המאלפת פרק 3 שלי מתחברת

המאלפת פרק 2

שלי סיימה את לימודיה בשנה הקודמת ולג'ני נשארה עוד שנת לימודים אחת. שלי עברה לגור יחד עם כריס שהחל עבורה כזיון והפך לבן זוג מושלם לחיים. הם כבר דיברו על חתונה וכריס שעבד כאנליסט בקרן גידור ידועה היה נוסע מפעם לפעם לביצוע בדיקות של חברות בערים אחרות. בסוף השבוע הזה הוא לא אמור היה לשוב הביתה ושלי חשבה כיצד לבלות את הזמן ללא האינטימיות והאהבה ובעיקר זמן ארוך ללא הזרג המדהים של כריס. שלי החליטה להתקשר לג'ני ולהזמין את עצמה לסופ"ש בנות. ג'ני שמחה מאוד אבל הבהירה שזה הסופ"ש שלה בקליניקה, ושלי ענתה שהן יכולות להביא אחת את השניה לאורגזמה גם שם.

ג'ני הגיעה בשבת בבוקר הקליניקה היתה ריקה. ג'ני פתחה לה את הדלת כשהיא לבושה בבגדי עבודה והן התחבקו והתנשקו קוראות קריאות שמחה. ג'ופ ששמע את ההמולה הגיע והביט באדוניתו מחבקת אישה שלא הכיר, הוא קיבל ליטוף והסתובב משועמם כדי לצאת מהחדר.

שלי היתה לבושה כמו שידעה שג'ני תרצה אותה, טייץ הדוק שחדר אל חריציה מפנים ומאחור מדגיש את הישבן הדשן ושפתי הערווה הבשרניות. היא לבשה שריג שהיה למעשה רשת ואיפשר למי שרצה לראות את החזיה האדומה שלבשה ואשר החזיקה את שדיה הכבדים זקופים ומגרים. הן הלכו אל חדר הצוות וג'ני פשטה את הסקראבס הירוק כדי ללבוש בגדים רגילים, אבל לשלי היתה תכנית אחרת, היא קמה וניגשה אל ג'ני שעמדה בגבה אליה. שלי שלחה יד וחבקה את ג'ני חופנת שד אחד ובידה השניה החלה לגשש דרכה אל הכוס שידעה שיירטב מייד. ג'ני חשבה ישר על ג'ופ שיגיע אל ריחה שיופרש כשגופה יתחמם וניסתה להשתחרר מאחיזתה של שלי, אבל שלי היתה חזקה יותר, שתי אצבעות שלה כבר מוללו את הדגדגן המתנפח שלה ולחלוחית החלה לרדת בין רגליה, ג'ני התמכרה למגע ואז הוא הופיע. ג'ופ הסתובב סביבן וקפץ בשמחה. שלי הביטה בו ולא העלתה בדעתה מה עומד לקרות. ג'ני רצתה עוד מחברתה והן החליפו צדדים, ג'ני ממוללת את הדגדגן הרטוב של שלי וזו בתגובה גונחת ומתפתלת. ג'ופ ניסה ללקק את ג'ני מאחור ואז הן התישבו על הספה.

ג'ני חשבה שג'ופ יסתער כל השפתיים הרטובות והנפוחות שלה, והיא תוכל להראות לשלי מי הוא היורד הטוב ביותר מכולם, אבל ג'ופ הלך בעקבות ריח אחר. הריח של האישה השניה ולא של אדוניתו, היה נעים יותר בעיני ג'ופ. אחרי ביקור קצר במפשעתה של ג'ני נסוג ג'ופ והתמקם בין ירכיה של שלי, זו היתה הפתעה, הכלב הלך אל הריח שהיה עדיף בעיניו ומייד דחף את אפו אל החריץ הלח של שלי.
שלי נבהלה וסגרה את רגליה אבל הכלב נהיה עקשן ואפילו אגרסיבי במידת מה ודחף לשון מהפנטת אל שפתי הכוס שלה. שלי רעדה באימה ותשוקה והפליטה גניחה חלושה. ג'ני הביטה בה מופתעת אבל שמחה לגלות שהכלב אוהב את חברתה הטובה  והוא עומד לעשות בה את זממו.
הכלב העמיק לחפור בלשונו ושלי הרימה את רגליה ופישקה את ירכיה לאפשר לו לבצע את מלאכתו. זה היה אדיר היא רעדה וגנחה ותחושת גלי הכיווצים המבורכים החלה מהחזה שלה וירדה מטה אט אט אל שיפולי בטנה גורמת לה לקמר את גבה עוד ולהאנח בעונג. שלי גמרה כמעט מייד משפריצה על הכלב האימתני סילון של שפיכה נשית ריחנית וטעימה לו. הכלב ליקק במרץ והרים את עיניו מביט אל עיניה של שלי כמו אומר לה את הכלבה המועדפת עלי. שלי אמרה בקול רועד "הוא באמת הטוב ביותר" ושאלה את ג'ני מה עוד.
ג'ני הורתה לה להסתובב ולעמוד על ברכיה כשכתפיה צמודות לרצפה. שלי עשתה כפי שנצטוותה והכלב פעל מייד. הוא ניגש אליה מאחור והחל מלקק את ערוותה הלוהטת ואת הרקטום אשר התנוחה שלה פתחה עבורו. מגע האף שלו ברקטום והלשון מהדגדגן ועד לרקטום העבירו בה נחשולי עונג וגופה הצטמרר. אז בא הדבר האמיתי, ג'ופ החל להתרומם עלי מאחור מניח את שתי רגליו הקדמיות סביב מתניה ומושך את גופה אליו תוך חיכוך השיפוד הלוהט שאט אט יצא מנדנו והחל לנוע בין פלחי עכוזה וערוותה. ג'ני עמדה מהצד ואוננה בעונג. שלי נעה קלות מנסה להתאים את תנועותיה אל אלה של הכלב עד שחשה את הזרג הגרמי פולח בין שפתי ערוותה אל הנרתיק הרטוב. זה היה אלוהי, שלי צרחה מעונג כשהשיפוד חדר אותה מותח את העור החלק של ערוותה ונוכח בתוכה בכל פינה ממאורת התאווה שלה. שלי נעה בקצבו של הכלב עד להפתעה. זה כאב בתחילה והרגיש משונה עת עצם כדורי מתח את שפתי ערוותה וחדר לתוכה עם כל תנועה של ג'ופ. זה היה מעבר לכל דמיון זה הצמית אותה והיא לא יכלה לזוז הכלב שלט בגופה ותענג עליו והיא נהנתה מכל רגע לכודה תחת הרוטווילר האימתני. שלי גנחה שוב ושוב עת אורגזמות לא נגמרות שטפו את גופה יחד עם מטעני הזרע של הכלב. הם היו מחוברים והיא חששה באימה שלא  יוכל לצאת ממנה אי פעם. גופה היה תשוש מהאורגזמות הרבות ולמרות התשישות היא רצתה שזה לא יגמר. כשהכלב ירד ממנה ונשאר מחובר אליה תחת לתחת היא נזכרה בחיוך בתמונה כזו שראתה פעם בין שני כלבים ושאלה את ג'ני "אני ממש כלבה?" ג'ני ענתה שכן.

אחרי שנרגעו, שאלה שלי "ומה איתך?" ג'ני הורתה לה לרדת לה ולשונה הנעימה והמוכרת החלה מלקקת ומחודרת אל ג'ני. ג'ני נרטבה מייד והרגישה שהיא מוכנה לוותר על הכלב. היא ירדה מהספה והורתה לשלי לשכב כשהיא גוהרת מעליה ב 69. זה היה מוכר ונעים, הן ליקקו את הדגדגנים המוכרים והאהובים וכמעט הגיעו לאורגזמה כשג'ופ נעמד מאחורי ג'ני והחל ללקק אותה. שלי ליקקה את הדגדגן וג'ופ את השפתיים. ג'ני  גמרה מעט מייד כשהכלה עלה עליה מאחור.

שלי ששכבה מתחת קיבלה זוית ראייה מושלמת אל הזיון החייתי. היא יכלה לראות כיצד הכלב שולף את הזרג מנדנו וכיצד הוא מתחכך בחברתה עד לחדירה הפתאומית שגרמה לג'ני לשקשק בשיניה על הדגדגן של שלי. זה היה מדהים. המראה חירמן את שלי והיא ציפתה כבר לראות את הכדור הפולח את הכוס של ג'ני. הכלב פמפם את ג'ני בכח וחדר את השפתיים הרטובות והנפוחות ממלא את נרתיקה של ג'ני באיבר ענק ונוזלים שלא נגמרו.

הנוזלים שטפטפו הגיעו אל פיה של שלי והפכו את העניין למסעיר יותר. ג'ני לא חדלה ללקק ולנשק אותה למרות האורגזמות האינסופיות.

כשהכלב ירד ממנה ויצא, הם נשכבו שלושתם על השטיח תשושים מעונג ותשוקה מתנשמים בכבדות והחברות מתפוצצות מצחוק…. אם רק ידעו חבריהן במה הן עסוקות
המאלפת פרק 4

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן