לשון הקסם – חלק שביעי ואחרון

חלק ראשון חלק שני חלק שלישי חלק רביעי חלק חמישי חלק שישי
גרג בילה את בוקר יום ראשון בעזרה לאביו ברחבי הבית, בכיסוח מדשאות וכל מה שנדרש. אמו הביאה אליהם כריכים ומים קפואים, ושלושתם ישבו על המרפסת האחורית ליהנות מהם.

"יש סימן לכך שלילי קמה?" שאל אביו.

"עדיין לא," ענתה אמו.

"היה לה לילה די טוב, אני לא אתפלא אם לא נראה אותה עד מאוחר יותר," גרג צחק. "לא שהיא השתגעה או משהו, היא הייתה מספיק פיכחת כשחזרנו הביתה", הוא הבטיח לאמו במבט הדאגה שחלף על פניה.

הטלפון שלו צפצף כדי לציין הודעה נכנסת, והוא בדק אותו כדי לראות טקסט מג'סיקה שהזמינה אותו לשחות.

"אתה צריך אותי היום אחר הצהריים אבא?" הוא בדק.

"לא אם יש לך דברים אחרים לעשות. תודה על כל העזרה שלך הבוקר."

הוא סיים את הסנדוויץ' שלו ונכנס פנימה לנקות. הוא החליף מכנסיים קצרים וחולצת טריקו, לקח את מפתחות המכונית ופנה אל ג'סיקה.

היא פגשה אותו בדלת לבוש בזוג מכנסי ג'ינס קצרים חתוכים וחלק עליון של ביקיני לבן שנראה לפחות מידה אחת קטן מדי, מתקשה להכיל אותה.

"היי גרג! אני כל כך שמחה שיכולת לבוא."

"תודה ג'סיקה, אני חייב לומר, בהתחשב במזג האוויר, ההזמנה לשחייה לא הייתה יכולה להיות מתוזמן טוב יותר, בהתחשב שהייתי בחצר עם אבא שלי כל הבוקר."

"טוב אז בוא נצא לבריכה," היא אמרה בחיוך, תפסה את ידו ומשכה אותו פנימה. "יש לנו את המקום לעצמנו", היא הסבירה כשהובילה אותו לחצר האחורית. "ההורים שלי יצאו לטעימות יין עם חברים לכל היום, וגם אחותי הגדולה לא בבית. וזה אומר", הוסיפה כשיצאו לחצר, "שאין לי צורך בחולצת ביקיני".

גרג כמעט מעד כשג'סיקה משכה את החלק העליון של הביקיני שלה ואז השליכה אותו על שולחן האוכל החיצוני, הציצים שלה מתנדנדים לחופשי בשמש אחר הצהריים. היא הסתובבה אל גרג, מחייכת והוא לקח את הרגע להתפעל מהשלמות המענגת שהייתה שדיה. הוא הופתע לראות כמה חיוורים הם בהשוואה לשאר גופה השזוף היטב. קווי שיזוף מוגדרים בצורה מושלמת חצו את העור החלק של הציצים שלה. הם לא היו גדולים כמו אחותו, כנראה מידה אחת פחות, אבל הם היו מדהימים בכל זאת. קווי השיזוף הבהירו שהיותה חשופת חזה בחצר לא הייתה אירוע יומיומי עבורה.

"קדימה, בואי נירטב יחד," היא אמרה והתכופפה כדי לשחרר את הכפתור של המכנסיים הקצרים שלה. היא דחפה אותם במורד רגליה, יצאה מהן והסתובבה ורצה אל הבריכה בחוטיני הלבן שהשלים את סט הביקיני. הוא בקושי עיבד את המראה של ישבנה הקטן המתוח וקו השיזוף של הביקיני שאמר לו שהיא לא נוהגת ללבוש חוטיני בשמש כשהיא קפצה לבריכה.

גרג הוריד את חולצתו ורץ בעקבותיה, קופץ למים מאחורי ג'סיקה.

שני המתבגרים שחו קצת לפני שהתיישבו במדרגות היוצאות מהבריכה. ג'סיקה נשענה לאחור על המרפקים, שדיה נעו מעט לשני הצדדים.

"אז… הופתעת לקבל את ההודעה שלי?" שאלה אותו ג'סיקה.

"קצת, נראה שהיית די שיכורה אתמול בלילה. לא הייתי בטוח אם תזכרי, או אולי אפילו פשוט תשני את דעתך."

"טוב, בהחלט לא שכחתי. הייתי די מתוסכלת למען האמת, אבל אז חשבתי על מה שעשית, והתרשמתי. כלומר, לא הרבה בחורים היו אומרים לא רק בגלל שבחורה שתתה. אני די בטוחה שרובם היו קופצים על ההזדמנות".

"אני מנסה לא להיות רוב הבחורים," אמר גרג, כמעט מופתע להבין שהוא התכוון לזה.

"טוב, אני די סומכת על זה, כי נראה שהשמועות ששמעתי מצביעות על כך שיש לך ביצועים טובים יותר במובנים מסוימים מכל בחור אחר ששמעתי עליו. ואני מאוד להוטה לראות אם זה נכון או שלא."

"נראה שקיבלתי מספר מחמאות לאחרונה," אמר גרג.

"טוב אולי תרצה לקבל קצת מזה אז?" הציעה ג'סיקה, חופנת את שדיה בהצעה כלפיו.

"ובכן, ברור שלא שתית היום, אז אני לא יכול לחשוב על סיבה טובה אחת שלא!" הוא החליק למטה מהמדרגה כך שהוא כורע על קרקעית הקצה הרדוד של הבריכה. ג'סיקה פיסקה את ברכיה והתיישבה. גרג התקרב, ידיו מושטות אל הציצים שלה, מלטפות ומלטפות אותם כשהוא רוכן פנימה לנשק אותה.

ג'סיקה קיבלה את לשונו בברכה לתוך פיה, בירכה אותה בברכה. ידיה נחו על כתפיו, שערה הבלונדיני הארוך מאחוריה בקוקו צמוד ורטוב.

"ממ, נראה שיש לך  לשון מיומנת; אתה מתנשק ממש טוב," הגיבה ג'סיקה כשהפסיקו להתנשק, שניהם נושמים בכבדות.

"תודה, השפתיים שלך רכות להפליא."

״אבל הם לא השפתיים שאני באמת רוצה שתנשק; אתה יודע?" אמרה ג'סיקה בשובבות.

"האם זו עובדה?"

"כן, זה בהחלט כן."

"את לא הולכת סחור סחור, אה?" גרג התגרה, מחליק יד מטה מהחזה שלה, במורד הצד ועל ירכה.

"טוב אולי זה הבנים שאני יוצאת איתם בדרך כלל, אבל מניסיוני, העדינות נוטה להיקרא לא נכון הרבה פעמים." גרג בהה בעיניה החומות וחייך כשאצבעותיו רקדו מירכה אל הכוס שלה, משפשפים אותו בעדינות דרך הבד הרטוב של הביקיני שלה. "שמחה שאני יכולה לומר מה אני רוצה," העירה ג'סיקה, דוחפת בעדינות כנגד לחץ אצבעותיו.

גרג עמד והושיט לג'סיקה את ידו. היא לקחה אותו והוא הוביל אותה אל דופן הבריכה, שם הוא סובב אותה פניה אליו כדי שיוכל לנשק אותה שוב. הוא לחץ את חזהו החשוף אל חזה, מתענג על תחושת הפטמות הקשות שלה שננעצות בבשרו, הירך שלו מחליקה בין רגליה הפשוקות כדי ללחוץ על הכוס שלה. הוא הרגיש שהיא נצמדת עליו, וכאשר היא נאנקה לתוך פיו, הוא אחז במותניה והרים אותה אל דופן הבריכה.

הוא אחז בחוטיני שלה ומשך אותו במורד רגליה. ג'סיקה פיסקה את רגליה כדי לחשוף רצועת נחיתה כהה ושיער קצוץ היטב על השפתיים שלה. גרג התחיל להעריך את ההבדלים בין איברי המין של הבנות השונות שאליהם הוא נחשף, נהנה מההבדלים העדינים ביניהן וממגוון הדרכים שבהן כולן הגיבו לתשומת הלב שלו.

הוא לקח את הזמן שלו ללמוד על ג'סיקה, בידיעה שיש להם את כל אחר הצהריים ליהנות. יותר מכל הבנות האחרות שהוא היה איתן במהלך השבועות שלפני כן, ג'סיקה הייתה זו שתתן את המידע הישיר ביותר לליזי וקלואי. הייתה לו כל כוונה שעד שהוא יסיים איתה, ג'סיקה תתקשה לעמוד.

הוא התחיל לפנק אותה לאט, תוך שימוש בפיו ובאצבעותיו. הוא חקר וחקר וליקק עד שג'סיקה קיבלה את האורגזמה הראשונה שלה כשהיא יושבת על דופן הבריכה נשענת לאחור עם ידיה מאחוריה.

"הלשון הזאת מדהימה," היא החמיאה לו.

"אה, אנחנו רק מתחילים," הוא הבטיח לה.

"אני ממש שמחה שאמרת את זה, אבל הציצים שלי הולכים להישרף אם נישאר בחוץ בשמש הרבה יותר זמן, אפשר לעבור מקום?"

"כמובן," גרג צחק, וציין שהשדיים החיוורים שלה אכן היו קצת ורודים מהחשיפה שלהם. "עכשיו כשאת מזכירה את זה, זה נראה כאילו את צריכה קצת קרם לחות על הדברים היפים האלה."

"אתה מציע למרוח אותי?"

"אני אשמח."

ג'סיקה הובילה אותו פנימה ואל חדר השינה שלה, שם היא הושיטה לו שפופרת של קרם לחות לאחר השמש. הם עברו למיטה וגרג ישב על ירכיה. התחושה של שדיה המחליקים דרך אצבעותיו הלחות הייתה משכרת. איברו הנוקשה ממילא התקשה עוד יותר כשהוא שפשף את הקרם לתוכם.

"אתה יודע שהבעיה היחידה עם זה, היא שלמצוץ את הפטמות הרגישות והיפות האלה זה די לא בא בחשבון," אמר גרג כשאצבעותיו מתגרות בהן.

"מצד שני, אתה עדיין יכול לאכול את הכוס שלי," היא גנחה.

"כן, תמיד יש את זה," הוא חייך וזז במורד המיטה כדי להתמקם מוכן לעשות בדיוק את זה.

שלוש אורגזמות מאוחר יותר, ג'סיקה דחפה אותו הרחק מהכוס שלה, בלי יכולת לסבול יותר. פניה היו סמוקות, הכוס נפוח מההנאה ושערה בחוסר סדר.

"לעזאזל גרג, איך לא ידעתי על הכישורים האלה קודם?"

"טוב, זה לא שאני מפרסם אותם," הוא צחק. "כאילו, אני לא יודע למה זה פתאום הפך לשמועה וכאלה, זה כאילו הפך לוויראלי טיפשי או משהו כזה."

"אתה צריך לפרסם; אני לא מכירה אף בחורה שלא תרצה לחוות את זה. לעזאזל, רוב הבחורים מוותרים אחרי דקה לא מספקת. זה שהם יורדים מרגיש שזה רק כדי להרטיב אותך מספיק כדי להכניס את הזין שלהם לתוכך. " גרג הסמיק למשמע המחמאה.

"טוב, אם את יכולה לגמור שוב, אני מוכן לזה," הציע גרג.

"אתה צוחק? אפילו עוד לא הורדת את המכנסיים."

"כשיגיע הזמן אני אעשה זאת," הוא הציע.

"טוב, אני לא יכולה לגמור שוב עכשיו; מה דעתך להתקרר שוב בבריכה?"

"בטח," הסכים גרג.

הם ירדו למטה, ג'סיקה עוצרת רק כדי ללבוש את הביקיני שזרקה בחוץ כדי לספק מידה מסוימת של הגנה מפני השמש. גרג נהנה לשים קרם הגנה על העור שבגד הים הקצר לא כיסה, במיוחד את לחיי ישבנה. ג'סיקה השיבה לו טובה, ולקחה את הזמן למרוח קרם הגנה בגבו ובחזה השרירי.

"לעזאזל, יש לך גוף לוהט גרג," היא העירה תוך כדי כך.

"אתה נראת מעולה גם כן, את יודעת."

"שמחה לדעת שכל השעות בחדר הכושר משתלמות", היא ענתה.

"זה בטוח."

הם שחו יחד במשך עשרים דקות טובות, ואחריהן ג'סיקה התחילה שוב לשלוח ידיים.

"למישהי חזר הכח?" הוא שאל עם ברק בעיניים.

"אני חושבת שאולי כן," הציעה ג'סיקה.

"נו למה שלא נעלה שוב ונגלה?"

"רק אם גם אתה עירום הפעם," אמרה לו ג'סיקה.

"אני חושב שאפשר לבצע את זה", הוא ענה. "האם יש מקום שתרצי לקבל את האורגזמה הבאה?"

"לא חשבתי על זה", הודתה ג'סיקה.

"מה דעתך על השולחן המוצל על המרפסת?" גרג הציע.

"אני אוהבת את הרעיון לעשות את זה בחוץ," הסכימה ג'סיקה. הם טיפסו יחד מהבריכה והניחו מגבת על השולחן, גרג מגלגל מגבת שנייה כדי לתמוך מתחת לראשה. הוא קירב מושב ועם ישבנה של ג'סיקה בקצה השולחן, החליק שוב את לשונו בין רגליה.

הוא הצליח לתת לה שתי אורגזמות לפני שהיא הכריזה שהיא רגישה מכדי להמשיך שוב.

"זין, אני צריכה זין," היא התנשפה כשהציע לה לנסות עוד אחד. גרג קם, השולחן בגובה המושלם בשבילו לעמוד ולהחליק את עצמו בתוכה.

"אוי אלוהים, זה מדהים כמה גדול זה מרגיש כשגמרתי כל כך הרבה פעמים," נאנקה ג'סיקה.

"זה מרגיש כל כך טוב ג'ס," נאנק גרג. הוא נע באיטיות, מחליק את עצמו פנימה והחוצה, ידיים מסתובבות על גופה של ג'ס ומדי פעם מתכופף מספיק קדימה כדי לנשק אותה. הם הזדיינו יחד עד שגרג לא יכול יותר להתאפק.

"אני הולך לגמור, ג'ס," הוא הזהיר אותה.

"אני על הגלולה, גמור בתוכי, גרג," היא אמרה לו. הוא מילא את הכוס שלה בשפיך, מחזיק את עצמו הכי עמוק שהוא יכול בתוכה בזמן שעשה זאת.

"הגיע הזמן לעוד אחד, ג'סיקה," אמר גרג בחיוך, נשען לאחור על המושב ומעביר את לשונו על צד הכוס שלה.

"אתה רציני?" היא התנשפה. "אני לא בטוחה שאני יכולה."

"אני אהיה עדין," הוא הבטיח לה והתחיל ללקק אותה שוב. התגובה היחידה של ג'סיקה הייתה סדרה של יבבות וגניחות מענגות. גרג עשה את הקסם שלו וקיים בדיוק את מה שהבטיח, אורגזמה אחרונה לג'סיקה.

"לא יכולה יותר," היא הכריזה כשהתאוששה מספיק כדי לדבר שוב. "מעולם לא חשבתי שאי פעם אגיד את זה, אבל אני לא יכולה לגמור שוב, גרג.

"שמח שנתתי שירות", ענה בצחוק, עומד ומשתחווה. עיניה של ג'סיקה פנו אל הזין הזקוף שלו.

"חכה. נתת לי כל כך הרבה אורגזמות וקיבלת רק אחת. אני חושבת שזה תורי לראות אם אני יכולה לגרום לך לגמור שוב."

"בשמחה ובכיף" ענה גרג בחיוך. הם החליפו מקומות, וג'סיקה התחילה למצוץ את הזין שלו בזמן שהוא ישב על קצה השולחן. היא הביאה אותו כמעט לסף אורגזמה לפני שנסוגה, ליטפה בעדינות, מתגרה בו מבלי לגרום לו לגמור. כשהוא היה קשה וטרום הזרע דלף בחופשיות מראש הזין שלו, היא הציעה משהו אחר לגמרי.

"אתה יודע, הזין שלך יהיה בגודל המושלם לתקוע לי בתחת," היא הציעה. "אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה בשבילי?"

"אתה רוצה שאני אזיין לך את התחת?"

"לעזאזל כן," התעקשה ג'סיקה.

"אני אעשה כל מה שתרצי" הוא ענה. ג'סיקה ביקשה ממנו לקום והיא התכופפה מעל השולחן במקומו, מציגה את הכוס והתחת שלה בחזרה אליו.

"תרטיב יפה," היא אמרה. הוא דחף את עצמו לתוך הכוס שלה וטפטף רוק על פי הטבעת שלה, השתמש באגודלו כדי לחקור את חור הישבן שלה ולהתחיל לפתוח אותו.

"תזדיין אותי בתחת, גרג," גנחה ג'סיקה. הוא משך את הזין שלו מהכוס שלה והצמיד את הראש אל פי הטבעת הקטן שלה. הוא הכניס את הראש פנימה, ג'סיקה נאנקת בהנאה כשהוא דחף אותו פנימה. הוא לאט הכניס את הזין שלו עמוק יותר לתוך ישבנה בתנועות עדינות קדימה ואחורה, כל דחיפה דחפה אותו יותר פנימה, ג'סיקה דחקה בו עמוק יותר בכל פעם.

"כל כך הדוק," גנח גרג כשהזין שלו החליק לתוך פי הטבעת שלה. הוא התחיל להחליק קדימה ואחורה, מזיין את ישבנה ממש כאילו היה הכוס שלה. הוא הרגיש את ג'סיקה נדחפת לאחור כנגד דחפיו, נהנית בבירור.

"תן לי עוד מטען שפיך גרג, תמלא את התחת שלי," דרשה ג'סיקה. גרג דחף את הזין לכל אורכו לישבנה, אוחז בה כדי למנף את עצמו. לא לקח הרבה זמן עד שהגיע לנקודת האל-חזור, והוא ירה את המטען שלו הכי עמוק לתוכה.

ג'סיקה לקחה אותו פנימה והם התקלחו יחד, בתורו שוטפים אחד את השני ומתפעלים אחד מהגוף של זה כפי שהם עשו, לפני שלבסוף התייבשו. אחותה של ג'סיקה חזרה הביתה בדיוק כשגרג עזב.

"נתראה בית הספר," אמרה ג'סיקה בעת הפרידה, רכנה פנימה דרך חלון המכונית שלו כדי לתת לו נשיקה מהירה.

"כן, נתראה שם."

+++

אחרי ארוחת הערב באותו לילה, לילי חיפשה אותו בחדרו והציפה אותו בשאלות. הוריהם אמרו לה לאן הוא נעלם, והואיל והיא ידעה על המוניטין של ג'סיקה, היא ידעה שגרג היה מוזמן מסיבה מאוד ספציפית.

"בחיי לילי, אני צריך לתת לך תקציר בכל פעם שאני עם בחורה?"

"טוב, אני מניחה שלא, אבל זה מדליק כשאתה עושה זאת," ענתה לילי. "אני פשוט אוהבת לשמוע איך מסתדר בן החסות הצעיר שלי. האם זה יעזור אם אציע לך למצוץ את הזין בזמן שתספר לי?"

"אולי, זאת אומרת, זה לא שאני באמת צריך לגמור שוב."

"בסדר, עכשיו אתה חייב לספר לי," התעקשה לילי וגררה אותו לחדרה.

היא סגרה את דלתה מאחוריהם ומיד החלה לפשוט את המכנסיים של גרג.

"את יודעת שזה לא נורמלי שאחותו של בחור רוצה להוריד את המכנסיים שלו ככה, נכון?"

"לא יותר יוצא דופן מלמצוץ את הזין שלו," לילי צחקה לפני שדחפה אותו בחזרה למיטתה וכרעה לפניו. היא אמרה לו לספר לה את כל מה שקרה, כשהיא לקחה את הזין לפיה והתחילה לינוק. היא חיממה אותו, מקרבת אותו לנקודת האורגזמה בכל פעם שהוא אמר לה שהוא או ג'סיקה גמרו, ואז היא נסוגה והורידה אותו. כשהגיע לנקודה שבה ג'סיקה ביקשה ממנו לזיין לה את התחת, לילי לקחה את כולו לפיה, הצמידה את פניה אליו בחוזקה.

"אני לא מאמינה שלא חשבתי על זה," היא גנחה כששחררה אותו. "אתה חייב לעשות לי את זה."

"מה? לעשות לך מה?" הוא שאל, תפס.

"תזיין אותי בתחת," ענתה לילי.

"למה?"

"כי יש לך את הזין בגודל המושלם בשביל זה. לא כל כך גדול שיגרום לי ללכת מצחיק, אבל מספיק גדול כדי ליהנות ממנו באמת."

"אבל את לא צריכה למצוא מישהו אחר מלבד אחיך?"

"לעזאזל, לא, אתה לא תספר לאף אחד שתקעת אותי בתחת, ואתה כאן מתי שאני רוצה! בבקשה תזיין את גרג התחת שלי? אני אכין אותו, תראה." לילי קמה מהרצפה וחצתה את החדר אל שולחנה. היא הרימה חומר סיכה מהמגירה שליד מיטתה. היא חזרה אל המיטה וכרעה עליה, כשהיא פונה הרחק מאחיה. בזמן שהוא התבונן, היא משחה את חומר הסיכה ואז החליקה אותו בישבן.

"זו לא הפעם הראשונה שאת עושה את זה, נכון?" הוא שאל כשראה באיזו קלות היא החליקה אותו פנימה.

"בכלל לא," ענתה לילי כשהיא החלה להחליק את האצבע פנימה והחוצה, והאיצה את הקצב כשהיא הלכה.

"זה כל כך מגרה," העיר גרג בעודו צפה בה מזיינת את התחת שלה עם האצבע.

"לא חם כמו שהזין שלך יהיה. בבקשה תכניס אותו, גרג. אני באמת רוצה אותו בתוכי."

גרג לא יכול היה להתאפק. הוא כרע מאחוריה ודחף את איברו אל פי הטבעת שלה, משתמש בידו כדי לשמור על הראש במרכז. הוא הרגיש את פי הטבעת שלה נפתח סביב ראש הזין שלו, והוא דחף פנימה כשלילי נדחפה אליו בחזרה. חומר הסיכה שלילי כבר מרחה לתוך ישבנה הקל על הדרך, הוא החליק במהירות את איברו פנימה והחוצה לתוך הכניסה האחורית ההדוקה שלה. כשלילי עודדה אותו, הוא התחיל לזיין אותה בהתלהבות.

"תוודא שאתה גומר בתוכי גרג," היא דחקה בו כשהפך קצר נשימה והיה ברור שהוא קרוב לאבד שליטה. זה הספיק כדי לשלוח אותו מעבר לקצה, והוא דחף עמוק לתוך התחת שלה והתפוצץ. "אלוהים, זה היה טוב," אחותו גרגרה כשהחליקה קדימה מהזין שלו. "תאכל אותי? תגרום לי לגמור בבקשה?"

גרג חשב שזה כנראה רק הוגן, ולכן ברגע שאחותו התהפכה, הוא צלל את לשונו לתוך הכוס שלה. הוא השקיע עם לשונו עד שהיא גמרה, ואז השאיר אותה לישון וחזר לחדרו, מותש לחלוטין.

+++

במהלך החודש הבא, גרג טיפל בהדרגה כמעט את כל הבנות הפופולריות בקבוצת המעודדות, לפחות במפגש אחד עם לשון הקסם המפורסמת שלו עכשיו, כפי שאחותו אהבה לומר. ובאמת, עד שהחודש הזה נגמר, ליזי וקלואי כבר שמו לב היטב למה שקורה.

במסיבה זה סוף סוף קרה. קלואי הייתה זו שהתקרבה אליו, כשהיא כולה נחמדה וידידותית כאילו מעולם לא היה לה שום קשר להפצת שמועות מגעילות על גודל הזין שלו. גרג הוביל אותה הלאה, נתן לה להאמין שהוא נרגש מכך שהיא מדברת איתו, אבל משחק מטומטם לגבי מה שהיא רוצה ממנו. הוא רצה שהיא תצטרך לאיית את זה. היא לא ממש הגיעה לשם, רק הרחיקה לכת והציעה שהם ייפגשו כדי ליהנות סוף שבוע אחד. הוא לא התקשר אליה, והוא לא ענה לפניותיה אליו.

ליזי ניסתה לאחר מכן, ניגשה אליו אחרי אימון פוטבול כשהציצים שלה כמעט גלויים. היא הייתה אפילו פחות עדינה ממה שהייתה קלואי.

"קדימה גרג, מה דעתך שנלך למקום שקט ותוכל לאכול את הכוס הקטן והצר שלי? גילחתי אותו רק בשבילך. שמעתי שאתה אוהב כוס צר וחסר שיער."

"את יודעת מה ליזי? בהתחשב בכמה בחורים שאני מכיר היו בכוס הזה, אני בטוח שהוא לא צר, וגם לא מקום שבו הייתי רוצה לשים את הלשון שלי," הוא ענה. הוא כמעט צחק בקול מהמבט על פניה.

"אתה אידיוט, גרג," היא האשימה אותו. "אני אהפוך את החיים שלך לגיהנום."

"כבר עשית את זה, כלבה, אבל אני חושב שתמצאי שיש מספיק אנשים שתומכים במוניטין שלי עכשיו שלא תוכלי לפגוע בו. מצד שני, אם הייתי אומר לאנשים שמצאתי פריחה על הכוס שלך, ולכן לא יכולתי להתמודד עם לרדת לך, אני די בטוח שהם יאמינו לי."

"לך תזדיין, גרג!" היא התפוצצה וכעסה. הוא חייך לעברה נסוג לאחור. הוא לא יכול היה לחכות לחזור הביתה ולספר ללילי. כשהוא אכן הגיע הביתה היא לא הייתה שם, והוא נאלץ לחכות למחרת.

+++

"אז לא הספקתי להגיד לך אתמול בלילה, אני חושב שהצלחנו להגשים את המשימה שלנו," הוא אמר לה כשנסעו לבית הספר.

"רגע מה?" שאלה לילי.

"אז אתמול ליזי באה אליי והבהירה באופן ברור שהיא רוצה לדגום את המומחיות שלי. אמרתי לה שלא, והיא איימה לחזור על השמועה שלה לגבי גודל הזין שלי".

"מה עשית?"

"אמרתי לה שהיא יכולה לנסות, אבל אני בטוח שהמוניטין שלי עם מספיק מהבנות בשנה שלנו הוא איתן. הצעתי שאגיד להן שהיא ביקשה ממני לרדת עליה, ושאני גיליתי שיש לה פריחה נוראית בין הרגליים."

"אוי אלוהים, זה פנטסטי," צחקה לילי.

"היא הייתה די כועסת. היא אמרה לי להזדיין והתרחקה בסערה."

"מה עם קלואי?"

"טוב היא הגיעה אליי גם, אבל לא הייתי ממש מרושע איתה. פשוט השארתי אותה במחשבה שאולי עדיין יש סיכוי שאעשה את זה בשבילה."

"היית?"

"מה, יורד לה?"

'כֵּן. כלומר, אם חשבת שזה יהרוס את ליזי אפילו יותר, הייתי עושה את זה ומפנק את קלואי"

"אני לא יודעת, היא הייתה גרועה בדיוק כמו ליזי, אז אפילו אם זה היה רק כדי לעצבן את ליזי, אני לא חושב שהייתי רוצה לתגמל אותה. כלומר, היא מקבלת הרבה מהחבר'ה האחרים בשנה שלנו, בכל מקרה."

"זה הגיוני אני מניח," ענתה לילי. "טוב, טוב לדעת שהצלחת לעצבן את ליזי לפחות, גם אם הפצת שמועה על פריחה הייתה נקמה אמיתית."

"כן, אבל זה לא יורד לרמה שלה, והיא תצטרך להראות רק לבחור אחד כדי להפיג את זה. אני עדיין לא יכול לשנות את הגודל של הזין שלי, אז טוב, בוא נשאיר את הדברים כמו שהם, בסדר?"

"בטח, אם זה מה שאתה רוצה," ענתה לילי.

"אני חושב שזה הכי טוב."

הם הגיעו לבית הספר והלכו לדרכים נפרדות לכיתותיהם. גרג נהנה ממספר הבנות שקיבלו את פניו כשצעד במסדרונות. היו כמה שהוא היה איתן ויותר מכמה שעוד לא. הרבה מהן לא היו אומרות לו שלום חודש לפני כן, למרות שהוא היה בקבוצת הפוטבול. רק נראה היה שיש משהו במוניטין החדש שלו, שלדעתן הפך אותו לנגיש יותר. הוא לא יכול היה שלא לחשוב שסביר שהדבר נובע בין היתר מהעובדה שהוא באמת מוכן לנהל שיחה עם בחורות שלא היה טורח לדבר איתן קודם לכן.

"אחי, מה קורה עם הפופולריות הזאת? כלומר קודם היו הבנות החנוניות, אחר כך אמה, וכמו כל מה שאני שומע מבנות עכשיו זה משהו שאתה… איך זה שהן קוראות לו?" שאל אנדי את ג'ייק.

"לשון הקסם?" ג'ייק סיפק.

"כן, זה," אמר אנדי.

"בוא נגיד שלמדתי להבין איך באמת להתייחס לבחורה נכון", ענה גרג.

"אחי, אתה צריך לחלוק איתנו את הסוד שלך," הפציר בו אנדי.

"עם שינוי הגישה אני יכול לעזור לך, אבל השאר, ובכן, לא הייתי יכול ללמד אותך גם אם הייתי מנסה."

"ובכן, לאור הרקורד שלי לאחרונה, אם יש לך טיפים, אני אקח אותם," ענה אנדי.

שלושת הבנים נכנסו לכיתה והפסיקו את השיחה. גרג היה מרוצה מכך שאנדי היה פתוח לפחות להקשיב לו. אולי הוא יכול לשנות את הדרך שבה חברו הסתכל על הבנות בבית הספר והתייחס אליהן. הוא לא השתכנע, אבל הוא לפחות יכול היה לקוות לכך.

+++

"היי גרג," לילי נכנסה לחדרו מאוחר באותו לילה.

"היי לילי."

"אז אממ, יש לי טובה לבקש."

"כֵּן?"

"כן, אממ רואה, אני יודע שאנחנו אממ, חצינו כמה גבולות כדי לעזור לך, טוב, אתה יודע, אבל קצת התמכרתי לזה."

"מָכוּרה?"

"עשית לי את האורגזמות הכי מדהימות שחוויתי בחיי, גרג. אני לא רוצה לוותר על זה. האם עדיין תאכל את הכוס שלי?' היא הרימה את החצאית הקצרה שלה כדי לחשוף היעדר תחתונים, הכוס שלה מוצג לראווה עבורו.

"אני לא יודע,  לילי, כאילו לא היינו צריכים לעשות את זה בכלל, ואני כמובן אסיר תודה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להפסיק."

"לא!" מחתה אחותו. "בבקשה גרג, אני ממש רוצה את זה," היא התחננה בפניו. היא שמטה את החצאית על הרצפה ויצאה ממעגל הבד המקומט. גרג בלע את הפה למראה רגליה החלקות הארוכות של אחותו ורצועת הנחיתה הקטנה והלוהטת שלה שהובילה לכוס המדהים שלה. הוא עצר את סירובו לרגע. האם הוא באמת חשב לוותר על התענוג שהוא נהנה איתה?

היא משכה את חולצת הטי שלה ושחררה במהירות את החזייה שלה, והפילה אותה לרצפה עם שאר הבגדים שלה. השדיים שלה נראו מרהיבים. הוא בהה כשלילי לקחה אותם בידיה ולחצה, מעכה אותם ואז משכה בפטמותיה.

"קדימה גרג, אני יודעת שאתה עדיין רוצה לשחק עם אלה," היא הקניטה אותו, קולה צרוד מתשוקה. היא התקרבה והושיטה את ידה לקחת את ידו, הרימה אותה אל חזה השמאלי, ידה מכסה את ידו ולוחצת. הוא הרגיש את פטמתה ההדוקה על כף ידו, ובשר הציצי שלה היה מוצק ומענג.

הוא נכנע.

"בסדר," הוא אמר. לילי חייכה אליו ודחפה אותו בחזרה למיטתו. היא טיפסה מעליו ופלסה את דרכה קדימה כדי לדחוף את הכוס שלה על פניו, זרועותיו לכודות מעל ראשו.

גרג פגש את הכוס שלה בלשונו, שחרר את זרועותיו והושיט את ידו אל שדיה, נהנה מהתחושה שלהם בזמן שהוא נהנה ממנה. לא עבר זמן רב עד שהמיצים של לילי זרמו בחופשיות מהכוס שלה, הציפו את פניו ועברו על לשונו. הוא ליטף וליקק, לא מסוגל לא ליהנות, במיוחד כשלילי התחילה לייבב, ידיה נצמדות חזק לראש מיטתו כשהיא מצמידה את אגנה לעברו. גרג דחף את בלשונו כשהיא הקיפה את ירכיה, ולילי גמרה ברעד ובזעקה של עונג.

"תזיין אותי?" היא ביקשה ממנו בשקט לאחר שעברה אחורה לשבת על ירכיו.

"לא כדאי לנו," נאנח גרג.

"אבל אתה הולך לעשות זאת, נכון?" אמרה לילי בחיוך, זזה עוד למטה כדי לשבת על ירכיו כדי שתוכל לגשת לחיבורים של מכנסיו.

"כן," הוא נאנח כשהיא שחררה את איברו. הזין היה זקוף ולא יכול היה לסרב לה. הוא היה מגורה מכדי להמשיך ולנסות לחשוב בצורה רציונלית. לילי המשיכה לנוע במורד גופו, משחררת אותו ממכנסיו, לוקחת את הזין שלו לפיה ברגע שראשה השתלב איתו. גרג נאנק כשהיא סובבה את לשונה סביבו, ואז התקדמה דרומה כדי שתוכל למשוך את מכנסיו מרגליו. גרג הסיר את החולצה שלו, ולילי התחילה לנשק אותו בחזרה במעלה גופו. היא לקחה אותו שוב לפה, והיא בילתה כמה דקות מענגות להפליא שבו פינקה אותו. גרג העביר את אצבעותיו בשערה האדום הארוך, גורר אותו מעלה מאחורי ראשה כדי שיוכל לצפות בשפתיה כשהן מחליקות על העור החלק של הזין הקשה שלו. כשהיא הייתה מוכנה, לילי זזה מעליו שוב, גוררת את פטמותיה על עורו, לאורך הזין שלו, על בטנו, ואז לבסוף מחצה את הציצים שלה על חזהו כשהיא דוחפת את לשונה לתוך פיו ונישקה אותו.

רגליה פוסקו והיא שיקע את הזין שלו בכוס שלה. הוא תפס את ישבניה, לחץ אותם, השתמש בהם כדי לעזור לה להתמקם. הוא נאנק כשהחליק לתוך חמימות הקטיפה שלה.

"כל כך טוב, גרג," היא גנחה לתוך אוזנו כשהיא מתפתלת על הזין שלו. גרג דחף אותה במותניו, דוחף את עצמו לתוכה. לילי התיישבה, ידיה על חזהו, מתחככת עליו, ואז קופצת למעלה ולמטה.

גרג התכופף כדי לקחת את הפטמה של אחותו בפיו בזמן שהיא רכבה עליו, עובד על שרירי הבטן שלו כדי לשמור אותה בהישג יד. שמאלה, ואז ימינה, הוא מצץ וליקק אותם עד שלא יכול היה לשמור על התנוחה יותר.

"תני לי לעשות אותך מאחור, לילי," הוא האיץ בה, דחף אותה לאחור והתיישב.

"בשמחה," היא ענתה. כמה רגעים מהירים כדי לסדר את עצמם מחדש וגרג היה מאחוריה, בוהה בקימורים המופלאים של אחוריה, ירכיה ומותניה בזמן שהוא דחף את הזין שלו לתוכה מאחור.

"לעזאזל כן, תן לי את זה גרג, תן לי הכל," היא דחקה בו, נדחפת אליו לאחור בכל פעם שהוא דחף קדימה.

גרג הלם בה, בטנו הוטחה בישבנה, הביצים היו מלאות עם הפיצוץ הממשמש ובא. לילי שמטה את חזה על המיטה, ידיה מושטות לפניה, גבה מקומר מענגת כשהיא לוקחת את הזין של אחיה שוב ושוב.

גרג לא טרח להזהיר אותה, הוא פשוט דחף לתוכה שוב ושוב עד שהגיע לנקודת האל-חזור, יורה את הזרע שלו לתוך הכוס שלה.

"אלוהים, אני אוהבת את ההרגשה הזאת," לילי קראה כשהיא הרגישה שהוא מתפרץ בתוכה.

"אבל לא כמו שאת אוהבת שיורדים לך אחר כך, נכון?" הוא הציע.

"טוב, זה נוטה להיות מדהים," היא הסכימה, מחליקה קדימה ומתגלגלת על גבה. "אם אתה מעוניין, כמובן."

"ברשותך, אני אפנק אותך", הוא ענה וטיפס בין רגליה כדי לאכול אותה.

שוב הוא הפעיל את כל הכישורים שלימדה אותו, עבד על הדגדגן שלה עד שהגיעה עם אורגזמה רעדת בכל גופה.

"תודה, גרג," היא אמרה לאחר שנרגעה שוב. היא שכבה ליד אחיה העירום ונישקה אותו ברוך. "רק אל תציע שנפסיק עם זה שוב, זה טוב מדי".

"ובכן, כל עוד אנחנו זהירים יותר, כי את יודעת, לא בדיוק היינו זהירים. צריך להזהר שאמא ואבא לא יתפסו אותנו. ואמ, אם אתחיל לראות מישהי, בכיוון של חברה, אני אפסיק, לילי. ואם את מתחילה לצאת עם מישהו ברצינות, גם את צריכה."

"זה הגיוני אני מניחה," לילי נאנחה. "אבל עד אז…"

"עד אז, אני אדאג לפנק אותך באורגזמות מדהימות," גרג צחק.

התגובה היחידה של לילי הייתה עוד נשיקה עם שדיה המפוארים מעוכים על החזה של אחיה.

"עכשיו צאי מהחדר שלי, חרמנית שכמותך!"

"אה, טוב אם זה ככה, אני אעזוב, אבל אני אחזור, לשון קסם שכמותך."

הסוף

===
סיפור זה תורגם על-ידי מאתר: literotica.com
שם המחבר המקורי: nikki_2021
שם הסיפור: THE CUNNING LINGUIST
מקווה שנהנתם מהתרגום ושלא היו יותר מידי טעויות.

Loading

9 מחשבות על “לשון הקסם – חלק שביעי ואחרון”

  1. הלוואי שגם לי היה אח כזה או אבא אוףףף כולי רטובה מכל הפרקים

    הגב
  2. זה מה שעשית העתקת סיפור מאתר אחר
    לפחות היית משדרג קצת מצרף את אמא לעניין אין לך שום דמיון !

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן