הפטיש שלי: דוגינג (dogging) חלק שני.      

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<<< לפרק הקודם 

סקס של נשים

הלכנו לחדר השינה, נגה שחררה את המגבת שנפלה לרצפה, נשכבה על הגב במרכז המיטה ופתחה רגליים, "בואי," היא חייכה לעברי והזמינה אותי בתנועת אצבע, "בואי תפנקי אותי".

שחררתי את המגבת שהצטרפה לזאת של נגה על הרצפה ונשכבתי על הבטן כשראשי בין רגליה, בתאוריה ידעתי מה לעשות, ראיתי הרבה סרטונים של נשים ששוכבות עם נשים, מעשית לא היה לי שום נסיון אבל נזכרתי בהסבר החוזר באותם סיפורים של אריה שאני קוראת באתר 'סקסואלי', תעשי לה מה שהיית רוצה שיעשו לךְ, זכרתי מה האשה עשתה לי רק קודם, זכרתי מה אהבתי, אז התחלתי כמוה, התחלתי בנשיקה, מצמידה את שפתי לשפתי הכוס שלה ונישקתי אותם, נשיקה תאוותנית, מחדירה מעט את הלשון ובפעם הראשונה טועמת את הטעם שלה.

נגה עזרה לי, הדריכה אותי, " כן, ימינה, עוד טיפה, כן, שם, שם!" הדריכה אותי למצוא את הנקודה המדוייקת, "כן, יותר עמוק, כן, הנה, הנה, אני גומרת, הי־נה!!" היא גמרה בסערה והרגשתי את הטעם החזק של מי שגמרה, "כן, תמשיכי, עוד," ואני המשכתי, מגיע לה, מגיע לה שאני אמשיך לפנק אותה עד שתגיד לי 'די', נגה הגשימה לי חלום ואני משלמת לה על זה, משלמת בשמחה, באהבה.

מה שהפתיע אותי זה שאהבתי לרדת לה, בעבר חששתי, 'אני לא לסבית' הייתי מסבירה לעצמי את הרתיעה הזאת, אבל הערב למדתי שני דברים חשובים, הראשון שאפשר לשלב, לרקוד בשתי החתונות, והשני שאני אוהבת לרדת לאשה, זה מחרמן אותי, כל כך מחרמן שדחפתי יד מתחת לבטן, אל בין רגליי, ואוננתי, עשיתי את עצמי עם האצבע תוך שאני ממשיכה לפנק אותה.

אחרי הגמירה השניה שלה גם אני גמרתי, גמרתי והמשכתי לפנק אותה, אחרי הגמירה הבאה שלה היא ביקשה שנתחלף, "בואי נתחלף, גם לי בא לנשנש אותךְ קצת" היא ציחקקה והחלפנו מקומות, אני על הגב במרכז המיטה עם רגליים פתוחות לרווחה והיא בין רגליי, מפנקת אותי, והיא יודעת לפנק, נגה הוכיחה לי שמה שכל החברות הלסביות שלי סיפרו לי, כשניסו לפתות אותי לשכב איתם וסרבתי, אכן נכון, שאכן אשה יודעת לפנק אשה יותר טוב מגבר.

גמרתי, גמרתי פעם ראשונה, גמרתי פעם שניה, גמרתי פעם שלישית וביקשתי ממנה הפסקה, את השיא האישי שלי במספר גמירות ללילה שברתי עוד בחורשה ועכשיו קבעתי שיא חדש, "יש משהו אחד שאני עוד רוצה לעשות אתך הלילה לפני שנלך לישון באמת," נגה לחשה לי כששתינו שוכבות זו ליד זו על הגב, מתנשפות, "69 של נשים, אבל קודם בואי נשתה משהו" היא צחקה.

שתינו שוקו קר של ילדים, כזה משקית שעושים חור קטן ומוצצים, ראיתי שיש לה במקרר ופתאום הבנו ששתינו אוהבות את זה. "נו?" היא חייכה לעברי, "מה דעתך עכשיו על סקס של נשים?" היא שאלה.

"שהייתי טיפשה שלא עשיתי את זה קודם".

"ותרצי עוד?"

"בטוח, אבל לא במקום זין טוב," צחקתי, "בנוסף!" הדגשתי, "אבל כשאת רוצה רק תשרקי ואני באה לרדת לךְ".

"חכי," היא צחקה, "החלק הטוב באמת עוד לפנינו, תגמרי ונלך חזרה למיטה".

החלק הטוב באמת היה ה-69 שעשינו, לפנק ולהתפנק בו זמנית ושוב שברתי את השיא האישי של גמירות בלילה עם עוד כמה כאלה שפשוט הפסקתי לספור. אחר כך הלכנו לישון, שכבנו כפיות, הרגשתי את הציצים שלה נמחצים אל הגב שלי, הערווה הרטובה נושקת לתחת שלי ועם היד מחבקת וחופנת את הציצי שלי ופלא שנרדמתי מייד, כנראה שבאמת כבר הייתי עייפה מכל הגמירות.

לקח לי רגע בבוקר להבין איפה אני, ועוד רגע לתפוס שנגה יורדת לי, "מציצת בוקר טוב" היא ציחקקה כשראתה שפתחתי עיניים.

"עדיף 69 בוקר טוב" עניתי ורגע אחרי שכבנו שוב באותה התנוחה כשהראש שלה בין הרגליים שלי והראש שלי בין הרגליים שלה ופינקנו האחת את השניה אבל הגמירות האלה התחילו בעצם יום חדש וספירה חדשה ומעניין אם אני אצליח לשבור שוב את השיא. אחר כך נגה הקפיצה אותי הביתה וסיכמנו מתי היא תבוא לאסוף אותי.

 

והפעם גם לבד.

נגה אספה אותי כמו שסיכמנו, זה היה יום שישי והתנועה הייתה קצת יותר דלילה. שתקנו, מקשיבות ל'סוף שבוע רגוע' בגלגל"צ. כשעלינו על כביש 443 התחלנו לתאם מה נעשה, נגה ביקשה שאת המציצה נעשה ביחד והסכמתי, לדעתי זה יעזור לי להכנס למשחק, אבל אחר כך סיכמנו להפרד, כל אחת לנפשה, כל אחת תעשה מה שבא לה ואם מישהי רוצה ללכת היא תדאג למצוא את השניה, תדאג שהיא תראה אותה כדי שתדע שהיא רוצה ללכת ואחרי שזאת תגמור היא תקום ונלך יחד לג'יפון וניסע.

"אני משאירה את ג'ימני פתוח," היא הודיעה לי אחרי שחנינו, ג'מיני היא קוראת לג'יפון שלה, פשוט כי זה שם הדגם, סוזוקי ג'ימני, "אם תרצי לבוא לשתות את מוזמנת" היא הצביעה על הצידנית מאחור.

קודם הסתובבנו קצת, נכנסות לאווירה, לדעתי היו יותר אנשים מאתמול אבל פחות שולחנות תפוסים וכמו תמיד, סביב השולחנות התפוסים עמדו וצפו, חלקם מאוננים וחלקם מחכים לתורם.

"יאללה, נתחיל," נגה לחשה לי אחרי שעברנו כמה שולחנות, "יש שם שולחן פנוי אז בואי נוריד חולצה שילכו אחרינו" ובלי לחכות היא הורידה חולצה ואני אחריה, הולכות לעבר השולחן הפנוי ואחרינו הזדנבו כמה גברים ונשים, "אבל רק שלושה, אחר כך הולכות לשתות קולה ואז נפרדות" היא הציעה כשהגענו למקום וכשהסכמתי סדרנו את הבִּרְכִּיּוֹת שלנו וירדנו על הברכיים זו ליד זו.

הזין הראשון נדחף לעברי מייד, גברבר צעיר נעמד מולי וחיכה שאפתח את פי, פתחתי והוא דחף לי אותו, זין ממוצע שלא הייתה לי בעיה להתגבר עליו, להכניס את כולו לפי ולמצוץ לו אותו.

גם נגה לידי לא נשארה מחוסרת עבודה, גם לה הגישו זין למציצה והיא מצצה, מסביב הסתדרו בחצי מעגל הצופים, כמה גברים שמשפשפים לעצמם, חלקם כדי להעמיד וחלקם כדי לגמור, ואשה שפלג גופה העליון חשוף והפנים והחזה שלה מרוססים בטיפות שפיך וכף ידה תקועה עמוק בתחתונים שלה וברור שגם היא מאוננת.

מצצתי, מניעה את ראשי קדימה ואחורה והזין שלו נכנס ויוצא בין שפתיי, פינקתי אותו, משחקת לו עם הלשון ומתופפת בעדינות עם השיניים, תיפוף מגרֶה כזה, חלילה לא להכאיב, וזה עבד, הרגשתי את המתיחות האלה בזין שלו והתלבטתי אם לתת לו לגמור לי בפה ולבלוע או לסמן לו לגמור לי על הפרצוף אבל ברגע שהוא שם את כפות ידיו על ראשי, מסמן לי שהוא מתכוון לגמור לי בפה ומצפה שאבלע אז זרמתי איתו ורגע אחרי הרגשתי איך הוא דוחף לי את כל הזין עמוק לגרון וממלא לי אותו באותו שפיך חמים וסמיך שלו וכמו אוטומט בלעתי, בלעתי וקיבלתי עוד מנה, ואחריה עוד אחת ואז הוא יצא.

להפתעתי אותה אשה שאוננה קודם מולי מיהרה ונעמדה מולי, מגישה לי הכוס שלה, הופתעתי עוד יותר כשלא הייתה לי שום התלבטות והתחלתי לרדת לה, אני בטוחה שיום קודם זה לא היה ככה אבל עכשיו, אחרי שירדתי לנגה וגיליתי שזה דווקא נחמד ואחרי שה"מנקה" ירדה לי בכזאת תאווה, לא היססתי וליקקתי לה, ליקוק ארוך מקצה החריץ התחתון ועד הקצה העליון, מלקקת וחודרת עם קצה הלשון וטועמת את טעמה, טעם נטו של אשה מגורה בלי תוספת הטעם של שפיךְ, ועוד ליקוק ארוך, אפילו יותר חודרני ודחפתי לה את הלשון עמוק לכוס והתחלתי לפנק אותה, עושה שוב מה שהכי הייתי רוצה שיעשו לי ועכשיו כבר יש לי כבר נסיון עם אשה.

הגבר השני של נגה גמר לה על הפנים, מרסס אותה באגלי שפיך מהראש עד הבטן וגבר שלישי מיהר ותפס את מקומו, מגיש לה את הזין שלו והיא מוצצת. גם האשה שלי גמרה, הרגשתי בטעם, הרגשתי במיץ הכוס שנמרח על פני סביב הפה שלי, גמרה, אמרה "תודה", הרימה את התחתונים שלה והתרחקה וגבר מיהר ונעמד מולי, מגיש לי את הזין המתוח שלו וברגע שפתחתי פה גדול הוא דחף לי אותו והתחלתי למצוץ לו.

מצצתי לו, הפעם לא אני נעתי קדימה ואחורה אלא הוא היה זה שהניע את אגנו והזין שלו השתפשף בין שפתי והחליק בגרוני כבוכנה משומנת, אני לא יודעת להסביר את זה למה, אולי בגלל שראיתי את נגה מרוססת בזרע אבל גם אני רציתי וברגע שהרגשתי אותו מתחמם, הבחנתי בכל הסימנים המוכרים שהוא בדרך להשפריץ, תמכתי בשדיי בכפות ידיי והרמתי לו, מסמנת לו מה אני מבקשת ועצמתי עיניים, מוצצת ומחכה ואחרי עוד כמה פמפומים הוא ברח, שלף את הזין שלו, שמעתי את השפשוף ועצמתי חזק יותר את עיניי והמטח הראשון הוטח לעברי, טיפות ריחניות המכסות את פניי, רגע הייתה הפסקה ועוד מטח נורה מהזין שלו, הפעם הוא כיוון לשדיים שלי שהתכסו באותן טיפול לבנות חמימות, שמעתי קולות אכזבה וידעתי שנגה גמרה וקמה, מאותת שהיא לא מוצצת יותר, ואחרי עוד מטח זרע די דליל פתחתי עיניים וראיתי את נגע עומדת מולי, מחכה, אז ברגע שהוא זז קמתי, נעמדתי וניגשתי אליה, שוב היו מלמולי אכזבה והקהל התחיל להתפזר לשולחנות הסמוכים ונגה ואני הלכנו לעבר לג'יפון, להשאיר שם את החולצה, לשטוף את הפה בקולה ולחזור לסיבוב הבא.

"זהו, הגיע הזמן לטיסת הסולו הראשונה שלךְ," נגה חייכה לעברי כשגמרנו לשתות ויצאנו מהג'יפון, "אכפת לך שאני אעקוב אחריך בהתחלה, רק לראות שאת מצליחה להמריא," היא צחקה, "ואז אני אלך לענייני".

הסכמתי והתחלתי ללכת לעבר שולחן פנוי, נגה הלכה כמה צעדים מאחורי, שומרת מרחק. קצת לפני השולחן עצרתי, הורדתי את התחתונים שלי וראיתי את המבטים המופנים לעברי כשכרכתי אותם סביב פרק כף היד שלי, כמה אנשים התחילו לעקוב אחרי. צעד לפני השולחן עצרתי, הרמתי את החצאית, חושפת את ישבני לבן, והתכופפתי, נשענת על המרפקים וכפות הידיים, מאחורי שמעתי קול צעדים מתקרבים ומייד את אותה רשרוש של מכנסיים ותחתונים שיורדים אבל המבט שלי היה נעוץ בנגה שעמדה מולי ובחנה אותי, חייכתי אליה והיא חייכה חזרה, מסמנת לי לייק עם היד והרגשתי את זיין נוקשה משתפשף בין שפתי הכוס המגורות שלי, מחפש את המקום הנכון לחדור, חיפש, מצא והתחיל לחדור, לאט.

לחדור הוא חדר לאט, נותן לי להנות מכל סנטימטר שנתקע בין רגליי, אבל ברגע שכל הזין שלו היה נעוץ בתוכי הוא התחיל לזיין מהר, כמו שפן, כפות ידיו על פלחי ישבני, חופנות אותם ומצמידות את אגני לשולחן, והזין שלו יוצא ונכנס במהירות, משתפשף בין שפתי הכוס הרגישות ומסתבר שזה עושה את העבודה, לא הייתי צריכה הרבה כדי לגמור בפעם הראשונה, גמירה חזקה, מפנקת, רק שכנראה שגם עליו זה משפיע דומה כי מהר מאד גם הוא גמר, ממלא לי את הכוס בשפיך חמים ו…הוא יצא ואחד אחר נכנס, החלפה מהירה, כאילו פחד שאקום לפני שיספיק לתקוע אותי, והתחיל לזיין, כמו הקודם מפמפם במהירות, מחליק בין קירות נרתיקי המשומנות היטב באותו מיקס של מיץ הכוס השמנוני שלי והשפיך של זה שגמר בי לפניו, עושה לי את זה, שולח אותי לעוד גמירה חזקה מפנקת וקצת אחרי גם לשניה וגם הוא גמר, מוסיף עוד מנה מכובדת של זרע גברי רענן לכוס שלי ושוב מתחלף, כנראה עם חבר שלו  כי שמעתי אותם משיקים היי-פייב, והזין השלישי נדחף לתוכי והמשיך לפנק אותי.

גם עם השלישי הצלחתי לגמור, גם איתו פעמיים, רק שהוא לא גמר בתוכי, הוא ברח וגמר לי על הגב, ריסס לי אותו באגלי שפיך חמימים וריחניים ו… קמתי לפני שהרביעי שכבר התכונן יספיק להשחיל אותי, ראיתי את המבט האומלל על פניו וחייכתי אליו, "רגע" התיישבתי על השולחן ונשכבתי לאחור, הרמתי רגליים ומשכתי את הברכיים אל החזה ופישקתי אותם, "בוא" ולא הייתי צריכה לבקש פעם שניה, הוא נצמד ובתנועת אגן חזקה תקע לי את כל הזין, הניח את שוקיי על כתפיו, שלא אתאמץ😊, והתחיל לפמפם אותי.

עצמתי עיניים והתמכרתי לתענוג, הליקוק הראשון על הפטמה הפתיע אותי, פתחתי עיניים וראיתי גבר גוחן מעליי ומלקק לי את הפטמה, כשהוא ראה שפתחתי עיניים הוא חייך אלי והעביר את  קצה הלשון סביב הפטמה המגורה וזה היה מגרה בטרוף, מצד השני של השולחן אשה התחילה לטפל לי בפטמה השניה, עושה כמוהו, מגרה אולי אפילו יותר והגמירה שלי לא אחרה להגיע, גמירה ראשונה ואחריה שניה והשלישית הייתה הטובה מכולן, גמירה משותפת! הוא ואני גמרנו ביחד וכשהוא יצא נעמדתי מייד והלבשתי במהירות חזרה את התחתונים, מאותת שאני צריכה מנוחה, לא, לא גמרתי, יש לי עוד דבר אחד לפחות שאני מתכננת אבל מנוחה קצרה לסידור הנשימה מגיעה לי.

הלכתי לג'יפון לשתות עוד קולה, מרחוק ראיתי את נגה מכופפת אל השולחן וגבר עושה אותה אבל לא התקרבתי אליה, פחדתי שהיא תחשוב שאני רוצה להפסיק וללכת.

הסתובבתי עם פחית הקולה ביד והצצתי, גבר עמד על הברכיים ומצץ לגבר אחר אז עמדתי והצצתי להם וזה היה מחרמן אז שלחתי יד לתוך התחתונים שלי וליטפתי לעצמי את שפתי הכוס, מביטה, מלטפת ושותה את הקולה בלגימות קטנות.

כשהקולה נגמרה לי ידעתי שהגיע הרגע, זרקתי את הפחית לפח הקרוב, הורדתי את התחתונים וכרכתי אותם על פרק כף היד, דואגת שיראו את זה, והתחלתי ללכת לעבר שולחן פנוי וחייכתי לעצמי כשראיתי כמה אנשים שעוקבים אחרי.

נעמדתי לפני השולחן בפישוק, הרמתי את החצאית ונשענתי קדימה, נשענת עם החזה על שולחן העץ, שלחתי ידיים לאחור ופישקתי את פלחי ישבני באותה תנועה מזמינה, כן, ידעתי שיכאב לי אבל מה שבא לי עכשיו זה לאכול בתחת! ולא הייתי צריכה לחכות הרבה לפני שהרגשתי ראש זין נוקשה מחפש את דרכו, משתפשף בין חריץ התחת שלי, מוצא את הפתח המכווץ ומתחיל ללחוץ את עצמו לתוכו.

נשכתי שפתיים, מניסיון אישי ידעתי שיכאב לי, הרגשתי איך הוא מתחיל לחדור, איך פי הטבעת נמתח סביב הזין החודר לתוכו, הרגשתי את הכאב ונשכתי חזק יותר את הפתיים, הזמנתי את זה ואף אחד לא ישמע אותי צועקת! למזלי היה לו זין די ממוצע, אכלתי כבר גדולים ממנו, ואז הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לי קרה, עוד לפני שכל הזין שלו היה בתוכי הוא גמר, ממלא לי את פי הטבעת באותו שפיך שלו ו…גבר אחר תפס מייד את מקומו, הפעם הייתי משומנת שם בפי הטבעת והוא חדר יותר בקלות, עדיין כאב לי אבל פחות, למרות שנראה לי ששניהם היו באותו גודל בערך, ולאט לאט, כשהוא התחיל לפמפם לי בתחת, התחלתי גם להנות.

להנות זה לגמור, אמנם לא האמנתי שאני אצליח אבל אולי המחשבה שאני עולה עוד שלב בפנטזיה שלי, שאני מגשימה לעצמי עוד חלום שכל כך הרבה חלמתי עליו, הם שעזרו לי להתעלם מאותה צריבה שהתחילה לי בפי הטבעת, הצריבה שידעתי שתגיע ושתלווה אותי גם אחרי שהוא ייצא, ולדהור לעבר האורגזמה הראשונה שלי, הראשונה בזיון הזה כמובן, לדהור ולחצות את קו הגמר, לגמור! גמירה חזקה, כזאת שאי אפשר להסתיר והכרזתי עליה בקול, "כן, הנה! אני אוכלת בתחת!" צרחתי ולדעתי כל היער שמע, "כן! גומרת! הנה, גומרת!!" גמרתי בסערה ומייד הגיע ה-"קחי!" שלו, אוחז בי חזק במותניים, נועץ את עצמו הכי עמוק שהצליח לתוך ישבני, ו"הנה! קחי!" דחף עוד דחיפה עם האגן וגמר, מילא לי את התחת במנת שפיך מכובדת.

עם האוכל בא התאבון, רציתי עוד ולא קמתי, גבר נוסף התייצב מאחורי ופישקתי חזק את פלחי ישבני בידיי. הרגשתי איך הוא מחפש את הפתח הקטן, מוצא ומתחיל לדחוף לי, לתקוע בטוכעס שלי את הגבר-גבר שלו, זין יותר גדול משני הקודמים אבל עדיין לא משהו שלא אכלתי כבר קודם.

שוב נשכתי שפתיים, זה שרק עכשיו ביקרו וגמרו לי שם לא מונע את הכאב הזה של החדירה, תקע והתחיל לפמפם, לזיין, זיון איטי, מתפנן על התחת שלי.

מרחוק ראיתי את נגה הולכת לעברי, חשבתי שהיא באה לקרוא לי ללכת הביתה אבל להפתעתי היא נעמדה לידי, "ברשותךְ" היא ציחקקה ובלי לחכות  לתשובה הורידה את התחתונים שלה, הרימה את החצאית, התכופפה ונשענה על החזה ופישקה את פלחי ישבנה ו"פאק" שמעתי אותה גונחת כשאחד הגברים שחיכו תקע לה בתחת.

שכבנו זו ליד זו, מביטות האחת בשניה ומחייכות, הגבר שלי הגביר את הקצב, כותש לי את התחת וכך גם הגבר של נגה, הפתיל של הגבר של נגה היה יותר קצר והוא גמר די מהר, נגה נעמדה חזרה ולבשה את התחתונים שלה וכשגם הגבר שלי גמר, לא הרבה אחריו, גם אני עשיתי כמוה, נעמדתי ולבשתי במהירות את התחתונים שלי.

הצופים והצופות שהיו התפזרו, הלכו לחפש במקום אחר, שתינו חייכנו כשראינו איך אנחנו הולכות, "אל תשוויצי," נגה ציחקקה, "גם לי פתחו את התחת לפני שבאתי לאסוף אותך, אבל נתת לי תאבון לעוד פעם אחת".

זוג שהלך אחרינו, אוחזים יד ביד, משך את תשומת ליבי, "עוקבים אחרינו" לחשתי לנגה.

"מוכרים," היא ציחקקה, "לא תאמיני, אח ואחות, מזן המנקים, מקווים שניתן להם לנקות, בא לך?"

"איך לא?" חייכתי אליה והלכנו לכיוון שני עצים סמוכים, הורדנו את התחתונים ונשענו עם הגב על העץ וזכיתי באחות, האח הלך דווקא לנגה, אבל יותר מכך זכיתי לניקיון יסודי.

תמיר

אותו לילה נגה החזירה אותי הביתה, שתינו היינו עיפות מדי לעוד סקס. אחר כך חודש לא קרה כלום, זאת אומרת קרה הרבה, הירח התחסר והחשיך והתחיל להתמלא מחדש, נגה ואני עשינו סקס למכביר, בעיקר לחוד אבל לפעמים גם ביחד, אבל בשטח הדוגינג כלום לא קרה עד שסוף סוף הירח שוב התמלא וקבענו שהיא תבוא לאסוף אותי.

חיכיתי במקום שקבענו שתאסוף אותי, חיכיתי לג'יפון וכשג'יפ קומפאס לבן עצר לידי לא התיחסתי אליו עד שנגה הוציאה את הראש מהחלון והזמינה אותי להכנס.

הופתעתי אבל נכנסתי והתיישבתי מאחור, באמצע, שיהיה לי נוח לדבר עם נגה שישבה מקדימה ליד הנהג, גבר צעיר שמייד השתלב בתנועה וראיתי ב'וויז' שלו שהוא לוקח אותנו לחורשה. "תכירי זה תמיר, אחי הגדול," היא הציגה לי אותו, "הוא בא איתנו היום," היא חייכה לעברי, מסבירה, "בעצם אנחנו באות איתו, אחי היה זה שהכיר לי את הדוגינג, הראשון שלקח אותי לחורשה," הפתיעה אפילו יותר אבל אז הגיעה ההפתעה הגדולה באמת, "תמיר היה גם זה שפתח אותי, גם מקדימה וגם מאחורה," הוסיפה במין גאווה כזאת ואני נשארתי פעורת פה, מה שנגה מספרת לי זה אשכרה גילוי עריות וכנראה שנשארתי בפה פעור כי "תסגרי את הפה, יכנס לך זבוב" היא צחקה ותמיר הצטרף אליה, "גילוי עריות בתחת שלי," ציחקקה, "בשביל מה צריך אח גדול אם לא לגלות לך את נפלאות הסקס הטוב" היא שוב ציחקקה, "ותמיר, תכיר, זאת תמר, סיפרתי לךָ עליה" וראיתי איך הוא בוחן אותי דרך המראה.

המשכנו לנסוע ונגה המשיכה לעדכן אותי, "תמיר עושה הכל, מוצץ ונותן שימצצו לו, אוכל בתחת ומאכיל בכוס ובתחת, לא בוחל בכלום, עושה את זה עם נשים ועם גברים, אז אם את מסכימה נתחיל כמו תמיד במציצה רק שהפעם נעשה את זה בשלישיה, אחר כך תמיר ילך לעיסוקיו ואנחנו נמצא יחד שולחן ונתן להם לפנק אותנו קצת, קודם בטוטה ואם יבוא לנו גם בישבן ובסוף, אם יתמזל מזלנו, אולי נמצא גם איזה מנקֶה או מנקָה, אז מה את אומרת? מתאים לךְ?"

התאים לי מאד וזה מה שעשינו, קודם הסתובבנו קצת, להכנס לאווירה ומהר מאד התברר לי שתמיר דמות מוכרת שם שהרבה בירכו אותו לשלום והוא אותם שזה לא בדיוק מה שקרה לנו בפעמים הקודמות, איתנו היו הרבה יותר דיסקרטיים, עד שבשלב מסויים נגה לקחה את המושכות ו"יאללה, הגיע הזמן לאקשן, תורידו חולצות!" וראיתי את המבט הַחוֹמֵד שתמיר שלח בשדיים שלי כשחשפתי אותם, מחייך אלי ומלקק את שפתיו.

ירדתי על הברכיים, הגב שלי מופנה לגב של תמיר ונגה, דווקא תמיר היה הראשון שגבר ניגש אליו והגיש לו את הזין שלו למציצה ותמיר, בלי היסוס מצץ לו, גם אלי ניגש גבר והגיש לי את שלו למציצה ומצצתי, נגה דווקא זכתה באשה.

מצצנו וקולות המציצה מלאו את חלל האוויר. הגבר שלי לא היה צריך הרבה כדי לגמור לי בפה, אחז חזק בראשי, כאילו פחד שאברח לו באמצע, גמר ובלעתי ובזמן הקצרצר לפני שהתחלתי למצוץ לשני ראיתי שגם תמיר בולע את מה שגמרו לו בפה  וגם הוא מקבל "לקוח" חדש.

ה"לקוח" השני שלי גמר לי על הפרצוף, ממלא לי אותו ואת הצוואר והשדיים באגלי שפיך חמימים וריחניים גמר ואחר בא במקומו ושוב מצאתי את עצמי עם פה מלא בזין גדול ועומד.

האשה של נגה גמרה וצעדה אחורה, נשאר להציץ ומישהו אחר בא במקומה, עכשיו שלושתנו היינו עם זין בפה, מוצצים. אני לא יודעת איך נגה עשתה את זה אבל הגבר שלה גמר וגבר נוסף דחף לה בפה וגם תמיר קיבל "לקוח" שלישי ושוב נגה הפתיעה, אני חייבת ללמוד ממנה איך היא עושה את זה, רק שהפעם הגבר שלה ריסס אותה מהפרצוף עד הבטן וכשהוא סיים היא קמה, מאותת לנו שהגיע הזמן לסיים וכשהגבר שלי, השלישי, גמר לי בפה, גם אני קמתי ומייד אחרי גם תמיר בלע את מנת השפיך השלישית שלו וקם ויחד הלכנו לג'יפ לשתות קולה ואחר כך למצוץ סוכרית טיק-טק, וחזרנו להמשיך בחגיגה שלנו.

"מכיר אותו, מצצתי לו קודם, בא לי שהוא ימצוץ לי חזרה" תמיר הודיע בדרך כשראה גבר עומד ומביט לעברנו, ניגש לעבר עץ גדול, הוריד את המכנסיים שלו עם התחתונים עד הברכיים ועוד לפני שהוא נשען עם הגב על העץ הגבר התחיל להתקרב לעברו, חיכה שהוא ישען ורק אז ירד על ברכיו, הביט בו ככה מלמטה למעלה, לחש לו משהו, לדעתי תודה שאתה מרשה לי, ובלי לחכות הכניס את הזין לפה והתחיל למצוץ לו.

עמדנו והסתכלנו, לא היינו לבד שם, ראיתי שני גברים מסתודדים ביניהם, אחר כך הם התקרבו לעברנו, נעמדו מולנו והורידו חולצה וירדו על הברכים והזמנה יותר טובה מזאת לא יכולנו לקבל "תתמסרי" נגה לחשה לי, הורידה את התחתונים שלה עד הברכיים, הרימה את שולי החצאית והצמידה את הכוס שלה לפה שלו אז עשיתי בדיוק כמוה, הורדתי והצמדתי את הכוס שלי לפה שלו והרגשתי את הלשון שלו מלקקת, את השפתיים הנצמדות עוד יותר והלשון חודרת, והייתי כל כך מיוחמת שרגע אחרי כבר גמרתי, גמרתי אבל לא התרחקתי, נתתי לו להמשיך והוא המשיך, לרגע הוציא את הלשון וינק ואז חזר לפנק.

"פאק, שלי טוב" נגה לחשה לי.

"גם שלי" לחשתי לה חזרה, אחזתי בראש שלו ושפשפתי את הכוס על פניו, מורחת לו על הפרצוף את אותו מיץ כוס שנזל לי בשפע, והוא, אולי כתגובה, אולי כי אהב את מה שעשיתי לו, דחף לי את הלשון עמוק עוד יותר, נוגע בדיוק בנקודות שצריך ותוך כדי גם התחיל לשפשף לו.

עוד שתי גמירות חזקות הוא העניק לי, גמירות מפנקות כאלה, רק שאז גם הוא גמר ואני התרחקתי, חשבתי שהוא יקום אבל הוא נשאר על ברכיו ופתח פה גדול וגבר שעמד וצפה ניגש ודחף לו לפה.

לא חיכיתי הרבה עד שנגה הצטרפה אלי, גם הגבר שלה לא קם וקיבל "לקוח" חדש, גבר.

כנראה שהייתי עסוקה כי לא ראיתי מתי תמיר גמר והלך רק שכשהמשכו ללכת נגה לחשה לי "תראי" והצביע על שולחן מרוחק וראיתי שם את תמיר שוכב על הגב, אוחז בברכיו המשוכות לחזה ומפשק אותם וגבר עומד ודופק אותו במה שעד עכשיו חשבתי שמתאים רק לנשים.

"הגיע הזמן שיפנקו אותנו קצת" נגה הצביעה על שולחן שהתפנה, "בא לךְ?".

"בא" חייכתי אליה והתחלנו ללכת לעבר השולחן וכנראה שהיינו שקופות מדי כי ראיתי שמתחילים לעקוב אחרינו.

הורדנו תחתונים וכרכנו אותם סביב פרק כף היד, נעמדנו בפישוק, זו ליד זו, והתכופפנו אל השולחן, נשענות עם הברכיים על הספסל הצמוד ועם המרפק וכף היד על השולחן, השדיים תלויים מתחתנו ואני לא יודעת למה אבל עצמתי עיניים. הרגשתי מישהו נצמד אלי מאחור, הרגשתי איך הוא מכוון ואז מתחיל לחדור לתוכי, הייתה לו זווית התקפה מעולה, הוא נגע ושפשף לי בדיוק בנקודות הנכונות ועוד לפני שכל הזין שלו היה בתוכי כבר גמרתי, כנראה שלמרות הגמירות שרק לפני רגע גמרתי, ואולי בכלל בגללם, הייתי מיוחמת בטרוף.

הגבר זיין אותי ואהבתי את זה, בשביל זה בדיוק באתי לכאן. הרגשתי את כף היד של נגה אוחזת בשלי ושילבנו אצבעות, פתחתי עיניים, הפניתי מבט והבטתי בה, היא חייכה אלי וחייכתי חזרה. "גמרתי" היא לחשה לי בשפתיה. "גם אני" עניתי בלי קול, "והנה עוד אחד בא" היא המשיכה. "גם אצלי" ולא שיקרתי, עוד גמירה חזקה הכתה בי רק שעכשיו גם הגבר שלי הצטרף.

גם הגבר של נגה גמר ושניהם התחלפו, זין חדש מילא את הכוס שלי, כותש בו, זין גדול, מכובד, כזה שנוגע בדיוק במקומות שצריך, שמשתפשף בשפתיים הכל כך מגורות ושולח זרמי הנאה בכל הגוף וכן, שוב גמרתי, איך אפשר שלא? "גמרת" קראתי את שפתיה של נגה.

"כן" עניתי גם אני בלי קול.

"גם אני" היא חייכה.

הספקתי לגמור עוד פעם אחת לפני שגם הגבר גמר, ממלא לי את הכוס בשפיך החמים שלו ועוד לפני שהספקתי לנשום כבר זין חדש חדר בין רגליי והתחיל לפמפם. גם הגבר של נגה גמר וחדש תפס את מקומו, מזיין אותו עם הרבה הנאה, "בא לי בתחת" קראתי שוב את שפתיה של נגה.

"גם לי" עניתי, מחייכת אליה.

"שתים שלוש ו…" היא לחשה, הפעם בקול, ושתינו ביחד נשענו על החזה שלנו, שלחנו ידיים לאחור ופישקנו את פלחי הישבן בתנועה מזמינה ו…"פאק" שמעתי את נגה לוחשת וראיתי איך היא נושכת שפתיים, הרגשתי איך גם הגבר שלי יוצא מהכוס ומחפש את דרכו אל פי הטבעת שלי ונשכתי שפתיים, התכוננתי וזה בא, הרגשתי את הכאב הזה כשהוא חדר מבעד לפתח המכווץ ונגה צדקה, הטריק עבד, הזין שלו היה משומן היטב באותו קוקטייל של מיץ כוס שלי והגמירות של מי שהיו לפניו והוא חדר בקלות, יחסית, כאב אבל הרבה פחות מחדירה על יבש, הרבה הרבה פחות, והתחלתי להרגיש את החום הזה בפי הטבעת כשהוא טחן לי את התחת, מתנשף וגונח בקול, גניחות הנאה, ו…גמרתי! כן, טחנו לי ת'תחת ואני גמרתי מזה, הסימן הבדוק שאני נהנית.

הגבר של נגה לידי גמר לה בתחת, ראיתי אותה מתרוממת וחשבתי שזהו, שהיא החליטה שמספיק לה, אבל במקום היא שוב נשענה על מרפקיה וגבר נוסף מילא לה את הכוס והתחיל לזיין אותה רק שאחרי כמה פמפומים היא שוב חזרה להשען על החזה ולפתוח ת'תחת ובמהירות הוא דילג  לתחת שלה וזה בדיוק מה שגם אני עשיתי כשהגבר שלי גמר ומילא לי ת'תחת, אומנם אני חושבת ששמעתי גניחת אכזבה מהגבר שכבר חשב שהוא נכנס לתחת שלי אבל הוא לא ויתר על העונג לזיין אותי, ואולי הוא קיווה שגם אני, כמו נגה, אתן לו לדלג לטוסיק שלי, ואכן אחרי כמה פמפומים, כשהחלטתי שהזיין שלו מספיק משומן, נתתי לו את הפרס הגדול, נשענתי על החזה, פתחתי ת'תחת ונתתי לו לזכות בפרס הגדול.

אחרי שהגבר של נגה גמר לה בתחת היא קמה, סופית, לובשת במהירות את התחתונים שלה וגם אני עשיתי כמוה כשהגבר שלי מילא לי ת'תחת בעוד מנת שפיך מכובדת ולבשתי חזרה את התחתונים. הקהל מסביב התפזר, הלך לחפש מקומות מעניינים אחרים והיו כאלה בשפע, ואנחנו התיישבנו רגע לנוח על הספסל מחובר לשולחן, זה שרק רגע קודם נשענו עליו עם הברכיים. "בואי נחפש את תמיר, בא לי לראות איך אח שלי חוגג את הלילה" נגה הציעה אז הלכנו, הולכות בפישוק ומתנדנדות כיאה למי שאכלו רק עכשיו פעמיים בתחת.

מצאנו אותו עומד מאחורי אשה שמכופפת לשולחן, נשענת עם החזה ותמיר מזיין אותה בתחת. עמדנו וצפינו, אין ספק שזה מחרמן וגם הגברים שעמדו מסביב ושפשפו לעצמם הוסיפו לחירמון, "תרימי את החצאית מקדימה," נגה לחשה לי וראיתי שגם היא מרימה אז הרמתי, "אל תפחדי, תעשי כמוני," היא המשיכה, שלחה יד לתוך התחתונים שלי ותקעה לי אצבע לכוס, "זה יותר מעניין מסתם לאונן," היא לחשה לי אז דחפתי לה את כף היד לתחתונים והתחלתי לעשות אותה עם האצבע, וככה עמדנו שתינו, עושות עם האצבע האחת לשניה ומביטות בתמיר שמזיין בתחת.

הספקתי לגמור פעם אחת לפני שגם תמיר גמר, בתחושת האצבע שלי גם נגה גמרה אבל היא לא אמרה, כמוני, ואני, כמוה, לא שאלתי אותה למרות שלדעתי גם היא הרגישה. "אני חושבת שפה מיצינו" נגה ציחקקה, מדגישה את ה-פה ואז עוד לא הבנתי למה, "מצידי אפשר ללכת" היא חייכה לעבר אחיה, רק שאז היא ראתה את האמא והבת עומדות בצד ומביטות בנו במין מבט מבקש והוסיפה, מצחקקת, "אולי קודם טיפול מנקה, מצטרפת?".

הצטרפתי, ברור, הלכנו לשני עצים קרובים, נעמדנו בפישוק עם הגב אל העץ, הורדנו תחתונים עד הברכיים ונשענו לאחור על העץ ושתינן מיהרו לתפוס את מקומן לפני שמישהי אחרת תקדים אותן רק שהפעם הבת היא זאת ש"ניקתה" לי והאמא לנגה ותמיר? גם הוא נשען ככה על עץ לידנו ולא האמנתי, ידעתי איפה הוא ביקר רק לפני רגע, אבל איזה גברבר ירד על ברכיו לפניו ומצץ לו!

אין ספק שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ, הבת לא רק ניקתה לי, היא גם הגמירה אותי, סיימנו את הטקס כמו אז כשהיא מודה לי ומנשקת אותי על השפתיים, או אולי מתנשקות יותר מתאים כי הפעם גם אני הייתי פעילה. כשהגענו חזרה לג'יפ קודם שתינו קולה, גם לתמיר הייתה צידנית כמו לנגה, ורק אחר כך לבשנו חזרה את החולצה.

לפני שיצאנו לדרך תמיר שם דיסק של לאונרד כהן, יש משהו ארוטי בקול שלו, מגרה. "אני ישנה הלילה אצל תמיר," נגה ציחקקה כשהיינו כבר על כביש מספר־1, "את רוצה להצטרף?" והיה משהו בקולה שהבהיר לי שלא רק לישון היא מזמינה אותי.

ראיתי את החיוך של תמיר דרך המראה, חיוך של חתול שרואה לפניו צלחת שמנת גדולה, וראיתי בזה עוד הוכחה שלא רק על לישון הם מדברים ולמרות כל הגמירות שגמרתי, ואולי בזכות אותן הגמירות, הרגשתי שלא, לא מיציתי, הרגשתי שבא לי עוד, ו"כן, אני מצטרפת," עניתי אבל מייד גם הוספתי, "אם תמיר מסכים כמובן".

"מסכים, בטח מסכים," הוא צחק, "בא לי לבדוק אם כל מה שאחותי מספרת נכון" נתן לי את האישור הסופי למה שחשבתי, שהסקס הלילה עדיין לא הסתיים והרגשתי איך אני הופכת רטובה עוד יותר שם בין הרגליים ואיך הפטמות שלי הופכות לנוקשות ורגישות, הסימן המוכר שאני שוב, בפעם המי יודע כמה הערב, מיוחמת.

תמיר גר בדירת סטודנטים סמוך לאוניברסיטה, היום אני יודעת שזה של ההורים שלהם, קנו כהשקעה בתקווה שכל הילדים שלהם אכן ילכו ללמוד שם. דירת סטודנטים אולי זה לא התאור המדוייק, דירת סטודנטים מעלה אָסוֹצִיאַצְיָה של משהו מוזנח ומלוכלך אבל הדירה של תמיר הייתה נקיה וּמְתוּקְתֶּקֶת, לא גדולה, מסתבר שפעם היא הייתה של שלושה חדרים ושינו אותה לשנים, מטבח קטן ומאובזר עם שולחן אוכל קטן, סלון מרוהט בפשטות אבל ברור שהכל זה של הביוקר, וחדר שינה גדול עם מיטה קינג-סייז (king size) ענקית, טלויזיה גדולה על הקיר שמול המיטה, מזגן כמובן אבל גם מאוורר מעל המיטה, ארון קיר עם מראות על הדלתות ומראות תלויות גם על התקרה, שידות משני צידי המיטה, על אחת עומדת מנורת לילה שעליה זרוק ברישול צעיף אדום שמאיר את החדר בהתאם, ועל השני עומד גלוי בקבוק ג'ל סיכה ארומטי, כאילו מזמין שישתמשו בו, בקיצור חדר שינה שבנוי לסקס! וחדר אמבטיה בלי אמבטיה😊, רק מקלחון שקוף וגדול.

"תתרחצו, אני אכין בינתיים קפה," תמיר הודיע ברגע שנכנסנו לדירה, "יש מגבות באמבטיה".

"אכפת לךְ ביחד, אני צריכה שישפשפו לי ת'גב" נגה חייכה אלי בקול מתפנק וכמובן שהסכמתי.

עמדנו מתחת למים וסיבנו האחת את השניה, קודם אני אותה ואז היא אותי, מנצלות כמובן את המצב כדי למזמז. כנראה שהייתי שקועה כי לא שמעתי מתי תמיר נכנס לחדר האמבטיה, האמת שנגה השאירה את הדלת פתוחה, גם לא שמעתי מתי הוא התפשט, רק כשהוא ציחקק ואמר "תעשו לי מקום" ופתח את דלת המקלחון ונכנס הרגשתי בו.

סיבנו אותו ביחד, היה קצת צפוף והתחככנו אלה באלה, בזמן שאני שפשפתי לו את הגב נגה שפשפה לו מקדימה ולקח לי רגע לתפוס שבעצם היא עושה לו ביד, מעמידה לו מחדש.

כשעמד לו תותח נגה יצאה, מתנגבת וקושרת את המגבת סביב מותניה. "אני אפרוס בינתיים עוגה" היא ציחקקה ויצאה מחדר האמבטיה, עדיין לא סוגרת את הדלת.

"תסתובבי, בא לי לבדוק ממה אחותי מתלהבת," תמיר לחש לי וברגע שהסתובבתי הצמיד אותי בגופו עם הפנים אל הקיר וכיוון בידו את הזין המתוח אל בין רגליי, "את לא מתנגדת, נכון?" הוא לחש והרגשתי איך הוא מוצא את המקום הנכון, לוחץ את ראש הזין שלו אל בין שפתי הכוס המגורות שכאילו נפתחו לכבודו, וברגע שעשיתי 'לא' עם הראש הוא התחיל לחדור, לאט, לא ממהר, נותן לי להנות מכל סנטימטר של זקפה גברית נוקשה ומכובדת החודרת לעומק הכּוּס שלי.

תמיר תקע אותי, אין לי דרך אחרת לתאר את זה. תמיר לחץ אותי בגופו, הייתי צמודה עם הבטן לקיר הרטוב ושדיי נמחצו לאריחים הלבנים הקרים, האגן שלו נע קדימה ואחורה בתנועות מהירות וחזקות, מכה על אחורי, והזין שלו נע בתוכי כבוכנה משומנת היטב, משתפשף בין שפתי הכּוּס הכל כך רגישות ומגורות ולא פלא שהאורגזמה הכתה בי, הגמירה המי יודעת כמה הערב הרעידה את גופי ושלחה את אותם זרמי הנאה מוכרים, "אחותי לא שמעה שגמרתְ" הוא לחש לי באוזן בקול עוקץ, או אולי מְקַנְטֵר ועצר, עדיין בתוכי אבל לא זז.

"נטע! גמרתי!" צעקתי במין אקסטזה כזאת, "נטע, אחיךְ הִגְמִיר אותי!" המשכתי באותו קול צווחני, "עכשיו תמשיך, בבקשה, פליז (please)" לחשתי לתמיר חזרה, "זה לא יקרה יותר, מבטיחה" והוא המשיך ואפילו הגביר את הקצב.

המים זרמו עלינו, מוסיפים עוד להנאה שבזיון. גמרתי שוב, הפעם הודעתי על כך בקול, גם תמיר גמר ולצערי לא גמרנו ביחד. "נו? איך אחי?" שמעתי את נגה שואלת ברגע שתמיר סגר את הברז ופתאום התברר לי שהיא עומדת בדלת, רואה ומחייכת.

"תותח על" חייכתי אליה חזרה ולקחתי את המגבת שהיא הגישה לי והתנגבתי, "כמה ראית?"

"מרגע שצעקת לי שאחי מגְמִיר אותךְ," היא צחקה, "לא חשבתי שאת מתנגדת," היא חייכה לעברי, "מחרמן לראות אתכם ככה".

"אני לא מתנגדת, להפךְ," חייכתי אליה חזרה וקשרתי את המגבת סביב המותנים, כמוה, "אם היית מודיעה זה היה מגרה אותי עוד יותר".

ישבנו במטבח ושתינו קפוצ'ינו, שתמיר התעקש להכין חדש כי הקודם התקרר, עם עוגת פרסבורגר-פרג[i] שאחותו חתכה. "נו? איך החברה שלי?" הפעם נגה חקרה את אחיה.

"שווה אם כי לא גמרתי לבדוק את כל היתרונות שלה" הוא חייך לעברי.

"שׁוואיה שׁוואיה," נגה חייכה אליו, "לא ביום אחד נבנתה רומא", היא ציחקקה, "וחוץ מזה מה איתי? לי לא מגיע?".

"מגיע, מגיע, אבל את יודעת, לפני צריך להעיר אותו מחדש" תמיר פתח את המגבת הקשורה סביב מותניו והציג את הזין ששכב רפוס ומדולדל בין רגליו.

"קטן עלינו, איך אתה מעדיף, מציצה, בין הציצים, סרט כחול או אולי הצגה?" ונגה הדגישה את ההצגה.

"הצגה" תמיר חייך.

באיזו הצגה מדובר? איך יסתיים הסקס באותו לילה? האם הם יחזרו שוב ליער? האם מחכות לתמר עוד הפתעות?? ומי זה דוד? את כל זה בפרק השלישי והאחרון  

לפרק הבא >>>

[i]   פרסבורגר הינו הכלאה בין בצק פריך לבצק שמרים.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן