מה ששלך שלך

מאת מפתח סול
הערה: הסיפור דימיוני
.
… קדימה אלון, כבה את הטלוויזיה, תיקח בבקשה את הסלט שהכנתי על השיש במטבח יחד עם בקבוק היין האדום ובא נצא כבר, אנחנו באיחור. אשתי, נעמה, נעמדה במדרגות ליד הכניסה לבית, היא היתה לבושה בפשטות, גופיה לבנה – מתוחה על שדיה, זרועותיה השחומות והדקות מחזיקות פשטידה אותה היא אפתה לאירוע, שמלה פרחונית אשר לא עברה את קו הברך, חושפת זוג רגליים ארוכות, שחומות כן … גם אחרי 10 שנים, אמרתי בלבי, היא אישה יפה מושכת, אין לי ספק בזה…. אני בא נאנחתי.
תזכירי לי לאן נוסעים, שאלתי בקוצר רוח לאחר שהנחתי את כל הכבודה במושב האחורי. תכתוב בוייז מושב ניר צבי, ענתה, דלית הסבירה לי איך להגיע לבית שלהם בתוך המושב. התחלתי בנסיעה , הוייז עדכן כי נגיע בעוד 20 דקות. דלית ? איזו דלית זו? שאלתי, לא יודעת אלון, ענתה בקוצר רוח, דלית היא שותפה בחברת עורכי דין עם שימרית, בעלה של דלית הוא טייס באל על, והם הזמינו אותנו יחד עם חברים אחרים שלהם לערב גבינות ויין. אני מניחה שכולם שם יהיו אנשי עסקים ובעלי תפקידים, לא יזיק לך לעשות מינגליג שם , אולי ייצא לך תיק או שניים מכל האנשים שאמורים להיות שם.

בספוטיפיי, בדיוק התנגן shoud I stay or shoud I go של הקלאש…, הערתי כי זו בדיוק השאלה , נעמה גיחחה ואמרה אתה go לשם יותר מהר.
נכנסו למושב, נעמה ניווטה – תפנה ימינה אחרי השלט, תספור שלושה במפרים, זהו תחנה שם בין המכוניות. מיותר לציין כי כל המכוניות היו מכוניות מנהלים מכל המותגים. החניתי את הלנטיס והוצאתי מהבגאז' את האוכל שהבאנו. נעמה הלכה בקלילות האופיינית לה בין המכוניות חצתה את הכביש ונכנסה אל החצר, כאשר אני נשרך עם האוכל מאחוריה.

הגענו לחצר מוקפת בגרילנדה עם אורות צבעוניים כאילו אנחנו באתר נופש בטורקיה. בחצר הגדולה היו מפוזרים מספר שולחנות מכוסים במפות משובצות, בצד ימין היה שולחן בופה ולידו בר משקאות. ממול עמדה במה קטנה ועליה שלושה נגנים, וזמרת ששרה שירי ארץ ישראל.

היי מה שלומכם אני דלית, מי אתם ?

נעמה הציגה אותנו, אנחנו חברים של שימרית ויואב

נעים מאוד, דלית פנתה אלי , תניח את מה שהבאתם על השולחן מימין עם כל האוכל , אני אקח ממך את הבקבוק לבר – ותהנו… אני מניחה שכבר נפגש במהלך הערב.
נעמה .. לחשתי מיד לאחר שהלכה המארחת … מה הבאת אותי לערב שירה בציבור …
אוי תפסיק, תכיר אנשים אחרים, מוצלחים יותר מכל הלקוחות אותם אתה מייצג. תהיה נחמד אני מזהירה אותך!! היא נתנה לי נשיקה קטנה והלכה.
נעמה התרחקה והחלה לעשות מיניגלינג משל עצמה. צעדתי בתוך הדשא כאשר מיד הרגשתי את כל הרגל רטובה מטל, איך הן מסתובבות פה כולן יחפות או עם סנדלים זה ממש לא נעים. אספתי בירה מבר המשקאות וסרקתי את השטח. נזכרתי בדברים של נעמה, לנסות לעשות נפשות למשרד עריכת הדין הצנוע שלי , אבל ממש לא בא לי לדבר על עבודה ולא התאמץ בלהראות כמה המשרד שלי מוצלח. טוב .. אמרתי לעצמי… בא נראה את מי אני בכל זאת מכיר… אחרי מבט נוסף על הקהל הקדוש (שכולו לבוש לבן) שהתאסף על הדשא … משמאל קלטתי את שימרית, חברה טובה מהצבא של נעמה, צעדתי לעברה.

היי שימרית , מה שלומך?
סבבה השיבה.
אפשר לשבת לידך ?
בשמחה, איפה נעמה?
מסתובבת פה איפשהו, לקחתי כיסא וישבתי לידה. איך במשרד ?
אומר לך האמת.. היא התחילה להשיב, אבל אז בדיוק הרימה את רגליה היחפות על הכיסא ממול. השמלה הלבנה עטפה את ירכיה אבל חשפה זוג רגליים חטובות, רזות, לבנות באופן מקסים, כפות הרגליים היו משוחות בלק שחור, בהונותיה בעלות קימור קל כלפי מטה בחלק העליון, הכל פרופורציוני ויפה, בקיצור תאווה לעיניים. שימרית המשיכה להסביר לי על התביעה שהיא מנהלת נגד אחר הבנקים תוך שאני מנהנהן בהקשבה. היא המשיכה להסביר לי את המהלכים שלה בתיק, כאשר אני אומר לעצמי – אתה חייב תמונה של הרגליים האלה – עשיתי את עצמי כותב הודעת טקסט בטלפון, כאשר בעצם כיוונתי את המצלמה אל כפות רגליה. ולחצתי. פתאום הופיע פלש וקליק של מצלמה.. החוורתי ( ארורים הילדים שמשחקים לי בהגדרות של הטלפון).
היי .. צילמת את הרגליים שלי? … סוטה קטן- אמרה בשקט. תביא את הטלפון, אמר בטון שקט ואסרטיבי. מסרתי לידיה את הטלפון. מיד תוך שניות נכנסה לגלריה .. והסתכלה בדממה. אני רואה, קח – והשיבה לי את הטלפון.
תגיד, מה אתה עושה עם זה … הולך לאונן על כפות הרגליים שלי?
גמגמתי- מה כבר יכולתי להגיד לה.
תגיד, אתה מסתפק בזה? מסתפק בצילומים וזהו?
השאלות הטכניות שלה הרגיעו אותי כנראה שהלשנה לנעמה לא תבוא ממנה. מה זאת אומרת השבתי ?
אני מתכוונת, אם אתה רוצה לנשק את כפות הרגליים שלי?
את תסכימי שאנשק אותם? שואל בחזרה בחוסר אמונה.
אני מוכנה, מוכנה גם לתת לך מופע שליטה שלא נראה לי שתסרב, אבל אתה צריך לשלם את "המחיר".
הסתקרנתי – כמה זה יעלה לי?
לא מחיר כזה התכוונתי.
אז למה התכוונת – שאלתי מבולבל?
תסתכל על נעמה אשתך.
הסתובבתי וקלטתי אותה עומדת ליד בעלה של שימרית – ומשוחחת עמו.
תראה איך היא עומדת ליד בעלי יואב. מאז שהתיישבת, יואב עם הידיים בכיסים, ואשתך כל הזמן נוגעת בו, פעם נגיעה בכתף, פעם במרפק , הינה עכשיו תראה את הליטוף שלה בגב שלו. אין לי ספק שאשתך רוצה את בעלי.
אף פעם לא הבחנתי בדברים הללו אמרתי לעצמי, תראי בעלך נראה טוב, אבל נראה לך –אומר לה בנימה מזלזלת – שאם אגש לאשתי ואגיד לה בואי נעשה חילופי זוגות איתכם –היא פשוט תגיד כן? את הוזה.
אני לא אמרתי את זה השיבה שימרית. אני אומרת לך שהיא תבקש ממך חילופי זוגות איתנו,או תיזום מפגש כזה בלי בכלל שתבקש.
את ממש הוזה, כמה שתית עד עכשיו ? עניתי לה בבוז, אני מכיר את אשתי ואין סיכוי שכזה דבר קורה.
שימרית המשיכה בשקט שלה , לא יודעת איך להסביר לך את זה, אבל…תראה ליואב יש כח מול נשים. הן נמשכות אליו, הוא לא חתיך על, אבל הוא נראה טוב, אבל הטבע שלו הוא שנשים רואות אותו ומיד מסתובבות סביבו. לא יודעת איך להסביר לך את זה – אהה.. אולי אתה זוכר את הפרק בסיינפלד שלקרמר יש "משיכה חייתית" – אז משהו כזה, יש לו מעין מגנט. אני -הוסיפה שימרית- יודעת לשלוט בכח הזה שלו. אני יודעת איך לעצור את הכח שלו, איך לנתב אותו, ומתי לשחרר את הכל. תשמע הוא רופא, כל היום הוא נמצא עם אחיות, מתמחות פקידות ומזכירות, אם לא הייתי שולטת בזה… בכח שלו… הוא לא היה מסוגל להגיע לתפקיד הבכיר שלו בבית החולים.
נעמה הוסיפה לתת תוקף לדבריה "אם תסכים, אני אשחרר את הכח הזה שיש ליואב על נעמה והיא עוד יומיים שלושה מציעה לך חילופי זוגות איתנו".
נאלמתי. הדופק עלה והסתכלתי על רגליה מהופנט.
אני אומרת לך עכשיו, אתה תנשק את הרגליים שלי כמה שתרצה, אבל אתה לא תזיין אותי, אתה לא תראה אותי ערומה באופן מלא בשום צורה, אתה תושפל על ידי בצורה כואבת, אשתך תראה את זה ואתה תראה את אשתך שוכבת עם יואב מול עיניך.
בלעתי את הרוק.

אם תסכים עכשיו, אני אשלח הודעת "שחרור" ליואב והוא יתחיל לפעול על נעמה, אבל חשוב לי שתדע, כי שחררתי אותו רק 3 פעמים מאז שאנו מכירים. הזוג הראשון התגרש תוך שבוע. הזוג השני עשה רילוקיישן לאוסטרליה, ונעלם מהאופק.
והזוג השלישי? שאלתי בחשש
הזוג השלישי, האישה התאהבה ביואב והבעל בי. הם שכרו דירה בבניין בו גרנו ובמשך שנה שירתו אותנו. הבעל בישל, ניקה את הבית ועמד לשירותי בכל עת. האישה "שירתה" את יואב בכל מובן שאתה יכול לחשוב עליו.
אז למה זה הסתיים לאחר שנה ?
היא נכנסה להריון, והיתה צריכה לעבור הפלה. הם עברו, לעיר אחרת והקשר נותק.
מה אתה אומר? מוכן לשלם את המחיר ?
שחררי אותו.
לא נראה, אמרה שימרית, שחשבת על זה עד הסוף. נראה לי שהוא למטה חושב במקומך. קח עוד רגע.. אל תמהר .. נכון הרגליים שלי שוות את הסיכון, ואתה תהנה בטוח, אבל תשאל את עצמך איך אישתך תרגיש שתראה אותך מושפל, איך אתה תרגיש כאשר תראה אותה מוצצת ליואב ?
"הדלקת אותי" אמרתי בפה יבש, "גבר היה מוכן להיות עבד בשבילך, את חייבת להיות משהו מיוחד ואני רוצה לנסות".
As you wish השיבה שימרית בשקט ארסי. As you wish.
ואכן, לא עברו יותר מכמה ימים, ואני מקבל מאשתי וואטספ "היתה לי שיחה עכשיו עם שימרית שהבנתי ממנה כי כבר יואב דיבר איתך על מפגש משותף של ארבעתנו… נוכל לדבר על זה הלילה ?"… "כן בוודאי אימוגי לב אדום" עניתי.
באותו הלילה במיטה, בחושך, נעמה לחשה לי "מה יואב אמר לך" – "מה יואב אמר לי" השבתי "הוא אמר ששימרית ביקשה ממנו לברר אם אני בעניין שלה , ואחרי כן, ביקש לדעת אם תהיה לי התנגדות למפגש ארבעתנו על מנת שננסה דברים חדשים …" … זה הכל שאלה נעמה באכזבה? "אהה.. לא.. הוא גם אמר שאת נורא יפה, והוא התפעל מאוד ממך בערב אצל דלית.. ובקיצור את מאוד מאוד מושכת אותו" שיקרתי בלי לגמגם. מה ענית לה? חקרתי את נעמה, נעמה בלעה רוק.. "אמרתי לה שזה מקובל עלי, כל עוד יש לי – אמרה נעמה – את היכולת להפסיק את זה בכל רגע אם לא נראה לי." שימרית הסכימה ואמרה שלנו הבנות תהיה היכולת להפסיק את המפגש בכל רגע, אם מישהו מהבנים יחרוג וינהג בצורה שלא מקובלת עלינו." כלומר את בעניין-שאלתי, כן בהחלט אמרה נעמה. אחרי עוד שתיקה ארוכה .. הוסיפה "קבעתי אצלם בבית ביום שישי הקרוב… מתאים לך?" כן, עניתי , מה שאת רוצה אהובה. נעמה הוסיפה כי שימרית אמרה שיש להם מעין דרך מיוחדת להכניס אותנו לאווירה ונראה לה, שזו לא הפעם הראשונה שלהם. כנראה שנצטרך לחכות ליום שישי ואז נדע – עניתי. לילה טוב אהובה.. לילה טוב נעמה התרוממה קמעא ונתנה לי נשיקה צרפתית ארוכה… אין עליך.
נעמה התהפכה שוב הפעם עם הגב אלי והלכה לישון. אני נשארתי עם המחשבה שהחלו להתרוצץ בראש, על יואב הרופא הבכיר, הלבן העשיר, כורע בין הרגליים של אשתי , חודר אליה, היא בטח תפסק רחב כמו שהיא יודעת, ותקבל את כל האיבר שלו, כאשר היא תכרוך את רגליה הארוכות והחומות על גבו, אצבעות הרגליים שלה יתקפלו מעונג כאשר הוא ייכנס ייצא ממנה, אולי היא תזיז את האגן מתחתיו על מנת לגרות את הדגדגן כמו שהיא אוהבת לעשות את זה, איך אראה אותו גומר בתוכה? האם אוכל לנשק אותה אחרי שאראה אותה מוצצת ליואב, איך ארגיש שאשמע אותה צועקת את שמו? בטח היא תשתמש בקונדום, איך אוכל אחר כך לשכב איתה, אולי טעיתי.. אולי לבטל את הכל… מנגד המחשבה על שימרית גירתה אותי. הסתובבתי ופתחתי בנייד את התמונה עם הרגליים המושלמות של שימרית, אוננתי מהר, וגמרתי בשקט.
יום שישי הגיע, הבישולים והארוחה הסתיימו. שרתי בארוחת שישי לנעמה "אשת חיל מי ימצא" כאשר המחשבה שקדחה במוח, עוד מעט מישהו אחר יחדור לתוך אשת החיל שלי. הילדים סוף סוף ישנו, הבייביסיטר כבר היתה עמוק בתוך הסדרה שלה בנטפליקס. "בא נלך" אמרה נעמה, קיבלתי את ההוראה בשתיקה. נסענו מבלי להחליף מילה כל הדרך אל ביתם של שימרית ויואב. לאחר רבע של נסיעה שקטה, הגענו למגדל דירות בגני תקווה, ועמדנו מול שער הכניסה לבניין. נעמה הסתכלה עלי, ואמרה – יוצאים להרפתקה ? הרגשתי את הברכיים חסרות כח, הדופק עולה והרגשתי חולשה בכל הגוף.. אזרתי את כל האומץ להגיד לה – "כן בטח, אני איתך". "תלחץ דירה 56 לפנטהאוז.." אמרה נעמה וחיבקה אותי תוך שילוב ידי בידה. זמזום אינטרקום פתח את הדלת ומשם היינו במעלית.
במעלית נעמה אמרה "שמרית אמרה לי שהדלת תהיה פתוחה וההוראות יהיו מודבקות על גב הדלת". הגענו, אכן, הדלת היתה פתוחה. נכנסו, הדירה היתה חשוכה, למעט אור קטן במבואה. סגרתי את הדלת, ועל גב הדלת היה דבוק פתק בכתב יד נשי:

נעמה ואלון היקרים.
" קודם כל תנעלו את הדלת עם המפתח. על הידית של הדלת שתי שקיות. תתפשטו ותכניסו את הבגדים לשקית. לאחר מכן כבו את האור במבואה, ותתקדמו לסלון.
בסלון ישנם שני כסאות… מולם במרחק קטן על הרצפה 2 מגבות מקופלות. כל אחד יושב על הרצפה מול כיסא … הברכיים על המגבות.
בצד ימין של הכסא השמאלי יש פעמון. ברגע שתהיו מוכנים, תצלצלו קלות בפעמון, ונתחיל. מכיוון שזו פעם ראשונה שלכם, חשבנו להגביל את המפגש ל- 3 שעות והוא יסתיים בדיוק ב – 01:30. בסופו אנחנו נחזור לחדר ואתם תתלבשו ותלכו.
על מנת לוודא כי הכל נעשה בהסכמה של הנשים, רק להן בלבד יש מילת בטחון, ומיד עם אמירתה הכל יופסק לאלתר, מילת הבטחון "איקס".
דבר אחרון – המטרה שלנו היא להינות, תנו לנו להוביל .. לא תתאכזבו.

עשינו את כל הכתוב. אשתי נעמדה מולי ערומה תוך דקות. הסתכלתי עליה ערומה מולי בדירה לא שלנו, מגולחת למשעי למטה, לק לבן על אצבעותיה הדקות והחומות, הרגליים ארוכות חומות טבעיות גם הן משוכות בלק לבן, טבעת הנישואין שלה נכנסה לשקית, שערה השחור והארוך היה מונח על כתפה השמאלית, מרפרף על השד, היא היתה כל כך נשית בגזרתה, השדיים היו מלאות, ולא היו ניכרים בה סימני הריונות והלידות. הבטן שלה לא שרירית מידי וגם לא שומנית, בטן נשית עגולה ויפה. היא כל כך יפה… היא חייכה אלי.. "בוא נתחיל" אמרה. הסתדרנו עם הברכיים על המגבות אל מול הכסאות ונעמה צלצלה בפעמון. שמענו דלת נפתחת במסדרון שמאחורינו, וצעדים של רגליים יחפות הלכו והתקרבו מאחור. שמעתי את שימרית – "תוריד את הראש" מיד ביצעתי והסתכלתי על הרצפה שלפני. במקביל שמעתי את יואב מתיישב על הכסא מול נעמה. הרגשתי קולר עוטף את צווארי. "אל תזוז" הורתה לי שימרית. שמעתי את נעילת הקולר ואת שימרית אומרת " זה בשביל למנוע ממך לבצע תנועות בלי רשות שלי.. ובכדי שאוכל לקחת אותך לאן שאני רוצה.. לחיצה אחת שלי על הרצועה ואתה תצטרך להסביר שבוע שלם איך יש לך פצעים סביב הצוואר.. אז תזהר". היא התיישבה מולי.. כפות רגליה המושלמות הונחו לפני. "אל תזוז" הוסיפה. יואב לפתע אמר "את יכולה להתחיל לנשק את אותי" בזווית העין ראיתי את נעמה אשתי רוכנת קדימה מעין משתחווה ומנשקת את כפות רגליו, מנשקת, ועולה לקרסול, מנשקת ועולה אל השוק הלבנה של יואב וראיתי אותה ממשיכה עולה ועולה תוך נשיקות לבין רגליו.. פתאום יצאה קריאה מאשתי "וואו זה גדול" ומיד לאחריה קולות מציצה של אשתי ואנחה מקבילה של יואב.
הרגשתי, איך הזין שלי מתחיל לעמוד לי באופן מפתיע. שימרית שהבחינה בכך, אמרה ליואב, "תסתכל על האפס הזה… עומד לו.. אשתו מוצצת ולו עומד.. איזה טמבל". מיד לאחר מכן, אמרה "אתה יכול להתחיל לנשק את כפות הרגליים בלבד". הסתערתי עליהם. נישקתי כל אצבע ואצבע, הכנסתי את כל כף הרגל לפי, ולאחר מכן כל אצבע, ואצבע קיבלה ממני ליקוק פרטני. במקביל לכך שאני מלקק אני רואה איך אשתי עולה ויורדת בין רגליו הלבנות של יואב, שומע אותה שואבת את האיבר שלו, עם המון רוק. אני ממשיך ללקק מתחת לכף הרגל של שימרית, ההרגשה היתה מושלמת, הרגליים וההשפלה לראות את אשתי מלמטה למעלה מוצצת לאדם זר היתה מגרה טירוף. המשכתי ללטף ולמשש את רגליה, מלקק עם הלשון את כף הרגל מבחוץ ומבפנים, היא שמה את הרגליים שלה על פני ומידי פעם מחטיפה סתירה עם כף הרגל על הפנים כאשר משהו לא עשיתי לרוחה. הרגליים הלבנות שלה שיגעו אותי, הרגשתי מתמכר אליה, הייתי בטירוף.
לאחר זמן רב בו אני שומע את אשתי מוצצת כאמור תוך כדי שאני כאמור מלקק את הרגליים אני שומע את שימרית אומרת "אתה יכול לעלות בנשיקות, כמו שעשתה אישתך". התחלתי לעלות, לנשק את הקרסול, את השוק, עליתי ונישקתי את הברך, לקחתי את הלשון והתחלתי ללקק דרכי את הירך נשיקה ועוד נשיקה עוד לשון ועוד נשיקה התקרבתי לאזור המפשעה ופתאום… בין הרגליים שלה היה סטרפאון ענק.
"מה נעצרת- תתחיל למצוץ" אמרה נעמה בזעם, לקח לי שנייה לבלוע את הרוק – "זה העתק מדויק שעשיתי לזין של יואב. עכשיו אתה תמצוץ לי בדיוק את אותו זין שאשתך מוצצת לידך". התחלתי למצוץ תוך שהיא מניחה יד כבדה על ראשי ודוחפת אותי עמוק אל בסיס הזין יותר ויותר עמוק לגרון. שמרית המשיכה להכתיב את הקצב עד שאמרה "יואב תראה איך הם נהנים למצוץ לנו".
יואב קם, מעולם לא ראיתי אותו ערום, אבל הלובן שלו היה בולט בחדר החשוך, הוא היה גבוה ורזה, הבטן שלו היתה ללא גרם שומן, יש לו חזה שרירי ונראה שהוא עובד במכון כושר, גם הזרועות שלו היו שריריות ונראה שהוא מתעמל לא מעט. אשתי התמתחה למרגלותיו, הוא התחיל לשפשף את הזין שלו במרץ אל מול הפנים של נעמה. נעמה התמתחה עוד קצת על מנת להתאים את פניה מתחת לזין שלו, גבה התקמר שדיה בלטו עוד יותר, הוא למעשה הולך לגמור לה על הפנים (אמרתי לעצמי), לא האמנתי שנעמה מסוגלת להיות כזו. היא לא מתנגדת… היא על הברכיים גב מתוח, מחכה לגמירה שלו על הפנים שלה.. אלוהים אדירים.
יואב נאנח והתחיל לגמור, נעמה פתחה את הפה הוציאה לשון ולא זזה. שמרית עצרה, שלפה את הזין מסיליקון מפי ואמרה "אידיוט…תסתכל על אשתך". יואב סיים, טיפות הזרע שלו היו על כל פניה של אשתי, על החזה ונזלו על בטנה ואין לי ספק שהיא קיבלה חלק לא מבוטל לתוך פיה. יואב גרף עם אצבעו חלק מהזרע שהיה על הלחי השמאלית של נעמה, נעמה לקחה את אצבעו ומצצה אותה, וקמה. יואב התכופף לקח את המגבת שהיתה על הרצפה ונתן לנעמה. "בואי אראה לך איפה חדר הרחצה – תוכלי לשטוף פנים", הם יצאו מהסלון אל המסדרון. שימרית החזירה אותי לרגליה, שם המשכתי ללקק את כפות הרגליים, העקב הקרסול, מצצתי את הבוהן הגדולה, הכל תוך שהיא יורקת עלי, ולוחשת לי כמה פראייר שהסכמתי, ספק החל לכרסם בעוד ולהצטבר לאט לאט בחזה.
בינתיים יואב ונעמה עברו במסדרון אל חדר השינה. הדירה התחילה להתמלא באנחות קולניות יותר ויותר של אשתי, כאשר יואב התחיל לרדת לנעמה. האנחות גברו וגברו דבר אשר הגביר את הליקוקים שלי. אחרי כמה צרחות חנוקות, וזעקת "אלוהים אדירים אני גומרת" של אשתי נהייה שקט בדירה.
שימרית קמה, אני הולכת להביא משהו מהחדר, אתה יכול ללכת למטבח לשתות כוס מים. היא חזרה , ואמרה "בא נלך לראות איך אשתך מזדיינת". שימרית הביאה אותי עם הקולר על ארבע לכניסה לחדר השינה. באור שהיה שם, ראיתי את נעמה על הברכיים עם גבה אל יואב. היא רכנה אחורה עם גבה אל עבר יואב והזדקפה קלות. יואב היה על ברכיו באופן כך שחדר אליה מאחורה. נעמה רכונה קדימה שתי הידיים מתוחות על המיטה, נעה אחורה וקדימה על האיבר של יואב מאחור. יואב , מצמיד אותה אליו ביד אחת והיד השנייה חופנת את השד הימני של נעמה. "תראה איך אשתך נהנית…" אמרה נעמה. הנהנתי בפה יבש. גופה החום והחטוב של אשתי, נע על גבי איברו כאשר מתרחקת ונצמדת חליפות לגופו הלבן. שערה הארוך היה שמוט לפנים ולא הצלחתי להביט בפניה ואולי טוב שכך. יואב המשיך לחדור אל אשתי כאשר הידיים שלו על כתפייה והוא מושיב אותה כל פעם מחדש על הזין שלו.
שימרית משכה אותי אל הספה, כאשר כל הזמן ברקע אני שומע את גניחותיה של אשתי. שימרית הורתה לי לשבת על הרצפה לפניה עם הגב אליה– רגליה הלבנות היו משני צדדים. לפתע הרגשתי שהיא חוסמת את פי עם אותו חסם עור אשר קודם חגרה למותניה. שימרית הלבישה את הסטראפון על פי, ונשכבה על הספה, רגל אחת על גב המושב על הקיר, ורגל שנייה באוויר. "שכב על הבטן ותתמקם בין הרגליים שלי". עשיתי כדבריה. היא הסיטה את תחתוניה והראתה כוס לבן, עם משולש שיער שחור מסותת ומדויק, "כנס", היא לקחה את הזין ביד וניווטה אותו לתוכה כאשר אני כיוונתי את ראשי לבין רגליה. היא הניחה את רגלה שהיתה באוויר על כתפי , ואמרה לי "כנס וצא בקצב איטי", הרגל על הכתף הורתה לי מתי לצאת –ומשיכה קלה בשיער אמרה לי מתי להיכנס, עד אשר שמרתי על קצב קבוע, העורף שלי שנע קדימה ואחורה כאב להחריד. שימרית החלה להיאנח, כאשר במקביל נעמה צועקת "כן.. כן.. כן… תכניס לי עמוק.. כן.. אלוהים .. כן.. אני גומרת .. כן.. יואב עוד… יואב תן לי אותו חזק" עד אשר היא השתתקה.
לאחר זמן לא קצר בו אני משרת את הכוס של שימרית, יצאו יואב ונעמה מן החדר.. "להביא לך משהו לשתות" שאל יואב, "כן.. תביא לי בירה מהמקרר" ענתה שימרית… "נעמה את יכולה לעזור לי איתו שנייה". "כן בוודאי" ענתה אישתי. ככל הנראה סימנה שימרית משהו לאשתי ולפתע הרגשתי ידיים לופתות את ראשי מן הצדדים, ומגבירות את קצב תנועות ראשי לתוך שימרית. "כן.. אוח.. זה טוב.. עוד " היד של שימרית נשלחה לדגדגן והחלה לעסותו במרץ, שימרית החל לגנוח עוד ועוד אשתי דחפה את ראשי קדימה ואחורה בקצב מהיר על מנת שאוכל לזיין את שימרית. אהה חנוק יצא משימרית "תודה" פלטה, והלחץ על ראשי חדל. המשכתי בקצב קבוע לחדור אליה כאשר שימרית לוגמת בירה תוך כדי ונרגעת.
"די מספיק", אמרה שימרית. הפסקתי. היא הסירה את הסטרפאון מפי, והלחץ בעורף השתחרר. הייתי גמור. "בא נלך לראות מה איתם" – שוב הובלתי ברצועה לאורך הסלון אל חדר השינה. שם אשתי שכבה בין זרועותיו של יואב, ראשה על החזה שלו, מחזיקה בידה את הזין שלו תוך שהיא עולה ויורדת עם היד על איברו. "מה קורה איתכם" שאלה שימרית, "הכל טוב" ענה יואב בחיוך , "כמה זמן נותר לנו" שאל את אשתו – שימרית העבירה מבטה לשעון…. עוד פחות מחצי שעה. "יש לי פיפי" אמרה שימרית, אני קושרת אותו כאן לדלת שיסתכל על אשתו. יואב סימן לה עם העיניים עלי… "מה? " אמרה שימרית, "תמיד רצית לדעת איך זה להשפיל גבר ככה– אולי תממשי עכשיו", הייתי מזועזע מהצעה. נעמה מצידה לא הזיזה תו בפניה, אלא המשיכה לעלות ולהוריד את ידה על איברו של יואב, שימרית אמרה "וואלה… נראה מתאים לנסות איתו", "חכי" אמר יואב , אנחנו עושים עוד פעם ובאים לראות את זה. שימרית אמרה "יאללה אני מחכה, תעשו את זה מהר כי יש לי פיפי". הסתכלנו על נעמה עולה על יואב, משתפדת על הזין ומתחילה להניע את האגן במהירות עצומה. יואב שכוב על הגב חופן את שדיה, והיא מגבירה מהירות תנועותיה על הזין שלו, תוך אנחות חזקות.
שימרית הוציאה אותי מהחדר ולקחה אותי לחדר האמבטיה. "תשכב במקלחת עם הראש ליד פתח הביוב". הייתי המום, היא באמת תעשה את זה ? אולי היא רק מאיימת ? אולי זה סתם בלוף שלה. בינתיים אשתי צרחה את נשמתה וגמרה שוב.
"אנחנו באים" אמר יואב. כך אני שוכב פרקדן במקלחת, עם הפנים לכיוון הדלת, שימרית גם היא עם הפנים לכיוון הדלת עומדת מעלי, אשתי עומדת ערומה בדלת, יואב מחבק אותה סביב בבטנה העגולה, על פניה אני לא רואה שום סימן חיוך או מבט כלשהו שאני יכול לפענח, יואב מסתכל עלי כאשר פיו מנשק את צווארה של אשתי, מבט נוסף למטה מראה פס של זרע אשר גולש על רגלה הפנימית. הראש שלי צועק, נעמה תגידי את מילת הבטחון, תוציאי אותי מכאן, טעיתי, נעמה ….. אבל אשתי רק מסתכלת, שימרית מתכופפת רוכנת מעל פי, מסיטה את התחתון..
ירדנו במעלית בשתיקה, יצאו ללובי ומשם לרחוב כשני אנשים זרים. נכנסו לרכב בדממה הנעתי והתחלתי בנסיעה. לא עברה דקה ואמרתי בזעם עצור "נעמה למה ? למה לא עצרת אותה? היה לך את הכח לעצור הכל, למה נתת לה ? "
נעמה הסתכלה עלי בזלזול – " אויש – אולי תסתום. הלכנו לשם להגשים פנטזיות, טעמתי את יואב , הוא נתן לי מה שהוא רצה לתת ואני לקחתי ממנו כל מה שרציתי לקבל ממנו אני מימשתי את הסיבה שאליה באתי. נראה לי שגם אתה קיבלת משימרית מה שרצית. היינו 10 דקות לפני הסוף, אף אחד לא חסם את הפה שלך, אף אחד לא קשר לך את הידיים, יכולת לפוצץ הכל בעצמך." שתקתי.
נעמה המשיכה "לפחות אם יש לך פנטזיות /כאלה תעמוד מאחוריהם כמו גבר, ואל תבקש מאף אחד אחר לחלץ אותך מהם – כי בסוף כמו שאופירה אומרת – מה ששלך שלך".

Loading

4 מחשבות על “מה ששלך שלך”

  1. ווואווו איזה סיפור איכותי
    סוף סוף אחרי הרבה זמן אנחנו מקבלים משהו מעולה
    הסיפורים הכי טובים וסוחפים הם של פופינס
    תודה רבה חובה המשך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן