להיות זון: 1. הזוג המוזר

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

אזהרת מסע: הסיפור בן 6 חלקים שיפורסמו אחד לשבוע ביום שישי!

יומיים אחרי שהִזְדַּכֵּיתִי סופית על כל מה שהיה לי ביחידה, ויום לפני שאני גוזר את החוגר בבקו"ם, ביליתי את היום החופשי בלתפוס גלים עם הגלשן שלי, וכשיצאתי מהים גיליתי בוואטסאפ (WhatsApp) ההודעה מדור, החבר הכי טוב שלי, "רוצה להיות זון?".

להיות זון? לא הבנתי, ניסיתי לבדוק אם מדובר בטעות הקלדה ואני יכול לתקן ולהבין אבל כשהתיאשתי שלחתי אליו חזרה הודעה "זון??".

התשובה הגיעה מייד, "כן, זון, אתה יודע, הזכר של זונה 😊😊😊" ועוד לפני שהספקתי להגיב נכנסה עוד הודעה, מועברת, "דרושים גברים ונשים אחרי צבא לעבודה מאתגרת, יכולת לקיים יחסים גם עם גברים וגם עם נשים חובה! שעות עבודה לא שגרתיות, כולל שבתות, תשלום נדיב מאד, למעוניינים …053-41" ואת המספר המלא אני לא מפרסם מסיבות מובנות.

אני חושב שבלי שהוא היה מציין זון או זונה לא הייתי עולה מייד על משמעות ה'יחסים עם גברים ונשים' אבל כשהיה לי ברור עניתי לדור "מה נראה לךָ?".

"למה? תחשוב על זה, יותר טוב להסריח מדלק בעבודה מועדפת? גם לזיין וגם לקבל על זה כסף, מה יותר טוב מזה? אני הייתי קופץ על זה רק שאני עדיין לא משוחרר".

את דור פגשתי בצבא והוא הפך לחבר הכי טוב שלי. מכירים את הבדיחה על המרוקאי שנשר מקורס טייס? לא חשוב, אני אספר: מרוקאי אחד עף מקורס טייס, שאלו אותו לאן הוא רוצה שיציבו אותו והוא ענה לנ"מ, אם אני לא טס אף אחד לא טס😊 הוא הסביר ולא! אני לא צוחק על מרוקאים! גם אני מרוקאי, אומנם ההורים שלי נולדו בארץ אבל סבא וסבתא שלי משני הצדדים עלו ממרוקו ועד היום אימא שלי ואבא שלי ממשיכים להתווכח מי יותר מכובד? הוא שהוריו הגיעו ממקנס או היא שהוריה הגיעו מפאס, ו…גם אני עפתי מקורס טייס, ולא בגלל שם המשפחה שלי! ו…גם אותי שלחו לנ"מ, רק שאותי לא שאלו קודם, ושם, בקורס 'כיפת ברזל', פגשתי את דור ומאז היינו ביחד, גם בקורס וגם אחר כך בסוללה, גרים באותו חדר.

כבר מהשבת הראשונה שנשארנו דור הסביר לי שהוא בי, בי-סקסואלי, עושה סקס גם עם גברים וגם עם נשים, אני התעקשתי שאני סטרייט וזה לא הפריע לנו להפוך לחברים עד שברגילה אחת ירדנו יחד לאילת, גרנו בחדר קטן באיזה מלון פשפשים כי בית החייל היה מלא והייתה שם רק מיטה זוגית שחלקנו ו…דור הצליח לשכנע אותי לנסות, "מה כבר יקרה? מקסימום תגיד 'לא' ונפסיק, אף אחד לא יידע, מבטיח" הוא הבטיח לי וניסינו.

להתפשט על ידו לא הייתה לי בעיה, זה קרה הרבה במקלחת בבסיס, קודם הוא מצץ לי ודווקא אהבתי את זה, הוא ידע למצוץ שהלוואי והרבה בחורות היו מוצצות לי כמוהו, ואפילו דרש שאני אגמור לו בפה, מעשה שהרבה בחורות לא היו מוכנות לשמוע עליו. אחר כך הייתי מובך קצת כשאני הייתי צריך למצוץ לו, לדעתי הסמקתי כמו סלק, אבל גיליתי שזה בכלל לא נורא כמו שחשבתי וגם הפחד הגדול שאני אקיא כשהוא יגמור לי בפה לא קרה, הוא גמר, נכון די מלוח, אבל בלעתי כמו גדול, כמו שהוא רק קודם בלע את שלי.

למחרת עלינו עוד שלב, שוב הוא נתן לי להיות הראשון שדופק אותו, שכב על הבטן, פישק את פלחי ישבנו, ביקש שאזלף לו כמות נדיבה של ג'ל סיכה ארומטי לרקטום "כי יש לך זין גדול במיוחד" חייך והסביר, והזמין אותי לתקוע אותו ו…לתקוע בתחת אני אוהב, עשיתי את זה כבר עם כמה בנות לפני, אבל התחת שלו היה מעדן, מוצק והיה גם את השפשוף הזה, הנעים והחמים, כשפי-הטבעת שלו נמתח סביב הזין שלי ופשוט נהניתי, נהניתי גם לגמור לו בפנים, למלא לו את התחת בשפעת זרמתי החמימה רק שאחר כך הגיע תורי להיות השקע ושוב חששתי, מה אם יכאב לי? אבל דור ידע בדיוק מה לעשות ונכון, כאב כשהוא חדר לתוכי, הוא הזהיר אותי קודם, אבל לא כמו שחששתי, אולי כי הזין שלו קטן משלי, ומהר מאד הכאב נחלש עד שכמעט לא הרגשתי ואפילו התחלתי להנות, עובדה, כשהוא ירה בתוכי את מטענו החמים עמד לי מחדש, זקפת אדירים שהוא שמח לעשות לי ביד כדי לעזור לי לפרוק אותה.

"אהבת" דור קבע אחר כך, כששכבנו על המיטה פשוקי אברים.

"אהבתי" הודיתי.

"אמרתי לךָ שנחבא בךָ בִּיסֶקְסוּאָלִי לא קטן," הוא ציחקק, "שגם אתה נמשך לשני המינים אבל מדחיק," הוא המשיך והכריז בגאווה, "זה היה כתוב לךָ על המצח" וכל מה שנותר לי זה להודות שטעיתי, שאני בי, דו-מיני, רק שכבר למחרת יצאנו ודגנו לנו שתי תיירות מנורבגיה וטחנו אותם דק-דק, אולי כדי להזכיר לעצמנו שאנחנו לא הומואים, שאנחנו אוהבים לזיין גם בנות.

המשכנו לחגוג ביחד גם בהמשך אבל לא בבסיס! עשינו את זה עם בנים ובנות, דור ידע איך לדוג אותן, בנות שנותנות, היה לו חוש ריח כזה ואני נהניתי מהדיג שלו ולמדתי ממנו כמה טריקים ומשפטי פתיחה שעובדים. דור גם לקח אותי לכמה 'מסיבת נקניקיות', ככה הוא קרא לאותן מסיבות של גברים עם גברים, והסתבר שעם זין גדול כמו שלי רובם העדיפו שאני אהיה התקע והם השקע למרות שמדי פעם הייתי חייב לשלם את המס והם תקעו גם אותי.

תאריך השחרור שלי היה ארבעה חודשים לפני דור, בגלל הקורס טיס, לחתום קבע לא הסכמתי אבל אחד הדברים שהחלטנו לקראת השחרור שלי זה שאני אחכה לו עם הטיול הגדול ככה שפתאום מה שדור אמר לי, שעדיף לזיין וגם לקבל על זה כסף, התאים לתכנית שהייתה לי לחסוך בארבעה חודשים האלה עוד כסף לטיול כי אין לי אבא טחון כמו לדור.

צלצלתי למספר בהודעה שדור העביר לי. ענתה לי בחורה שנשמעה צעירה ואחרי כמה שאלות, במיוחד כאלה שיהיה ברור שהבנתי במה מדובר, היא הזמינה אותי לפגישה אז שלחתי מסרון  לדור "קיבלתי את עצתךָ, דיברתי איתה ומחר פגישה" ואחרי רגע הוא שלח לי הודעה חזרה "סבבה, עשית בשכל".

למחרת השתחררתי, גזרתי את החוגר כמו שקוראים לזה, והפכתי אזרח. בערב נסעתי לפגישה בוילה גדולה מוקפת חומה באזור יוקרתי. לפי הקול הבחורה שקיבלה את פני לא הייתה זו שאיתה דיברתי בפלאפון, נראתה לי מאד צעירה והפתיע אותי כשהיא הציגה את עצמה כעורכת דין והחתימה אותי על טופס שמירת סודיות דרקוני לפני שהכניסה אותי לחכות עד שהבוסית תגיע לדבר איתנו בסלון ענק שבו ישבו עוד כמה בנים ובנות.

אחרי הצטרפו עוד ובסוף היינו ארבע בנות וארבעה בנים, חוץ משניים שהכירו ודיברו ביניהם כל השאר היו זרים וכמוני הסתגרו בעצמם, לא מדברים.

ההפתעה הבאה הייתה כשהעורכת דין נכנסה ואיתה עוד בחורה גבוה וכמו שהאמריקאים אוהבים להגיד הלסת נפלה לי לרצפה, היא הייתה מהממת, חלומו הרטוב של כל גבר, כאילו לקחו את הדברים הטובים מגל גדות, בר רפאלי ויעל שלביה ושילבו ביניהם, וגם השמלה שלבשה, שימלת מיני אדומה וצמודה שאפילו לי, ההדיוט, ברור שהיא תפורה על פי מידותיה, הבליטה יותר את חמוקיה ואת הרגליים הארוכות והחטובות שהסתיימו בנעלי סטילטו אדומות עם עקב גבוה ודק שהוסיפו לסקס אפיל שלה ולידה עורכת הדין נראתה עוד יותר קטנה ואפרורית בתלבושת תלמידת תיכון הלא מחמיאה שלה, חולצת כפתורים גדולה בצבע תכלת שרק סמל התיכון חסר עליה, חצאית קפלים כחולה, אומנם קצרה שבבית ספר לא היו מאשרים, משקפים גדולים, שאחר כך גיליתי שהם רק תפאורה, ושתי קוקיות שהעניקו לה את מראה הילדה התמימה.

"שלום," הגבוהה נעמדה מולנו, "השם שלי לא חשוב כי אתם תקראו לי המאדם," והיא הדגישה את ה' הידיעה במאדם, "זאת רעות," היא הצביעה על עורכת הדין, "אם תרצו הסגנית שלי ומה שהיא אומרת לכם זה כאילו אני אמרתי!" הוסיפה בקול תקיף, "כולכם יודעים למה אתם פה, כולכם חתומים על סודיות אז בוא נתחיל ישר בתכל'ס, בואו תעמדו פה מולי".

היה רגע של מבוכה כזה ובסוף הסתדרנו מולה בשורה כמו שהיא רצתה, בנים משמאל ובנות מימין.

קודם היא חזרה שוב על מה שידענו, הפעם במילים ברורות, לא ברמזים, "המוטו שלנו זה שלא אומרים 'לא' ללקוח, הלקוח מסכם מולי מה הוא רוצה וכך גם נקבע המחיר ומה שסוכם מולי יכובד! ולמען הסר ספק דבר אחד לעולם לא יסוכם, סאדו-מאזו עליכם, אם הוא רוצה שנעשה לו את זה עליו יש מי שמתמחים בזה, לא כל אחד מכם, ורק הם יעשו! ואם זה לא מספיק ברור, בעיקר לכם הבנים," היא חייכה לעברנו, "לרדת לאישה זה טריוויאלי אבל אם גבר רוצה שתמצצו לו אתם תמצצו, ואם הוא או היא רוצים לתקוע אתכם אתם תפתחו לכבודם את התחת וכנ"ל אתן הבנות," והפעם היא חייכה לעברם, "ואם זה לא מתאים למישהו עכשיו זה הזמן לעזוב!" היא עצרה וראיתי את אחד הבנים מסמיק, ממלמל "לא מתאים לי" מובךְ, ורעות, העורכת דין, ליוותה אותו החוצה תוך שהיא מדברת איתו.

המאדם חיכתה עד שרעות תחזור ורק אז המשיכה. "נשאר לעשות עוד כמה בדיקות אז תתפשטו" והיא אמרה את זה בטון שלו ורגוע כאילו אין יותר טבעי מזה מלדרוש מאתנו להתפשט ככה בפני כולם.

הייתה דממה, כולם לא זזו, רק מחליפים מבטים מופתעים, אולי מחכים שמישהו אחר יתחיל אבל אף אחד לא רצה להיות הראשון, "תתחילו להתרגל לזה, לעמוד עירומים בפני לקוחות זה הבייסיק של הביזנס שלנו, מה את אומרת רעות? נראה להם איך עושים את זה בסטייל?" והיא שלחה ידיים לאחור והתחילה לפתוח את רוכסן השמלה שלה בזמן שרעות, בלי למצמץ, התחילה לפתוח את כפורי החולצה שלה.

כשהשמלה שלה נשרה לרצפה גם אני הצטרפתי, ראיתי את החיוך שלה לעברי, הייתי הראשון וכנראה שהרווחתי אצלה נקודות ואחרי גם האחרים התחילו.

כשרעות עמדה עירומה, לא מנסה להסתיר כמו חלק מאיתנו, ראיתי שלא הערכתי אותה נכון, היא הייתה קטנה, פֶּטִיִטְ(petit) כזאת, עם מותניים צרים, ישבן מעוצב ובעיקר שדיים גדולים שהחולצה עד עכשיו קצת הסתירה, שדיים ענקיים בפרופורציה לגוף הקטן שלה, גדולים ועדיין זקופים גם בלי החזייה שהורידה, ורק שתי הקוקיות המשיכו להעניק לה את אותו רושם של ילדה תמימה.

"נתחיל בבנים" המאדם נעמדה מולנו, עירומה, "אנחנו צריכות קודם למדוד אתכם אז בבקשה תעמידו לכם אותו, תשפשפו עד שיגיע למקסימום אבל לא לִגמור כי אנחנו צריכות למדוד!" וכשלרגע השתהינו, שוב כל אחד לא רוצה להיות הראשון, היא זרזה אותנו עם "נו, אין לי את כל היום!" נוזף וכשזה לידי התחיל גם אני התחלתי ובינתיים היא עברה לבנות, "בנות, אחד הדברים שגברים אוהבים לעשות לנו זה לבדוק לנו שמן, רעות, תראי להן איך עומדים לבדיקה!" ורעות נעמדה מולן בפישוק, שילבה את אצבעות כפות ידיה על העורף, מתחה מרפקים לאחור והציגה לראווה את שדיה, "בדיקת שמן" המאדם נעמדה מולה, חפנה את הכוס שלה ודחפה לה אצבע, "רואות?" היא שאלה את הבנות כשהאצבע מפמפמת בכוס של רעות שלא זזה, גם לא ניסתה לברוח, רק עמדה וחייכה לעברה, "ככה גם אתן צריכות לעמוד, לתת להם לבדוק לכן שמן ולחייך כאילו קיבלתם מהם הרגע פרס גדול".

"רעות, תתחילי לבדוק אותם" היא הצביעה עלינו, הבנים, ולהפתעתי רעות ניגשה לשולחן שבצד והביא משם סרגל פלסטיק, "תעמדו לבדיקה, כמו הבנות!" רעות חייכה לעברנו, "כן, גם לבנים אוהבים לבדוק את הסחורה" היא ציחקקה ואחד אחרי השני עברנו לאותה עמידה והיא ניגשה לראשון והניחה את הסרגל מתחת לזין שלו, "שש-עשרה", היא הודיעה בקול, חזרה לשולחן ורשמה משהו בדף שהיה מונח שם והוציאה מקופסה מין שקית בד כזאת עם רצועות גומי עבות, "אלה בגדי העבודה שלכם" היא חזרה לאותו גברבר שמדדה לו את הזין, "ככה לובשים את זה" היא הכניסה את הזין והביצים אל תוך השקית וסגרה את רצועות הגומי על ישבנו עם קרסים כמו שבנות סוגרות חזייה ועברה לשני.

בזמן שרעות מדדה לנו, הבנים, המאדם תרגלה את הבנות בבדיקת שמן, "זזת!" היא גערה בבחורה שסגרה רגליים והתכופפה ברגע שהיא חפנה את הכוס שלה, "שוב זזת!" היא גערה בה שוב אחרי הנסיון השני, "יותר טוב" המאדם נשמעה קצת יותר מרוצה כשבפעם השלישית היא לא זזה, "רק איפה החיוך?" היא חייכה לעברה כשהיא מפמפמת לה בכוס עם האצבע ורק כשזאת חייכה היא עזבה אותה, ניגשה לקופסה שעל השולחן והוציאה משם חוטיני וחזיה, "בגדי העבודה שלך, תמדדי!" היא נתנה לה והחוטיני היה בעצם משולש בד קטן שבקושי הצליח להסתיר לה את שפתי הכוס, לא מעבר לזה, וסרטי גומי דקים להחזיק אותו במקום והחזייה עוד יותר מהממת, כזאת שתומכת ומציגה לראווה אבל לא מכסה.

"שש עשרה וחצי" רעות הודיעה בקול אחרי שמדדה גם לבחור השני, "זה בסדר, אתה מעל הממוצע" היא חייכה אליו כשראתה שהוא מסמיק ושוב בזמן שהמאדם עושה את תרגיל בדיקת השמן לעוד בחורה היא הביאה לו את אותה שקית-תחתונים והדגימה לו איך הוא מצליח לחבר את הקרסים בגומי המתוח על התחת שלו.

הגיע תורי, ראיתי את רעות נעמדת מולי ומחייכת, "מאדם, את תאהבי את זה," היא ציחקקה, "תשעה עשר סנטימטר וקצת!" היא הכריזה בקול מתפעל אחרי שמדדה לי, "את חייבת לראות" והמדאם ניגשה אלי, לרגע שקלה לי את הביצים ונגעה לי בזין ושוב מדדה, "עכשיו זה עשרים, ותראי גם ת'עובי, מרשים" ושמעתי את הערכה בקולה, "יש פוטנציאל, יש מה לעשות עם זה, תמשיכי" פנתה לרעות וחזרה לתרגל את הבנות בזמן שרעות נתנה לי ללבוש את בגדי העבודה החדשים שלי.

כשכולנו עמדנו בשורה, לבושים בבגדי העבודה שלנו, המאדם שוב שאלה אם יש למישהו בעיה עם התלבושת הזאת או אפילו לעמוד עירומים ודאגה שכל אחד מאיתנו יענה ולא סתם ישתוק ורק אז היא הודיעה שבקרוב היא תתקשר ותזמין אותנו, לחלק זה יקח כמה ימים ולחלק אולי אפילו מחר ו…אני הייתי בחלק של מחר!

"פנוי לעבוד הערב?" הגיעה אלי הודעה מהמאדם למחרת בערך בתשע בבוקר.

"פנוי" עניתי.

"תגיע לוילה בשבע בערב, עבודה עד מאוחר נדאג לךָ למונית חזרה" והרגשתי איך בבת אחת נעמד לי אז לקחתי את הגלשן שלי והלכתי לים, להירגע.

הגעתי בשבע ורעות קיבלה את פני. לא הייתי ראשון אבל חיכו לעוד כמה אז ישבנו בפינת האוכל הגדולה ושתינו קפה עם עוגיות חלבה. כשכולם הגיעו, וחוץ ממני הייתה רק עוד אחד מאתמול, גם המאדם הצטרפה, עדכנה מה הולך להיות הערב חילקה לנו "בגדי-עבודה" והפעם הצטרף אליהם גם קולר לצוואר, "מי שיבחר בכם יצמיד רצועת הובלה ויקח אותכם לחדר שלכם" הסבירה לנו, החדשים, "ושם תעשו כל מה שהוא או היא מבקשים ממכם, אצלנו לא אומרים לא!" הזכירה ושלחה כל אחד מאיתנו לחדר שבו הוא או היא "יעבוד" הלילה, להתלבש ולהתכונן, ולהפתעתי היא אמרה לי להצטרף אליה לחדר שלה ובדרך הסבירה לי שהלילה אני עובד איתה, יש זוג אח"מים שאותם אנחנו נשרת יחד, כאלה שמוכנים לשלם הרבה כסף כדי שגם היא, המאדם, תשתתף! והסבירה לי מה הולך לקרות ומה היא מצפה ממני ו…"תתלבש!" היא הצביעה על בגדי העבודה שלי ובעצמה התחילה להתפשט, "מה? הערב עוד תראה אותי הרבה עירומה" היא צחקה למראה ההפתעה על פניי.

המאדם, לבושה בבגדי עבודה לנשים, כולל הקולר, רק עם חלוק שמכסה אותם, יצאה לקבל את פני הקליינטים, או איך שהיא העדיפה לקרוא להם, האורחים, ואני נשארתי בחדר. בשלב מסויים רעות עברה בין החדרים ואספה אותנו, להפתעתי התברר לי שכולנו לבוש בצבעים שונים חוץ ממני ומהמאדם שהיינו לבושים באותו צבע, אדום.

לפני שירדנו במדרגות לסלון, שם חיכו האורחים, רעות הזכירה לנו שוב שלא אומרים 'לא' ללקוח והזכירה לי להצמד למאדם, איחלה לכולנו בהצלחה וירדנו, רעות בראש ואנחנו אחריה.

האורחים הסתובבו עם כוסות שמפניה ביד אחת ורצועת הובלה ביד השניה, לבושים ומסכת עיניים שחורה( ) שהזכירה לי את סרטי זורו, על העיניים שלהם, לא שבאמת מסתירה את הזהות אלא יותר מין סימן מוסכם להזכיר את רצונם בשמירת פרטיות.

כל העיניים הופנו אלינו כשנכנסנו, עיניים בוחנות ומבטים נוקבים והחשש שלי שאני אהיה במבוכה התפוגג ולהפך, הרגשתי איך זה מחרמן אותי, מותח עוד קצת את מה שמתחבא באותם תחתוני שקית שלבשתי.

כולנו נעמדנו בשורה ורק אני נצמדתי למאדם שהסתובבה בין האורחים. הלכתי חצי צעד מאחוריה כשהיא ניגשה לגבר הראשון ולחשה לו "ירוק, חדר 3" וזה ניגש לשולחן, לקח רצועת הובלה, ניגש לאותה אישה הלבושה ב"בגדי העבודה" הירוקים, הצמיד את רצועת ההובלה לקולר שעל צווארה ו"בואי!" הוביל אותה אחריו במעלה המדרגות אל החדר שלה.

אחריו המאדם ניגשה לאישה ולחשה לה "כחול, חדר 4" וזאת ניגשה לשולחן ולקחה רצועת הובלה אבל להפתעתי היא ניגשה אל האישה הלבושה בבגדי עבודה כחולים, הצמידה את רצועת ההובלה לקולר שלה והובילה אותה אל המדרגות ולחדר.

ההפתעה הבאה הייתה כשהמאדם עברה ליד רעות ולחשה לה "תורךְ" ובפעם הראשונה שמתי לב שלרעות אין קולר. רעות ניגשה לשולחן, לקחה רצועת הובלה וקולר שהיה שם וניגשה אל אחד הגברים, הכי לא צפוי, גבר גבוה וחסון עם שרירים מפותחים במיוחד ו…"עבד תלבש!" היא הגישה לו את הקולר ו"כן מלכתי" הוא ירד על ברכיו וענד לעצמו במהירות את הקולר, "תודה מלכתי" הוא הוסיף כשהיא הצמידה את רצועת ההובלה לקולר שעל צווארו ועוד "כן מלכתי" מתחנף כשרעות פקדה עליו ללכת אחריה על הברכיים אל המרתף.

נשארנו שלושה בבגדי עבודה, המאדם אני ועוד גבר בבגדי עבודה צהובים. היה לי ברור מי הולך לבחור בנו, גבר ואישה שעמדו צמוד והתלחששו כל הזמן. "צהוב חדר 2" המאדם לחשה לגבר השני וזה חיבר רצועה לבחור בצהוב והוביל אותו במעלה המדרגות ורק כשהם נעלמו המאדם פתחה את החלוק שלבשה והניחה לו לצנוח לרצפה, נשארת רק בבגדי העבודה שלה ו…"אדום, חדר 1" היא חייכה לעבר הזוג ואלה ניגשו, לקחו רצועות הובלה והלכו לעברנו, הגבר לעבר המאדם והאישה לעברי, ורעד קטן עבר בגופי כשהיא הצמידה את הרצועה לקולר שלי, "פעם ראשונה שלךָ?" היא חייכה לעברי.

"אהה, כן" עניתי ולדעתי גם הסמקתי.

"מצויין, אני אוהבת בתולים" היא ציחקקה, "בוא" היא הובילה אותי אחריה ואחרי בעלה שהוביל את המאדם.

"מה אתה אומר בועלי, שנבדוק את הסחורה?" האישה חייכה אל עבר בעלה כשנכנסנו לחדר.

"ברור, לא קונים חתול בשק" הוא ציחקק וכשהוא ניגש למאדם היא ניגשה אלי.

כשהמאדם עברה לאותה עמידת בדיקה שרעות הדגימה לנו גם אני נעמדתי ככה, פישוק קל, כפות ידיים שלובות על העורף ומרפקים משוכים לאחור. קודם האישה עשתה סיבוב סביבי, אחר כך ניגשה מאחור ופתחה את הקרסים שתופסים את גומי התחתונים אבל השקית נשארה תלויה על הזין המתוח ולא נפלה.

בזוית העין ראיתי איך הבעל מוריד למאדם את התחתונים והחזיה שממילא לא הסתירו הרבה אבל אז האישה נעמדה מולי והפנתי את המבט אליה. "בוא נראה מה אתה מחביא שם" היא ציחקקה ובמשיכה הורידה את השקית וחשפה את הזין שלי ו…"וואו," שמעתי אותה מתנשפת, "בועלי, אוצר!" המשיכה בהתלהבות, "בדיוק מתנת יום ההולדת שרציתי, Stairway to Heaven (מדרגות לגן עדן)" והיא התחילה לזמזם את שירם המפורסם של 'לד זפלין', "בועלי, אני מֶ-יו-ח-מת!" והיא משכה וגלגלה את המיוחמת והתחילה להתפשט, "אני לא יכולה לחכות, אני רוצה כבר לדהור עליו כל הדרך לאורגזמה הראשונה שלי, הראשונה ולא האחרונה" ציחקקה.

"נשמה, הערב היום הולדת שלךְ ורק את מחליטה, כל מה שתגידי" וגם הוא התפשט.

"תשכב לצידו" האישה השכיבה אותי על הגב לצידו, שני גברים עירומים שהזקפות עומדות מתוחות, "מצטערת, תצטרכי להסתפק במועט" היא ציחקקה לעבר המאדם, עוקצת את בעלה שהזין שלו קטן משלי, "תעלי ותרכבי עליו!" הורתה למאדם והיא עצמה עלתה עלי, קודם עמדה מעלי כשאגני בין רגליה, וכך גם עשתה המאדם לבעל, נותנות לנו רגע להנות מהנוף הנשקף בין רגליהן המפושקות, ואז ירדה על ברכיה, וכמובן שהמאדם אחריה, כיוונו ביד את הזקפה הנוקשה למקום הנכון בין רגליהן, "לאט!" והיא התחילה לרדת, משתפדת לי לאיטה על הזין וגונחת בהנאה, "בועלי, כזה לא חטפתי מאז הכושי ההוא בניו-יורק" היא צרחה בתשוקה כשישבה לי על האגן וכל הזין שלי נעוץ עמוק בתוכה, "בועלי, הפּות החם והמיוחם שלי מוסר לךָ תודה על המתנת יום הולדת" והיא התחילה לדהור ולידנו גם המאדם דהרה על בעלה.

הגמירה הראשונה שלה הגיע מהר, הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק ואת הרטיבות המתגברת ו…"בועלי, הראשונה מגיעה!" היא התנשפה, "הנה! הנה! עכשיו!!" היא צרחה, נמתחה, "הנה! גומרת!!" לרגע קפאה והרגשתי את הכיווץ החזק בנרתיק ו"וואו, חזק, גמרתי" והיא המשיכה לדהור.

הייתה גם שניה, וגם המאדם הודיעה בקול שהנה גם היא גומרת, ואז הבעל גמר "אבל אני לא!" אשתו ציחקקה והמשיכה לדהור וכשהרגשתי איך הכיווצים המתגברים כשהגמירה השלישית נבנתה בתוכה גם אני הצטרפתי, תוקע את עצמי הכי עמוק לתוכה ו…"100 דולר אם גומרים ביחד!" האישה צווחה באקסטזה ו…גמרתי, את כל הביצים המלאות שלי רוקנתי עמוק בתוכה, גמרתי והרווחתי עוד 100 דולר!

אחרי שגם אני גמרתי המאדם לא נתנה לי לנוח, "בוא" היא משכה אותי ביד ושנינו נעמדנו בפינת החדר ולהפתעתי הבעל והאישה התחבקו, שוכבים במיטה, צמודים, והתנשקו, נשיקה צרפתית רטובה ולוהטת.

"אני רוצה הצגה" האישה חייכה אל בעלה ואמרה בקול מתפנק אחרי עוד נשיקה ארוכה, והוא, עם חיוך זימתי על פניו, התיישב על כסא שעמד בצד כשפניו אל המיטה וסימן לה לבוא ולשבת לו על הירכיים.

אשתו התישבה בפישוק, כשרגליו בין רגליה, יושבת עליו עם הגב והכוס שלה חשוף וגלוי לעיננו, הוא חיבק אותה בידיו והצמיד אותה אליו, יד אחת שלו מקיפה וחופנת ציצי אחד שלה וממזמזת אותו וכף היד השניה עמוק בין רגליה המפושקות, מלטף עם האצבע את שפתי הכוס הרטובות והבשרניות ואפילו חודר.

"אני רוצֶה שתעשו לנו הצגה," אשתו הודיעה בקול מצווה, "קודם שתמצצי לו, תעמידו לו מחדש, ואז שידפוק אותך, פּה מולנו" והיא הצביעה על המיטה.

לרגע הייתי המום והבטתי במאדם מופתע, לא רק כי לזה היא לא הכינה אותי אלא שאתם יודעים איך זה, יש היררכיה, זה כאילו שאם היינו כלים במשחק שח-מט אז היא המלך, או אולי המלכה, ואני הפיון, אבל ההפתעה היותר גדולה הייתה שהיא הסכימה, מחייכת ואומרת בּנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת "your wish is my command" (המשאלה שלך היא הפקודה שלי), העמידה אותי על הצד לפניהם, בצורה שיוכלו לראות איך היא מכניסה אותו לפה, ירדה על ברכיה לפני, הכניסה לאט את הזין המדולדל והרטוב המצופה באותו קוקטייל של מיץ הכוס של האישה והשפיך שלי לפיה, והתחילה למצוץ לי והיום אני יודע, את מה שלא ידעתי אז, שהם שילמו לה הרבה כסף עבור זה, הרבה יותר ממה שהייתה עולה להם אותה הצגה בדיוק אם זאת לא הייתה היא, המאדם.

"עומד" המאדם הודיע בקול אחרי שהזין שלי נעמד מחדש, "איך את רוצה שאני אעמוד?".

"בדוגי, על המיטה!" ושמעתי את החרמנות בקולה של האישה.

"ככה?" המאדם נעמדה, שוב בצורה שתאפשר להם לראות איך אני חודר לתוכה, "לאט" המאדם לחשה לי אחרי שהאישה אישרה שאכן כך היא רוצה ואני נעמדתי על ברכיי מאחוריה, "תן להם לראות" שוב לחשה כשהצמדתי את ראש הזין אל בין שפתי הכוס שלה, "כן" וזה היה כן חרמני שהגיע דווקא מכיוון האישה כשהתחלתי לחדור לכוס של המאדם, "כן, כזאת הצגה" היא התנשפה ובזוית העין ראיתי איך האישה רוכבת על בעלה, מסתבר שגם לא נעמד מלראות איך אני מוצץ למאדם ואשתו השתפדה ודהרה אל עבר האורגזמה שלה.

דור צדק, חלפה המחשבה במוחי כשהתחלתי לזיין את המאדם, כבר בפעם הראשונה אני מזיין אישה נשואה ואת המאדם ועוד ישלמו לי על זה, אין ספק שזה הרבה-הרבה יותר טוב מעבודה מועדפת כמתדלק מסריח מדלק, רק שלא הספקתי לזיין הרבה את המאדם כשהאישה קמה ונעמדה על ארבע לצד המאדם ו…"תעבור אלי! בעלי כבר ידאג לה" היא ציחקקה ועברתי, נעמדתי מאחוריה ו"לאט!" היא צרחה כשהרגישה את ראש הזין נלחץ אל בין שפתי הכוס הרטוב שלה, "תן להנות" ציחקקה, "כן, ככה, לאט, בועלי, אני שוב בדרך לגן-עדן!" היא צווחה באקסטזה והודיעה לבעלה, "מצטערת, תצטרכי שוב להסתפק במועט" היא שוב ציחקקה, עוקצת שוב את בעלה, "יש לי היום יום הולדת" היא חייכה לעבר המאדם, כאילו מתנצלת, כשבעלה התחיל לזיין את המאדם, "כן, זיין אותי" היא חזרה אלי באותו טון חרמני, "כן, תטחן אותי! כן, הנה! הנה! בועלי אני שוב גומרת!!"

והרגשתי איך שרירי הכוס שלה מתהדקים סביב הזין הכותש בתוכה.

גם המאדם גמרה, או לפחות ככה חשבתי, היום אני יודע שלפעמים היא מזייפת כדי לתת ללקוח הרגשה טובה, וגמרה שוב, מצטרפת לגמירה השלישית של האישה, רק שאז בעלה גם גמר, מודיע בקול, ולא הרבה אחריו גם אני גמרתי, ממלא לה מחדש את הכוס בשפעת זִירְמָתִי החמימה והריחנית.

שוב המאדם לקחה אותי הצידה ושניהם התחבקו והתנשקו על המיטה. האישה לחשה לבעלה משהו באוזן והוא חייך וענה בקול "תמיד" ו"תתכונן" המאדם לחשה לי, מנסה להבליע חיוך זימתי, ו"בואי נעמיד לו" האישה הזמינה את המאדם, "יש לו עוד משימה לבצע" היא ציחקקה ושתיהן התחילו לטפל לו בזין, להעמיד לו מחדש ו…רעד עבר בגופי כי ידעתי גם למה, המאדם הכינה אותי מראש שזה יקרה.

שתיהן ביחד לא היו צריכות הרבה כדי שיעמוד לו מחדש, אולי גם המחשבה על מה שהוא הולך לעשות לי, יעמוד לו וגם שלי התעורר. "אני רוצה עוד הצגה" האישה חייכה והודיעה באותו קול מתפנק שלה, "שבי על הכסא" היא סימנה למאדם על הכסא שרק קודם בעלה ישב עליו וכשזאת התישבה האישה התישבה עליה בדיוק כמו שקודם ישבה על בעלה והמאדם חיבקה והצמידה אותה אליה, עם היד המחבקת שיחקה לה בציצי ועם היד השניה ליטפה את שפתי הכוס של האישה, "איך אתה רוצה אותו? בועלי" האישה ציחקקה.

"כמו תמיד, כמו שאני אוהב" הוא חייך אליה.

"תסבירי לו!" האישה לחשה בקול למאדם.

האמת שידעתי, היא הכינה אותי מראש איך הוא אוהב, ועדיין שיחקתי את המשחק ונתתי לה להסביר, "תניח שתי כריות גדולות זו על זו במרכז המיטה" היא חיכתה שאניח, "עכשיו תשכב על הבטן כשהן תחת האגן שלךָ" המשיכה להדריך אותי, "ועכשיו," המשיכה כשנשכבתי, "ידיים לאחור, תפתח את התחת ותזמין אותו להכניס לךָ".

הפנתי את הראש לעברן, היה משהו בהתנשפותה של האישה שמשך אותי, מין התנשפות מיוחמת של מי שבדרך לעוד אורגזמה, האורגזמה המי יודע כמה שלה הערב, האצבע של המאדם הייתה עמוק בכוס שלה, מפמפמת, זיון מהיר עם האצבע, והפטמות הכהות שלה, של האישה, עמדו נוקשות וזקופות. שלחתי ידיים לאחור ופישקתי את פלחי ישבני, פותח בפניו את הדרך אל פי הטבעת שלי, ידעתי שהוא לא הולך לשמן לי את הפתח המכווץ והנחמה היחידה שלי הייתה ששלו קטן משלי ושאכלתי כבר גדולים משלו, "בוא תכניס לי" הזמנתי אותו, מנסה להשמע הכי מיוחם, הכי משתוקק, ופישקתי חזק יותר את ישבני, ניסיתי להרפות כשהרגשתי איך הוא נשכב עלי ומכוון בידו את זקפתו הנוקשה אל הרקטום שלי אבל לפי הטבעת היה רצון משלו והוא התכווץ, התנגד, "אתה זיינת את אישתי," הוא לחש לי, לוחץ, "אז אני אזיין אותךָ" המשיך ונשכתי שפתיים כשהזין שלו מתח וחדר לפי הטבעת, "אשתי, את רואה?" הוא צרח, חודר לאיטו, "אני בתחת שלו, אני מזיין לו ת'טוּכֶעס!" הוא תקע את כל הזין והתחיל לפמפם.

זיינו אותי בתחת גם לפני, זה לא הזרג הראשון שאני אוכל בישבן, אבל משום מה באותו רגע קלטתי שמעכשיו אני זון, אם תרצו זונה ממין זכר, מזיינים אותי בשביל כסף, אני פותח ת'תחת שלי עבור חופן דולרים, ובאופן הכי פרדוקסלי זה העמיד לי עוד יותר את הזין, זקפת אדירים נוקשה שנמחצה אל הכרית שמתחתי ורגע אחרי גמרתי, יריתי מנת שפיך מכובדת על הכרית הלבנה ואולי מהריח, אולי מהלחץ של פי-הטבעת המתוח סביב הזין שכותש בישבני גם הוא גמר, ממלא לי את התחת במנה מכובדת של שפיך סמיך וחמים.

רק כשהוא ירד ממני גיליתי שגם אשתו גמרה יחד איתו והפעם הם עמדו והתנשקו, מספרים זה לזו וזו לזה כמה הם אוהבים האחד את השני.

בזמן שהם התלבשו והמאדם לבשה את החלוק שלה היא שלחה אותי להתרחץ, להתלבש ולרדת עוד רבע שעה לסלון. כשהגעתי הזוג לא היה שם, רק המאדם ורעות, "זה שלךָ" המדאם הושיטה לי מעטפה סגורה, "וזה טיפ מהזוג" הושיטה לי עוד כמה שטרות כחולים של 200, "וזה ה-100 דולר מהאישה" הגישה לי עוד שטר ירוק, "התלהבו ממךָ, אמרו שבקרוב יחזרו, לא בטוח ששניהם אבל האישה על בטוח" היא חייכה לעברי, "אם תחליט להמשיך לעבוד כמובן" היא חייכה לעברי.

"אני אמשיך" חייכתי אליה חזרה, "עד הטיול בטוח ואולי גם אחרי".

"בוא, המונית מחכה בחוץ" רעות התערבה וליוותה אותי אל הדלת.

שני ישבנים

בדיוק התעוררתי, שכבתי במיטה ושחזרתי את ליל אמש, הלילה הראשון שלי ב"עבודה המועדפת😊" ושוב ספרתי את הכסף שהרווחתי, לא מאמין שזה בלילה אחד ועוד זיינתי! אין ספק שדור צדק, זאת עבודה מועדפת😊, וכדי לחגוג החלטתי שבצהרים אני הולך לאכול איזה סטייק פורטרהאוס טוב ב'הדסון' רק שבאותו הרגע הפלאפון שלי זמזם, הודעה חדשה מהמאדם, "התאוששתָ?".

"התאוששתי" עניתי.

"פנוי הערב?".

"פנוי" עניתי שוב, מחייך לעצמי וכמו בסרטים המצויירים רואה את הדולרים קופצים מול העיניים.

"צלצל אלי 053-41…" אותו מספר שאסור לגלות והיום אני יודע שזה בכלל בקומה כשרה.

צלצלתי. היא הסבירה לי בקיצור מה הלקוח רוצה, קצת קינקי, אפילו יותר מקצת, "רעות תהייה איתךָ, היא תסביר ותשגיח ואתה רק תבצע, מתאים?" והוסיפה את הסכום שאני אקבל בתמורה, לא כולל טיפ אם יהיה, ולא עמדתי בפיתוי והסכמתי, "אז תגיע בשש, רעות תסביר לך על המרתף וחלוקת התפקידים ביניכם" היא ציחקקה.

הגעתי בשש. רעות קיבלה את פניי, "קודם קפה" היא הובילה אותי למטבח המאובזר והכינה לנו אספרסו עם עוגיית לוטוס ובזמן ששתינו היא הסבירה לי שוב מה הלקוחות רוצים שנעשה להם, זוג, בעל ואישה עם פֶטִיש שחשבתי שיש רק בסיפורים, הסבירה והדגישה את חלקי בסשן, ככה היא קראה לזה, סשן, "מחרמן אותךָ, אהה," היא ציחקקה למראה האוהל שצמח במכנסיים שלי, "וואו, איך הייתי רוצה להרגיש את שמונת האינצ'ים שלך בתוכי," היא הוסיפה בקול חומד וסימנה, מחייכת, על הכּוס שלה שחלילה לא יהיה ספק איפה, "אבל לא עכשיו, עכשיו אתה צריך לשמור כוח, בהזדמנות ראשונה," היא ציחקקה, "תבטיח לי" אז הבטחתי.

המחשבה הראשונה שחלפה במוחי כשנכנסנו למרתף הייתה החדר האדום ב'חמישים גוונים של אפור', רק שבמבט נוסף הבנתי שהוא לא כל כך מהודר כמו שם, גם קצת פחות מסודר, אבל שיש בו עוד מתקנים שאני לא זוכר שראיתי בסרט כמו כמה סוגי סַדִּים שהזכירו לי דווקא סרטים על ימי הביניים.

"תתלבש!" היא הגישה לי חבילת בגדי עבודה שהייתה מוכנה שם, לקחה חבילה אחרת לעצמה ובנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת, בדיוק כמו המאדם, התחילה להתפשט לידי אז עשיתי כמוה.

בגדי העבודה שלי הפעם היו שונים, מכנסי עור קצרים עם שלייקעס שהזכירו לי את המכנסיים של סבא של היידי-בת-ההרים, שרוכסן ארוך מתחיל בכפתור החגורה וממשיך ממש עד החגורה מאחור, ומסיכת עיניים מעור שחור, סטייל זורו, וגם רעות הייתה לבושה די דומה, אותם מכנסיים עם שלייקעס, חזיית עור שחורה שמציגה לראווה את שדיה הגדולים אבל לא מסתירה, מסיכת עיניים מעור שחור ומגפי עור שחורים עם עקב דק וגבוה (שביננו אני לא מצליח להבין איך נשים מצליחות ללכת על זה).

היה לנו קצת זמן לשרוף עד שנעלה לאסוף את הלקוחות שלנו אז דיברנו קצת על הצבא שלי ומהר מאד עברנו לטיול שאני ודור מתכננים, מסתבר שגם היא עשתה טיול דומה והיא המליצה לי על כמה מקומות שאני חייב לא לפספס, במיוחד הקרנבל בריו דה ז'ניירו, רק שאז המאדם צלצלה והזמינה אותנו לעלות.

למרות שרעות הסבירה לי מה הולך להיות לְמָה שחיכה לי בסלון לא ציפיתי, מילא שהמאדם עמדה שם לבושה בחליפת עסקים שהדגישה את כל יתרונותיה אבל על השטיח כרעו על הברכיים הזוג, גבר ואישה, היא נראתה די צעירה והוא מבוגר ממנה, עירומים עם ידיים שלובות מאחור ומבט מושפל, "לבושים" רק במסכת ראש, כזאת כמו שרואים את כוחות הבטחון לובשים, הרכוסה מאחור בשרוך ורק פתחים לעיניים, פתח לאף ופתח גדול לפה שכל השפתיים גלויות מקדימה, קולר ענוד על צווארם ורצועת הובלה מחוברת אליו שהקצה שלה מוחזק בין השיניים שלהם!

לרגע ראיתי אותם מציצים לעברנו ומייד השפילו חזרה את הראש. "תקחו אותם למרתף!" המאדם הכריזה בקול סמכותי ותקיף, "יש להם כמה דברים להתוודות עליהם, דברים שאי אפשר לעבור עליהם לסדר היום!" השלימה באותו קול נוזף וקשוח.

עקבתי אחרי רעות, כשהיא ניגשה אל הבעל וביקשה בקול מצווה את הרצועה, אני ניגשתי לאישה. "קומו ובואו אחרינו!" רעות פקדה עליהם והובילה את הבעל לעבר המדרגות למרתף ואני אחריה, מוביל את האישה.

במרתף היא הורידה אותם שוב על הברכיים זה ליד זו, "לא השפלתם מספיק את הראש!", ולתרגיל הזה רעות הכינה אותי מראש, "תצבוט לה בפטמות!" היא אמרה לי וניגשה אל הבעל וכשהיא תפסה וצבטה לו בפטמות אני תפסתי לאישה בפטמות, מרגיש עד כמה הן נוקשות וצבטתי ו…"תודה, זה מגיע לי!" היא צרחה אחרי צביטה ארוכה וכמו שרעות הסבירה לי זה היה הסימן בשבילי להפסיק ורגע אחרי גם הבעל צרח.

"אוקיי אבא'לה, מה עשית?" רעות פנתה אל הבעל.

"הייתי ילד רע, לא סיפקתי את אישתי, גמרתי לפני שהיא גמרה ומגיע לי העונש" הוא ענה במהירות והדגיש במיוחד את ה' הידיעה בעונש.

"ומה איתךְ, אימא'לה?" היא עברה לאישה.

"הייתי ילדה רעה, אוננתי בלי שבעלי ירשה לי" היא ענתה במהירות.

"ואת חייבת לבקש מבעלךְ רשות?".

"כן! תמיד! ולכן גם לי מגיע העונש" וגם היא, כמו בעלה, הדגישה את ה' הידיעה.

"ולמי מגיע להיות ראשון?" רעות ציחקקה.

"לי" שניהם ענו יחד.

"אבא'לה, אתה הראשון, לא לספק את אישתך זאת עבירה חמורה מאד!" היא גערה בו, אחזה ברצועת ההובלה שמחוברת לקולר והתחילה להוביל אותו אל עבר הסד.

עזרתי לה, כמו שהיא הדריכה אותי, הרמתי את החלק העליון בשעה שהיא כופפה אותו קדימה והניחה את צווארו ופרקי כפות ידיו במקומות המתאימים ורק אז הורדתי ונעלנו את שני החלקים, אחר כך חיברנו לו מפשק רגליים טלסקופי לקרסוליו והרחבנו עוד את הפישוק שלו וראיתי שעומד לו, למסכן, שמה שאנחנו עושים לו, ואולי גם מה שהוא יודע שאנחנו הולכים לעשות לו, מחרמן אותו!

"אשתו," רעות פנתה לאישה, "תזכירי לבעלךְ מה כולל העונש" והתזכירי זה בעצם היה יותר כדי להסביר לי.

"קודם לחמם לךָ את התחת עם מחבט הקריקט ואז לתקוע אותךָ מאחור" והיה ברור מקולה הרועד שזה מגרה אותה.

"ואת רוצה לראות?"

"כן, גברתי" היא ענתה במהירות

"את יודעת, אין מתנות חינם" רעות גיחכה.

"אני מוכנה לשלם"

"אז בואי," רעות הובילה אותה על ברכיה והעמידה אותה לצידו של בעלה האזוק בסד, במקום שבו תוכל לראות הכי טוב איך מטפלים בישבן שלו, "עכשיו תתחילי לשלם!" ולהפתעתי האישה פישקה עוד מעט את ברכיה, דחפה יד אל בין רגליה והתחילה לאונן בזמן שרעות ניגשה ולקחה מחבט קריקט ונעמדה מצידו השני של הבעל, מול האישה, והניחה את המחבט על ישבנו, מלטפת לאט, "כמה?!?" היא פנתה לאישה, "ואל תשכחי לספור!" הזהירה אותה.

"שבע" האישה צרחה והיה ברור שהיא בדרך לאורגזמה הראשונה שלה, וה"אחת! כן!!" החזק שלה וה"אייי!!" שלו השתלבו כשרעות הפליקה לו בפעם הראשונה, מכה חזקה על ישבנו הלבן שהשמיעה צליל מחיאה מהדהד בחלל החדר, "כן, בעלי, אני גומרת!" האישה המשיכה, מודיעה בקול מתנשף.

שבע מכות רעות הפליקה לו על התחת, מכות חזקות, לא מרחמת, סוחטת ממנו "איי!" חזק אחרי כל אחת ו"כן" חרמני מאשתו. "גומר!!" הבעל צרח אחרי המכה השלישית וריח חזק של זרע גברי רענן מילא את חלל החדר ואחרי עוד מכה אחת גם האישה, שהמשיכה לאונן עם האצבע, גמרה שוב, מודיעה ומודה לבעלה.

"שבע!" האישה הכריזה בקול אחרי המכה השביעית על ישבנו של הבעל שעכשיו כבר נצבע באדום. רעות הניחה את המחבט והזמינה אותי לעמוד מאחורי הבעל, במקום שלא יוכל לראות אותי כשראשו תפוס בסד, "בואי" רעות אחזה ברצועת ההובלה של האישה והובילה אותה על הברכיים עד שניצבה קרוב מולי, "תפתחי לו ת'חנות ותשחררי את אייל-הברזל שלו!" היא פקדה על האישה וזאת שלחה ידיים אל עבר הרוכסן במכנסיים שלי.

לרגע חששתי, הרבה סיפורים שמעתי על רוכסן שצבט את הזין, ואני הייתי בלי תחתונים ועם זיקפת אדירים, אבל היא פתחה בזהירות ו…"אימא'לה, מה זה?" היא צווחה בהפתעה ועיניה נפערו לרווחה כשראתה הזיין שלי, גדול, עבה ובעיקר מתוח ונוקשה, "יאמי" היא ליקקה עם הלשון את שפתיה אחרי רגע, "יותר טוב מזה לא יכולתי לבקש".

"ספרי לבעלךְ מה מצפה לו!" ולמרות הקול התקיף רעות חייכה אליה.

"בעלי, הוא ענק! שטרונגול! הוא הולך לקרוע לךָ ת'תחת!" היא הכריזה בקול מגורה וראיתי רעד חולף בגופו של הבעל, "בעלי, כזה לא חטפת כבר הרבה מאד זמן, אם בכלל," היא ציחקקה, "תתכונן!".

"את רוצה לעזור לו?" ושוב רעות חייכה לעברה.

"כן!" וזה היה כן מהיר ומתלהב ונראה לי שהיא ידעה בדיוק מה רעות מתכננת.

"אז תמצצי לו!" רעות הצביעה על הזין שלי וכמו אוטומט האישה גחנה והכניסה את כל הזין שלי לפה שלה והתחילה למצוץ.

היא מצצה כמו גדולה, בקול, כאילו מוצצת סוכריה טעימה, אבל הרגשתי איך יותר היא דואגת להרטיב לי אותו רק שרעות לא נתנה לה הרבה להנות והחזירה אותה לעמוד על ברכיה לצד בעלה, קרוב לישבן, במקום שתראה הכי טוב איך אני מכניס לו, "עכשיו תורךָ" רעות חייכה לעברי, "לאט, תן לשניהם להנות" היא ציחקקה.

נצמדתי לישבנו של הבעל וכיוונתי בידי את הזין הנוקשה אל פי הטבעת שלי, ברגע הראשון כשהתחלתי ללחוץ הוא התנגד, חוסם את דרכי כחומה בצורה, אבל עוד לחיצה חזקה ו…"פאק!" הבעל צרח כשהחומה נפרצה, "פאק! הוא גדול!" הוא צרח כשהתחלתי לחדור לתוכו, "תמשיךְ, לאט" כנראה שעצרתי כי רעות עודדה אותי, "תגיד לו שאתה אוהב את זה" היא עברה לעמוד מול הבעל, עולה על במה קטנה שלפני הסד והתחילה לפתוח את רוכסן המכנסיים שלה.

"כן, תמשיך!" הוא צרח באקסטזה, "כן, תמשיך, תכניס לי, אני מת על מה שאתה דוחף לי" הוא הוסיף מתנשף ובזוית העין ראיתי את אשתו עומדת על הברכיים ומאוננת במרץ, "כן, אשתי, את רואה איך תוקעים לי?" הוא המשיך באותו קול מתנשף.

"כן" האישה התנשפה גם היא והיה ברור שכל זה מגרה אותה בטרוף, "כן, בעלי, אני רואה איך הוא משחיל אותךָ".

"אתה אוהב את זה?" רעות שאלה את הבעל.

"כן, תודה! אני אוהב את זה, כן"

"אז מה מגיע לי?" והיא התקרבה אליו והצמידה את ערוותה שנחשפה אל פניו.

"את הפרס" והוא התחיל ללקק לה את הכוס, ללקק ולהחדיר את הלשון והיא הצמידה אליו את ערוותה לפניו עוד יותר.

"בעלי, הוא השחיל אותךָ עד הסוף," האישה הודיעה בקול "תקע לךָ את כל השטרונגול שלו".

"כן, אני מרגיש, כן, הנה, הוא מזיין אותי, אימא'לה, הוא ענק, כן, אני מת על איך שהוא מזיין לי ת'צורה!" הוא המשיך באותו קול מתנשף כשהתחלתי לזיין אותו בתחת, מפמפם ברקטום שלו, משתפשף בפי-הטבעת המתוח סביב הזין שלי ומרגיש את החום הצורב לו אותו ו…"פאק! הנה! הנה! גומר! הנה, גומר!!"ושוב אותו ריח עז של זרע גברי רענן מילא שוב את חלל החדר.

גם אשתו גמרה לפניי ואפילו רעות השיגה אותי אבל אז נצמדתי חזק אל ישבנו, תקעתי את עצמי הכי עמוק שיכולתי ו…"כן! תזריע אותי! כן בפנים" הוא צרח ואני לא הייתי צריך יותר ורוקנתי את כל ארגז הפעולה המלא שלי בכמה צרורות ארוכים עמוק בתחת שלו.

רעות לא חיכתה הרבה אחרי שגמרתי, ברגע שיצאתי ממנו היא נתנה לאשתו מגבונים לחים ומגבת והורתה לה לנקות לי את הזין ובזמן שהיא ניקתה רעות שיחררה את הבעל מהסד, הורידה אותו על הברכיים ליד אשתו, ועל פי אופן התנועה שלו היה ברור שכואב לו התחת, "תחזיר מצב לקדמותו" היא פקדה על הבעל והצביעה על הזין שלי שאשתו ניקתה, "גם לאשתך מגיע" היא הוסיפה וכנראה שהוא כבר מתורגל בזה כי הוא התקרב אלי על ברכיו והתחיל למצוץ לי.

בזמן שרעות חיברה את האישה לסד הבעל שלה מצץ לי והעמיד לי מחדש, הוא יודע למצוץ, הבעל, כורע על ברכיו, כפות ידיו משולבות מאחור ומוצץ בקול נהנתני ויחד עם המראה הזה של אשתו המחוברת לסד, רגליה מפושקות חזק עם מפשק הרגליים הטלסקופי והכוס חשוף מול עיניי לא לקח הרבה זמן עד שהזין שלי, גדול, עבה ונוקשה, מילא את הפה שלו עד שכמעט נחנק.

"אתה רוצֶה לראות?" רעות חייכה לעברו

"כן, גברתי" הוא צרח באקסטזה.

"ואתה מוכן לשלם?" רעות גיחכה.

"כן, אני מוכן לשלם" הוא ענה באותו קול מיוחם.

"אז בוא!" רעות הובילה אותו על ברכיו והעמידה אותו לצידה של אשתו, דואגת שיוכל לראות מקרוב איך מטפלים בישבן שלו, "עכשיו תתחיל לשלם!" והפעם כבר לא הופתעתי כשהוא התחיל לאונן.

הפעם רעות לקחה מחבט עור ונעמדה מצידה השני של האישה כדי לא להסתיר לו, מלטפת לאט עם המחבט את הישבן החשוף, "כמה?!?" היא פנתה לבעל.

"שבע" הוא התנשף, משפשף לעצמו במהירות.

"אל תשכח לספור!" רעות הזכירה לו כשהיא מניפה את המחבט ו…"איי!" האישה צרחה בכאב כשהמחבט חבט בישבנה, "אחת!" הבעל ספר בקול צרוד מגירוי, "בעלי, סליחה, אני לא יעשה את זה יותר, מבטיחה!" האישה צרחה והפתיעה אותי.

בשלשת המכות הראשונות הריטואל חזר על עצמו, רעות מכה, הבעל סופר והאישה מבקשת סליחה ומבטיחה, גם ברביעית הסיפור חזר על עצמו רק שהפעם רעות שאלה את הבעל "אתה סולח לה?"

"לא!" הבעל הפתיע אותי, הייתי בטוח שהוא יסלח.

"בעלי, סליחה, אני לא יעשה את זה יותר, בבקשה, מבטיחה!" האישה צרחה בקול בכייני אחרי המכה החמישית והפעם, אחרי שרעות שאלה אם הוא סולח לה, הוא אמר "כן, אבל לא על המשך העונש!".

המשך העונש זה היה החלק שלי, רעות התרחקה קצת "עכשיו תורךָ" היא חייכה לעברי, "לאט, תן לשניהם להנות" היא ציחקקה כשנצמדתי לאחוריה האדומים והחמים של האישה וכיוונתי בידי את הזין.

לגבי האישה רעות תדרכה אותי מראש וכיוונתי בידי את הזין אל בין שפתי הכוס שלה. ראיתי את עיניו של הבעל עוקבות בדריכות אחרי הזין שלי כשהתחלתי לדחוף לה אותו, לאט, לא ממהר, נותן לו לראות ולה להרגיש, "פאק!" הבעל צרח כשהוא משפשף לעצמו במהירות, "הוא תוקע אותה במנוש!"

"הטוסיק של אישתךָ הוא איבר עדין" רעות ציחקקה, "צריך לשמן לפני שדוחפים כזה שטרונגול לתוכו, לא?".

"כן," הוא צרח כשהוא ממשיך לאונן, "אישתי, אני רואה איך מזיינים אותךְ" הוא התנשף וברגע שכל הזין שלי היה נעוץ עמוק בכוס שלה הוא גמר, יורה מטחים של שפיך ריחני על הרצפה.

קודם פמפמתי אותה קצת, לשמן לי את הזין, ואז יצאתי, כיוונתי שוב, הפעם לפי הטבעת שלה והתחלתי לדחוף לה. גם הרקטום שלה התנגד וחסם אבל הוא נפרץ בקלות ו"בעלי, הוא משחיל לי בתחת!" היא צרחה, צרחה שנועדה לשחרר את הכאב, "בעלי, אתה רואה איך הוא תוקע ת'מפלצת שלו בטוסיק שלי?".

"כן" בעלה התנשף והמבט שלו הביט מהופנט בזין שלי החודר לאיטו לתחת שלה, "כן, אני רואה איך הוא תוקע אותך".

"את אוהבת את זה?" רעות עלתה על אותה במה קטנה כשמכנסיה פתוחים עד הסוף.

"כן, אוהבת מאד, אני מתה על מה שתקעו לי בתחת, כן"

"אז מה מגיע לי?" והיא התקרבה אליו והצמידה את ערוותה אל פניה.

"את הפרס" ובלי לחכות היא התחילה ללקק לרעות את הכוס, ללקק ולפנק אותה עם הלשון, "כן מגיע לךְ, כזה שטרונגול לא אכלתי בתחת כבר הרבה זמן" הפסיקה לרגע, "אני אוהבת בתחת" הוסיפה ומייד חזרה לפנק.

זיינתי אותה בתחת, היה לה תחת מעדן, הדוק בדיוק במידה הנכונה. "כן, בעלי, הוא מזיין לי ת'תחת, כן, הוא כותש לי אותו עם העלי הענק שלו," היא המשיכה, מתנשפת, וחזרה לפנק את רעות," כן, תטחן לי אותו!" היא המשיכה באותו קול מיוחם כשפמפמתי את התחת שלה ושוב חזרה לרעות, "כן! הנה! גומרת! גומרת! בעלי הנה אני גומרת!!" והרגשתי את הרעד העובר בגופה.

בדרך כלל, בתחת, אני גומר די מהר, איתה זה לקח יותר מהרגיל, היא גמרה פעם נוספת, גם רעות גמרה מהפינוק שלה אבל אז זה הגיע, גמירה חזקה, מטלטלת, תקעתי את עצמי חזק אל ישבנה, הכי עמוק שהצלחתי ו…"קחי!! צרחתי ורוקנתי את הביצים המלאות שלי בכמה מטחים עמוק בתחת שלה.

אם חשבתי שזהו, נגמר, רעות שוב הפתיעה אותי. קודם היא נתנה לבעל מגבונים לחים ומגבת והורתה לו לנקות לי את הזין והיא שיחררה את האישה מהסד, הורידה אותה על הברכיים ליד בעלה, וגם עליה ראו שכואב לה בתחת, "סיפקתי את הסחורה?" היא הפתיעה כששאלה אותם.

"בגדול" שניהם ענו יחד.

"אז מה מגיע לי?"

"את הבונוס!"

"אז תחזירו מצב לקדמותו" היא הצביעה שוב על הזין שלי רק שהפעם האישה מצצה לי, ותאמינו לי היא יודעת למצוץ, והבעל ניגש על ברכיו ונעמד מאחורי ועשה לי רימינג, ליקק לי את הרקטום וגם הלשון שלו ידעה היטב את העבודה, ועם טיפול מפנק כזה לא פלא שלא הייתי צריך הרבה כדי שיעמוד לי מחדש.

"אשתו, ספרי לו" והיא הצביעה עלי, "מה הבונוס שלי"

"שתרכב עליה"

"כן," היא חייכה לעברי, "הם משלמים כדי שתרכב עלי, מתנגד?" והיא ירדה מולם על ארבע לעמידת דוגי.

עם הזקפה שהייתה לי לא הייתה לי שום סיבה להגיד לא, ולדעתי הזקפה עוד הוסיפה ונמתחה כשרעות התחילה לנענע את ישבנה בתנועה מזמינה, "אבל רק בטוטה!" היא הזהירה אותי כשנעמדתי הפישוק מעל ישבנה וכופפתי ברכיים, "התחת שלי מחוץ לתחום בשבילך! הפעם" היא ציחקקה ואני הצמדתי את ראש הזין הנוקשה אל בין שפתי הכוס הרטוב שלה, כוס משומן היטב מהגמירות שלה, "כן" היא גנחה בהנאה כשהתחלתי לחדור לתוכה, "כן, ככה" היא התנשפה בתשוקה כשכל הזין נתקע עמוק בתוכה והתחלתי לפמפם אותה, "כן, ככה, תמשיך!" היא עודדה אותי וראיתי איך הבעל והאישה מביטים בנו במבט מהופנט אז המשכתי, טחנתי אותה, שתי גמירות חזקות הענקתי לה לפני שגם אני גמרתי, בתוכה, כמו שביקשה.

"אתה יכול להתלבש אבל חכה פה, אני כבר חוזרת" רעות הובילה את הבעל והאישה חזרה אל הסלון, אל המאדם שחיכתה להם, וחזרה גם היא להתלבש.

"אהבתי את הבונוס" היא חייכה לעברי כשהיא מורידה את מכנסי העור ולובשת חזרה את הבגדים שלה, "גם הם אהבו את מה שתקעת להם" ציחקקה, "אבל עד כמה כבר המאדם תספר לךָ" סידרה את שדיה הגדולים בחזייה, "ועכשיו בוא תעזור לי לסדר קצת" היא ביקשה אחרי שגמרה להתלבש, "להחזיר מצב לקדמותו" צחקה ואני עזרתי לה.

המאדם חיכתה לי למעלה, קודם הושיטה לי מעטפה, "יש בפנים גם ת'טיפ, הם אהבו מאד את מה שתקעת להם" היא חייכה לעברי, "ולקוחות מרוצים זה תמיד טוב לביזנס, ביחוד שהם כבר הודיעו שבקרוב הם ירצו שוב סשן איתךָ" היא עצרה לרגע, "מחר תנוח, תאסוף כוח, אבל עוד יומיים, בערב, אתה פנוי לעבוד?".

"פנוי".

"יש לךָ חליפה?" היא הפתיעה אותי.

"אהה, לא," הסמקתי, "אולי אמא שומרת את זאת מהבר-מצוה אבל לדעתי היא כבר קטנה עלי" צחקתי.

"יש לי בשבילך משימה מיוחדת, לקוחת פלטינה וחברה טובה מאד שלי שצריכה ליווי לחתונה משפחתית, מישהו שישחק את החבר שלה, אז קודם ליווי ואת הלילה תסיים במיטה שלה ודיר באלאק! כל מה שהיא רוצה, כמה שהיא רוצה, איך שהיא רוצה ואיפה שהיא רוצה, 'לא' לא קיים בלקסיקון שלך באותו לילה, ברור!"

"כן המפקדת!" חייכתי אליה.

"ולגבי החליפה, מחר אני אסמס לך באיזה שעה להגיע לכיכר המדינה," והוסיפה את שם החנות, "לבעל החנות קוראים מיקי, תגיד לו את השם שלךָ והוא יֶדע במה מדובר, הוא יתאים לך חליפה קומפלט, כולל חולצה, נעליים, גרביים, תחתונים ועניבה, הכל על חשבון הלקוחה כמובן, רק שגם הוא לקוח זהב שלנו, הומו, אם הוא יציץ לך כשאתה מתלבש, תן לו, אם הוא יגע לך כשהוא מודד, יבדוק את הסחורה, אל תתנגד אבל לא מעבר לזה! אם הוא רוצה יותר שקודם ידבר איתי! אתה יודע, אין אצלנו מתנות חינם, ישלם את המחיר שאקבע – יקבל, לא ישלם – לא יקבל" היא צחקה.

כשיצאתי רעות חיכתה לי בחוץ. "בא לךָ לשתות איתי קפה" היא חייכה לעברי.

"סבבה" חייכתי חזרה.

"אצלי בבית?"

"מתאים" והיה לי ברור שזה לא הולך להסתיים בקפה.

"אז בוא" היא הובילה אותי לאוטו שלה ונסענו.

אותו לילה ישנתי במיטה שלה, טוב, לא רק ישנו, קודם הזדיינו, פעמיים, פעם ראשונה במקלחת המשותפת, לסבן לה את הגב כמו שהיא תֵּרְצָה את זה, אחר כך במיטה, מִיסְיוֹנֶרִית ארוכה ואיטית כולל נשיקות ועוד זיון אחד על הבוקר, אם תרצו שלישי, כשהיא העירה אותי עם מציצה, השתפדה על זקפת הבוקר הנוקשה שלי ורכבה אל עבר האורגזמות שלה לפני שהקפיצה אותי הביתה בדרך למשרד עורכי דין שהיא עובדת בו.

לחלק שני >>>

אזהרה: הסיפור לא בא לעודד זנות או צריכת זנות, חוק איסור צריכת זְנוּת (הוראת שעה ותיקון חקיקה, התשע"ט-2019) מטיל קנס על צריכת מעשי זנות ועל ניסיון לצרוך זנות!

Loading

2 מחשבות על “להיות זון: 1. הזוג המוזר”

  1. הי אריה
    הסיפורים שלך הכי טובים מכל הכותבים באתר
    מחכה לאיזה תיאור עסיסי שלך על חווית סקאט ביזאר כבד וכדומה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן