הזונה שלי והזונה שלו ????

סיפור של סינגל שייקר

 

לפעמים הוא מגעיל אותי, היכולת הפאתטית שלו להתיישב שעות ולשחק לי עם הנעליים. ללקק, לנקות, להריח, לאונן, לגעת. אני יכולה לסגור אותו על רצפת חדר הארונות עם חיתול והוא יצא משם רק כשיגווע ברעב. פעם אחת תפסתי אותו גומר לי בתוך מגף העור הגבוהה, מילא היה עושה את זה על החלק החיצוני או על הסוליה אבל הדוחה זה עשה את זה תוך המגף עצמו. סטרתי והפלקתי לו בעצבים עד שהתחנן בדמעות והבטיח לקנות לי מגפיים חדשים. מאז קבעתי שאסור לו לגמור כשהוא משחק בנעליים אבל האפס בטח עושה את זה בצד או משהו כזה. לפעמים אני מנסה לבדוק את הגבולות שלו אבל נראה שאין לו בכלל. פעם השארתי אותו נעול החדר הארונות ללא תאורה למשך שלוש שעות והוא בכלל התלונן כששחררתי אותו. פעם אחרת השארתי אותו בשירותים עם נעל ספורט אחת בלבד למשך שעתיים וגם מזה הוא היה מרוצה. תת אדם, דוחה.

אבל זה רק לפעמים. ברוב הזמן אני בהחלט מוצאת את הדרכים לנצל אותו

אני נזכרת איך כל זה התחיל… אנחנו נשואים המון שנים  ויש לנו בית יפה, עבודה נהדרת ושני ילדים מתוקים. לפני כמה שנים חיטטתי בטלפון שלו כשראיתי שהוא מתנהג בצורה מחשידה. נחרדתי לגלות כמה מספרי טלפון של נשים שאני לא מכירה  וכששאלתי אותו מה זה הוא בכה בהיסטריה כמו תינוק. כמו כל אישה נורמלית חמתי בערה בי ואמרתי הרבה דברים שלא היו צריכים להיאמר אך הוא רק חזר ואמר שזה בכלל לא מה שאני חושבת. שלבסוף הסכמתי גם להקשיב לו אמר שהוא לא מקיים יחסי מין עם אף אחת מהנשים האלו אלא רק מבקש מהן שישפילו אותו ויתעללו בו בצורה נוראית. המשיך ואמר בבכי שהוא הכי היה רוצה בעולם שאני אעשה לו את הדברים הללו אבל הוא מתבייש ומפחד שאזרוק אותו אם רק אשמע על מה שעושה לו טוב.

כמעט והתפוצצתי עליו בצעקות כשסרב להמשיך. הוא ממש השתחווה מולי לפני על הרצפה בבכי והתחנן שלא אכריח אותו לספר. הייתי עצבנית רצח ולא ידעתי מה לעשות עם הגוש המתרפס לפני, הגוש שבעצם נקרא בעלי. צעדתי צעד קדימה ודרכתי על כפות ידיו עם כל משקלי, לא יודעת מאיפה זה בא לי בכלל אבל זה מה שהרגיש לי נכון. המתנתי.

"אני מנקה להן את הנעליים" אמר בלחש.

לא הייתי בטוחה ששמעתי וצעקתי עליו "דבר חזק!" בעוד אני מועכת את כף ידו תחת נעליי

"אני מלקק להן את הנעליים, מבריק אותן עם הלשון" צעק.

לא כל כך ידעתי מה לעשות עם המידע הזה ואפילו לא שמתי לב שהמשכתי לעמוד על אצבעותיו

“מכבס להן את התחתונים"

"אני מנקה להן את הבית בעירום" המשיך לצעוק "אני מנקה אחרי השירותים"

לא ממש הבנתי ושאלתי מה בדיוק הוא מנקה.

"את השירותים" צעק ואז בקול נמוך יותר "ואת הגבירות"

נותרתי בהלם. ירדתי ממנו והתיישבתי על הספה בוהה בקיר. מה אני עושה עכשיו? הדלקתי סיגריה באופן אוטומטי מנסה לסדר לעצמי את המחשבות. כמה שניות אחר כך חיפשתי מסביב מאפרה ופתאום שמתי לב שהבעל העלוב שלי עומד על הברכיים לפני עם ראש מורכן ומגיש לי מאפרה עם שתי ידיו. רציתי לשאול אותו אם גם זה משהו שעשה בשביל החברות המוזרות שלו אבל כנראה שפחדתי מהתשובה. איפרתי במאפרה בשקט מביטה בו קפוא בתנוחת ההגשה, ככל שהתקדמתי בסיגריה איפרתי בתנועה מהירה מפזרת את האפר לכל כיוון מביטה בו נוחת על ידיו ואפילו על פניו. הוא לא זז ואני הרגשתי איך אני נוקמת בו על הכל באמצעות האפר המזוהם.

"גם את זה עשית בשביל החברות שלך?" שאלתי בעודי מועכת את הסיגריה במאפרה

"כן, גם את זה"

שוב הוא גורם לי להרגיש טיפשה "מה זאת אומרת גם את זה?" שאלתי

"לפעמים קרו דברים אחרים עם סיגריות" אמר ולא הוסיף

"נו !!" נהמתי אליו מרימה את הרגל ובועטת בו בחוזקה בדיוק בפטמה

הוא החניק את צעקת הכאב והמשיך "לפעמים הן איפרו לי ישר בפה או נתנו לי ללקק את תוכן המאפרה אחרי" אחרי שקט של כמה שניות שוב ירד טון הקול שלו והוא המשיך "או כיבו את הסיגריות ישירות עלי"

"ואתה? למה אתה הסכמת לכל זה?" צעקתי עליו

הדמעות חזרו לרדת מעיניו והוא מלמל משהו והוריד את ראשו. בעטתי בו שוב בחוזקה והפעם הוא ענה בצורה ברורה "זה מגרה אותי. מעורר אותי מינית יותר מכל דבר אחר. כמה שיותר משפיל יותר טוב, כמה שיותר מטונף ומגעיל אני גומר יותר חזק"

גלגלי השיניים בראש שלי עבדו כמו משוגעים. כל מה שרציתי היה לעוף משם, או יותר טוב שהוא יעוף מהבית ואני לא אראה אותו לעולם.

"אני אחרי יום עבודה ואימון רכיבה עם ריח של אורווה. אתה רוצה להריח לי את הכוס?"

הוא הרים את הראש וראיתי שעיניו בורקות. פיסקתי את הרגליים ומבטו ננעץ במפשעה שלי נראה שהוא אמר אמת  ויסכים לעשות הכל כדי להגיע לכוס המלוכלך והלא מגולח שלי.

דחפתי אותו. הוא נפל על הרצפה ולא התרומם. הוא פשוט הסתכל עלי מהרצפה וחיכך את לחיו במבוכה על המגפיים המטונפים מבוץ שעדיין נעלתי. הדמעות חנקו אותי ולא יכולתי לדבר .כל כך כעסתי ורציתי להעניש אותו כמו ילד קטן. הסתקרנתי נורא ותהיתי עד כמה הוא יזרום וילך איתי במה שאני מבקשת.

הקול שלי רעד מבכי כשביקשתי ממנו ללקק לי את המגפיים. הוא התחיל להעביר את הלשון ולנקות מהם את הבוץ והטינופת. סיפרתי לו שאחר הצהרים נסעתי עם הילדים לחברה בקיבוץ והלכנו לראות סוסים. היה נחמד ואני בטוחה שדרכתי על חרא של סוסים ושאני מקווה שזה טעים לו.

הוא המשיך ללקק ולהסתכל עלי במבט מוזר. העברתי אצבעות בכוס והתפלאתי לגלות כמה אני רטובה מכל זה.

הושטתי יד למגירה והוצאתי את הרוקט פוקט  לרגע הוא הפסיק ללקק והסתכל עלי. הסתכלתי עליו בכעס וסימנתי לו עם האצבע על חתיכת בוץ שדבוקה למגף.

הפעלתי את הויברטור והתמקדתי בעצמי. הוא המשיך לנקות את המגף ואחרי כשתיים שלוש דקות התחלתי לגמור בשרשרת.

הוא הרגיש חופשי בעצמו גם לגמור והתרומם כדי לכוון את מטח הזרע על הנעל.

הייתי עדיין המומה מכל הסיטואציה הזו וכשהוא קם לכיוון השירותים שאלתי אותו לאן הוא הולך.

הוא הסתכל עלי בהלם ודרשתי ממנו לחזור ולנקות את הטינופת מהנעל. כשלקח חולצה מערימת הכביסה המלוכלכת וניגש לנעל. סטרתי לו בחוזקה וכיוונתי את ראשו לנעל. לא הייתי צריכה לבקש יותר מדי, תוך דקה הנעל כבר היתה נקייה.

האמת שההתנהגות הזאת ממש הגעילה אותי. יש זוגות שחולמים על כזה שיתוף פעולה וחיי מין מעניינים ומגוונים אך אני פשוט רתחתי מזעם. כמה ימים אחרי הגילוי המסעיר הסתובבתי כסהרורית ומבולבלת.

העובדה שבעלי נפגש עם נשים אחרות הכתה בי שוב ושוב ומצאתי את עצמי בוכה לבדי במיטה, באוטו או אפילו בשירותים בעבודה. רציתי לגמור את הזוגיות ההזויה הזאת אבל ההתנהגות שלו בלבלה אותי.

כל ערב הוא הפתיע אותי מחדש, הבית היה מסודר להפליא ועל השולחן חיכתה לי ארוחת ערב מפוארת. הנבלה המטונפת שקוראים לה ״בעלי״ נהיה פתאום רומנטי ואיכפתי. הוא שינה פתאום את אופן העבודה שלו ודאג לחזור כל יום עד חמש וחצי הביתה כדי לבלות עם הילדים ואיתי זמן איכות. ההתנהגות הזאת היממה אותי מעט בגלל שכל חיי חיפשתי רק את זה, שיהיה דבוק לצידי ויתפקד כמו נקבה שקוראים לה אבא. אבל כל כך כעסתי ותחושת הגועל רק הרחיקה אותי יותר ויותר.

חיפשתי פורקן כלשהו והאופציה של סקס עם אחרים שהיה כל כך זמין ונגיש נראתה לי כאופציה לא רעה בכלל. לא בחלתי בשום דבר והזדיינתי כמו נימפומנית חסרת שליטה. בדקתי את הגבולות שלי עם גברים, נשים וזוגות שונים.

חשתי יותר סיפוק מלשקר לסיסי הזה בפרצוף מאשר להזדיין ולגמור בשרשרת במפגשים הלוהטים שלי. לצידם של הזיונים הפרועים הסקס עם בעלי רק ״פרח״. הרגשנו חופשי להתנסות בכל סטיה אפשרית. הכלב המטונף התמסר לכל דבר שעלה בראשי.

התקופה שלאחר הגילוי המקומם שינתה את התנהגותנו. בערב אחרי שהילדים הלכו לישון התעדכנתי בשלל צעצועים כגון דילדויים כפולים, סטראפון, רצועות קשירה וכו.' סיסי ישב מול הטלוויזיה דרוך וחיכה שאסיים את המשקה שלי ולסימן ממני כדי ללכת להתקלח. לפעמים ירדתי למטה בלבוש המתאים ולפעמים חיכיתי לו במיטה .הוא הכי אהב שאני מפתיעה אותו ולובשת את הסטראפון עלי מתחת לשמיכה, נצמדת אליו בכפיות וחודרת, לוחשת אליו באוזן ומתייחסת אליו בלשון נקבה.

זה אולי נראה כאילו התקרבנו ושהאהבה פורחת אבל הכל היה מזוייף ורקוב ואם הזמן הזיונים הלוהטים שלנו התמלאו בשנאה וגועל כלפיו. הנכונות שלו לעשות עבורי כל דבר במיטה הביאה לי רעיונות חדשים ומגוונים אבל מצד שני הוא הגעיל אותי נורא.  לא יכולתי לעצור והמשכתי לשחק איתו. הפכתי אותו לזונה והבאתי לו את המאהבים שלי שיזיינו אותו מולי. הזדיינתי איתם מולו, השפלתי אותו מול גברים אחרים והוא היה מאושר. הוא שיתף פעולה ונראה היה שזה מדליק אותו עוד יותר כי הוא לא הפסיק לאונן בכל הזדמנות בכל פינה בבית, ללקק לי את הנעלים ולאונן.  הוא התנהג כמו מכור לסקס וחששתי שזה רק דירבן אותו לחפש עוד ריגושים מחוץ לבית.

אני המשכתי בשלי, לשחק כמו נימפומנית עם כל הסוטים והסוטות שמסתובבות ברשת ותהיתי אם יום אחד אתקבל בו אבל המזל האיר לטובתו כי לא נתקלנו אחד בשניה. כנראה יש יותר מדי מקום ברשת בשביל שנינו. רציתי לעלות ברמה כדי להגביר את הריגוש, כל הזמן ניסיתי להמציא את עצמי מחדש אבל הסקס נראה לי שגרתי מדי, אפילו האורגיות הפרועות ביותר נמאסו והכל נראה לי דוחה.

האנשים שפלרטטתי עימם ברשת נראו לי מושכים כמטופלים גריאטריים סיעודיים שהגיעו לאשפוז בבית חולים עקב הדרדרות במצבם במוסד. חששתי שהגרוע מכל הגיע ושירדתי מהפסים לגמרי. חששתי שאיבדתי את זה ואני הופכת לסוציופטית פריג׳ידית שמנוהלת על ידי האגו ויצר הנקמנות שלה. ניסיתי לשכנע את עצמי שזאת רק תקופה ושזה יעבור אז המשכתי להזדיין כאילו אין מחר. זיינתי את הסיסי שלי כמה פעמים בשבוע והזדיינתי עם שניים או שלושה אחרים במהלך השבוע. אחרי כל מפגש לוהט שכזה חשתי ריקנות וגועל וניסיתי לשכנע את עצמי שזאת תקופה אפלה ושעלי לתת דרור למיניות שלי שתשחרר אותי. במקום להתרומם המשכתי להסתובב כמו נקבה מבולבלת ומיוסרת. נגעלתי מההתנהגות של עצמי , פאתטית ותינוקית , כל כך מיוסרת וזועמת.

כל הזעם הזה נכנס בתחת של סיסי.

התחת של הנמושה היה כל כך פתוח. אני בטוחה שלא רק ממני ושרבים ביקרו שם. מה שהרגיע אותי בסופו של יום זה להשתכר כהוגן, לדרוך על פרצופו, לתת לו ללקק את אצבעות רגלי ולזיין אותו בתחת. לפעמים גררתי אותו לשירותים כשאני מבושמת לחלוטין ורוקנתי עליו את מימי והוא, בעלי המטונף, קיבל הכל בהבנה ואהבה.

תהיתי מה הוא מרגיש כלפי ותהיתי אם הוא מתמסר ככה בקלות לכל שיגעון של הגבירות שהוא פוגש ברשת. עד כה דאגתי להשפיל אותו מתוך יצר נקמנות ומעולם לא ניסיתי את הצד השני. באותו ערב במהלך הטקס הרגיל שלנו בדרך למיטה, משקה ומשחקי תפקידים, הצעתי לו שנלך ביחד למלכה בתשלום. הנבלה כמעט גמרה מאושר כששמעה את המילים האלו. הוא היה באקסטזה ועוד באותו רגע שלף בפני רשימה של זונות מנצנצות שמשווקות את עצמן  כמלכות בתשלום.

חמתי בערה בי! סטרתי לו בחזקה פעם ועוד פעם  . סיננתי בכעס שאני רוצה אישה אמיתית מהרשת, כזאת שהוא פגש בלעדי. הוא הסתכל עלי וגמגם . הרגשתי שאני נוגעת כאן במשהו מעניין ושאסור לי להרפות. שלחתי את ידי וחפנתי את אשכיו בחוזקה. הוא החניק יללה והמשיך להסתכל עלי במבט מבוהל. אני המשכתי בשלי והסברתי לו שאני רוצה לשחק עם גבירה שהוא שירת ואם זה לא יקרה בקרוב משהו מאוד רע יקרה בבית הזה. שחררתי את אחיזתי מהביצים והלכתי למטבח למזוג לעצמי משקה חדש. הרגשתי שאני תכף מתפוצצת מזעם ולא רציתי את הטינופת הזאת לידי.

תהיתי אם אני עושה את הדבר הנכון ולא פוערת עוד בור עמוק ביננו כי אם תחושת הבטן שלי נכונה אז אני נשואה לכלב מטונף בלתי מרוסן שמקבל מכולן. כלב זאת מילה מכובדת לזונה שכמוהו, כלב הוא חיה נאמנה והוא…. צריך חינוך!!!

בימים הבאים המוח שלי קדח מחשיבה. בערתי בתוך תוכי מכעס וקנאה. ניסיתי להיאחז באגו המנופח שלי ולהזכיר לי כמה שאני יפה , חכמה וזונת-על אבל הפעם הרגשתי שהקנאה חונקת אותי. הסתקרנתי לראות מי זאת האישה ששבתה את תשומת הלב של הבעל הסיסי שלי. הייתי בטוחה שהיא לא היחידה ושאם אני מתחילה בציד המכשפות המטופש הזה זה עלול להhגמר בצורה ממש מטופשת.

אבל האגו הנפוח שלי דחף אותי לשם. כל יום הפעלתי יותר ויותר לחץ. האמת שהמצב היה קטסטרופלי בבית, רבנו על כל שטות והמתח שהורגש באויר היה סמיך ובלתי נסבל. לשמחתי הרבה הסיסי נכנע וערב אחד אחרי שבוע בלתי נסבל הזמין אותי לארוחת ערב בחוץ.

הזמנו בקבוק יין והסתכלנו על השקיעה. כשהסתכלתי בעיניו ראיתי כמה שהוא חושש מכל הסיטואציה במיוחד כשהתחיל לספר לי שקבע עם איזו מלכה שהכיר. מיד חקרתי את פשר העניין וכשקבענו דייט משולש לקראת הסופ”ש המוח שלי בער. ניסיתי להבין מי היא ומה יש ביניהם. השאלה שעלתה בראשי כמו כל אישה ממוצעת זה כמה זמן זה כבר נמשך? ניסיתי להשאיר את הקנאה היוקדת מאחורי ולנסות להבין מה מזיז את הזין הפצפון של הבעל שלי?

סוף השבוע הגיע במהרה והערב של המפגש המיוחל עירבל לי את הבטן. הייתי מפוחדת ונרגשת אבל הסיסי היה מבועת יותר ממני, הרגשתי את זה. הוא ניסה להשאר אדיש בסיטואציה אבל ידעתי מה עובר עליו.

כשהתארגנו למפגש לבשתי את הביגוד הכי זנותי ומושקע שלי. מחוך שחור וחצאית תחרה קצרצרה , בלי תחתונים ואיפור זול , זנותי ומוגזם. אפילו הסיסי הרים גבה כשראה אותי ככה, נכנסת לאוטו ומענטזת לי בעקבים מוגזמים. לא שהייתי צריכה את זה כי גם ככה הוא נמוך ממני בחמש סנטימטר אבל הגובה נותן לי תחושה של עוצמה ליד הגברים ואני ממש אוהבת את זה.

נתתי לבעל הנמושה שלי לנהוג ושתיתי לי וויסקי מהפלאסק . האלכוהול הרגיע אותי, המיס לי את המוח מעט והרגשתי קצת יותר משוחררת. ליטפתי לו את הבולבולון תוך כדי נהיגה והקטן עמד לו כמו אבן. הנבלה הקטנה הריץ כבר תסריט שלם בראש והזין הפצפון שלו בער מחרמנות.

זה הטריף אותי והקנאה שחשתי כמו גוש תקוע בגרון חנקה אותי אבל חייכתי וזרמתי. אחרי חצי שעה של הזדחלות הזויה ברמת השרון והרצליה הגענו ליעד המיוחל. תהיתי לעצמי אם הנסיעה המפותלת הייתה מיותרת או שהוא סתם היסס לרגע.

הוא חיבק אותי בעצבנות במעלית וכשהדלת נפתחה נגררתי אחריו לפרוזדור אפלולי ומחניק. צילצל בחשש בפעמון והמתנו בשקט. מעבר לדלת נשמעה מוזיקה עליזה וצעדי עקב שפיזזו לעבר הדלת.

המארחת שפתחה לנו את הדלת השאירה אותי די המומה. עמדה מולנו אישה באמצע שנות הארבעים שלה , די מטופחת אך שמנמנה ונמוכה. גיחכתי בתוך תוכי ושאלתי את עצמי איך הגוצה הממוצעת הזאת קוראת לעצמה מלכה ועוד מסובבת את בעלי.

היא חייכה והזמינה אותנו פנימה.

פסעתי פנימה בהססנות קלה ומבטנו הצטלבו.

סיסי נשק לה על יד וכד קידה מטופשת. שיערתי שזה טקס שהיא הרגילה אותו בתקופת היכרותם ועוד פעם תחושת הזעם הבעירה את האש היוקדת בשיפולי בטני. החנקתי את הכאב וחייכתי אליה בממזריות.

ניגשתי אליה וחיבקתי אותה.

היא הייתה רכה וחמימה ולרגע נזכרתי באיש הבצק של פילסברי, רך ומזמין. ליטפתי אותה בעדינות וחקרתי את חמוקיה הרכים ואת שערה השופע.

נישקתי את שפתיה בעדינות ופישקתי אותן עם הלשון. טעמתי את הסיגריות והוודקה ומצצתי את לשונה בלהט. התכנון שלי היה להמם אותה ולהשתלט על כל המפגש אך הרטיבות בין רגלי הפתיעה אותי כי נשבעתי לעצמי שאני כאן רק כדי לענות לעצמי על שאלות שעלו בראשי.  היא לא עצבנה אותי ומי שהכעיס אותי היה הבעל הסיסי שלי, היא בסך הכל עוד אישה פלאפי כזאת מלאה ומדושנת שמזדיינת עם מי שמוכן להיכנע לדרישות שלה. כעסתי בתוך תוכי אבל הסכמתי שמותר ליהנות גם מהדרך. תוך כדי שליקקתי את צווארה לחשתי לה באוזן שהיא מתוקה כמו מאפה קינמון רך.

שיערתי שהיא לא מבינה את הבדיחה המטופשת שלי כי רק נישקה אותי בלהט חזרה בעוד סיסי בוהה בנו כמהופנט.

היא הובילה אותי לספה ונתנה לי לחלץ את שדיה הענקים מהחזיה. ליקקתי את הפטמות הענקיות והוורודות קולטת את סיסי מתקרב אלינו על ארבע עם מבט של כלב כנוע.

 שמעתי אותו קורא לה: ״גברת״ אני מבקש רשות ללקק את רגליך המלכותיות"

עוד צביטה פילחה אותי מכאב פנימי כשהסתכלתי עליה זורקת עליו את העקבים שלה וחושפת את כפות רגליה . הוא גהר על כפות רגליה כאילו הם גלידה משובחת וליקק אותן בתשוקה. בהיתי בהם כמו מטומטמת , איך הסיסי שלי מלקק את הלק האדום שמרוח על הבהונות.

התנתקתי משפתיה ושאלתי אותה איפה אני יכולה לסדר לעצמי משקה. היא סימנה עם ידה לכיוון המטבח והזכירה לי שאם אני רוצה הכלבלב ישמח להגיש לנו. קמתי בהפגנתיות ועניטזתי לכיוון המטבח. קיוויתי שהם מסתכלים עלי אבל לא. ראשו של סיסי היה קבור עמוק בין רגליה של פלאפי והיא שכבה וגנחה בקולניות מוגזמת.

בהיתי איך היא גומרת, צורחת ורוטטת מעונג. תהיתי אם הגמירות שלה אמתיות או שזה משחק מזויף במיוחד בשבילי כי הרי אין סיכוי שאפשר לגמור ככה, כל כך חזק והרבה.  קרבתי אליהם שוב ונישקתי אותה ברכות. בעלי חייך אלי מאושר מבין רגליה ופרצופו מבריק ורטוב מנוזלי כוס.

תהיתי לרגע שאולי זאת לא הצגה והיא באמת נהנת ולרגע הרגשתי כמו איזה פולניה פרג׳ידית . נעצבתי בתוך תוכי והתכרבלתי לי ליד המארחת שלנו.

בעלי הסיסי התחכך בפנים ירכיי והשאיר שובל רטיבות כוס של הגברת. הרגיש לי כמו חילזון ענק שזוחל עלי והדפתי אותו בגסות. המארחת שלנו הסתכלה עלי מופתעת ואני השבתי לה במבט מעורפל ורומנטי כזה. ליטפתי אותה ברכות ושקענו בנשיקה .

סיסי המטומטם ניסה שוב להידחף ביננו כמו כלב קנאי אבל שלחנו אותו להכין לנו משקה ולשטוף פנים. צחקנו כמו ילדות קטנות והתגפפנו בלהט. חקרתי את גופה המדושן והרך, השדיים הענקיים והנפולים, הירכיים העסיסיות והתענגתי על הדרך שהיא מתמסרת אלי.

סיסי חזר עם המשקאות והתיישב מולנו. הוא הסתכל עליה כמבקש אישור לגשת והיא הורתה לו לשבת בפינה. היא גם הוסיפה שאם יעז לזוז מהמקום הוא יענש וזה יכאב.  הוא חייך והיא סימנה לו ללכת לחדר. הוא זחל על ארבע וחזר עם חגורה בפיו.

משהו בי התפוצץ עוד פעם, ההתמסרות והאהדה שלו למארחת הבעירו בי קנאה מכאיבה. הדחקתי את הכאב ושלחתי יד חצופה ומגששת איל בין הירכיים השמנמנות שלה. היא פישקה אותן כזונה צייתנית ואמרה שתשמח אם אלקק לה. התכופפתי בין ירכיה הרכות וריח הרטיבות שלה הציף אותי. פישקתי את שפתיה הנוטפות ושאבתי לתוך פי את הדגדגן הענק. ינקתי אותו כאילו הוא פיטמה ענקית ושיחקתי עם הלשון. היא יללה חזק. הרגשתי כאילו היא שואבת אותי פנימה. נעצתי את ציפורני בתוך ירכיה השמנמנות וליקקתי בחוזקה את הדגדגן הפועם.

הדגדגן לא הספיק לה והיא שלחה שלוש אצבעות ארוכות  ודחפה לעצמה בתנועות חדירה. התרוממתי ונישקתי אותה,, שאלתי אותה אם טוב לה והיא נישקה אותי בפראות .

היא דחפה אותי על הספה , פישקה את רגלי והתחילה ללקק לי ברכות ומיומנות שהטריפה אותי. התמסרתי לעונג ויללתי מעונג . צפיתי בה שקועה בלהראות את מיומנות הלשון שלה ודחפתי את ראשה בין רגלי עוד יותר. הבטתי בסיסי שישב עדיין בפינה עם החגורה בפה והסתכל עלינו מיוחם, קצת נוגע בעצמו.

לחשתי לכיוונו שהוא חתיכת טינופת וקיוויתי שהוא קורא שפתיים. היא בכלל לא קלטה אותי מקללת בעוד היא עסוקה שם למטה. הוא המשיך להזיל ריר סביב החגורה וללטף את עצמו.אני המשכתי לקלל אותו בשקט ולגמור.

אחרי כמה גמירות משכתי אותה אלי לחיבוק ונשיקה ולחשתי לה שהכלב שלנו מאונן… והאם זה בסדר מבחינתה כי מבחינתי ממש לא!! היא צחקקה ושאלה אותי אם אני חושבת את מה שהיא חושבת

האמת שלא הצלחתי להתחבר לזונה המדושנת שחיבקה אותי אבל זה היה נראה לי נכון פשוט לבעוט בסיסי המטונף שעמד מולי.

ליטפתי אותה ברכות ונישקתי אותה בשפתיה, ליקקתי אותן וינקתי את שפתה התחתונה. היא גרגרה והגיבה עם הלשון החטטנית שלה. עצרתי אותה ואמרתי לה שאני חושבת שסיסי מטונף כמוהו צריך להעניש בחומרה, הוא טינופת בוגדנית ששום עונש לא ילמד ויחנך אותו להיות עבד ראוי  המשכתי וסיפרתי לה שאני חושבת שצריך לקשור לו את הזין והביצים חזק עדי לעצור את אספקת הדם עד שיפלו וינמקו ואולי תוך כדי גם לחבוט בהם כדי שיתפתל מכאבים.

היא צחקה ואמרה לי שחשבה רק להצליף בו מעט ולא חשבה להיסחף כל כך. היא התנתקה ממני ואספה אותו אליה , הובילה אותו לכיוון הספה והתיישבה. הוא נשכב על ברכיה כשעכוזו מונח מול פרצופה.

היא צחקה לקראתי מבושמת מאושר וביקשה מממני את הכפכף גומי המונח בפינה. הבאתי לה אותו בחוסר חשק וחשבתי לעצמי שמכות מהדבר הזה בכלל לא מועילות. זה נראה היה נראה די דבילי מהצד והוא ממש נהנה כשהיא הצליפה בישבנו עם הכפכף. התחת הלבנבן הפך לאדום והוא גנח מעונג כשהיא תקעה לו שתי אצבעות בפי הטבעת.

כשהוסיפה עוד אצבע ופימפמה במרץ הוא החל לגנוח בעונג והתבכיין כמו שחקן פורנו גרוע שהוא מצטער על כך שהוא עבד רע ושהוא מבטיח לו לגעת בעצמו סתם ולהמרות את הוראותיה .

שאני מחוץ למעגל קסמים מגוחך אבל המשכתי לבהות בבמשחק הארוטי שלהם בצפייה שהכל יגמר כבר ונלך הביתה.

הוא התרומם מהשכיבה על ברכיה והתמקם בתנוחת דוגי על הרצפה תוך כדי שהוא מרים את הטוסיק גבוה. המארחת שאלה אותו מה הוא רוצה ואני שיערתי שזה עוד טקס מטופש משלהם. הוא התחנן לקבל את את כולה בתוכו והיא נגשה אליו עם בקבוק שמן קנולה מהמטבח, היא שפכה בנדיבות שמן על היד ועל התחת והחדירה באיטיות אצבע אחר אצבע והתחילה לפמפם. סיסי ביקש רשות לאונן ולגמור ובתגובה הוא קיבל צביטה כואבת בביצים. הוא צרח מכאב וסתם את הפה כשהיא מזיינת אותו,וראיתי שכל רגע הוא הולך להתפוצץ.

היא שאלה אותי אם ידעתי שהבעל הסיסי שלי גומר מבלי לגעת בזין ואני אמרתי לה שכן.

שיקרתי

קינאתי נורא ורציתי לחבוט בה גם. על זה שהיא נועצת בי את סכין הקנאה פעם אחר פעם. חייכתי ואמרתי לה שאני מכריחה אותו לפשק רגליים למעלה כמו נקבה ולקבל ממני בתחת. ניגשתי לסיסי ודרכתי על ראשו והוא צרח בהסכמה שזה נכון והוא זונה שאוהבת לקבל בתחת.

תוך פחות מדקה הוא גמר בשאגה כשהוא מתיז כמות זרע נכבדת על הרצפה.

Loading

מחשבה 1 על “הזונה שלי והזונה שלו ????”

  1. הלוואי שאשתי תסכים
    קורא את הסיפור, מאונן, חזק, חזק מידי
    מכני עוד ועוד אצבעות לתחת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן