להיות זון: 6. Happy END

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור הוא המשך ל-"להיות זון: 5 מנויישים " ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה.  

ללמוד לקח 

ושוב הייתה ה"שגרה", רק שהפעם התווספו לה גם הלילות שאחרי המשמרת במיטה של מיכל, כל כמה ימים המאדם הייתה מתקשרת ומזמינה אותי למשמרת, הרוב היו נשים, חלקן חדשות, כאלה שהמאדם המליצה להן עלי, חלקן לקוחות חוזרות, כאלה שעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת השאירה בהן טעם של עוד, וחלקן כאלה שלקוחה מרוצה המליצה להן, מוכיחות לי שוב שהעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת היא סחורה מבוקשת, והיו גם גברים כמו מיקי, ההוא מחנות החליפות, שהיה מזמין אותי כדי ש"אטען לו את המצברים" וחבר שהוא שלח, ואחרי הפעם הראשונה חזר פעם אחר פעם, כדי שקודם אנייש אותו ורק ככה, כשהוא לבוש בחזייה, חגורת בריות האוחזות בגרבי הרשת ועומד על נעלי עקב אדומות הייתי מוריד אותו על הברכיים, דורש שיתחנן שארשה לו למצוץ לי, ורק אז הייתי מרשה למצוץ ולבלוע, ואחר כך דופק אותו בישבן, או היו שוב דקלה ובעלה, הזוג מהפעם הראשונה שלי, שבאו שוב לחגוג רק שהפעם הבת זוג שלי הייתה מיכל ולא המדאם, וזה היה היום הולדת שלו, של הבעל, שהתגלה כקרנן (Cuckold) לא קטן, שרצה לראות איך אני דופק את אשתו בזמן שמיכל מצצה לו ואיך מיכל ואשתו עושים 69 נשי בזמן שהוא משפשף ומוצץ לי כדי להעמיד לי מחדש רק כדי לראות שוב איך אני עושה שוב את אשתו, הפעם בתחת! והייתה כמובן ז'ניה, ההיא שמזכירה לי בדיבור, בעליזות ובגובה שלה את ציפי שביט, שהייתה חוזרת כל פעם על אותו ריטואל בדיוק, גומרת פעם אחרי פעם ומבקשת עוד עד לשיא כשהייתה מבקשת שאדפוק אותה כמו כלבה מיוחמת, כולל ריקוד החיזור הכלבי לפני שהייתה מתמסרת ונותנת לי לעלות עליה ולטחון אותה דק-דק, והייתה גם פעם נוספת עם הסופרת, "היום שוב לקוחה חוזרת" המאדם קיבלה את פניי כשהגעתי לעוד משמרת, "בעצם שתיים," היא חייכה לעברי, "הסופרת והבת שלה, רוצות משחק תפקידים" והיא נתנה לי לקרוא תסריט קצר שהסופרת הכינה למשחק התפקידים שהזמינה.

הפעם בגדי העבודה שלי היו הבגדים הרגילים שאיתם באתי, גם לא הצטרכתי לענוד קולר, הן חיכו לי בחדר, אותו חדר שבו היה המשחק הקודם, השולחן שעמד שם קודם עדיין ניצב שם אבל את מקום כורסת המנהלים החליף כסא רגיל ולצד השולחן עמד לוח ירוק של בית ספר, לפני השולחן ניצב עוד שני שולחנות קטנים ונמוכים יותר ומאחורי כל שולחן כסא מתאים לשולחן שעליהם ישבו האימא והבת, לבושות באותה תלבושת אחידה שהייתה נהוגה בתיכון, חולצת כפתורים בצבע תכלת ועל הכיס סמל בית הספר, חצאית קפלים בצבע כחול כהה או אולי זה כחול נייבי, אף פעם אני לא מבדיל ביניהם, וסנדלים.

כשנכנסתי שתיהן קמו והשפילו מבט, עושות כבוד ל"מורה", התיישבתי על הכסא שמאחורי השולחן הגדול, שולחן המורה, ורק אז הן התישבו חזרה. "אוקיי תלמידות," התחלתי, "כמו שהודעתי לכן היום יש מבחן" הודעתי, "פלאפונים על השולחן שלי!" דרשתי והן ניגשו והניחו את הפלאפונים על השולחן שלי, ורק כשהן התישבו חזרה במקום קמתי ולקחתי מהשולחן מחברות בחינה שהיו מוכנות שם ודפי מבחן מודפסים שהיא הכינה, ניגשתי וחילקתי להם, אחלתי להן בהצלחה והתישבתי חזרה בכסא שלי, הוצאתי את האייפון שלי והתחלתי לגלוש, עושה את עצמי שקוע אבל בפועל עוקב אחריהן.

לא הייתי צריך לחכות הרבה לפני שהבת הרימה מעט את שולי החצאית שלה וראיתי את הפתק המוצמד. "מה זה צריך להיות?!?" נעמדתי עם מבט נוקב לעברה, "מעתיקים, אהה!" התחלתי להתקדם לעברה והיא, במהירות, הסתירה את הפתק, "קומי!" עמדתי לידה והיא קמה, "תרימי את החצאית!" הִרְעַמְתִּי בקולי.

"אבל המורֶה" היא ענתה בקול נעלב, "היא תציץ לי".

"תרימי!" לא ויתרתי.

במבט מושפל היא הרימה והפתק נחשף, "ומה זה?!?" הרעמתי עליה שוב בקולי.

"סליחה אבל לא הצצתי, נשבעת"

"את גם משקרת! ראיתי אותךְ" המשכתי, "תרימי יותר" עזרתי לה להרים את שולי החצאית עם הפתק עד שנגלו התחתונים שלה, "תישארי ככה! ומה איתךְ?" פניתי לאימא.

"אני לא, לא עשיתי כלום, בחיי המורֶה" היא ענתה בקול נעלב.

"קומי!".

"אבל המורֶה".

"קומי!!", האימא הביטה בי במבט משולב מחאה ועלבון אבל קמה, "תרימי את החצאית!".

"אבל המורה, למה? לא עשיתי כלום, נשבעת"

"תרימי!!" חזרתי באותו קול רועם וכועס.

היא הרימה לאט את שולי החצאית וגם אצלה היה פתק מוצמד, "אבל המורה, לא השתמשתי, נשבעת לךָ, המורה" היא אמרה בקול מתנצל.

"התכוונת! זה מספיק! תעמדי לידה" העמדתי אותה ליד הבת שלה, "תרימי יותר, כמוה" ובזמן שהאימא הרימה את שולי החצאית עד שנחשפו התחתונים שלה לקחתי את הפלאפון של האימא שעל השולחן, "נתעד את הפשע" חייכתי וצילמתי אותן ככה, תמונה אחת של שתיהן ותמונה שניה רק של האימא ואז עשיתי את אותו הדבר גם בפלאפון של הבת, תמונה יחד ותמונה שלה לבד.

"תלכו למנהלת, תגידו לה שתפסתי אתכן מעתיקות ושפסלתי את המבחן שלכן, היא כבר תדע מה לעשות איתכן" הודעתי בקול קשוח.

"המורֶה, בבקשה, לא למנהלת, בבקשה, היא תעיף אותנו מבית ספר, פעם היא כבר הזהירה אותנו, הפעם היא תזרוק ואבא שלי יהרוג אותי", הבת התחננה ועל פי ההצגה שלה אין ספק שהיא שחקנית מעולה, "גם אותי" גם האימא הצטרפה בקול בכייני, "בבקשה המורֶה, תסלח לנו, זה לא יקרה יותר, בבקשה"

"העתקתם ואתן תשלמו את זה! לכו למנהלת! אני תכף אשלח לה את התמונה!" נשארתי קשוח ולקחתי את אחד הפלאפונים שלהן שהיה על השולחן.

"בבקשה המורֶה, תעניש אותי אתה אבל לא למנהלת, בבקשה" האימא התחננה.

"כן, תעניש גם אותי אבל לא למנהלת, אני מתחננת, בבקשה, כל עונש שתחליט, בבקשה, הכל, כל מה שתרצה, פליז (please)".

"כן, גם אני, אנחנו נעשה כל מה שתרצה, אתה יודע, הכול, מה שתרצה, איפה שתרצה וכמה שתרצה, רק בבקשה לא למנהלת".

אפילו שזה רק משחק תפקידים נעמד לי, "כל מה שאני ארצה, כמה שאני רוצה ואיפה שאני רוצה?" חזרתי ושאלתי את האימא.

"כן, הכל"

"ואתְ?" פניתי לבת.

"גם, הכל, גם על זה ששיקרתי" והיא העבירה את לשונה כל שפתיה בתנועה מפתה.

"ותסכימי ללבוש את הקולר?" חזרתי לאימא, עוד אחת מהדרישות בתסריט שלה.

"כן, אדוני המורֶה"

"ואת יודעת מה זה אומר?"

"כן אדוני המורֶה, שאני מתחייבת לעשות כל מה שתגיד לי מרצוני החופשי".

"קחי" הגשתי לה את אחד משני הקולרים שחיכו על השולחן שלי והיא ענדה אותו לעצמה, "ואת?" פניתי לבת והושטתי לעברה את הקולר השני.

"גם, ואני יודעת מה זה אומר, שאני מתחייבת לעשות כל מה שתגיד לי מרצוני החופשי" והייתה מין להיטות בקולה, כאילו רוצה כבר להגיע לתַּכְלֶ'ס, וברגע שמסרתי לה אותו היא מהרה לענוד לה אותו על הצוואר, "הנה המורה, אבל בבקשה, בלי המנהלת".

"בלי, אבל רק אם תעשו כל מה שאני אומר לעשות, שתיכן!", וברגע שהן הִנְהַנּוּ 'כן' עם הראש המשכתי, או נכון יותר התחלתי בּתַּכְלֶ'ס, "תתפשטו!"

"כן אדוני המורה" הן ענו ביחד ושתיהן התחילו להתפשט במהירות.

שתיהן עמדו לפני עירומות, אימא ובת, לא מסתירות ועכשיו יכולתי לראות את החצוצרה הקטנה המקועקעת לבת מעל חריץ הכוס, על הערווה החשופה, בולטת היטב על רקע העור הלבן שהחלק התחתון הקטן של הביקיני שלה לא נותן לשמש לשזף לה אותו ומתחתיו, באותיות זעירות שבקושי אפשר לקרוא, התאריך שפתחתי אותה.

"נתחיל איתךְ," הודעתי לאימא, "ואת" הצבעתי על הבת, "לכי תעמדי בפינה עם הפנים לקיר," הדגשתי, "כפות ידיים על הראש ותחשבי על מה שעשית!" ובזמן שהיא הלכה לעמוד בפינה אני התיישבתי על השולחן של האימא, "נתחיל עם עונש," הודעתי לה, לאימא, "תשכבי!" הצבעתי על הירכיים שלי.

העונש היה מין הפתעה, בתסריט היה עונש אבל איזה עונש השאירו לי להחליט, או יותר מדוייק למאדם שהמליצה לי על מה שהאימא אוהבת וכיוון שהעונש התאים לי אז למה לא לעשות אותה מרוצה?

ראיתי את החיוך על פניה, היא הבינה בדיוק מה אני הולך לעשות לה וידעה איך לשכב כדי שהתחת שלה יהיה במקום הנכון, "המורֶה, אתה הולך ללמד אותי לקח?" היא שאלה בקול מתחנף.

"לקח שלא תשכחי הרבה זמן, זה," אמרתי בקול נוקשה והפלקתי לה מכה ראשונה על פלח ישבנה הלבן, "מה," הפלקתי לה אל פלח ישבנה השני, "שעושים," חזרתי והפלקתי על הראשון ו-"איי" כואב נפלט לה וראיתי את הבת שלה מציצה אבל לא אמרתי לה כלום, שתציץ ותלמד, "למי," חזרתי לפלח ישבנה השני והפלקתי והפעם ה-"איי!" היה יותר חזק, "שמעתיק," המשכתי להפליק, "במבחן," הנחתתי עוד מכה ו…"ברור??!?" והפעם המכה נחתה היישר בין רגליה, פוגע בשפתי הכוס המגורות שלה ו…"כן!!" היא צרחה בדיוק כמו שהמאדם ניחשה, "אני גומרת" היא לא התאפקה והודיע "כן, למדתי את הלקח, כן, אני לא אעתיק יותר, מבטיחה".

שלחתי אותה לעמוד בפינה השניה עם הפנים לקיר וכפות ידיה על הראש וקראתי לבת שלה לשכב על ירכיי. הבטתי באימא עומדת ככה וחייכתי למראה הסימנים שהשאירו כפות ידי על התחת הלבן שלה.

חזרתי על אותו סיפור גם עם הבת שלה, אותן המילים ואותם ההפלקות, וגם לאימא שהציצה לא הערתי. כנראה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ כי גם אותה זה חירמן, הרגשתי את הרטיבות כשהיא שפשפה בחוזקה את ערוותה בירכי, ואז ראיתי איך היא מפשקת את רגליה לקראת ה"ברור?!?" וכשכף ידי הכתה בשפתי הכוס שלה באה מייד הצריחה "פאק, הנה, גומרת-ת-ת-ת" הארוכה והמתגלגלת, ומייד אחרי גם המשיכה כמו אימא שלה עם "כן, המורה, למדתי ת'לקח" והיא התנשפה בכבדות, "אי-מא-לה, פאק, הנה, עוד אחת באה!" היא סגרה חזק את רגליה כאילו מנסה לכלוא בתוכה את האורגזמה השניה שהתפוצצה בתוכה ולמנוע ממנה לברוח.

נתתי לה רגע להתאושש ושלחתי אותה לעמוד חזרה בפינה רק שהפעם עם הפנים לחדר, "שתראי מה אני עושה לחברה שלך כי אחר כך אני אעשה את זה לךְ" הסברתי בזמן שניגשתי לאימא. "צעד גדול לאחור!" דרשתי מהאימא, "פישוק!" המשכתי להעמיד אותה כמו שרציתי, גם פה הזיון היה חלק מהתסריט שלה אבל איך היא השאירה לי להחליט, או כמו שהיא הגדירה את זה להפתיע אותה, "תתכופפי ותשעני על הקיר עם כפות הידיים!" השלמתי את העמדה שלה ועברתי לבת והעמדתי אותה בדיוק באותה התנוחה, עומדת בפישוק ונשענת אל הקיר כשהשדיים תלויים תחתיה, מתנדנדים בקצב נשימתה בדיוק כמו השדיים של אימא שלה, ורק אז התחלתי להתפשט.

"המורה, אתה ממשיך ללמד אותי לקח?" הבת שאלה בקול ילדותי מתחנחן כשהרגישה איך אני משפשף את ראש הזין הנוקשה בין שפתי הכוס הרכות והמגורות שלה.

"כן, אני הולך לזיין אותךְ"

"ולא תשלח אותי למנהלת?"

"אם תעשי כל מה שאני ארצה אז לא" ובתנועת אגן אחת חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לכוס הרטוב והחם שלה.

"אימא'לה!" היא צרחה, "הוא ענק!" התנשפה, "כן, תלמד אותי לקח" היא המשיכה באותו קול חרמני מתאווה כשהתחלתי לזיין אותה, "כן, הנה, אני לומדת לקח, הנה! עכשיו! עכשיו!!" וכשהרגשתי את הכיווץ החזק בנרתיק, שניה לפני הגמירה, ברחתי ו…"לא! למה?!?" היא צרחה כשהוצאתי את הזין ועברתי לאימא שלה.

"כי את צריכה ללמוד לקח" נעמדתי מאחורי האימא, אחזתי במותניה וגם לה תקעתי את כל הזין בנעיצה אחת חזקה והתחלתי לזיין אותה ו…גם היא טסה אל השיא הראשון שלה וגם ממנה יצאתי שניה לפני ושוב…"לא!! למה??" מתוסכל של מי שהשאירו אותה ותאוותה בידה אבל אני חזרתי לבת ו…גם לה עשיתי שוב את אותו התרגיל, הבאתי אותה כמעט עד הפיסגה וחזרתי לאימא, משאיר גם אותה ותאוותה בידה וראיתי אותה משפשפת רגליים, כאילו מנסה לְהַגְמִיר את עצמה.

עוד פעם אחת עשיתי להן את אותו טריק, מריץ אותן לקראת השיא ומשאיר אותן ותאוותן בידן, אבל כמו שאומרים 'יש גבול לכל תעלול' וגם אני הגעתי לשיא שלי והפעם כשהאימא גמרה לא ברחתי אלא גמרתי יחד איתה, ממלא לה את הכוס במנה מכובדת של שפיך גברי רענן.

"המורה, אני מרגישה שלמדתי את הלקח" האימא אמרה בקול מִתְחַנְחֵן.

"כן, גם אני" הבת הֶחְרְתָה אחריה.

"הצחקתן אותי" ציחקקתי, "אני עוד לא סיימתי איתכן".

"אבל המורה" הבת הסתובבה לעברי.

"הרשיתי לך להסתובב!" גערתי בה והיא מיהרה לחזור לאותה עמידה, "רצית להגיד משהו? שאני אסביר לך איך הולכים למנהלת??".

"לא המורה, סליחה, כל מה שתגיד רק לא המנהלת" היא ענתה בקול מתבכיין.

"תסתובבו!". שתיהן התישרו והסתובבו לעברי, "בשביל הלקח הבא אני צריך שתעמידו לי אותו מחדש אז יאללה, תרדו ותתחילו למצוץ לי!".

האימא ירדה, הבת לא. "אבל המורה, הוא היה בטוטה והוא מלוכלך ו…".

"סתומה! תרדי למצוץ לו!" האימא תפסה אותה ביד ומשכה, "מה את רוצה? שהוא ישלח אותנו למנהלת?"

"לא אבל את יודעת, הוא היה בטוטה שלך וזה מלא בשפיךְ שלו"  היא ענתה בקול מתלונן, מתנגדת ולא יורדת.

"מטומטמת, לידי דניאל גמר לךְ בפה ואת בלעת בתאבון את השפיך שלו, וכשעשינו 69 ביחד את ליקקת לי ת'טוטה בתאווה אז ה הבעיה שלךְ יא-סתומה, בואי!" והיא משכה בחוזקה וזאת ירדה על ברכיה.

שתי נשים מצצו לי ביחד, מתחלקות בעבודה, רגע זאת מוצצת לי את הזין והשניה מטפלת בביצים ורגע אחרי מתחלפות ותאמינו לי זה מחרמן ומשפיע אבל מה שעוד השפיע, לדעתי, זה שידעתי שזאת אימא ובת וכשאימא ובת מוצצות לך יחד זה מחרמן אפילו יותר כך שלא הייתי צריך הרבה כדי שהעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת תמתח לשיאה ו…"את," נגעתי בראשה של האימא, "לכי לשולחן שלי, תעמדי לידו בפישוק ותתכופפי אליו, תשעני עליו עם החזה והבטן, תשלחי ידיים לאחור ותפתחי חזק ת'תחת שלךְ" שלחתי אותה להתכונן ל"לקח" הבא, "ואת, תמשיכי למצוץ" הוריתי לבן.

היא לא התווכחה, טוב, זה היה חלק מהתסריט שלה, היא ניגשה לשולחן, התכופפה ופישקה חזק את פלחי ישבנה ו"עכשיו את," הוריתי לבת, "תעמדי לצידה, כמוה!" שלחתי גם את הבת לעמוד ככה והיא הלכה ונעמדה כמוה.

ניגשתי ונעמדתי מאחורי הבת, עכשיו, כשהיא פותחת את התחת יכולתי לראות את החצוצרה שהיא קעקעה לעצמה שם, חצוצרה שחורה קטנה ומספרים בכתב זעיר שמצריך זכוכית מגדלת כדי לקרוא אותו ואני מניח שזה התאריך שפתחתי את התחת שלה, "תפתחי חזק!" ציחקקתי כשאני מכה עם הזין שלי על חריץ התחת שלה, "עכשיו תלמדי את הלקח האמיתי" הנחתי את ראש הזין הנוקשה על פי הטבעת שנחשף ובלי לחכות אחזתי חזק במותניה ובתנועת אגן חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לתחת שלה.

"פאק! איי! כן! " הבת צרחה ושמעו את הכאב בקולה, כאב מהול בתאווה, "כן, המורה תלמד אותי לקח!" היא המשיכה בהתנשפות חרמנית, "כן, תודה המורה, תודה שאתה מלמד אותי" היא המשיכה באותו קול מגורֶה, אבל אז בא ה"לא! למה?!?" כשיצאתי ממנה ועברתי לאימא שלה.

לאימא דחפתי לאט, נותן לה להנות מכל סנטימטר שחודר לישבנה, היא אוהבת את זה, כבר ידעתי מהמפגשים הקודמים, "כן, גם אני לומדת את הלקח" האימא גנחה בהנאה כמו שרק מי שאוהבת לאכול בתחת גונחת, "כן, המורה, אני לא אעשה את זה שוב, מבטיחה" אבל אחרי כמה פמפומים, כשהרגשתי שאני בדרך לגמירה השניה שלי, ככה זה, מהחיכוך ההדוק של פי הטבעת המתוח סביב הזין שלי אני גומר הרבה יותר מהר, חזרתי לבת, הפעם חודר לאט, נותן גם לה להנות מכל סנטימטר ואז טחנתי אותה, חזק ומהר והצלחתי, "כן, הנה, גומרת! הנה! כן, למדתי ת'לקח, כן!!" והכן האחרון היה כשפרקתי את הביצים המלאות שלי עמוק בתחת שלה.

"לא לזוז! תפתחו ת'תחת!" פקדתי על שתיהן והן צייתו. ניגשתי לשולחן ולקחתי את הפלאפונים שלהן, "תמונות למזכרת" ציחקקתי ובכל פלאפון צילמתי שלוש תמונות: הראשונה מקדימה, של שתיהן, ראש ליד ראש מסתכלות לעברי כשרואים את הקולר על צווארן, השניה מאחור של שתיהן ביחד פותחות את התחת שלהן, והשלישית אישית, את התחת של כל אחת מהן מקרוב ובזו של הבת ראו לא רק את החצוצרה המקועקעת אלא גם את טיפות השפיךְ הלבנות שלי הזולגות מפי הטבעת.

"עוד לא" עצרתי אותן שוב מלהתרומם ואני התלבשתי. "עכשיו תתלבשו" הוריתי להן כשישבתי חזרה בכסא המורֶה, לבוש. "לא!" עצרי אותן כשהן רצו ללבוש את התחתונים שלהן, "את זה תשאירו פה! למזכרת" הפתעתי אותן וראיתי איך הן מביטות האחת בשניה בהפתעה, זה לא היה בתסריט, זאת הייתה הפתעה שלי, אבל הן צייתו ועברו ללבוש את החזייה, ועם "לא!" נוסף תקיף עצרתי אותן מלהוריד את הקולר שכל העת היה ענוד על צווארן, "שהמאדם תדע שהייתן ילדות רעות" אבל זה כבר היה בתסריט, בפעם הקודמת כשהפתעתי אותה האימא אהבה וביקשה שאעשה לה את זה שוב.

הן ירדו למאדם ואני, בזמן שחיכיתי בחדר, בדקתי הודעות בפלאפון שלי. הייתה לי הודעה אחת ממיכל "לא חשוב מתי אתה מסיים תגיע, אני חייבת זריקת עידוד" אז הלכתי.

בזמן שאני התקלחתי, מוריד ממני את הריחות של האם והבת, היא הכינה לי קפה שחור חזק, ובזמן ששתיתי היא מצצה לי והעמידה לי אותו מחדש. אחר כך הזדיינו, יותר מדוייק עשינו אהבה. במיטה שלה, בתנוחה המיסיונרית, שכבתי עליה וזיינתי אותה בדיוק בקצב שהתאים לה והתנשקנו, נשיקות צרפתיות רטובות ותאוותניות, "תחילתה של יזיזות מופלאה" היא ציחקקה אחרי הגמירה הראשונה שלה, "תמשיךְ, זה בדיוק מה שהייתי צריכה" אז המשכנו.

גם דור בביזנס

בערך חודש לפני השחרור שלו דור לחץ עלי שאני אדבר עם המאדם שתקבל גם אותו כזונ(ה) בצוות. בעצם היינו צריכים לצאת לטיול הגדול יומיים אחרי השחרור שלו, ככה תכננו, אבל אימא שלו הטילה אולטימטום, יש חתונה של האחיין, הבן הבכור של אחותו, ואם דור לא מגיע היא מוחקת אותו מהירושה, כך שדחינו ביותר מחודש את הטיסות ואת הזמן הזה הוא ביקש לנצל ולעבוד אצל המאדם כי "בן אדם," ככה הוא הסביר לי, "גם לזיין וגם לקבל על זה כסף, מה יותר טוב מִזה?".

דור לחץ עלי, אני נדנדתי למאדם ובסוף היא הסכימה לעשות לו את מבחן הקבלה אבל בתנאי שגם אני אבוא איתו וככה, בחופשת השחרור שלו {ו…אם חשוב לכם לדעת אז לא, דור לא הצליח להכנס לתחתונים של 'בתולת הברזל' עד שעזב את הסוללה מה שעלה לו בעוד ניקוב שלי בכרטיסיה שלו😊}, לקחתי אותו אל הוילה.

גם רעות, השותפה של המאדם ועורכת הדין, הייתה שם. קודם היא החתימה אותו על כל טופסי שמירת המידע ושהכל מרצונו החופשי ועל פי בקשתו, ורק אז התחיל המבחן שלו.

עמדתי בצד והבטתי. להתפשט לא הייתה לדור בעיה, גם לא להעמיד לעצמו לצורך המדידה. החמישה-עשר סנטימטר שרעות מדדה לו לא עשו רושם על המאדם וכנראה שהוא הרגיש בזה כי הוא הפעיל עליה את הקסם האישי שלו והסביר לה שלפעמים לא האורך קובע אלא הגישה, האטיטיוד (attitude), שהוא אוהב לעשות את זה עם גברים, להיות גם שקע וגם תקע, ושהלקוחות יודעים לזהות, ובעיקר לְהַעֲרִיךְ, מתי עושים את זה כי התפקיד מחייב ומתי עושים את זה מאהבה.

"אתה מוכן שנעשה מבחן?" המאדם פנתה לדור, רצינית ודור הסכים. "אתה מוכן לעזור לחבר שלךָ להוכיח?" היא הפתיעה אותי כשפנתה אלי, "אז תתפשט" והפעם היא חייכה לעברי, חיוך זימתי משהו, "ואתה," היא פנתה לדור, "תתכופף ותפתח את התחת, אתה הולך להיות החרוז שלו או אם לא הבנת הוא הולך להשחיל אותךָ" היא צחקה.

התפשטתי, לא התכוננתי לזה אבל מה לא עושים בשביל חבר טוב😊. "אני רוצה שתתקע אותו כמו שההוא אוהב שאתה תוקע אותו" המאדם חייכה לעברי כשנשארתי עירום.

עמד לי תותח, לא הייתי צריך הרבה הכנות, נעמדתי מאחורי דור וכיוונתי עם היד את הזין אל פי הטבעת שנחשף. ידעתי בדיוק למה היא מתכוונת, ההוא היה זמר ידוע, נראה גבר-גבר אבל זה שהוא הומו כולם יודעים, הוא אף פעם לא הסתיר את זה, אבל זה שהוא הולך עם תחתוני נשים, אולי כי יש לו זין פצפון, את זה אני לא בטוח שהרבה מכירים, ואיך שהוא אוהב זה שאני אתקע לו את כל עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-שלי עמוק לישבן על יבש, בלי ג'ל סיכה ואפילו בלי שימצוץ לי קודם, ובנעיצה אחת חזקה! ואת זה אני הולך לעשות עכשיו לחבר הכי טוב שלי.

לחצתי מעט את ראש הזין הנוקשה אל פי הטבעת, מתחיל לפשק אותו, אחזתי חזק במותניו, לוחץ עוד מעט ופותח יותר, לקחתי נשימה עמוקה ואז, באבחת אגן אחת חזקה תקעתי את כל הזין עמוק לתחת שלו.

"פאק!" הוא צרח והיה ברור שכואב לו, "פאק! כן! בתחת! אני אוכל בתחת, אני אוהב לאכול בתחת!" הוא צעק במהירות והיה עדיין כאב בקולו אבל גם חרמנות, "כן," הוא המשיך, מתנשף, "אני אוהב את המטריה שפתחת לי" ועכשיו כבר החרמנות התגברה, "כן, אני אוהב את התקע שאתה תוקע לשקע שלי" הוא גנח בתאווה כשהתחלתי לפמפם אותו, לזיין לו את התחת, "כן, תקרע לי ת'תחת, כן, זיין לי ת'טוטה שלי" ואת זה שדור קורא לפי הטבעת שלו טוטה כשאני מזיין אותו הכרתי כבר קודם.

דור אהב את מה שעשיתי לו, אחרת איך אפשר להסביר שהוא גמר? "הנה! כן! הנה!! גומר! גומר!!" הוא צווח ורגע אחרי הרחתי את הריח החריף של זרע גברי רענן שנורה לאוויר, "כן, הנה" הוא התנשף, "אמרתי לך שאני אוהב את זה" הוא הפנה את מבטו למאדם שהביטה בו במבט חסר הבעה, "כן, איזה לקוח לא יאהב את זה?" הוא המשיך, גונח גניחות הנאה.

השילוב הזה של פי טבעת הדוק סביב הזין המפמפם בו, הריח הזה של גמירה והידיעה ששתי נשים יפות, המאדם ורעות, מביטות בנו היה מספיק כדי לשלוח גם אותי לגמור, הרגשתי איך זה מטפס לי, אחזתי במותניו של דור, הצמדתי חזק את אגני אל ישבנו המוצק ו"קח!" צרחתי באקסטזה ויריתי מטח ראשון עמוק בתחת שלו, לרגע הפסקתי, לקחתי נשימה עמוקה ושוב נצמדתי חזק, תוקע הכי עמוק שאפשר והמשכתי, במטח אחר מטח רוקנתי את הביצים המלאות שלי עמוק בתחת שלו.

אחר כך היא עשתה לו עוד מבחן אחד, לפנק את רעות, לרדת לה כשהיא יושבת על הכסא ברגליים פתוחות ובלי תחתונים והוא בין רגליה, מלקק, מנשק, מוצץ ודוחף את לשון ומכה בענבל תענוגותיה וגם את המבחן הזה הוא עבר בהצלחה, או אולי שלוש גמירות לפני שהמאדם הפסיקה אותו זה אפילו יכול להחשב כהצלחה יתרה.

למשימה הראשונה המאדם ציוותה את דור ואותי יחד, שאני אשגיח עליו. הלקוחות היו זוג קרננים, (Cuckold-ים), הוא אוהב לראות איך גבר עושה את אשתו, וזה היה התפקיד שלי, והיא אוהבת לראות איך בעלה עושה גבר, וזאת הייתה המשימה של דור, וככה מצאנו את עצמנו מסתובבים בסלון בבגדי עבודה, אותו קולר על הצוואר ותחתוני-שקית צהובים שעל אלה שלי מודפס 20 ועל אלה של דור 15, למה היא בחרה דווקא במספרים האלה אני חושב שאתם מבינים ולמרות שהמאדם לא הסבירה למה היה ברור לי שזה כדי שידעו את מי כל אחד מהם צריך לדוג.

הפעם רעות, העורכת דין מילאה את תפקיד המאדם, מישהי שילמה הרבה מאד כסף כדי לקחת את המאדם לקומה העליונה ולדעתי אפילו יותר כדי שהיא תהייה הראשונה, שכולם יראו. "צהוב, חדר 22" שמעתי את רעות לוחשת בקול לזוג שעמד ושתה כוס שמפניה, "אתְ אֶת עשרים ואתה את חמש עשרה" הדריכה אותם.

האישה ניגשה ודגה אותי, חיברה את רצועת ההובלה לקולר והובילה אותי אחריה לקומה השניה אל החדר שהוקצה לנו. קצת הפתיעה אותי כשהבעל לא דג את דור והלך אחרינו אבל לא הערתי, בתדריך המאדם אמרה לנו לזרום. "תתפשט!" האישה אמרה בקול מצווה כשנכנסנו לחדר וגם היא התחילה להתפשט בעצמה, לא הייתי צריך הרבה כדי להוריד את תחתוני השקית, כבר למדתי לפתוח את הקרסים מאחור במהירות, והבטתי בה, לא צעירה, לדעתי בת 50 או אפילו יותר, החזה לא גדול ועדיין כשהורידה את החזייה הוא קצת נשמט, כשהורידה את התחתונים ראיתי את מברשת שיער ערוותה המטופחת בצורת משולש המצביע על החריץ, "בוא תפנק אותי קצת" היא התישבה על כסא שעמד בצד ופתחה רגליים ואני ירדתי על ברכיי בין רגליה והתחלתי לפנק אותה עם הלשון.

כאילו הייתה ביניהם איזו תקשורת, אולי טלפתיה, כי בדיוק ראיתי את הבעל נכנס ומוביל אחריו את דור אבל אז היא הצמידה את ראשי חזק אל בין רגליה וסגרה עליו את ירכיה ולא יכולתי לראות יותר מה קורה, רק לשמוע.

"תתפשט!" שמעתי את הבעל מצווה על דור ואחר כך לפי הקולות הם התפשטו. "קודם תמצוץ לי" הבעל המשיך ושמעתי את מצמוצי השפתיים של דור שמוצץ ומייד אחרי את גניחות ההנאה של הבעל, "יודע למצוץ זה" שמעתי את הבעל מצחקק אל אשתו, "איך שלךְ?".

"שווה כל שֶקֶל" היא צחקה ושמעו בקולה שהיא מיוחמת, "רק אל תגמור לו בפה, אל תשכח שיש לךָ משימה לבצע".

"חס וחלילה, לא שכחתי" הבעל ענה במהירות, "אם אני אראה לךְ את מה שאת אוהבת את תראי לי אחר כך את מה שאני אוהב?"

"מבטיחה" והרגשתי איך היא הופכת רטובה יותר ויותר שם בפנים ואת הטעם המתחזק הממלא את הכוס שלה.

"תעמוד על המיטה בדוגי!" שמעתי את הבעל פוקד על דור ואז את חריקות המיטה כשהוא עלה ואיך הבעל מדריך אותו לעמוד שאשתו תוכל לראות טוב איך הוא חודר לתוכו, ואז המיטה שוב חרקה כשהבעל עלה ו"את רואה?" הוא שאל את אשתו ורגע אחרי שמעתי את גניחת ה"פאק" של דור כשהוא התחיל להכניס לו ו…האישה הצמידה חזק את ראשי אל בין רגליה, הרגשתי איך היא נמתחת  ורגע אחרי היא גמרה לי על הפרצוף, מורחת את אותו נוזל כוס שלה על שפתי ופניי, "כן, תמשיךְ, תמשיךְ" והאמת שלא ידעתי אם לי היא מתכוונת או לבעלה אבל המשכתי, דחפתי את הלשון ושיחקתי בדגדגן הנפוח שלה.

"מה אתה מרגיש?" שמעתי את הבעל שואל.

"אני מרגיש את הזין הגדול שלךָ תקוע עמוק בתחת שלי" דור ענה בצעקה.

"ועכשיו?" ושמעתי את מחיאות האגן המכה בישבן.

"אני מרגיש איך אתה מזיין לי ת'תחת"

"כן, אשתי, את רואה? אני מזיין לו ת'תחת" הבעל צעק בגאווה.

"כן" ושוב זה היה כן ארוך וחרמני במיוחד של האישה, "כן אני רואה, כן, אני רואה איך אתה פותח לו את המטריה שלךָ" היא ציחקקה ושיחררה את ירכיה האוחזות בראשי, "תראה, תראה איך בעלי מזיין ת'חבר שלך, תראה איך הוא מאכיל אותו בתחת" היא אחזה בראשי וסובבה לכיוונם וראיתי את דור עומד על ארבע במרכז המיטה והבעל רוכב עליו, מזיין אותו בתנועות ארוכות וחזקות, "כן, ראית? ראית?" האישה שאלה אותי בקול מיוחם.

"כן" עניתי.

"אז עכשיו תמשיך" היא סובבה לי את הראש חזרה, דחפה אותו בין רגליה ותפסה שוב עם ירכיה, "כן, פנק אותי שוב עם הלשון שלךָ".

פינקתי אותה וברקע שמעתי את דור מעודד את הבעל להמשיך ולדפוק אותו, "כן, ככה, בתחת" הוא גנח בתשוקה וכמי שמכיר אותו ידעתי שהוא נהנה, "כן, תמשיך חזק, תטחן לי ת'תחת" הוא המשיך ולא רק את הבעל הוא עודד גם את האישה, הרגשתי את זה בטעם שלה שמילא את פי, "כן, אני והטוסיק שלי מתים על המטריה שפתחת לנו שם" הוא השתמש באותו דימוי שאישתו השתמשה רק קודם והיא הצמידה את ראשי חזק יותר בין רגליה ולחצה עליו עם הירכיים, "בעלי, כן, תפתח לו חזק ת'מטריה שלךָ" אשתו הצטרפה, "כן, תראה לי את מה שאני כל כך אוהבת לראות, תראה לי איך אתה טוחן לו ת'תחת" ורגע אחרי היא שוב גמרה לי על הפנים רק שהפעם גם בעלה הצטרף, צורח "קח! קח!" ומרוקן את הביצים המלאות שלו עמוק בתחת של דור אבל לא רק הם, גם דור הצטרף, גומר וממלא את החדר בריח של זרע טרי.

רגע ארוך היה שקט בחדר, שמעתי מישהו יורד מהמיטה ורק אחרי שהאישה שיחררה את ראשי הכלוא בין רגליה ראיתי שהבעל קם ומנקה את הזין שלו במטלית לחה שחיכתה בצד בדיוק בשביל זה. "אתה" הוא פנה לדור, "קום פנה ת'מיטה לאשתי" והוא חייך לעברו כשגמר לנקות, "ואת," והפעם הוא חייך לאשתו, "הגיע תורךְ, בואי תראי לי את מה שאני כל כך אוהב לראות"

"ברור, הרווחת ביושר, בדוגי מתאים לךָ?" היא חייכה חזרה.

"מתאים" והוא התישב על הכסא שהיא קודם ישבה ופתח רגליים, "בוא תפנק אותי קצת" הוא פנה לדור והצביע על הזין שלו ודור ירד בין רגליו והתחיל למצוץ לו.

האישה עלתה על המיטה ונעמדה על ארבע, מכוונת שבעלה יוכל לראות איך אני חודר לתוכה, "בוא" היא הזמינה אותי ואני עליתי ונעמדתי על ברכיי בין רגליה, נצמד ומכוון בידי את הזקפה המתוחה, משפשף את הראש הנוקשה בחריץ הרטוב שבין רגליה, "לאט," היא לחשה לי, "הוא אוהב לראות איך נכנסים למָנוּשׁ שלי" הסבירה בקול מגורֶה, "ואני אוהבת להרגיש כל סנטימטר שחודר לתוכי".

חדרתי לאט, כמו שביקשה, "וואו, בעלי, איזה זין גדול" היא צווחה בקול מיוחם, "בעלי, אתה רואה איך הוא משחיל אותי?"

"כן"

"ואתה אוהב לראות?"

"כן, מאד, אני אוהב לראות איך משחילים לךְ לטוטה," והקול שלו הפך יותר ויותר חרמני, "כן, אני אוהב לראות איך תוקעים לךְ בפּות" הוא המשיך באותו קול מגורה ורועד, "כן, תטחן לה ת'כּוּס" הוא המשיך ברגע שכל הזין היה נעוץ עמוק בין רגליה והתחלתי לפמפם אותה בתנועות ארוכות ואיטיות, "כן, זה מה שרציתי לראות, כן, זה בדיוק מה שרציתי לראות, כן, שחק לה בציצים" המשיך לביים ואני גחנתי עליה, חפנתי את שדיה והתחלתי ללוש לה אותם, "כן, אישתי, תודה, את לא מבינה כמה זה מחרמן אותי לראות אותךְ ככה, כן, אני אוהב אותךְ, אני מת עליך, כן, ספרי לי מה הוא עושה לךְ!".

"הוא מזיין אותי!" היא צווחה בקול מיוחם לא פחות ממנו, "הוא תקע לי ת'זין הגדול שלו והוא מזיין אותי" היא התנשפה והרגשתי את הכיווצים המתחילים בנרתיק שלה, "כן, אני אוהבת להרגיש זין גדול בתוך המנוע שלי, כן, זין גדול עושה לי את זה, לא זין קטן כמו שלךָ" עקצה אותו, "כן, הנה, הנה! גומרת! כן, גומרת, הנה! גּוֹ-מֶ-רֶת!!" והרגשתי את האורגזמה מכה בתוכה.

"עוד! תמשיךְ" הבעל דרש ואני המשכתי, מזיין אותה בתנועות ארוכות וחזקות, מוציא כמעט עד הסוף ותוקע, נהנה מהשפשוף הנעים של עור הזין המתוח בין שפתי הכוס המחבקים אותו רק שאז היה תורו של הבעל לגמור, בפה של דור המוצץ לו, "אשתי זה מגיע" הוא צרח באקסטזה, "אשתי אני גומר!" הוא המשיך באותו קול צווחני מיוחם, "כן, הנה, עכשיו, הנה! גמרתי! תבלע!" והוא אחז בחוזקה בראשו של דור ולא נתן לו לברוח, "כן, תבלע את הכל!" הוא התנשף ו…"כן, הנה, אני מצטרפת!" אשתו הפתיעה אותי ושוב גמרה, כל כך מהר.

כשהרגשתי שגם אני מתקרב אל השיא אחזתי חזק במותניה וטחנתי אותה, חזק ומהר, כותש עם אייל-הברזל שלי עמוק בכוס הרטוב והחם שלה ו…"כן, תן לי, תן לי בפנים" היא צווחה באותו קול מיוחם, "כן!!" וזה היה כן ארוך ונהנתני כשהמטח הראשון נורה בתוכה, "כן, בעלי, הוא גומר לי בטוטה!" היא עידכנה את בעלה, "כן, בעלי, הוא ממלא לי אותה!".

שכבתי על המיטה, מתנשף, והיא לצידי. "בעלי," היא התיישבה והביטה לעבר בעלה, "מה זה? גמרת לו בפה?" היא ציחקקה למראה טיפות השפיך הנוזלות על סנטרו של דור, "בעלי, אתה זוכר שאתה חייב לי?" היא לא חיכתה לתשובה על השאלה הקודמת ועברה לנושא החדש.

"כן, למה?"

"כי בא לי עכשיו"

"ואת יודעת מה זה אומר, שבפעם הבאה את תהיי חייבת לי!"

"אני יודעת," האישה ענתה, "מבטיחה, עשינו עסק?" היא קמה והתקדמה לעברו וגם אצלה ראיתי את טיפות השפיך שלי נוזלות לאורך היָרֵךְ הפנימית, "מזל וברכה" ירקה לכף ידה והושיטה לו אותה, "מזל וברכה" גם הוא ירק לכף ידו והם לחצו ידיים כמנהג סוחרי יהלומים המסכמים עיסקה, רק ששם זה בלי היריקה.

"אוקיי, מה את רוצה?" הבעל שאל עם חיוך.

"לראות איך הוא דופק אותךָ" היא חייכה אליו חזרה, "יקירי, בסוף אתה תודה לי, כזה לא חטפת כבר הרבה מאד זמן," היא ציחקקה, "אבל קודם אתה צריך להעמיד לו, יקירי, לא אכפת לך לטעום את הטעם שלי שעליו, נכון?" היא ספק שאלה ספק ציחקקה, מחייכת והתיישבה על הכסא שהתפנה, "בוא," היא סימנה לדור, "בוא תפנק אותי קצת".

דור ירד על ברכיו בין רגליה והתחיל לפנק אותה, מלקק, מנשק ודוחף את הלשון וגניחות ההנאה שלה לא אחרו להגיע. מסכן דור, קודם זיינו אותו בתחת, אבל את זה הוא אוהב, אחר כך גמרו לו בפה ועכשיו היא הולכת לגמור לו על הפרצוף, מעניין אם עדיין הוא חושב שזאת 'עבודה מועדפת' הכי משתלמת כמו שהוא הסביר לי כל הדרך לכאן.

קודם הוא מצץ לי, ממצמץ בשפתיו כאילו הקוקטייל הזה של מיץ הכוס של אשתו והשפיך שלי היו מעדן. הוא לא היה צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש, אני חושב שהידיעה שאשתו רואה איך הוא יורד לי היו הקטליזטור להתעוררות המהירה. "וואו, גדול" הבעל התפעל בקול כשהעשרים סנטימטר של זקפה גברית נוקשה שלי מילאה את פיו, "ברשותךְ" הוא חייך אל אשתו, עלה על המיטה ונעמד על ארבע מולה, מכוון את עצמו שהיא תוכל לראות איך אני חודר לתוכו. "אני רוצה שתרכב עליו" האישה הִנְחֲתָה, "לאט, תן לי להנות" היא ציחקקה אז עליתי על המיטה, נעמדתי כשישבנו בין רגליי, כופפתי ברכיים וירדתי עד שהזין שלי היה מול פי הטבעת שלו, פישקתי בידי את פלחי ישבנו, חושף את פי הטבעת, וכיוונתי את ראש הזין על הפתח המכווץ. "כן, תכניס לו, תן לו להרגיש מה זה זין גדול" אשתו גנחה בקול חרמני וראיתי איך המבט שלה ממוקד בנקודת החדירה, "כן, ככה, לאט" היא המשיכה באותו קול תאוותני וראיתי איך היא לוחצת את ראשו של דור חזק אל ערוותה ומוחצת אותו בין רגליה, "לאט," היא לחשה לי, "אני אוהבת לראות איך נכנסים לטוסיק שלו" המשיכה באותו קול מגורֶה, "אני רוצה שירגיש כל סנטימטר שחודר לתוכו".

חדרתי לאט, כמו שביקשה, "וואו, הוא ענק הזין שלו" הוא צווח בקול מיוחם, "נשמה, את רואה איך הוא משחיל אותי?"

"כן"

"ואת אוהב לראות?" ופתאום היה לי דֶּזָ'ה-ווּ לאותה שיחה ביניהם כשאני זיינתי אותה.

"כן, מאד, אני אוהב לראות איך משחילים לךָ בתחת," והרגשתי בקול שלה שהיא בדרך לאורגזמה, "כן, אני אוהבת לראות איך תוקעים לךְ בטוסיק" היא המשיכה באותו קול צרוד ומגורה, "כן, תטחן לו ת' טוּכֶעס, כן, ככה" היא צווחה באקסטזה כשהתחלתי לזיין אותו בתחת, לפמפם אותו בתנועות ארוכות וחזקות, "כן, זה מה שרציתי לראות, כן, זה בדיוק מה שרציתי לראות, כן, בעלי, הנה, גומרת, גומרת!" והיא גמרה על פרצופו של דור.

"וואו, חזק" היא התנשפה אחרי רגע של שקט שבו המשכתי לדפוק את הבעל שלה "כן, מחרמן, בעלי זה מחרמן אותי לראות אותךָ ככה, כן!" ובדיוק כמוהו אז גם היא ביקשה שיספר לה מה אני עושה לו.

"הוא תקע לי ת'שטרונגול הגדול שלו והוא מאכיל אותי בתחת" הוא התנשף והרגשתי בשפת הגוף שלו שהוא דוהר אל השיא, "כן, אני אוהב ת'מטריה שהוא פתח לי, כן, אשתי, זין גדול עושה לי את זה, כן, עכשיו אני מבין ממה כל כך התרגשת, כן, הנה, הנה! זה בא לי! כן, הנה! עכשיו! עכשיו!!" וריח של זרע גברי טרי מילא את חלל החדר כשהוא השפריץ על המיטה מתחתיו.

כנראה שבאמת הוא אוהב לאכול מאחורה כי הצלחתי שהוא יגמור עוד פעם אחת לפני שגם אני גמרתי, אשתו לעומת זאת גמרה עוד שלוש פעמים, כנראה שהשילוב הזה של הלשון של דור וההצגה שמול עיניה עשו לה רק טוב.

אפילוג

דור הפך ללהיט בין גברים, שקע מבוקש והוא אהב את זה. אני המשכתי להיות להיט בין הנשים אבל לא רק, העשרים סנטימטר של זקפה גברית נוקשה ומפוארת הייתה מצרך מבוקש גם אצל כמה גברים ולפני הטיול הגדול עוד הספקתי לעשות סשן נוסף עם הסופרת והבת, הפעם הבת, שהתגייסה בינתיים, לבושה במדים, עומדת על ארבע בין הרגליים של אימא שלה ומפנקת אותה עם הלשון, החולצה פתוחה, החזייה לא פתוחה אבל מורמת ושדיי-החופש הגדולים שהשתחררו מכלאם תלויים תחתיה, שולי החצאית מורמים ומונחים על הגב והתחתונים זרוקים בצד, קרועים אחרי שתלשתי אותם מעליה, ואני מאחוריה, צמוד, מזיין אותה בתנועות ארוכות וחזקות, מרקיד את שדיה וסוחט ממנה ומאימא שלה גניחות הנאה תאוותניות וסופרלטיבים על כמה טוב זה עושה להן שם בטוטה, לשתיהן, ותגידו לי אתם: יש 'עבודה מועדפת' יותר טובה מזאת? יש דרך יותר נעימה להרוויח כסף?

עם הכסף שהצלחנו לחסוך שינינו מעט את מסלול הטיול שלנו, בגלל הקצת יותר מחודש שחיכינו עד החתונה של האחיין של דור, ובגלל שטסנו דרך ספרד, הסתדר לנו והארכנו את חניית הביניים ביומיים כדי לצפות בקלסיקו, ריאל מדריד מול ברצלונה באצטדיון 'סנטיאגו ברנבאו', משקיעים 400 יורו כל אחד למקום טוב ומרוויחים חוויה שאנצור לכל החיים.

כשחזרנו מהטיול הגדול, לא מחמיצים את הפסטיבל בריו כמובן, המשכנו לעבוד אצל המאדם בזמן ששיפרנו בגרות ופסיכומטרי.

מיכל הייתה הראשונה שהפסיקה לעבוד אצל המאדם, כשלא היינו היא סיימה בהצטיינות תואר שני במנהל עסקים ואבא שלה מינה אותה לסמנכ"לית ומשנה למנכ"ל, טוב היא הרי היורשת, ו…אתם יודעים, לא יאה שמישהו יפגוש את המשנה למנכ"ל משלימה הכנסה בעיסוק העתיק בעולם.

דור היה השני שהפסיק לעבוד אצל המאדם כשהתחיל ללמוד רפואה בירושלים, טוב, עם אבא טחון כמו שלו מי צריך? במיוחד כשהאבא יודע שעם סיום ההתמחות הבן מתכנן להשתלב בקליניקה המפוארת שלו. דור גם הפסיק לעשות את זה עם גברים, עם נשים הוא ממשיך לחגוג והרבה אבל לא בתור זון או אם תרצו ג'יגולו, חוץ מחטא אחד קטן שהוא ממשיך בו, מידי פעם הוא מבקר את מיקי, ההוא מחנות החליפות, מגיע לחנות לקראת הפסקת הצהריים ומנקב עוד חירור בכרטיסיה שלו רק שעכשיו הוא עושה את זה בשביל הכיף, בחינם.

אני המשכתי לעבוד אצל המאדם גם כשהתחלתי ללמוד משפטים בהרצליה, בהתחלה רק האטתי את הקצב, בעיקר ללקוחות חוזרים כמו ז'ניה, חלי, מיקי, האלמנה והסופרת והבת שלה שלא הפסיקו להמציא משחקי תפקידים שסופם ידוע, הכול כלול כמו שהסופרת קראה לזה, והיו גם עוד פעמיים או שלוש עם רעות במרתף, היא שולטת בהם, מחליטה ואני מבצע, והתמונה הזאת של גבר גדול ושרירי במיוחד שמנשק את כפות רגליה כדי שהיא תרשה לי לדפוק אותו בתחת, ואיך הוא עושה לה אחר כך רימינג כאות תודה שהסכימה, תלווה אותי עוד הרבה זמן, והייתה אלכסה, אשת שגריר של מדינה ארופאית שלא ננקוב בשמה, בעלה, השגריר, היה הומו בארון והיא הייתה רק הסיפור כיסוי שלו, מעולם הוא לא מימש עליה את בעלותו ובמקום זה היא הייתה מגיעה אלינו כדי לקבל את עונתה ואחרי שחזרתי מהטיול הגדול והמאדם הכירה לה את העשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-מפוארת-שלי היא הפכה ללקוחה קבועה שלי, פעם בחודש הייתה מגיעה כדי שאתן לה ארוח מלא.

מתחיל כרגיל, אני לבוש בבגדי העבודה שלי, אותה שקית-תחתונים שבקושי מכילה את הזין שלי, והקולר על הצוואר, מסתובב ומחכה שהיא תבוא ותקטוף אותי. "בוא אחרי!" היא הייתה מצמידה את הרצועה לקולר ומזמינה אותי באנגלית באותו מבטא זר, מובילה אותי אחריה אל החדר שהוקצה לי ו…"תתפשט!" נשענת על הקיר ומביטה בי כשאני מוריד את אותה שקית שלא ממש הסתירה את הזקפה המתוחה שלי.

"עכשיו תפשיט אותי" הייתה דורשת כשעמדתי מולה עירום ונותנת לי להפשיט אותה, להפשיט ולמזמז, ללטף ולגעת, להוריד לה את התחתונים עם השיניים ולנשק לה את השפתיים הנחשפות, "ועכשיו בוא תזיין אותי" הייתה נעמדת על ארבע על שפת המיטה ואני נעמד בין כפות רגליה, נצמד ונועץ בה את חרבי השלופה באבחת אגן אחת חזקה, תוקע את כל הזין עמוק לכוס הכל כך רטוב ומשומן שלה כי ככה היא אוהבת, לחטוף הכל בבת אחת, והיא גונחת בקול משהו בשפה לא מובנת אבל מובן מאד שזאת גניחת הנאה ושוב ממשיכה באותן מילים זרות לא מובנות לי, משהו שמזכיר לי מאד את אותם סרטים כחולים בגרמנית שהייתי רואה ושכולן משדרות תשוקה, יצרים וזימה, ואחרי כמה פמפומים חזקים הייתה מגיעה הגמירה הראשונה שלה, ראשונה ולא אחרונה.

בדרך כלל בארוח מלא מתחילים במציצה אבל לא היא, היא מתחילה בזיון והמציצה מגיעה רק אחר כך, אחרי כמה גמירות שלה וכשגם אני גומר בתוכה כי זה הפֶטִיש שלה, למצוץ את הזין שלי המצופה באותו קוקטייל של נוזל התאווה השמנוני שלה המעורבב עם השפיך שלי, קודם מוצצת כדי להעמיד לי מחדש ואז, כשעומד לי, ממשיכה ומוצצת כדי שאגמור לה בפה וגם כשזה כבר קורה היא ממשיכה למצוץ כדי להעמיד לי אותו לקראת הביקור השלישי, הביקור מאחור, נשכבת על הבטן, שולחת ידיים ומפשקת את פלחי ישבנה ומזמינה אותי לבוא לביקור, בלי ג'ל סיכה, ככה, כמו שהוא, רטוב מאותו רוק שלה מהמציצה שמצצה לי, ואני עולה עליה ומשחיל אותה, שוב, בנעיצה אחת חזקה כי ככה היא מבקשת, מרגיש איך היא נמתחת, לשניה כלום לא קורה ואז מגיעה אותה גניחת הנאה קולנית מתגלגלת ואחריה ההזמנה "זיין לי ת'צורה" בקול נהנתני ומלא תשוקה, אחד המשפטים היחידים שהיא יודעת להגיד בעברית, וזה בדיוק מה שאני עושה לה, ועושה לה את זה טוב-טוב, יעיד על כך איך שהיא הולכת אחר כך, אותה הליכה של מי שפתחו לה שם מטריה.

לכל דבר טוב יש סוף וגם אני הפסקתי לפני פחות משנה כששיניתי את הסטטוס שלי מיזיז של מיכל, כן, אותה עמיתה נימפומנית שגם אחרי שהפסיקה הייתי ממשיך לבלות במיטה שלה, והפכתי לחבר שלה, זה שעוברים לגור איתו ביחד ומכירים להורים, והיא זאת שסידרה לי ג'וב חלומות במחלקה המשפטית שלהם, גם שכר הוגן++ לסטודנט, גם גמישות בשעות, כדי שאוכל להשתתף בכל ההרצאות שצריך, וגם עזרה בעבודות מהעמיתים במחלקה כי מי לא יעזור לבּויְ-פְרֶנְד (Boy Friend) של המִשְׁנָהּ למנכ"ל? ככה שביום היא בעצם הבוסית שלי, או ליתר דיוק הבוסית של הבוסית של הבוס שלי, אבל בלילה, במיטה, אני זה שמראה לה מאיפה משתין הדג, או אם תרצו אני זה שתוקע לה בין הרגליים את העשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת שהיא כל כך אוהבת ולא! אני לא חוטא, אני גם לא פוזל מהצד, לא עם גברים ולא עם נשים! אני ב100% נאמן לנימפומנית האישית שלי חוץ מפעם אחת, שמיכל יודעת כי מייד סיפרתי לה, ביום שעזבתי המאדם ביקשה ממני, מין מתנת פרידה שכזאת, לעשות אותה כמו כלבה מיוחמת, אתם יודעים, קודם הטקס שאני מרחרח, מנסה לעלות והיא בורחת ואז מכניע אותה, עולה עליה כשהיא על הברכיים עם התחת מורם והראש קבור בכרית, מישהי או מישהו או אולי אפילו יותר מאחד סיפרו לה שזאת חוויה שאסור לה לפספס, או אולי בגלל שהיא הבחינה שהרבה לקוחות חוזרים מזמינים את זה שוב, אז עשיתי אותה, כמו שאמרתי מתנת פרידה לא תמורת כסף, עשיתי לה את כל הטקס, קודם בפות הרטוב והחם, לשמן, ואז בישבן, טחנתי דק דק את הטוסיק המעוצב שלה ואחר כך, כשהיא ליוותה אותי אל הדלת, לא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך היא הולכת והיא הבחינה בו, בחיוך, "מניאק," היא חייכה לעברי, "רק שתדע, שווה".

++ The END? ++

 

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

Loading

2 מחשבות על “להיות זון: 6. Happy END”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן