המאלפת פרק 1 היכרות

ג'ני היתה סטודנטית מבריקה. באוניברסיטה היוקרתית בה למדה וטרינריה היא היתה מצטיינת בכל שנה מחדש והסגל כמו חבריה לספסל הלימודים ראו לה עתיד מזהיר. היא למדה מעט מאוד ויכולת הקליטה המהירה שלה אפשרה לה להתרכז מעט בלימודים והרבה באהבתה הנוספת. כשחברים ביקשו ממנה להצטרף לקבוצת לימוד היא היתה עונה בצחוק שהיא עוסקת רק ב"לימוד מעשי" שהיה אהבתה הנוספת. ג'ני שהיתה צעירה נאה ומושכת היתה נימפומנית חסרת תקנה. היא היתה בגובה 172 ס"מ שיערה השטני היה חלק וארוך שדיה היו מלאים אבל עדיין די מוצקים, הערווה שלה היתה נקיה משיער והתחת שלה היה עגול ודשן אבל לא שמן. היא תמיד התלבשה מאוד פרובוקטיבי, בקיץ מכנסוני ג'ינס מינימאליים  עם חולצות בטן חושפניות ולרוב בלי חזיה. היא תמיד אמרה שתחתונים וחזיה רק דוחים את ההנאה ולכן הם מיותרים. בחורף היא היתה לובשת טייצים שהיו מתוחים עמוק אל תוך מפשעתה חושפים את מתארי הערווה והתחת הסקסיים וגם אז מתחת לסוודרים מחמיאים לבשה חולצת בטן מינימאלית או כלום…

את זמנה הפנוי (והיה לה המון זמן כזה) היא בילתה בפעילות מינית ללא הפסקה, עם בנים ובנות ביחידים וקבוצות, היא תמיד אמרה שהדאגה הכי חשובה שלה בכל בוקר היא מי יענג את גופה היום. ככה עברה ג'ני את שנות הלימודים באוניברסיטה עד לשנה האחרונה בה החלה לבצע סטאז' בקליניקה של אדגר אדגר היה וטרינר מבוגר וראה בה את השותפה הצעירה שלו לעתיד. בפרבר היוקרתי בו היתה ממוקמת הקליניקה היו המון משפחות עשירות שהשקיעו הון בחיות המחמד שלהן והקליניקה שגשגה במשך 35 שנות קיומה.

ג'ני הצטרפה אל הצוות הקטן, ובתור הזוטרה ביותר היתה מבצעת לצד העבודה היום יומית משמרות לילה להשגחה על החיות שאושפזו בקליניקה לצורך טיפולים ארוכים. אדגר ידע תמיד שכשג'ני נמצאת בקליניקה, הוא יוכל לישון בשקט ואיש לא יקרא לו, פשוט בגלל כישוריה הטובים.

בקליניקה היתה חצר מקורה שבה היו תמיד כמה כלבים בדרגות החלמה שונות שגם בהן היה צריך לטפל. היה שם גם רוטווילר צעיר בן שנה וחצי שכבר היה גדול מאוד אבל חמוד ושובב. הוא נפצע בתאונה מספר חודשים לפני והיה חסר בעלים, אדגר שמר עליו עד שיימצא לו בית. ג'ני אהבה אותו מאוד והוא אהב אותה, תמיד כשהיתה מגיעה הוא היה פוגש אותה בשמחה וקופץ עליה כדי ללקק ולשחק איתה. לכלב קראו ג'ופיטר וג'ני קראה לו ג'ופ. ג'ופ ידע שבמשמרות הלילה של ג'ני הוא יהיה איתה במשרד ויהנה מחטיפי כלבים כל פעם שהיא תקום מכיסאה.

לילה אחד, מעט אחרי חצות, הגיעה אל ג'ני הודעת  וידאו בווטסאפ. שלי היתה חברה טובה של ג'ני, היא היתה שותפתה לחדר במעונות והעניקה לה את הנסיון הלסבי הראשון. שתיהן אהבו בנים אבל ידעו כמה טוב יכולות לעשות נשים זו לזו ונהנו מאוד ביחד. לשלי היה גוף משגע היא היתה נמוכה מג'ני ב 10 ס"מ שיערה המתולתל כמו קפיצים קטנים גופה הדשן מקומר במקומות המכונים, שדיה מעט כבדים והיא, כמו ג'ני, שידרה מיניות אינסופית.

מהרמקול של הטלפון בקע השיר "wish you were here"  של פינק פלויד, ועל המסך נראתה שלי, רגליה מונפות על ידי השכמות הרחבות של כריס אשר פישקו אותה פישוק רחב, ובמרכז הצילום כריס מלקק את הכוס של שלי ויונק אותו כשידיו מועכות את שדיה. היד המצלמת של שלי רעדה כשגלים של תשוקה זרמו במורד גופה והציגו את בטנה מתעוותת בנחשולים המקדימים אורגזמה. היא גנחה ואמרה לג'ני, המלקק הכי טוב בעולם כאן איתי ואת במשמרת וכשסיימה לדבר התפוצצה באורגזמה מטלטלת הצליחה לצלם את פניו של כריס נשטפים בנוזלי השפיכה הנשית שלה.

ג'ני שישבה מול המחשב נרטבה מיד, רגליה נפשקו מעצמן והיא החלה מלטפת את השפתיים הבשרניות של הנרתיק שלה, חשה בלחלוחית המתפתחת. זה היה נעים ומרגש. ג'ופ ששכב בפינת החדר הריח ריח שלא היה רגיל בו, הוא קם מייד אל האדונית שלו שממנה עלה הריח, נכנס אל מתחת לשולחן ועקב באפו אחרי הריח אל מפשעתה של ג'ני. ג'ני היתה מודעת אליו אבל לא צפתה לאף הקריר והמחוספס בין רגליה, היא הוציאה את אצבעה מן המכנסונים, ולשונו של ג'ופ רפרפה עליה ומייד אחריה על מפשעתה. ג'ני נבהלה היא אמרה סטופ ונסתה לסגור את רגליה אבל הכלב היה נחוש, הוא נדחף בין רגליה וליקק בכוח. ג'ני דחפה ואז קרה הבלתי יאומן, ג'ופ חשף שיניים ונהם עליה, תובע לעצמו את המיצים שלה.

ג'ני נבהלה, פשקה את רגליה והכלב החל דוחף לתוכה את לשונו. זה היה מדהים, העצמה החייתית, המעשה האסור וההנאה המינית השתלבו לטירוף של ייחום חייתי. ג'ני פתחה את כפתורי המכנס והורידה אותו למורת רוחו של הכלב שהיה חסר סבלנות ורצה לטעום עוד את אדוניתו. היא הרימה עכשיו את רגליה גבוה חושפת בפניו את החריץ שלה מהרקטום עד לשיפולי הבטן ונתנה לו ללקק ולשתות אותה. זה היה אלוהי, הרבה יותר טוב מכריס. הכלב העמיק את לשונו אל תוכה מחכך את האף הקריר בדגדגן המגורה וגרם לה לאורגזמה שכמוהה עוד לא היתה לג'ני. היא השפריצה עליו וצרחה בעונג כשנחשולי העונג שוטפים את גופה. ג'ני היתה נבוכה, על הרצפה היתה שלולית שלה והיא קמה להביא כלי ניקוי כדי להעלים את הראיות למה שהיה כאן.

ג'ופ הלך אחריה וכשהביאה את הדלי והסמרטוט והתכופפה על ארבע כדי לנגב את הרצפה הרגישה אותו שוב, היא עדיין לא היתה לבושה ועכשיו לשונו רפרפה לה על הדגדגן ואפו חפר לה את השושנה החביבה שברקטום. היא נרטבה שוב והופתעה שוב. הכלב ניסה לטפס עליה עכשיו כמו כלבה. היא ניסתה להתחמק אבל הכלב הנחוש שוב חשף את שיניו והבהיר לה מי הבוס. הוא חזר ללקק אותה עד שבשלב מסויים החל לטפס שוב. היא יכלה לחוש את הנדן השעיר שלו מתחכך בעכוזה כאשר הזרג הגרמי החל להשלף ולהכות על שפתי הנרתיק. ג'ני חשה מושפלת ובזויה אבל סקרנית ומיוחמת והחלה לומר לו פאק מי פאק מי ג'ופ. הכלב המשיך לחפש דרכו לתוכה ואז זה קרה. הזרג הקשה החל לחדור אל נרתיקה מעמיק עוד עם כל תנועה. זה היה מדהים, ג'ני לא חוותה עצה כזו עם אף גבר שזיין אותה, הרוטווילר חבק את צתניה ברגליו הקדמיות ודחק עצמו לתוכה בעצמה גוברת. ג'ני הרגישה מלאה בזרג הגרמי שחדר עמוק לתוכה שפתי הערווה שלה נמתחו ובשיא החדיר ג'ופ אל תוכה את הכדור שבבסיס הזרג שלו. הוא הפסיק לנוע והיה נעוץ בתוכה. ג'ני היתה משותקת היא לא יכלה לזוז והזרג של ג'ופ לא יכל לצאת מתוכה. הוא ירה אל אחמה מטעני זרע אדירים וג'ני יללה בעונג הכאב החייתי ביחד עם המעשה האסור והעונג היו מסעירים מכל מה שידעה עד כה. ג'ני חשבה שעליה לשלוח לשלי סרט שיראה לה מי הוא באמת הזיון האולטימטיבי.

היא הייתה נבוכה והחליטה לשמור את הנסיון לעצמה..החדשים הבאים היו מסעירים, בכל פעם שג'ופ הריח את ריח התאווה של ג'ני הוא היה מגיע כדי לענג אותה. כל שיחת טלפון חמה בשעת לילה מאוחרת או כל סדרת תמונות ששלי שלחה לה היו נגמרות בזיון מדהים עם ג'ופ.

לג'ני היה שעשוע חדש, בין כל הגברים והנשים שאהבה לאכול היה לה מאהב על ארבע.

המאלפת פרק 2

Loading

11 מחשבות על “המאלפת פרק 1 היכרות”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן