שולט : המרענן הרשמי

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

זהו הפרק השלישי בטלנובלה "שולט",  לפרק הקודם <<<<.

 אזהרה : הסיפור מכיל תאורי מין כוחניים אך לא בכפיה!

הייתי צריך לנחש שהמלכה דנה מתכננת משהו קינקי כשהיא הזמינה אותי לערב "סשן בהפתעה" משחק שהיא מארגנת מדי פעם וקודם היא קראה לו סתם "השדכנית" אבל מאז התוכנית המצליחה "חתונה בהפתעה" היא שינתה לו את השם, הייתי צריך לנחש כי אצל המלכה דנה אין מקריות.

חוקי המשחק הזה ידועים מראש לכל משתתף. היא, השדכנית או המומחית בשמה החדש, בוחרת לכל שולט או שולטת את הנשלט ו/או הנשלטת לאותו ערב, מחליטה אם הם יעשו את זה באולם הגדול, בפרהסיה, או באחד מחדרי ההתיחדות, ויותר מזה, כמומחית, ואין ספק שבנושא סשן שליטה היא מומחית, מותר לה להכנס ולהציץ ואפילו להתערב ו"להדריך" מה לעשות! ומילה שלה היא הקובעת, מראש כולם מתחייבים לעשות כדבריה ותאמינו לי, למרות שלא מחתימים על חוזים משפטיים, אף אחד בברנז'ה לא רוצה שיטילו עליו חרם כי זה מה שקורה למי שלא מקיים הבטחה למלכה דנה.

 

זה שדודה חנה והמלכה דנה חברות טובות אני יודע היטב ולכן,  כשנפגשנו איתה לאכול צהרים במסעדת 'יפו תל-אביב', כן, מאז שדודה חנה ארחה אותי אצלה בברלין אמא, שכמובן לא יודעת מה עשינו שם, כבר לא יכולה להתעלם ממנה כשהיא באה לביקורי מולדת כמו שעשתה בעבר, וכשדודה חנה סיפרה שהערב היא נפגשת עם חברה טובה הייתי צריך לנחש ועדיין האסימון לא נפל לי.

לא חשדתי כי מה שתמיד הדאיג אותי זה ממפגש לא מתוכנן עם טלי, השותפה שלי למשרד האדריכלים, החשש שהגורל יקבע עבורנו סשן משותף, היא כנשלטת ואני כשולט, שיפגע לנו במערכת היחסים העסקית הכל כך טובה שלנו כי כל אחד מאתו ידע על הפֶטיש של השני, באחת המסיבות במקרה נפגשנו, היא מובלת עירומה אחרי סשן ואני מוביל מישהי לסשן אחר, פגישה די מפתיעה וטראומטית כי למרות שעבדנו ביחד כמה שנים לא ידענו על זה, לשנינו היה די ברור שאנחנו רוצים לעשות סשן ביחד אבל חששנו שאם נעשה את זה לא נוכל להחזיק משרד משותף, אבל גם ידעתי שהמלכה דנה לא תגרום לזה לקרות במסיבות שלה, לאחרונה, באחד הסשנים המשותפים שלנו, היא הראתה לי את התחתונים של טלי התלויים על קיר השעם שלה, חוטיני לבן עם הציון 9+! חייכה לעברי ואמרה באותה נימה עניינית שלה, "אני יודעת, טלי סיפרה לי, אם תרצו המרתף שלי עומד לרשותכם אבל" והיא הדגישה את האבל, "אני הבטחתי לטלי שאצלי אתם לא תפגשו במקרה" והיא הדגישה במיוחד את ה-במקרה, "וכמו שאתה מכיר אותי אצלי מילה זאת מילה".

זאת לא הפעם הראשונה שאני משתתף במשחק כזה ואף פעם לא הצטערתי על כך. המלכה דנה מכירה היטב את הטעם שלי וידעה להתאים לי מישהי או לפעמים זוג, אבל אף פעם לא גבר לבד, אין לי בעיה עם גבר, לא נשלט אחד מצץ לי או פישק את פלחי ישבנו לכבודי ואני מודה שאני נהנה מזה, לפעמים אני אפילו מזמין אותם לסשן חוזר, אבל עדיין עם אשה אני נהנה עוד יותר והמלכה דנה יודעת את זה.

הגעתי בדיוק בזמן. המלכה דנה מתזמנת את הגעת השולטים והנשלטים כך שלא יקרה מצב ששולט מחכה לנשלט שהיא קבעה בשבילו ושלא יגיעו יחד שני שולטים ואחד מהם יצטרך לחכות.

שתינו שמפניה, אותי היא השאירה אחרון בתור כך ששיחת החולין המקדימה שלנו התארכה מהרגיל. "לךָ שמרתי הערב את המרתף שלי" היא חייכה אלי ועברה לתכל'ס, "הפעם אני מתכוונת להקדיש לך יותר זמן מהרגיל" היא הוסיפה ועל פי החיוך הזימתי שעל פניה הייתי צריך לחשוד אבל לא, האסימון עדיין לא נפל לי, "שמרתי לך גם מישהי שאני מאד אוהבת" הוסיפה עוד רמז ועדיין לא קלטתי, "אבל אתה מכיר ת'חוקים, רק בסלון תגלה מי זאת ואז תדרש לעשות בה מעשה בעלות לפני כולם!"

"אני מכיר" חייכתי אליה, עמד לי אבל מהמחשבה על מעשה בעלות לפני כולם נעמד לי עוד יותר, אומנם בדרך כלל אני אוהב סשנים אינטימיים אבל זה אחד הדברים שאני אוהב במשחקים האלה, השילוב, קודם המשחק המקדים, לפני כולם, ואחר כך הפרטיות.

"תתלבש" היא הגישה לי חלוק רחצה עבה ולבן וכמו תמיד לא עשתה סימנים שהיא יוצאת אבל כבר התרגלתי לזה, זה לא פעם ראשונה שהיא עומדת ומביטה בי מתפשט וכבר מזמן זה לא מפריע לי, להפך, אחרי כל מה שהיא עושה כדי לארגן ערב כזה מגיע לה, "או-לה-לה" היא ציחקקה אחרי שחשפתי בפניה את הזקפה שהתחבאה בתחתונים שלי, "אם אתה לדחוף שטרונגול כזה בתחת של חברה טובה שלי היא קשה ללכת כמה ימים" היא שיבשה במבטא צרפתי מוגזם, אולי רומזת לי שוב, רמז עבה כחדק של פיל, אבל גם בדגל האדום הזה לא הבחנתי.

לפני הכניסה לסלון היא כיסתה לי את העיניים בצעיף כהה, לשולט ולנשלטת אסור לראות אחד את השני עד אחרי טקס הנדרים, מניסיוני ידעתי שהנשלטת שלי כבר מחכה לי על ברכיה במרכז הסלון, לבושה רק באותו צעיף המכסה את עיניה והקולר על הצוואר שרצועה מחוברת אליו. ההמולה בחדר השתתקה קצת כשהמלכה דנה הובילה אותי למרכז הסלון ועדיין יכולתי לשמוע התנשפויות של משגל, מישהו, בעצם לפי הכיוונים מהם בקעו הקולות יותר מאחד, צפו בנו אבל לא הפסיקו לזיין או למצוץ ושוב, מהניסיון שצברתי, שמעתי שם לפחות גבר אחד שחוטף מאחור ומישהו או מישהי שמוצץ בתאווה איזה זין.

המלכה דנה עצרה במרכז החדר ומסרה לי את קצה הרצועה של הנשלטת שלי. "האם אתה, מאסטר יובל," היא התחילה בטקס הנדרים, "מקבל עליך לשלוט בנשלטת שבחרתי לךָ ביד רמה, להשפיל אותה, להעניש אותה, לזיין אותה בכל החורים ובעיקר לתת לה את סיפוקה?"

"אני מתחייב" הודעתי בקול רם וברור.

"והאם את, אנה," ולרגע נעצרה נשמתי, האם שמעתי נכון או סתם דמיינתי? "מתחייבת להיות שפחה כנועה וציתנית של המאסטר שבחרתי לךְ," המלכה דנה המשיכה באותו קול קר ושלו שלה, "לתת לו להשפיל אותך, להעניש אותך ולזיין אותך ככל העולה על רוחו ובכל דרך וחור שיבחר?"

"אני מתחייבת" שמעתי את הקול המוכר של דודה חנה ופתאום כל הרמזים הסתדרו לפניי בשורה ולא הבנתי איך לא הבחנתי בהם קודם.

"אתם רשאים להוריד את כיסוי העיניים" המלכה דנה הכריזה בקול רשמי.

הורדתי והסמקתי, בקצה הרצועה שבידי אכן כרעה על ברכיה דודה חנה, עירומה, המבט שלה מושפל לרצפה וגם היא מסמיקה, "מאסטר יובל" המלכה דנה לא השאירה לנו הרבה זמן להתאושש ולהחליט בין מציצה לזיון בפומבי, "כאקט הבעלות אתה נדרש לזיין אותה כאן לפני כולם!" שזה עוד חוק שהיא המציאה במשחק, מותר לה לקבוע את אקט הבעלות.

דילמה. אני לא יודע אם יחסי מין עם הדודה שלך זה גילוי-עריות אבל הצַדִּיק שבי צעק "אסור!" רק שהמעשי שבי, מעודד כמובן על ידי הזקפה המתוחה שאיימה לפתוח לרווחה את שולי החלוק שלבשתי, שאל בציניות "למה? הרי כבר זיינת אותה ושניכם נהניתם אז מה כבר יקרה אם תעשו את זה שוב?" ופתר לי את הדילמה אבל אז מחשבה נוספת הטרידה אותי, האם זה הרעיון של המלכה דנה או שדודה חנה הזמינה את זה אצלה כי ידעתי שהן חברות טובות מאד וברור לי שהמלכה דנה לא תעשה את זה בלי לשאול אותה קודם אבל מצד שני לא ציפיתי שהיא תעשה את זה בלי להתיעץ איתי לפני אבל החלטתי בשלב זה להתעלם, בקרוב אני אוציא את זה ממנה ועכשיו כל מה שנשאר לי זה להתחיל, לבצע בדודה שלי את אקט הבעלות בפרהסיה ואני הולך לעשות את זה בלי הנחות דודה!

"תעמדי!" פקדתי בקול קר וענייני ונעמדתי מאחוריה, "פישוק!" המשכתי כשהיא נעמדה וסימנתי לה עם הרגל עד שהפישוק מצא חן בעיניי, "תתכופפי!" ויאמר לזכותה של דודה חנה שהיא הייתה גמישה, התכופפה קדימה וחיבקה בידיה את הברכיים, פותחת בפניי את הדרך אל שתי ה"דלתות" שלה וכיוון שהמלכה דנה לא ציינה במפורש איפה לזיין יכולתי לבחור בכל אחת מהם אבל בתור פתיחה בחרתי בכּוּס, אל התחת שלה אני עוד אגיע הערב במרתף, פתחתי את החלוק, כיוונתי בידי את הזין המתוח אל בין שפתי הכוס הנפוחות והרכות שלה, אחזתי במותניה ובתנועת אגן חזקה תקעתי את כל הזין עמוק לכוס שלה.

לא הייתי צריך להתאמץ, דודה חנה הייתה מיוחמת, הכוס שלה היה משומן היטב והזין שלי החליק בו בקלות, התחלתי לאט, בתנועות ארוכות, יוצא כמעט עד הסוף, נותן לה שניה לחכות, להתגרות, רואה בשפת גופה שהיא רוצה, משתוקקת, ואז דוחף חזרה בתנועה חזקה, לוחץ ושוב יוצא.

מה שטוב באשה מיוחמת זה שהיא מגיעה מהר לשיא שלה וזה גם מה שקרה לדודה שלי ברגע שהתחלתי לטחון אותה, לפמפם לה בכוס במהירות, "מאסטר יובל, מבקשת רשות לגמור" שמעתי אותה מתנשפת.

"שלילי!" עניתי בקשיחות.

"מאסטר יובל, בבקשה, בבקשה תרשה לי" היא התחננה.

"לא! תתאפקי!"

"מאסטר יובל," הרגשתי את הכיווצים בנרתיק שלה, הכיווצים המבשרים שהיא תכף גומרת, "בבקשה, אני לא יכולה להתאפק, זה בא לי, בבקשה מאסטר, בבקשה"

"לא!" המשכתי באותו קו תקיף, "תתאפקי!" הוספתי למרות שידעתי שאין לה סיכוי ויותר מזה שלפי חוקי המשחק אני אצטרך להעניש את דודה שלי לפני כולם אבל בעצם אולי זה לא מפריע לה, אולי בכלל היא שמחה על כך, מהסשן שלנו אז בברלין ידעתי שדודה חנה מתגרה מזה שמציצים לה.

"פאק!" היא צרחה בהיסטריה, פאק חזק שהפנה אלינו עוד יותר מבטים, והרגשתי את החום והרטיבות הפושטים בכוס שלה, "סליחה מאסטר יובל, סליחה גמרתי, פישלתי" היא התנשפה בכבדות, "סליחה מאסטר יובל, אני מצטערת, אני יודעת שמגיע לי עונש" היא לא השאירה ספק למה היא מצפה ממני.

המשכתי לטחון אותה, הרגשתי שבקרוב גם הקתרזיס שלי יגיע אבל היא הקדימה אותי, "מאסטר יובל, אנה אוהבת את הזין שאתה דוחף לה" היא הכריזה בקול.

"לא שמעתי, הזונה אנה!" תיקנתי אותה ודרשתי שתחזור על דבריה והרגשתי מין צביטה בלב לקרוא לדודה שלי זונה אבל זה מה שבא לי, בלי הנחות דודה היא ביקשה ובלי הנחות דודה היא תקבל וראיתי חיוך על פניה של המלכה דנה שעמדה מולנו וצפתה בנו.

"מאסטר יובל, הזונה אנה אוהבת את הזין שהמאסטר תוקע לה" היא צרחה באקסטזה ושוב הרגשתי את הכיווצים בנרתיק המבשרים על הגמירה שבדרך, "הזונה אנה מתה על השטרונגול שהמאסטר דוחף לה" היא המשיכה, מתנשפת, "מאסטר, הזונה אנה מבקשת רשות לגמור" והייתה תחינה בקולה.

הפעם הרשתי לה, הייתי להוט כבר להוריד אותה למרתף ועוד עונש בפרהסיה היה רק מעכב את זה וחוץ מזה הרגשתי את הלבה שלי מטפסת במעלה השטרונגול ואין כמו לגמור ביחד, אפילו בסשן כזה, וזה בדיוק מה שקרה שם, גמרנו ביחד, שיגרתי את מיליוני השחינים שלי למסע מפרך וחסר תועלת אל החצוצרה שלה, זה שדודה שלי עקרה היא גילתה לי עוד אז בברלין כשהתעקשה שאגמור לה בפנים.

"אל תזוזי!" פקדתי עליה כשהזין המדולדל שלי החליק מתוכה וכאילו המלכה דנה קראה את מחשבותיי היא הגישה לי מחבט עור, "לזונה אנה מגיע עונש" היא חייכה לעברי, מדגישה את ה-זונה כמו שאני הדגשתי קודם.

"זה," הִפְלַקְתִּי לדודה שלי מכה ראשונה על פלח ישבנה הימני, "בגלל," הפלקתי גם לשמאלי, "שגמרת," הפלקתי ששוב לימני, חזק יותר, "בלי," הוספתי את השני החזק גם לשמאלי, "לקבל," והפעם כיוונתי ופגעתי לה בין רגליה, מכה על שפתי הכוס המגורות והרגישות וגניחת כאב נפלטה מפיה, "רשות." והוספתי עוד מכה בין הרגליים, חזקה יותר, כואבת יותר, כזאת שצעקת הכאב שלה הדהדה בחלל החדר אבל אז היא הפתיעה אותי, "מאסטר, תודה!" היא צעקה במין תאווה בלתי נשלטת, "מאסטר, הזונה אנה מבקשת רשות לגמור" היא המשיכה ושוב הרשתי לה כי מבחינתי הגיע הזמן לרדת למרתף.

הובלתי את הדודה שלי אחריי ברצועה, עירומה ושדיה הגדולים, שפטמה נוקשה הזדקרה במרכז כל עטרה כהה וגדולה, מקפצים בכל צעד שלה, אל עבר המרתף. "אל תנעל!" המלכה דנה לחשה לי כשעברתי לידה, "אני תכף באה להציץ" היא חייכה.

העמדתי אותה במרכז המרתף, עומדת זקופה, פישוק ברגליים, כפות הידים שלובות על העורף והמרפקים משוכים לאחור, מבליטים את הציצים הגדולים שלה, וצעדתי שני צעדים לאחור, מביט בה ומחייך. "בתור זונה את לא מספיק מקושטת" הודעתי לה, ניגשתי למגירה שבה המלכה דנה שומרת את השפתונים שלה, הוצאתי אחד אדום בוהק וניגשתי אליה.

קודם נתתי לה למרוח על השפתיים, אחר כך דרשתי שתצבע את העטרות שלה ואז רשמתי לה עם השפתון על המצח "זונה". "לא מספיק" ניגשתי שוב אל השידה והבאתי שני מצבטי פטמות עם משקולת, "חסרים עגילים" ציחקקתי ותליתי את המצבט הראשון על הפטמה השמאלית וראיתי את עווית הכאב החולפת על פניה, "ועכשיו השני" חייכתי והצמדתי את המצבט לפטמה השניה, "ועכשיו על הברכיים!" פתחתי את החלוק מחדש ונתתי לו להחליק לרצפה, נשאר לעמוד מולה עירום עם הזיין השמוט שעליו מנצנצים אגלי קוקטייל תאוותנו המשותפת, שיירי צוף הכוס שלה והשפיך שלי מהזיון שרק לפני כמה דקות הסתיים, "ועכשיו הזונה אנה" ושוב דאגתי להדגיש את הזונה כפי שאני מתכוון לעשות כל הערב, "תמצצי לי!"

דודה שלי מצצה לי ולא כי רק רציתי שתעמיד לי אותו אלא שאני גם מתכוון לגמור לה בפה. למה? כי אין אקט שגורם לי להרגיש שולט יותר מזה שהנשלטת או הנשלט שלי כורעים ברך לפניי ומוצצים לי, מוצצים ואחר כך בולעים! אין, לדעתי, אקט שמבטא יותר את כניעתם המלאה בפניי, אפילו כשהם מפשקים את התחת ומזמינים אותי לעשות אותם בדלת האחורית זה לא  מגיע לזה, לפחות זאת דעתי וגם לדעת כמה נשלטים ששאלתי שגם הם אמרו שלכרוע ככה על הברכיים, למצוץ זין ולבלוע את השפיך משפיל יותר מלחטוף עונש או לאכול אותה בתחת, ועכשיו תחשבו כמה משפיל זה שאת מוצצת לאחיין שלך ועוד בולעת את השפיך שלו כי זה מה שדודה אנה הולכת לעשות, לבלוע!

אין ספק שדודה אנה יודעת למצוץ, אפילו יותר טוב ממה שזכרתי מהפעם ההיא בברלין, כנראה שהיא התאמנה 🙂 או אולי זה אני שהייתי אז פחות מנוסה? כשכבר כמעט הגעתי לשיא המלכה דנה נכנסה, נשענה על הקיר והביטה בנו, שותקת.

"הזונה אנה," אחזתי בראשה של הדודה שלי והנעתי אותו בקצב המתאים לי, "אני רוצה לראות אותך מאוננת! תדחפי לך אצבע ותאונני!".

"כן מאסטר יובל" היא מלמלה בפה מלא, הכניסה את כף ידה אל בין רגליה והתחילה לזיין את עצמה עם האצבע.

התחרמנתי עוד יותר, לראות אשה מאוננת תמיד מחרמן אותי, "הזונה אנה" המשכתי אחרי שהרגשתי איך השפיך מתחיל לטפס לאורך הזין שלי שעכשיו כבר היה מתוח לכל אורכו, "אני הולך לגמור לך בפה ואני דורש שתבלעי כל טיפה!" הוספתי בתקיפות וראיתי את המלכה דנה מחייכת, "את מוכנה?".

"כן מאסטר יובל" היא מלמלה בפה מלא.

"קחי!" הצמדתי את ראשה חזק לחלציי ויריתי את המטח הראשון עמוק בגרון שלה והרגשתי איך היא בולעת, "קחי!" נתתי לה שניה לנשום ושוב הצמדתי את ראשה וכיבדתי אותה במטח שני של אותו נוזל סמיך וחמים ומייד אחריו עוד מטח וראיתי אותה מתאמצת לבלוע את כל השפיך שבפיה.

לא נתתי לה הרבה זמן להתאושש לפני שהעמדתי אותה שוב באותה עמידת פישוק רחבה כשכפות ידיה שלובות על העורף והמרפקים משוכים לאחור, מבליטה את שדיה הגדולים שמצבטי הפטמות מושכים כלפי מטה, "הזונה אנה" נעמדתי מולה וחייכתי אליה, "אני הולך לשאול אותך כמה שאלות ואני מצפה לתשובה מהירה ואמִתית, ברור הזונה אנה?".

"כן, מאסטר יובל" היא השפילה עיניים ולדעתי היא הבינה מה אני הולך לשאול אותה.

"של מי היה הרעיון?"

"שלי מאסטר יובל" והיא הסמיקה עוד יותר.

"ולא חשבת לשאול אותי קודם אם אני מסכים?" שאלתי בקול כועס.

דודה אנה לא טיפשה, היא ידעה לאן אני מכוון, היא ידעה שלא חשוב מה היא תגיד אני הולך להעניש אותה, "אהה" היא היססה, "סליחה מאסטר יובל, הזונה אנה טעתה מאסטר יובל".

"קודם כל תשובה איטית מדיי, הרווחת עונש ראשון, ודבר שני יש אצלנו סליחה?"

"לא מאסטר יובל, אין אצלנו סליחה, יש עונש, לזונה אנה מגיע עונש".

"וביקשת מהמלכה דנה והיא הסכימה?" המשכתי לחקור אותה, לכאורה שאלה מיותרת, הרי ברור שהיא הסכימה, אחרת לא היינו פה ביחד עכשיו, אבל לי הייתה כוונה בשאלה.

"כן מאסטר יובל"

"ואת," פניתי לעבר המלכה דנה, "לא חשבת להתייעץ איתי קודם?".

לרגע נבהלתי כשהיא הסמיקה, מילה אחת שלה וכל המוניטין שרכשתי בברנז'ה נמחק כלא היה, אבל אז היא חייכה ובמקום לענות היא הלכה לעבר הדלת ונעלה אותה והדבר הכי לא צפוי קרה מבחינתי, היא הפילה את החלוק שלבשה ונשארה עירומה, ניגשה ונעמדה ליד דודה אנה בדיוק באותה עמידה שלה, עמידת הכניעה כמו ששמעתי אותה קוראת לה בסשנים המשותפים שעשיתי איתה, הרגלים מפושקות, כפות ידיה שלובות על העורף, המרפקים משוכים לאחור, מבליטה את שדיה, ובקול קר ושלו אמרה, "דנה טעתה, דנה מצטערת, דנה הייתה צריכה לשאול את מאסטר יובל, גם לדנה מגיע העונש!"

לרגע הייתי המום, התבלבלתי ולא ידעתי מה לעשות. "אהה" גמגמתי, "את מתכוונת ש…" נתקעתי.

"מאסטר יובל," היא חייכה אלי, "זוכר שאמרתי לך שכל שולט טוב צריך מידיי פעם להרגיש את מה שהנשלט שלו מרגיש?"

"כן" מלמלתי, עדיין נבוך.

"אז נאה דורש ונאה מקיים! הרבה זמן לא עשיתי רענון, ככה אנחנו קוראות לזה, שמעתי עליך טובות והלילה אני רוצה להרגיש את מה שהנשלטות מקבלות ממךָ, אני רוצה שתעשה לי את כל מה שאתה עושה לדודה שלךָ ובלי הנחות, הכול!".

"אבל, את יודעת, מה עם האורחים?"

"זה בסדר, המלכה נעמה מגבה אותי" היא חייכה, "כל הלילה עומד לרשותנו, אל תדאג, תתחיל".

לקח לי עוד שניה להתאושש ושניה נוספת כדי לחזור ולהיות השולט הקשוח, זכרתי היטב את הטיפול שקיבלתי אז ממנה, בלי הנחות היא טיפלה בי והחלטתי שגם אני אתן לה את מבוקשה ובלי הנחות, "אוקיי" חייכתי וניגשתי לשידה, בחרתי קולר עבה מהמבחר שעל השידה ונעמדתי מולה. "האם את, הזונה דנה," ולרגע נעצרתי, מחכה לראות את התגובה שלה על זה שקראתי לה זונה וכשזאת הצטמצמה להסמקה והשפלת עינים המשכתי, "מקבלת אותי, מאסטר יובל, כמאסטר שלך הערב ומתחייבת להיות שפחה כנועה וציתנית שלי," ולדעתי היה איזה רעד קל בקולי כשאמרתי את זה, עדיין יש לי רספקט לגביה, "לתת לי להשפיל אותך, להעניש אותך ולזיין אותך ככל העולה על רוחי ובכל דרך וחור שאבחר בו?" חזרתי על מה שהיא שאלה את דודה שלי.

"אני מתחייבת" היא ענתה באותו קול רגוע ושלו שלה אבל באותו עת גם הסמיקה והשפילה עיניים.

"שתי זונות יש לי הלילה" מילמלתי לעצמי, מספיק חזק כדי שהן תשמענה, וציחקקתי, "וברור לך, הזונה דנה, שכל מה שהזונה אנה כבר קיבלה ממני הערב ומה שעוד תקבל גם את תקבלי?"

"ברור, מאסטר יובל, הזונה דנה לא מצפה לפחות".

"תוכיחי!" מסרתי לה את הקולר, "ברור לך שאחרי שתענדי אותו אין לך דרך חזרה?"

"ברור, מאסטר יובל. בענידת קולר זה אני מקבלת עלי את מרותך ואעשה כל מה שתדרוש ממני ללא תנאי".

עמד לי. כל המעמד הזה היה המשחק המקדים האולטימטיבי עבורי והזקיף לי את הזין מחדש ומה שבא לי עכשיו זה לזיין והעונשים יצטרכו לחכות קצת. "אוקיי זונות שלי, מתחילים" נעמדתי מאחורי דנה, "הזונה דנה, תתכופפי! אני הולך לבעול אותך, לעשות בך את אקט הבעלות!" העברתי את האצבע בין רגליה כשהיא התכופפה ובדקתי לה שמן, רואה את הרעד העובר בגופה, "אני רואה שהזונה דנה כבר מתה לחטוף" ציחקקתי למראה האצבע הרטובה בעסיס תענוגותיה השמנוני, "תתכונני הזונה דנה" כיוונתי בידי את הזין המתוח אל בין שפתי הכוס הנפוחות והרכות שלה, אחזתי חזק במותניה ובאבחת אגן חזקה בעלתי אותה, תקעתי את כל הזין עמוק לכוס החמים והשמנוני שלה והתחלתי לזיין, לאט, נהנה מהרגע, אני מוכרח להודות שהרבה לילות שכבתי במיטה ופינטזתי עליה, תמיד אתה מפנטז על הלא מושג, והנה הלילה אני עושה את זה, אני דופק את המלכה דנה שהלילה היא הזונה שלי.

דנה הייתה מיוחמת, כנראה שכל המעמד הזה היה גם משחק מקדים מעולה בשבילה, הנרתיק שלה היה הדוק סביב הזין שמפמפם בתוכה ועדיין החלקתי בו בקלות, מרגיש את השפשוף הנעים כל כך והגברתי מעט את הקצב.

שפת הגוף שלה צעקה שהיא מתקרבת בביטחה לעבר האורגזמה שלה, קודם הרגשתי את הכיווצים הקלים בנרתיק ואז הגיעו ההתנשפויות, מילמולי ה-"כן, כן" החרישיים ודחיפת הישבן לאחור, כאילו מזמינה שאתקע לה יותר עמוק אז הגברתי את הקצב והמילמולים החרישיים הפכו להברות הנאה קולניות שהמשיכו והתגברו עד ה-"כן-ן-ן!" החזק והמתגלגל ואחריו "הזונה דנה אוהבת איך שהמאסטר בועל אותה!" ואתו גם ההתכווצויות בנרתיק התחזקו עוד יותר, אז שוב הגברתי ת'קצב, טוחן אותה חזק ומהר אבל דואג שחלילה לא אגמור לפניה, היה לי עוד יעד ואני אוהב להשיג יעדים, אז שיחקתי לה בפי-הטבעת, לא חדירה כואבת, מזמוז בנקודה הכל כך רגישה, תרגיל שלמדתי מאחת הנשלטות שלי, תרגיל שתמיד עובד וגם הפעם! "מאסטר יובל, הזונה דנה מבקשת רשות לגמור" היא צרחה בקול, "מאסטר יובל, בבקשה".

דנה מלכה מנוסה ולדעתי גם היא ידעה מה התשובה שתבוא "לא!" חזק והחלטי, "הזונה דנה, תתאפקי! אני רוצה שנגמור ביחד" הוספתי אפילו הסבר.

"מאסטר, בבקשה, אני לא… פאק!" והרגשתי את הכיווץ הגדול בנרתיק, את החום המתפשט והשמנוניות שמתגברת סביב הזין הטוחן, "פאק! סליחה מאסטר, הזונה דנה פישלה, הזונה דנה גמרה, הזונה דנה מבקשת מהמאסטר סליחה"

"ויש אצלנו סליחה?" שאלתי בציניות את השאלה ששמעתי אותה שואלת כל כך הרבה פעמים את הנשלטים והנשלטות שלה.

"לא מאסטר" ולמרות שלא ראיתי את פניה לדעתי היא חייכה, "אצלנו יש רק עונש, מגיע לזונה דנה העונש" והבנתי מייד לאיזה עונש היא רומזת כשהוסיפה את ה' הידיעה, העונש שהיא כל כך אוהבת לעשות לדודה שלי, העונש שדודה שלי כל כך אוהבת שעושים לה.

"גם זה יגיע" ציחקקתי כשאני מגביר את הקצב, "אבל על זה תקבלי את אותו עונש שהזונה אנה קיבלה" הודעתי לה ורק מלחשוב שתכף אני מפליק למלכה דנה גמרתי, רוקנתי את כל המחסנית עמוק בכוס הרותח שלה.

"אל תזוזי!" פקדתי עליה כשהזין המדולדל שלי החליק מתוכה, "הזונה אנה" פניתי לדודה שלי שעמדה והביטה בו בפה פעור, "לזונה דנה מגיע עונש, תביאי לי בבקשה את מחבט העור!".

"זה," הִפְלַקְתִּי לדנה מכה ראשונה ישבנה אחרי שדודה שלי מסרה לי ביד רועדת את המחבט, אותה "עבירה" הם עברו ולכן חזרתי בדיוק על אותו עונש, "בגלל," הפלקתי פעם נוספת, "שגמרת," הפלקתי שוב, חזק יותר, "בלי," הוספתי את הרביעי וראיתי אותה מתכוננת, "לקבל," כיוונתי ופגעתי לה בין רגליה, מכה על שפתי הכוס המגורות והרגישות וראיתי אותה מכווצת מכאב אבל אף קול לא נשמע מפיה, "רשות." הוספתי עוד מכה בין הרגליים, חזקה עוד יותר, כואבת יותר, ושוב ראיתי אותה כואבת אבל שותקת ונזכרתי שבאחד הסשנים המשותפים שלנו היא הסבירה לי שכשנשלטת לא צועקת מכאב זה סימן שהיא מבקשת עוד אז הפלקתי לה מכה נוספת, חזקה וכואבת והפעם היא כבר לא התאפקה וצעקה, "איי!!" חזק שהדהד בחלל החדר ומייד אחריו המשיכה עם "מאסטר יובל, הזונה דנה מבקשת רשות לגמור" וגם לה הרשתי, בדיוק כמו לדודה שלי.

לא נתתי לה זמן להתאושש לפני שדרשתי שתעמוד שוב באותה עמידת כניעה, זקופה, רגלים מפושקות, כפות ידים על העורף ומרפקים משוכים לאחור. "הזונה אנה, תספרי לחברה שלך מה עשית כשירדנו למרתף".

"המאסטר אמר שבתור זונה אני לא מספיק מקושטת וקישט אותי" היא הסמיקה.

"גם הזונה דנה מבקשת שהמאסטר יקשט אותה" דנה התפרצה.

"מישהו שאל אותך?" גערתי בה בקול נוזף וכועס.

"לא מאסטר יובל"

"תצבטי לך בפטמות! חזק!"

לשניה היא נתקעה ואז שלחה ידים וצבטה, "יותר חזק!" גערתי בה והיא הגבירה תלחיצה וראיתי על פניה שכואב לה.

"הזונה אנה, תביאי שפתון ותמרחי לה!"

דודה חנה ניגשה והביאה את השפתון שבו השתמשתי עליה, קודם היא מרחה לה על השפתיים, מתאמצת שלא לחרוג, אחר כך את העטרות ואז, ביד רועדת ובמבט מתנצל, רשמה לה "זונה" על המצח.

"רגע" עצרתי אותה כשרצתה להחזיר את השפתון, "נראה לי שמשהו חסר" עשיתי עצמי חושב לרגע למרות שידעתי בדיוק מה אני מתכנן, "גם בשפתיים התחתונות!"

"אבל…" נפלט לדודה שלי "אופס, סליחה מאסטר" היא הסמיקה ומייד היא ירדה על ברכיה וצייר גם על שפתי הכוס.

"מה? מקנאה? למה לךְ לא?" צחקתי, "הזונה דנה, ציירי גם לה!"

בזמן שדנה ציירה לה אני ניגשתי אל השידה והבאתי שני מצבטי פטמות עם משקולת, "חסרים לך עגילים" ציחקקתי "קחי!" מסרתי לה את אחד המצבטים שהבאתי והיא תלתה לה אותם על הפטמות "ועכשיו השני" חייכתי ומסרתי לה ת'שני והיא הצמידה אותו לפטמה השניה, "ועכשיו שתיכן על הברכיים!" חיכיתי שהן תרדנה ושוב פניתי לדודה חנה, "הזונה אנה, ספרי לחברה שלך מה עשית אחרי שקישטתי אותך!"

"מצצתי למאסטר"

"רק מצצת?"

"מצצתי למאסטר וכשהוא גמר לי בפה בלעתי" היא הסמיקה.

"ומה עשית כשמצצת?"

"עשיתי ביד, אוננתי"

"הבנת הזונה דנה!" התקרבתי אליה והגשתי לה את הזין שלי למציצה, "ועכשיו תתחילי גם לאונן!" דרשתי כשהיא הכניסה את כל הזין לפה שלה.

הבטתי מלמעלה בראשה של המלכה דנה שנע קדימה ואחורה, משפשפת בשפתיה את הזין שדחפתי לפיה, הזין המצופה בקוקטייל גמירתנו המשותפת, זה שרק לפני רגע גמר בכוס המשומן שלה, משפשפת ומוצצת בתאווה ובאותו הזמן גם מאוננת עם האצבע.

עוד משהו שלא חלמתי שיקרה בחיים קרה באותו הלילה, המלכה דנה מצצה לי, ויאמר לזכותה שהיא ידעה למצוץ כי מהר מאד נעמד לי מחדש, נעמד ואפילו יותר מזה, הרגשתי שאני הולך שוב לגמור, "תתכונני הזונה דנה, אני הולך לגמור לך בפה" אחזתי חזק בראשה והצמדתי אותו חזק למפשעתי, תוקע את הזין המתוח עמוק בגרונה, "תבלעי!" פקדתי כשהמטח הראשון נורה בגרונה, משחרר אותה מעט, בלי להוציא עד הסוף, נותן לה לבלוע ולקחת אוויר ושוב מצמיד, תוקע עמוק בגרון ושוב נותן לה לטעום מהשפיך הסמיך והחם וכשהיא בלעה גם אותו גמרתי לה שוב, ממלא לה ת'פה ו…"רגע! אל תבלעי!" עצרתי אותה עם כל השפיך בפה, "על הברכיים, הזונה אנה!" הצבעתי על הרצפה מול דנה, "ועכשיו זונות תתנשקו! תנשקי את החברה שלך ותני לה לטעום מהמעדן שבפיךְ!" והם התנשקו, בהתחלה ברפרוף אבל זה לא הספיק לי, "נשיקה צרפתית, ארוכה ולוהטת, אמרתי שתתני לה לטעום!" וזה בדיוק מה שהן עשו, התנשקו והתחלקו ב"מילקי" שבפיה.

"אוקיי זונות שלי, הגיע שלב ה-עונש" ציחקקתי והדגשתי את ה' הידיעה ב-העונש, מאותת לדנה שהבנתי את הרמז שלה אפילו שגם ככה זה מה שהן היו מקבלות, אם לא עכשיו אז הייתי מוצא תרוץ אחר להעניק להם אותו, זה העונש שדודה שלי הכי אוהבת ואני לא מתכוון לאכזב אותה, "תעברו לעמידת כניעה!" ולא הייתי צריך להסביר למה אני מתכוון, שתיהן מכירות אותה, זו כשולטת וזאת כנשלטת, ושתיהן קמו ביחד ואני מוכן להשבע שהן חייכו האחת לעבר השניה, נעמדו בפישוק רחב, שילבו כפות ידים על העורף, מתחו מרפקים לאחור, הבליטו ת'ציצים והתכוננו לעונש שתכף יבוא.

ראשונה נעמדתי מול דודה חנה, ראיתי אותה נדרכת, "אל תשכחי ת'תודה" חייכתי אליה חיוך מרגיע כזה ובעטתי לה חזק בין הרגליים, מרגיש איך גב כף הרגל שלי מוחץ את הכוס שלה, את השפתיים הבשרניות והרגישות והיא התקפלה, תופסת בשתי ידיה את המפשעה הכואבת ומתנשפת בכבדות, ממלמלת "פאק" חרישי, עוד נשימה עמוקה והיא הזדקפה חזרה לעמידת הכניעה ו-"תודה מאסטר יובל, זה הגיע לי" ושמעתי את הכאב בקולה.

"עוד לא גמרתי אתךְ" חייכתי אליה ועברתי לעמוד מול דנה ובלי הרבה הכנות מוקדמות הענקתי גם לה בעיטה חזקה בין הרגליים ובדיוק כמו דודה שלי קודם גם היא התקפלה, תפסה את הכוס הכואב, התנשפה במהירות, נשיפות כאב, ואז חזרה לעמידת הכניעה והכריזה, חורקת שיניים, "תודה מאסטר יובל, זה הגיע לי".

"זונות שלי" חייכתי אליהן, "העונש עוד לא נגמר, אבל קודם תסתובבו אחת מול השניה, את הבעיטה השניה אתן תעניקו בשמי אחת לשניה וכדאי לכן מאד שהיא תכאב לפחות כמו זו שאני הענקתי לכן!" עצרתי לרגע, נותן להן לעכל, והמשכתי, "הזונה דנה, את תהיי הראשונה"

דנה בעטה, חזק, ידעתי את זה על פי הצליל שהדהד בחדר, מספיק חזק שדודה חנה לא תצליח לחנוק את ה-"איי!" הכואב, להתנשף במהירות ולתפוס שוב את הכוס שלה ורגע אחרי לחזור לאותה עמידת כניעה.

"לא אמר תודה, לא נחשב" קבעתי באכזריות, "הזונה דנה, תחזרי על העונש שוב ואני מקווה שהפעם החברה שלך לא תשכח"

דנה בעטה שוב, אותו צליל חזק הדהד בחלל החדר, עוד  "איי!!" ותפיסת המקום הכל כך רגיש וכואב ומייד בא ה-"תודה מאסטר יובל, זה מגיע לי".

"הזונה אנה, עכשיו תורךְ" חייכתי אליה כשהיא חזרה ונעמדה, לרגע היא היססה, יראת כבוד למלכה, "חזק!" נזפתי בה והפעם היא בעטה, חזק, מקפלת את דנה שהתנשפה ותפסה בכוס שלה אבל לא שמעתי את ה"איי!" שציפיתי או כל הבעת כאב דומה ואחרי ה-"תודה מאסטר יובל, זה מגיע לי", מחייכת בקצה הפה חיוך מתגרה כזה, כאילו מנסה להזכיר לי שנשלטת שלא צועקת מכאב מבקשת עוד, אז "לא מספיק חזק" הודעתי "תענישי אותה שוב וכדאי לך שהפעם זה יהיה מספיק חזק!" איימתי, "תענישי אותה כמו שהזונה אנה הייתה רוצה שיענישו אותה" עקצתי אותה על הפֶטיש הזה שלה והיא בעטה, ראיתי אותה מניפה את הרגל, לוקחת תנופה, לא עושה חשבון שבקרוב כנראה המלכה דנה תבוא איתה חשבון והיא תצטרך לשלם על מעשיה, וה-"איי!!" החזק והכואב של דנה ואחריו ה-"פאק!" הכואב שהצטרפו לצליל שפתי הכוס הנמחצות לא השאירו ספק שהיא השקיעה כדי לרצות אותי ולקח לדנה רגע ארוך להרגע ולחזור לאותה עמידת כניעה כשהיא חורקת בשיניה ומסננת "תודה מאסטר יובל, זה מגיע לי".

הוספתי להן עוד בעיטה אחת משלי להשלמת העונש והן דאגו שאשמע שכואב להן כמו גם להודות לי ואין ספק שלהעניש ככה זה מחרמן כי מה שהיה רפוי ומדולדל כשהתחלנו בביצוע העונש עמד עכשיו אבל עדיין לא מספיק בשביל מה שרציתי לעשות בו אז נתתי לכל אחת מהן ויברטור רוטט מהמבחר שבשידה והורדתי אותן לעשות לי הצגה, לשכב על השטיח לפני ב-69 ולזיין אחת את השניה עם הויברטור, לזיין וללקק, לראות מקרוב איך הוא רוטט לחברה שלה בין שפתי הכוס הכהות והנפוחות מתאווה, "ואני מרשה לכם לגמור בלי לבקש" ציחקקתי, "וכל המרבָּה הרי זה משובח" עוד הוספתי וגניחות ההנאה שלהן לא אחרו להגיע, אנחות תאוותניות, הברות חרמניות, קולניות, כאילו מתחרות זו בזו מי משתיהן נהנית יותר ועדיין, כשהרגשתי שעומד לי, רציתי את הריגוש האחרון לפני שאני מבצע בהן את זממי והמצאתי תרוץ מהתחת, "לא גמרתם מספיק" כדי לבשר להן שהן הרוויחו עוד עונש.

התלבטתי, האם לכופף אותן על השולחן זו ליד זו כשהן מפשקות בידיהן את פלחי ישבנם ופותחות לי ת'דרך אל כניסת המשרתים או להעמיד אותן באותה תנוחה משפילה כשהן על הברכיים, הידיים שלהן משוכות לאחור ואזוקות למפשק הרגליים הטלסקופי הפתוח למקסימום, הראש למטה והישבן, שבו אני הולך לטפל עכשיו, מורם ומוצג לראווה ובחרתי בשני ואפילו יותר מזה, קודם דרשתי מדודה חנה להכין ככה את החברה שלה, מוסיף עוד השפלה לדנה כי מה יותר משפיל מזה שהנשלטת שלך עושה לך את זה? ורק אז העמדתי גם אותה באותה תנוחה לידה, צמודות ככל שמפשק הרגליים הפתוח מאפשר, לקחתי את מחבט הקריקט ונעמדתי מאחוריהן.

ארבע מכות עם מחבט הקריקט הענקתי להן, שתיים לכל פלח ישבן וזה עשה את העבודה שלו, עמד לי תותח והגיע הרגע לבצע בהן את זממי, "זונות שלי, בא לי על התחת שלכן" ציחקקתי וזילפתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה שמנוני אל פי-הטבעת שלהן, "נתחיל איתך" פניתי לדנה, כנראה שגם לי יש עוד רספקט אליה, נעמדתי מעל ישבנה המוגבה, כופפתי ברכים, כיוונתי בידי את הזקפה הנוקשה ובאבחת אגן חזקה נעצתי את כל הזין עמוק לתחת שלה.

ראיתי אותה נמתחת, ברוך השם יש לי זין גדול וכאב לה אבל זה לא הפריע לי להתחיל מייד לדפוק אותה, לממש עוד פנטזיה שלא תארתי לעצמי שתקרה אי פעם, אני דופק את המלכה דנה בתחת ולא רק זה, אני מתכנן לגמור לה שם, לדודה שלי כבר גמרתי שם פעם, למלכה דנה כנראה לא יצא לי שוב אז זאת הייתה התוכנית, לגמור לה בתחת, רק שאני לא יכול לאכזב את דודה שלי אז ברגע שדנה ביקשה רשות לגמור יצאתי ממנה, השארתי אותה ותאוותה בידה, ועברתי לתחת של דודה חנה, עשיתי אותה בהיפוך שולחן כמו שהיא קוראת לזה, לשמחתי גם היא הייתה מיוחמת ברמות ומהר מאד ביקשה רשות לגמור אז הרשתי לה, נתתי לאורגזמה שלה להתפוצץ בתוכה וחזרתי לתחת של דנה, טוחן אותה, מרגיש שגם אני עולה במעלה האורגזמה שלי ועושה כל תרגיל שאני מכיר כדי לעכב ו…הצלחתי, "מאסטר יובל, בבקשה, הזונה דנה מבקשת רשות לגמור" דנה צרחה באקסטזה, כנראה מפחדת ששוב אברח לה אבל הפעם הרשתי לה, הרשתי, הרגשתי את הרעד העובר בגופה, שמעתי את ה-"כן! הזונה דנה גומרת!" ההיסטרי שלה והצטרפתי, גמרתי, את כל ארגז הפעולה המלא שלי רוקנתי בתחת שלה.

אין שעון במרתף השעשועים של המלכה דנה ועדיין היה ברור לי שכבר מאוחר מאד אם לא מוקדם בבוקר. ביקרתי לשתיהן בכל החורים, בדרך כלל כאן מסתיים הסשן אבל אני רציתי יותר, הייתה לי תוכנית ובשביל זה הייתי צריך להעמיד אותו עוד פעם אחת אז קודם הזמנתי אותן לנקות לי אותו אחרי המקום שממנו יצא רק לפני רגע ואז למצוץ לי, שתיהן ביחד, להעמיד מחדש את הזקיף ותאמינו לי אין כמו מציצה משתיים, זו מוצצת וזו מלקקת ת'ביצים ורגע אחרי מתחלפות.

יכולתי לתת להם להמשיך למצוץ לי גם כשהזקיף התעורר אבל דילדו אדום וארוך עם שני ראשים שהיה מונח על השידה משך את תשומת ליבי ונתן לי רעיון חדש, עוד הצגה, "זונות שלי, תעמדו בדוגי, תחת אל תחת!" העמדתי אותן כשפלחי הישבנים שלהם נושקים אלה לאלה ובזמן שהן נעמדו אני ניגשתי להביא את הדילדו, "כל אחת צעד קדימה!" המשכתי בהוראות הביום וברווח שנוצר הכנסתי את הדילדו, דוחף ראש אחד לכוס של הדודה שלי והשני לכוס של דנה, "צעד אחורה, תצמידו ישבנים!" המשכתי לחלק הוראות והדילדו נתקע עמוק בתוכן, ועכשיו תזדיינו!" סיימתי את הביום והן התחילו להניע את הישבן שלהן קדימה ואחורה, מזיינות את עצמן, ולקח לדנה רגע לתאם את התנועות שלהן לפני שגניחות ההנאה שלהן החלו להשמע בחלל החדר.

מחרמן ומעמיד, זה מה שמחזה כזה עושה לי, שתיהן על ארבע בדוגי, השדיים שלהם תלויות תחתיהן, נמשכות עוד יותר על ידי מצבטי הפטמות והמשקולות שבקצה, נעות קדימה ואחורה בתנועה מתואמת, מזיינות את עצמן, או אולי אם תרצו דופקות זו את זו, ואני עומד, מביט וצופה ובאותו זמן משפשף לעצמי, עוזר להעמיד אותו, שומע אותן מודיעות שהן גומרות פעם אחר פעם וזה עבד, נכון זה לקח קצת יותר זמן מהפעמים הקודמות אבל בסוף הייתה לי זקפה לעבוד איתה אז כופפתי אותן אל השולחן, דרשתי שיפתחו את התחת והשחלתי אותן שוב מאחור, מתחיל בדנה, תוקע, כמה פמפומים ודילגתי לדודה חנה, גם פה כמה פמפומים חזקים ושוב דנה, קצר, וחוזר לדודה שלי כדי לגמור, למלא גם ת'תחת שלה בשארית השפיך שעוד נשאר בי.

שוב דרשתי מהן שינקו לי ת'זין לפני שהורדתי אותם על הברכיים לתת לו נשיקת לילה טוב תאוותנית, לא פעם אחת, יותר, עד שהייתי מרוצה ועדיין לא סיימתי איתן.

קודם דרשתי שיורידו אחת לשניה את מצבטי הפטמות, אחר כך למחוק את ה"זונה" הרשומה על המצח שלהן אבל במקום רשמתי לכל אחת מהן על הבטן "מאסטר יובל גמר לי בכל החורים" כי בדיוק בשביל זה דפקתי אותן שוב בתחת, לדודה חנה לא גמרתי בתחת ומאחר ורציתי לכתוב לשתיהן 'גמר' ולא רק 'ביקר' זיינתי אותן שם שוב והשלמתי את המשימה, גמרתי גם בתחת של דודה חנה.

לפני שעלינו דנה הורידה את הקולר שלה, כמו שסיכמנו ברגע שהדלת נפתחת היא חזרה להיות המלכה דנה. עלינו למעלה, דנה ואני עטופים בחלוק ודודה חנה עירומה כמו שירדה, מובלת על ידי ברצועה כיאה לנשלטת שמוחזרת מסשן.

בחוץ כבר התחיל להאיר, כל האורחים כבר עזבו ורק המלכה נעמה, לבושה בשמלה פרחונית עם כוס יין ביד ישבה וחיכתה לנו.

ראיתי את המבט שהיא שלחה בדודה חנה, קוראת את מה שכתבתי לה על הבטן ומחייכת חיוך זימתי, לקחה עוד לגימה מהיין ופנתה אל דנה בקול מִסְתַּלְבֵּט, "תגידי, גם אותך הוא קישט ככה? גם לך הוא רשם על הבטן?".

החסרתי פעימה, לא ידעתי מה דנה תעשה, ו…"ברור" היא חייכה אליה כאילו איך בכלל חשבת אחרת ופתחה את החלוק, נותנת לה לראות שגם לה רשום על הבטן "מאסטר יובל גמר לי בכל החורים" וגם לה העטרות ושפתי הכוס צבועות בשפתון, "מאסטר יובל גמר לי בכל החורים ואהבתי את זה" היא הוסיפה, "את לא מבינה, כבר הרבה זמן לא גמרתי כמו שגמרתי עכשיו, אני מכריזה על מאסטר יובל כעל המרענן הרשמי שלי" היא הדגישה, "ותשמעי לי, כשאת צריכה רענון, ולדעתי כבר הרבה זמן לא עברת רענון והגיע הזמן," היא ציחקקה, "אני ממליצה לך בחום על מאסטר יובל" היא עצרה לשניה ואז ניגשה לערימת הבגדים שלה ושלפה את התחתונים, לקחה טוש מהשדה בצד, ציירה עליהם כתר, רשמה "מזכרת מרענון מוצלח", הוסיפה את התאריך "התחתונים שלך תלויים אצלי," היא נעמדה מולי, מחייכת, התחתונים שלי תלויים אצלה מאותו ערב ראשון כשהיא הדגימה לי איך נשלט מרגיש, "אחרי ערב כזה מגיע לך שגם התחתונים שלי יהיו תלויים אצלךָ".

היא סיימה ודודה חנה ניגשה אלי והגישה לי את התחתונים שלה שעליהם היא רשמה 'דודה' ואת מספר הפלאפון שלה, מספר גרמני כמובן, הגישה לי אותן בעיניים מושפלות ו…"מאסטר יובל," היא הסמיקה, "האם תסכים להכניס אותי לרשימת ההמתנה שלך?" ולדודה לא אומרים לא אז הסכמתי, למרות שיש לי כבר זוג תחתונים שלה שקיבלתי ממנה בגרמניה אבל עליהם לא רשומים השם ומספר הפלאפון.

חשבתי שהכל נגמר כשהמלכה נעמה נפרדה מהמלכה דנה ושתיהן סיכמו לדבר שוב בבוקר אבל אז כשהיא כבר הניחה את ידה על ידית דלת היציאה היא הפתיעה, הסתובבה וחזרה, "אם הוא גמר לך בכל החורים ולה בכל החורים זה אומר ש…?" היא פנתה לדנה.

"כן" דנה צחקה, "שש פעמים! היית מאמינה על גבר?".

"זה לא גבר, זה סוס הרבעה" נעמה נעמדה מולי והרימה את השמלה שלה, "ברשותךָ" היא פשטה את תחתוני הביקיני הלבנים שלבשה, מושכת ככה רגע עם שמלה מורמת ואולי נותנת לי הזדמנות להציץ לשפתי הכוס הכהות שלה, רשמה עליהם במהירות "זקוקה לרענון" ואת מספר הפלאפון שלה ו…"מאסטר יובל," היא הגישה לי אותם, "אני אהיה אסירת תודה אם תסכים לרענן גם אותי?".

***

את יום ראשון התחלתי בסיור בשטח במסגרת פרויקט גדול שקיבלנו ואני המוביל בו, צהריים אכלתי עם המזמין ודנו בכמה פרטים עיצוביים. כשחזרתי הייתה לי פגישת עבודה נוספת עם טלי, עדכנתי אותה על הסיור שלי, היא עדכנה על סטטוס הפרויקט שלה ודנו על נושא התאורה המיוחדת שדרשו בו וכשסיימנו ירד כבר הערב ונשארנו רק היא ואני במשרד.

רק כשהגעתי חזרה לשולחן העבודה שלי הבחנתי במעטפה הוורודה השמנה שנחה לה על השולחן, מהמעטפות האלה שפעם, לפני עידן האי-מייל (או אולי גם עכשיו) נערות צעירות היו שולחות בה מכתבי אהבה, ועליה רשום בכתב יד נשי גדול ועגלגל "אישי" ומתחתיו "לפתוח רק שאתה לבד".

ניחשתי מה במעטפה, החיוך בזוית הפה של טלי שפזלה לעברי אישש לי שאני צודק ומאחר ורק שנינו היינו במשרד התעלמתי מהאזהרה, פתחתי מעט, הצצתי פנימה, זוג תחתונים מתחרה ורודה ודקה היו מקופלים בפנים, לא הוצאתי אותם, רק קיפלתי את המעטפה והכנסתי לכיס, הוצאתי את הפלאפון מהכיס ושלחתי לטלי שישבה שולחן לידי הודעה, "עוד עשר דקות. קפה ושיחה. ארקפה" ובלי לדבר עזבתי את המשרד.

כשטלי התישבה מולי הקפוצ'ינו עם סויה ומאפה הדניש האהובים עליה חיכו לה על השולחן.

לא הלכתי סחור סחור, נתתי לה ללגום לגימה ראשונה וְ-"מה זה?" הנחתי את המעטפה הוורודה מולה.

"כרטיס ביקור" היא ניסתה להשמע רצינית למרות החיוך על פניה, "חברה טובה שלי, אמרתָ שאני אביא כרטיס ביקור, לא?" ניסתה לשחק אותה תמימה.

"כמה טובה?" התעלמתי מהשאלה שלה.

"טובה טובה, BFF-ית"

"שוכבות?"

"שוכבות, מוצצות, מזדיינות, עושות הכל, אפילו סשנים ביחד".

"ואין מתנות חינם" עקצתי אותה.

"ברור" היא צחקה, "למרות שלה הייתי עושה את זה בחינם" היא עצרה לשניה, חושבת, "היא זאת שהכניסה אותי לסצנה!".

הופתעתי, יש דברים שאי אפשר לשאול סתם ככה והנה פתאום היא מנדבת לי מידע. "מה המיוחד בה?" ניסיתי לחלוב עוד מידע.

"הייתה המפקדת שלי בצבא, בעצם המפקדת של המפקדת שלי ולא!" היא הוסיפה בתקיפות למראה המבט הזנותי שנמרח על פניי, "לא עשינו את זה בצבא, שמרנו נגיעה, הפעם היחידה שהיא נגעה בי הייתה כשהיא העניקה לי את דרגת הסמל וגם אז רק בשרוול החולצה"

"אז איך?" הסתקרנתי.

"זה סיפור ארוך"

"יש לי זמן" התרווחתי בכסא, "ספרי, בפרטים, זה יכול לעזור לי להחליט" ציחקקתי.

"לא פה" היא הביטה ימינה ושמאלה "אם אתה רוצה אצלי בבית, על כוס יין"

טלי, בניגוד לי, היא בחורה מעשית, היא לא מאלה שגרות כמוני במושב ומבזבזות שעה ויותר בבוקר ובערב כדי להגיע ולחזור מהמשרד, טלי שכרה דירה קטנה ברחוב הסמוך כך שזאת לא תהייה הפעם ראשונה שאנחנו עולים אליה כדי לדבר, גם לא הפעם הראשונה ששותים יין תוך כדי הדיבור, רק שעד היום זה היה רק בנושאי עבודה, ולמרות זאת הסכמתי, למה? בעיקר סקרנות, לגלות עוד פרטים אליה, כאלה שאין שום סיכוי שאשאל בעצמי.

"אבל תבטיח, אם אני אספר אתה מזמין אותה"

"אם תבטיחי לספר את הכל, במיוחד את הג'וסי (Juicy)"

"מבטיחה, גם את העסיסי" היא חייכה וסימנה בידה את שבועת הצופים.

"מבטיח" סימנתי גם אני את אותה השבועה.

ישבנו אצלה בסלון, היא על הספה ואני על הכורסה כשהשולחן הנמוך מפריד ביננו והתחתונים הוורודים שהוצאתי מהשקית פרוסים עליו, תחתוני תחרה שעליהם רשום בטוש שחור "בת-אל" ומספר הפלאפון שלה.

"כמו שסיפרתי קודם היא הייתה המפקדת של המפקדת שלי," טלי התחילה לספר ואני, עם כוס יין ביד, ישבתי והקשבתי, "שֵׁרַתִּי ביחידה בלי דיסטנס והייתי יושבת במשרד שלה ומסבירה לה על חוות הדעת שרשמתי למלש"בים שאותם ראיינתי, לא שונה מהבנות האחרות, וככה נוצר ביננו קשר אישי, אפלטוני! היה בה משהו מיוחד, אִמָּהִי כזה, ונתתי בה אמון והייתי מתיעצת איתה גם בנושאים אישיים שלא העזתי לדבר עליהם עם אמא שלי אבל שוב, כמו שאמרתי לך, לא מעבר לזה, אפילו לא ברמז.

היא עזבה קצת לפני, אחר כך אני השתחררתי, יצאתי לטיול הגדול וכשחזרתי נרשמתי לטכניון והתחלתי ללמוד אבל שמרנו קשר דרך הפייסבוק ולמרות שהיא גרה בחיפה לא נפגשנו עד התאונה של בעלה.

בעלה נהרג באחת מתאונות הדרכים המיותרות, באשמתו, המשטרה אמרה שהוא התעסק עם הפלאפון שלו ולא שם לב שיש פקק לפניו ונכנס במהירות במשאית שעמדה בפקק ולא היה לו סיכוי, הוא נהרג במקום.

ללוויה לא הגעתי, לא הודיעו לי ורק אחר כך קראתי בפייסבוק אז הלכתי לנחם אותה. בת-אל נורא שמחה שבאתי, התחלנו לדבר, משלימים פרטים על הזמן שלא התראינו, אבל הגיעו עוד מנחמים והיא ביקשה ממני לחכות ולא ללכת אז חיכיתי, ישבתי בחדר אחר ועשיתי שעורים במחשב הנייד שלי, וכשכולם כבר הלכו עזרתי לה לנקות ולהכניס למדיח, אחר כך היא עשתה לנו חליטת תה צמחים עם הרבה נענע ושיבה והמשכנו לספר אחת לשניה וכשהיא הציעה לי להשאר לישון אצלה כי לא נעים לה לישון לבד הסכמתי רק שלא שערתי לעצמי שהיא מתכוונת לישון ביחד במיטה.

היא התפשטה לידי במין טבעיות כזאת ונכנסה למיטה עירומה ואני, כמו מהופנטת, עשיתי כמוה, רגע ארוך שכבנו על הגב ובהינו בתקרה, קצת מרוחקות זו מזו, "עשית את זה פעם עם אשה?" היא הפתיעה אותי כשקטעה את השקט.

"כן" עניתי והסמקתי והיא הסתובבה על הצד, נצמדה והתחילה ללטף לי ת'בטן. קפאתי, לא ידעתי מה לעשות, מצד אחד זה היה לי כל כך נעים ומצד שני היא הייתה המפקדת שלי. "בא לי עליךְ" היא לחשה בקול מתאווה ונצמדה עוד יותר, שולחת יד אל בין רגליי ומלטפת ואני התמסרתי ופתחתי רגליים, "את מסכימה?" ובלי לחכות לתשובה היא נישקה אותי על השפתיים, נשיקה תאוותנית רטובה, "כן" לחשתי כשלרגע היא שיחררה לי ת'פה והיא עלתה ושכבה עלי, מוחצת את גופי בגופה וממשיכה לנשק, "אל תתנגדי!" היא לחשה כשהתחילה לרדת ואני ניסיתי לעצור אותה, "תתמסרי" והיא המשיכה לרדת, מנשקת את דרכה, עוצרת לשניה למצוץ לי פטמה וממשיכה, יורדת עד שראשה היה בין רגליי, נישקה את שפתי הכוס הכל כך מגורות שלי והתחילה לפנק אותי.

גמרתי וגמרתי והיא לא הפסיקה, ממשיכה עד שכמעט התעלפתי ורק אז עלתה ונשכבה לצידי. "אני גם יכולה?" לחשתי לה והיא חייכה והסכימה והפעם הייתי אני זו שפינקתי אותה".

לרגע טלי עצרה בסיפור, מילאה מחדש את כוסות היין שהתרוקנו לשנינו, לגמה לגימה והמשיכה, "למחרת שוב חזרתי אליה, חיכיתי בחדר הצדדי ועשיתי שעורים עד שאחרוני המנחמים עזבו, עזרתי לה לנקות ובאופן הכי טבעי, בלי שנדבר, הלכתי אתה לחדר השינה שלה, התפשטנו, נכנסנו למיטה, היא עלתה ונשכבה עלי והתנשקנו ממושכות רק שהפעם היא פשוט הסתובבה ל-69 ופינקנו האחת את השניה ביחד, פינוק כמו שרק אישה מסוגלת לפנק אישה.

גם ביום שלמחרת הסיפור חזר על עצמו רק שהפעם היא גם צרפה את הסטראפאון שלה לחגיגה וזיינו האחת את השניה.

בלילה האחרון של השבעה, אחרי שעשינו את זה ושכבנו מחייכות ובעיקר מסופקות זו ליד זו, היא הזמינה אותי להתכרבל בזרועותיה וכשהיא מלטפת אותי היא סיפרה לי על הפֶטיש שלה, גילתה לי שהיא נשלטת ושבעלה ידע וגם הוא היה כזה וסיפרה לי על הסשנים שלהם, איך היא מתגרה כשמשפילים אותה ואיך היא מִתְיָחֶמֶת כשמענישים אותה, ובעיקר איך היא גומרת שם פעם אחר פעם, אורגזמות מטלטלות ועוצמתיות כמו שאף זיון רגיל לא גורם לה, ובסוף היא שאלה אותי אם אני רוצה לנסות?

הופתעתי, לא מה-"כן" שאמרתי אלא מהמהירות שבו אמרתי אותו! הייתי מגורה בטרוף מהתאורים שלה, בין הרגליים שלי בערה התשוקה ושבועיים אחרי כבר עשיתי את הסשן הראשון שלי יחד איתה ומה שהמאסטר עשה לי השאיר בי טעם של עוד אז עשינו עוד אחד משותף, הפעם עם מלכה, וזה רק עשה לי חשק להמשיך ולא עצרתי, את הסשן הבא עשיתי כבר לבד ואחריו עוד אחד ולא עצרתי, המשכתי, לפעמים לבד ולפעמים יחד איתה, וכנראה שהייתי טובה כי אז גם התחילו להזמין אותי לאותן מסיבות חשק שבאחת מהן פגשתָ אותי." ובלגימה מהירה היא סיימה את כוס היין שלה ומזגה מחדש.

****

 

רגע ארוך ישבנו שנינו ושתקנו. "וואו" התנשפתי לבסוף וגמרתי גם אני את היין שלי, "סיפור , סיפור".

"יובל," טלי קטעה עוד רגע נוסף של שתיקה ארוכה, "אתה חושב שסקס סטרייטי-ונילי לא הורס שותפויות?"

"לא יודע, מה את חושבת?" החזרתי את הכדור אליה.

"אני חושבת שלא, ואתה?"

"אהה, גם אני חושב שלא, למה?"

"כי אני מיוחמת" היא ציחקקה, "וגם לך לא חסר," היא הצביעה על האוהל המתוח בקדמת מכנסי הג'ינס שלבשתי, טיל-לשיגור-חלליות-לירח כמו שהזדקר לי שם אפילו ג'ינס לא יכול להסתיר, "ומה שיכול לעזור לי עכשיו זה או אתה או לונג-ג'ון, הויברטור הרוטט שלי, ואני מעדיפה את הלונג-ג'ון שלך!"

אני יודע, הפשרות של היום הן הנורמות של מחר שיביאו לפשרות חדשות, אבל גם אתם כבר יודעים שכשהזין עומד השכל בתחת ואצלי כאמור עמד גם עמד ועדיין "אבל רק סקס סטרייטי-ונילי, לא יותר ממיסיונרי!" התניתי.

"מסכימה" היא חייכה לעברי.

"מה מסכימה? תתפשטי!" ציחקקתי ובלי לחכות קמתי והתחלתי להוריד ת'חולצה שלי.

הדרך הקצרה למיטה שלה הייתה זרועה בבגדים שלנו. התפשטו במהירות, כאילו מישהו רודף אחרינו. טלי אפילו לא טרחה לסגור את האור, או אולי השאירה במכוון, לפני שנשכבה על הגב ופתחה רגליים ואני עליתי עליה, מועך את שדיה הרכים ומרגיש את הפטמות הנוקשות דוקרות בחזי, מוחץ את גופה החם למזרון ובתנועת אגן מהירה נכנסתי לתוכה, החלקתי בקלות את הזין הנוקשה והמתוח לתוך הכוס החמים והכל כך משומן שלה.

טלי לא שיקרה, היא הייתה מיוחמת, ה-"כן!!" החזק והמתאווה שלה הידהד בחלל החדר כשחדרתי לתוכה, "כן! זה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו" היא התנשפה והוסיפה כשהתחלתי לפמפם בה באיטיות והרגשתי את הכיווצים ההולכים ומתחזקים בנרתיק שלה, "כן, הנה, תמשיך, זה בא" היא המשיכה, גונחת בהנאה ואני הגברתי מעט את הקצב ושיגרתי אותה אל האורגזמה שלה, "כן! עכשיו! הנה!" היא צווחה באקסטזה, "הנה, זה בא! זה בא לי! זה בא לי עכשיו!!!" היא גמרה בסערה, מתנשפת בכבדות ומחבקת אותי בידיה כאילו פחדה שאברח, "כן, עוד, רוצָה עוד, כן, זיין אותי, תדפוק אותי, חזק!".

דפקתי חזק. "זה מותר?" טלי ציחקקה והרימה רגליים, פישקה אותם עוד יותר ונתנה לי לחדור עוד יותר לתוכה, "כן, הייתי צריכה את זה" היא מילמלה לעצמה, "כן, תמשיך" ואני המשכתי, לא הייתה לי שום כוונה להפסיק, "אתְ זיון טוב" לחשתי לה באוזן.

"גם אתה" היא התנשפה חזרה, "מה טוב, מעולה!"

"זה נעים ככה לשכב לך בכּוּס" המשכתי ולחשתי לה.

"זה נעים לכוס שלי כשאתה שוכב בתוכו" היא השיבה, מחייכת "אני יכולה לחבק אותךָ"

"יכולה"

טלי חיבקה אותי עם הרגליים והידים, נועלת את עקביה על ישבני ונועצת בגבי את ציפורניה, "כן, הרבה זמן כבר לא עשיתי את זה ככה עם גבר" היא לחשה.

"וזה טוב?"

"מעולה" היא שוב התנשפה והרגשתי איך היא דוהרת לאורגזמה השניה שלה שלא אחרה להגיע, מתפוצצת בקול תרועה רמה ו…"כן! יותר שווה מלונג-ג'ון, הרבה יותר שווה מלונג-ג'ון" היא התנשפה בכבדות.

לא התאפקתי, אחזתי בקרסולי רגליה, פתחתי אותם לצדדים ולמעלה והתחלתי לטחון אותה, גם אני הייתי מיוחם, גם אני הייתי כבר גבוה במעלה האורגזמה שלי, "יובל, בפנים!" היא צווחה כשהרגישה שגם אני מתקרב, "יובל, בבקשה, בפנים, אני רוצה להרגיש אותך גומר בתוכי!".

כאילו חשבתי אחרת, אין נשלטת שלא לוקחת אמצעי מניעה ואני לא התכוונתי לברוח, "בואי" הזמנתי אותה, הכי טוב זה לגמור ביחד, "בואי, בואי" זרזתי אותה, מרגיש את הכיווצ'וצ'ים החזקים המבשרים את הגמירה שלה, "הנה, עכשיו" היא צווחה, נותנת את האות ואני הצטרפתי, תוקע חזק ומשקה את גן-האם הצמא שלה.

שכבנו על הגב, בהינו בתקרה הלבנה וסידרנו את הנשימה שלנו. "יובל," היא התכרבלה בזרועותיי וחיבקה אותי, עוטפת את ירכי בשתי רגליה ומתחככת בה, מורחת עליה את עסיס תאוותנו המשותפת המטפטפת לה מהכוס המלא, "עכשיו תורךָ"

"תורי למה?"

"לספר לי על הפעם הראשונה שלךָ"

יכולתי להגיד לה שזה לא היה חלק מההסכם אבל משום מה דווקא רציתי אז סיפרתי, סיפרתי לה על דודה חנה ועל ברלין, על הפעם ההיא שעשיתי את זה במועדון, על הלגה ועל האנגליה ואפילו על הסשן עם דודה חנה! מספר בפרוט והיא משפשפת ת'כוס בירך ועם היד משפשפת לי ת'זין ולא פלא שכשגמרתי לספר היא הייתה מיוחמת מחדש ולי עמד שוב אותו טיל-לשגור-לוויינים-לירח אז עשינו את זה שוב, הפעם בדוגי! היא על ארבע ואני מאחוריה רוכב עליה וכותש אותה, מדהיר אותה לעוד שתי אורגזמות חיתיות לפני שגם אני גמרתי ו…אין ספק שמי שהמציא את המשפט 'הפשרות של היום הם הנורמות של מחר שיובילו לפשרות חדשות' ידע בדיוק על מה הוא מדבר רק שאנחנו לא חיכינו אפילו שיגיע מחר!

כשהגעתי הביתה היה כבר אחרי חצות, לא עברתי אפילו דרך צימר השעשועים שלי כדי להניח את כרטיס הביקור של בת-אל אלא ישירות לבית.

התרחצתי ונכנסתי למיטה, חשבתי שאני ארדם בשניה אבל לא הצלחתי, הרבה מחשבות התרוצצו במוחי ו…זקפה אחת מתוחה בין רגליי אז טיפלתי בה, אוננתי, עשיתי ביד, שפכתי את זרעי לשוא ורק אז נרדמתי.

להמשך >>>

 

תגיות :

 

Loading

6 מחשבות על “שולט : המרענן הרשמי”

  1. אריה מצוין הסיפורים בהמשכים אל תקשיב להם מחרמן מאוד כל פעם גומר מסיפור אם היה עולה בתדירות יותר גבוהה אפילו עוד יותר טוב! תודה

    הגב
  2. נוו באמתתתתתתתת … אין לזה סוף לסדרת הסיפורים האלה…
    אריה, תעשה משהו בנידון. רוצים משהו חדש… בבקשה בבקשה אל תמשיך את זה עד לפרק 12.
    כותב מוכשר צריך לדעת לשים גם סוף כשצריך !!!
    לתשומת ליבך !

    הגב
    • הספור הזה (6 פרקים) כבר כתוב טעון ומתוזמן (פרק בשבוע)
      אקח לתשומת ליבי את ההערה להמשך אבל לא מבטיח שלא יהיו עוד טלנובלות

      הגב
  3. החלק הראשון עם הדוסים היה מעניין, שאר הפרקים מונוטוני וחוזר על עצמו כמו כל הסיפורים שלך, באסה!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן