הכל תחת שליטה

סיפור מאת מפתח סול

 

הערה פתיחה

המדובר בסיפור דמיוני לחלוטין.

הסיפור מסופר כ"תסריט" לסרט ביחסי שליטה וקוקהולד. הסיפור נכתב מנקודת המבט, קולה ומחשבותיה של האישה בלבד (לבעל אין קול משל עצמו).

 

יום שישי 3/11/23 שעה 08:00

תמונה-

מבט על שכונה שקטה, ירוקה ואמידה במרכז הארץ. המבט נכנס דרך חלון פתוח לעבר חדרה שינה.

אישה מתעוררת לאיטה בחדר השינה שלה– יש אור בחוץ, היא בודקת את הטלפון הנייד הנמצא בסמוך למיטתה, היא נאנחת ומניחה אותו. האישה קמה לאיתה, טרנינג פשוט, שיער סתור, ונראה על עליה כי בכתה במהלך הלילה. האישה מתהלכת לאיתה מסביב למיטה הזוגית לחדר הרחצה, ניתן לראות תמונות של המשפחה מונחות, תמונה מיום הנישואים תמונות של ילדים. האישה נכנסת לחדר הרחצה יושבת על האסלה ומשתינה.

האישה קמה שוטפת פנים, ומצחצחת שיניים, מסתכלת על המראה עם מברשת השיניים בפיה. האישה מסתכלת על עצמה בייאוש, מרימה את חזה עם ידיה מחוץ ושומטת את שדיה. האישה יוצאת ומתחילה להתלבש.

תמונה –

האישה יורדת לבושה גינס וטישירט, במדרגות של ביתה , חוצה את הסלון ומתיישבת בפינת הישיבה בחצר הבית. בעלה ניגש אליה ומגיש לה כוס קפה. הזוג מנהל שיחה, המבט רק על האישה.

 תודה על הקפה .. מתוק אתה.

        תודה שנתת לי לישון .. ימים לא קלים עוברים עלינו…אבל אתה הנחמה שלי.

        כן, השקט הזה בבוקר מעיק.

        כל אזעקה מעיקה , וכל צלצול אני קופצת.

        כן, אני בהחלט דואגת לו. הוא שם כבר כמעט חודש. לא ראיתי אותו עוד מלפני ראש השנה , ואחר כך יצאנו עם הילדים לחופשה בכרתים…  הייתי אמורה לבוא אליו בשבת בבוקר, אבל אתה יודע ..  ומאז.. הוא מגוייס.

        כן, אני יודעת, אני בכלל לא רגועה … מסכנים הילדים.. אין לי ממש סבלנות אליהם… גם אתה  מסכן מתוק שלי.. גם אתה… המלחמה גרמה לזה שאני מודאגת וחסרת סבלנות… וכן.. יכול להיות שיש לי רגשות אליו.. אתה לגמרי צודק.

        אני יודעת… אני יודעת העקרון היה שהם, אותם גברים, לוקחים את הגוף שלי, אני בידיים שלהם והם מעיפים אותי לשמיים, אבל זה רק הגוף, הלב.. הלב נשאר תמיד אצלך. אותך אני אוהבת, אתה היקר לי מכל והמשפחה שבנינו היא מה שחשובה. הזיוניים איתם הם רק חוויה לילה … איתך …זה החיים עצמם.

        אבל אתה צודק איתו זה שונה. קודם כל ראית אותו… הוא נראה מדהים, אל נורדי, גבוה , ידיים חזקות , כתפיים רחבות , כל רגל אצלו היא עמוד שיש, והשרירים שלו… (אנחת געגוע) מעבר לכך, יש לו איבר יפה, גדול שאני מעריצה. אבל אתה יודע זה חלק מהסיפור, הוא מצחיק, הוא חכם והוא יודע איך להגיע אלי…. איך להפוך אותי … לאחת שרק רוצה שהוא ישתמש בה.. מוזר איך הוא הצליח לעשות לי את זה… ובאמת הקשר איתו קצת אחרת, מכל מי שהיה לי קודם.

        אני נזהרת יקירי … אני שולטת בסיטואציה איתו… אבל הרעיון שלו לפני המלחמה היה מדהים, וההסכמה שלך עוד יותר ממדהימה, גרמה לי להעריך איזה גבר אתה. אני באתי אליך עם ההצעה שלו מגמגמת .. מהוססת… בפה יבש.. אבל אתה כל כך אוהב .. כל כך מבין אותי. ההסכמה שלך שאעשה עמו ילד שלישי, שלי איתו, שיהיה שלנו, הוא אדיר.

        אתה מיד הבנת שכך אפסיק לחפש גברים באפליקציות .. אתה הבנת מיד.

         כן להיכנס להריון זו מערבולת רגשית, המחשבה להיכנס להריון ממנו היא מפחידה ומרגשת באותה מידה. מעבר לרגשות, שאני מניחה שזה ייצור, זו החלטה לחיים. אל תדאג אני אדע לשלוט בהם…  אני חושבת שזה רעיון מוצלח, ואני אצליח להתמודד עם זה בכבוד. אבל תמיד אהיה זקוקה לעזרתך אהובי. (נשיקה)

        אוח… כמה הילד הזה יהיה יפה, מדהים, קשה לי לחכות לטייל עם הילד המושלם הזה איתך.

        אתה יודע אני בלי גלולות כבר חודש וחצי,  כבר חודשיים שהוא לא היה בתוכי ולא קיבלתי את הזיונים שאני צריכה. אבל הייתי חזקה .. שמרתי לו אמונים, הרחם שלי ריק ומחכה לו.

        אתה נהדר שכמוך, לא מבקש לחדור אלי… מסתפק ביד שלי.. או מבקש לגמור לי על הבטן או על כפות הרגליים… אתה חמוד… אתה אהוב שלי … שנינו ביחד נצליח לעשות את זה.

        רק שהמלחמה לא תשבש את העניין. רק שיבוא כבר.

        אתה אהוב שלי ולעולם לא אשכח את זה .

רק שיבוא כבר!!!

 

תמונה-

האישה עומדת במטבח, מקלפת ירקות בחוסר רצון ניכר. הילדים יושבים בסלון רואים טלוויזיה.

9:07 צלצול טלפון בנייד

        היי (שמח) מה שלומך?

        (צרחה) מה ….(צהלה) נהדר…  שחררו אותך?

        כל כך שמחה לשמוע אותך, כל כך דאגתי לך בחודש האחרון.

        אלוהים שמע את התפילות שלי.

        אתה בדרך מהדרום? אתה רוצה שאבוא אליך? עכשיו?

        אבל אתה אומר שהגעת עד יום ראשון בבוקר.. מה רק 48 שעות ?

        ביום ראשון ב 6:00 אתה צריך להיות כבר בדרך לבסיס? באסה

        אתה יודע מה יש לי רעיון… אולי תבוא אלי, הביתה. אני ממש לא רוצה לבזבז זמן איתך, אני רוצה להיות רק איתך .. ואתה בתוכי (צחקוק) מבלי לדאוג לשום דבר אחר…. אתה יודע .. אוכל, כביסות, רק להיות איתך.

        כן.. הוא כאן.

        לא.. הוא לא יפריע לנו, אתה יודע רק הוא אוהב להסתכל, הוא נהנה מזה.

        הוא יכבס לך את המדים, הוא יאכיל אותנו כאשר נהיה מותשים מרוב הזיונים, תרצה [לשתות הוא יביא לך ישר למיטה], אתה לא תצטרך לעשות כלום חוץ מלזיין אותי טוב טוב…(בקול פתייני)  כמה שאתה רוצה וכמובן איך שאתה רוצה.

        כן, גם אני רוצה אינטימיות איתך (קול רך), ברור אחרי כל כך זמן שלא התראינו, גם אני רוצה זמן איתך, סתם לשכב לידך במיטה , ללטף אותך ולומר לך כמה אני אוהבת להיות איתך.

        אל תדאג, אם הוא יפריע לך… נשלח אותו לחכות בקומת הכניסה, הוא יישן בסלון, ורק ישרת אותנו, יסתכל מידי פעם.

        יש עוד דבר, זכור.. סיכמנו שאתה הולך לעשות לי תינוק… אני כבר בלי גלולות , אחרי מחזור וסופשבוע הזה הוא מושלם עבורי… לא יכולתי לבקש עיתוי יותר מושלם. אבל… (קול מהסס) יש לי בקשה ממך (קול מאנפף) אני רוצה שהוא יהיה חלק בזה, זה יהיה בבית שלו, במיטה שלו, הוא יראה איך אתה מכניס אותי להריון, הוא יראה את הכוס שלי רטוב ממך ומלא בזרע שלך– הרי בסוף הוא יגדל לך את הילד שלך ולפחות שיהיה נוכח בהיווצרות שלו.

        אתה מסכים? אתה בא?

        נהדר אין כמוך.

        אני הולכת לסדר את עצמי עבורך, כמו שאתה אוהב, … כן האיבר חלק כמו שאתה אוהב, אני אשים את הקולר שקנית לי כמו שאתה אוהב עם השם שלי, כן.. לק אדום על כפות הרגליים והידיים.. אהיה כמו שאתה אוהב…

        ביי

(ניתוק שיחה)

פנייה לבעל

        אהוב ליבי, שמעת, נכון… טוס עם הילדים לאמא שלי אני אדבר איתה שתחזיר אותם ביום ראשון ב 7:00 בבוקר. תלך לעשות קניות עבורו שיהיה לו מה לאכול שהוא חוזר.. אני הולכת להתארגן.

תמונה –

שעה 10:12 – צלצול בדלת. האישה ערומה עומדת על המדרגה הכי קרובה לדלת, מוסתרת על ידי קיר..

        א הוב תפתח את הדלת.. אני לא יכולה לפתוח את הדלת ככה ערומה, השכנים עוד יתחילו לדבר… .. תפתח .

הבעל ניגש פותח את הדלת, נכנס בחור גבוה בלונדיני, עם מדים ותיק ענק, קולות עמומים תיק מונח בצד. הדלת נסגרת האישה יוצאת וקופצת על הבחור בנשיקות. 

        אהובי, אני כל כך אוהבת אותך, (נשיקות)

        אתה רואה איך חיכיתי לך, ערומה כמו שאתה אוהב.

        כן גם הלק …תסתכל.. הקולר עם השם שלי … תראה… תסתכל גם שם… חלקה רק בשבילך (עושה סיבוב במקום) … אתה יודע עשיתי גם פוניטייל בשיער – אתה יודע לפעמים אתה לא מדבר אלא רק מושך אותי בשיער לכל המקומות שאתה אוהב ורוצה שאטפל בך…  בלי לדבר הרבה (צחקוק).

אני מוכנה וערוכה לפקודתך..

פנייה לבעל בקול אסרטיבי

        תהייה בעל טוב, תעלה לחדר פירות, בירות, וכמה סנדוויצ'ים הוא בטח רעב מהדרך.

        בא נעלה?

        לא… מה קרה ?

        אהה.. כן כמובן.. כל מה שתבקש…

        בוא… אני אפרום את הכפתורים של החולצה .. אוריד לך את החולצה יד ימין ואחר כך שמאל, עכשיו אוריד לך את הגופייה איזה ריח של זיעה .. הלב שלי דופק רק מלהריח את הזיעה שלך– איזה גוף מדהים יש לך. אלו כתפיים רחבות… איזה חזה אני כבר מרגישה חולשה. הריח שלך משכר.. אני יכולה להסניף אותך אני מתגרה רק מלהריח אותך כמו שאתה בא ככה מהצבא… אתה מריח מדהים גם אחרי חודש בשטח… , עכשיו אני ארד לרצפה לפרום לך את השרוכים, רגל אחר רגל, אחלוץ אותך מהנעליים הכבדות,.. הגרביים שלא החלפת גרב אחת ועוד גרב (קול עם אף סתום) .. עכשיו אני פורמת את הכפתורים של המכנסיים שלך… רגל אחת החוצה, ועכשיו את השנייה.

        הגענו לגביע הקדוש. (צחוק)

        כל פעם שאני עושה את זה אני מתרגשת מחדש, מהגודל שלו מהעוצמה שלו מהמשקל שלו זה ענק… וזה עוד לפני שהורדתי את התחתונים שלך…. אוף… אני מחכה לזה… המחשבה שעוד מעט הכל יהיה בפה שלי ואחר כך בתוכי… מרגשת אותי.

        התחתונים על הרצפה, וואו… הוא תמיד מפתיע אותי מחדש, ואיך הוא כבר גדל לכבודי. (נשימה עמוקה) הוא  כל כך ארוך, מושלם ויפה… אתה מושלם אהובי – נשיקה קטנה בכיפה ועוד אחת.

        המפקד.. אפשר לעלות למיטה? (קול כנוע)

פנייה לבעל בקול אסרטיבי

        בעלי היקר…. תיקח את התיק שלו, תוציא את כל מה שמלוכלך, וכן את כל הבגדים כאן שמפוזרים תאסוף… בדרך למעלה תפעיל מכונת כביסה… מייבש וגם מגהץ. הכל צריך נקי, עד יום ראשון ב 5:40. אתה יודע שאני אבדוק הכל…. ואם משהו לא יהיה טוב.. אתה יודע .. אתה יודע טוב מאוד מה יהיה העונש שלך…

        (נשיקות צרפתיות)

        תמונה –

עולים במדרגות…כאשר האישה עולה לפני הגבר אוחזת באיבר ומושכת את הגבר למעלה לחדר השינה.

        תשמע .. אתה חייב להתרחץ… בו כנס.. אני ארחץ אותך…

        ואוו… איך השתזפת, וגם הזרועות שלך והשרירים… אתה נראה נהדר.

        אני רואה שגם הוא שמח לראות אותי.. אני אטפל בו טוב טוב בסופ"ש.

תמונה – נכנסים לחדר השינה… ולמקלחת הצמודה לו

(מים זורמים)

        אתה אוהב שאני מסבנת לך את החזה .. אתה פשוט כל כך ענק … אני אסבן לך את הכתפיים וארד לחזה שלך … (נשימה עמוקה) אחח השרירים בזרועות הכל אני אסבן… הגב שלך..  תשטוף הכל.. (נצמדת מאחור, אוחז בזין מקדימה ביד אחת) אני אסבן לך את התחת היפה הזה,  אלו לחיים- לוחצת על התחת.

        כן המפקד.. אני כבר על הברכיים מיד מנשקת אותו, המון נשיקות קטנות של געגוע. .או איך אני רוצה אותו.

        מה קרה .. בעלי מציץ.. כן אוהב לראות את אשתו היקרה והקדושה נמצאת על הברכיים במקלחת שבחדר השינה שלו ומוצצת זין אדיר וענק של אל בלונדיני .. לי הוא לא מפריע.

        (קול חזק ואסרטיבי) תודה.. תניח את האוכל ליד המיטה .. ולך למטלות שלך.

        אתה רואה זה לא מפריע לו, הוא רואה אותי כאן ואני אומרת לך שהוא נהנה לראות את אשתו הזונה מלקקת את האיבר הענק שלך מנשקת נשיקות מלאך את הכיפה. (קולות). (קול מציצה) האיבר עמוק בגרון… (כחכוח)… אהובי… חכה…  הזרעונים שלך הראשונים צריכים להגיע לרחם שלי ..ולא לגרון.

        אני רוצה את הזרעונים הכי טובים, תן לי שנייה להכניס את הביצים הענקיות הללו לפה. (קול שאיבה) (קול של ידיים עולות ויורדות על הזין).

סגירת מים.

        בא נלך למיטה.

 

יום שבת 4/11/23 שעה 04:00

תמונה –

חדר חשוך.. אור חלש מהרחוב בחדר .. האישה במיטה – מסבה לשמאל- הבעל על הרצפה לידה –הגבר ישן לצידה חופן את השד, שד ני בתוך המיטה.

(לחישה)

        היי, מה שלומך… אהוב

        אני מרגישה בסדר גמור – נפלא, כל כך התגעגעתי אליו ולסשנים איתו.

        תראה איך הוא ישן ועדיין מחבק אותי, חופן את השד שלי.

        אני כל כך קטנה בתוך הזרועות הענקיות שלו, ממש כמו ילדה , כל כך נעים לי בין הזרועות שלו.. אני ממש שלווה.

        תפסיק.. אני לא מתאהבת בו.. אמרתי לך כבר בבוקר אני בשליטה .. למרות שאני צעצוע המין שלו (צחקוק חלש).. אני ממש יכולה להפסיק…אבל … אני לא רוצה להפסיק.

        אתה נהנה?

        אני שמחה לשמוע שגם אתה נהנה. בטח שמעת אותי וזה הטריף אותך, אני יודעת… לא הייתי ממש שקטה, לפחות השכנות חושבות שאתה ממש חיה ….

        אוח.. זה היה כל כך מהנה מטריף. הרגשתי שאני קורעת את הסדין עם הידיים, חשבתי שעשיתי לו חור בגב שלו עם הציפורניים . הוא מזיין כל כך חזק שאני פשוט רועדת… ראית איך הרגליים שלי רעדו….

        גמירה ועוד  גמירה ועוד אחת , הרגשתי את הגוף אחרי חודשיים בלי סקס כאילו אני עולה לשמיים , שאני עפה מכל דחיפה ודחיפה.. שכחתי מכל מה שקורה… הרגשתי חסרת דאגות בגן עדן ממש.

        הייתי על הגב על הבטן על הצד … יש לו חתיכת איבר והוא שולט בי. הוא הפך אותי על הבטן ונכנס מאחור .. חשבתי שהזין שלו מגיע עד המח שלי. .. אוף זה כל כך טוב.

        תודה אהובי שאתה מאפשר לי לחוות את כל זה.

        אני אומרת לך שבלילות הכי טובים שהייתי עוזבת אותך והולכת אליו, זה לא נמשך כל כך הרבה. אני כנראה הייתי צריכה את זה. אני מרגישה כל כך מסופקת כל כך טוב לי. תבין ב8:00 הייתי מבואסת על החיים שלי, עכשיו אני כל כך מסופקת וכל כך כיף לי אני מאושרת.

(עולים רצף של פלשבקים סצינות של התיאורים שהיא מתארת)

        אני כבר לא זוכרת כמה פעמים. אבל אני זוכרת (תמונה – חדר מואר באור צהריים חזק) שהייתי עם הרגליים מפוסקות לרווחה באוויר תפסתי אותם עם הידיים ופיסקתי הוא עלה עלי כמו חיית טרף קיפל אותי ודפק אותי כמו מכונה, את זה ראית ? מעולה … נהנית .. הייתי גמורה מזה.

        אחר כך, אני חושבת (תמונה של חדר מואר באור של אחר צהרים עם דמדומים של תחילת שקיעה) שמתי את הרגליים שלי הכתפיים שלו, הוא עלה עלי ופשוט עם המשקל האדיר שלו הכניס את הזין כולו  (אמרתי לך שיש לו שם משהו כמו 25 ס"מ הזין שלך לא בסטנדרט בכלל) ושוב גמרתי לפחות 3 פעמים רק ככה שרשרת של אחת אחרי השנייה .. הרגליים שלי רעדו.

        אחר כך, (תמונה – חדר חשוך מואר קלות.. קולות מהרחוב ומהשכנים בארוחת שישי) הייתי עם הרגליים שלי על החזה שלו, הוא התרומם על  קצות האצבעות שלו.. כך שהוא כולו באוויר…  במשך חצי שעה נכנס ויצא עם כל האיבר.. אני אומרת לך עפתי לשמיים רעדתי כולי.

        הכי מוזר היה באמצע הלילה ( תמונה – חדר חשוך לחלוטין. מבט על הזוג… הגבר ראשו בכרית …האישה חובקת את צווארו ורואים אותו עולה ויורד בקצב –  נשמעת אזעקה רחוקה וחלשה האישה לפתע פוערת את עיניה לרווחה ואת פיה היא לא בטוחה עם האזעקה באמת או רק בראש שלה .. נשמעת אנחת גמירה ובחלון רואים ששה מיירטים של כיפת ברזל יוצאים …מדמים זרעונים)  אני זוכרת הייתי עם רגליים כרוכות סביבו והידיים שלו אוחזת בו בגב שלו כך דהרנו ואז אולי היתה אזעקה .. לא בטוחה… זה היה מוזר ומענג .. את זה ראית אני מקווה… רציתי שתכניס את הרגל שלי לפה בזמן הזה… אבל הוא לא נתן לי.

        האחרון נדמה לי (תמונה – חדר חשוך עם אור חלש שמאיר על גופה העירום.. רואים את פניה ספק מותשים.. ספק מעונגים.. יורדים ורואים את הקולר על הצוואר עם השם שלה חלקו מחוק… הגוף נע בקצב קבוע וכך השדיים מטלטלות עם כל תנועה… הגבר חלק גופו העליון נשען על ראש המיטה.. לוגם מבקבוק בירה ביד האחת והיד השנייה מונחת מאחורי ראשו תוך שרואים את הבעל עם מבט שמבין שמשהו לא טוב קורה) זה האחד שאני הכי נהניתי,  היה כאשר אני רוכבת עליו.. ואז הוא קרא לך.. ואמר לך להביא לו בירה… ואתה רצת להביא לו… הכל תוך כדי שאני רוכבת ונטחנת על השרביט האלוהים שלו.. ואז  שהבאת לו את הבירה ישר ליד.. והוא יד אחת עם בירה ביד השניה היה מאחורי הראש שלו כאילו הוא מלך העולם.. ואני עולה ויורדת והשדיים שלי קפצו… ואתה על הברכיים בקצה המיטה… אוף זה היה מושלם אני חושבת שהפטמות שלי התעלפו מעונג.

חזרה לשיחה  

        כל פעם אני מרגישה אותו פועם בתוכי ומשאיר לי עוד ועוד מזכרות ממנו, כל כך התגעגעתי אליו, כל כך דאגתי לו שהוא היה שם בצבא. אני ממש מרגישה שהרחם שלי מלא בזרעונים שלו.

        אני שמחה שהוא בא אלינו הביתה, ואני והוא נמצאים במיטה שלי ושלך, עשינו .. אני ואתה כאן על המיטה הזאת שני ילדים… ועכשיו אני עושה איתו את השלישי. אני מאושרת.

        אתה יודע, אני באמת מרגישה את זה, אני ממש מרגישה .. כן… אני מרגישה שהוא הצליח להכניס אותי בהריון עכשיו, והילד שלי ושלו … ושלך כבר נמצא בתוכי.

        אני שמחה שאתה בעניין, ברור לי שרצית את זה, זה יהיה כמו הילד שלך. אתה תגדל אותו , אתה תפנק אותו אתה תבוא איתי לכל הבדיקות ולא תשאיר אותי לבד, אבל תמיד תדע שהוא לא שלך… זה מלהיב אותי.

        אני כבר מדמיינת איך המשפחה שלך תגיד כמה שהוא דומה לך… וזה יעשה אותי מאושרת לדעת שאין להם שום מושג על מה הם מדברים, רק אנחנו יודעים את האמת. הילד הזה יביא לנו אושר למשפחה. הוא יהיה מושלם… אני אוהבת אותך.

        הילד יביא אותו להיות חלק מהמשפחה שלנו.. אולי נחלק את חדר השינה בזמנים שלך ושלו… רעיון.. אני אחשוב על זה.

        (קול לחש כועס) אני לא אגיד לו ללכת עכשיו, הוא נשאר עד ראשון בבוקר אז הוא חוזר לצבא, עוד לא סיימנו.

        עכשיו שהוא הכניס אותי להריון, אני צריכה לפנק אותו. הוא עדיין לא קיבל ממני את כל פינוקים שאני נותנת לו בכל ערב שאני עוזבת אותך ונוסעת אליו. אתה יודע בדיוק על מה אני מדברת, סיפרתי לך, איך אני מפנקת אותו, יש סטנדרט לכל ערב  אבל אני כל כך שמחה הפעם שזה קורה במיטה שלנו, בחדר שלנו – כאשר אתה שומע וגם רואה.

        הוא עדיין לא קיבל ממני מציצה טובה ומלאה… אתה יודע הוא עדיין לא גמר עמוק בתוך הגרון שלי, הוא עדיין לא העמיד אותי על ארבע וטיפל לי .. אתה יודע במה… . הוא ישן הוא צריך את הכוחות.

        כן, כן, סיפרתי לך שלמרות הזין הגדול והמסיבי שלו , לפעמים אנו עושים את זה מאחור, בעיקר זו הדרך שלו להראות לי שאני רק צעצוע שלו, שאני רק נועדתי לשרת אותו והוא משתמש בי איך שהוא חושב שצריך.. זה כל כך מגרה בעיני. אני בעיניו רק חורים שנועדו לספק אותו וזה מגרה אותי שהוא רואה אותי כך.

        נזכרתי.. אולי כדאי שתיגש לארון התרופות ותבדוק אם יש לנו חומרי סיכה, אם לא תיסע בבוקר למרכז, פתוח שם בשבת בבוקר) ותקנה, אני חייבת את זה.

        אתה כזה בעל טוב.

        מלמול גברי… (אני מדברת עם בעלי הוא שואל מה להכין לך לארוחת בוקר)

        מה השעה ?

        כבר 4 לפנות בוקר, ואוו, זאת אומרת שהוא 16 שעות ברציפות "מתעלל" (קול ילדותי) באיבר הקטן והמסכן שלי…. רגע.. אני אזיז את היד שלו.. תסתכל שם למטה אצלי ? הוא נפוח ? הוא אדום? אתה רוצה להסניף את הגמירות שלו בתוכי… אתה רוצה לטעום אותו?

        (זעקה) אחח.. השערות שלי…

        אתה מכאיב לי! די … לא אני לא מתנגדת לך אהובי.

        מה עשיתי?

        אף אחד לא נוגע בי ולא טועם אותי בלי רשות שלך… אני מבינה.

        סליחה אהוב שלי, אל שלי , רק רציתי שבעלי …

        אתה מעניש אותי …

        (הגבר עומד על המיטה (מגיע כמעט עד התקרה ותופס את הפוניטייל ומעמיד את האישה על הברכיים, לופת כל צד בראשה חזק ודוחף את הזין לפה, ומתחיל לזיין את הפה)

        סליחה.. (נחנקת)

        (רעש של מציצה)

        כן זה מגיע לי (מציצה).. טעיתי

        אני לא אעשה זאת שוב… אני שלך… רק שלך.. אף אחד לא נוגע בי בלי רשות שלך (הכל תוך כדי מציצה).

        אנחה.. קול של כחכוח שעול ובליעה

        מצטערת שלא הצלחתי לבלוע את הכל…אני כבר אלקק את הזרע שלך שלא הצלחתי לבלוע…

        (צעקה לכיוון הבעל) צא .. ולך לישון בסלון.. תסגור את  הדלת .. אני רק שלו עכשיו.

 

כעבור חודשיים

תמונה של האישה מנהלת ישיבה עם מספר אנשים. לאחר שיחה שנראה כי השולטת בשיחה, יוצאת לחדר וחוצה מסדרון של משרדים אל חדרה. היא עוצרת ליד המזכירה – תזמיני לי צהרים סלט עוף, וזירו. נכנסת לחדרה וסוגרת את הדלת. האישה מסתכלת על הטלפון הנייד ושוב נאנחת. מתחילה לחייג מהטלפון השולחני.

        היי..

        מה שלומך?

        סוף סוף אתה עונה לי

        חשבתי שאתה מסנן אותי?

        מתי אתה משתחרר מהמילואים?

        השתחררת לפני חודשיים? אני לא מאמינה

        אז למה לא התקשרת ?

        נו באמת  לא יצא לך.. אל תשקר לי.. אני לא ילדה קטנה

        נו אני מחכה להסבר .. מדוע לא קראת לי לבוא אליך.. אני מחכה לך כבר חודשיים, לא רציתי להציק.

        מה זאת הדברים השתנו?

        יש לך חברה חדשה, יופי, אבל אני עדיין הצעצוע שלך… אני בטוחה שתוכל להתמודד עם שתינו…

        היא בהריון ואתם מתחתנים (קריאה תדהמה)

        ואוו, נהדר, אתה …אני מקווה … אתה זוכר שגם אני בהריון ממך,

        כן, מאותו סופ"ש אלוהי.. שאקח לכל חיי … העפת אותי לשמיים, גמרת בתוכי אין סוף פעמים ובסוף השארת אותו בתוכי.

        כן.. זה בן. הבן שלך… המתנה שנתת לי, לפני שחזרת לצבא, האישור שאני שייכת רק לך, לתמיד. האישור שהרחם שלי ואני נועדו להיות תמיד בשימושך.

        אתה עוד פעם אומר שדברים השתנו.. כן אני רואה שהשתנו… לטובה.. אתה מתמסד וזה טוב.

        מאיפה החברה?

        מה? לעזאזל, שכנים שלי?

        תמר החיילת בת 22, היא החברה שלך? היא היתה עושה אצלי בייביסיטר לילדים שהיו קטנים

        סליחה סליחה  סליחה … אשתך לעתיד.

        לקחת אותה לצבא, באותו בוקר שיצאת ממני …ומאז אתם ביחד ? אני לא מאמינה.

        טוב אני חייבת לפגוש אותך.

        אתה גר עם ההורים שלה בוילה הסמוכה אליהם-

        אתה רוצה להגיד לי שאתה גר כבר שלושה שבועות שני בתים לידי ולא חשבת להתקשר (קול שבור ממועקה)

        זה ממש מעליב

        כי חשבתי שיש בנו משהו אחר

        חשבתי שהסכמת להכניס אותי להריון –שאני שלך לתמיד; אמרתי לבעלי, שכנעתי אותו, הבטחתי לו, כאשר תכניס אותי להריון, אהיה שלך לתמיד… לא אלך יותר לחפש גברים באפליקציות, לא אסע לכל מיני גברים מוזרים, יש לי אותך, אתה נהדר אתה משגע, יש לך זין ענק ואתה מזיין אותי בצורה מדהימה.

אני שכנעתי את בעלי שיסכים לכל זה, לגדל את הילד שלך כאשר אני נשארת הצעצוע שלך.

        זה לא מה שהסכמת ? (בקול, חצי זעקה)

        תקשיב, אנחנו צריכים להיפגש, אי אפשר ככה בטלפון, צריכים לדבר… וגם אני צריכה אותך בתוכי יותר מתמיד.

         אני צריכה אותך לופט אותי  כמו שהענשת אותי באותו בוקר, אני צריכה אותך ממלא אותי שוב ושוב עם הזין הענק שלך. אני חושבת … ששכחת כמה אני טובה אליך.

        תבוא אלי, הוא לא יהיה בבית ואת הילדים אשלח לחברים.

        חוץ מזה הוא שאל עליך הוא מת לראות אותנו ביחד עוד פעם.

        נראה לי שאתה לא מעוניין בי יותר… ויש לך יותר תירוצים מפתרונות

        מה זאת אומרת אתה אוהב אותה

        מה זה קשור גם אני אוהבת את בעלי .. אבל אתה עדיין יכול לבוא ולזיין אותי מתי שאתה רוצה – במיוחד עכשיו שאנחנו שכנים

        טוב, אני מבינה שאני לא יכולה להיראות נכנסת אליך הביתה, ההורים שלה גרים ליד, ואתה לא יכול להיראות יוצא מאצלי .. אני מבינה… 

        לא אצלך ולא אצלי, יש לך הצעה ?

        רק שעה וחצי ?

        אני רוצה ללילה איתך כמו פעם, מה זאת אומרת כמו פעם? כמו רק לפני שלושה חודשים.

        אוף למה בלתי אפשרי;

        שעה וחצי בדירה של חבר?

        מה אני זונה שלך?

        (שתיקה)

        טוב בסדר , אגיע לדירה של החבר שלך לשעה וחצי לפני המשחק, תדאג שנהייה לבד

(שעה 19:10 לערך )

תמונה –

מונית עוצרת בשכונה של בנייני רכבת באחת מערי המרכז. האישה יורדת מהמונית לבושה בבגדים מהשיחת הטלפון, עולה במדרגות מלוכלכות..)

צלצול בדלת –

פתיחת דלת וסגירה

(תמונה – דירת רווקים מוזנחת להחריד)

        היי.. נשיקות

        למה אתה קר אלי .. חבק אותי

        כן אני רוצה אותך… אבל אשמח לחיבוק יותר חזק ויותר חם מהאבא של העובר שבבטן שלי

        אשמח שתלטף את הבטן שלי , הבן שלך שם

        בשלושה חודשים איתה… הכל השתנה ?

        אתה סמנכ"ל מכירות בחברה של אביה ?

        הוא גם נתן לכם את הוילה הצמודה לגור לידו, גם מינה אותך לסמנכ"ל בחברה שלו .. ואוו

        זה נשמע ממש מעולה, והיא נשמעת ממש מציאה שחבל לוותר… אבל…  אולי שכחת איך אני מפנקת אותך.

        שב על הספה,

        אני יודעת מה אתה הכי אוהב

        אתה אוהב שאני מתחננת אליך. (יורדת על הברכיים בדירה מוזנחת ומלוכלכת)

        אני על הברכיים.. אהוב שלי, אדוניס מושלם שכמוך, בעל הזין הכי גדול בעיר והכי יפה .. אני מבקשת רשות לפתוח את הרוכסן שלך.. ולהוציא אותו החוצה..

(שקט)

        (רעש פתיחת רוכסן)

        איך התגעגעתי אליו… נשיקה על קצה האיבר.

        מבקשת רשות לנשק את הזין המושלם הזה?

(שקט)

        נשיקות…

        מבקשת רשות להמשיך וללקק את הזין מהבסיס עד הכיפה…

        (שקט)

        (ליקוק)

        מבקשת רשות להכניס את האיבר לפה ולמצוץ?

        (שקט)

        (רעש של מציצה)

        למה אתה לא נוגע בי?

        מה זאת אומרת אתה לא נהנה ? למה נהיית אידיוט? דחוף את הראש שלי למטה עד לבסיס .. לכל האורך … תשמע אותי נחנקת .. אמרת לי פעם שזה הרעש שאתה הכי אוהב…. היית מכריח אותי להכניס את הכל עד הבסיס.

        תרביץ עם הזין על הפנים שלי, כמו שהיית עושה לי תמיד.. אני הזונה הנשואה שלך.. שהיא רק שלך.

        תגיב .. תעשה משהו.. תגיד משהו אני כאן על הברכיים.

        מה זאת אומרת שאתה לא נהנה לבגוד בחברה שלך?

        אתה אומר לי את זה כאשר הזין שלך בפה שלי… מה אתה דפוק?

        הסברתי לך את זה אלף פעם. אין לי יחסים מוזרים עם בעלי. בעלי מרשה לי לזיין גברים אחרים, אני ישנה לידו כל לילה חוץ מהפעמים שאתה היית משתמש בי. הוא יודע על הכל, הוא יודע בדיוק איפה אני .. מתי אני חוזרת הוא נהנה להקשיב לסיפורים.. לזיוניים.. לנקות אותי אחרי עם הלשון. הוא נהנה מזה… ואני נהנית ומסופקת.

        עד שהכרתי אותך והתמכרתי אליך טוטאלית כי אתה מושלם אהוב שלי, הייתי מחזיקה שלושה כמוך. אבל.. איתך זה משהו שונה.. יכול להיות טעיתי שחציתי את הגבול איתך.. אני לא מצפה שתתחתן איתי, בכל זאת 15 שנה אני גדולה ממך, אבל כן אשמח לזיון בלי רחמים מצידך; אתה אמרת שאני שלך, שהילד בתוכי זה סימן לכך שאני שלך לתמיד;

        (שתיקה)

        אפשר להמשיך?

(קולות מציצה)

        אתה נהנה? (אין תשובה)

        (המשך הקולות)

        איפה אתה רוצה לגמור ? אתה מחליט.

        אין בעיה אני אבלע הכל בשבילך, בשבילו אתה יודע הוא בקושי גומר לי על כפות הרגלים ואחר כך מבקש ללק את זה כמו כלבלב… אבל את הגמירה שלך אני אבלע ואלקק.

        אני אוהבת אותך.

        (קולות בליעה וחנק)

זה היה טוב;

        תן לי שניה אוריד את התחתונים

        אני חייבת אותך בפנים..

        מתיישבת עליו על הספה ערומה ומחדירה את האיבר פנימה שהחזה מול הפנים שלו

(אנחות)

        אתה כל כך קר אלי .. לקק לי את הפטמות .. נשק אותי … חבק .. אל תהייה בול עץ…

        אני קופצת עולה ויורדת כאשר אתה יושב על הספה ובקושי אוחז במותניים שלי

        תפוס את האגן שלי עם הידיים שלך,,  תמעך את השדיים שלי .. תיגע בי…בבקשה

(סטירה על תחת)

        אווח  אני מרגישה נהדר אוחח איך התגעגעתי לרכב על האיבר שלך להיטחן על ידו

        תרגיש את השדיים שלי שמתמלאות בחלב עבור הבן שלך עבורך

        (קולות גמירה)

        זה היה נפלא – היה לך טוב?

        בסדר ? רק בסדר?

        זהו.. מתי אני הולכת אתה שואל.. (בקול חנוק)

        הבנתי המשחק מתחיל עוד חצי שעה והחבר תיכף חוזר;

        כן אני אאסוף את הדברים שלי.

        לא.. אין צורך אני אזמין מונית בעצמי (קול חנוק).

(בכי)

 

כעבור 3 חודשים נוספים

(שיחה הפעם מרכב מנהלים של האישה כאשר הוא עומדת בחניון משרדה)

        היי

        מה שלומך

        למה אני מתקשרת

        כי לא ראיתי אותך הרבה זמן ? אני מתגעגעת אליך…

        אני בחודש השביעי  עוד מעט שמיני וחשבתי שתרצה לדעת.. מה שלומי מה שלום הילד שלך שגדל בתוכי…

        יש מצב שאתה פוגש אותי, אפילו לשעה אני ממש חייבת אותך,

        אני מבינה שאתה לא רוצה… בשבילי .. בשביל שהאמא של הבן שלך תהיה יותר רגועה לקראת הלידה…

        תראה… בעלי ראה כמה אני זקוקה לך, הוא רואה כמה מצוברחת אני, אני בקושי גומרת יום עבודה. אין לי סבלנות לעובדים שלי.. בקושי מטפלת בילדים, כל שנייה חושבת שאתה מתקשר לתאם ואני… אני בוכה המון.

        אז בעלי הציע הצעה שאולי תסכים.. נזמין 2 חדרי מלון בצפון, על חשבונו כמובן,  הכל כלול, עבורנו ועבורכם, ושם, בין המסאג' המרגיע.. הבריכה ובין המסעדות … ננסה לסדר קצת זמן לשנינו משהו חטוף … תראה אני נורא מתגעגעת אליך..

        לא אגיד מילה .. בשבילי.. בבקשה…אני מתחננת אליך

        אני אהיה תמימה ביותר

        נשבעת לך

        אני רוצה אותך , להרגיש אותך, להריח אותך ולאהוב אותך כמה שתתן לי אני אקח…

        אז קבענו ?

        נהדר

        בעלי יעשה את כל הסידורים ואעדכן אותך.

 

כעבור שבוע

חדר במלון יוקרה בצפון

        SMS- הזמנו 4 מקומות במסעדה במלון להיום ב 20:30… כל המקומות תפוסים. אתם תגיעו.. ויגידו לכם שאין מקום… אני אגיע.. למלצר אציג את עצמי כשכנה של תמר (היא בטח תזהה אותי) ומי שמכירה את אמא שלה ואזמין אתכם להצטרף לשולחן שלנו…מסכים?

        SMS-   מקובל

מסעדה במלון

        היי.. תמר שלום …

        אנחנו שכנות …

        אתם גרים לידנו , נכון? אין לכם מקום במסעדה … מלצר … הם איתנו בשולחן.

        בואו שבו איתנו, תצטרפו אלינו.

(ארוחה … שיחה תוך כדי ארוחה..  הנשים בהריון מתקדם יושבות אחת מול השנייה והגברים לצידם – תמונות של האישה מנסה לגעת ברגל וביד של הגבר… מתחת לשולחן. ונדחת כל הזמן )

        ואוו זו היתה ארוחה טובה;

        אפשר להציע עוד הצעה, מקווה שלא חצופה מידי, אפשר להזמין אתכם לארוחה… בעלי ישלם …אתם זוג צעיר … הארוחה עלינו… נהנינו מאוד מהחברה שלכם… אתם פשוט מקסימים וכאלה אוהבים.

        לבריאות;

        נראה לי שאלך לישון – אני עייפה, בכל זאת חודש שמיני.. גם את נכון?

        יש בר למטה בראש פינה – אולי הבנים ילכו וישתו איזה כוסית בזמן שאנחנו נלך לישון.

        (לחישה נפגש בחדר)

חזרה לחדר במלון

        דלת נפתחת- ונסגרת

קול גברי כועס

        המשחקים שלך פשוט נמאסו עלי, אני לא רוצה אותך יותר.

        את חצופה, את חצית את כל הגבולות, את ביקשת שאזיין אותך את לא ביקשת שאתחייב להיות איתך. איתך יחד עם היחסים המוזרים שלך עם בעלך – היית אמורה להיות צעצוע מיני – אמרת לי אני אוהבת את בעלי – אבל אני רוצה שתזיין אותי בלי רגשות. עכשיו ? מה זה ? אני לא רוצה ולא צריך מאהבת ועוד תלותית… כמוך.

קול אישה

        אני חצופה ? אני חציתי את הגבול נכון, אני התאהבתי בך התאהבתי בזיונים חסרי הפשרות אתך ולא בכלבלבות של בעלי. באושר שהיית ממלא פעם אחר פעם בזרע שלך, ברחם, בגרון, על החזה שלי ובתחת,  באופן שהשתמשת בלי עקבות.. בלי רגשות.. בלי התנצלות .. שידעתי שאני מגיעה אליך אני שוכחת מהכל .. מהבעל , מהילדים מהעבודה.. ומתמכרת לסקס איתך ועפה לשמיים ללילה בשבוע … נכון חציתי את הגבול אבל חציתי את הגבול אתך ביחד.

        אתה אמרת לי שאתה רוצה להשאיר בי חותם… אני חשבתי שאתה רוצה שאעשה קעקוע עם השם שלך.. אבל אז אמרת לי להפסיק עם הגלולות, להפסיק לשכב עם בעלי, שעלי לנקות את הרחם שלי שלושה חודשים רק בשביל הזרע שלך.  ההבטחה שלך היתה אעשה לך ילד , וכך אהיה שלך לתמיד.

        אני חציתי את הגבולות יחד אתך, שכנעתי את בעלי לגדל את הילד שלך, שהילד ממך יהיה רצון שלו גם חשבתי שאני משתעבדת לך עד סוף הילד ישאיר אותך איתי לתמיד… אתה בגדת בי.

קול גבר

        תעלי על המיטה אני גומר עם זה אחת ולתמיד- (עולה)

        תעמדי על ארבע עם הראש לכיוון המרפסת (מבצעת)

        (מושך את התחתון)

        אתה… צא למרפסת ותסגור את דלת המרפסת- אתה מסתכל מבחוץ

        חודר (אנחה)

        מתחיל זיון על ארבע.

        תורידי את הראש שלך למזרון

        מעלה את רגל שמאל ושם אותה על הראש שלה… זו מי שאת .. זה כל מה שאת שווה בשבילי

(קול אישה חנוק – אני אמא של הבן שלך)

        תקשיבי עכשיו טוב (תוך כדי זיון ואנחות)

        אני לא צריך אותך, ואת היחסים החולניים שלך עם בעלך, את ואני גמרנו לתמיד. יש לי אישה בת 22 ואם אני ארצה לזיין מהצד אני לא צריך אותך ואת התלותיות שבך.. אוכל להשיג את מי שאני רוצה … בחצי מהגיל שלך.

(קול אישה) (תוך אנחות ורעש של זיון)

        אני אוהבת אותך..

        אני רוצה רק אותך..

        אני מוכנה עכשיו לזרוק אותו… רק תבקש

        אני מוכנה לוותר על שני הילדים ולגדל רק את שלך

        אני מוכנה להיות הזונה שלך בכל מקום ובכל זמן

        אני מוכנה להיות הפילגש שלך

        מוכנה לקבל אותך בכל מקום בגוף שלי

        מוכנה לחכות לך רק לך, שתבוא

אני אוהבת אותך ולא יכולה בלעדיך… קול חנוק

קול גבר

        תקראי לבעלך שייכנס

        תכרע על הרצפה – מולה

        תחזיק לה את הידיים

        עכשיו תסתכלו אחד על השניה בתוך העיניים (כאשר עדיין הרגל על הראש של האישה)

        כל דחיפה שלי את חוזרת אחרי:

        אני  (קול גבר ואחריו קול אישה)

        אוהבת

        רק

        אותך

        מאוד

        ואני

        לא

        אעזוב

        אותך 

        לעולם

        (קול גמירה)

        (בכי חנוק)

 

קול גברי

        תסתובבי עם התחת לכיוונו והראש שלך לכיוון הדלת.

        אתה תסתובב על הרצפה .. ותניח את הראש שלך על המיטה

        שבי עליו…

        לקק אותה ולקק את הזרע שלי ממנה בפעם האחרונה-

עכשיו תסתכלי עלי יוצא מהחיים שלך.

(ליקוק, אנחות, בכי ומשיכת אף)

(צעדים)

(דלת נטרקת);

 

10/8/24 – ברחוב שעה 09:15

תמונה – מפגש אקראי ברחוב בשכונה שקטה נשים עם עגלות תינוקות.

        היי, מה שלומך? זוכרת אותי מהמלון? השכנה כאן – שני בתים ליד;

        נכון אלו ששלמו על הארוחה.

        תודה, גם שלומי טוב, כאן בחוץ עם העגלה מחפשת חיים ברחוב.

        אני רואה שילדת – בן כמה הוא?

        זו בת, סליחה, נהדר… בת חודש… מקסימה – ניראית נפלא.

        כן, נכון גם אני ילדתי לפני חודש, בן.

        סה"כ הפרש יומיים ביניהם.

        תשמעי, אני חשבתי ללכת עם העגלה לגינה הציבורית, רוצה להצטרף, נשב קצת בשמש ונקשקש.

        כן, אוגוסט קצת חם אולי נלך לבית קפה – מה דעתך?

        אהה היא רעבה התינוקת … אוכל זה חשוב, את חוזרת הביתה ?

        גם אני לא ממש אוהבת להניק בחוץ, מעדיפה גם בבית באינטימיות.

        אשמח לבוא אליך – נראה שגם שלי רעב. האמת משעמם לי למות, אשמח לקפה ולשיחה … חופשות לידה יכולות להיות מאוד בודדות.

הליכה

        את נורא צעירה – בת כמה את אם מותר לשאול –

        בת 23… וואו ממש צעירה וכבר אמא.

        את ממש אמיצה, היום נראה כי הצעירים לא ששים ללדת או להתחתן מוקדם.

        היה לך מזל.. כן … נראה בחור נהדר ממה שאני זוכרת מהמלון.

 

(כמה צעדים ומפתחות)

תמונה – זה דירה מרווחת מוארת ומעוצבת בצורה מאוד יקרה.

        היי.. חזרתי (קול נשי אחר) .. יש כאן חברה ..

        בעלך ישן… טוב נהיה שקטות אולי נצא לגינה

        אהה נכון אין מזגן – צודקת.

        וואו איזה בית יפה, כל כך גדול ומעוצב. תזכירי לי מה בעלך עושה ?

        סמנכ"ל מכירות, וואו, כנראה מוצלח מאוד.

        אשמח לסיבוב, ואוו, זה יפה מאוד, ממש הכל בטוב טעם… הכל… יש לך טעם נהדר. מה זה כאן על המדף? תמונות חתונה זו שלכם.. ואוו אתם כל כך יפים וצעירים זה צובט בלב. (הגרון יבש, הרגשה של לחץ בחזה וחולשה כללית).

        תודה על הקפה והעוגה.

        תגידי איך הכרתם ?

        אני לא מאמינה, הוא לקח אותך בטרמפ כאן ברחוב ? ב- 6:00 בבוקר. איזה מזל מטורף יש לך.

        איזה אומץ היה לך?

        כן, חתיך על מדים, האמת גם אני הייתי עולה לרכב.

        (קול נשי אחר) -לגלות לך סוד (הנהון)

        ברגע שעליתי לרכב, הרגשתי קליק , התאהבתי , נסעו עד הכיכר בקצה הרחוב , והצעתי לו לחזור הביתה שלי. חזרנו, הודענו לצבא שאנחנו נגיע בערב, ולא יצאנו מהחדר עד אחרי הצהריים. זה היה גם שנכנסתי להריון… את מבינה – הקונדום שהיה לי לא עלה עליו.. ובאמצע נקרע.

        מבינה לגמרי… צחקוק … למי זה לא קרה… כנראה ששנינו אוהבות שרביטים גדולים ועבים.

        את אומרת ב- 6:00 בבוקר הכל התחיל בזמן המלחמה – 

(בלב- ב 5:00 הוא היה עדיין בתוכי. באותו זמן השעין אותי עלם הפנים כלפי הכיור במקלחת, .. חדר אלי מאחורה , כאשר אני בקושי עומדת אחרי שזיין אותי מאחור במשך 25 דקות)

        הוא אמר לך שאת תהיי אשתו, כבר באותו יום… וואו איזה בחור.

(המילים שלה מרסקות לי את הלב, מנפצות אותו לרסיסים, חייבת לעוף מכאן .. מרגישה גוש בחזה מתחיל לעלות.. תיכף אני פורצת בבכי )

        מותר לי להגיד הוא גם נראה טוב. (צחקוק)

        (קול בכי תינוק)

        נראה שגם אני אשב ואאכיל.

        (היא חלצה מולי שד צעיר, לבן, עם עטרת מושלמת, שד כל כך יפה  שד שהוא לש)

        אין לי בעיה, אני גם אניק, נהפוך הוא.. אשמח לתת לשד הכבד לצאת החוצה, זה כל כך מרענן.

        מה את עושה ?

        סטודנטית .. למה ?

        למינהל עסקים- ואוו גם יפה וגם חכמה.

        אני מנהלת כ"א חברת הייטק – זה הילד השלישי – האחרים בכיתה ב' ובגן חובה (בן ובת) חופשת לידה בגילי, זו לא ממש מנוחה.

(קולות למעלה)

        נראה שבעלך התעורר.

        בדיוק סיימו לאכול ביחד.

(מכסות את השד) .

צעדים במדרגות מהקומה העליונה לתחתונה.

        תכיר זאת שרונה.

        כן, נכון, נפגשנו במלון בצפון, נעים מאוד, איזו חליפה ועניבה יפה. פגשתי את תמר בחוץ וקשקשנו קצת.

קול נשי – (קח תחזיק את יובלי לשנייה אני צריכה לסדר משהו)

        מדהים.. קראת לבת שלך יובלי.

        אני לא מאמינה?

        כן, כי לשלי גם קראתי יובל, אני קוראת לו בולי.

        איזה עולם קטן, נולדו בהפרש של יומיים, גרים אחד ליד השני, וקוראים לשניהם יובל – מדהים (לו ידעה שהם גם אחים.. ).

        את יודעת מה יהיה משעשע … אם תחזיק את שני היובלים אחד בכל יד.. כל אחד על זרוע שלו?

        הינה – קח את בולי.

        וואו זה נראה נפלא; (שני האחים בידיים של אביהם).

        בואי נעשה כולנו סלפי ? חייכו

(סלפי של  האח והאחות בידיים של אביהם ושתי הנשים שלו, זו שהיתה וזו שלתמיד)

        טוב אני חייבת ללכת.. (בקול חנוק) תודה על הקפה והעוגה.

        כן.. כן.. אני מרגישה טוב.. פתאום חולשה כזאת.. אולי בגלל ההנקה והחום… אני אלך לנוח בבית.

        אני מניחה שנפגש .. את.. אתם מוזמנים אלינו .. שני בתים ליד;

(מתנגן שיר "עיניים גדולות" של אריק אינשטיין ונשמעות השורות הראשונות-

 

" זה סיפור על בני פורמן שתמיד הלך לו קלף

היה לו כל מה שאפשר לרצות והוא רצה יותר

 היה לו בית חם, אישה טובה וילדים בריאים

היה לו כל מה שאפשר לרצות והוא רצה יותר… ")

יוצאת אל הרחוב, דמעות זולגות, ממררת בבכי בדרך הקצרה ארוכה הביתה.

Loading

מחשבה 1 על “הכל תחת שליטה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן