אמא, אני צריך

סיפור מאת מצליח
"אני מבקש שתשמור על אמא" . אלו המילים האחרונות שברוס שמע מאבא שלו.

אבא שלו יצא ל"סיבוב" באפגניסטן ואחרי חצי שנה חזר בארון.
החיים בעיירה הקטנה היו טובים עד אז.
אמא עבדה בדיינר וברוס, אחרי הלימודים היה רוכב על אופניו לחווה של סבתא וסבא ועוזר בעבודות השונות. נער בוגר היה, גבוה מרוב בני גילו, שערו הבלונדיני מסופר קצר וגופו חסון מהעבודה בחווה.
ברוס היה מה שקראו בעיירה "ילד טוב" . הרחיק עצמו מתעלולי חבריו, חייך תמיד בנימוס למבוגרים ואף סייע מגיל צעיר בארגון צעדת ה 4 ביולי ובחלוקת המזון בחג ההודיה.
גם נערות העיירה לא החמיצו את טוב מראהו ואת אופיו הטוב והוא זכה למחזרות רבות, אך מעולם לא הרחיק עימן לכת מעבר לנשיקה קלה או ליטוף השיער. גם כשמרי, המבוגרת ממנו בשנתיים, נצמדה אליו בריקוד הזוגות בחגיגת הקציר המסורתית, שדיה הגדולים נמעכים על חזהו ומפשעתה מתחככת בשלו ולחשה באזנו הבטחות מגונות, הרחיק עצמו ברוס וחזר לשבת על-יד סבו המנגן בבנג'ו. ילד טוב.
החיים האלו נגמרו עבור ברוס לאחר כחצי שנה מקבורת אביו.
אמו, דפני, החלה חוזרת מהעבודה ופורצת בבכי ללא הסבר, שינוי לרעה עבר עליה והיא שידרה מצוקה אך לא שיתפה אותו.
לאחר מספר שבועות, הלך ברוס לאחר הלימודים לדיינר, הסתתר במזווה ונוכח לדעת שאמו עוברת הטרדות קשות מג'ק בעל המקום, אדם שהיה ידוע בעיירה כאיש קשה.
לאחר שראה ממחבואו את ג'ק, מאחורי הדלפק, דוחף את ידו מתחת לשמלת אמו מאחור ולמרות שהיא מתרחקת ומתנגדת, מתמיד במעשיו, יצא ברוס ממחבואו והתעמת איתו.
למרות חוסנו של ברוס, ג'ק היה חזק ממנו ואיש זרוע והוא היכה את ברוס, הפיל אותו אל הקרקע, הוסיף בעיטה בבטנו וגירש את האם ובנה מהמקום.
לאחר מעשה זה, בעודו מתאושש מהפגיעה, נסעה אימו אל אחותה בעיר סיאטל ומששבה ארזו את חפציהם ועברו להתגורר בדירה בעיר הגדולה.
אמו עבדה כפקידה בחברה גדולה לשיווק מזון ואילו ברוס נרשם לבית הספר להשלמת לימודיו.
למרות שלא סבלו מחסרון כיס, שכן משכורתה של אמו היתה טובה וקצבת צבא ארצות הברית כיסתה את רוב הוצאותיהם, מצא ברוס עבודה בחנות לממכר חפצי תעופה והיה מבלה בה את שעות אחר הצהריים לאחר הלימודים.
עקב אופיו הנח ואולי גם מראהו הטוב, רכש ברוס מספר חברים טובים מבני כיתתו ואיתם היה מבלה שעות רבות, בעיקר בסופי השבוע, בהרכבת דאונים והטסתם בפארק הציבורי.
גם אמו, דפני, התאקלמה במהירות, מתמרנת בין צרכי העבודה, דאגה לצרכי הבית וקשרים חברתיים שהחלה לרקום עם מספר נשים טובות איתן שרה במקהלת הכנסייה בסופי השבוע.
ימי החורף הקשה שהיכה בצפון החוף המערבי באותה שנה, לא פסחו גם על סיאטל. בתי הספר ובתי העסק נסגרו, התחבורה שותקה לחלוטין והפסקות חשמל רבות פקדו את העיר.
ברוס ואמו שלא היו רגילים לכך, נשארו נצורים בביתם במשך ימים ארוכים וניסו להשיג מזון ואמצעי תאורה חלופיים.
ערב אחד, בעוד הפסקת החשמל התארכה אל תוך הלילה, הפסיק לפתע חימום הדירה לעבוד. ברוס יצא לברר עם השכנים והם מסרו לו שאספקת הגז המרכזית נותקה ושהתקלה תתוקן רק בשעות הבוקר.
בחוץ שרר קור עז שזחל אט-אט אל תוך הדירה וברוס ואמו החלו להתכונן אל הלילה הקשה.
לאחר מחשבה, החליטו שישנו ביחד בחדר האורחים שהיה חדר פנימי, ללא קיר חיצוני והיה גם הקטן ביותר בבית. מתוך הבנה שחום גופם יהיה מקור החום היחידי, נכנסו לחדר מצויידים במים ומעט מזון ואטמו את חריצי הדלת בסדין דק.
מיטת האורחים היתה מעט צרה, אך הם נכנסו אליה, מתכסים בשמיכה דקה ומעליה שמיכת פוך.
האם ובנה עבדו כצוות מיומן וקיוו לטוב.
לברוס היה קשה להירדם. מעולם לא חלק את מיטתו והתחושה של גוף נוסף כה צמוד אליו השרתה עליו חוסר נוחות. הוא שכב על גבו ללא תנועה וניסה לא להפריע לאמו ששכבה על צידה, גבה מופנה אליו ונרדמה.
עברו מספר שעות וברוס התעורר, נוכח לדעת שבעת שנרדם, הסתובבה אמו ומתוך שינה נצמדה אל צידו ורגלה הארוכה כמו חובקת אותו, ירכה על בטנו.
שדיה החמודים של אמו, כך הרגיש, צמודים אל צד גופו ושוק רגלה מונח על מפשעתו, גורם לאברו התעוררות.
לפתע, כמו משום מקום, עלה בראשו זיכרון המראה של ג'ק בעל הדיינר מפשיל את שמלתה של אמו מאחור, מגלה את ירכיה ומחדיר את ידו אל תחתוניה התכולים, אצבעותיו נעלמות בין רגליה ומיד עלה גם זכר שדיה המפותחים של מרי הנצמדים אל חזהו. המראות בזכרונו גרמו לו גירוי נעים.
ברוס ידע באחורי מוחו שהוא עושה משהו אסור לחלוטין, אך אבריו לא שעו למוחו והוא החל לחכך את אברו בשוקה של אמו בתנועות קטנות וכמעט לא מורגשות, פוחד מלהעיר אותה מצד אחד, אך נכנע לדחפו מצד שני. אמו נעה מתוך שינה, נצמדת אליו עוד ורגלה כמו מתהדקת אל אברו יותר. ברוס הרגיש מתח בלתי נסבל בגופו, במאמץ-על ניסה להרחיק את גופה של אמו מעליו אך לפתע הבחין שעיני אמו פקוחות והיא נועצת את בו מבט.
 ברוס נבהל וקפא, אברו הזקור התכווץ באחת.
אמו לא אמרה מילה, אך לפתע החלה להניע את רגלה על בטנו, מצמידה אותה חזק לאברו. אחוז בהלה והתרגשות הרגיש ברוס שאברו מתקשח שוב אל מול רגלה של אמו. הוא עצם את עיניו בחוזקה כמו מתחבא מהמציאות, אך אגנו התרומם שוב ושוב אל מול רגלה. לפתע הרגיש את ידה של אמו אוחזת בידו ומורידה אותה אל אברו. אמו הניחה את ידו החבוקה בידה על אברו והחלה מורידה ומעלה את ידו בתנועות אוננות, מצמידה את שדיה אל צידי חזהו ומפשעתה אל מותנו. הגירוי שיגע את ברוס ותוך זמן קצר הוא גמר בחוזקה, מרטיב את ידו ואת ידה של אמו בזרע רב.
גופו רפה אך גופה של אמו המשיך להתחכך בו בחוזקה. אמו נטלה את ידו והצמידה אותה אל בין רגליה מעל כותונת הלילה. אצבעות אמו הוליכו את אצבעותיו לנגיעות חזקות בתחתית בטנה וברוס חש את החום העז העולה ממנה גם דרך הכותונת.
אמו כמו איבדה שליטה והחלה להיאנח בחוזקה, מנערת את אגנה בכח, ושלחה יד נוספת אל תחתית בטנה, מהדקת גם אותה על אצבעותיו. ברוס הרגיש שאברו מתקשה בשנית. הוא שלח את ידו הפנויה אל אברו. כך, ידו האחת במפשעתה של אמו וידו השנייה מאוננת בחוזקה גמרו שניהם בשאגה.
השקט שירד על החדר לאחר המעשה הותיר את ברוס נרעש. אמו ששכבה עתה על בטנה, הרימה מבטה אליו, העלתה את חזה על חזהו ולחשה לו: הייתי צריכה את זה מאד וכנראה גם אתה. זה יישאר הסוד שלנו לעולמי עד.
ומה אם נצטרך שוב? שאל ברוס. אמו נעצה בו מבט אוהב. אם נצטרך שוב, נעשה שוב. זה רק אתה ואני בני. אנחנו שנינו ביחד.
ברוס נרדם לאיטו מרגיש את גופה החם של אמו צמוד אליו.
למחרת, התעוררו מאוחר, נוכחים לדעת שהחימום חזר לעבוד ושניהם מזיעים מתחת לשמיכה. בחוץ המשיכה להשתולל סופת השלג.
דפני הסירה את השמיכה מעליה, נעמדה ובעוד גבה מופנה אליו, פשטה את הכותונת מעל ראשה, שלחה יד, שחררה את החזיה ויצאה למקלחת.
 ברוס נשאר שוכב על המיטה, ריחם המשותף מכה באפו. הוא הסיר את מכנסי הטרנינג ואת תחתוניו המוכתמים וחיכה שאמו תפנה את המקלחת.
בעודו יושב ערום על המיטה, חזרה אמו לחדר, גופה עטוף במגבת גדולה ושיערה רטוב.
אמו התכופפה לאסוף את בגדיה מהרצפה ובתוך כך השתחררה המגבת ונפלה. אמו הרימה את המגבת במהירות, אך עיניו הבוחנות הספיקו לראות לראשונה את שדיה הבהירים בעלי פטמות ורודות מחודדות ואת כתם השיער השופע המכסה את ערוותה. ידו נשלחה כמו מאליה והוא אחז בזרועה של אמו ומשך אותה אליו. אברו הזדקר באחת והוא לחש לה "אמא אני צריך", מושך את המגבת מגופה ונשאר לשבת מול גופה העירום.
דפני הזדקפה מולו, לקחה צעד אחד לאחור, שילבה ידיה מאחורי גופה ונתנה לו לבחון את גופה. שדיה הבהירים נופלים על בטנה אך פטמותיה המחודדות זקורות קדימה בתשוקה. תמיד אהבה את העובדה ששדה השמאלי גדול במעט מן הימני ועתה היא תהתה האם בנה מבחין בכך. ככל בת-כפר, בין רגליה התנוסס מולו כתם שיער חום בהיר אך סמיך שמעולם לא סידרה או טיפלה. מסתיר תחתיו את ערוותה שלגאוותה, למרות גילה והלידה, נשארה צרה ורעננה. למעט ג'ק שאנס אותה במזווה של הדיינר מספר פעמים, מאז יצא בעלה ולא שב, לא קיימה יחסי אישות ועתה, למראה אברו הזקוף של בנה וגופו השרירי, עבר בה רעד תשוקה בלתי נשלט וערוותה התלהטה. ללא הקדמה התקרבה אליו התיישבה עליו ברגלים מפושקות והחדירה את אברו הזקוף אל ערוותה הרותחת. ברוס נשכב על גבו, רגליו על הרצפה ואמו החלה רוכבת עליו במהירות. שדיה המשוחררים נעים כגלים עם כל תנועה, אברו נעוץ במעמקיה ותחתית בטנו משתפשפת בה. דפני נטלה את ידו וטמנה אותה במעלה החריץ שלה מהדקת אליה את הדגדגן החבוי בין השיער הסמיך. שניהם נעו באקסטזה. אנחותיה של דפני עלו ועלו, היא נשכבה על חזהו של בנה וגמרה בצעקה. ברוס שעדיין היה חסר ניסיון ניסה להמשיך במשגל, אך חוסר ההיענות מצד אמו, תסכל אותו. דפני שלפה עצמה מעליו והתגלגלה הצידה על המיטה מתנשפת.
"אמא אני צריך" הוא אמר לה והיא התעשתה, נשכבה על בטנה, תחבה את הכרית מתחתיה והורתה לו מה לעשות. עתה עמד בנה מאחוריה על ברכיו, גחן וכיוון את אברו אליה. גופה התלהט שוב והיא קלטה את אברו בתשוקה. בעודו נוגח באחורי אמו, ראה ברוס את גווה מתקער מתחתיו ותשוקתו גאתה. זכרונו של ג'ק משקיע את אצבעותיו באחורי אמו שב ועלה ברוחו והוא שלח יד מהססת לאחוריה. אצבעו גיששה בחריץ המסתורי ומצאה את נקב אחוריה. ללא מחשבה החדיר את אצבעו בנוקשות ואמו פלטה אנקת כאב מעורבת בתשוקה. מתחתיו, ראה ברוס את אמו שולחת יד אל מתחת בטנה ומאוננת. הוא שב ודחף את אברו לנרתיק הצר שהקיף אותו והריק את זרעו ברחם אמו במספר מטחים חזקים.
הבן ואמו שכבו כך עוד מספר ודקות ואז ננערה דפני, התלבשה שוב בכותנת הלילה ויצאה למטבח להכין אוכל .
ברוס שטף עצמו במקלחת, לבש את מכנסי הטרניניג וניגש למטבח לעזור לאמו.
תוך כדי הכנת הארוחה הקלה, הם דיברו על הסופה הקשה בחוץ ותכננו איך לעבור אותה. כשאמו גחנה לתנור האפייה, אחוריה העירומים מתחת לכותונת נדחקו אל ברוס והוא, בתנועה אינסטינקטית הצמיד אגנו לאגנה. דפני השתהתה בתנוחה זו, שמה עצמה כמתעסקת בתנור ולאחר זמן מה הזדקפה, הפשילה את הכותנת מעל אחוריה ואמרה לו "ברוס, אני צריכה" .
ברוס הפשיל את מכנסיו ומבלי כל הקדמות השחיל את אברו אל בין רגלי אימו. בתוך דקה החלה דפני להתנשף בחוזקה, שלחה יד אל קדמת ערוותה ואוננה בחוזקה, מגיעה לשיא במהירות. היא הושיטה יד אל בקבוק שמן הזית שהיה מונח על השיש, שלפה את בנה מערוותה ומשחה את אברו בשמן. ברוס לא ממש הבין מה מתרחש, אבל הניח לאמו להוביל. עתה גחנה דפני שוב ונשענה על השיש פישקה את רגליה לרוחב והוליכה את אברו של בנה אל הנקב הקטן באחוריה. ברוס הדף את אברו הנוקשה אל תוך אחוריה של אמו, מרגיש את ההתנגדות ושומע את אנקותיה של אמו ששוב שלחה יד אל ערוותה ואוננה.
לאחר מספר הדיפות הצליח להחדיר את כל אברו ותחתית בטנו פוגעת בעכוזה . ברוס חש שאברו לחוץ בחוזקה ולכן הניע את גופו בתנועות קטנות, מתענג על ההרגשה וממראה אמו הכפופה מתחתיו. הוא שלח את ידו ותפס בכח בשדה הרך, מרגיש את הפטמה המחודדת דרך בד הכותונת. אמו החלה לזעוק בתשוקה בעוד הוא הודף בחוזקה והם גמרו כמעט ביחד בסדרת שאגות.
בחוץ המשיך השלג לרדת והם התיישבו לאכול באפיסת כוחות.
את שארית היום הם העבירו בקריאת ספרים וכשירדה החשיכה ושוב החשמל פסק, משכה אותו אמו אל חדרה, תוך כדי לחישה "ברוס אני צריכה", הפשיטה אותו לחלוטין והשכיבה אותו על גבו, אברו מצביע אל התקרה.
דפני משחה את כל גופה בשמן, נשכבה על בנה והחלה מחליקה עצמה מעלה-מטה על גופו הגדול.
אברו הזקור התחכך במפשעתה, בבטנה ובשדיה הרכים פעם אחר פעם. לבסוף החליקה אותו הישר אל תוך ערוותה הרותחת, ממשיכה לפתל את גופה ולחכך את שדיה בחזהו.
דפני משכה את ידו של בנה אל עכוזה והוא ליטף בעדינות, מכניס ומוציא את אצבעו אל תוכה. שיגעון המשגל האיטי הרטיט את גופם ולאחר דקות ארוכות נרדמו בן בזרועות אמו ונרדמו עד הבוקר.

Loading

2 מחשבות על “אמא, אני צריך”

  1. ואווו תכתוב המשך או חדש כמה שזה היה מגרה בטירוף הסיפורים הכייי מגרים זה כל מה שטאבו
    אמא/בן אבא/ בת משפחה וכו.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן