להיות זון: 5. מנויישים

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

הסיפור הוא המשך ל-"להיות זון: 4 הסופרת" ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה. 

מנויישים  

"היום אתה שוב עובד עם רעות במרתף" המאדם הודיעה לי כשהגעתי למשמרת והגישה לי את אותם מכנסי עור קצרים סטייל הסבא של היידי-בת-ההרים עם השלייקס והרוכסן הגדול שמתחיל מקדימה, עובר בין הרגליים ומסתיים רק גבוה במעלה התחת, "הפעם יש לכם אבא ובן, רעות תוביל את הסשן, אתה הסו-שף שלה, תעשה כל מה שהיא תגיד לךָ, מבטיחה שלא תתאכזב" היא חייכה, "היא גם תסביר לךָ במה מדובר, לכו להתלבש, תשתו משהו במטבח ואני אקרא לכם שהם יהיו מוכנים".

ירדנו למרתף להתלבש, הפעם לא הפתיע אותי כשהיא, בנונשלנטיות,  התפשטה לפניי ואני עשיתי כמוה, התפשטתי לידה בלי בושה, כנראה התרגלתי, מה שכן הפתיע אותי היה הסטראפאון שהיא לבשה מתחת למכנסיים, מכנסיים בדיוק כמו שלי רק שאצלה הייתה עוד רצועת עור לא עבה שחיברה בין השלייקס מקדימה והסתירה את הפטמות, סטראפאון עם תותב בצבע עור בערך בגודל של הזין שלי, "כן, הלילה גם אני מזיינת" היא חייכה לעברי.

עלינו חזרה למטבח והיא עשתה לנו קפה. בזמן ששתינו היא הסבירה לי מה הם הזמינו ומה יהיה תפקידי ולא חיכנו הרבה עד שהמאדם נכנסה והודיע שהלקוחות מוכנים ומחכים במרתף.

למרות שידעתי מה מחכה לנו עדיין, כשנכנסנו למרתף, קפאתי לרגע. האבא והבן כרעו על הברכיים זה לצד זה במרכז המרתף במבט מושפל, לבושים רק בחזייה מינימלית ורודה, שני משולשי בד קטנים עם תַּחֲרָה מסביב שמכסים את הפטמות וסרטים שתופסים ותומכים שהחזייה לא תיפול, חצאית בלט קצרצרה ממַלְמָלָה ורודה, כל כך קצרה עד שהפרטיים הזקורים שלהם חשופים, ובירית לבנה מְפוּנְפֶנֶת כרוכה באמצע הירךְ אבל השוק האמיתי היה כשזיהיתי מי הוא הבן, אוהד.

אוהד סיים את התיכון בשנה שקדמה לזאת שאני התחלתי וכנראה בגלל זה הוא לא זיהה אותי אבל אוהד היה שם דבר בתיכון, כוכב נבחרת הכדורעף של התיכון שהוביל אותה לאליפות המחוז, הישג שהתיכון לא חזר עליו מאז שעזב, וכולם דיברו עליו בהערצה במיוחד כשהיה מגיע לבוש במדי הצנחן עם הנעליים האדומות, הכומתה האדומה התקועה בכותפת וה-16-M המקוצר תלוי ברישול על כתפו לאסוף את החברה שלו ונכון, היו כבר אז רינונים שהוא הומו בארון והחברה היא סתם כיסוי ועדיין לראות אותו ככה, כורע על ברכיו מנוייש, הִמֵּם אותי.

רעות לא נתנה לי הרבה זמן לבהות בהם ככה, "שלום בנות," היא נעמדה מולם מצחקקת.

"שלום המלכה" הם ענו לה ביחד.

"תכירו, זה הסו-שף שלי הערב, יש לו הרבה מה להציע לכם," היא חייכה ועשתה תנועת יד גסה בידה שלא השאירה ספק למה היא מתכוונת, "יש לו אמנם שם אבל לכם מותר לקרוא לו אך ורק אדוני!".

"שלום אדוני" הם בירכו יחד גם אותי.

"בנות," רעות המשיכה, "בשביל המנה שהזמנתם אני צריכה אתכם שם רפויות," היא הצביעה על הזִקְפות המזדקרות בין רגליהם, "נשחק משחק קטן, אתן אוהבות משחקים, נכון?" היא חייכה לעברם בלגלוג.

"כן המלכה" הם שוב ענו יחד כאילו במקהלה מתואמת.

"יופי, אז אני רוצה שתאוננו, תעשו ביד והראשון שישפריץ יהיה המנצח, וכמו כל מנצח הוא יקבל פרס, והשני יוכרז כמפסיד וכמו כל מפסיד יקבל עונש, מקובל עליכם?" שאלה באותו קול לועג ומזלזל.

"כן המלכה" הם ענו יחד רק שהפעם התאום ביניהם כבר לא הפתיע אותי.

"אז תסתובבו אחד מול השני" רעות חיכתה שיסתובבו ויעמדו אחד מול השני על הברכיים, מקרבת אותם יותר זה לזה עד שהברכיים שלהם נגעו זה בזה, ורק אז הכריזה, "תתחילו!".

לראות שני גברים עומדים על הברכים זה מול זה ומאוננים זה מחזה סוריאליסטי, לראות אותם עושים ביד כשהם לבושים באותה תלבושת נשית מגוחכת זה עוד יותר הזוי אבל כשיודעים שמדובר באבא ובן זה בכלל סרט ארוטי שכן, העמיד לי עוד קצת את מה שממילא עמד זקוף במכנסי העור שלי, ולדעתי, אם היו מודדים לי באותו רגע, זה היה אפילו יותר מעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת.

הם שיפשפו במרץ, מתאמצים. האבא ירק לעצמו בכף היד ושיפשף והבן אחריו, העיניים שלהם נעצמו, מתרכזים, מדי פעם פותחים, מסתכלים בשני וממשיכים באותה התלהבות, ויתור לא יהיה שם, את זה הבנתי מייד, שניהם רצו לנצח והיה ברור שכיבוד אב לא יהיה שם😊.

"כן, כן" האבא התחיל למלמל בקול חרמני והבן ירק שוב בכף ידו וחזר לשפשף לעצמו במהירות, "פאק! הנה! כן, כן! כן!!" ומטח של שפיך לבן וסמיך נפלט ופגע ברגליים של הבן, "כן! גמרתי! גמרתי!" הוא צהל בשמחה ועוד מטח נורה, ממלא את חלל המרתף באותו ריח מוכר של זרע גברי רענן.

"תמשיך!" רעות גערה בבן שהפסיק, "תמשיך עד שתגמור!" וזה קרה די מהר, גם הבן גמר, יורה את מטחי הזרע שלו ומרסס את רגליו ואת רגלי אביו באגלי שפיך לבנים וסמיכים.

"אז יש לנו מנצח," רעות לא נתנה להם להתאושש, "אבל קודם, שלא נשכח, בוא נסמן את המפסיד, תסתובבו אלי!" ובזמן שהם הסתובבו עם הפנים אליה היא שלפה שפתון מכיס המכנסיים שלה, התקרבה אל הבן ורשמה בשפתון אדום על מצחו "LOSER".

"אבא'לה, אתה המנצח והפרס שלךָ הוא לבחור," היא חייכה לעבר האבא, "מה אתה רוצה קודם, לאכול את המנה שהזמנת או לראות איך הבן שלךָ אוכל את המנה שלו?".

"לאכול את המנה שלי, המלכה" הוא ענה במהירות.

"ואיך אתה רוצה את המנה שלךָ? קרה או חמה?"

"חמה המלכה, לוהטת" הוא ענה במהירות.

"אבל לפני שנחמם קודם תראה מה הכנו לךָ" והיא פנתה לעברי, "סו-שף, תראה לו מה מתחבא מתחת למכנסיים שלךָ".

ידעתי שזה יבוא, היא הכינה אותי, ועדיין לשניה קפאתי אבל מייד התעשתי, נעמדתי מולו ובזהירות התחלתי לפתוח את הרוכסן במכנסיים שלי.

ראיתי את עיניו של האבא נפערות לרווחה כשהזין שלי נחשף, "את כל זה אתה הולך לאכול, אבא'לה" רעות ציחקקה, "עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת שתתקע אתה יודע אפוא" היא הוסיפה באותו קול מבודח, "מרוצה?".

"מאד המלכה" הוא ענה.

"אבל קודם בוא נכין אותךָ" היא ניגשה אליו, אחזה בשערות ראשו והובילה אותו על ברכיו אל הסד הגדול, "בוא תעזור לי" היא פנתה אלי וכשהרמתי את החלק העליון הוא קם והניח את צווארו ופרקי כפות ידיו במקומות המתאימים ואני הנחתי חזרה את החלק העליון ונעלנו אותו.

האבא עמד מכופף קדימה ופישק את רגליו אבל זה לא הספיק לרעות, "תחבר לו" היא הגישה לי מפשק רגליים טלסקופי, "תפתח אותו!" היא המשיכה כשחיברתי אותו עם הרצועות לקרסוליו ואני פתחתי והרחבתי עוד יותר את הפישוק.

"הוא הזמין מנה חמה" רעות ציחקקה ומסרה לי מחבט עור, "חמם לו" היא צחקה.

ידעתי מה אני צריך לעשות, נעמדתי קצת מאחוריו ובצד, הנפתי את המחבט והנחתתי אותו על ישבנו, "פאק" שמעתי אותו מסנן בלחש בין שיניו אז הפלקתי לו שוב, חזק יותר.

המשכתי, שומע אותו חורק שיניים, מחריש גניחת כאב, ואני מכה שוב, חזק, הופך לאט לאט את ישבנו הלבן לוורוד ואחר כך לאדום. לרגע רעות ניגשה אליו, נגעה בישבנו ואחר כך בדקה את הזין שלו, ו"לא מספיק, תמשיךְ".

עוד פעמיים היא בדקה לפני שהייתה מרוצה גם מהצבע האדום של התחת וגם מהזקפה שהתרוממה בין רגליו, כן, זה שהפלקתי לו על התחת דווקא העמיד לו! "אתה!" היא פנתה אל הבן, "תזחל מתחתיו ותתחיל למצוץ לאבא שלךָ!" ולזה שאני הולך לראות איך הם מוצצים אחד לשני היא לא הכינה אותי, "כן, ככה, וכשאבא שלךָ יגמור תבלע! ברור!!".

"כן המלכה" והוא נכנס על ברכיו מתחת לאביו והתחיל למצוץ לו.

רעות עלתה על הבמה הקטנה שלפני הסד ופתחה גם היא את רוכסן המכנסיים שלה, חושפת בפניו את הערווה הלבנה והחלקה שלה ואת שפתי הכּוס הבשרניות והכהות שהחריץ הוורוד הרטוב חוצץ ביניהן, "אבא'לה, אתה אוהב ללקק פוסי, נכון?" היא חייכה אליו, "אז תתחיל ללקק!" וברגע שהוא התחיל, מעביר את הלשון לאורך החריץ הרטוב וממצמץ בשפתיו בהנאה, היא פנתה אלי, "ועכשיו תגיש לו את המנה העיקרית שהוא הזמין".

"לאט!" היא המשיכה כשנצמדתי אליו מאחור וכיוונתי בידי את הזין הנוקשה אל פי הטבעת שלו, "תן לו להנות מכל סנטימטר מהנקניק סלמי שאתה מאכיל אותו" היא ציחקקה, "נכון אבא'לה, אתה אוהב להרגיש?"

"נכון המלכה, תודה המלכה שאת דואגת לי" ולא הייתה טיפת ציניות בדבריו.

אחזתי חזק במותניו והתחלתי ללחוץ, לרגע פי הטבעת חסם אבל עוד לחיצה קצת יותר חזקה ופי הטבעת נפרץ והתחלתי לחדור, ממשיך לאט ו…"אבא'לה," רעות ציחקקה, "זה בדיוק מה שהזמנת, לא? כמו בביסבול (Baseball), כל הבסיסים מלאים".

"כן," הוא צרח בקול חרמני,  "תודה המלכה, תודה אדוני, תודה, זה בדיוק מה שהזמנתי, זה בדיוק מה שאני אוהב, כן, אני מת על הטעם של הטוטה של המלכה, אני אוהב שמוצצים לי והכי אני אוהב לאכול בתחת, כן, אדוני, תתקע לי אדוני, תכניס לי את כל הזין הגדול של אדוני עמוק בתחת שלי" והוא חזר ללקק לרעות את הכוס, ללקק ולהחדיר את הלשון, לפנק.

כשכל הזין היה בתוך ישבנו התחלתי לזיין אותו בתחת. "אבא, אני רואה איך אתה אוכל בתחת" אוהד צרח בקול חרמני.

"תשתוק ותמשיך למצוץ לו!" רעות נזפה בו בקול כועס ואני הרגשתי את השפשוף הנעים של פי הטבעת המתוח סביב הזין המפמפם בתוכו, את החום הנעים המתחיל להתפתח, יודע מניסיוני האישי שעוד מעט הוא יהפוך לצריבה בפי הטבעת שתלווה אותו גם אחרי שאגמור, מתחתיו שמעתי את אוהד, הבן, מוצץ ומשמיע את אותם קולות יניקה, "כן! זה בדיוק מה שהזמנתי" האבא גנח בקול נהנתני, "כן, בן, מאכילים אותי בתחת ואני אוהב את מה שתוקעים לי" הוא המשיך באותו קול חרמני וצרוד, "כן, כזה שטרונגול כבר הרבה זמן לא השחילו לי", והיה ברור שהוא בדרך לגמירה שלו, כן, בן, תתכונן!" הוא צווח באקסטזה אחרי עוד כמה פמפומים, "תתכונן! הנה! הנה!! גומר!!".

"תבלע ותמשיך למצוץ!" רעות פקדה על הבן, "אל תפסיק! תמצוץ עד שהסו-שף יגמור להאכיל את אבא שלךָ!".

המשכנו, שלושתנו, הבן מוצץ לאבא, אני מזיין את האבא והאבא מפנק את רעות שהייתה השניה בתור, "הנה!" היא צרחה ואחזה חזק בראשו, "הנה! קח!" הצמידה חזק את ערוותה לפניו וגמרה עליו, "קח! קח!" שפשפה את ערוותה בפניו ומרחה את אותו מיץ כוס שנטף מהכוס שלה על פניו.

"תודה המלכה," האבא נישק את שפתי הכוס של רעות, נשיקה תאוותנית וקולנית, "תודה שנתת לי לטעום מנקטר האלים שלךְ" הוא צרח.

"שתוק ותמשיך לפנק!" היא הצמידה שוב את ערוותה לפניו, משפשפת ומורחת עוד מאותו נוזל כּוס שלה על פניו, "עד שהסו-שף לא גומר אל תפסיק!" והוא המשיך ללקק ולפנק.

גם לי לא לקח עוד הרבה לפני שהצטרפתי לחגיגה וגמרתי, אחזתי במותניו, משכתי אותם ונצמדתי חזק לישבנו, מרגיש איך הביצים שלי נלחצות לשלו, "קח!" דחפתי, חודר אפילו יותר, "קח! קח!!" ויריתי צרור ראשון של זרע גברי רענן עמוק לתוך ישבנו, לרגע עצרתי, לקחתי אוויר ושוב דחפתי חזק, צורח "קחחחח!!" ארוך ומתגלגל ומוסיף עוד כמות מכובדת של שפיך לתוך ישבנו ושוב מפסיק ללחוץ, לוקח אוויר, נצמד ולוחץ חזרה ומוסיף עוד מטח, מרוקן את הביצים המלאות שלי במעמקי ישבנו של האבא.

עזרתי לרעות לשחרר את האבא מהסד וממפשק הרגליים והוא ירד על ברכיו ליד הבן שלו ו"תודה המלכה, תודה אדוני, קיבלתי בדיוק מה שהזמנתי ואהבתי את זה, מאד אהבתי את זה" הוא הכריז בקול ושמעו את ההנאה בקולו.

"הגיע הזמן לטפל גם בבן שלךָ" רעות חייכה לעברו, "אז מה אתה צריך לעשות?" היא שאלה באותו טון השמור לגננות בגן ילדים.

"להחזיר מצב לקדמותו, המלכה" והוא התחיל להתקדם על ברכיו לעברי.

"לוזר (loser), בוא" רעות הובילה את הבן אל הסד בזמן שהאבא מצץ לי, כן, מתעלם מאיפה שהזין שלי שהה רק לפני רגע ומוצץ בתאווה כאילו הייתה זו סוכריה על מקל טעימה, חיברה אותו אל הסד, פישקה חזק את רגליו עם אותו מפשק טלסקופי והתחילה לעשות לו ביד.

"לא! למה?!?!" הבן צרח באקסטזה כשהיא הפסיקה לשפשף לו רגע לפני, משאירה אותו ותאוותו בידו כמו שאומרים רק שידו תפוסה בסד והוא לא יכול לשפשף לעצמו, "למה? המלכה, בבקשה, תמשיכי, בבקשה המלכה" הוא התחנן, "בבקשה המלכה, אני מתחנן, פליז (please)".

"לא! אתה לוזר ולא מגיע לךָ" היא צחקה, "ללוזר גם לא מוצצים, אלא אם כן אבא'לה ירצה מאד למצוץ לךָ, מה אתה אומר אבא'לה?" היא חייכה לעבר האבא.

לרגע הוא הפסיק למצוץ לי, "אני רוצה, המלכה" הוא ענה בקול מבוייש.

"אוקיי, אבל כשאני אגיד לךָ לא רגע לפני!".

"ברור המלכה" האבא ענה בקול צייתני.

"ואבא'לה, מה הזמנת לילד," היא שאלה באירוניה, "מנה קרה או חמה?".

"מנה חמה גברתי המלכה, אפילו סופר חמה" והוא חזר למצוץ לי את מה שכבר התעורר והתחיל לעמוד.

הפעם רעות הצליפה בו עם מחבט קריקרט, מחממת לו את הישבן שהפך מהר מאד לאדום, ממשיכה עד שסימנתי לה עם בוהן מורמת שאני מוכן, שאייל הברזל שלי ערוך לניגוח נוסף, ורק אז הניחה את המחבט חזרה במקום ועלתה ונעמדה על הבמה מול הבן, הצמידה את ערוותה הרטובה לפניו ו"תלקק לי, תדחוף ת'לשון שלך ותפנק לי ת'טוטה" היא ציחקקה, "ואבא'לה, תעמוד שם, על הברכיים! משם תראה טוב איך משחילים לבן שלךָ" היא שוב ציחקקה, "ואתה, תתחיל להכניס לו, לאט, תן לאבא'לה לראות איך אתה תוקע ת'בן הלוזר שלו".

נעמדתי מאחוריו ופישקתי את פלחי ישבנו בידיי, להפתעתי ראיתי חצוצרה מקועקעת בין פלחי ישבנו ובאותיות קטנות רשום מתחתיה 'דוד' ולרגע קפאתי, למורה לחינוך גופני שלנו קראו דוד והוא היה גם מאמן נבחרת הכדורעף של התיכון אז האם יתכן שהוא זה שפתח את אוהד? "יאללה, תכניס לו" רעות זרזה אותי, "תן לו להרגיש איך זה כשתוקעים לךָ בישבן עשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-מפוארת" היא ציחקקה.

התחלתי לדחוף לו, לרגע פי הטבעת שלו חסם את דרכי אבל לחיצה חזקה ואייל הברזל פרץ את המחסום והתחלתי לחדור, לאט, כמו שביקשו, מימיני שמעתי את האבא מתנשף, כשהפניתי מבט ראיתי אותו מביט במבט ממוקד ובעיניים פעורות לרווחה בדיוק בנקודת החדירה כשהוא מאונן, עושה לעצמו ביד.

"כן, אבא, אתה רואה, אבא, מאכילים אותי בתחת" הבן הפסיק שוב לפנק וצרח בקול מיוחם רק שהפעם רעות נתנה לו להמשיך, "אבא, אתה רואה? אתה רואה איך הוא משחיל אותי?".

"כן, בן" והיה ברור מקולו שגם הוא מגורה בטרוף.

"אבא, כזה נקניק סלמי לא אכלתי כבר הרבה זמן," הוא התנשף, "כן, אדוני, תמשיך, כן, ככה, זיין לי ת'תחת" הוא צרח כשאחזתי חזק במותניו והתחלתי לפמפם אותו, "הנה, עכשיו, הנה! כן! כן!!" וריח חזק של זרע טרי מילא את חלל החדר.

"אבא'לה," רעות חייכה אל האבא, "עכשיו אתה יכול להכנס ולמצוץ לו, אם אתה עוד רוצה כמובן" היא ציחקקה.

"כן, רוצה," והוא נכנס על ברכיו אל מתחת לבנו, "תודה המלכה, תודה שאת מרשה לי" והוא התחיל למצוץ לו בקולו מציצה חזקים.

"מה אתה אומר לוזר? כל הבסיסים מלאים?" רעות ציחקקה.

"כן המלכה, תודה המלכה, תודה גם לךָ אדוני" הוא נהם בתשוקה ולא האמנתי שזה שאני מזיין עכשיו היה פעם מושא הערצה בתיכון שלי.

זיינתי אותו עם הרבה הנאה, היה לו תחת מעדן, פי הטבעת שלו הדוק סביב הזין שלי הכותש בתוכו בדיוק במידה הנכונה. דפקתי אותו בתנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופו התפוס בסד, מדי פעם הוא הפסיק לפנק את רעות כדי להודות לנו על הפינוק שאנחנו מעניקים לו וזאת גוערת בו ומצמידה חזק את ערוותה לפניו, משפשפת ומורחת עליו את מיץ הכוס שלה ו…מה שלא חשבתי שיכול לקרות קרה, גמרנו ביחד, שלושתנו, האבא בלע את השפיך של הבן, רעות מרחה את אותו נקטר נשי משומן על פניו ואני מלאתי לו את התחת בשפיך לבן וסמיך, שופך את זרעי לשווא במעמקי ישבנו המוצק.

עזרתי לרעות לשחרר אותו מהסד, אחר כך היא נתנה להם מטליות ודרשה שינקו את כתמי השפיך שלהם מהרצפה ורק אז, כשסיימו לנקות, הרשתה להם להתלבש.

הם יצאו בהליכה לאחור, כאילו רעות היא מלכת אנגליה שאסור להפנות לה את הגב, הולכים ומודים לנו על הטיפול המסור והיה משהו מצחיק בהליכת הברווז שלהם, הליכה של מי שפתחו לו את התחת.

רק כשהם יצאו אנחנו התלבשנו. "אתה רוצה לבוא אלי לקפה?" רעות חייכה לעברי תוך שהיא מסדרת את החזה שלה בחזייה, "מיכל יודעת, היא הציעה את זה," היא ציחקקה, "היא אמרה לי שהיא במחזור וביקשה שאני אדאג לךָ" אז נסענו אליה, לא לפני שהמאדם נתנה לנו את המעטפות וגיליתי בהם טיפ שמן בדולרים.

קודם שתינו קפה, אחר כך התרחצנו ביחד, כמשחק מקדים מחרמן, לא כזיון, ואז על המיטה שלה, במיסיונרית משופרת עם רגליים מורמות באוויר ומפושקות חזק לצדדים נתתי לה את עונתה בגדול ו…כמובן שנשארתי לישון רק כדי שבבוקר היא תעיר אותי עם מציצה ותדהר על זקפת הבוקר שלי במעלה משעול האורגזמות שלה.

שבויים

"פנוי הערב?" חיכתה לי הודעה מהמאדם יומיים אחרי כשיצאתי אחרי כמעט שעתיים בין הגלים.

"פנוי" עניתי, מחייך לעצמי וכמו תמיד הדולרים קפצו לי מול העיניים.

"רוצים Bi, מעוניין?"

מה זה בי (Bisexual) ידעתי, "מעוניין" עניתי בלי היסוס, אין לי שום בעיה לסקס עם גברים ונשים, לא למצוץ להם ולא שימצצו לי, לא לאכול בישבן ובטח שלא להאכיל בכל חור שיבחרו.

"צלצל אלי" והפעם היא אפילו לא טרחה לציין את המספר.

צלצלתי. המאדם הסבירה לי בקיצור מה הלקוחות רוצים, קצת קינקי, אפילו יותר מקצת, אבל אני אוהב קינקי, זה נותן גיוון לחיים.

בערב הסתובבתי בסלון בבגדי העבודה שלי, אותם תחתוני שקית שבהם מוחבאים הביצים והזין שלי ומוחזקים על יד פס גומי רחב הסגור בקרסים מאחור, משאיר את פלחי ישבני המוצקים והחריץ שביניהם חשופים, והקולר ענוד על צווארי, מחכה שמישהי תבוא לדוג אותי.

מי תבוא לדוג אותי ידעתי, הם עמדו עם כוסות שמפניה ביד, היא מבוגרת, לא מבוגרת מדי, לדעתי פחות מ-50 וכמו שדור, החבר הטוב שלי, אוהב לקרוא להן, 'מילפית© שמורה במצב מעולה', אבל מבוגרת יחסית לצעיר שעמד לידה, הבן שלה! לדעתי בגילי, אולי שנה שנתיים יותר, עם משקפי עיגולדים ותספורת שהזכירו לי קצת את הרי פוטר.

המאדם הסתובבה ביננו בחליפת עסקים מהודרת שהבליטה את גזרתה, הערב היא לא עובדת, הערב היא רק המאדם, רעות, באותם מכנסי עור שחורים קטפה איזה גבר כסוף והובילה אותו לעבר המדרגות היורדות למרתף, קורצת לי ומחייכת כשעברה לידי, חיוך של 'אני הולכת לחגוג עליו', עוד גבר קטף את אחת הבנות, חיבר את הרצועה לקולר שעל צווארה והוביל אותה לחדר בקומה השניה, ורק אז המאדם ניגשה לאותה מילפית ולחשה לה בקול, שגם אני אשמע, "אדום," הצבע של שקית התחתונים שלי, "חדר 3" מספר החדר המוכן עבורה בקומה השניה.

האימא ניגשה לעברי והבן לצידה, מעכסת על נעלי העקב הגבוהים שלה, חיברה את הרצועה לקולר שעל צווארי וְ-"בוא אחרינו" הכריזה בקול סמכותי והובילו אותי אחריהם אל החדר.

"דודי, זוכר מה סיכמנו שאני אעשה?" האימא חייכה אל הבן שלה ואם לרגע חשבתם שהקינקי שדיברתי עליו זה שאני אעשה מין ביסקסואלי עם אימא ובן, שעם יד עם הלב זה אומנם קינקי, הקינקי האמיתי התחיל רק עכשיו.

"זוכר, אבל אימא" הוא ענה בקול מתלונן.

"דודי!" והקול שלה הפך תקיף והחלטי, "בלי אבל! מה אמרנו?!".

"סליחה אימא" הוא ענה בקול מתרפס, "מצטער אימא, לא התכוונתי, סליחה, אני אעשה כל מה שתרצי"

"אמרנו," האימא המשיכה באותו קול אסרטיבי, "שנעשה תחרות של מי יותר גדול ומי שינצח אני אהיה השבויה שלו" היא חייכה לעברו.

"גם אם אני אנצח?" הוא שאל.

"ברור, אימא בטוחה שאתה תנצח" היא עודדה אותו למרות שלדעתי היא ידעה שזה לא יקרה.

"וגם תרשי לי לעשות לךְ מלחמת הכפתורים?" הוא שאל בקול מתאווה ועיניים בוהקות.

"ברור, נשמה של אימא, זה מה שעושים לשבויה, לא?" היא צחקה.

"וגם הוא יהיה השבוי שלי כשאני אנצח?"

"גם הוא יהיה השבוי שלךָ, הוא יעשה כל מה שתרצה ממנו".

"גם, אהה, את יודעת, יתן לי למצוץ לו?" הוא הפתיע אותי.

"הכל, גם אם תרצה שיפנק לךָ את הטוסיק החמוד שאימא כל כך אוהבת, אבל תזכור, אל תגיד לא ידעתי!" הזהירה אותו, "גם אתה תהיה השבוי שלו אם הוא ינצח"

"מסכים אבל תבטיחי שתתני לי לעשות לך מלחמת הכפתורים" הוא חזר שוב.

"מבטיחה" היא חייכה אליו ואני צחקתי בלב, מה זה שבויה ומה היא מצפה שאני אעשה לה המאדם הסבירה לי כשהגעתי בערב, פנטזיה שלה שהיא מוכנה לשלם כדי להגשים, גם מה זה מלחמת הכפתורים ידעתי ובשביל מה המספריים שמחכות על השידה שליד המיטה ליד בקבוק ג'ל הסיכה הארומטי שנמצא שם בהיכון תמיד, ואם זה לא מספיק אז גם שהזין שלי גדול פי-2 מזה של הבן המאדם הבהירה לי באותה שיחה ו…"מה אתה אומר דודי," האימא פנתה אל הבן שלה, "שנבדוק של מי גדול יותר?" היא חייכה אליו ובלי לחכות ממנו לתשובה המשיכה, "אז תורידו! תראו לי של מי יותר גדול!".

נתתי לו להתחיל, הוא שילשל את המכנסיים עד הברכיים וחשף את תחתוני הבוקסר שלו עם ציור גדול של הסמל של סופרמן מוטבע מקדימה ורק אז שלחתי ידיים לאחור, פתחתי את הקרסים והורדתי במשיכה את השקית העוטפת את הזין והביצים, "וואו" שמעתי את האימא ממלמלת לעצמה, "בדיוק מה שהמאדם הבטיחה לי".

"זה לא פייר (fair)" הוא מילמל, עוצר כשהתחתונים שלו עדיין עליו ומביט בזין שלי במבט מהופנט ובעיניים פעורות לרווחה.

"נשמה של אימא, חכה, אימא עוד לא בדקה," היא חייכה אליו, "תוריד!".

הוא הסמיק, משך בכתפיו וציית. עמדתי ושתקתי, מביט איך הוא מוריד גם אותם עד הברכיים וחושף את הזין שלו וגם בעין בלתי מזויינת היה אפשר להבחין ששלי גדול משלו אבל האימא התעקשה להמשיך, "תעמדו אחד ליד השני ותאוננו, אני רוצה שיעמוד לכם" היא חייכה לעברנו, נעמדתי לצידו והתחלתי לשפשף לי, להעמיד עוד קצת את מה שממילא עמד. עכשיו היה לי זמן גם להציץ יותר על הזין שלו והמאדם די צדקה אומנם לא פי-2 אבל די קרוב.

"עכשיו אני רוצה למדוד" היא הודיעה אחרי כמה שפשופים שלנו וירדה על ברכיה לפנינו, "אני רוצה להרגיש של מי נכנס לי יותר עמוק בגרון!" היא הפתיעה וקודם הכניסה את הזין שלי לפה, מצליחה לדחוף את כולו לגרון העמוק שלה אבל כמעט ונחנקת ואז עברה אל הבן שלה וכאילו מהססת חזרה והכניסה שוב את שלי לפה, מוסיפה גם מציצה קולנית ו…"מצטערת דודי," היא קמה ונעמדה מולנו, "שלו יותר גדול, הוא ניצח ועכשיו אנחנו שבויים שלו!" היא נעמדה מולי, הרימה ידיים והניחה את כפות ידיה על הראש, "נכנעת, רחמים, אני השבויה שלךָ, עשה בי כרצונךָ" ו"דודי! שבוי!!" היא ציוותה על הבן כשזה לא זז ו"זה לא פייר(fair)" הוא מילמל שוב אבל גם הוא נעמדה לידיה ו…"לא!!" נכנסתי לתפקיד הַשּׁוֹבֶה ועצרתי אותו כשהוא ניסה להרים חזרה את התחתונים והמכנסיים, "אל תרים!" והוא הסמיק עוד יותר אבל הניח את כפות ידיו על הראש, כמו אימא שלו, השפיל מבט והכריז "נכנע, רחמים, אני השבוי שלךָ, עשה בי כרצונךָ".

הָאֶקְשֶׁן התחיל או אם תרצו הגשמת הפנטזיה שלה התחילה, כל מה שאני הולך לעשות להם, לשניהם, זה על פי הבקשה שלה, טוב לא הכל, תרמתי גם קצת משלי כמו שהמאדם הורתה לי אחרי שבדקה איתה שהיא תשמח לקבל הפתעות. ניגשתי לאימא, נעמדתי מולה, קרוב, וחייכתי, בשתי ידיי תפסתי משני צידי מחשוף חולצת הכפתורים הלבנה שלה ובמשיכה חזקה לשני הצדדים פתחתי לה אותה, קורע ופורם והכפתורים שניתקו התגלגלו על הרצפה, ניגשתי לשידה שליד המיטה, לקחתי את המספרים וחזרתי אליה, "זה מה שעושים לשבויה, לא?" חייכתי אליה, חיוך  ציני כזה, משתמש באותם מילים שלה וגזרתי לה את הכפתורים שנשארו בחולצה, בלי שהיא תוריד ידיים מהראש המשכתי וגזרתי גם את בד החולצה, מרצף את הרצפה בחתיכות מהבד הלבן עד שכל החולצה נפלה, עברתי לחצאית שלה, גזרתי את הכפתור שבצד ואחריו את חגורת החצאית וזאת נפלה לרצפה, לרגע עצרתי והבטתי בה, עומדת בחזיה ותחתונים שכתם רטוב בולט במקום המכסה את חריץ הכוס שלה, בשתי גזירות מהירות גזרתי את כתפיות החזייה מעל הכתף והן נשמטו קדימה ואחורה ואז השחלתי להב אחד של המספריים מתחת לאותה רצועת בד המחברת מקדימה את שני הגביעים וגזרתי אותה, החזייה נשרה לרצפה וחשפה את זוג שדיה הגדולים, כבר לא זקופים אבל עם עטרת פטמה גדולה וכהה במיוחד ובמרכזה פטמה גדולה עומדת זקורה ונוקשה, "אני אוהב חזה מוקפץ" ציחקקתי והקפצתי את שדיה.

את התחתונים לא גזרתי, בינתיים, רק משכתי והורדתי אותם עד הברכיים, "פישוק!" והיא פישקה את רגליה ומתחה אותם שלא יפלו ובמכה חזקה חפנתי את ערוותה בכף ידי ודחפתי לה אצבע לכוס, מרגיש כמה הוא רטוב, דחפתי עמוק וערבבתי, "את יודעת מה את עכשיו?" שאלתי, מחייך לעברה חיוך בּוֹסִי כזה.

"השבויה שלךָ" היא ענתה במהירות.

"ומה מותר לי לעשות לךְ?"

"הכל, כל מה שאתה רוצה" היא שוב ענתה במהירות.

"טוב, נעבור לשבוי השני" ציחקקתי, עברתי לעמוד מול הבן ועשיתי לו את אותו הדבר, גזרתי לו את הכפתורים, את החולצה ואת המכנסיים וכשגם הוא עמד רק בתחתוני הסופרמן המתוחים בין ברכיו וזקפתו המתוחה מתנוססת בין רגליו חפנתי את הביצים שלו, לחצתי ו"אתה יודע מה אתה?" חייכתי אליו.

"השבוי שלךָ" והיה ברור מקולו שאני מכאיב לו.

"ומה מותר לי לעשות לךָ?"

"הכל, כל מה שאתה רוצה" הוא ענה בדיוק את אותה התשובה.

"אתם יודעים מה אני אוהב לעשות לשבויים שלי" שאלתי ותוך כדי כך גזרתי לו גם את התחתונים שנפלו לרצפה, "מה שאני אוהב זה," עברתי חזרה לאימא וגזרתי גם לה את התחתונים, "לאנוס אותם!" הודעתי וכן, ככה בדיוק היא ביקשה שאקרא לזה, לזיון שאני הולך לזיין אותם.

"אתה!" חזרתי לבן, תפסתי אותו בזין והובלתי אותו למיטה, "שב, ידיים מאחורי הגב ותפתח חזק רגליים!" פקדתי עליו, "ואת" תפסתי לאימא באחת הפטמות והובלתי אותה לעברו ברגע שהוא התיישב, "תרדי על ארבע ותמצצי לו!" הורדתי אותה בין רגליו וברגע שהיא התחילה למצוץ לבן שלה נעמדתי מעל ישבנה, כופפתי רגליים עד שראש הזין שלי ניצב מול הכוס שלה, אחזתי חזק במותניה ובאבחת אגן אחת חזקה תקעתי את כל הזין עמוק לכוס הרטוב והחם שלה והתחלתי לזיין אותה.

"דודי, תראה!" היא צרחה בקול מיוחם אחרי כמה פמפומים חזקים, "דודי, הוא תקע ת'זיין הגדול שלו בטוּטָה שלי, דודי תראה, תראה איך הוא אונס אותי!"

"אני רואה אימא" הוא מילמל, מביט מהופנט איך אני מזיין את אימא שלו, "אני רואה איך הוא אונס אותךְ".

"תמצצי לו!" הפלקתי לה עם כפות ידי על פלחי ישבנה הלבנים, מכה לא חזקה אבל מצלצלת, "תמצצי אמרתי לךְ! תמצצי!" והיא חזרה למצוץ, מצקצקת חזק בשפתיה שיהיה ברור שהיא מוצצת, "כן, זה מה שאני עושה לשבויים שלי, אונס אותם" המשכתי, דופק אותה בתנועות ארוכות וחזקות המרעידות את גופה ומרקידות את שדיה, "כן, אני אוהב לאנוס ת'שבויים שלי" המשכתי והרגשתי את הכיווצים המתחזקים בנרתיק שלה והרטיבות  השמנונית המתגברת בתוכה, הסימן שהיא בדרך לגמירה הראשונה, "תתכונן!" הבטתי בבן וחייכתי אליו, "אתה הבא בתור!".

"דודי, הוא מגמיר אותי" היא צרחה בפה מלא, "דודי, הוא אונס אותי ואני גומרת!" היא המשיכה בלי להוציא את הזין שלו מהפה, "כן, זה מה שעושים לשבוייה, אונסים אותה," והפעם היא הפסיקה למצוץ לו, "כן, דודי, אימא גומרת, השבויה גומרת, כן, הנה! עכשיו!" היא גמרה בסערה אבל ראיתי על פניו שגם הוא בדרך לגמור אז "תמצצי!" הפלקתי לה שוב והיא מהרה להכניס את הזין שלו לפה, "תמצצי ותבלעי את כל מה שהבן שלך הולך להשקות אותךְ!".

כאילו הוא היה צריך את האישור הזה ממני כי "אימא סליחה," הוא צרח וראיתי אותו נמתח, "אימא, אני מת על הפה החם שלךְ" ושפת הגוף סיפרה שהוא ירה את המטח הראשון למעמקי הגרון של אימא שלו ו…"אימא, אני מצטער, אימא, אני השבוי שלו, אימא, את יודעת ששבוי חייב לעשות כל מה שאומרים לו" הוא הוסיף בקול מתנצל ושוב הרגשתי את אותם כיווצים חזקים בנרתיק שלה.

היא גמרה פעם שניה, עוד גמירה חזקה שהרעידה את גופה והפכה את הכּוס שלה לְבִּיצָה חמה ומוצפת, "דודי," היא שוב הפסיקה למצוץ וצרחה באקסטזה, "כן, אימא אוהבת את מה שהשקתָ אותה, אימא גמרה את הכל מהפה, כן, אימא לא כועסת, אימא יודעת ששבויים חייבים לעשות כל מה שאומרים להם" ו…."תמצצי לו!" לא נתתי לה להמשיך לדבר ושוב הפלקתי לה עם כפות ידיי על ישבנה והיא מיהרה והכניסה את הזין הרופס שלו לפה.

היא גמרה שוב, פעם שלישית, לפני שגם אני גמרתי. הרגשתי שזה בא לי, שזה עולה במעלה הזין שלי, הפסקתי לפמפם ונעצתי את עצמי הכי עמוק לתוכה, "קחי!" נעצתי חזק עוד יותר ויריתי מטח ראשון של זרע גברי חמים וריחני עמוק בכּוס המיוחם שלה, "קחי!" נעצתי שוב ויריתי עוד מטח של שפיךְ לבן וסמיך עמוק בתוכה, לרגע עצרתי, נשמתי עמוק ו…"קחי!" רוקנתי בתוכה את כל מה שנשאר בביצים שלי, "אל תזוזו!" פקדתי כשנגמר ויצאתי ממנה, צועד שני צעדים לאחור ומביט בטיפות השפיך שלי הנוזלות מהכּוס ומחליקות לאורך הירך שלה.

כדי להעמיד לי מחדש דרשתי מהם למצוץ לי ביחד, אימא ובן כורעים על הברכיים לפני ומטפלים בזין הרופס והרטוב שלי, זה מוצץ והיא מלקקת לי את הביצים ורגע אחרי מתחלפים, הוא מלקק את הביצים והיא מוצצת, ועם טיפול כזה לא פלא שדי מהר הזין שלי התעורר ונעמד מחדש, התרומם ונמתח, התקשה וְהִתְעַבָּה.

"את!" פניתי לאימא, "שבי על הספה כמו שקודם הבן שלךְ ישב!" פקדתי עליה, "ידיים מאחורי הגב ותפתחי חזק רגליים!" הוספתי כשהיא התישבה עם רגלים לא מספיק פתוחות לטעמי, "ואתה!" פניתי לבן, "תעמוד כמו כלב בין הרגליים של אימא ותמצוץ ותלקק לה ת'טוּטָה!" זכרתי איך היא קראה לכוס שלה ותאמינו לי היה הרבה מה ללקק ולמצוץ, גם את אותם שפיך שלי וגם את נוזל הכוס שלה המציף אותו, "כי אני הולך לאנוס אותךָ!".

הוא ירד על ארבע ונכנס בין רגליה, "אימא, סליחה," הוא נישק אותה על שפתי הכוס שלה, נשיקה תאוותנית-קולנית מלווה בליקוק לאורך כל החריץ הרטוב, "הוא מכריח אותי" הוא אמר במין נימת התנצלות והצמיד את שפתיו והתחיל למצוץ לה, לינוק את אותו צוף הממלא את הכוס שלה וכמו שהוא מצץ לא נראה שהוא מתחרט ש"הכרחתי" אותו.

"שבוי! אני הולך לאנוס אותךָ!" נעמדתי מעליו וכופפתי ברכיים, פישקתי בידיי את פלחי ישבנו והצמדתי את ראש הזין המתוח אל פי הטבעת המכווץ.

"בבקשה, שים לי ג'ל, בבקשה, בבקשה, פליז (please)" הוא התחנן.

לזה המאדם לא הכינה אותי אז אלתרתי, "שבוי, אם אני אשים לך ג'ל אתה תגלה לי את כל הסודות?"

"מבטיח, את כל הסודות, רק שים לי ג'ל, בבקשה, פליז" ושמעתי את הפחד בקולו.

הבטתי באימא שלו, בכל אופן היא המשלמת וכמו שהמאדם מזכירה לי לפני כל פעם 'בעל המאה הוא בעל הדעה', היא חייכה וסימנה לי 'כן' עם הראש אז לרגע הזדקפתי, לקחתי את בקבוק הג'ל סיכה שעל השידה וזילפתי לו כמות נדיבה לפי הטבעת, מעסה ומורח ושוב כופפתי ברכיים והצמדתי את ראש הזין לפתח המשומן, "אם עוד לא אמרתי לךָ אז זה מה שאני עושה לשבויים שלי, אונס אותם!" והתחלתי לדחוף לו.

לרגע הפתח הצר התנגד, חסם, אבל לחיצה יותר חזקה והדרך נפתחה בפני וחדרתי לתוך ישבנו, חדרתי לאט, נותן לו להנות מכל סנטימטר של הזקפה המפוארת שלי החודרת לתוך ישבנו ואני אומר להנות כי המאדם הבהירה לי בתדריך לפני המשימה ששלושה דברים הכי עושים לו את זה ואני חייב לעשות לו אותם, לחטוף זין גדול בישבן ולאכול את הפּוסִי של אימא שלו הם שנים מהם שאני נותן לו עכשיו.

"אימא! תראי! הוא דוחף לי לתחת! אימא! הוא אונס אותי!" הוא צרח בקול מיוחם.

"תמצוץ לה!" דחפתי בגסות את ראשו בין רגליה והצמדתי את פיו לכוס שלה, "אמרתי תמצוץ!" הפלקתי גם לו עם כפות ידיי על פלחי ישבנו החשופים, "אני רוצה לשמוע אותה נהנית!" ואז פניתי אליה, "מה את אומרת? קודם אנסתי אותך ועכשיו אותו, אני אוהב לאנוס שבויים ושבויות"

"כן," היא ענתה בקול חרמני, "זה מה שעושים לשבויים" היא גנחה והיה ברור שהלשון שלו עושה עבודה טובה בכוס שלה והיא בדרך לאורגזמה נוספת אז משכתי את הראש שלו לאחור ו"תפסיק!" עצרתי אותו מלהמשיך.

"לא! למה?! תגיד לו להמשיך!" היא צרחה כמי שנשארה וחצי תאוותה בידה.

"לא!" עצרתי אותה כששלחה ידיים ורצתה לאונן, "שבויה, אמרתי כפות ידיים מאחורי הגב!"

"אבל למה?" היא שאלה בקול מתבכיין אבל ציתה ושילבה ידיים מאחורי הגב.

"רוצה שהוא ימשיך?" חייכתי אליה.

"כן" היא התלהבה.

"רק אם גם את תגלי לי את הסודות!" סחטתי אותה.

"אני אגלה, מבטיחה, רק תגיד לו להמשיך, בבקשה".

"תמשיך!" דחפתי את הראש שלו חזרה אל בין רגליה, "ואני רוצה לשמוע אותה נהנית!" חזרתי שוב, "ואת!" חזרתי לאימא, "את אוהבת שהבן שלךְ יורד לךְ?"

"כן" וזה היה כן נהנתני.

"והוא יורד לךְ הרבה?".

"כן" ושוב שמעתי את התשוקה בקולה, "כל יום, כשאני לא במחזור כמובן".

"ומה עוד הוא עושה לךְ?"

"מזיין אותי, הרבה"

"איפה?".

"בכל החורים, גם בתחת, הכי הוא אוהב את התחת שלי" ולמרות שזה לא היה מתוכנן מראש נראה שה-"חקירה" הזאת מחרמנת אותה ושהיא שמחה לשתף פעולה אז המשכתי "ואת אוהבת בתחת?".

"כן" ואני לא יודע אם זה רק מהפינוק שלו או גם מהחקירה שלי אבל היה ברור שהיא מתקרבת לשיא.

"ומי עוד מזיין אותךְ?"

"אף אחד, רק הוא, זאת אומרת רק הוא וכשהוא רוצה שנלך יחד לפה, למאדם, דודי נשבעת לך, אימא לא מזדיין עם אף גבר אחר, רק פה ורק כשאתה מרשה לי".

"ולפעמים הוא לא מרשה לךְ?" התפלאתי.

"כן, כשאני ילדה רעה, הוא מושיב אותי על הכסא ומכריח אותי לראות איך הוא דופק או איך דופקים אותו".

"ואיזה זין את אוהבת יותר, גדול או קטן" שאלתי שאלה מכשילה.

"גדול, הכי גדול" היא צרחה באקסטזה, הפטמות שלה הפכו גדולות וכהות והמבט על פניה בישר שעוד שניה היא גומרת, "דודי, סליחה, דודי אימא אוהבת אותךָ, אימא מתה על הזין שלךָ, אבל אימא שבויה ולאימא אסור לשקר, דודי סליחה, אימא אוהבת שהזין שלך בתוך הכוס שלה, הכוס של האימא שלךָ, הכוס שממנו יצאתָ, דודי אימא גומרת!!" והיא שפשפה חזק את שפתי הכוס שלה בפניו, מורחת עליו את מיץ הכוס שהציף אותה ו…ראיתי איך כל גופו נמתח, שמעתי אותו מתנשף ורגע אחרי הרחתי את הריח של זרע גברי רענן הממלא את החדר, דודי גמר, משפריץ על הרצפה.

נתתי לו רגע לסדר את הנשימה אבל לא הפסקתי לזיין אותו בישבן, "עכשיו אתה," הודעתי אחרי רגע, מפליק על פלחי ישבנו שיהיה ברור שאליו אני מתכוון, שואל אותו כמעט את אותן שאלות, "אתה אוהב שאימא מוצצת לךָ?"

"כן" הוא ענה מיידית.

"והיא מוצצת לךָ הרבה?".

"כן, כמעט כל יום, גם כשהיא במחזור".

"ומה עוד היא עושה לךָ?"

"מזיינת אותי אם הסטראפאון ו…עושה לי רימינג כשאני מבקש" הפתיע אותי.

"ואתה עושה לה רימינג?"

"כן, גם" הוא התנשף ולדעתי התחיל לעמוד לו מחדש.

"ואיפה היא תוקעת לך את הסטראפאון?".

"בכל החורים, קודם בפה, נותנת לי למצוץ לה, ואז בתחת, גם היא אוהבת את התחת שלי" ונראה לי שגם הוא שמח לשתף פעולה.

"וגם אתה אוהב לאכול בתחת?".

"כן".

"ומי עוד מזיין אותךָ?"

"חוץ מאימא ופה אצל המאדם גם רמי, המאמן כושר שלי, ודפנה, השכנה מקומה שבע, דופקת אותי עם הסטראפאון שלה אבל היא גם דופקת את אימא, ורון, הבוס שלי, במשרד, אבל אימא יודעת, נכון אימא?".

"נכון" היא ענתה והסמיקה.

"ומי עוד?".

הוא שתק, לרגע כבר חשבתי שאין יותר אבל אז אימא שלו התערבה "דודי, אתה שבוי שלו, הבטחת לגלות לו את כל הסודות ואתה חייב לגלות לו הכל!" היא נזפה בו.

"יש גם את פרופסור דן, המרצה שלי באוניברסיטה," הוא הסמיק, "קודם הוא מכניס אותי מתחת לשולחן למצוץ לו ואז מכופף אותי על השולחן אצלו במשרד ותוקע בי את חרבו" והוא הסמיק עוד יותר, "אבל גם את זה אימא יודעת, נכון אימא?"

"נכון" היא ענתה, מחייכת חיוך זימתי, ואולי הייתי ממשיך עוד "לחקור" אבל גם אני בן אדם וגם לי יש שיא שמגיע ו…"קח!" נעצתי את עצמי הכי חזק לתוך ישבנו, "קח!!" הוספתי עוד דחיפה חזקה וגמרתי, מטח אחר מטח רוקנתי את הביצים המלאות שלי עמוק בתוך ישבנו, אוחז במותניו, לוחץ ולא זז עד שהזין התרפה והחליק מתוכו.

כשהוא התרומם ראיתי שעומד לו וזה התאים להמשך התכנית שלי רק שלי לא עמד אז "שבויה," פניתי לאימא, "תפתחי רגליים!" נעמדתי בין רגליה המפושקות ונצמדתי אליה, "אני צריך שיעמוד לי, תכיני ת'ציצים שלךְ," ולא הייתי צריך להסביר לה, היא תמכה בכפות ידיה בשדיים הגדולים, הניחה לי לשים את הזין המדולדל והרטוב בעמק שבינם ועטפה אותו בהם והתחילה לעסות לי אותו איתם, "ואתה," פניתי אליו, "תעזור לה, תעשי לי רימינג!"

ראיתי את המבט שאימא שלו שלחה בי, זה לא היה כלול בחבילה שהיא הזמינה, אבל היא רק חייכה, חיוך כזה של 'אתה שובב', והמשיכה לעסות לי את הזין עם השדיים שלה. הבן ירד על ברכיו מאחורי, הרגשתי איך הוא מפשק את פלחי ישבני בידיו, את נשימתו על אחורי, ואז את קצה הלשון שלו המחליק על פי הטבעת שלי, לשון רטובה המנסה לחדור מבעד לפתח המכווץ והרגשתי איך בבת אחת נעמד לי, עוד לא מספיק אבל בדרך הנכונה, אז התחלתי לזיין את השדיים של האימא וזה עבד.

כשהרגשתי שיש לי עם מה לעבוד הכרזתי "שבויים," תוך שאני ממשיך לזיין לה את הציצים, "אתם יודעים מה עוד אני אוהב?" ומייד המשכתי, "שהשבויים שלי מפנקים אותי, "אתְ!" פניתי לאימא, "בתחת שלך עוד לא ביקרתי, גם אני אוהב להתפנן על ישבן טוב," טפחתי לה על הישבן, "תעמדי בפישוק לפני המיטה, תתכופפי קדימה ותשעני עליה עם הידיים!", "קח!" הגשתי לבן את בקבוק ג'ל הסיכה, "תכין את התחת של אימא שלךָ!".

חיכיתי שהוא ימרח לה, יזלף כמות נדיבה ויעסה את הפתח המכווץ, ורק אז ניגשתי אליה מאחור, מכוון בידי את ראש הזין המתוח אל הפתח המשומן, "בוא תראה איך אני משחיל את אימא שלךָ" הזמנתי אותו לעמוד קרוב לצידי והתחלתי לדחוף לה, לאט, נותן גם לה להנות מעשרים-סנטימטר-של-זקפה-גברית-נוקשה-ומפוארת-שלי ולהפתעתי לא הייתי צריך להתאמץ הרבה כדי לחדור לישבנה המוצק, "שבוי, ספר לאימא מה אתה רואה!" פקדתי עליו.

"אימא," הוא התנשף, "אני רואה איך את אוכלת בתחת" הוא הפתיע אותי במילים שבחר, "אימא, הוא אונס אותך שוב, בתחת" ובמין תנועה לא מודעת הוא התחיל לשפשף לעצמו.

"אני לא אונס אותה, אני מתפנק על התחת שלה," תיקנתי אותו כשכל הזין היה נעוץ בתחת שלה, "וקח את הג'ל ותכין גם ת'תחת שלי כי אני הכי אוהב לאכול כשאני מאכיל".

זוכרים את השלושה דברים שהמאדם אמרה לי שהוא הכי אוהב ואני חייב לתת לו אותם? אז שנים כבר נתתי ועכשיו מגיע תורו של השלישי, לדפוק אותי בתחת! ותאמינו לי, אחרי כל הזרגים שאכלתי לאכול את שלו זאת לא משימה קשה בשבילי, אפילו לא בלי ג'ל אבל ביקשתי ממנו שישים לי כדי לא להעליב אותו, כדי שיחשוב שאני חושב שיש לו זין גדול, עד שיעור לחיים שהמאדם לימדה אותי, תחמיא ללקוח.

ראיתי את הניצוץ בעיניו כשאמרתי לו, כשהוא הבין שהוא הולך לזיין אותי בתחת, הרגשתי את החומר השמנוני והקר ואת האצבע שלו המעסה את פי הטבעת שלי, חודרת מעט ומותחת, "עכשיו תפנק אותי, תאכיל אותי ת'נקניק סלמי שלךָ" החמאתי לו שוב.

"פאק!" צרחתי כשהוא התחיל לדחוף לי, ככה זה, גם זין קטן ברגע הראשון כואב אבל הצעקה הייתה מעבר לכל פרופורציה, זיוף לצורכי לקוח מרוצה, "כן, פנק אותי, כן, תדחוף לי ת'זין ש'ך" המשכתי באותו קול חרמני, "כן, אימא'לה, הבן שלך מפנק אותי" המשכתי, "כן, ככה, זיין לי ת'תחת" עודדתי אותו כשהתחיל לפמפם לי את התחת ובכל תקיעה שהוא תוקע אותי אני תוקע את אימא שלו.

האימא נשענה על יד אחת ואת השניה שלחה בין רגליה, החדירה אצבע לכוס והתחילה לאונן, לעשות את עצמה עם האצבע, והרגשתי איך האצבע שלה נלחצה אל הזין שלי כשרק קרום דק מפריד ביננו, "אני דופק אותך בתחת" הוא לחש לי בקול מלא תאווה.

"ואני דופק ת'תחת של אימא ש'ך" עניתי.

"אני הולך להשפיך בתחת שלךָ" הוא המשיך.

"ואני בתחת של אימא ש'ך" לא נשארתי חייב.

"אני מת על התחת שלך, יש לך תחת מעדן" הוא הוסיף.

"גם שלךָ ושל אימא שלךָ, הרבה זמן לא נהניתי מישבנים כמו שלכם".

האימא גמרה, "דודי, אימא גומרת, אימא משפריצה" היא צרחה בגאווה, מודיעה לנו וחוזרת להשען על שתי ידיה, "אימא, זה בא לי!" גם הבן הצטרף והרגשתי איך הוא תוקע חזק ולא זז, "הנה, אימא, עכשיו!" והרגשתי את המטח הראשון נורה למעמקי התחת שלי, "אימא, אני גומר לו בתחת" הוא המשיך והרגשתי עוד כמה מטחים חמימים כאלה לפני שהוא החליק ויצא מתוכי.

"שבוי, בוא לפה!" הזכרתי לו שלמרות שהוא זיין אותי הוא עדיין שבוי והעמדתי אותו בצד בינה וביני, קרוב, "ספר לאימא מה אתה רואה!" דרשתי ממנו.

"שאתה דופק אותה בתחת" הוא לחש.

"ספר לה, לא לי, וחזק, ששנינו נשמע"

"אימא, הוא דופק אותך בתחת"

"כן, אימא, אני דופק אותךְ בתחת, אימא ספרי לנו, של מי הזין יותר גדול, שלו או שלי?"

"שלךָ" היא צרחה בקול מיוחם, "דודי, סליחה, אני שבויה שלו ואסור לי לשקר, דודי, אימא הכי אוהבת ת'זין שלךָ אבל מדדתי ושלו יותר גדול משלךָ"

"כן, אתה רואה," משכתי והוצאתי את הזין כמעט עד הסוף ועצרתי, מצביע עליו ונותן לו לראות, "אתה רואה איך הזין הגדול שלי טוחן את התחת של אימא שלךָ" חזרתי לפמפם אותו, חזק ומהר.

"כן" הוא ענה, מבוייש.

"אז עכשיו ספר לה שוב, מה אתה רואה!"

"אימא, אני רואה איך הזין הגדול שלו טוחן את התחת שלךְ"

"כן, דודי, הוא טוחן ת'תחת של אימא, הוא טוחן ת'תחת שלי, כן, הנה, אימא גומרת, אימא משפריצה" ו…"קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי לתחת שלה ומילאתי לה אותו בכמה מטחים של שפיך לבן וסמיך.

"שבויים, על הברכיים, צמודים!" דרשתי מייד כשיצאתי מהתחת שלה ולרגע ראיתי הפתעה על פניה ואחר כך חיוך, מבינה שזה בונוס שאני מוסיף לפנטזיה שלה. "שבויים," המשכתי כשהם ירדו על הברכיים לפניי צמודים זה לזה, "יש עוד משהו שאני אוהב לעשות לשבויים שלי לפני שאני משחרר אותם" המשכתי ותוך כדי כך ניגבתי את הזין שלי באחת המגבות הלחות שמחכות תמיד בחדר בדיוק בשביל זה, "אבל קודם תעמידו לי אותו, תמצצו!".

שוב הם מצצו לי ביחד, יותר הוא, מוצץ במין תאווה כזאת, לא משאיר ספק בליבי שהוא נהנה ממה שהוא עושה ושהוא מוצץ זרגים מדופלם, בזמן שאימא שלו ליקקה לי את הביצים והפעם לקח קצת יותר עד ששוב נעמד לי, טוב, לא פלא אחרי כל הגמירות שכבר גמרתי.

"תביטו לכאן!" הצבעתי על ראש הזין שלי כשעשרים-סנטימטר-של-הזקפה-הנוקשה-והמכובדת-שלי נעמדה מחדש והתחלתי לעשות ביד מול העיניים שלהם, משפשף את הזין המתוח, ""תפתחו פה גדול" דרשתי כשהרגשתי איך השפיך מתחיל לטפס לו לאורך הזין, משפשף ומכוון בידי אל הפנים של האימא, "פה גדול!" והמטח הראשון נורה ישר על הפרצוף שלה, מתיז רסיסי שפיך על הפנים ובפה, "פה גדול!" הפנתי את הזין לעבר הפנים שלו ויריתי את המטח השני עליו מרסס את פניו באגלי השפיך הלבנים ומצליח להשחיל חלק מהם לפיו, שפשפתי שוב, מכין את המטח השלישי ואותו יריתי על החזה שלה, ריססתי גם את הציצים הגדולים שלה בטיפות השפיך הלבן והחמים שלי, "כן, זה מה שעושים לשבויים לפני שמשחררים אותם" גנחתי בהנאה לא מזויפת ויריתי עוד מטח, הפעם לכיוון הבטן והזין שלו.

"משוחררים" הודעתי להם כשהביצים שלי התרוקנו והתיישבתי על כסא בפינת החדר. היה לאימא תיק עם בגדים חדשים והם התחילו להתלבש ולהפתעתי הם לא התנגבו, השאירו על עצמם את טיפות השפיך שלי וכנראה שהיא ראתה שאני מופתע כי מייד היא הסבירה שהיא רוצה שהמאדם תראה את הבונוס שנתתי להם.

"אימא, אני יכול ללקלק" הבן הפתיע רגע לפני שהיא סידרה את שדיה הגדולים בחזיה החדשה ובלי לחכות לתשובה ניגש וליקק את טיפות השפיך שעל הפטמות.

היא ציחקקה כשהוא ליקק לה, "דודי'לה, אהבת את מה שעשינו?" האימא שאלה כשסיים ללקק את שני שדיה.

"כן אימא, מאד"

"ותרצה שנעשה שוב?"

"כן אימא"

"ומה הכי אהבת?"

"הכל"

"אבל מה הכי אהבת?" היא לא ויתרה.

"הכל אבל הכי אהבתי שהוא אנס אותי וכשליקקתי לך ת'מנוש ו…לאנוס אותו והכי, הכי, הכי כשהוא גמר לי על הפרצוף! ומה את?"

"גם הכל, גם כשהוא גמר לי על הפרצוף והציצים, גם כשאתה ליקקת לי כשהוא זיין אותךָ אבל הכי הכי כשעשינו רכבת וכשהוא תקע אותי בתחת אתה תקעת והאכלת אותו".

כששניהם גמרו להתלבש האימא אספה את הבגדים הקרועים לתיק, "למזכרת" היא ציחקקה, "אני אוהבת לאונן כשהם לפני, מזכירים לי" היא  ניגשה אלי, "תודה," היא נישקה אותי על השפתיים, "על הגשמת פנטזיה יותר טובה מזאת לא הייתי יכולה לחלום" ואני בליבי חשבתי שרק הטיפ שהם ישאירו לי יוכיח לי עד כמה היא מתכוונת לזה.

התאפקתי שלא לצחוק כשראיתי איך הם הולכים, בפישוק וצעדי ברווז כיאה למי שפתחו לו מטריה בישבן. כשהם יצאו הפעלתי את הפלאפון, חיכתה לי הודעה ממיכל: "אני לא מצליחה להרדם, אני צריכה שמישהו יחפון לי ת'ציצי, בוא, יש עוד דברים שאני יכולה לעשות כשאני במחזור".

"בדרך" עניתי, קצר ולעניין.

האימא באמת התכוונה למה שאמרה, הטיפ הנדיב הוכיח את זה, המאדם אמרה לי שהם השתגעו על מה שעשיתי ובמיוחד על איך שעשיתי ושה"בונוס" מצא חן בעיניהם במיוחד ושהאימא שאלה אם אני ארצה לעשות את זה שוב רק שהפעם הבן שלה צריך לנצח ואחרי שהיא הוסיפה גם כמה היא מוכנה לשלם בשביל זה לא היססתי להגיד "כן".

מיכל קפצה עלי שהגעתי, נתלתה ונישקה אותי על השפתיים, "תודה שבאת, התגעגעתי" והיא נישקה אותי שוב על השפתיים, נשיקה תאוותנית עוד יותר ואני התמסרתי, "אני מצטערת, זה עוד לא ממש נקי, אולי עוד יומיים, אינשאללה, אבל אני אפצה אותךָ" הבטיחה, "עכשיו לך להתרחץ, אני מכינה לךָ אקספרסו" ככה היא קוראת לאספרסו שהיא מכינה במכונת ה'נספרסו' אולי כי זה מוכן מהר ובלי מאמץ.

כשיצאתי, רחוץ ועירום, היא ישבה מולי ורק תחתוני הסבתא שהיא לובשת בזמן המחזור לגופה ולא יכולתי שלא להתפעל שוב מהציצים המדליקים שלה אז ניגשתי ונישקתי לה אותם, "אני מת על הציצים שלךְ" לחשתי לה ונישקתי אותה על השפתיים והפעם היה תורה להתמסר.

לא רק 'אקספרסו' חיכה לי על השולחן גם פרוסה נדיבה של מילפיי, עוגה שכבות של בצק עלים עם מילוי קרם פטיסייר משובח  שהיא יודעת שאני משתגע עליה. "אם תספר לי מה עשית היום אני אמצוץ לךָ" היא חייכה אלי.

"תתכבדי" פישקתי רגליים והצבעתי על הזין שלא היה במיטבו.

סיפרתי לה והיא מצצה לי, מדי פעם עוצרת, שואלת שאלת הבהרה וממשיכה למצוץ. כל כמה משפטים הייתי מפסיק לביס ולגימה וממשיך, לאט לאט הזין הלך ותפח, נמתח והתקשה, ולפי המציצה שלה, וזה שהיא התחילה למזמז לעצמה את הפטמות, הבנתי שהסיפור שלי מחרמן אותה ברמות.

"זה מה שאני רוצה שתעשה לי עכשיו!" היא הפתיע אותי כשסיפרתי לה איך גמרתי להם על הפרצוף, "תגיד לי לפני שזה בא לךָ, אני רוצה שתגמור לי ככה על הפנים והציצים" אז זה מה שעשינו, כשהרגשתי שאני הולך לגמור נעמדתי והתחלתי לשפשף לעצמי, היא, עדיין על הברכיים, התקרבה יותר ו…"תתכונני!" גנחתי ומטח ראשון ריסס לה את הפנים, "הנה עוד אחד בא!" הודעתי והפעם כיוונתי על השדיים שלה שכוסו באגלי שפיך לבנים, "והנה עוד אחד" והפעם כיוונתי לפה הגדול שהיא פערה.

"אכפת לךָ שאני לא אתרחץ?" היא שאלה כשהלכנו לכיוון המיטה שלה, "אני רוצה לשמור על הריח שלךָ" היא הסמיקה.

אותו לילה ישנתי איתה במיטה, שכבנו כפיות, הגב שלה לחוץ לחזה שלי והיד שלי מחבקת וחופנת לה שד. בבוקר היא מצצה לי את זקפת הבוקר שלי רק שהיא הפסיקה רגע קודם ועשתה לי ביד כי "אני אוהבת לראות את המזרקה שלךָ" היא ציחקקה מעט במבוכה.

את האימא והבן פגשתי שוב בערך שבועיים אחרי, התחיל כמו בפעם הראשונה, כשהם דגו אותי, הפעם הבן חיבר את רצועת ההובלה לקולר והוביל אותי אחריו, אחר כך עשינו תחרות רק שהפעם לא למי יש זין יותר גדול אלא מי פותר את החידה של אימא, וברור שזה היה משחק מכור, ועשינו בדיוק את מה שעשינו בפעם הקודמת רק שהפעם אני והאימא היינו השבויים, אני זה שהרים ידיים, ביקש רחמים והתחייב לעשות  כל מה שהוא ירצה, אני זה שאכלתי בתחת משניהם, כן, הפעם האימא הגיעה עם הסטראפאון שלה ועשתה אותי ואותו, אני זה שליקקתי ופינקתי אותה כשהוא דפק אותי ומצצתי לו כשהיא זיינה אותי, אני גם זה שעמד עם פה פתוח על הברכיים וחטף שפיך לפרצוף אבל שניהם גם לא ויתרו על ביקור יסודי של העשרים סנטימטר שלי בעכוז שלהם ו…גם הפעם חיכה לי טיפ נדיב אצל המאדם.

לחלק ששי ואחרון >>>

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

©[i] M.I.L.F = Mother I'd Like to Fuck

Loading

4 מחשבות על “להיות זון: 5. מנויישים”

  1. השימוש בדימוי של שבויים בתקופה כזו, מיותר ומעורר פלצות.

    הגב
  2. יפה אהבתי
    מאוד אוהבת את שילוב של אמא ובן חבל שזה לא היה ארוך ומפורט יותר.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן