לשון הקסם – חלק שני

חלק ראשון

"בסדר לילי, אם הייתי אומר כן לפני כמה ימים כשאמרת שאת יכולה ללמד אותי להיות, את יודעת, להיות לשון קסם, מה היית עושה?" אמר גרג, לאחר שהלך ומצא אותה בחדרה.

"אני לא ממש יודעת. אני מניחה, אממ, שהייתי עושה את זה?"

"למרות שאני אח שלך."

"בגלל שאתה אח שלי. לא הייתי עושה את זה בשביל אף אחד אחר, אתה יודע."

"אבל כאילו, זה אומר שאני… אממ, אלקק את הכוס שלך?"

"כן, אבל זה לא שנקיים יחסי מין או משהו, זה יהיה אקדמי בלבד. מורה וסטודנט."

"אז אם את לא מתכוונת להתפרץ עלי בגלל שביקשתי, אני רוצה שתלמדי אותי. בבקשה."

"באמת? למה שינוי הגישה?" שאלה לילי, בטנה מתהפכת מהמחשבה שהיא באמת תצטרך לעבור את מה שהציעה.

"הייתי במסיבה אתמול בלילה, והתחלתי עם זואי קנדנה, וחשבתי שיש לי סיכוי טוב עד שקלואי החליטה לעבור. היא לחשה משהו לזואי, והכל נגמר. זואי פשוט אמרה משהו כמו "סליחה איקאה," והלכה משם. הייתי מוכן לכסח במכות את קלואי, אבל אני לא יכול כמובן, אז פשוט עזבתי. נראה שאת צודקת אבל אין לי מושג למה קלואי מרגישה צורך להרוס לי, אבל מסיבה כלשהי היא נראית נחושה לעשות את זה".

"היא סתם זונה מזוינת" התעקשה לילי.

"אז את תעזרי לי?"

"אני אעזור," ענתה לילי.

"מתי?"

"למה לא עכשיו? אף אחד אחר לא בבית," הציעה לילי.

"וואו, אממ, אני מניח שאין זמן כמו ההווה," הסכים גרג.

הייתה הפסקה ארוכה בזמן שגרג דאג אם אחותו תשנה את דעתה, ולילי ארגנה את מחשבותיה.

"בסדר, אז לפני שנתחיל משהו כמו, אממ פרקטי, אני חושבת שאנחנו צריכים לבדוק שאתה מבין מה כל החלקים שיש לבחורה."

"אממ, זה לא שמעולם לא ראיתי בחורה עירומה, לילי."

"היי, אני המורה, אז אנחנו עושים את זה בדרך שלי," התעקשה אחותו. היא שלפה את הטלפון שלה וחיפשה בגוגל תרשים של האנטומיה הנשית, ועברה על החלקים השונים של הנרתיק בזה אחר זה.

"אז כל בחורה היא שונה, נכון, אבל יש להן את אותם חלקים בסיסיים." גרג גלגל את עיניו אבל לא הפריע. "יש בנות שאוהבות אזורים שונים בגירוי, כמו שחלקן באמת עפות על כך שהלשון נדחפת פנימה, אחרות אוהבות ליקוק של השפתיים, חלקן אוהבות מציצה של השפתיים, וכמעט כולן אוהבות שיש תשומת לב לדגדגן שלהן. כאילו זה האולטימטיבי, ובדרך כלל המקום שבו האורגזמה מתבצעת. אבל גם אז, איך מתייחסים לדגדגן ומה שנותן את האורגזמה הטובה ביותר עובד אחרת עבור בנות שונות."

"אז… כאילו אם כולכן שונות, איך לעזאזל את יכולה ללמד אותי להיות מומחה?" שאל גרג.

"ובכן, בתור התחלה, סיבולת היא סופר-חשובה. אם בחור פשוט מוותר כשאת כמעט גומרת, זה פשוט מאכזב. אני מתכוונת, אתה יכול לדמיין שאתה עומד לגמור, ואז בחורה פשוט מפסיקה? רק שלבנות זה יותר גרוע, כמו שאם אתה עוצר זה כמו לחזור אחורה לקו אמצע המגרש או אפילו לתחילת המגרש. או אפילו אם אתה עובר מלעשות בדיוק את הדבר הנכון למשהו אחר, זה מרגיש לבחורה כאילו הרצפה נשמטת מתחתיה, והיא צריכה לבנות את הדרך לאורגזמה מחדש. אז עליך להיות מוכן ללמוד מה גורם לה להידלק ומה עובד בשבילה, זה צעד אדיר שרוב הבחורים מפספסים. אבל אני יכולה לפחות לתת לך עצות לגבי מה לחפש ולהקשיב, אז אתה תדע מתי אתה בדרך הנכונה. אני חושבת שזה הדבר הכי חשוב שאני יכולה ללמד אותך."

"אז כשאת אומרת סיבולת, על כמה זמן אנחנו מדברים?"

לילי רק משכה בכתפיה. "זה מאוד משתנה. יכול להיות חצי שעה. אולי אפילו יותר".

"לעזאזל."

"כן, אז תרגול וסיבולת הם לגמרי חשובים. מוכן לפעילות הראשונה שלך?"

"אממ, כן?" הוא ענה בצורה לא משכנעת.

לילי קמה ופשטה את הגרביונים שלה, וחשפה חוטיני ורוד מתחת. בלי שזה נראה להפריע לה בכלל, אז היא גלגלה גם את תחתוניה במורד רגליה, וחשפה את עצמה לאחיה. גרג הביט כשהכוס שלה נחשף בפניו. היה לה שיער ערווה אדום קצוץ, ואז נראה היה ששפתיה היו מגולחות חשופות, אבל הוא לא ממש הצליח לזהות, כיוון שהיא עמדה ברגליים צמודות.

"אני חושבת שכדאי לך לכרוע ליד המיטה שלי ואני אשכב עליה," הציעה לילי כשהיא מסתכלת סביבה כדי למצוא מקום נוח. גרג רק הנהן, מטומטם וצייתן. לילי התיישבה על מיטתה, ואז נשענה לאחור, נשענת על מרפקיה, משכה את רגליה אל קצה המיטה רגליה פרושות לרווחה. שפתי הפות שלה אכן היו חשופות וצבען ורוד חיוור. כשרגליה פרושות לרוחב גם השפתיים הקטנות נפרדו. הן לא היו ארוכות מדי, אבל נראו דקיקות ועדינות, רק מעט כהות יותר מהשפתיים החיצוניות שלה. "קדימה, תתקרב."

גרג בלע רוק וכרע ברך בין רגליה של אחותו, צופה מקרוב כשהיא מלטפת אל הכוס שלה ומפרידה את שפתיה בעדינות. לפני שהספיק לעשות משהו, היא עברה איתו על כל חלק מעצמה, חזרה על מה שהתרשים לימד. גרג בהה כשאחותו פירטה כל אלמנט של הכוס שלה, מתפעל מהפרטים.

"עכשיו לקק אותי, גרג. תתחיל לאט עם השפתיים הגדולות, ולעת עתה רק תפנק אותי."

גרג העביר אצבע מתחילה, והוא ליטף בעדינות על פני השטח שאחותו הציעה. הוא הרגיש בה רועדת קלות לפני שנשען פנימה והעביר את קצה לשונו על החלק החיצוני של שפתה הימנית, ואז חזר על המהלך משמאל. היא נאנחה בתגובה, והוא ראה בכך עידוד להמשיך. הוא העביר את לשונו לאורך הכוס שלה, ואז התנסה בהעברת קצה לשונו לאורך החריץ שלה, הפעם בין הקפלים העדינים של השפתיים הקטנות שלה.

"הו כן," לילי נאנחה בהנאה. "תגלה שגם בנות שונות מגיבות אחרת, גרג. חלקן אוהבות לפסק את שפתיהן התחתונות בשבילך, אחרות מעדיפות שתעשה את זה בשבילן. אחרות לא אוהבות להיות פתוחות בכלל, ופשוט מצפות ממך לתת עבודה בתוכן עם לשונך מבלי לפסק את שפתיהן.

"מה את אוהבת, לילי?" הוא שאל.

"שאלה טובה, ושווה לשאול את הבחורה שאיתך. באופן אישי, אני אוהבת הכל למען האמת, אבל זה נחמד שלא צריך לחשוב על מה שאני רוצה, ושהאדם השני יעשה את זה בשבילי אבל אם אני מתחילה לגנוח, או יותר טוב לרעוד, אתה עושה בדיוק מה שאני צריכה."

גרג השתמש באצבעותיו כדי לפסק את השפתיים החיצוניות של אחותו, אוהב את מראה הפנים הרטוב והוורוד הבוהק שלה.

" תזיין אותי עם הלשון, גרג," גנחה לילי. "תכניס את הלשון שלך לתוך הנרתיק שלי. אני רוצה להרגיש כמה עמוק אתה יכול להגיע."

גרג עשה כמתבקש, תחב את לשונו לתוך החור הרטוב של אחותו, דחף אותה פנימה והחוצה. הוא המשיך עד שלילי אמרה לו לשנות את זה, עכשיו ללקק את הדגדגן שלי.

הוא עצר ולקח רגע לסקור אותו, לראות את גוש העונג הקטן ששוכן בתוך מכסה המנוע שלה. אחר כך הוא העביר את לשונו מעל הדגדגן לפני שהקיף אותו מסביב ומסביב. לילי נתנה לו עצות והוא הקשיב ופעל בהקדם, עובד בלשונו בלהט או בעדינות בתגובה להוראותיה.

"לעזאזל כן גרג, שם. בדיוק ככה! תמשיך ואל תשנה כלום," דרשה לילי מה שנראה נצח מאוחר יותר. "אל תפסיק לעזאזל!"

לשונו של גרג הרגישה חסרת תחושה, היא הייתה משוטחת אל הדגדגן שלה, והוא משפשף אותה קדימה ואחורה, מרגיש את אחותו מושכת את ירכיה כנגד פניו בזמן שעשה זאת. אצבעותיה אחזו בראשו והצמידו אותו אליה כשהיא גמרה בחוזקה, מייללת עם האורגזמה שלה. היא הדפה את ראשו ונשכבה לאחור על מיטתה, בטנה עולה ויורדת, כל הכוס שלה פועם עם רעידות המשנה של האקסטזה שלה.

גרג נשען לאחור על עקביו, הזין שלו זקוף בתוך מכנסיו, פשוט מתבונן באחותו כשהיא יורדת מתחושת האורגזמה שלה.

"אתה חושב שאתה יכול לנסות שוב?" היא שאלה אותו כעבור דקה.

מה?"

"אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה שוב? להביא אותי לאורגזמה נוספת?"

"אלוהים, הלשון שלי כבר חסרת תחושה, לילי, אני לא חושב שאני יכול".

"אז זה משהו שנצטרך לעבוד עליו," אמרה לו. "כי אני חושבת שאתה צריך להיות מסוגל להביא בחורה לאורגזמה לפחות שלוש פעמים עם הלשון שלך, אם אנחנו הולכים להפוך אותך ללשון קסם אמיתית!"

"לעזאזל," נאנח גרג.

"בסדר, אתה יכול לעזוב עכשיו. תחזור מחר ונעשה את זה שוב; זה יהיה כמו ספרינטים: אנחנו עומדים להתחיל לבנות את הסיבולת שלך." גרג יצא מהחדר של אחותו חרמן בטירוף. הוא בדיוק אכל את הכוס של אחותו עד שהיא גמרה! הוא הלך ישר לחדרו, פשט את מכנסיו וליטף את עצמו עד שהפיג את המתח שלו, מתענג על הבטחתה שהוא יעשה זאת שוב למחרת!

+++

לשני האחים היו בדרך כלל כמה שעות בבית לפני שהוריהם חזרו הביתה מהעבודה בכל יום. זה נתן להם הרבה זמן ביחד, אפילו עם המחויבויות שלהם לפוטבול ולאימוני עידוד, במיוחד כשנראה היה ששתי הפעילויות שלהם חופפות ברובן, והם נסעו יחד הביתה בג'יפ שקיבל גרג כמתנת יום הולדת שמונה עשרה.

"אני חושבת שאתה יכול לעשות את זה היום, גרג. אני חושבת שהיום תוכל ללקק אותי ולהביא אותי לאורגזמה שנייה," אמרה לילי בדרכם הביתה. עברו שבועיים מאז שהיא התחילה לאמן אותו, והוא ירד לה כמעט כל יום, אבל עדיין לא הצליח להביא אותה לאורגזמה שנייה.

"אם הלשון שלי לא נופלת לי מהפה", צחק גרג.

"אבל היית כל כך קרוב אתמול," אמרה לו לילי. "כלומר, זה אחד הדברים שתצטרך להיות מסוגל לטעון כשנתחיל לקדם את היכולות שלך. לא כל בחורה אפילו תרצה אותך שם למטה אחרי שהיא תגמור פעם אחת, כי זה די פאקינג אינטנסיבי , אבל אלה שירצו יהיו אלה שיהללו אותך בפני חברותיהן."

"אני יכול רק לנסות," הציע גרג.

"ואני מצפה לניסיונות שלך," ענתה לילי בחיוך.

"אם לא הייתי יודע יותר טוב, הייתי חושב שכל זה היה רק דרך פרועה ומטורפת בשבילך להשיג הרבה מין אוראלי!"

"אוי, אל תחמיא לעצמך, לא חסרים לי אנשים שמוכנים לאכול את הכוס שלי."

"התכוונתי לשאול אותך משהו על זה."

"אה?".

"כן, מאיפה למדת כל כך הרבה על פינוק כוס? כלומר כן, יש לך אחד וכל זה, אבל נראה שאת יודעת יותר מסתם מה את אוהבת. ואת ממשיכה להתייחס לנשים, ולא רק לבחורים, כשאת מדברת על ירידות. האם את אוהבת להיות עם בנות?"

"אה הא," הגיבה לילי בענייניות.

"אה, נכון. אני מניח שמעולם לא חשבתי עליך כעל בי."

"בוא נגיד שכשחברה לסבית לוהטת ממשיכה להתחיל אותך, זה רק עניין של זמן עד שתרצי לראות על מה כל המהומה," צחקה לילי.

"טוב אז?"

"אה כן. זאת אומרת, אני לא מתכוונת לוותר על ה-ז, אבל לפעמים להתעסק עם בחורה אחרת, או לשכב עם אחת אפילו, בוא נגיד שזה מפנק."

"וואו."

"אתה יכול לחשוב על זה בזמן שאתה יורד לי היום," צחקה לילי.

"את באמת לא האחות הממוצעת, את יודעת את זה?"

"כן, זה כבר די ברור לשנינו, אבל בכל זאת אקח את המחמאה."

גרג החנה את המכונית והלך בעקבות לילי פנימה, מתבונן בתנודות מותניה בחצאית העידוד הקצרה שלה. היא העיפה מבט לאחור מעבר לכתפה ותפסה אותו מסתכל, אבל פשוט נענעה בישבן בתגובה. גרג השיג אותה בדיוק כשהם הגיעו לדלת הכניסה וברגע שהם היו בפנים, חבט בישבן שלה, קול ידו על לחייה מהדהד במסדרון הכניסה.

"היי!" היא התנגדה. גרג רק חייך אליה בתגובה.

"תעשי לי טובה?" הוא שאל בעודו הולך בעקבותיה במעלה המדרגות, למקום שבו נמצאים חדרי השינה שלהם.

"אחרי שחבטת בי?"

"להשאיר את מדי העידוד שלך?" שאל גרג, מתעלם מתלונתה.

"זה מדליק אותך אחי?" היא שאלה בחיוך, מניעה את חצאיתה קדימה ואחורה, נותנת לו את ההצצה החשופה ביותר של התחתונים שלה.

"לעזאזל כן!"

ובכן, אולי רק פעם אחת, אם כך." גרג זרק את התיק שלו לחדרו והלך בעקבות לילי במסדרון לחדרה. היא הניחה את התיק שלה בפינה ליד הדלת, ואז הסתובבה אל אחיה כשהיא פושטת את תחתוני הספורט שלה. מתחת לחצאית המעודדות הצהובה והבוהקת שלה.

גרג התבונן, מתפעל מהאופן שבו הציצים הגדולים שלה דוחפים את החלק העליון של הלייקרה, שהיה חלק מהמדים שלה.

"כל כך סקסית" אמר גרג, כשפשטה את התחתונים וזרקה אותם בסל הכביסה שלה.

"בדיוק הדבר הנכון לומר," היא הודיעה לו, נשכבה על מיטתה ופושקת את רגליה. "עכשיו בוא הנה והראה לי כמה אני מורה טובה."

גרג כרע על ברכיו לפניה והרים את רגליה מעלה ואחורה, ופיסק את אזוריה התחתונים לרוחב. הוא התחיל באיטיות עם ליטופים עדינים של לשונו, לאחר שלמד שלילי הגיבה הכי טוב כשהתחיל לאט, גירה היטב את האזורים הרגישים והחלק לטעום את המיצים שלה, לפני שהחל בהתקפה הבלתי נמנעת על הדגדגן שלה.

הזין שלו התקשה ונמתח על מכנסיו כשהחל לטעום את אחותו, תוהה אילו בנות הוא עשוי להכיר שעשו לה את אותו הדבר. הוא השתמש באצבעותיו כדי לגרות גם אותה, לאחר שגילה שהיא נהנתה ממעט חדירה בשלבים הראשונים של העוררות שלה.

"יש משהו שעדיין לא ביקשתי ממך לעשות, אבל אתה צריך לשקול את זה כחלק מהארסנל שלך, גרג. אני רוצה שתלקק לי את התחת."

"מה, את רצינית? זה מגעיל!"

"כן, אני רצינית. אני רוצה שתעסה את הדגדגן שלי עם האצבעות שלך ותעביר בעדינות את הלשון שלך סביב פי הטבעת שלי. אל תדאג, אני כאילו, סופר נקייה."

גרג נשען קלות לאחור, ולילי פרשה את רגליה, מושכת אותן אל מאחורי מרפקיה, ברכיה כמעט לאחור על המיטה לצדה, כמו צפרדע הפוכה. העמדה הציגה את הכוס המתוח שלה ופי הטבעת קטן ומכווץ, שניהם נוצצים מהמיצים שלה. גרג החליק בהיסוס את לשונו במורד החריץ של אחותו על פני העור המתוח בין שתי כניסותיה, ואז העביר את  לשונו על חור ישבנה.

"אה כן, זאת הדרך," גירגרה לילי בהנאה. גרג גירה את החור, לשונו נעה קדימה ואחורה ומתערבלת מסביב בזמן שהוא משפשף את הדגדגן שלה עם האגודל. "עכשיו הדגדגן שלי שוב," גנחה לילי לאחר שליקק אותה לכמה רגעים. "אני לא אגמור מזה, אבל לעזאזל זה מרגיש טוב. אתה בהחלט צריך לזכור את זה כחלק מהמשחק המקדים, אבל לא כולן אוהבות את זה, אז תהיה זהיר בגישה שלך. חפש את הרמזים של הנערה שאיתך, אסור פשוט לצלול לשם."

גרג החזיר את תשומת לבו לכוס שלה, לשונו פעלה במעלה הפות שלה לפני שהסתובבה ואז נלחצה על הדגדגן שלה. הוא חיכך את לשונו בחוזקה בה, מרגיש אותה דוחפת ומתפתלת מתחת לתשומת לבו, בידיעה שהוא בונה אותה במהירות לקראת אורגזמה. הוא למד שאם יבחר, הוא יכול לקחת אותה לקצה, להתרחק ולבנות אותה שוב ושוב, אבל המטרה שלו להיום הייתה ריבוי אורגזמות, לא פות מורחב.

עם מיקוד ברזל, הוא ליקק את אחותו עד שהדגדגן שלה התקשה על הלשון שלו, אבל הוא לא הפסיק. הוא נסוג, נותן לה זמן להתאושש, אבל בכל זאת מתגרה בה, נמנע במומחיות מהדגדגן הרגיש מדי שלה, תוך כדי עבודה על השפתיים והחריץ הפנימי שלה. הוא אפילו טבל את לשונו בחזרה אל פי הטבעת שלה וקיבל אנחת הערכה מענגת. הוא נתן לה את הזמן שהוא ידע שהיא צריכה, ואז ליקק בחזרה את החריץ שלה עד לדגדגן. היא התנשפה וזעקה, וידיה תפסו את שערו, אבל במקום להדוף אותו, היא החזיקה אותו במקומו בחוזקה. הוא השתמש בכל ניואנס ומיומנות שלימדה אותו במהלך השבועיים הקודמים, לשונו נשחקה כמעט לחוסר תחושה עם תשומת הלב הממושכת שהעניק לה.

"כמעט, לעזאזל! תמשיך ככה! בבקשה," התחננה לו לילי. גרג דחף הלאה, הלשון עוברת על הדגדגן הקשה שלה ועל הערווה שמתחתיה. הוא הקשיב לנשימתה המתנשפת והביט מעלה על פני גופה, ראה פטמה הדוקה שנדחפת החוצה אל הלייקרה של החלק העליון שלבשה.

"פאק, כן!!!" לילי צרחה וגופה נחבט תחתיו, גבה מתקמר ורגליה רועדות כשהיא גמרה בפעם השנייה. גרג כרע ברך לאחור, מרוצה מתוצאות מאמציו. הוא נהנה במיוחד מהמראה של החזה המתנשא שלה, האופן שבו שדיה התרוממו וירדו עם ההתנשפויות הנואשות שלה. כשהיא התאוששה, הם האטו, אבל הפטמות שלה היו ברורות עדיין זקופות. גרג לא יכול היה שלא לייחל שיראה אותם.

"אוי אלוהים גרג, זה היה מדהים," לילי התנשפה לעברו, עיניים נוצצות בהנאה. "אני מניחה שאם נוכל להביא אותך לנקודה של להגמיר אותי פעם נוספת, נהיה מוכנים להתחיל להפיץ שמועות על המוניטין החדש והמפואר שלך."

"אני עדיין לא מבין איך זה יעמוד נגד החרא של קלואי. אני מתכוון איך את בכלל מתכוונת לספר למישהי? זה לא כמו שאת יכולה להגיד, 'היי, אח שלי ליקק אותי כדי והביא אותי לשלוש אורגזמות ברציפות, הוא מדהים , את לגמרי צריכה לקחת אותו לנסיעת מבחן".

"כן, חשבתי על זה, ויש לי כמה רעיונות, אבל כאילו, אתה תצטרך להסכים להם, ובכן, אולי להוריד את הסטנדרטים שלך?"

"מה זאת אומרת להוריד את הסטנדרטים שלי?"

"טוב אולי תפגשי עם זוג בנות שאינן חלק מסגל הכלבות? כאילו תחשוב על זה, אלו הבנות שיאמינו לחרא של קלואי, וכנראה אפילו לא יתנו לך סיכוי."

"מה זאת אומרת לא חלק מרשימת הכלבות?" שאל גרג.

"אתה יודע, אולי מישהו שלא נמצא בקבוצת העידוד או אולי לא נראית הכי טוב בבית הספר?"

"רגע מה?"

לילי נאנחה. "אני לא חושבת שאני מסבירה את עצמי טוב. אני מניחה שמה שאני אומרת זה שאתה צריך לצאת עם מישהי שאולי לא הכי מושכת".

"למה?"

"כבר אמרתי לך. יש פחות סיכוי שהן יושפעו מהשטויות של קלואי. הן עשויות לתת לך את ההזדמנות שאתה צריך כדי להוכיח את כישוריך. אז אתה יכול להתחיל לבנות את המוניטין שלך ולהתקדם בעולם." היא אמרה את זה באופן ענייני כאילו זה הפתרון הכי ברור בעולם.

"אבל זה לא יהיה כמו, להשתמש בהן? כלומר, מה גורם לך לחשוב שאיזו בחורה נחמדה תיתן לי לאכול לה את הפות ואז רוצה להמשיך הלאה?"

"אתה חייב להיות כל כך פסימי? אתה צריך לסמוך על הכוחות שלי."

"כוחות?" גרג צחק. "כן בטח."

"תבטח בי?"

"יש לי ברירה?" שאל גרג באנחה.

"השאר זאת לי."

גרג יצא מחדרה של לילי, אבל לא בלי להעיף מבט אחורה מעבר לכתפו. אחרי הכל, חצאית העידוד שלה עדיין הייתה מורמת וחשפה את הכוס הנוצץ שלה. היא תפסה אותו מסתכל, אבל פשוט חייכה. בפעם הראשונה מאז שהם התחילו את השיעורים שלו, הוא חזר לחדרו ולא אונן. השיחה על הצעדים הבאים הרגה את הגירוי שלו.

Loading

13 מחשבות על “לשון הקסם – חלק שני”

  1. שמח לראות סוף סוף סיפור על מישהו עם זין קטן ולא חדק, אנחנו מקופחים גם בספרות הזימה. 😉 נקודה שניה אמנם זה רק תרגום אבל מגיע לו פיצוי מלילי על כל ההשקעה , איזו מציצה מושקעת עד הביצים… מחכה לפרקים הבאים

    הגב
    • מצטער לאכזב אבל ייקח זמן עד שגיברנו יגיע לסקס (והוא יגיע בחלק החמישי והלאה).

      הגב
    • בעקרון כל 7 החלקים כבר תורגמו במלואם (תמיד צריך עוד הגהה)
      אני מניח שאפרסם פעמיים בשבוע, כך שביום שני או שלישי.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן