לשון הקסם – חלק שישי

חלק ראשון חלק שני חלק שלישי חלק רביעי חלק חמישי

היי גרג," קראו גם סלינה וגם מירנדה כשעבר במסדרון.

"היי סלינה, מירנדה," הוא ענה כשחלף על פניהם עם חבריו.

"מה איתך ועם הגיקיות האסייתיות?" ג'ייק שאל אותו ברגע שהם היו מחוץ לטווח שמיעה.

"למה אתה מתכוון?'

"אתה יודע למה אני מתכוון," ג'ייק התעקש. "למה פתאום אתה מיודד עימן? לפני שבועיים לא היית מכיר בקיומן, ואין סיכוי שהן היו אומרות לך שלום".

"סלינה עזרה לי עם לימודי הכימיה שלי," ענה גרג.

"טוב אז זה כנראה טוב, שאתה לא תיזרק מהפוטבול בגלל כשלונות," ענה ג'ייק.

"היא בעצם ממש נחמדה," ענה גרג, והרגיש צורך לומר משהו יותר מאשר רק שסלינה תחשב כאמצעי כדי שימשיך לשחק בכדור.

"זהירות, אחר כך נחשוב שאתה יורד ברמה אם תיראה עימן," הצטרף אנדי.

"היי, אין שום סיבה לדיבור כזה," ענה גרג.

"אחי, הן לא בדיוק לוהטות, נכון? אני מתכוון, המראה שלהן הינו ארבעה מתוך עשר, במקרה הטוב".

"אתה עלול להיות מופתע, אם תראה אותן מחוץ לבית הספר," ענה גרג.

"אה, אני אצמד למעודדות חמות ואתלטיות, תודה," אמר אנדי.

גרג הניח לעניין. הוא לא התכוון לשנות את הדעות המיושנות של חבריו לקבוצה, ובוודאי לא התכוון לחשוף מדוע שינה את דעתו. הוא הקדיש לזה מחשבה רבה במהלך היום, והוא מצא את עצמו מסתכל מקרוב על רבות מהבנות שמעולם לא שם לב אליהן, מנסה לנחש איך הן ייראו בלי הבגדים שלהן. הוא הופתע כשהסתכל בצורה אובייקטיבית וללא דעות קדומות, כמה היו יותר מושכות ממה שהוא אי פעם הבין. הן פשוט לא הציגו את עצמן לראווה כמו רוב הבנות הפופולריות.

מאוחר באותו היום, לבד ליד הארונית שלו, פנתה אליו אמה ווילן.

"היי גרג, אתה הולך למסיבה אחרי המשחק בסוף השבוע הזה?" היא שאלה אותו.

"אה, היי אמה, כנראה. עוד לא ממש חשבתי על זה," הוא ענה בעודו מעריך אותה דרך נקודת המבט החדשה שלו. היא לבשה חולצת טי רחבה וג'ינס שכמעט נראה גדול מדי, והסתיר את דמותה. היא הייתה גבוהה יותר ממה שהוא חשב.

"מגניב, טוב, אני מקווה שתבוא, זה יהיה כייף לראות אותך שם," היא אמרה לפני ששוטטה במסדרון. הוא התבונן בה הולכת, מופתע שהיא אפילו עצרה לשאול. בדיוק כשהיא עמדה להיעלם מבעד לדלת, מירנדה וסלינה יצאו ממסדרון צדדי, בירכו ועזבו איתה. גלגלי השיניים במוחו החלו להסתובב, והזין שלו התחיל להתקשות. האם הן סיפרו לאמה על כישרונותיו החדשים? בהתחלה היה סביר מאוד שהוא ילך למסיבה אחרי המשחק, אבל אחרי שיחה זו הוא בטוח יילך למסיבה,  זה עשוי להעניק לו הזדמנות נוספת להראות את כישוריו.

ערב המסיבה התחיל אחרי שקבוצת הפוטבול ניצחה את המשחק שלה, וגרג בהחלט היה במצב רוח לחגוג. הוא הציע להסיע את אחותו, נותן לה את החופש לשתות אם היא רוצה. הוא נפגש עם חבריו ושוחח איתם, אבל הם שתו והוא לא, הוא מצא את עצמו מפלס את דרכו בחצר הצפופה של הבית בו נערכה המסיבה, והתפנה לומר שלום ולפטפט. עם אנשים שבעבר לא תמיד טרח לדבר איתם.

סלינה ומירנדה שוחחו איתו בשמחה ולא נתנו שום אינדיקציה לכך שמשהו מלבד השיעורים הפרטיים עם סלינה קרה. הוא נתקל באמה מפטפטת עם חברותיה סביב מדורה בחבית.

"היי אמה," הוא בירך אותה.

"גרג!" היא אמרה, חייכה והופתעה בבירור שהוא עצר לדבר איתה. היא זזה הצידה לאורך הספסל שעליו ישבה כדי ליצור מספיק מקום כדי שהוא יוכל להתיישב לידה.

"שיחקת ממש טוב היום, גרג," היא אמרה כשתפס את המושב והושיט את ידיו למדורה.

"תודה, אז היית במשחק?"

"תמיד," היא ענתה. גרג היה קצת נבוך שהוא אפילו לא הבחין, אבל הרבה אנשים צפו במשחקים ללא ידיעתו. זה לא היה שהוא אי פעם נהג לנהל קטלוג של מי כן ומי לא.

"האם את עוסקת באיזה ספורט?" הוא שאל אותה.

"אלוהים לא," אמה צחקה. "אני יותר מדי חסרת קורדינציה. אני אפילו לא יכולה לרקוד כדי להציל את עצמי".

"טוב, אולי אז תהפכי להיות שותפה טובה שלי, אני יכול לרוץ ולתפוס ולהכות דברים, אבל אלוהים יודע שאני לא יכול לרקוד. לעזאזל, ניסיתי יוגה פעם, וזה היה יותר מדי בשבילי."

"אני אוהבת יוגה, זה באמת התרגיל היחיד שאני עושה. היתרון שזה שומר על גמישותי".

"גמישה זה טוב."

"כן למקרה שאי פעם ארצה להפוך לבייגלה אנושי."

"עכשיו זה משהו שהייתי רוצה לראות," גרג צחק.

"אולי כדאי," ענתה אמה עם ברק בעיניה.

"תרצי להדגים לי," התבדח גרג, והצביע על המרחב שמאחוריהם.

"אוי לא, אין סיכוי שאי פעם אעשה את זה בפומבי!"

"אז… אז את מציעה לי הופעה פרטית?" גרג התגרה, שומר על קשר עין עם אמה, אור האש מהבהב ומשתקף מעיניה החומות.

"אולי אני…"

"הממ, זה יכול להיות… כיף," גרג צחק.

אמה הסתובבה ואמרה משהו לחברתה מנדי שגרג לא תפס. ואז היא קמה והושיטה לו את ידה. "בוא איתי," היא אמרה בשקט עם חיוך על פניה. גרג אחז בידה ונתן לה להוביל אותו במסיבה. הם פילסו את דרכם בין ההמון, ואז פנימה ובמעלה המדרגות. גרג הציץ סביבו כדי לראות אם מישהו שם לב למעבר שלהם, ולמרות שאנשים הסתובבו כשעברו, נראה שאיש לא שם לב במיוחד.

אמה הובילה אותו בביטחון לחדר שינה בקומה העליונה שהיה שייך בבירור לנערה מתבגרת. "אני לא מאמינה שאני עושה את זה," אמרה אמה, מסמיקה, שערה הכהה עד כתפיה נופל על פניה כשהיא הסתכלה על הרצפה.

"אתה לא חייבת," אמר גרג.

"אבל אני רוצה", היא ענתה, "אני כמעט ולא משוויצה, ואני צריכה לעשות יותר מזה." היא משכה את הסוודר מעל ראשה וחשפה חולצת טריקו לבנה צמודה ופשוטה מתחת. היה ברור שהיא לובשת חזייה, אם כי גם עם זה, לא היה לה חזה גדול. גרג ישב על קצה מיטת היחיד והתבונן, מופתע עד כמה היא רזה. היא חלצה את נעליה והחליקה את הג'ינס הענקי שלה כדי לחשוף זוג תחתוני כותנה שחורים. גרג נתן לה חיוך מעורר הערכה ומה שהוא קיווה היה חיוך מרגיע, כשהיא התחילה להדגים מספר תנוחות יוגה, שכל אחת מהן מותחת אותה קצת יותר.

"זה די מרשים," הציע גרג כאשר עברה לתנוחות היוגה שנראתה קשה במיוחד.

"אה, אני יכולה לעשות אפילו יותר טוב," היא אמרה בחיוך. היא שכבה על גבה, ועם רגל אחת שטוחה על הרצפה, משכה את השנייה בצורה אנכית, ואז מטה לכיוון החזה שלה מבלי לכופף את הברך. גרג ליקק את שפתיו בעודו מביט במפשעה שלה, תוהה איך הכוס שלה ייראה מתוח כמו שהוא. אמה הצליחה לשים את רגלה ליד ראשה. לאחר מכן היא זזה שוב, כיפפה את הברך ושמה את הקרסול מאחורי כתפה.

"לכל הרוחות, זה נראה כואב," אמר גרג בפליאה.

"בכלל לא," צחקה אמה. אחר כך היא לקחה את רגלה השנייה והעבירה את הקרסול מאחורי כתפה השנייה, מרפקיה מחזיקים את רגליה במקומן כמעט מאחוריה על הרצפה.

"זה פאקינג מדהים." הוא נאבק להרים את עיניו ממפשעה המכוסה בתחתונים שלה.

"שמעתי שמועה שיש לך כישרון די מדהים מעבר לפוטבול ולתפוס ולפגוע בדברים", היא אמרה והביטה מעלה למקום שבו ישב על המיטה. ידה האחת נסחפה למטה אל מפשעתה וקצות אצבעותיה עברו ישירות על הבד ההדוק.

"האם זה נכון?" הוא שאל, מרוצה מהשתלשלות העניינים. הוא גיבש חשד לגבי המניע שעשוי לגרום לה לתת הופעה הפרטית הזו, שכנראה הגיעה משום מקום, אבל הוא לא היה מוכן להסתמך על זה.

"כן, שמעתי שיש לך איזושהי לשון קסם?"

"בגלל זה החלטת להציג את עצמך כבייגלה?"

"סיבה טובה, לא? אתה רוצה לראות איך זה נראה כשאני עירומה?"

"אממ, אני די בטוח שלא אהיה גבר אם אסרב להצעה כזו", צחק גרג.

אמה הניעה את ידיה ושחררה את רגליה, ואז קמה מהרצפה. היא משכה את החלק העליון והסירה חזיית טריקו לבנה מרופדת. שדיה היו זעירים, עם פטמות דמויות מחיק, אבל היא לא עצרה כדי שגרג יעריץ אותה. היא התכופפה והסירה את התחתונים שלה, וחשפה כוס חשוף לגמרי משיער. עירומה, היא עמדה בעצבנות לרגע, בזמן שגרג סקר את ירכיה הצרות ואת המותניים הזעירים שלה יחד עם כל שאר האיברים הפרטיים.

"לעזאזל את סקסית," הוא החמיא לה.

"תודה," היא ענתה. "אני מקווה שאני לא קטנה מדי," היא הוסיפה, ידיה הולכות אל שדיה במודע.

"אין דבר כזה," ענה גרג. הוא זכה בחיוך, ואמה חזרה למיטה ומשכה את רגליה בחזרה לאותה תנוחה שבה היו בעבר, והציגה לו את הנוף הכי מדהים של הכוס והתחת שלה שהוא יכול היה לבקש. "זה מדהים," הוא אמר בהתפעלות וזז לכרוע ברך על הרצפה שם יכול היה להיכנס ממש קרוב אליה. הוא העביר את אצבעותיו בעדינות על הכוס שלה, לקח את זמן להתפעל ממנו לפני שנכנס פנימה. הוא העביר את אצבעותיו על העור הרך של השפתיים שלה, וליטף את השפתיים הקטנות שהציצו ביניהן, פרש אותן על פני השפתיים הגדולות. , הפנים הוורוד של הכוס שלה נוצץ באור העמום של החדר.

הוא הרים את מבטו ומצא את אמה מתבוננת ומחייכת, ואז העביר את לשונו במעלה חריץ הכוס שלה, הניע את לשונו בעדינות סביב קצה הדגדגן שלה ואז חזרה למטה. אמה נאנחה בעונג צרוף.

גרג צלל עם לשונו לתוך המעמקים הטעימים של הכוס שלה וסובב את לשונו. הוא מצץ את שפתי הכוס שלה והחליק את לשונו מטה אל תחתית החריץ שלה ואז המשיך לרדת, מרפרף את הקצה אל פי הטבעת שלה, מושך צרחה קטנה של עונג מזועזע מאמה. הוא העביר בעדינות לשון לאורך החור הקטן והדק ואז חזר אל הכוס שלה, מתמקד בדגדגן שלה. הוא רצה שהיא תגמור מהר כי הוא לא רצה שהאורגזמה הראשונה תהיה האורגזמה היחידה שלה. הוא עבד על הדגדגן שלה לעומק, ליטף אותו עם הלשון שלו לפני שסובב אותו ואז ליטף אותו. כפי שלילי לימדה אותו, הוא שוב הקשיב לאיתותים שאמרו לו מתי היא נהנת מהדברים שהוא עושה לה.

תוך כמה דקות היא רעדה על המיטה ושחררה את רגליה מתחת למרפקיה, כרכה אותן סביב צווארו במקום זאת, מחזיקה את פניו אל הכוס האורגזמי שלה בזמן שהיא גומרת. הוא נתן לה דקה להתאושש, ואז המשיך ללקק אותה, מלטף בעדינות את הדגדגן שלה, לשונו מתערבלת מסביב, מבלי להפעיל יותר מדי לחץ. אמה גנחה בהנאה תחת תשומת לבו. כשהוא הרגיש שהיא מוכנה, הוא חידש את תשומת הלב שלו, הפעיל יותר לחץ, שמר על קשר עם הגוש הנפוח הקטן.

"אוי לעזאזל, אני שוב גומרת," גנחה אמה, וירכיה נצמדו לצד ראשו של גרג כשהיא פילסה את דרכה לאורגזמה שנייה. כשהירכיים שלה נרגעו, הוא לחך על הכוס שלה, טעם מהמיצים ונהנה מפירות עמלו.

"אתה עדיין ממשיך?" אמה התנשפה כשהבינה שהוא לא מתכוון להפסיק.

"כל עוד את עדיין רוצה אותי," הוא ענה בקצרה.

"אוי אלוהים כן," סיננה אמה. "לפחות, אני חושבת שאני רוצה שתעשה זאת, אני די רגישה עכשיו."

"אני אקח את הזמן ואהיה עדין לזמן מה," הבטיח לה גרג, והחזיר את לשונו אל שפתיה ויורד שוב אל התחת שלה, המיצים שלה החליקו והגיעו מלמעלה.

"אני צריכה את הזין גרג," היא דחקה בו כשהוא נתן לה אורגזמה שלישית. "בבקשה תזיין אותי."

"אולי," הוא חייך.

"אולי? אתה לא יכול להגיד אולי, רק תזיין אותי כבר, בבקשה!"

"טוב, כשאת מתחנת ככה," הוא צחק. הוא קם, מתעלם ממחאות ברכיו. הוא הפשיט את מכנסיו, הזין שלו קפץ חופשי.

"אני מקווה שזה לא קטן מדי," הוא אמר, פתאום מודע לעצמו.

"אין דבר כזה," היא ענתה בחיוך נדיב. היא התמקמה מחדש על המיטה ופרשה את רגליה בברכה כשגרג נע ביניהן. הוא עצר כדי למצוץ את פטמותיה, נהנה מהנוקשות שלהן בפיו, מהנה מתחושת הנוקשות שלהן בשיניו, מושך בהן בשפתיו ומלקק אותן בלשונו. הוא נע ביניהם הלוך ושוב, חוגג.

"תן לי את הזין שלך, גרג," התחננה אמה ומשכה את פניו מהחזה שלה. הוא הושיט יד בין רגליו והחזיק את הזין שלו כשהראש נלחץ על החום הרטוב של הכוס שלה. הוא דחף פנימה, נאנח כשהחליק בתוך המנהרה הדוקה שלה.

"אלוהים, זה מרגיש טוב," אמה גרגרה באוזנו כשהחל להחליק פנימה והחוצה. הוא היה חרמן מרוב שהוא הביא אותה לאורגזמות, והוא לא היה מחזיק מעמד זמן רב. הוא הודיע לאמה.

"לא אכפת לי! אלוהים, רק תמלא את הכוס שלי בשפיך," היא דחקה בו.

"בֶּאֱמֶת?"

"כן, אני על הגלולה, תטחן ותמלא אותי, גרג!" הוא דחף את עצמו על ידיו וזיין אותה חזק ומהר וזמן קצר לאחר מכן, התפוצץ בתוכה.

"וואו, זה היה כל כך טוב," אמה גרגרה כשהתמוטט עליה, נושם בכבדות.

"עוד לא סיימתי," הוא לחש. הוא החליק במורד המיטה, מנשק את דרכו במורד גופה. אמה בקושי זזה וגרג שיער שהיא כנראה לא בטוחה במה שקורה. הוא דחף בעדינות את רגליה עוד יותר זו מזו והתחיל ללקק שוב את הכוס שלה, טעם הגמירה שלו התערבב בשלה.

"אוי לעזאזל!" קראה אמה. ידיה הסתבכו בשערו והוא שוב ריגש אותה באמצעות לשונו והביא אותה לאורגזמה.

"עכשיו סיימת," הוא צחק כשהיא שכבה בתרדמת פוסט-אורגזמית.

"זה היה פאקינג מדהים," היא נאנחה בסופו של דבר.

"שמח שנהנית מזה," הוא צחק. הם הסתדרו וחזרו למסיבה. גרג לא היה ממש בטוח מה יהיו הציפיות של אמה בעקבות הבילוי שלהם. האם היא רצתה לצאת לדייט, או שזה היה יותר כמו שזה היה עם סלינה?"

הם הלכו והשיגו משקאות ביחד, ואז הוא עקב אחריה החוצה למקום שבו התראו לראשונה, והצטרף לקבוצת חבריה. הוא ישב איתה והיא הסתובבה אליו.

"זה בסדר אתה יודע; אתה לא צריך להישאר כאן אם אתה לא רוצה. כלומר, אני לא בטוחה למה ציפיתי, כנראה רק שתפנק אותי, אני מניחה."

"טוב, אני כנראה צריך להתעדכן גם עם החברים שלי, אבל את יודעת, אם את רוצה להתעדכן בפעם אחרת, אני יותר מאשמח."

"תודה, גרג. לך לראות את החברים שלך ולחגוג את הזכייה. אולי אתקשר אליך?"

"הייתי רוצה את זה," הוא ענה בחיוך לפני שיצא לדרך לברר לאן נעלמו חבריו. הוא ראה את אמה מסתובבת ומתחילה ללחוש בזעם לחברתה.

"איפה היית?" הוא נשאל בעת שהצטרף מחדש לחבריו.

"שמעתי שמועה שהוא היה למעלה עם אמה ווילן," אמר ג'ייק לקבוצה בחיוך.

"רגע, הנערה הרזה הזו בלי ציצים?" שאל אנדי בהלם. "מה איתך ועם המנודים של החברה, אחי?"

"שתוק אנדי," הגיב גרג.

"היי, אני רק מנסה להבין למה אתה הולך איתן, בנאדם. אני מתכוון לעזאזל, אתה יכול לבחור את הנערות הלוהטות."

"מה שתגיד, אנדי; לא כולנו יכולים להיות רדודים."

ג'ייק נכנס ביניהם והסיח את דעתם, יישר את ההדורים. גרג התעלם מאנדי והתחיל ליהנות משאר הלילה.

במהלך שאר הערב, הוא הבחין במספר בנות שמחייכות אליו או לוחשות לחברים לאחר שראו אותו, והוא לא יכול היה שלא לחשוב שאולי התוכנית של אחותו הייתה בעלת ערך רב יותר ממה שהעריך. די נתן לה קרדיט על כך. רק המחשבה על זה הזכירה לו שהוא זיין אותה. הוא נענע בראשו למשמע הזיכרון, בדיוק כשהרגיש שמישהי צובטת לו בתחת.

הוא הסתובב לראות מי זה, מופתע כשג'סיקה סמאלט הייתה זו שחייכה אליו. היא הייתה בקבוצת העידוד עם אחותו, ולמרות שלא ממש חלק מהקליקה של ליזי וקלואי, היא נחשבה לחלק מהקבוצה הפופולרית, והו כן… לא דיברה איתו מאז שליזי הפיצה בשורה על האיקאה שלו. עִפָּרוֹן.

"ג'סיקה!" הוא אמר בהפתעה. היא לא עשתה שום צעד כדי להסתיר את העובדה שהיא זו שצבטה את ישבנו.

"היי שם גרג, עבר זמן מה," היא אמרה ושתתה מכוס פלסטיק אדומה. הוא הציץ למטה ולא יכול היה שלא להבחין במחשוף שהוצג בפניו. החלק העליון השחור שלה היה צמוד ועם צוואר נמוך, ובהתחשב בכמה שהיא נמוכה יותר, הוא כמעט בהה ישר בחזיתו. היא התקרבה אליו כשמישהו עבר בחדר מאחוריה, והוא הרגיש את חזה נדחף אליו.

"אכן עבר זמן מה, מה חדש אצלך?" הוא שאל את הילדה הבלונדינית.

"אה, אתה יודע, רק בית ספר ומסיבות וכאלה. אבל שמעתי כמה סיפורים על מה שעשיתם."

"מה, מנצח במשחקי פוטבול ושאר שטויות?" הוא שאל בצחוק.

"אוי לא, סיפורים הרבה יותר מעניינים מזה."

"אז אולי אני לא רוצה לדעת."

"אבל אני רוצה, האם נוכל ללכת למקום שאתה יודע, שקט?" שאלה אותו ג'סיקה.

"לא כרגע, אבל אולי נוכל להתעדכן מחר?"

"אני לא רוצה לחכות," ג'סיקה השתוללה. היא מעדה כשמישהו נתקל בה ותפסה את עצמה בו, ציצים מעוכים בגופו. ברור שהיא שתתה יותר ממספיק.

"טוב, אנחנו יכולים ללכת ולדבר עכשיו," הוא הציע.

"מושלם," ג'סיקה חייכה וגררה אותו הרחק מחבריו הצחוקים.

"רואה, אמרתי לך," קרא אנדי כשגרג הלך.

ג'סיקה משכה אותו מאחוריה, וגרג לא יכול היה שלא ליהנות ממראה ישבנה הקטן וההדוק כשהוא מתנועע בחצאית אדומה צמודה לעור וקצרה במיוחד. הנוף כשהיא עלתה במעלה המדרגות היה מהנה במיוחד. הוא חשד שאם הוא היה נמוך יותר, הוא היה מצליח לראות מה היא לובשת מתחתיו. הוא נמשך לחדר שינה, וג'סיקה סגרה את הדלת מאחוריו.

"אממ, אנחנו לא צריכים את הדלת סגורה כדי לדבר," הציע גרג.

"ובכן ממה שאני שמעתי, דיבור הוא הכישרון המשני של הלשון שלך, ואני למשל רוצה לברר אם אתה עומד בשמועות ששמעתי."

"טוב, עד כמה שהייתי שמח לספק אותך, שתית ג'סיקה, ואני חושב שעדיף לך לחכות עד שתתפכחי."

"מה למה?" שאלה, מבולבלת בעליל.

"כי זה יהיה יותר טוב בשבילך ככה," אמר גרג.

"אבל אני חרמנית עכשיו, גרג," היא גנחה, יד עוברת אל חזה הימני ולוחצת אותו. גרג התבונן באופן שבו אצבעותיה השאירו סימנים על העור הנראה לעין של הציץ שלה ונאלצה להילחם קשה כדי לא לוותר ולתת לה את מה שהיא רוצה. היא ביקשה את זה, אחרי הכל.

"לא, לא הלילה ג'סיקה, תתקשרי אלי מחר."

"אתה אומר לא לאלה?" היא שאלה ומשכה את החלק העליון שלה למטה. שדיה הגדולים נשפכו לחופשי, משכו את עיניו אל פטמותיה הזקופות.

"אני לא אומר לא, אני אומר אחר כך", הוא תיקן אותה. היא ניסתה עוד כמה דקות לשכנע אותו, אפילו הרחיקה לכת והציעה לו מציצה, אבל הוא נשאר איתן. הוא רצה להיות בטוח שרצונה של ג'סיקה אינו מונע מאלכוהול, והוא היה מוכן לוותר על ההזדמנות הזו כדי להיות בטוח. הוא החליף איתה מספרי טלפון, והם חזרו למסיבה.

"אז אחי הקטן, אתה מוכן ללכת הביתה?" שאלה אותו אחותו מאוחר יותר באותו לילה. היא התנודדה קלות על רגליה וברור שנהנתה.

"בהחלט," ענה גרג, והציע לה את זרועו כדי שיוכל להוביל אותה החוצה אל המכונית.

"אז שמעתי שהצלחת לבלות הלילה," פתחה לילי כשנסעו הביתה.

"לעזאזל, באמת?" שאל גרג, מופתע. "מה שמעת?"

"משהו על הפיכת אמה ווילן לבייגלה אורגזמי?"

"יכול להיות שיש בזה אמת," צחק גרג.

"איך הופכים מישהי לבייגלה אורגזמי?"

"ובכן, אני אחראי רק על החלק האורגזמי, הבייגלה היה הכל מעשה ידיה. הבחורה הזאת היא משהו מיוחד בתחום של גמישות."

"שמחה לשמוע שאתה מנצל את הכישרונות שלך."

"למעשה יכולתי לעשות את זה פעמיים הלילה אם הייתי רוצה. ג'סיקה סמאלט הייתה די להוטה לברר אם השמועות האחרונות נכונות, אבל אמרתי לה שאני לא אעשה עימה כלום עד שהיא תתפכח".

"ג'סיקה התחילה אותך?"

"כֵּן."

"לעזאזל, אז אולי התוכנית שלי באמת עובדת? כאילו ברגע שתביא אותה לריבוי אורגזמות, זה מובטח שהיא תספר לשאר הבנות בקבוצה. היא גם לא מהסוג שמנסה לצוד לעצמה חבר. היא זונה מדי בשביל זה."

"כן, ובכן, תהיתי איך כל זה ישפיע על המוניטין הרחב יותר שלי. כאילו הכל טוב ויפה שיש לי את הכישרון המדהים הזה, ויש לי להודות לך על זה, אבל כאילו, זה כאילו רק משתמשים בי. בשביל זה. מה אם אני רוצה חברה אמיתית, וכל מה שהיא שומעת עליו זה על כמה בנות ירדתי?"

"נדאג לזה בעתיד, אני אומרת," ענתה לילי. "קודם ננקום בכלבות האלה ליזי וקלואי ואז נדאג לטווח הארוך יותר."

"אבל את יודעת, עכשיו, כשכל זה קורה, אני לא ממש מוצא את עצמי מודאג לגבי מה שהפרות האלה חושבות. כלומר, אמה הייתה די שמחה שיש לי את הזין שלי, ולא היה שיפוט על הגודל שלי. אולי זה כמו אמרת על לא לכוון לבחורות הפופולריות. אולי פשוט הייתי צריך להתמקד יותר באישיות".

"נו אה, תיצמד לתוכנית, גרג. צריך להוריד אותן שלב."

"אבל האם למנוע מהם משהו פשוט כמו אורגזמה באמת יעשה את זה?"

"זו לא האורגזמה שתכנס לראשם של גרג, זו העובדה שהיית מוכן לעשות את זה בשביל בנות שהן מחשיבות לגמרי מתחתיהן ושהן לא זוכות לחוות את זה. זה מה שיגיע אליהן. , העובדה שאתה לא חושב שהן שוות את הזמן שלך, כשכל חייהם כולם יצאו מגדרם כדי לנסות להיות הם או לשמח אותם".

"בסדר, טוב אז, אז אני אדאג להביא לאורגזמה כמה שיותר מהבנות האחרות בקבוצת העידוד."

"זה אחי הקטן! לשון הקסם האולטימטיבי!"

לילי נשענה על אחיה כשהם עשו את דרכם פנימה, והוא עזר לה לעלות במדרגות. הוא לא חשב שהיא באמת צריכה את זה, כי היא לא הייתה כל כך שיכורה, אבל נראה שהיא רצתה להיתלות בו, אז הוא הרשה לה. הם עצרו מחוץ לחדרו של גרג והוא התכוון לשחרר אותה.

"לוקח אותי לחדר שלי, גרג?" היא שאלה. החזה שלה נלחץ אליו והמבט על פניה רמז שזה לא באמת קשור להליכה לחדר שלה.

"אני אעשה זאת, אבל את צריכה לישון קצת, גם אני," הוא אמר לה כשהלכו לחדר השינה שלה.

"אבל אני רוצה שתבוא ותכסה אותי," היא התעקשה, משכה בזרועו כשנכנסה פנימה. גרג נכנע, בכוונה לחמוק החוצה כשהיא טיפסה למיטה. לילי עמדה ופנתה אליו והתחילה להוריד את בגדיה, משילה אותם במהירות. גרג לא התכוון לעשות שום דבר, אבל הוא לא יכול היה להתאפק מהמראה של אחותו מסירה את בגדיה. היא הייתה עירומה במהירות, ונשכבה על מיטתה. היא פרשה את רגליה והעבירה את אצבעותיה ביניהן, מלטפת את הכוס שלה.

"אכול אותי גרג, תאכל אותי כמו שאכלת את אמה."

"לא הלילה, לילי," אמר גרג בשקט.

"אוי, בחייך, אתה מקבל את כל האקשן הזה רק בגלל שלימדתי אותך. אתה לא יכול לתת לי אורגזמה אחת? בבקשה? אני אמצוץ אותך, או שאתה יכול לזיין אותי… כל דבר. בבקשה גרג ?"

הוא איבד את כל כוח הרצון שלו, פשוט לא היה מסוגל לעמוד בפני אחותו העירומה שהתחננה בפניו לאורגזמה. הוא ניגש במהירות למיטתה והתענג על הכוס שלה בזמן שהיא לחשה את הערצתה לכישרונותיו. כשאצבעות יד אחת מפרידות את שפתיה ולשונו טמונה בתוכה, הוא הושיט את ידו בידו השנייה כדי לאחוז בחזה הנדיב שלה, לוחץ ומשחק.

הוא הרגיש את ידה של אחותו על שלו, מנחה אותו, עוזרת לו לשחק עם הציצי שלה. הוא תקע את לשונו בדגדגן שלה ושפשף אותה קדימה ואחורה עד שהיא רעדה על מיטתה באורגזמה.

"אתה הכי טוב, גרג," היא גרגרה לאחר שהתאוששה.

"הא, את כנראה האחות היחידה אי פעם שאמרה את זה לאחיה רק בגלל שהוא תקע את הלשון שלו בכוס שלה," הוא צחק.

"טוב, אם זה יעזור, אני גם עומדת לקחת את הזין המעוצב בצורה מושלמת לתוך הפה שלי ולמצוץ ממנו את השפיך שלך," היא ענתה, מתיישבת על קצה מיטתה. גרג הניח לה להפשיט את מכנסיו עד לקרסוליו, ואז היא מילאה בדיוק את מה שהיא אמרה שהיא תעשה, ולקחה אותו לתוך פיה. גרג צפה בשפתיה של אחותו מחליקות מעלה ומטה את הזין שלו. הוא דחף עצמו פנימה, והיא הניחה לו להחליק את כל הזין שלו פנימה. הוא הרגיש את לשונה מתנפנפת איכשהו על שק האשכים שלו בזמן שהיא החזיקה אותו בפנים ונאנחה.

כשהיא נסוגה לאחור, הציעה לילי, "את יודעת, כמעט יכולתי להכניס את הביצים שלך ואת הזין שלך לפה שלי בבת אחת! כמעט, אבל לא ממש," היא ציחקקה. היא ניסתה לעשות את זה גם, לוקחת את הזין שלו לפיה ואז ניסתה להכניס גם אשך. היא נכשלה, אבל היתה קרובה. היא הסתפקה בלשחרר את הזין שלו ולמצוץ את שני הכדורים לפיה לכמה רגעים לפני ששחררה אותם והחזירה את הפוקוס שלה לגבריות שלו.

"אני רוצה לגמור לך על הפנים והציצים," גנח גרג כשהרגיש קרוב להתפוצץ, נזכר בהצעתה לכל דבר.

"לך על זה," ענתה לילי. היא מצצה אותו בלהט עד שהוא נסוג וליטף את עצמו כמה פעמים. הוא הגיע לפיצוץ ומלא שפיך למרות המנה שהחדיר לאמה מוקדם יותר באותו לילה. לילי עצמה את עיניה כשכיוון אותן אל פניה, ניתז השפיך על מצחה, אפה ולחיה לפני שהוא שלח את השאר לעוף באוויר להמטיר על חזה הימני.

"כל כך מלוכלך," גנחה לילי כשסיים. גרג תפס את קופסת הטישו שלה משולחן העבודה והעביר אותה אליה כדי שתוכל לנקות.

"לילה, לילי," הוא אמר לה כשיצא מחדרה.

"לילה גרג, ותודה," היא אמרה בחיוך. הוא חזר לחדרו, מנענע בראשו כלא מאמין. נראה שזה לא משנה באיזו תדירות משהו קרה; הוא עדיין לא האמין מה הוא עושה עם אחותו.

Loading

5 מחשבות על “לשון הקסם – חלק שישי”

    • נשאר עוד החלק השביעי והאחרון לפרסום
      והתחלתי לתרגם סדרה חדשה של אותו הסופר, שני חלקים ראשונים מתוך 14 על אבות ובנות

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן