שירים שמזכירים לי דברים – 6

יש שירים שמזכירים לי דברים.

שיר שמזכיר את הילדות.   

שיר שמזכיר חופשה או מקום אהוב.  

ויש שירים שמזכירים מפגשים סוערים מלאי תשוקה ויצר.

 

נשים מלאות עם שיער גלי בצבע ענבר תמיד מזכירות לי את Sledgehammer של פיטר גבריאל.

ו-Sledgehammer בתורו תמיד מזכיר לי את הענברית המלאה הראשונה ש'דפקתי' פעם בכנס מקצועי באירלנד.

 

התיישבנו במקרה בכיסאות סמוכים להקשיב לאחד הפאנלים. בזווית העין קלטתי שהיא בדקה במהירות הודעות בממשק שאין לטעות בו – זה היה הממשק המינימליסטי (ובדיעבד מלא חורי האבטחה) של אתר אשלי מדיסון. מיד ידעתי שיש לי כאן עסק עם מישהי שלא מפחדת להתגלגל בין הסדינים.

מבלי להתבייש שאלתי בישירות "היי, מה קורה? מדברת עם מישהו מעניין ב AM?" היא קצת הסמיקה – שתי הלחיים העגלגלות שלה הפכו כדורים ורדרדים בהירים. אבל, עיניה הסתכלו בצמצום ונחיריה נפתחו מעט, מה שהעיד שזה דווקא ריגש אותה. "למה לך לחפש אנשים מאחורי שמות בדויים?" שאלתי.

"אני כאן, ואנחנו יכולים לחתוך את כל משחקי ההודעות היישר להיכרות קצת יותר רצינית", אמרתי.

 

"אז בוא ניקח את השיחה לבר של המלון", היא ענתה במבטא צרפתי ברור.

"בשמחה", עניתי. "אם תהיי הקטר, אני אעקוב אחריך כמו קרון לאן שתרצי", קרצתי אליה.

אז ישבנו בבר על כוס יין אדום, ובערך חצי שעה אחר כך היא כבר התנשפה ערומה ומזיעה מתחתי בחדר המלון שלי.

 

השדיים הגדולים והבהירים שלה נשפכו כל אחד לכיוון נגדי, והכתפיים הרחבות והעגלגלות שלה עלו וירדו על רקע השמים הכחולים בחלון, וזה בתורו הדגיש את השיער הגולש שלה, שהסתיר לרגע את הפנים, ואז נזרק לאחור כשהיא הרימה את ידה בשרנית וסילקה אותו אחורה.

"אני רוצה לשכב על הגב", היא אמרה לי ואני הרמתי את ישבניה הרכים והעגולים עם הידיים שלי, כיוונתי אותה הצידה ואז על הגב על המזרון והגבתי ב"רק תבקשי – אני אעשה כל מה שתבקשי, אישה יפה".

 

היא נטפה מהפתח הוורדרד והעמוק שלה. טיפות גדולות וגדושות של נוזל תאווה זלגו ממנה לכיוון המזרון, ואני דחפתי את כל הפרצוף שלי אל תוך זה, מורח את הסקסיות שלה על כל הפנים. הריח מילא לי את האף וסתם את הנחיריים. ריח של תאווה נשית בשלה וגדולה. סובבתי את הלשון בין כפלי הבשר ובקושי גיששתי את דרכי דרך ירכיה הכבדות אל האיזור הגועש. דחפתי את מלוא ראשי אל בין רגליה, עולה ויורד עם כל הגוף בחיץ שבין לבין.
עם הידיים פיסקתי את הרגלים עוד יותר והגעתי קרוב קרוב אל הדגדגן האדום והנפוח, מביט בשפעת הטיפות יוצאות וגועשות ממנה. מיקמתי את האף יישר על הדגדגן ועם הלשון נכנסתי פנימה לאסוף עוד ועוד ואז ממש נתתי נגיחות קטנות עם המצח והאף על הדגדגן, כמו מכוניות מתנגשות בלונה פארק. דפיקה – אבל כזו שמיד קופצת אחורה, ועוד ועוד אחת, והיא צעקה שברי מילים בצרפתית והרבה Mon Dieu גם.

ואז שלפתי את עצמי החוצה מבין רגליה. הזדקפתי על ברכי, והרמתי את רגליה למעלה, כיוונתי את הזין שלי, שכבר היה רטוב מספיק מהסיבוב הקודם ונכנסתי חזק אל תוך תוכי עומקה. הזרועות שלי חיבקו את הרגליים שלה על הכתפיים שלי, וכפות הידיים שלי לחצו ומיששו את השדיים הרכים, הגדולים והמלאים שלה, עם העטרות פטמה הורדרדות והגדולות. הפה שלי חפר בקפלי הצוואר שלה ולתוך האוזן שלה בעוד האגן שלי נכנס ויוצא והולם בה היטב כדי להעביר את זעזועי החדירה היישר אל הדגדגן שלה, שהתחבא בעומק הירכיים הגדולות.

"Give me more (תן לי עוד)", היא קראה, מבלי לחשוב על כפל המשמעות שיצרה כי קוראים לי מור. "איך קוראים לזין שלך?" היא שאלה, "אני רוצה לדעת איך קוראים לו כדי לקרוא לו שיבוא לבקר שוב", היא ביקשה תוך צעקות והתנשפות (אולי זה איזה קטע צרפתי שלא הבנתי). "הוא יבוא גם אם לא תדעי איך קוראים לו", עניתי מתנשף ומזיע גם. "תתקשרי אלי, אני כבר אדאג שהוא יבוא", קרצתי שוב.

וזו הנקודה שבה נכנסתי לקצב חדירות רציף – מין אחת, שתיים, שלוש שהעלה בראשי את השיר הזה וככה זיינתי אותה, מזמזם לעצמי בתוך הראש Sledge, Sledge, Sledgehammer וממשיך ודוחף את האגן והזין הכי עמוק שאפשר כדי להגיע בין רגליה אל העונג שלה.

ואז הפכתי אותה על הבטן, פיסקתי את הישבנים מעט כדי לראות שאני נכנס למקום הנכון, והעליתי עליה עם שתי ידיים לצדי הידיים שלה, מזיין אותה מאחורה, ממשיך להלום ולדפוק את האגן חזק אל הישבן שלה. הרגשתי את השדיים שלה קופצים קדימה ואחורה, ורועדים עם כל חדירה. הרגשתי את הידיים שלה קורסות תחת העונג ושמעתי את החרחורים והמלמולים שלה תוך כדי שהיא התכווצה לגמירה.

"תגמור בחוץ היא צעקה פתאום", אז יצאתי ממנה, סובבתי אותה שוב על הגב שלה – שוכבת תחתי מביטה אלי במבט עורג ועם היד שלה דוחפת, מסובבת סביב הדגדגן ומגמירה את עצמה שוב.

הורדתי את הקונדום והתחלתי לשפשף חזק ובאיטיות, בתחילה מנגב מהאיבר הנוקשה את שמנוניות הקונדום ואז לאט לאט בניתי את עצמי לקראת הגמירה הראויה.

 

הידיים שלה נכנסו בין הרגליים והסתירו לי. בעדינות שלפתי יד אחת שלה מבין רגליה ושמתי על השד שתשחק איתו. "תראי לי איך את מגמירה את עצמך", אמרתי לה, "ואני אראה לך איך אני גומר בעצמי", השלמתי.

"אני אראה לך איך אני אשפריץ עליך. את תהיי יותר רטובה מהזרע שלי ממה שהיית מהתאווה של עצמך", המשכתי בהבטחות בעודי משפשף מהר יותר.

שלחתי יד ולחצתי את השד החשוף שלה, מוללתי את הפטמה שלה והתרגשתי מהמגע – מקרב את עצמי אל הגמירה. תפסתי את היד שלה מהשד ושמתי על הזין שלי, ליד היד שלי. "תרגישי את הקצב", אמרתי לה.

קדימה…  אחורה… עם התעכבות ככה בבסיס ואחת בקצה…

"כן, תעזרי לי…" קראתי אליה, בעוד יד אחת שלי עוזרת לה לעזור לי, והשנייה יחד עם היד שלה בתוך הכוס שלה עוזרת לי לעזור לעצמה.

"אני נשארת כאן כל היום וכל הלילה כדי שתוכל להראות לי איך עושים את זה שוב ושוב ושוב", היא הכריזה.

"עוד קצת… עוד קצת… כן…כן…כן..כן…כן…" קראתי ובשלוש פעימות ארוכות השפרצתי זרע לבנבן על הבטן הלבנה והשמנמנה שלה, על השדיים הגדולים, הרחבים, הלבנים והנשפכים שלה, ועד לקצה האף הלבן שלה הגעתי ואיך שגמרתי להשפריץ היא רעדה בעצמה.

אהבתם? כאן תוכלו למצוא סיפורי שירים נוספים.

Loading

5 מחשבות על “שירים שמזכירים לי דברים – 6”

    • לא באמת חשבתי על גיל ספציפי.
      אני מניח שדני צודק, תבחר איזה גיל עובד בשבילך

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן