המתנה שלי לעצמי

מאת: הנדל

 

הלב שלי דפק בעוצמה. הכל מוכן וההתרגשות עולה. בעלי והילדים נסעו לסופ"ש של כיף בחו"ל ואני נשארתי לבד בבית. 

זהו. הגיע הזמן לתת לעצמי את מתנת יום ההולדת 50 שלי. תכננתי את המתנה הרבה זמן מראש. התחבטתי, התחרטתי, הסכמתי שוב, חשבתי שוב ובסוף אמרתי לעצמי שאם לא עכשיו אז כבר אף פעם לא.

לא, זאת לא בגידה שכנעתי את עצמי. וכן, מגיע לי. אחרי הרבה שנים של רצון ותשוקה לזה. של הסקרנות, של הפנטזיות, של המחשבות והדמיון. אני הולכת על זה.

הכל היה מאורגן על פי התוכנית. שכנעתי את בעלי לקחת את 3 ילדינו לטיול סופ"ש בחו"ל. הסברתי לו שאני רוצה קצת שקט ולהיות עם עצמי. הוא השתכנע בסופו של דבר. קנינו את הכרטיסי טיסה, תכננו להם את המסלול והכל היה מוכן.

נרשמתי לאפליקציות הנכונות והתחלתי לחפש את מה שאני מבקשת לעצמי. את הפנטזיה שלי. את מה שהגוף שלי כמהה אליו. את מה ששנים אני רוצה ולא מממשת. ועכשיו, שהגעתי לגיל 50, זה הזמן. 

באפליקציות היו כמה אופציות, התכתבתי ודיברתי ובסוף מצאתי. קבענו כמה כללים למפגש. הכל היה מוסכם. 

וסוף סוף הגיע היום. קמתי בבוקר, נקיתי את הבית טוב טוב, ארגנתי את חדר השינה עם מצעים חדשים, יצאתי לספר ופינקתי את עצמי עם פן ולק חדש. קניתי לי תחתונים וחזייה סקסיים וכותונת שקופה לחלוטין. בקבוק יין משובח ואוכל מהמעדנייה המצוינת. הגעתי הביתה חזרה, מילאתי לי אמבטיה עם קצף ושקעתי פנימה. המחשבות התחילו לעלות. איך יהיה, מה יהיה, האם אני עושה את הדבר הנכון? "בהחלט" עניתי לעצמי והתחלתי לדמיין מה הולך לקרות. עצמתי את העיניים ונתתי לדמיון להשתולל. הרגשתי איך אני מתחילה להירטב בכוס ואז נזכרתי שאני צריכה לגלח אותו. להיות חלקה לחלוטין. לקחתי את סכין הגילוח וגילחתי את הרגליים, בתי השחי והכוס. הייתי חלקה לחלוטין. ליטפתי את עצמי, נהנת מזה שהכל חלק. הרטיבות התחילה שוב, היד שלי ליטפה את הכוס והרטבתי את עצמי יותר, עוצמת את העיניים שוב ומפנטזת. האורגזמה הגיעה מהר מאד. אני בהחלט מוכנה חשבתי לעצמי. החלטתי לשמור כוחות ואורגזמות לדבר האמיתי. שטפתי את עצמי, התבשמתי, לבשתי את התחתונים והחזייה והחלוק החדשים. התיישבתי בסלון וחיכיתי. קבענו ב19:00. יש עוד שעתיים. התקשרתי לבעלי ודיברנו, הם מבלים והכל בסדר. קבענו לדבר שוב מחר. שום דבר לא יפריע לי היום בלילה. הסתכלתי על השעון, עוד שעה וחצי. עשיתי עוד סיבוב בבית לראות שהכל בסדר, השולחן מסודר לאחר כך, הכל במקום. הפעלתי מוסיקה נעימה ושקטה וחיכיתי. 10 דקות לפני הזמן קמתי, בדקתי שהדלת פתוחה ושאפשר להיכנס, זה חלק מהסיכום. אני לא פותחת את הדלת. כיביתי את האורות בבית השארתי אור במסדרון ונכנסתי למיטה. התכסתי בשמיכה וחיכיתי.

19:00 אני שומעת את הדלת נפתחת. בול בזמן. הנשימות ניהיות מהירות וההתרגשות בשיאה. הדלת נסגרת. צעדים בסלון. אני שומעת בגדים יורדים מהגוף ומונחים על הספה. התארגנות. אני שומעת את הרחשים ולא יכולה יותר לחכות. מסתכלת לעבר פתח החדר. ואז אני שומעת צעדים מתקרבים לכיוון חדר השינה. ככל שהצעדים מתקרבים כך המתח עולה. והנה, דמות עומדת בכניסה לחדר. אני רואה את קימורי הגוף מהאור שיש במסדרון. את הרגליים הארוכות, את האגן המושלם את קימורי הבטן והחזה את השיער הארוך שגולש על הכתפיים. ואז היא נכנסת לחדר, הפנטזיה שלי. מתקרבת למיטה. אני מריחה את ריח הבושם שלה, את ריח הגוף שלה. היא נכנסת למיטה. הסיכום הוא ללא מילים בהתחלה. אני קופאת. נשארת שכובה על הגב ולא יכולה לזוז. היא מסתובבת עם הפנים אלי. מתקרבת. אני מרגישה את הנשימות שלה. הריח שלה משכר אותי. אני כבר רטובה לחלוטין. היא שולחת יד ומתחילה ללטף אותי על הלחי. אני עדיין לא זזה. היא מחייכת. הליטוף עובר לשער וחוזר ללחי ולצוואר. אני מתחילה להרגע. היא מתקרבת עוד ונותנת לי נשיקה על הלחי. מרפרפת עם השפתיים שלה עם היד לשה היא מסובבת לי את הראש לכיוונה. ממשיכה ללטף ולהסתכל עלי. מחייכת. 

אני עוצרת אותה ומורידה את החלוק, החזייה והתחתונים.

החלום מתגשם. המתנה הכי טובה שיכולתי לבקש. אני מסתכלת עליה. 

שיער שחור ארוך, עיניים ירוקות, שפתיים מלאות, בת 35. בדיוק כמו התמונה באפליקצייה. היא יודעת שאני נשואה. היא יודעת שאני בת 50. היא יודעת שכל חיי פינטזתי על סקס עם אישה ושהיא הראשונה שלי. היא יודעת שזה סוף שבוע חד פעמי. היא יודעת שהיא המתנה שלי. היא יודעת שבעלי לעולם לא ידע ממנה ולא אף אחד אחר. 

אני אוזרת אומץ. מקרבת את הפנים שלי לשלה. נושמת אותה. מריחה אותה. ואז מקרבת את השפתיים שלי לשלה. זה עכשיו או לעלום לא. השפתיים נוגעות אחת בשניה. חוקרות, מרפרפות, מרגישות.

היא סבלנית. נותנת לי את הזמן. אני מגבירה את המגע. שולחת לשון. היא מפשקת את השפתיים ונותנת ללשון שלי לחדור אליה לפה. ההרגשה מושלמת. אנחנו מתנשקות. לאט לאט מגבירות את הקצב. הלשונות מתערבבות האחת עם השניה. השפתיים ננשכות ונוגעות. אני מתקרבת אליה. מרגישה את גופה. היא עירומה לחלוטין. הרגליים שלנו נוגעות האחת בשניה ומשתלבות. חיבוק. חיבוק חזק תוך כדי נשיקות פראיות. הגוף שלה חם ונעים. סוף סוף מגע אישה. אנחנו מלטפות האחת את השניה. השמיכה יורדת מהר מאד ואני יכולה לראות את כולה. חזה קטן ומוצק. בטן שטוחה ושיער ערווה מעוצב. היא משכיבה אותי על הגב ועולה עלי. גוף על גוף. ממשיכות להתנשק. אני מרגישה את שער הערווה שלה עלי. זה מטריף אותי. היא יורדת עם השפתיים שלה לצוואר שלי. מרימה לי את הידיים מעל הראש. נושמת עלי. מלקקת לי את הצוואר, יונקת אותו. עוברת לי עם הציפורניים שלה על כל הגוף תוך כדי ליקוקים. מנשקת לי את הכתפיים וחוזרת לצוואר. הידיים שלי למעלה ואני מתמסרת כולי. היא ממשיכה לרדת למטה עם הפה. מנשקת לי את החזה מתחילה לרדת לכיוון הפיטמה. אני מצטמררת. מרגישה אותה מתקרבת לפיטמה עם הפה ועוצרת נשימה. היא אוספת את הפיטמה לתוך הפה שלה ומתחילה לינוק. הפיטמה מתכווצת ונעמדת. הלשון שלה נעה בסיסובים על הפיטמה והיא נושכת אותה קלות. עם היד היא תופסת את השד השני וצובטת את הפיטמה השניה שהזדקרה מייד גם היא. גלי עונג זרמו בכל הגוף שלי. ניסיתי להוריד את הידיים אבל היא התעקשה שהם יהיו למעלה. התמסרתי. היא עברה מפיטמה לפיטמה וינקה אותן כאשר השד השני זכה כל פעם לליטפים ממנה וצביטות עדינות. הרגשתי את הרטיבות שלי נוזלת מהכוס. לא יכולתי יותר. התחלתי להתחכך בה. היא הצמידה את הירך שלה אל הכוס שלי. הטבתי לה את הירך עם המיצים שזלגו ממני. התחלתי להזיז את האגן שלי על הירך שלה. הכוס שלי נפתח. הצמדתי את הדגדגן שלי לרגל שלה. תנועות האגן שלי נהיו אינטנסיביות והיא עדיין הייתה בשדיים שלי והסתכלה עלי מלמטה. ראיתי את המבט שלה והסתכלתי עליה לתוך העיניים. האורגזמה התפוצצה בתוכי. השתוללתי לה על הרגל כשהדגדגן שלי מתחכך ברגל שלה בחוזקה. לא יכולתי להפסיק. הרטיבות מהכוס לא הפסיקה. עצמתי את העיניים והרפתי את הגוף. הייתי צמאה אליה. 

היא נתנה לי להסדיר נשימה. לא להרבה זמן. הלשון שלה עברה לכיוון הבטן שלי. יונקת ומלקקת כל סנטימטר. מענגת וחוקרת. כל החושים שלי התחדדו. היא מתקרבת. פעם ראשונה שמישהי תענג את הכוס שלי. ותוך כדי שהיא מלקקת לי את הבטן, הרגשתי לתע את היד שלה מלטפת את אזור הכוס החלק שלי. מעבירה אצבעות ומלטפת. לאט לאט היד התחילה להתרכז באזור השפתיים למטה. נוגעת, מושכת מלטפת. פישקתי קצת את הרגליים. היא העבירה אצבע על השפתיים מלמעלה למטה וחזרה. אוספת איתה על הדרך רטיבות. לא הוצאתי הגה מהפה. זה הכלל עד שמסיימים את הסשן הראשון. התחלתי לגנוח. הנשימות גברו שוב. היא זזה כלפי מטה משאירה אותי עם הידיים למעלה, ואז במכ האחת היא החדירה את האצבע אלי לכוס והתחילה לינוק לי את הדגדגן. צרחתי. גם ממהפתעה וגם מהעונג. זה היה אחרת מעם בעלי. שונה לחלוטין. האצבע שלה נכנסה ויצאה מהכוס. והלשון הצליפה על הדגדגן וליקקה אותו. התפתלתי מרוב עונג ותשוקה. הגניחות גברו. פשוט לא יכולתי לשלוט בעצמי. ואז היא החדירה עוד אצבע ומילאה לי את כל הכוס מתנועות של פנימה והחוצה והלשון ממשיכה לענג במקביל. "אני גומרת" צעקתי וגנחתי. היא המשיכה ולא הרפתה ועוד אורגזמה ואחר כמה שניות עוד אחת. השתוללתי במיטה. המתנה שלי הוציאה את האצבעות והכניסה אותן לפה שלה. אוספת ובולעת כל טיפת רטיבות של הכוס. לאחר מכן היא חזרה ללקק את הכוס עצמו, מנקה את כל הנזילות ואז היא הרימה את הראש, התיישה על המיטה ואמרה "שלום, אני הגר". הסתכלתי עליה ואמרתי לה "היי הגר, אני רעות ואני רוצה לחבק אותך". התחבקנו. לא רציתי לשחרר אותה ממני. ידעתי שיש לנו עד מחר בערב להיות ביחד אבל לא רציתי שלא להרגיש אותה. חיבקתי אותה חזק חזק. נישקתי אותה וליטפתי אותה. "תודה" אמרתי לה. היא צחקה. "שנינו מרוויחות פה, חכי, עוד לא התחלנו". הקול שלה היה נעים.  נשארנו מחובקות ומלטפות עוד כמה דקות. ואז קמנו לאכול.

ישבנו לשולחן עירומות. ממש לא היה טעם בבגדים. אכלתי את האוכל ואכלתי אותה במבטים שלי. דיברנו, צחקנו שתינו יין ולמדנו להכיר האחת את השניה גם מחוץ לאפליקצייה. הגר הייתה אשת שיחה מדהימה. הזמן טס והארוחה עברה מהר. לאחר הארוחה אמרתי להגר לשבת בסלון ושאני אארגן את הכל. היא התיישבה בסלון על הספה. תוך כדי שאני מארגנת את הכלים הסתכלתי אחורה עליה. היא ישבה, הרגליים שלה על הספה והראש שלה מוטה אחורה. הרגליים היו מפוסקות והיא שיחקה וליטפה את שער הערווה שלה. עמדתי מרותקת. היא התחילה לאונן ופיסקה את הרגליים עוד קצת. היד שלה התחילה לסובב על הדגדגן במעגלים פיתולי האגן התגברו. אנחות חרישיות התחילו לצאת מגרונה. ואז היא הפסיקה, קמה והלכה לכיוון התיק שלה. הוציאה משם ויברטור ורוד זרחני גדול וחזרה לספה. הרימה את רגליה על הספה ופיסקה שוב את הרגליים. היא הפעילה את הויברטור ושמעתי זמזום רוטט. היא המשיכה להגביר את העוצמה והזמזום התגבר. ואז היא החדירה אותו אליה לכוס. אנחה נפלטה מגרונה. היד שוב התחילה לעסות את הדגדגן ויוכלתי לראות טיפות רטיבות בשער הערווה שלה. הייתי מוקסמת והתחלתי ללטף את הגוף שלי. הכוס שלי בער. הגניחות של הגר גברו. לא יכולתי יותר להחזיק את עצמי. הלכתי לכיוונה. היא הסתכלה עלי והמשיכה לאונן. ירדתי על הברכיים מול הרגליים המפוסקות שלה ומול הכוס הרטוב. הריח היה משכר. הגיע הזמן שלי ללכת עוד צעד קדימה. לחוות עוד פנטזיה. תפסתי בויברטור והחזקתי אותו במקומה. החדרתי לה אותו קצת יותר פנימה. התקרבתי והתחלתי למצוץ לה את הדגדגן. אספתי לתוך הפה את הנוזלים שלה. הטעמים היו מדהימים. הלשון שלי הצליפה על הדגדגן ולשה אותו. ליקקתי את השפתיים של הכוס שלה. שאבתי את כולה. תוך כדי התחלתי ביד החופשית שלי להחדיר לעצמי 2 אצבעות לכוס ועם האגודל למחוץ לעצמי את הדגדגן. היא התחילה להתפתל ולגנוח בקול רם. לא נתתי לדגדגן שלה לברוח מהלשון שלי. המשכתי למצוץ אותו, ללקק אותו ולעסות אותו. ואז היא גמרה. האורגזמה שלה גרמה לה להשפריץ נוזלים ואני ליקקתי ושאבתי עד הטיפה האחרונה. לא הוצאתי ממנה את הויברטור והמשכתי לרדת לה. היא חזרה לגנוח ותפסה לי את הראש והצמידה אותי לכוס שלה. ינקתי בכל הכוח. הלשון שלי עטפה את כל הדגדגן שלה ולא הירפתה. לאחר כמה שניות היא התחילה לצעוק מהנאה וגמרה שוב. הספה כבר הייתה רטובה לחלוטין. טיפות טיפטפו על ריפוד העורת ליקקתי כל טיפה וטיפה. הגר הסתכלה עלי עם העיניים הירוקות שלה. הרגשתי את המבט החודר שלה, את התשוקה שלי אליה, את החרמנות והרטיבות אצלי בכוס. האצבעות שלי נכנסו ויצאו במהירות. "תעמדי על הספה מעלי". קמתי ועליתי על הספה, מפשקת את הרגליים מעל הגר. היא לקחה את הויברטור והכניסה לי אותו לכוס הרותח שלי. העלתה את עצמה קצת למעלה והתחילה למצוץ אותי. הרגשתי שוב את האורגזמה מגיעה. היא דחפה את הויברטור יותר פנימה ואני התחלתי לרעוד בכל הגוף מעוצמת הגמירה. זה היה נהדר ועוצמתי. התיישבתי לידה. שתינו סחוטות והגוף שלנו רפוי לחלוטין. היא נישקה אותי והדליקה את הטלויזיה. ככה שכבנו לנו האחת מחובקת עם השניה עד שנירדמנו. זאת הייתה השינה הכי טובה שישנתי בחיי. באמצע הלילה עברנו למיטה. 

התעוררתי כשהגר עוד ישנה. היא לא הייתה מכוסה. הסתכלתי על הגוף שלה. על השדיים, על הצוואר, על הכוס. זה בהחלט מה שפינטזתי עליו כל חיי אמרתי לעצמי. התחלתי ללטף אותה. היא זזה קצת אבל המשיכה לישון. נישקתי אותה קלות על השפתיים וקמתי להתקלח מתענגת על המים החמים וחושבת על כל מה שהיה אתמול. איזו מתנה מושלמת ארגנתי לעצמי. לפתע הולין של המקלחת הוסט והגר נכנסה איתי פנימה. "בוקר טוב" התנשקנו. המים זרמו על שתינו. הגר לקחה את הסבון והתחילה לסבן אותי. לא מפספסת שום סנטימטר. מלטפת את החלק החלק שמעל הכוס שלי, מסבנת לי את הגב והתחת. ואני אותה. מלטפות ומסבנות ומתנשקות. הצמדנו את הגוף הרטוב שלנו האחת לשניה והתחבקנו תוך כדי הנשיקות. הגר דחפה את הרגל שלה בין הרגליים שלי. הרגשתי שוב את הירך שלה על הכוס שלי. היא העלתה והורידה את הרגל. הגלים התחילו להגיע. גלי העונג. לא לקח הרבה זמן עד שגמרתי. ככה מתחילים את היום חשבתי לעצמי. הגר התיישבה באמבטיה. והורתה לי לשבת גם. היא פיסקה את הרגליים שלה והניחה אותם על שפת האמבטיה. הרגליים היו מפוסקות לחלוטין ויכולתי לראות את הכוס הפתוח שלה. היא לקחה את הדוש מים, וכיוונה את הזרם אליה לכוס. הייתי מהופנטת. היא שיחקה עם הזרם על הדגדגן שלה ועצמה את העיניים. התקרבתי אליה ואספתי את השד שלה אלי לפה. יונקת את הפיטמה וביד השניה מלטפת לה את הבטן ושער הערווה. שער הערווה היה רך מהסבון. מוללתי אותו בין האצבעות. הזרם המשיך לצלוף להגר על הדגדגן והיא נשמה במהירות. פתחה את העיניים. הסתכלה עלי יונקת מהשד שלה את הפיטמה הזקורה שלה. ואז היא התחילה לגנוח בחוזקה. המים השפריצו על שתינו והיא גמרה. חייכתי אליה. ארוחת בוקר? שאלתי. שתינו היינו מורעבות.

לא נשאר לנו עוד הרבה זמן ביחד. הזמן טס וידעתי שזה עומד להסתיים. לאחר ארוחת הבוקר תפסתי בידה של הגר והובלתי אותה לחדר השינה. "אני רוצה אותך עוד פעם אחת" אמרתי. חייכנו האחת לשנייה. 

התענגנו, מיששנו, ינקנו, החדרנו, ליקקנו, הרגשנו האחת את השניה. אורגזמה אחרי אורגזמה. לא מצאנו שובע. חוקרות כל סנטימטר בגוף השנייה, מאוננות האחת מול השנייה. אוהבות האחת את השנייה.

ואז הזמן נגמר. הגר התלבשה. לא הורדתי ממנה את העיניים. כשסיימה את הסידורים והתחילה ללכת לכיוון הדלת היא הסתובבה ואמרה "מזל טוב רעות. שמחתי להיות המתנה שלך לעצמך ליום ההולדת" הסתכלתי עליה ואמרתי "לא יכולתי לבקש לעצמי מתנה יותר טובה ממך". היא פתחה את הדלת, מבט אחרון והדלת נסגרה. נשארתי עומדת והמחשבות הציפו אותי. הכלל האחרון שקבעתי לעצמי זה שזה חד פעמי. אני נשואה באושר עם ילדים מדהימים. את הפנטזיות שלי הגשמתי ועכשיו מסתכלים קדימה. זאת מתנה שהיא כולה שלי ורק בשבילי. והיא תשאר איתי תמיד רק בזכרונות.

ואולי לא?

Loading

5 מחשבות על “המתנה שלי לעצמי”

  1. מדהים.
    סקס עם יפהפייה הת 35 זו מתנה שכל גבר בן 50 צריך לפרגן לעצמו.

    הגב
  2. נתת לי רעיון לגיל 50, מישהו שיחדור אליי בפעם הראשונה, אמיתי, לא עם אצבעות כמו שאני עושה לעצמי. עמוק בפנים ויביא אותי לאורגזמה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן