המאלפת פרק 4

המאלפת פרק 3

העסק פרח, נשות השכונה הגיעו בזו אחר זו ובקשו לאלף את כלביהן. ג'ני אהבה את העבודה וידעה לגבות מחיר נאה עבור השירות. היא עברה לגור בקרבת מקום ורכשה לעצמה בית עם חצר גדולה שבו יכלה לעשות מה שצריך כדי לספק את תאוותיהן הנסתרות של נשות השכונה. ג'ופ כצפוי עבר לבעלותה ובעל אותה המון לצד חברים וחברות רבים. כדי שיוציא מרץ, היתה ג'ני יוצאת עם ג'ופ למסלול הליכה ביער שהיה מרוחק מעט כדי שתוכל לשחרר אותו לרוץ חפשי בלי להבהיל אנשים מסביב.

באחד מימי השבת הקיציים עם מזג אויר נפלא, יצאו ג'ני והכלב לטיול ביער. ג'ני ארזה בתרמיל שמיכה שתיה ואוכל לעצמה ולכלב, מגבת ובגד ים אם יבוא לה להתרחץ בערוץ הנחל הזורם ביער, ושני בקבוקי בירה צוננת.

בחניון ראתה ג'ני את הרכב של בעלה של גברת וויט והעריכה שתפגוש בו מטייל עם כלבם. ג'ני וג'ופ הלכו והעמיקו ביער שלא היה מטוייל מאוד והיו לבדם לגמרי. ג'ופ רדף אחרי פרפרים וציפרים, קפץ והשתעשע. וג'ני נהנתה ממזג האויר החמים והצל שהיער העניק לה. לפתע, ג'ופ הסתער קדימה חושף שיניים, ג'ני חשבה שהיא הולכת לפגוש במר וויט וכלבם ולכן ציוותה על ג'ופ לשוב וקשרה אותו ברצועה. אחרי כמה עשרות מטרים החלו עולות באזניה של ג'ני גניחות מוכרות. זו היתה גברת וויט ללא ספק, היא הרי ראתה אותה באינספור אקטים מיניים.

ככל שהתקדמו בשביל שלא הכירה, אבל אליו משך ג'ופ, הגניחות והקריאות "כן תזיין אותי עוד" גברו והלכו. כשהגיעו לקרחת יער נגלתה לעיני ג'ני התמונה. גברת וויט שכבה על שולחן פיקניק כאשר רק הטופ שלה לגופה אבל אינו מכסה את שדיה. למרגלות השולחן עמד ג'פרי בנם של משפחת רודריגז שהיה חצי היספאני וחצי אפרו אמריקאי. ג'פרי היה בן 14 וחצי בסה"כ ועבד אצל ג'ני לפעמים כדוג ווקר. גופו הגדול היה עדיין ילדותי משהו אבל עם כל תנועה שלו הבינה ג'ני מדוע בחרה בו גברת וויט, היה לו זרג ארוך ועבה, אבל ממש!

ג'ופ החל לחרחר ולחשוף שיניים, הרי הכוס הזה שלו, אבל ג'פרי שהחזיק ברגליה של גברת וויט בניצב לגופה ודפק אותה מחדיר לתוכה את הזרג הארוך שלו ומוציא אט אט, התקשה לעצור ורק כשהכלב התקרב, יצא מגברת וויט בבהלה. ג'ניי שחררה את ג'ופ ואפשרה לו ללקק את גברת וויט ואחזה בידו של ג'פרי, "בוא חמוד"אני אפצה אותך" וירדה על ברכיה כדי למצוץ את הזרג הצעיר והמדהים.

ג'ופ ליקק את גברת וויט שגנחה בהכרת תודה והחלה לגמור משפריצה עליו זרם ראשון של שפיכה נשית. הכלב הבין מכך שהגיע הזמן לנעוץ בה את הזרג החם שלו אבל היא שכבה גבוה מידיי. הנשים פרשו את השמיכה שהביאה ג'ני על הספסל, וגברת וויט נשכבה על גבה, רגליה על הרצפה וישבנה על קצה הספסל. הכלב לא הכיר תנוחה כזו והחל מלקק שוב בהתלהבות את השפתיים הרטובות של גברת וויט. היא מצידה קראה לו "בוא כלב טוב בוא תזיין את אמא". הכלב ניסה פעמיים לטפס עליה לפני שהבין את התנוחה. כשהבין הוא טיפס וחבק את מתניה ברגליו הקדnיות מנסה בעזרתן להידחק אל גופה. גברת וויט ליטפה את צווארו והוא החל מלקק את פניה. גברת וויט כיוונה אותו ללקק את שדיה והוא עשה זאת תוך שהוא מחכך את נדנו בערוותה.. הפטמות של גברת וויט התקשו בגירוי מענג והשרביט של הרוטווילר החל מגשש דרכו לתוכה. הוא חדר אט אט ממלא את הכוס המיוחם וגברת וויט גנחה בעונג והרימה את ברכיה למעלה אוחזת בהן ופוערת את גופה רחב יותר לקראת הכלב. ככל שהעמיקה החדירה, הלך הכוס והתכווץ בעונג על השרביט הקשה והארוך סוחט אותו אל תוכה עד אשר הגיע הכדור בבסיס הזרג. גברת וויט פישקה את ירכיה עוד טיפה כדי לאפשר לכדור לחדור והוא נכנס ממלא את גופה בזכרותו. זו היתה תחושה עילאית. שרירי הנרתיק שלה התכווצו עליו בעקבות גלי האורגזמה ששטפו אותה, והנרתיק שלה התמלא בנוזלים של הכלב. זה הרגיש כמו זרם עז בתוכה והחל לטפטף על התחת שלה מתוך הכוס המלא. הכלב קפא בתנוחה זו וג'פרי תוך שהוא מחדיר את הזין הצעיר שלו אל ג'ני הביט בהם בהשתאות. זה היה המראה הכי מחרמן שראה בחייו והאגן שלו החל חודר בכח אל ג'ני שהיתה רטובה ומיוחמת רק מהמחשבה שילד כזה צעיר מזיין אותה. היא גנחה בקול וקראה לו כן ג'פרי תזיין את אמא אתה ילד טוב… ג'פרי שהיה טירון עם נשים גמר די מהר אבל באותה המהירות היה מוכן לסיבוב נוסף. מציצה קצרה מג'ני הביאה אותו בחזרה לתוכה אוחז בשדיה וממולל את הפטמות ומזיין בכח בדרך לעוד אורגזמה משותפת.

זה נגמר וג'פרי ההמום הבטיח לא לספר לאף אחד בתמורה להבטחה משתי הנשים שיוכל לבוא אליהן מתי שירצה.

כשהלכו בחזרה אל המכוניות, אמרה גברת וויט לג'ני, "ג'ופ מעדיף אותי", בטון מתגרה. ואז הוסיפה, "יש לי רעיון, אולי נביא את כל בעלות הכלבים המאולפים לתחרות יקירת כלבי השכונה?" ג'ני השיבה שתשמח לארח את התחרות בביתה והן נפרדו.

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן