הפטיש שלי: דוגינג (dogging) חלק שלישי.   

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.   

<<< לפרק הקודם

בסוף הפרק הקודם: … "מגיע, מגיע, אבל את יודעת, לפני צריך להעיר אותו מחדש" תמיר פתח את המגבת הקשורה סביב מותניו והציג את הזין ששכב רפוס ומדולדל בין רגליו.

"קטן עלינו, איך אתה מעדיף, מציצה, בין הציצים, סרט כחול או אולי הצגה?" ונגה הדגישה את ההצגה.

"הצגה" תמיר חייך.

הבטתי בנגה במבט לא מבין, על איזה הצגה הם מדברים? "מה?" היא חייכה אלי, כאילו קראה את מַחְשְׁבוֹתַי, "לראות אותנו עושות 69 יעמיד לו צ'יק-צ'ק וחוץ מזה מזמן לא נישנשתי אותךְ אז זה שנים בכרטיס אחד" היא ציחקקה.

"שלושה בכרטיס אחד," חייכתי אליה חזרה, "גם אני לא נשנשתי אותך מזמן וגם לי בא" והעברתי את לשוני על שפתיי בתנועה מתגרה.

"סגור," היא הושיטה לי יד ושתינו קמנו, "אחי, חכה שנקרא לךָ, בינתיים אתה יכול לשפשף" היא ציחקקה ו"בואי" הובילה אותי אחריה אל חדר השינה.

בחדר דלקה רק מנורת הלילה עם הצעיף שעליה והפיצה אור אדום זנותי שהוסיף לאווירה, פתחנו את המגבת הקשורה לנו סביב המותניים והן נפלו לרצפה. לרגע עמדנו זו מול זו, עירומות, "אבן-נייר-או" מי למעלה ומי למטה?" נגה חייכה לעברי.

עשינו את כל הטקס, מחביאות את כף היד מאחורי העורף, שרות את השיר וברגע הנכון מציגות ו…הנייר של נגה עטף את האבן שלי, "את למטה," היא ציחקקה, "תשכבי לרוחב!" הצביעה על המיטה.

לא שאלתי למה, נשכבתי על הגב לרוחב המיטה ופישקתי רגליים, נגה עלתה ונשכבה עלי, הראש שלה בין רגליי והראש שלי בין רגליה, "קודם חימום" היא ציחקקה ונישקה את הפוסי שלי אז עשיתי כמוה, נישקתי את הפוסי שלה וליקקתי, היא ליקקה את שלי.

"מוכנה?" נגה שאלה אחרי כמה ליקוקים.

"מוכנה" עניתי ושמעתי את החרמנות בקולי.

"תתמסרי לתמיר, הוא אוהב לביים" היא לחשה והפתיעה אותי ו"אח'שלי, בוא! ההצגה מתחילה" היא צעקה וחזרה ללקק, הפעם מחדירה את הלשון ומתחילה לפנק ואני לא נשארתי חייבת.

מה זה לביים הבנתי די מהר. תמיר נכנס, נעמד בשולי המיטה, בין רגליי, אחז בכפות רגליי ופישק לי אותם ואין ספק שאם נגה לא הייתה מכינה אותי הייתי צורחת. ידעתי שמהמקום שהוא עומד הוא רואה בדיוק מה אחותו עושה לי, רואה את הלשון שלה שבתוך הפוסי שלי, גם אני ראיתי אותו, דרך המראה שעל הארון, עומד עירום, מביט במין מבט ממוקד כזה, ומשפשף לעצמו.

למה נשכבנו לרוחב הבנתי כשתמיר הסתובב סביב המיטה ונעמד בין רגליה של אחותו, גם לה הוא פישק אותם וגם לה הוא הציץ לראות מה אני עושה לה ואולי הידיעה שהוא רואה איך הלשון שלי תקועה בפוסי שלה היא זאת שהייתה הזָרָז שהייתי צריכה כדי לגמור בפעם הראשונה, גמירה חזקה, מפנקת ולרגע הפסקתי לרדת לנגה כדי להודיע עליה וברגע שחזרתי גם נגה גמרה, גם היא מפסיקה, מודיעה וחוזרת וכששוב הבטתי בתמיר הוא עדיין הביט ושפשף אבל עכשיו כבר עמד לו.

"אחותי, הגיע תורךְ," הוא הודיע אחרי עוד כמה שפשופים, "תעמדי מעליה בדוגי אבל תמשיכי לרדת לה" המשיך במלאכת הביום שלו וכנראה שהיא מכירה את זה כבר כי פשוט היא נעמדה על ארבע מעלי, אמנם אני כבר לא יכולה לפנק אותה אבל יכולה לראות מקרוב מה הוא הולך לעשות לה, "תרימי ת'תחת!" הוא פקד עלי וכשהרמתי הוא דחף את אחת הכריות הגדולות מתחת לתחת שלי ועכשיו האגן שלי התרומם ונגה לא הייתה צריכה להתאמץ כדי להמשיך לפנק אותי, "תרימי ת'ראש!" הוא המשיך וברגע שהרמתי הוא דחף עוד כרית מתחת לראש שלי ועכשיו יכולתי לראות את החריץ הרטוב של נגה יותר מקרוב ורק אז הוא נעמד על שפת המיטה על ברכיו, כיוון בידו את זקפתו המתוחה אל בין שפתי הכוס שלה והתחיל לדחוף לה, לאט.

גמרתי שוב רק שהפעם לא הודעתי, התביישתי, אף פעם לא ראיתי מכל כך קרוב חדירה ואם המראה לא מספיק גם הריח של הכוס הכל כך מגורה של נגה תרם את שלו, תמיר דחף לנגה ופתאום נזכרתי שזה בעצם גילוי עריות ואש לא יצאה מהשמים ואכלה אותם, תמיר דחף את כל הזין שלו עמוק לכוס הכל כך רטוב שלה והתחיל לזיין, לאט, תנועות ארוכות, נהנה וגם היא, עובדה, אחרי כמה פמפומים כאלה היא גמרה! גמרה ולא שכחה להודיע, "כן, הנה, גומרת, גומרת!" היא צרחה באקסטזה, "כן, אח'שלי, אני מתה על הזין שלךָ!" הוסיפה אם לרגע מישהו שכח שהם אחים, "כן, וואו, גמרתי, גמרתי, עוד, אח'שלי, עוד" והוא המשיך, לא נראה שהוא בכלל חשב להפסיק.

טיפות נשרו מהכוס של נגה והחליקו על הירך, חלקן גם נשרו על הפנים שלי, אבל מה שגירה אותי עוד יותר היו הביצים התלויות מעלי, קרובות כל כך, מתנדנדות בקצב הזיון שלו, הוא תוקע והן נעות איתו קדימה, הוא יוצא והן אחריו ולא עמדתי בפיתוי, הרמתי מעט את הראש וליקקתי לו אותם. "כן, תמשיכי" הוא גנח בהנאה, "כן, אחותי היא מלקקת לי ת'ביצים" הוא סיפר לאחותו, "כן, ככה, תמשיכי," הוא המשיך באותו קול מתנשף ונהנתני שלו כשהתחלתי למצוץ לו ביצה, "אחותי, היא מוצצת לי ביצה" הוא המשיך וסיפר רק שאליה וקוץ בה, זה כל כך גירה אותו שהוא גמר! "אחותי!" הוא צרח ותקע את עצמו הכי עמוק שאפשר, "הנה, קחי, קחי!" וקודם הרגשתי דווקא את הריח ורק אחר כך ראיתי טיפות לבנות שמטפטפות לה מהכוס ורגע ארוך הוא נשאר ככה, תקוע עמוק בתוכה עד שהזין שלו התרכך ונשמט, ואיתו גם פרץ טיפות של אותו קוקטייל הממלא את הכוס של נגה, מיץ הכוס שלה והשפיך שלו, וברגע שהוא נעמד נגה התגלגלה ונשכבה לצידי, מסתובבת וראשה סמוך לראשי, מביטה בי ומחייכת, "תודה, זה היה אלוהי," היא לחשה לי ונישקה אותי על השפתיים, "אני חייבת לךְ ביג-טיים (Big Time)" וכל ההסברים שלי שהיא לא חייבת לי כלום לא עזרו.

"הזעתי" תמיר ציחקק ונכנס שוב להתרחץ, אחריו גם אנחנו, כל אחת בנפרד, נגה נכנסה ראשונה וכשיצאתי שניהם חיכו לי במיטה, עירומים, עם כוס יין לבן קר, גם בשבילי, אז הצטרפתי, ישבנו, נשענים על גב המיטה, השקנו כוסות ושתינו. "למרות שעדיין לא בדקתי לעומק נראה לי שהחברה שלך זיון טוב" תמיר חייך ואמר לנגה.

"קוראים לה תמר ואתה יכול להגיד לה את זה ישירות" היא גערה בו.

"תמר, את זיון טוב, אפשר להיות היזיז שלךְ?" הוא הפתיע אותי.

מה זה יזיז אני יודעת, יש לי כבר יזיז אחד, אביתר, זה שפתח אותי. הבטתי בנגה, כאילו מבקשת את אישורה, בכל אופן הוא אח של נגה ולא רציתי שזה יהרוס את החברות שנוצרה ביננו, אבל היא רק חייכה ועשתה לי לייק עם הבוהן אז "ברור, יזיזים" חייכתי אליו, "סקס לצורך הסקס, בלי מחויבות" הוספתי כדי להיות בטוחה.

"כן, בדיוק, סקס לפורקן יצרים," הוא צחק, "בלי מחויבות, ועכשיו בואו לישון, אני חושב שלהיום זה מספיק".

אותו לילה ישנו ביחד, התחיל כפיות, תמיר הראשון, אני נצמדתי אליו מאחור, לוחצת את ערוותי לישבנו ומוחצת את שדיי אל גבו, ונגה נצמדה אלי מאחור והרגשתי את ערוותה הרטובה על ישבני ואת שדיה נמחצים אל גבי, דוקרת אותי בפטמות האבן שלה, וכנראה שהייתי מאד עייפה, לדעתי הלילה שברתי שוב את שיא הגמירות שלי, כי נרדמתי מייד.

כשהתעוררתי בבוקר הם כבר לא היו במיטה, על השעון שעל הקיר ראיתי שכבר כמעט עשר. התיק עם הבגדים להחלפה שהבאתי נשאר במטבח אז התעטפתי במגבת הגדולה, הפעם מכסה גם את הציצים, והלכתי לשם.

נגה ישבה ושתתה קפה, גם היא עטופה רק במגבת אז הכנתי גם לי והתישבתי לידה. התברר שתמיר הלך לחדר כושר וריכלנו עליו, שוב שאלתי אותה אם אין לה התנגדות שתמיר ואני נהיה יזיזים ובדקתי שזה לא ישנה כלום לחברות ביננו ובמיוחד שהיא תמשיך לקחת אותי לדוגינג ביער והיא הבטיחה שהכל ישאר אותו הדבר ונגה גילתה לי עוד כמה פרטים עסיסיים על אחיה.

אחר כך היא הקפיצה אותי הביתה בדרך לבית שלה, הג'יפון חיכה לה למטה, והיא התנצלה שהלילה לא נלך לסיבוב נוסף ביער כי אחיה והיא חייבים להיות באיזה ארוע משפחתי מחייב.

כשהגעתי הביתה ניסיתי להסתיר את ההליכה המצחיקה שלי, הליכה של מי שאכלה בתחת ועוד שני זרגים, אבל כנראה שלא ממש הצלחתי, אמא, שישבה בסלון וראתה עוד פרק באחת מהסדרות התורכיות האין סופיות שהיא כל כך אוהבת, חייכה את החיוך הזימתי הזה של 'אני יודעת מה עשית ואיפה ביקרו לךְ' רק כשהיא קמה ראיתי שגם היא הולכת כמוני, כנראה שאבא והיא שוב חגגו כי מאז שהתחלתי "לישון אצל חברה" חיי המין שלה ושל אבא עלו מדרגה.

נגה הבהירה לי שהם הולכים רק כשיש ירח מלא והירח שוב התחסר אז שוב הייתי צריכה לחכות חודש עד הביקור הבא ביער ולמרות שהייתי פעילה מינית בחודש הזה, פעמיים "ישנתי" אצל תמיר, מממשים את היזיזות שלנו ואפילו נתתי לו לבדוק את שני הפתחים שעדיין לא בדק, בפעם הראשונה מצצתי לו והוא גמר לי בפה ובשניה נתתי לו לבקר לי בטוכעס, ופעמיים "ישנתי" אצל נגה, סקס של נשים אל תוך הלילה אבל לא עד מאוחר כי למחרת יש צבא, ועוד לילה אחד אצל תמיר יחד עם נגה, סקס בשלישיה, ועוד לילה אחד עם אביתר, האקס שהפך ליזיז שלי, חזר מהצבא עם בקבוקים מלאים ועזרתי לו לפרוק אותם כי הרי בשביל זה בדיוק יש יזיזים, ואם תוסיפו לזה גם שהיה לי מחזור ושהיו תורנויות לילה בצבא אז תודו שהייתי מאד פעילה מינית ועדיין, בכל הזמן הזה, פינטזתי על הביקור הבא ביער.

הפתעה ביער

כשנגה הודיעה לי שהיא קיבלה יומיים לפני אמצע החודש העברי, לפני הירח המלא, כבר חשבתי שזהו, הלך על עוד חודש, עכשיו אני אצטרך לחכות עד לחודש הבא, רק שאז היא הציעה לי ללכת עם תמיר.

האמת שחשבתי על זה קודם אבל היה לי לא נעים ללכת בלעדיה, בכל זאת, היא שהביאה אותי, אבל כשסיפרתי לה על החששות שלי היא צחקה ואמרה שאין שום בעיה, שגם אם אני הייתי מקבלת היא הייתה הולכת בלעדיי.

תמיר בא לאסוף אותי. ידעתי שאמא מציצה מהחלון לראות מי בא לקחת אותי וידעתי שהג'יפ יעשה עליה רושם. הפעם ישבתי מקדימה, כשעלינו על כביש מספר 1 תמיר הניח יד על הברך שלי וליטף לי אותה, חייכתי אליו, חיוך מעודד כזה והוא המשיך ועלה לאורך הירך אבל רק עד שפת החצאית, לא נכנס מתחתיה.

"עם אחותי אני מתחיל בסיבוב להכנס לאווירה, אחר כך אנחנו מוצצים ביחד ואז כל אחד לנפשו," הוא הסביר לי כשעצרנו בחניה, "מתאים לךְ?".

"מתאים".

"נגה שלחה לךְ" הוא הגיש לי זוג ברכיות, חייכתי וסידרתי אותן על ברכיי.

התחלנו להסתובב, נכנסים לאווירה, "בואי, אני רוצה להכיר לך מישהו" תמיר לחש לי ברגע מסויים, חיבק אותי והצמיד אותי אליו וכשהיד שלו על התחת שלי, מלטפת מתחת לחצאית, הוא הוביל אותי לעבר זוג שעמד על ברכיו, חלק גופם העליון חשוף והם מוצצים לשני גברים עומדים מולם.

לכאורה שגרתי, היו עוד כאלה, לא הבנתי מה המיוחד ורציתי להמשיך, להגיע לתכל'ס, אבל תמיר חייך ועצר אותי, "חכי, תזדייני בסבלנות (armed with patience)" הוא ציחקק ואני חיכיתי.

לפי המבטים שהם שלחו לעברנו נראה שהם הבחינו בו, כשהגבר שהאשה מצצה לו עשה סימנים שהוא הולך לגמור היא הרימה את שדיה בשתי ידיה, מאותת לו את הסימן הקבוע, ואכן הוא גמר לה על הפרצוף והשדיים ומייד היא נעמדה, הבעל דווקא סימן עם כפות הידיים על הראש וכשזה גמר לו בפה גם הוא קם ונעמד וראיתי בגרוגרת שלו שהוא בולע.

תמיר חיכה עד שכולם מסביב יתפזרו, ילכו לחפש מקום עם אקשן, ורק אז ניגש אליהם, "תכירו," הוא חיבק והצמיד אותי אליו, "תמר, חברה של נגה ושלי," ולשניה הוא עצר והמשיך, "תכירי, אבא ואמא שלי ושל נגה" ומזל שהוא אחז בי כי אחרת הייתי נופלת.

"ושל נועה," האשה ציחקקה וחיבקה אותי, "נעים מאד, אני טובה," הציגה את עצמה ומייד גם הוסיפה, "חברה של נגה ותמיר היא גם חברה שלי" ואת כל זה היא אמרה כאילו אין טבעי מזה בעולם שאמא ובן נפגשים ביער בליל ירח מלא לערב של דוגינג"

"נעים מאד, דוד" גם האבא הציג את עצמו ושלח יד ללחיצה, ושוב באותה שלווה כמו האמא.

"אוקיי, לא נעכב אתכם, נראה לי שעוד לא התחלתם ת'פאן (fun)" היא ציחקקה, "היה נעים להכיר," היא חייכה אלי, "ותמיר, תזמין אותה פעם לארוחת ערב שבת".

האבא דווקא נפרד ממני בחיבוק ונשיקה מרפרפת על השפתיים, לוחש לי "את מוזמנת, תבואי" והם נפרדו והלכו.

"תגיד לי שעבדתם עלי" לחשתי לתמיר ברגע שהם התרחקו.

"הכל אמת, נשבע לך ביקר לי".

"ולא אכפת להם ש…אתה יודע, ש…, אהה, ש…" גמגמתי.

"שמה?" הוא צחק, "אבא ואמא שלי היו אלה שהביאו אותי לכאן בפעם הראשונה," הוא נעמד מולי, אחז בכתפיי וחייך, "מין לא היווה אף פעם טאבו אצלנו בבית, אמא ואבא היו מתמזמזים חופשי לידנו, אמנם אני הייתי זה שפתח את נגה, ולא אבא, אבל את בתוליי איבדתי בין רגליה של אמא שלי וכן! אבא ידע, אבא אפילו ראה, בין כל "יתרונותיו" של אבא, ויש לו הרבה יתרונות, הוא גם קוקהולד והוא היה זה שישב לידנו, החזיק לאמא את היד והדריך אותי, אין אצלנו טאבו בסקס משפחתי, אבא גם שכב ושוכב עם נגה וגם אני עדיין מזיין מדי פעם את אמא, אבל בכל הנושא של דוגינג יש לנו חוק, לא עושים את זה בפרהסיה! מותר כמובן לעמוד ולהביט, מותר גם לאונן תוך כדי, מותר אפילו לעשות ביחד, זה לצד זה, אבל אסור לנצל הזדמנות! אבל כמובן שהחוק הזה לא חל עליךְ," הוא צחק, "לדעתי אבא ואמא כבר זוממים עליךְ ותרגישי חופשי לזמום עליהם" הוא הוסיף, "אבל עכשיו בואי נתחיל, יש שם שולחן פנוי" הוא הצביע על שולחן קצת מרוחק ובדרך אליו, כשעברנו ליד קבוצת מתבוננים, הוא הוריד את החולצה שלו אז עשיתי כמוהו, פשטתי את החולצה שלי, ראיתי איך מתחילים ללכת אחרינו, וכשהגענו הוא ירד על ברכיו ואני ירדתי לצידו על ברכיי.

לא היינו צריכים לחכות הרבה, הזין הראשון הוגש לי והתחלתי למצוץ אותו ומייד אחרי גם הפה של תמיר התמלא ושמעתי איך הוא מוצץ בקול. הפעם אני עשיתי את העבודה, מניעה את ראשי קדימה ואחורה והזין שלו השתפשף בין שפתי, מסביב עמדו וצפו, גברים ונשים, חלקם מאוננים, חלקם משפשפים רק כדי לשמור על הזקפה, וחלקם סתם עומדים ומביטים בנו.

שיחקתי לגבר בשק האשכים התלוי בין רגליו, מגלגלת לו את הביצים בין האצבעות, הרגשתי שהוא בדרך לגמור, אני מכירה את הסימנים הקטנים, ההתקשות, המתיחות ואיתם הקפיצות של הזין, התלבטתי אם לבקש שיגמור לי בפה או ישפיך עלי ובסוף השארתי את זה להחלטתו, כשהוא הניח את ידיו על ראשי, מאותת לי שהוא הולך לגמור לי בפה, לא התנגדתי, התכוננתי והמטח הראשון נורה בפה שלי ועוד לפני שהספקתי לבלוע את הכל הגיע גם השני, לרגע הוא נתן לי לנשום ואז הוא אחז חזק בראשי, תקע את עצמו הכי עמוק לגרוני וירה את המטח השלישי, האחרון, עוד רגע והוא שלף את הזין הרטוב והמדולדל וגבר צעיר אחר הגיש לי את הזין שלו והתחלתי למצוץ.

עוד כמה הצטרפו לעומדים ומביטים בנו, לקח לי רגע לקלוט שגם אבא ואמא של תמיר ביניהם, עומדים צמודים, הזין שלו בחוץ ואשתו משפשפת לו, מעמידה לו. חזרתי להתרכז בבחור שמצצתי לו, לידי תמיר בלע וגברבר אחר ניגש והגיש לו את הזין למציצה, רגע אחרי הגברבר של תמיר גמר, אני לא יודעת אם זה משהו שתמיר עשה לו או שהגברבר גומר מהר אבל גבר שלישי ניגש והתחיל לקבל מציצה מתמיר.

הרגשתי שגם הגברבר הצעיר שלי הולך לגמור, הפעם סימנתי לו, תמכתי בשדיי בכפות ידיי והרמתי אותם, שמעתי אותו ממלמל משהו, נשמע לי כמו 'למה?' אבל אחרי עוד כמה פמפומים בפה שלי הוא יצא ואני עצמתי עיניים, שפשף פעם או פעמיים והרגשתי את המטח הפוגע בפרצופי, טיפות רטובות וריחניות שנמרחו והתחילו לנזול, הייתה שניה הפסקה ואז המטח השני, הפעם ריסס את השדיים שלי ואז עוד מטח לפנים, פוגע בעיקר בסנטר ובצוואר, שמעתי אותו מתרחק ומישהו מתייצב לפני, פתחתי עיניים ותמיר צדק, אבא שלו ושל נגה עמד לפני והגיש לי את הזין שלו למציצה.

מצצתי לאבא של נגה, יש לו זין גדול ומכובד, כנראה שתמיר ירש את הגנים ממנו, אבל הצלחתי להכניס את כולו לגרון העמוק שלי, מצצתי והוא עשה את העבודה, מניע את אגנו קדימה ואחורה והזין שלו נכנס ויוצא בגרוני, משתפשף בין שפתיי העוטפות אותו ואני מוסיפה עוד את התיפוף העדין בשיניים על העור המתוח ומשחקת לו בביצים.

לידי תמיר חטף את מנת השפיך של הגברבר לפרצוף וקם, מאותת שהוא סיים את החלק הזה שלו עמד לידי, מחכה לי אבל יותר מזה מביט איך אני מפנקת את אבא שלו והשקעתי, עשיתי כל תרגיל פינוק שאני מכירה כדי לספק אותו וזה עבד, הרגשתי איך הוא מתקרב אל השיא ו…הנחתי את כפות ידיי על הראש, מאותת לו מה אני מבקשת, ו"לא חשבתי אחרת" שמעתי אותו ממלמל לעצמו ורגע אחרי בלעתי את המטח הראשון, שפיך חם שמילא את פי וגרוני, בלעתי ועוד מנה הגיעה וגם אותה בלעתי, מתכוננת לקום אבל ממשיכה למצוץ עד שגמר והוציא את הזין מהפה שלי וקמתי מייד לפני שעוד אחד ידחוף לי לפה.

כמו תמיד שמעתי את מלמולי האכזבה אבל הקהל התפזר, הלך לחפש את מזלו במקום אחר, ורק אמא ואבא של תמיר נשארו לידנו. "נו? איך היא?" אמא של תמיר שאלה את בעלה.

"יותר טובה ממךְ" הוא צחק.

"מניאק! חכה, חכה, אתה עוד תבוא להתחנן שאני אמצוץ לךָ" היא ענתה בקול מאיים אבל עם חיוךְ, "תמירי," היא פנתה לבן שלה, "אכפת לךָ שאני אקח אותה לסיבוב, אתה תלך עם אבא, תראה שהוא לא מתפרחח" והיא הושיטה לי יד, "בואי," המשיכה כשאחזתי בידה המושטת, "הגיע הזמן שיפנקו אותנו קצת".

הלכנו לחפש שולחן פנוי, "הם עוקבים אחרינו" לחשתי לה.

"כן, בעלי קוקהולד והוא חייב לראות איך אני חוטפת, איך עושים אותי, זה מעמיד לו בשניה" היא ציחקקה ואימתה לי את מה שקודם תמיר אמר לי, "תגידי," היא עצרה ליד אשה שנשענה על עץ, התחתונים שלה מתוחים בין הברכיים, החצאית מורמת ואשה אחרת כורעת ומלקקת לה, מנקה, "ניקית פעם?".

"אהה, לא".

"את חייבת לנסות, אני מתה על זה, אבל לא עכשיו, עכשיו אנחנו הולכות שיפנקו אותנו, הנה, שם יש שולחן, תורידי ת'תחתונים ובואי" והיא הורידה במהירות את התחתונים שלה וכרכה אותם סביב פרק כף היד הימנית ואני עשיתי כמוה.

עכשיו כבר עקבו אחרינו יותר, לא רק בעלה ותמיר, "מענין, זה בדיוק השולחן שבו עשיתי את זה בפעם הראשונה עם נגה'לה" היא לחשה לי כשנשענו עם הברכיים על הספסל הצמוד לשולחן, "אני חושבת שזה סימן, מאז שעשינו את זה אני ונגה'לה החברות הכי טובות, עכשיו גם אנחנו נהייה החברות הכי טובות" היא אמרה במין קול בטוח כזה, "עכשיו תרימי ת'חצאית ותתכופפי, לא ניתן להם לחכות" ציחקקה ושתינו הרמנו את החצאית, התכופפנו אל השולחן ונשענו עליו במרפקים וכפות הידיים ו…אמא של נגה אחזה בידי, "ככה עושות חברות" היא לחשה לי והרגשתי איך היא נמתחת ואני מייד אחריה, נמתחתי כי הרגשתי איך מישהו חודר לתוכי באבחת אגן אחת חזקה, אוחז חזק במותניי ומתחיל לזיין אותי.

הוא עשה עבודה טובה, הגברבר שזיין אותי, כנראה שגם זה של טובה, אמא של תמיר ונגה, כי פתאום הרגשתי איך היא לוחצת לי את היד, מתנשפת ו"כן, כן! הנה! הנה! גומרת! הנה!!" היא גמרה ומייד גם אני אחריה, לא מסתירה, כמוה "כן, גם אני! כן, הנה! גמרתי! גמרתי!" הכרזתי, "כן, תמשיך" הוספתי בקול מתנשף למרות שאין כל סיכוי שהוא היה מפסיק מיוזמתו.

כשהרמתי את הראש ראיתי מולי את תמיר ואבא שלו עומדים ומביטים בנו, המכנסיים שלהם מופשלים ושניהם משפשפים לעצמם. "בעלך מאונן" לחשתי לטובה.

"כן, זה מה שקוקהולד עושה, מאונן כשדופקים את אשתו" היא לחשה חזרה ואולי זה מה שעזר לה לגמור פעם נוספת.

גמרנו ביחד, אמנם לה זאת הייתה פעם שלישית ולי רק השניה אבל גמרנו ביחד, לוחצות חזק זו  לזו את היד וצורחות יחד, כאילו תאמנו מראש, "כן, הנה! גומרת! גומרת!" ורגע אחרי הרגשתי איך הגברבר נועץ את עצמו הכי עמוק לתוכי, קופא ככה ואז הרגשתי את החום הנעים הפושט בתוכי כשהוא גמר ומילא לי את הכוס במנת שפיך חמימה.

הוא גמר ויצא ואחר בא במקומו, תוקע ומתחיל לזיין. גם הגבר של טובה גמר ואחר תפס את מקומו. "פאק, אני אוהבת את זה" היא לחשה לי.

"גם אני" לחשתי לה חזרה.

מולי תמיר ואביו עדיין עמדו ואוננו, משפשפים לעצמם במהירות, זה לא היה שפשוף כדי להעמיד, זה היה שפשוף כדי לגמור. כנראה שתמיר ראה שאני מסתכלת כי הוא חייך לעברי ועם היד הפנויה סימן לי לייק👍, ואז האבא גמר, שופך את זרעו לשווא על האדמה ומייד אחריו גם תמיר, משקה את האדמה במנת שפיך מכובדת ושניהם הסתובבו והלכו. "בעלךְ גמר והלךְ" לחשתי לטובה.

"כן, ראיתי, אחר כך נלך לראות אותם חוגגים" ו…"פאק! הנה! גומרת! גומרת!!" היא צרחה באקסטזה ואין ספק שטובה, אמא של נגה, גומרת מהר.

טובה גמרה שוב לפני שאני גמרתי בפעם הראשונה עם הגברבר השני, ושוב, כאילו איזה במאי תזמן את הסצנה, הגמירה השניה שלי, והשלישית שלה, הייתה ביחד, שוב לוחצות ידיים, שוב צורחות ביחד "כן, הנה! גומרת! גומרת!" ושוב, כששני הגברברים שלנו גמרו גם ביחד, שנים אחרים תפסו את מקומם.

"בא לי בתחת, בא לךְ?" טובה לחשה לי אחרי כמה פמפומים שלהם.

"כן" עניתי.

"יודעת מה צריך לעשות?"

"כן".

"שתים, שלוש, ו…" שתינו ביחד נשענו על החזה, שלחנו ידיים לאחור ופישקנו את פלחי ישבננו בתנועה מזמינה ולמרות שלא ראיתי אותו, כשהגבר שלי יצא לי מהכוס והצמיד את ראש הזין המצופה באותו קוקטייל משומן של מיץ הכּוס שלי והשפיך של אלה שגמרו בי לפניו, ידעתי שהוא מחייך.

לחצתי את ידה של טובה ונשכתי את שפתיי כשאותו כאב מוכר היכה בי כשהוא חדר לאט לישבני, לא ממהר, נותן לי להתרגל. טובה חייכה אלי אבל ראיתי על פניה שגם לה זה כואב, "אני אוהבת בתחת" היא לחשה לי.

"גם אני" לחשתי לה חזרה ופישקתי חזק את פלחי ישבני, מפנה לו את הדרך.

"כן, אני אוכלת בתחת," טובה מלמלה לעצמה, "אני אוכלת בתחת," המשיכה, הפעם בקול רם יותר, "כן, אני אוכלת בתחת ואני אוהבת את זה!" צרחה באקסטזה ולחצה חזק את ידי ו…"גמרתי" היא לחשה מתנשפת, מחייכת לעברי חיוך מאושר ולדעתי זה עשה לי את זה כי "כן!" צרחתי אחרי שהגבר שלי תקע את כל הזין שלו עמוק בתחת שלי והתחיל לפמפם, "כן, אני אוכלת בתחת!" צווחתי, "כן, גם אני אוכלת בתחת וגם אני אוהבת את זה" ולדעתי כל היער שמע את זה כי מייד אחרי, כמו הד, שמענו צרחות דומות מכל עבר, גם של גברים וגם של נשים ו…גמרתי, גמירה חזקה, מטלטלת, כזאת שעושה טעם של עוד.

הגבר של טובה גמר, מילא לה את התחת, וברגע שהוא יצא ממנה היא קמה ונעמדה "פעם אחת מספיקה לי עכשיו, אם את רוצה את יכולה להמשיךְ," היא לחשה לי, "אני מחכה לךְ". הרגשתי את ידיו של הגבר שלי חופנות את פלחי ישבני והוא הגביר את הקצב, טוחן לי את התחת, הרגשתי את החום המוכר בפי הטבעת וידעתי מה זה יעשה לי אבל לא היה אכפת לי, רציתי לפחות עוד גמירה אחת כמו ההיא והיא באה, חזקה, מטלטלת, "גומרת!!!" צרחתי בלי בושה והרגשתי איך הוא דוחף את עצמו הכי עמוק לתחת שלי וקופא, "גמרתי!!" המשכתי עם אותו קול צווחני והרגשתי את החום הנעים בתחת שלי כשהוא גמר ומילא לי אותו.

כשהוא יצא גם אני קמתי, לבשתי במהירות את התחתונים, הסימן שלפחות לעכשיו גם אני גמרתי ושוב היה אותו מלמול אכזבה והם התפזרו. "בואי נחפש ת'בנים" טובה חייכה אלי אז הלכנו.

שתינו הלכנו כיאה למי שאכלו בתחת, אותו פישוק והליכה מתנדנדת, אם היינו הולכות ככה ברחוב אולי היינו זוכות למבטים לועגים אבל כאן זה היה טבעי לכולם. את תמיר והאבא מצאנו זה לצד זה מתכופפים לשולחן ומפשקים את התחת ושני גברים טוחנים אותם מאחור. עכשיו אנחנו נעמדנו מולם והבטנו בהם, תמיר כנראה ראה אותנו וחייך לעברנו אז עשיתי לו חזרה לייק👍 כמו שהוא עשה לי.

כשהגבר של תמיר גמר תמיר נעמד והרים את המכנסיים והתחתונים, לחש משהו לאבא שלו, ובא לעמוד לידנו. גם כשהגבר של אבא גמר הוא קם והרים מכנסיים, אמר משהו לגבר שזיין אותו ושניהם חייכו ורק אז הוא בא אלינו.

טליה אמרה שהיא צמאה והלכנו לאוטו שלהם לשתות משהו, גם להם הייתה צידנית ואני העדפתי קוקה-קולה, בלגימה הראשונה שטפתי את הפה וירקתי ואז שתיתי ובבת אחת גמרתי את כל הפחית, כנראה שגם אני הייתי צמאה.

"אמא, אבא, נגה אמרה לי שתמר עוד לא חיבקה עץ," תמיר התחיל ואני הסמקתי, "אני חושב שהגיע הזמן, היום זה היום, אבל מישהו מכם רוצה להדגים לה לפני?" הוא חייך אליהם.

הופתעתי כשטליה התנדבה אבל קודם הם רצו עוד קצת להציץ, להעמיד לאבא ותמיר מחדש, ו…"גם לנקות היא לא ניקתה אף פעם," טליה אמרה תוך שאנחנו חוזרים, "אני חושבת שגם את זה היא צריכה להשלים" ושוב הסמקתי.

עמדנו והצצנו לזוג ששכב על הגב על אחד השולחנות, גבר ואשה שהחזיקו ידיים כמו שטליה ואני החזקנו קודם, שניהם אוחזים בברכיים המשוכות לעבר החזה ומפשקים אותם ושני גברים מזיינם אותם, אותה בכוס ואותו בתחת. ראיתי שהיד של האבא תקועה בתחתונים של אשתו, עושה לה באצבע, ושלה בתחתונים שלו, משפשפת ומעמידה לו, אז עשיתי כמוה, דחפתי את כף היד לתחתונים של תמיר, שמיהר לפתוח את החגורה שלא יהיה לי קשה, ושפשפתי לו והוא, בתמורה😊,הכניס את ידו אל מתחת לחצאית שלי, אל תוך התחתונים וליטף לי את שפתי הכוס, מלטף ומגרה, חודר ומפמפם ושוב מלטף.

בשלב מסויים הגבר שזיין את האשה גמר ואחר תפס את מקומו, אני האטתי את קצב השפשוף של הזין של תמיר כי פחדתי שהוא תכף יגמור והמטרה הייתה להעמיד, גם לאבא עמד כבר תותח וכנראה שהם החליטו שהגיע הרגע להדגים לי חיבוק עץ כי דוד, האבא, אמר לטליה, אשתו, "יקירתי, אני חושב שהגיע הרגע".

"בועלי," היא חייכה אליו חזרה, "יש מישהו מיוחד שהייתה רוצה לראות איך הוא תוקע אותי?".

לרגע דוד הסתכל ימינה ושמאלה ואז חייך, "הוא!" הוא הצביע בראשו על גבר שעמד בצד והביט איך גבר אחר מזיין בהנאה אשה ששכבה על הגב על שולחן קק"ל.

"זה שתקע אותךָ בפעם שעברה?" היא ציחקקה.

"הוא ולא אחר".

"מניאק, קטן עלי," היא ציחקקה, "look and  learn (תביטי ותלמדי)" היא חייכה לעברי והתחילה לפסוע לעבר הגבר, מעכסת בישבנה. ראיתי איך הוא נדרך כשהיא עצרה מולו, לרגע חייכה אליו ואז הורידה את התחתונים שלה, סובבה לו את הגב, הרימה את שולי החצאית מאחור, נענעה בישבנה בתנועה מזמינה וככה, כשישבנה הלבן החשוף בוהק באור הירח המלא, התחילה ללכת לעבר העץ הקרוב.

נגה צדקה, אין גבר בעולם שלא יענה להזמנה זאת, הגבר הלך אחריה כמו הילדים אחרי החלילן מהמלין, מביט בה במבט מהופנט וחומד. טובה נעמדה בצמוד לעץ ופישקה מעט רגליים, תפסה את שולי החצאית מאחור בחגורת החצאית, שלא תיפול ותסתיר, ואז, בצעד מפתיע, גלגלה את התחתונים שלה למין גליל כזה ותפסה אותו בין שיניה, נושכת שלא ייפול, ורק אז חיבקה חזק את העץ.

ההפתעה הבאה הייתה כשהגבר שִלְשֵל את מכנסיו והתחתונים עד הקרסוליים והזדקף חזרה, היה לו זין גדול ומרשים במיוחד, כזה שרואים בעיקר אצל הכוכבים בסרטים הכחולים, "הוא יקרע לה ת'תחת" לחשתי לתמיר.

"זה בסדר, היא אוהבת את זה, בשבילה זאת מתנה" הוא צחק.

הגבר פישק את פלחי ישבנה של טליה וראיתי איך היא נושכת חזק יותר את התחתונים שבין שיניה, מתכוננת, ראיתי איך הוא נצמד אליה מאחור וראש הזין שלו כאילו מצא את דרכו בעצמו, נושק לפי הטבת המכווץ ומתחיל ללחוץ, לרגע זה נראה שהוא לא מצליח אבל אז ראיתי את הרעד העובר בגופה כשהפתח נפרץ והזין התחיל לחדור לתוכו, לאט, הגבר ידע מה יש לו שם בין הרגלים ופעל בהתאם ולמרות זאת ראיתי איך היא נושכת חזק את גליל התחתונים שבין שיניה, חוסמת צריחת כאב שרצתה לפרוץ, ממשיכה ככה, לנשוך, והוא ממשיך וחודר לתוכה עד שכל הזין היה נעוץ עמוק בישבנה, לרגע עצר ואז התחיל לזיין.

"אני מעריצה אותה" לחשתי לתמיר שלידי ואכן יש מה להעריץ, לאכול זין גדול כזה בתחת על יבש זה מאד לא פשוט, לדעתי אני במקומה כבר הייתי בורחת, והערצה שלי עוד התגברה כשראיתי איך היא נרגעת, כבר לא נושכת, אפילו קצת מחייכת, לרגע שחררה יד אחת מחבקת, אחזה בתחתונים, חיבקה חזרה את העץ, חזק, והתחילה לגנוח, גניחות הנאה קולניות של מי שמטפסת במעלה משעול האורגזמה שלה.

"ואני מעריץ גם את אבא," תמיר לחש לי חזרה, "בפעם שעברה אבא אכל את הזין הזה וכמו ששמעתי מאמא אכל כמו גדול," המשיך ולחש, "ותראי איך עומד לו לראות אותה ככה" והבטתי אל דוד, האבא, עומד, מכנסיו פתוחים והזין שלו בחוץ, ומשפשף לעצמו לאט, מעמיד עוד יותר את מה שכבר עומד ובאותו רגע ידעתי מה אני מתכוונת לעשות בתורי.

"הנה, גומרת, גומרת!" שמעתי את טליה צורחת והפניתי אליה את המבט, עומדת צמודה חזק אל העץ והגבר טוחן לה ת'תחת, גם הוא, כמוה, גונח בקול, גניחות נהנתניות כאלה, גניחות המבשרות שגם הוא בדרך לשיא שלו.

"דוד! גמרתי!" טליה צרחה והפניתי במהירות את המבט לעברו לראות שהוא לא גומר כי בניתי עליו, "דוד! אני אוהבת אותךָ!" טליה המשיכה ו…"כן, תן לי, תן לי!!" היא צרחה וראיתי את הגבר תוקע את עצמו חזק לתוך ישבנה, עכוזו מכווץ ו…"כן!!" הוא צרח במין אקסטזה כזאת, "כן, קחי! קחי!" והוא גמר לה בתחת.

רגע הוא עוד נשאר ככה ואז יצא ומיהר לשחרר את שולי החצאית התפוסה בחגורה ולסדר לה אותה, כאילו מסתיר את זירת ה"פשע" שעכשיו בוצע מול עֵינֵינוּ. "תודה שהרשת לי" שמעתי אותו אומר לה כשהוא מסדר חזרה את מכנסיו.

"תודה שכיבדת אותי," היא הסתובבה וחייכה אליו חזרה ולהפתעתי היא הגישה לו את התחתונים שלה, "קח, הם שלךָ, הרווחת אותם בצדק" היא חייכה אליו והוא חייך, לקח, הסניף והחיוך שלו התרחב והכניס את התחתונים לכיס.

"זה מנהג מקובל, אם את נהנית מהגבר שהזמנת את מעניקה לו את התחתונים שלךְ, את לא חייבת, רק אם את רוצה ורק אם את נהנית" חזר והסביר.

טליה חזרה, נעמדה מול בעלה, התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותו על השפתיים. "נו? איך הייתי?" היא חייכה לעברי.

"תותחית על," הוא צחק, "תראי מה עשית לי" הצביע על האוהל במכנסיו, מסתבר שהוא הספיק להחזיר את הזין למכנסיים עד שהיא חזרה.

"טיפ קטן," היא נעמדה מולי וחייכה, "תצמדי חזק לעץ כשדופקים אותךְ, במיוחד בּמִפְשָׂעָה!" היא ציחקקה, "ועכשיו תורך, בואי נראה מה למדת" והיא נעמדה בין בעלה ותמיר ושניהם חיבקו אותה.

הבטן קרקרה לי, לא ידעתי איך הם יקבלו את מה שאני הולכת לעשות, נעמדתי מול דוד, הבעל של טליה, וחייכתי אליו, הרגשתי שאני מסמיקה כשהתכופפתי והורדתי את התחתונים שלי, כמוה לא כרכתי אותם על פרק כף ידי כשסובבתי לו את הגב, הרמתי את שולי החצאית שלי מאחור, נענעתי את ישבני בתנועה מזמינה והתחלתי ללכת לעבר העץ שרק לפני רגע אשתו חיבקה.

נגה צדקה גם הפעם, אין גבר בעולם שלא יענה להזמנה כזאת וגם דוד, אבא שלה, הוא גבר כזה ושמעתי איך הוא הולך אחרי. נעמדתי בצמוד לעץ, אחזתי את שולי החצאית מאחור ותפסתי אותה בחגורת החצאית שלא תיפול ותסתיר, גלגלתי את התחתונים שלי למין גליל כזה ותפסתי אותו בין השיניים, נושכת מעט שלא ייפול ורק אז פישקתי מעט את הרגליים, נצמדתי יותר אל העץ וחיבקתי אותו.

גם לי ציפתה הפתעה, לא, לא הזין שלו, את הזין ראיתי כבר קודם, עומד זקור ומתוח, ומניסיוני ידעתי שאני יכולה להתמודד איתו גם על יבש, נכון, יכאב לי, אבל אם אשתו עמדה בזין גדול משלו גם אני יכולה, ההפתעה הייתה כשהרגשתי איך הוא מפשק לי בידיו את התחת, "תתמסרי!" שמעתי אותו לוחש לי ואז הרגשתי את קצה הלשון שלו על פי הטבעת שלי.

לשניה נבהלתי, אולי כי לא התכוננתי, אבל מיד התאפסתי, ידעתי בדיוק מה הוא עושה לי, רימינג (rimming)! ליקוק של פי הטבעת, בתאוריה אני מכירה את זה, בעיקר מהסיפורים והסרטים הכחולים, אבל במציאות עוד לא עשיתי את זה, לא עשו לי ואני לא עשיתי לאחרים, קצה הלשון שלו הסתובבה סביב פי הטבעת שלי והרגשתי איך היא מרטיבה לי אותו, אין ספק שהוא מתחשב בי, עוד כמה ליקוקים כאלה שהוסיפו לרטיבות בפי הטבעת והוא קם ונצמד אלי, עם יד אחת מפשק את פי פלח ישבני ועם השניה מכוון ומוציא את הפתח המכווץ, לרגע לחץ מעט, שלא יברח, ואז שיחרר את היד האוחזת בזין ופישק גם את פלח ישבני השני והתחיל לדחוף לי, לאט, נותן לי להרגיש כל סנטימטר בזקפתו הנעלמת בתחת שלי.

למרות הרימינג כשהזין שלו חדר זה כאב, כמו שתמיד קורה ברגע החדירה, אז נשכתי חזק את התחתונים, נצמדתי חזק אל העץ, מיישמת את הטיפ שטובה נתנה לי ומצמידה את המפשעה, מרגישה איך הוא חודר עמוק ועמוק יותר עד ששערות הערווה שלו נמחצו אל ישבני ואז הוא התחיל לפמפם, לזיין אותי בתחת.

כנראה שגם בי יש מעט מזוכיסטיות כי למרות הכאב התחלתי להנות מזה, עכשיו גם הבנתי את הטיפ של טליה, אם המפשעה לא צמודה חזק כל נעיצה שלו מכה את האגן אל העץ וכשהיא צמודה העץ נותן לו קוֹנְטְרָה וההנאה מתגברת אז הצמדתי חזק, ממש חיבקתי את העץ עם הירכיים, והתמכרתי לתענוג, כן התחלתי להנות מזה, כבר לא נשכתי את התחתונים, כמו טליה גם הוצאתי אותם והחזקתי ביד, וגניחות ההנאה שלי לא אחרו להגיע, "אה," ו"אהה", הבאות חסרות פשר אבל מלאות תשוקה וזימה, מלוות ב"כן" מעודד ו"עוד" שנועד להמריץ אותו להמשיך וזה עבד, דוד כתש לי ת'תחת בתנועות ארוכות וחזקות, מוציא כמעט עד הסוף ונועץ בחוזקה כשהעץ מעניק לו תגובת נגד המוסיפה לעוצמת הנעיצה, ידעתי שאני תכף גומרת, הרגשתי את זה בכל רמ"ח אברי, והתפללתי שהוא לא יגמור לפני, שיתן לי לגמור, רצוי אפילו ביחד אבל ביחד זה לא קרה, קודם אני גמרתי, מודיעה לכל האזור על הגמירה שלי ורק אחר כך גם הוא גמר, נועץ וממלא לי את התחת באותו נוזל גברי סמיך וחמים.

גם לי הוא שיחרר את שולי החצאית התפוסה בחגורה וסידר לי אותה, "תודה שהרשת לי" שמעתי אותו.

הסתובבתי וחייכתי אליו, "תודה שכיבדת אותי," התרוממתי מעט על קצות האצבעות ונישקתי אותו על השפתיים, "קח, הם שלךָ, הרווחת אותם ביושר" הגשתי לו את התחתונים שלי, משנה במעט את המילים של טליה שלא אשמע כמו תוכי, וגם הוא חייך חזרה, לקח והסניף בנשימה ארוכה, "תודה" הוא ציחקק, אולי קצת במבוכה, ושוב הסניף לפני שהכניס את התחתונים אל הכיס.

אחרי הצעד הראשון חזרה ידעתי מה אני רוצה לעשות, יש אומרים 'המתחילה במצווה אומרים לה גִּמְרִי' ונשאר לי עוד "מצווה" אחת שלא עשיתי עדיין והחלטתי שהערב אני עושה גם אותה ולא סתם עושה, כשחזרנו נעמדתי מול טליה, השפלתי מבט ו"את מרשה לי?" שאלתי כשאני מביטה לכיוון המפשעה שלה וליקקתי את שפתיי בתנועה מגרה.

טליה הבינה מייד למה אני מתכוונת, "את בטוחה שאת רוצה?" היא שאלה, לדעתי רק מתוך נימוס.

"בטוחה" עניתי והפעם הבטתי לה ישר בעיניים.

"בתנאי," היא הפתיעה אותי, "שגם את תרשי לי אחר כךְ"

"את לא חייבת" והפעם אני הייתי המנומסת.

"אני לא חייבת, אני רוצה," היא חייכה לעברי, "בואי" והיא ניגשה לעץ הסמוך, נעמדה בפישוק ונשענה עליו עם הגב והרימה בידה את שולי החצאית מקדימה, חושפת את ירכיה וערוותה שטיפות לבנות של שפיךְ ושבילים מאותו קוקטייל של מיץ כוס המעורב בשפיךְ שמילא אותו מרוחים עליהם.

סידרתי את הַבִּרְכִּיּוֹת שהחליקו מעט וירדתי על ברכיי לפניה, הרחתי את הריח, ריח של אשה מיוחמת שבקע מהכוס שלה, ריח שמאז שהתחלתי לעשות סקס עם נגה התמכרתי אליו. לשניה חששתי, זאת הפעם הראשונה שאני יורדת לאשה שגבר גמר בה, ובמקרה הזה זה גברים, אבל איך אמרתי קודם? כל מה שהיא יכולה גם אני יכולה, לא בטוח שטוב יותר אבל יכולה, והעברתי את קצה הלשון לאורך החריץ הרטוב שלה.

טעמתי, היה לזה טעם שונה, מלוח יותר, מצמצתי בשפתי ולא ידעתי מה להחליט אז ליקקתי שוב, הפעם חודרת יותר עם קצה הלשון בין שפתי הכוס שלה, אוספת יותר ושוב טועמת, דווקא מתאים לי אז התחלתי ללקק, לנקות, מאמצת את אותה השיטה שהאמא עשתה לי בפעם הראשונה, קודם ליקוק ארוך לאורך החלק הפנימי של הירך הימני, אוספת את אותן הטיפות שנזלו עד שהגעתי לכוס ואז בלעתי, מצקצקת בשפתיי ואז מלקקת ליקוק ארוך לאורך החלק הפנימי של הירך השני, שוב עד הכוס, והפעם בולעת, ואז מלקקת עם קצה הלשון לאורך החריץ, חודרת מעט ואוספת את אותו קוקטייל של זרע גברי והגמירות שלה, בולעת ושוב עוברת לאסוף את הטיפות שבינתיים הצליחו להחליק לאורך הירכיים שלה ושוב עם קצה הלשון בחריץ, ככה שלוש פעמים ורק אז דחפתי את הלשון והתחלתי לפנק אותה, לגעת לה בנקודות הנכונות, אלה שהדהירו אותה לעוד גמירה חזקה, עושה לה את מה שהייתי רוצה שיעשו לי, את מה שהייתי רוצה שהיא תעשה לי אחר כך.

שלוש גמירות הצלחתי להעניק לה רק שהיא, שלא כמוני, לא התביישה לצעוק ולהכריז על כך, "דוד, היא מגמירה אותי!" היא צרחה באותו קול מיוחם, "כן, הנה, גמרתי! גמרתי!" ו…הייתה גם רביעית, לדעתי החזקה מכולן, רק שאז, בקול מתנשף, היא לחשה לי "די, זה נקי, די, אני מתה".

קמתי ונעמדתי מולה, מלקקת את שפתיי וחיוך גדול על פניי, "תודה שהרשת לי" אמרתי, "אני יכולה לנשק אותךְ?".

"כן, בטח" היא חייכה אלי והושיטה לעברי את שפתייה.

התנשקנו, ניסיתי לדחוף לה את הלשון והיא התמסרה, היא נשענה על העץ ואני עליה, החזה שלנו נמחץ זה לזה, רגע ארוך עמדנו ככה והתנשקנו, נשיקה לוהטת, כשהיא ניסתה לדחוף את הלשון נתתי לה ואז שוב חדרתי והיא נתנה לי.

"אני אשמח לנקות לך גם בעתיד," חייכתי אליה כשסוף סוף נפרדנו, "ותודה על הקורס המזורז שהענקתי לי".

"מה תודה?" היא הפתיעה אותי ולרגע נבהלתי, "תשעני על העץ, עכשיו תורי!" צחקה ופינתה לי את המקום וזה מה שעשיתי, נשענתי על העץ, גם אני לא הייתי צריכה להוריד את התחתונים, הם שוכנים אחר כבוד בכיס של בעלה, הרמת את שולי החצאית ובאותו ערב טובה העניקה לי את אחת מחוויות הניקוי הכי טובות שהיו לי אֶבֶר (ever).

"תמירי," טובה פנתה לבן שלה לפני שנפרדנו כל אחד לרכב איתו הוא בא, "תביא את תמר אלינו לאיזו ארוחת ערב שבת".

"היא חברה של נגה" נראה לי שהוא מנסה להתחמק.

"תמירי, היא גם חברה שלךָ, מהיום היא גם חברה של כולנו," היא צחקה, "וחוץ מזה אני אדבר גם עם נגה", "תבואי," היא פנתה הפעם אלי "אני בטוחה שתהני" חייכה אלי ו…"אהבתי את מה שעשית לי" היא גחנה לעברי ולחשה לי.

אותו לילה ישנתי אצלו. בזמן שנסענו שאלתי אותו אם הוא נעלב שבחרתי באבא שלו ולא בו והוא אמר שלא ולמרות זאת אמרתי לו שאני חייבת לו.

כשהגענו אליו הוא שלח אותי להתרחץ והוא הכין לי אפוגטו, כדור גלידה וניל ששפכו עליו מנת אספרסו, שחיכה לי ליד המיטה. חיכיתי לו עירומה במיטה, מיוחמת כאילו לא זיינו אותי היום, שמעתי אותו מתרחץ ואכלתי את האפוגטו, כששמעתי שהוא סיים נשכבתי במהירות על הבטן, סידרתי את הכרית מתחת לאגן, כששמעתי את הדלת נפתחת פישקתי את פלחי ישבני וברגע שהוא נכנס הזמנתי אותו "בוא גבר, אני לא אוהבת להיות חייבת" והוא בא רק שקודם הוא טבל את הזין שלו בכוס שלי, משמן אותו, ורק אז עלה וזיין אותי בתחת.

בבוקר הערתי אותו עם מציצת 'בוקר טוב', כמו בסיפורים שאני קוראת, אחר כך נסענו ל'בנדיקט' לאכול ארוחת בוקר ורק אז הוא החזיר אותי הביתה.

אמא לא חייכה כשראתה איך אני הולכת, אחר כך הבנתי למה, גם היא הלכה כמוני, כנראה שאבא שלי חרמן־תחת לא קטן ומנצל כל הזדמנות כדי לרכב עליה.

לא נסענו ליער פעם נוספת באותו סוף שבוע, הספיק לי מה שקיבלתי והעדפתי לנוח. נגה צלצלה בערב וביקשה שנצא לקפה כי היא רוצה לשמוע חוויות אז נפגשנו בבית קפה קרוב לבית שלי. מסתבר שהיא שמעה כבר הכל רק שהיא רצתה לאמת את זה איתי, מסתבר שאמא שלה סיפרה לה בפרטי פרטים מה שהיה כולל חיבוק העץ שלי עם אבא שלה והניקוי שעשיתי לאמא שלה והיא לי, וכמובן על ההזמנה לארוחת ערב, "את חייבת לבוא," היא חייכה אלי, "לא רק כי אמא שלי בשלנית מעולה אלא בעיקר מה שיבוא אחרי האוכל" והיא הסבירה לי שהם משחקים "משחקי חברה" שסקס הוא המוטיב המרכזי בהם, סקס מכל סוג, וגינלי, אורלי ואנלי, כולם עם כולם, והרגשתי שאני מתחרמנת אבל סקס עם נגה לא בא בחשבון באותו ערב, היא במחזור.

לפני שנפרדנו היא עדכנה אותי על נועה, אחותה, היה לי ברור שהיא אוכלת איתנו אבל ההפתעה הייתה שגם היא משתתפת במשחקי החברה! מסתבר שנועה כבר מזמן לא בתולה, מי שפתח גם אותה זה תמיר ושבעצם היא עשתה את זה כבר עם כולם, עם נגה, עם תמיר ועם אבא ואמא שלה, כך שברור שגם היא משחקת ו…כששאלתי אם היא הייתה כבר ביער התשובה הייתה 'לא!', אבא שלהם קבע חוק שליער הולכים רק אחרי הגיוס ואצלם עושים מה שאבא ואמא אומרים.

משחקי חברה.

בסוף השבוע הבא קיבלתי את המחזור שלי ונגה אמרה שבלי המשחק הארוחה לא שווה אז דחינו את זה. באחד הימים, כשחזרתי מתורנות לילה, ישבתי במטבח ואכלתי גרנולה עם יוגורט אמא נכנסה ולא הצלחתי להסתיר את החיוך שחייכתי כשראיתי איך היא הולכת, הליכה של מי שפתחו לה ת'תחת.

לרגע קיוויתי שהיא לא ראתה אבל אחרי שהיא הכינה לעצמה קפה היא התיישבה מולי ו"כן," היא חייכה לעברי, "עשינו את זה, לדעתי ירשת את האהבה לזה ממני" ואני חושבת שהיא התכוונה לעקוץ.

"אהבה למה?" התממתי למרות שידעתי בדיוק למי היא מתכוונת.

"את יודעת, בהיפוך שולחן" היא הסמיקה.

הצחיק אותי שהיא אמרה בהיפוך שולחן, ביטוי של דוסים ואמא בכלל חילונית על־מלא, "אימו'ש," חייכתי אליה, "את כבר ילדה גדולה, את יכולה כבר להגיד לאכול בתחת," ציחקקתי, "ואימו'ש, תודה, אם ירשתי את זה ממך אז תודה, כי כן, אני אוהבת לאכול בתחת" ושוב חייכתי אליה ואולי היינו ממשיכות לדבר על זה רק שאז מכונת הכביסה צפצפה שהכיבוס הסתיים, ואמא ניצלה את זה ללכת כי היא צריכה להעביר למייבש, אחרת הכביסה מקבלת ריח, ויותר לא דיברנו על זה.

ביום שישי הבא תמיר בא לאסוף אותי לארוחת הערב, ידעתי שאמא מציצה לראות מי בא לקחת אותי ויותר מזה ידעתי שהיא מדושנת עונג כשראתה איך הוא יוצא, פותח לי את הדלת ועוזר לי להכנס.

הפעם הכרתי גם את נועה, האחות של נגה ותמיר, קטנה מנגה בשנתיים בערך ולומדת בתיכון, בשמינית. האוכל אכן היה משובח, אין ספק שטליה, בשלנית מעולה, מהסוג שבא לךְ לשאול אותה למה היא לא הולכת ל'מאסטר שף' או 'משחקי השף', בסוף קינחנו בקפה עם פרוסת עוגת־היער־השחור[i] ו…"אני חושב שהגיע הזמן למשחקי חברה, לא?" דוד, האבא, שאל כשכולם סיימו את הקפה שלהם ואף אחד לא התנגד.

תמיר הסביר לי בדרך שהערב משחקים סטריפ-פוקר, לרגע נבהלתי, את החוקים אני יודעת, איזו יד מנצחת, אבל אני לא טובה בהימורים וגם אין לי את הפוקר-פייס (Poker Face) שכל כך חשוב כדי שלא ידעו אם אני משקרת, אבל הוא הרגיע אותי שהם משחקים את המשחק הפשוט, בלי הימורים, בעיקר המזל הוא שקובע וקצת אינטואיציה, מחלקים חמישה קלפים, מותר להחליף שלושה והיד החלשה נדרשת להוריד פריט לבוש עד שאין יותר מה להוריד ואז מגיע התכלס, משלמים על ההפסד במשימה, המנצח באותו תור, בעל היד החזקה ביותר, מטיל משימה על המפסיד, בעל היד החלשה, משימה בתחום הסקס כמובן, מותר כל משימה כי זאת בעצם כל מטרת המשחק.

ניגשנו להתיישב סביב שולחן עגול גדול והופתעתי כשטליה הורידה את המפה שהייתה פרוסה עליו והתגלה לוח זכוכית עבר ושקופה כך שיכולנו לראות מה קורה מתחת לשולחן. דוד הזכיר שוב את החוקים רק שהוא עשה שינוי קטן, "בגלל שאנחנו שישה אז שתי הידיים החזקות יורידו בגד!" הוא הודיע, "כדי שנגיע מהר יותר לתכל'ס," הוסיף, מצחקק, וכשטליה, האמא, הציעה שהחוק הזה יכול גם על המשימות אף אחד לא התנגד.

התחלנו לשחק ומהר מאד גם להתפשט, בכל תור שני מפסידים היו קמים, מורידים פריט לבוש ומשליך אותו לעירמה הגדולה שהתחילה להצטבר במרכז השטיח, היה משהו בטקס הזה שבו המפסיד קם, לפני כולם מוריד בגד ומשליך לערימה שהוסיף לאווירה היִצְרִית שהייתה בחדר.

שיחקנו מהר, ברור שכולם כבר רוצים להגיע לאקשן. אלילת המזל לא העדיפה אף אחד מאתנו ויחסית מזלי היה טוב, דוד ותמיר לבשו עדיין תחתונים וגופיה, אני תחתונים וחזייה וטליה, נגה ונועה רק עם תחתונים.

בתור הבא נגה ניצחה, הידיים החלשות היו של טליה ושלי, טליה, עם היד היותר חלשה התחילה, קמה והורידה את התחתונים שלה וזרקה אותם לערימה וכשהיא התישבה חזרה היא פישקה את הרגליים במין תנוחה מתגרה ועכשיו הבנתי יותר את יתרונות שולחן הזכוכית, הכוס שלה היה חשוף בפנינו, בדיוק כמו האוהלים שצמחו בתחתונים של דודו ותמיר, ושפתיי הכוס פרוסות ככנפי פרפר שפס ורוד מנצנץ חוצץ ביניהם, מוסיפים עוד לאותה אווירה חרמנית שהייתה באוויר.

כשאני קמתי והורדתי את החזייה ראיתי את המבט המקנא של נועה בשדיים שלי, שדיים גדולים ועדיין זקופים, האמת שגם אני קנאתי בה, יש לה שדי אגס מדהימים, זקופים עם פטמה ענקית שעמדה זקופה ונוקשה, מסוג השדיים האלה שאת לא צריכה חזייה ואיך אומרים על זה? הדשא של השכן ירוק יותר, אני עם הגדולים שלי רציתי קטנים ויפים כמו שלה והיא רצתה גדולים וזקופים כמו שלי.

גם בתור הבא לא היה אקשן, דוד הפסיד את הגופיה שלו ונועה את התחתונים שלה, וגם היא, כמו אמא שלה, הורידה והתישבה ברגליים פשוקות, מציגה בגאווה את הכּוּס שלה, אבל גם בתור אחרי זה לא קרה, תמיר איבד את הגופיה שלו ונגה את התחתונים, וגם היא כמובן התישבה עם רגליים מפושקות, אבל אז זה הגיע, דוד איבד את התחתונים שלו ומבעד לשולחן הזכוכית כולנו ראינו את הזין העומד שלו, זין נוקשה ומתוח, וטליה, האמא, הייתה המפסידה השניה רק שהיא כבר הייתה עירומה ועכשיו נדרשה לשלם במשימה.

כלנו הבטנו בתמיר, המנצח, וראיתי את החיוך החרמני נמתח על פניו. "אימו'ש," הוא חייך לעברה, "אני רוצה שתמצצי לי"!

"אתה זוכר את הכלל שקבענו?" היא חייכה אליו חזרה, "כדי למצוץ אתה תצטרך להוריד לךָ את התחתונים ותחתונים שיורדים לא חוזרים".

"זוכר, מוכן לשלם, עכשיו בואי, אנחנו רוצים להמשיך לשחק".

את הכלל שתחתונים שיורדים לא חוזרים לא הכרתי אבל זה שכשמישהו מוצץ מתחת לשולחן המשחק לא מפסיק תמיר הסביר לי כבר בדרך, מוצץ עד סוף התור או עד שגומרים, וזה מה שקרה, בזמן שטליה נכנסה מתחת לשולחן תמיר קם והוריד את התחתונים שלו וברגע שהוא התיישב חזרה ופתח רגליים אמא שלו נכנסה ביניהם והתחילה למצוץ לו ו…עוד יתרון של שולחן מזכוכית, כולנו ראינו את זה רק שתמיר, בנון שלנטיות כזאת, אסף את הקלפים, ערבב וחילק מחדש.

בתור הבא גם אני אבדתי את התחתונים שלי ועכשיו גם אני ישבתי ככה, פשוקת רגליים כמו כולם, והרגשתי את המבטים החורכים את הפוסי שלי. טליה יצאה מתחת לשולחן והתישבה חזרה, מחייכת ומלקקת את שפתיה בתנועה מגרה ותמיר נשאר לשבת ותאוותו בידו אבל לא להרבה זמן, תמיר היה היד החלשה השניה ועכשיו דוד, המנצח בסיבוב הזה, נדרש לתת לו משימה ואכן היא הגיעה אבל לא מה שציפיתי, "אני רוצה שתרד לאמא שלךָ!".

תמיר חייך ונכנס מתחת לשולחן, טליה פישקה רחב יותר את הרגליים והוא נכנס והתחיל לרדת לה ו…דוד אסף את הקלפים, ערבב וחילק, משחק חדש.

המשכנו ככה, עכשיו כשכולנו עירומים היו רק משימות, שתים בכל סיבוב. כבר בתור הבא מצצתי לדוד רק שזאת הייתה דווקא משימה שנגה הטילה עלי, למצוץ לאבא שלה, ירדתי גם לטליה ונועה ותמיר ירדו לי לפני שעלינו עוד מדרגה במשימות, עברנו לזיונים, טליה שלפה שני סטראפאונים, שיהיה גם לנו הנשים עם מה לזיין, רק שעכשיו כבר לא המשכנו לשחק כשביצעו משימות, כשלא זיינו או זיינו אותנו הבטנו בהצגות הכי טובות בעיר.

נצחון שלי העביר לי את שרביט הבמאי, זה שקובע מי עם מי ואיך, רצה הגורל ושני המפסידים באותו סיבוב היו תמיר ודוד והחלטתי לעשות משהו קצת שונה, העמדתי את דוד, האבא, על ארבע במרכז השטיח, השכבתי את תמיר מתחתיו כך שהראש שלו, מונח על כרית שהגביה אותו, היה בדיוק מתחת לזיין של האבא שלו והזין שלו, של תמיר, ניצב זקור ומתוח מול עיניי האבא, הלבשתי לעצמי את הסטראפאון ומרחתי עליו כמות נדיבה של ג'ל סיכה, נעמדתי בפישוק מעל ישבנו של דוד, כופפתי ברכיים עד שראש התותב נשק לפי הטבעת שלו והתחלתי לדחוף לו לתחת.

לרגע פי הטבעת התנגד, סרב לפתוח את שעריו, אבל לחיצה יותר חזקה והפתח נפרץ, "פאק!" שמעתי את האבא ממלמל וחורק שיניים, כן, גם עם כמות הג'ל הנדיבה זה עדיין כואב ברגע הראשון, אבל המשכתי, דוחפת

וחודר עד שכל התותב היה נעוץ בתוך ישבנו ו…"עכשיו תמצוץ לו!" פקדתי על תמיר, "תמצוץ ואם הוא יגמור אז תבלע!" הוספתי והתחלתי לזיין את האבא.

הנחתי את כפות ידיי על ישבנו של דוד וכתשתי אותו בתנועות ארוכות, לא מהירות אבל חזקות, מוציאה עד הסוף, מחכה שניה, רואה איך הוא נדרך ותוקעת. מתחת תמיר מצץ לאבא שלו, ממצמץ בשפתיו בקול, אולי כדי שאהיה בטוחה כי לראות לא יכולתי. "אני יכול גם למצוץ?" האבא הפתיעה אותי.

בזוית העין ראיתי את טליה, האמא, מביטה בנו במין מבט מהופנט, הפה פתוח והעיניים כמעט יוצאות מהחורים, גם נגה ישבה והביטה אבל היא גם עשתה את עצמה עם האצבע וכמוה גם נועה. "מעניין?" חייכתי אל נגה.

"בת-זונה," היא חייכה חזרה וזה לא היה בת-זונה של קללה, "שדרגת לנו את המשחק, נכון נועה?" היא הביטה באחותה שפמפמה את עצמה במהירות עם האצבע, "נכון," היא התנשפה, "יותר מנכון, הנה, אני גומרת!" והיא גמרה בסערה.

"אל תשכחו לבלוע אם גומרים," הזכרתי להם, "גם אתה אבא," טפחתי לו על ישבנו כשאני לא מפסיקה לזיין אותו, "לא מפסיקים עד שלפחות אחד מכם גומר!" הכרזתי והגברתי את הקצב, טוחנת לו את התחת.

"כן, תן לי!" שמעתי את תמיר מגרגר בפה מלא ומוצץ, "כן, אבא, תן לי," כנראה שהוא הרגיש משהו שאני לא הרגשתי, "כן. הנה. עכשיו. כן! קח! תן! כן!!" ואל הכן האחרון הצטרף גם האבא עם "כן!!" צווחני משלו ושניהם גמרו ביחד, משקים האחד את השני באותו נקטר גברי ריחני ומלוח וגם אני הצטרפתי עם גמירה משלי, איך אפשר שלא עם כל הלחץ הזה של התותב על שפתי הכוס הכל כך רגישות וּמגורות ולשמוע ככה את הגברים גומרים ובולעים.

"וואו," טליה התנשפה כשהכל הסתיים, "שיחקת אותה, שלוש פעמים גמרתי רק מלראות," היא ציחקקה, "כבר מאוחר אבל חייבים עוד סיבוב אבל קודם משהו לשתות. נועה'לה, תהיי ילדה טובה ותביאי לנו בירה".

ישבנו שוב סביב השולחן, נועה חזרה עם מגש ועליו כוסות בירה מחבית, מסתבר שיש להם במטבח חבית עם ברז כמו בברים. שתינו וניצלנו את הזמן להציץ, כולנו ישבנו ככה עם רגליים פשוקות ומבעד לשולחן הזכוכית יכלו לראות לנו, אמנם הזין של תמיר ודוד שכב מדולדל ושמוט בין הרגליים שלהם אבל שפתי הכוס של כולנו, הנשים כמובן, היו כהות ונפוחות, כולנו היינו עוד חרמניות.

בתור הבא השיבו לי כגמולי, הפעם אני הייתי היד החלשה ביותר, אפילו לא זוג! נועה הייתה היד החזקה וראיתי את החיוך הנמרח על פניה, מביטה בי ומחייכת. קודם היא הלבישה לעצמה את הסטראפאון שרק לפני רגע הורדתי, אחר כך היא העמידה אותי בדוגי כמו שהעמדתי את אבא שלה ואז השכיבה מתחתי את טליה, אמא שלה, היד החלשה השניה, הגוף מתחתיי, הראש על כרית מתחת לכּוּס שלי והכוס הרטוב שלה מתחת לפנים שלי.

נועה חזרה על אותן פעולות שלי, רק שבמקום למרוח ג'ל היא התחילה עם הכּוּס שלי, תקעה לי את כל התותב לכוס הרטוב שלי באבחת אגן חזקה והתחילה לפמפם, "אבו'ש, תמיר, אני רוצה שתתחילו לשפשף, לאונן, להעמיד לכם ועד שלפחות אחד מכם יגמור אני לא מפסיקה לזיין," היא ציחקקה, ממשיכה לעשות לי את מה שאני עשיתי לאבא שלה, "וכשלאחד מכם עומד תודיעו לי ו… אימו'ש," עברה לאמא שלה השוכבת מתחתיי, "ספרי לכולם מה את רואה".

טליה סיפרה, משתמשת במילים גסות כדי לתאר, "אני רואה איך את משחילה אותה," היא סיפרה, "כן, הנה, אני רואה איך הזין שלךְ טוחן ת'טוטה שלה," היא המשיכה, משתמשת בזין במקום בתותב, "כן, את מזיינת אותה" וראיתי את תמיר ודוד משפשפים לעצמם, אני חושבת שלא רק המבט שלהם בי, חוטפת מהבת שלהם, חירמן אותם, גם התאור של טליה.

"אחותי," נועה פנתה לנגה, "אני חושבת שאת צריכה לעזור להם, תבחרי אחד מהם ותמצצי לו, אחרת זה לא יגמר לעולם," היא ציחקקה.

ראיתי את נגה מחייכת, קמה מהכסא שישבה עליו וירדה על ברכיה בין רגליו של תמיר שמיהר לפשק אותם, "מתחילה" היא הכריזה והכניסה את הזין שלו לפה שלה "הנה, מוצצת" היא גרגרה בפה מלא והתחילה למצוץ לו.

זה עבד, "אחותי, עומד לי!" תמיר הודיע אחרי כמה מציצות תאוותניות ומשחק בביצים ו…באותו הרגע נועה שלפה את התותב מתוכי, כיוונה בידה והתחילה לדחוף לי אותו לתחת, לאט.

התותב שלה היה רטוב ומשומן ממיץ הכוס שלי ועדיין, כמו תמיד, הרגשתי את הכאב החד הזה בפי הטבעת שנמתח עד הקצה וכמעט ונקרע, "אימו'ש, למה הפסקת לספר להם?" היא האיצה באמא שלה ו"אני רואה שאת תוקעת לה ת'זין בתחת" טליה צרחה בקול מיוחם, "כן, אני רואה שתמר אוכלת בתחת!" המשיכה באותו קול חרמני וצרוד.

"יופי אימו'ש, עכשיו תלקקי לה ת'פוסי!" וטליה לא היססה לרגע וכשהרגשתי את קצה הלשון שלה חודרת בין שפתי הכוס שלי ומלקקת גמרתי! "גמרתי!" צרחתי, מודיעה, מתנשפת, "כן גמרתי, גמרתי" חזרתי על זה שוב אם במקרה מישהו פספס ולא שמע, "כן, עוד, שתיכן, בבקשה, עוד" התחננתי.

"אז תגידי שאת אוכלת בתחת" נועה ציחקקה.

"אני אוכלת בתחת!" יללתי כמו חתולת רחוב מיוחמת, "כן, אני אוכלת בתחת, עוד, בבקשה, עוד".

נועה הגבירה את הקצב, טוחנת ת'תחת שלי, גם הלשון של טליה חדרה עמוק יותר, מפנקת. "אמא, לא!" נועה עצרה את טליה כשזאת שלחה ידיים והתחילה לעשות את עצמה עם האצבע, "תני לתמר לפנק אותךְ," היא ציחקקה, "ואת," הפליקה לי על התחת, "פנקי ת'אימו'ש שלי" והיא לא הייתה צריכה לבקש פעמיים, הורדתי את הראש והתחלתי ללקק את הכּוּס של טליה ו…"גומר!" שמעתי את תמיר צורח וכשהצצתי הצידה ראיתי איך הוא נמתח ומחזיק חזק בראש של נגה ורגע אחרי גופו נרפה והיה ברור שהוא גמר לה בפה אבל אז הגיע עוד "גומר!!" חזק של האבא וריח כבד של זרע גברי רענן מילא את חלל החדר והרגשתי איך נועה תוקעת את התותב עמוק לתוכי וקופאת ו…גמרתי! גמרתי יחד איתה ולפי הטעם שמילא את פי גם יחד עם טליה!

אותו  לילה ישנתי אצל תמיר, הוא אתגר אותי שאם אני אצליח להעמיד לו הוא יתן לי לרכב עליו ועמדתי באתגר, העמדתי לו ורכבתי, מוסיפה עוד שתי גמירות מפנקות לכל אלה שהערב חוויתי.

אפילוג

המשכתי לחגוג וכשנהנים הזמן עובר מהר. נגה השתחררה ויצאה לטיול הגדול של אחרי צבא מה שלא מנע ממני להמשיך ללכת ליער עם תמיר, ופעם כשתמיר לא יכל ההורים שלו הזמינו אותי להצטרף והלכתי איתם. כשתמיר סיים את התואר הוא נרשם לתואר שני ב-MIT, המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס בארצות הברית, כשנועה התגייסה הוא לקח אותה פעם ראשונה ליער! בפעם הראשונה הם הלכו לבד אבל כבר בלילה למחרת הם הלכו שוב וגם אני הצטרפתי ו…אני הייתי המנטורית שלה בחיבוק עץ, את מה שאמא שלה עשתה לי, הדגימה לי, אני עשיתי לה ואחר כך גם ניקינו האחת לשניה.

כשתמיר נסע להתכונן לשנת הלימודים שעמדה להתחיל נגה חזרה מהטיול הגדול כדי להתחיל ללמוד באוניברסיטה ו…קיבלה את הדירה שתמיר פינה, (ונועה עברה לדירונת של נגה באותן חופשות קצרות שהיו לה, נועה התנדבה לקורס טיס ועד עכשיו עומדת בו בהצלחה) והמשכנו ללכת יחד ליער ולא רק ליער, הרבה לילות ביליתי במטה שלה.

למרות כל הפעילות על אביתר, האקס שלי שהוא גם היזיז, לא ויתרתי, המשכתי להיות היזיזה שלו, ולילה אחד, אחרי זיון מהנה במיוחד, שכבנו על הגב זה ליד זו, בוהים בתקרה ושותקים.

"תגיד," הסתובבתי אליו על הצד והבטתי בו ואני לא יודעת מאיפה זה בא לי כי שאלתי אותו "שכבת עם בנים?" ומייד תפסתי מה שאלתי ואולי כדי לרכך הוספתי בקול קצת מתנצל, "כי אני עושה את זה גם עם בנות".

אביתר הסתובב לעברי, נשכב גם הוא על הצד והביט בי במין מבט רציני, "אהה, כן" והרצינות הפכה לחיוך, ואולי גם הוא ברגע של פתיחות המשיך, "שכבתי ועדיין שוכב, גם בתור תקע וגם בתור שקע, למה?".

"כלום, סתם" התחמקתי.

"תמר, אני מכיר אותך יותר מדי טוב, כשאת שואלת אין סתם".

"תגיד," לא עניתי אבל פתאום קיבלתי אומץ לעשות מה שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן, לספר לו, "אתה יודע מה זה דוגינג?"

"יודע, מי לא יודע," הוא ציחקק, "למה עשית? כי הבנתי שזה משהו שקיים רק באנגליה, כל הסרטים שראיתי רק משם".

"עשיתי, ופה בארץ!" ניסיתי להשמע הכי רגועה למרות שרעדה לי הבטן.

רגע אחרי שכבתי על הגב ואביתר עלי, בתוכי! כפות ידיו על כתפיי, מצמיד אותי חזק למיטה ומביט בי מלמעלה, "את עובדת עלי?".

"לא, נשבעת לךָ, רק לפני שבוע הייתי".

"את לא מבינה," והרגשתי איך הזין שלו הולך ומתקשה עוד יותר בתוכי, מתקשה ונמתח, "זה הפֶטיש שלי, אין סיפור שלא קראתי, אין סרט כחול על דוגינג ב- xvideos שלא ראיתי, את חייבת לקחת אותי, חייבת! פליז (please), אם תקחי אותי אני מבטיח לעשות כל מה שתרצי!".

"יש בעיה, מישהי לוקחת אותי לשם ואני חייבת לשאול אותה אם היא מסכימה".

"תשאלי, בשבילי," הוא חייך חיוך מתחנף והתחיל לזיין אותי, "תגידי לה שאני אמצוץ לה, אני אתן לה לתקוע אותי בתחת, מה שהיא רוצה אבל אני חייב שתקחי אותי," הוא התנשף, "ועכשיו ספרי מה אתן עושות שם".

סיפרתי, הכל, מבהירה לו שאם הוא יבוא הוא חייב לנהוג על פי המקובל שם ו…שום דבר לא הרתיע אותו, להפך, ככל שסיפרתי יותר הוא התחרמן יותר עד שגמר, לא לפני כמובן.

כבר למחרת דיברתי עם נגה במקום הכי נכון לדבר איתה על זה, אצלה במיטה אחרי 69 מפנק במיוחד של בנות, וזה עבד, היא הסכימה, רק שלקח

קצת יותר משלושה חודשים לסנכרן בין החופשה של אביתר, חייל קרבי, וליל ירח מלא, אבל אז, כשסוף סוף נסענו לשם, אביתר שיחק אותה בענק, לא היה דבר שאמרנו לו לעשות והוא לא עשה, לא עם גבר ובטח לא עם אשה, את העקרון מה עושים שם ביער אני בטוחה שכבר הבנתם אז את מה שהיה שם אני משאירה לדמיון שלכם להשלים ורק דבר אחד אני רוצָה להוסיף, לעמוד ולראות את אביתר כורע על הברכיים כשפלג גופו העליון חשוף וקודם הוא מוצץ בתאווה לאיזה גברבר ואז חוטף מטח שפיך לבן וסמיך היישר על הפרצוף גרם לי לגמור אפילו בלי לאונן!

++ The ¿END? ++

[i]   עוגת היער השחור היא עוגת שוקולד בת מספר שכבות שביניהן קצפת ודובדבנים והיא מעוטרת בקצפת, פתיתי שוקולד ודובדבנים מסוכרים.

Loading

2 מחשבות על “הפטיש שלי: דוגינג (dogging) חלק שלישי.   ”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן