אוהבת לקבל כמו בנות לפעמים. זה נכון?" מיקי הסמיק. ואז הנהן במבוכה מסוימת.  

ורוניקה צעדה פנימה ותפסה את התותב שאמא שלה לבשה. "אמא", היא אמרה, "אין לך מה לדאוג. אף גבר לא ביקר אצלי, ואף גבר אף פעם לא יבקר. אבל, ראיתי איך הוא יודע ללקק אותך יפה, וזה מחרמן אותי רצח". 

תוך כדי שאמרה זאת, היא התחילה להוריד את חגורת הדילדו מדרסי, ודרסי לא התנגדה. כעבור רגע היא הייתה שכובה על הגב על המיטה. ורוניקה תפסה את מיקי בכתפיים ואז דחפה אותו קלות היישר אל הכוס הרטוב והחם של דרסי. מיקי התחיל ללקק ולענג, ודרסי תפסה את הפטמות שלה והתחילה לשחק איתן, כמו שהיא עושה כשהיא מתחממת לקראת גמירה טובה. מיקי הרגיש את הנוזל סיכה בפתח האחורי שלו, ואת הידיים של ורוניקה תופסות אותו במותניים. ידיים חזקות, אבל רכות ועדינות. הוא הרפה, כמו שלמד והתותב התחיל לחצוב את דרכו פנימה לאט לאט.  

"חכי רגע", הוא אמר לורוניקה. "אני רוצה לשנות כיוון", הוא אמר בהברקה של הרגע. אחרי הכל, כן – הוא אהב לאכול מאחורה לפעמים. אבל מה זה שווה אם הוא לא ממש יכול להסתכל עליה? 

"אני רוצה לשכב על הגב הפעם", הוא אמר. ורוניקה הפסיקה, ודרסי זזה הצידה. היא נעמדה על הברכיים בעודו יורד על הגב. הוא הרים מעט את הרגליים, וורוניקה התחילה להיכנס אליו בשעה שדרסי התמקמה עם הפתח שלה היישר מעל הפה שלו. מספיק קרוב בשביל שיגיע ללקק. מספיק רחוק בשביל שמיקי יכל עדיין לראות את ורוניקה מתנשאת מעליו. 

התותב נכנס יותר ויותר עמוק. ורוניקה בהחלט הייתה מנוסה. היא נכנסה לאט. מעט יותר בכל פעם, וכל פעם שנעה קדימה החזה הרחב והשטוח שלה קיפץ מעט במקומו, והפטמות שלה נעשו כהות יותר. זה היה בולט במיוחד, ומאוד מגרה, על רקע העור הלבן הבהיר שלה.  

דרסי התחילה לאבד שיווי משקל מעט. מיקי הרים את הידים ותפס אותה במותניים שלא תאבד שיוויו משקל. היא רעדה ושיחררה עליו כמויות של שפיכה נשית ריחנית ודביקה. ורוניקה כבר הייתה עמוק בתֹוכו. נעה פנימה עמוק יותר משאי פעם נכנסו אליו כשהיה על הגב, ויוצאת החוצה כמעט עד הקצה. הוא כמעט והרגיש את קצה כיפת הויניל של הדילדו. והחזה של ורוניקה והפנים שלה. היא עצמה עיניים גדול מהזמן, או שהתסכלה למטה, על החזה והאגן של דרסי. הוא גם ראה שכמו דרסי, גם היא נוגעת בפטמות שלה כדי לגרות את עצמה.  

דרסי נרעדה וגמרה בצעקה חדה. היא נשענה אחורה אל ראש המיטה וזזה ממיקי. הוא הרגיש שהיא רוכנת מעליו אל כיוון השידה, ואז, בבת אחת, הוא גמר על עצמו, ורוניקה רעדה, ועצרה את עצמה מליפול עליו לגמרי עם יד שמאל שלה, וגמרה בצעקה גם כן כשדרסי לקחה את השלט של הדילדו והפעילה את הרטט. 

הדילדו פעם למיקי בתחת, וזה עשה לו נעים. החלק הפנימי של התותב רעד לורוניקה היישר על הדגדגן ומיקי הרגיש את הרטיבות נשפכת מהירכיים שלה על הרגליים שלו. הייתה שלולית של שפיכה נשית ליד הראש שלו היכן שדרסי עמדה קודם. האופוריה אחזה בו והוא פשוט ריחף. 

ורוניקה התאוששה ויצאה ממנו, לאט בתחילה, ואז – פלופ – הייתה בחוץ, והוא הרגיש את תחושת הריקנות שמתרחשת על החור כשהזין יוצא ממנו. ורוניקה הלכה לשירותים, ודרסי התיישבה עליו שוב ל-69. היא ניקתה את הזין החצי רפוי שלו, והוא ליקק אותה עוד קצת וגרם לה לרעידות קטנות של עונג. 

אחר כך, היא נשכבה לצידו ואמרה לו "הצצתי לורוניקה וחברות שלה המון פעמים. אבל זה היה מאוד קשה לעצור את עצמי מלשלוח ידיים לגעת בה, או לנשק אותה, כמו שהייתי עושה אם זו הייתה מאהבת. אני מפחדת שאם נעשה זאת שוב לא אוכל לעצור את עצמי". 

מיקי הנהן. לא כי הסכים איתה, אלא כי לא היה לו משהו טוב יותר לעשות. אבל בתוך ראשו ידע שהוא מאוד מאוד רוצה עוד. אולי אפילו לנסות מה שראה פעם בפורנו – לזיין ולחדור את דרסי בזמן שורוניקה רוכבת עליו מאחורה. הוא לא ידע אם זה אמיתי ואפשרי. אבל אם כן… אוווו כמה שהוא היה רוצה שזה יקרה.

Loading

4 מחשבות על “מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ג'.”

    • תודה. אני שמח שאהבת.
      כמו שכתבתי בחלק הקודם, למרות שבדרך כלל מין במשפחה לא מדבר אלי הסיפור הזה פשוט כתב את עצמו, לפחות חלקית, עם מוטיבים כאלו.
      יהיה עוד מכך בחלקים הבאים.

      הגב
  1. כיף גדול, מחרמן, השפכתי מלא.
    ממתין לפרק ד עם הפוט פטיש

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן