משחקי שליטה – התלמדות 

כותבת: GoodgirlDT

היא יודעת שהיא היתה ילדה רעה, היא עברה על החוקים, והיא צריכה להיענש. הוא קבע את החוקים, והיא היתה צריכה לציית. היא ניסתה להיות הילדה הטובה שלו, כל כך השתדלה, אבל העונש המתוק קרא לה. היא מכורה לו, ורוצה לרצות אותו. הוא אוהב להעניש, והיא אוהבת כשהוא בשליטה מלאה על הגוף שלה. לא משאיר לה רגע אחד של חופש ובחירה.

היא קשורה על המיטה, שכובה על הגב, רגליים מכופפות, הברכיים כמעט נוגעות בלחיים. הידיים כפותות מעל הראש. היא כפותה בשיבארי, לא נוח לה, אבל היא משלמת את המחיר הכבד של להיות הסאב שלו. הוא מאוד דומיננטי ושולט בה ובגוף שלה.

״את זוכרת את החוקים?״ הוא שואל, ״כן אדוני, אסור לי לגמור ללא האישור שלך״.

היא ילדה טובה, היא תעשה כל מה שהוא יגיד לה, היא תציית ותרצה אותו. ״ילדה טובה״ הוא מאשר שהתשובה נכונה.

הוא מתקרב אליה ומכניס שתי אצבעות לתוכה, מזיז ומסובב, בודק אם היא מוכנה עבורו. יש לו סטנדרטים מאוד גבוהים. ״את לא רטובה מספיק, מה קרה לך? כבר גמרת היום עם מישהו אחר שרמוטה?״ הוא לא אוהבת כשהיא לא מטפטפת. היא צריכה להיות רטובה ולחה בדיוק כמו שהוא אוהב, היא חייבת לטפטף את מיצי הגוף שלה, ולהרטיב את המצע עליו היא שוכבת.

היא מאוכזבת מעצמה. היא לא רטובה מספיק, למה?? למה אני לא יכולה להיות הילדה הטובה שלו? היא יודעת שהיא הולכת לחטוף על זה, היא ממשיכה לאכזב אותו ואת עצמה.

שתי האצבעות שלו עדיין בתוכה, מנסה למצוא את הנקודה הכל כך מוכרת, הכפתור שמדליק אותה. הוא מניע את שתי האצבעות לאט. עמוק ולמעלה, מזיז בקצב מאוד קבוע. מסתכל על פינה בחדר, מנסה להרגיש אותה, הוא מכיר אותה ויודע בדיוק מה יגרום לה לטפטף, כי ככה ילדה טובה צריכה לקבל אותי הוא חושב.

הוא מניע את האצבעות שלו, לאט, עמוק ולמעלה ונוגע בנקודה שגורמת לה להרטיב לו את האצבעות. ״הנה זה״ הוא אומר כשהנוזל מרטיב ומחמם לו את האצבעות. הוא ממשיך להניע את האצבעות ועם כל נגיעה של האצבעות שלו, הנוזל החם ממשיך להרטיב את כל הפתח שלה. האצבעות שלו מרוחות בנוזל החם שלה. היא משחררת גניחה קטנה של עונג, ממש נלחמת עם עצמה. אסור לה לגמור ללא האישור שלו, כל גניחה מקרבת אותה לשיא.

״את הולכת לגמור לי?״ הוא שואל בזלזול, הוא יודע שהיא לא מסוגלת להחזיק את עצמה, היא עדיין בהתלמדות, יש לה עוד דרך ארוכה.

״לא אדוני, אני מבטיחה״ היא מנסה לדבר בקול בטוח אבל משתחררת לה גניחה נוספת כשהוא דוחף את האצבעות עמוק יותר וחזק יותר.

״את בטוחה שאת תעמדי בזה?״ ותוך כדי שהוא אומר את זה הוא דוחף את האצבעות עמוק כל כך, כל תזוזה שלו משפשפת את הנקודה הרגישה שלה, תוך כדי הוא משתמש ביד השניה שלו ומעסה את הדגדגן שלה. היד שלו נעה פנימה והחוצה בקצב מאוד קבוע ומהיר, הוא לא משנה, את הקצב, לא מסתכל עליה, רק מחכה לראות אולי הפעם היא תצליח לעמוד במשימה שלה. היא גונחת בקצב תואם לתנועות הידיים שלו ומתחננת בפניו ״לא…. תפסיק, אני עומדת לגמור״. היא יודעת שהיא הולכת לאכזב אותו ״בבקשה לא, אני לא יכולה להחזיק את עצמי״.

הוא ממשיך באותו קצב מהיר וקבוע, האצבעות שלו עמוק בתוכה, ועם היד השניה הוא משפשף את הדגדגן שלה. הגניחות שלה נשמעות בקצב אחיד עם תנועות הידיים שלו. היא כל כך קרובה, היא מרגישה את הגוף שלה מתמלא בכח עצום, כל הגוף מבקש לפרוק. ״בבקשה תן לי לגמור״ היא שוב מתחננת, היא יודעת שהיא תכף מתפוצצת ומחזיקה את עצמה לא להשפריץ את הנוזל החם עליו.

״אין לך אישור לגמור עדיין כלבה״, הוא אומר תוך כדי שהאצבעות שלו מתחילות לזוז בקצב מהיר מאוד, ממש כמו מכונת תפירה, הוא מזיין אותה עם האצבעות שלו, עמוק וחזק כל כך.

היא מתפוצצת ובצרחה קורעת לב של אכזבה היא משפריצה בזרם חזק את כל הצוף שלה. הוא ממשיך באותו קצב והיא מרגישה שגל נוסף של עונג משתלט עליה. היא צורחת מעונג ומאכזבה, היא גומרת בלי האישור שלו. הוא ממשיך בשלו, משחק בה ומנגן עליה כאילו היתה אינסטרומנט. ״סליחה אדוני, אני לא ראויה לך, סליחהההה״ היא מנסה לדבר בקול קבוע, אבל הוא ממשיך באותו קצב, שתי הידיים עובדות חזק ומהר, האצבעות שלו רטובות מהנוזל החם שנשפך עליו, והדגדגן שלה מלא וזקור. הוא ממשיך בדיוק באותו קצב של מכונת תפירה, היא ממשיכה לצרוח מאכזבה, עונג וכאב וגומרת שוב בפעם השלישית ללא האישור שלו. ״סליחההההה אדוני, אני גמרתי שוב, בבקשה דיייי, אני לא יכולה להחזיק את עצמי, אני לא ראויה לך״. היא מתנשפת ומתייפחת. היא כל כך מאוכזבת מעצמה. היא היתה צריכה להחזיק את עצמה, לגמור רק עם האישור שלו, אבל הוא מכיר כל חלק בגוף שלה. הוא יודע שזה המשחק האהוב על שניהם, האובססיה שלהם אחד בשני מתדלקת את שניהם.

הוא לאט לאט מוריד את הקצב, היא מתייפחת ומרגישה מובסת. כל כך מאוכזבת מעצמה. הוא ניגש אליה, מלטף לה את הראש, מרגיע אותה ואומר לה ״הכל בסדר ילדה שלי, עשית הכי טוב שיכולת. אבל את מכירה את החוקים. את חייבת לקבל את העונש שלך״

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן