אמא נאורה – חלק 3

חלק ראשון של הסיפור, חלק שני

יום שבת. דפיקה בדלת ודודי ויובל נכנסים. אפשר להתחיל בסעודה. דודי מתישב ליד נטע ויובל ליד שלומי. שלומי טופח לו על הגב בחברות. נטע מגישה את האוכל לשולחן. שלומי הופתע מהארוחה הפשוטה, אבל רוני ידע שעכשיו יש לאמא עיסוקים אחרים. כולם התחילו לאכול בשקט. דודי נאנח והתחיל לדבר: "אתם יודעים, אני עושה הרבה מאמצים שיהיה לרוני טוב בבית הספר, ושיהיה מקובל בחברה. גם יובל מאוד משתדל"

"ואנחנו מאוד מעריכים את זה" אמר שלומי בחיוך. "בטח גם מאוד חשוב לכם שלא יהיו דיבורים מיותרים שיפגעו בעסק שלכם" הוסיף דודי.
"כן, זה מאוד חשוב לנו שיהיה מה שנקרא אצלנו שקט תעשייתי"
"אז אם נאמר שנטע הייתה עושה משהו שגורם הרבה רעש, והרעש הזה היה יכול לפגוע מאוד ברוני ובשקט התעשייתי, בטח הייתם עושים הכל כדי להשתיק את זה, לא?"
נטע הפכה אדומה כעגבניה, ורוני הביט במתרחש בעיניים קרועות לרווחה.
"אני לא מבין כלום" אמר שלומי.
"אם נאמר שנטע עוזרת לרוני עם הצרכים המיניים שלו, וגם לעוד ילדים מהשכבה, בטח לא יהיה לכם נוח שכולם ידעו, לא?"
שלומי חייך בעצבנות: "אני לא מבין על מה אתה מדבר. למה לדבר על דברים תיאורטיים?"
"זה בדיוק העניין, שהם לא תיאורטיים"
נטע המשיכה להאדים כנגד כל הסיכויים, ורוני התחיל לבכות. שלומי הסתכל על שניהם והתחיל לחשוד שהעולם לא פשוט כמו שהוא סבר עד היום. דודי קם מכסאו, נעמד אחרי נטע, והחל לעסות לה את הכתפיים. שלומי הסתכל עליהם בפה פעור. הידיים של דודי גלשו לשדיים הענקיות של אשתו, ושלומי חש שכל כוחו עוזב אותו. עכשיו הידיים של שלומי נכנסו תחת החולצה של נטע, והחלו ללוש את השדיים שלה. יובל קם ממקומו, ניגש אל נטע והתכופף לנשק אותה. נטע קיבלה אותו עם פה סגור. היא החלה להרגיש רטיבות חסרת תקדים למטה, וללא רצון החלה לגנוח. שלומי הסתכל על הכל בעיניים קרועות מאימה. בינתיים, רוני שלף את הזין שלו והתחיל לאונן, גומר בתוך חמש שניות על החולצה שלו. שלומי הסתכל על בנו בהלם גמור. מתחיל להבין שכל מה שהוא שמע כנראה נכון. יובל שוב התכופף לנשק את נטע, הפעם היא קבלה אותו בפה משתוקק. הם התנשקו נשיקה ארוכה ורטובה. דודי הוריד לנטע את החולצה ואת החזייה, ושני הנערים עצרו להתפשט. שלומי הסתכל בחוסר אמון על שני זרגי הענק שנשלפו. עכשיו נטע נעמדה מעצמה והורידה את החצאית והתחתונים. רוני חזר לאונן במרץ. דודי נשכב על הרצפה, נטע נעמדה מעליו, מורידה את האגן שלה ומשפדת את עצמה על הזין האדיר. רוני גמר על החולצה בפעם השנייה. שלומי הביט באשתו מסיימת להכניס את כל הזין לכוס שלה באנחה עמוקה. יובל נעמד מעליה, מגיש את הזין לפה שלה. נטע הכניסה אותו לפה ללא היסוס. היא התחילה לגנוח בקול רם, תוך כדי דהירה. היה נראה שכל הסיטואציה מאוד מחממת אותה שכן בתוך כמה שניות היא צעקה: "אני גומרת", והפסיקה את הרכיבה לכמה שניות. יובל פיצל את השיער שלה לשניים, לקח חצי בכל יד, והחל לזיין אותה בפה. שלומי הרגיש מטושטש וקרוב להתעלפות. כל זה היה הרבה יותר מידי להכיל בבת אחת. נטע חזרה לרכיבה שלה, דופקת את דודי בתנועות ארוכות ועמוקות, בזמן שיובל מזיין לה את הפה. נטע זזה מעט אחורה והזין יצא מהפה שלה. "נשק אותי, מתוק שלי. אני צריכה את הנשיקות המדהימות שלך". יובל התכופף והחל לנשק אותה. נטע החלה לאונן לו ביד במהירות. שוב נטע רועדת, ושוב היא גומרת באנחה עמוקה. דודי כבר לא יכל להחזיק מעמד, וגמר בכוס של נטע בגניחה עמוקה. יובל הרגיש שהוא מתקרב לשיא, וקם לרוקן את הביצים שלו בפה של נטע. נטע בלעה הכל. שלומי הרגיש מסוחרר, תוהה אם כל זה חלום. רטיבות במכנסיים גילתה לו שלא, זה לא חלום, והוא ממש עכשיו גמר במכנסיים ללא מגע יד אדם. שתי הנערים נשכבו על הרצפה, אוספים כוחות. נטע נשכבה ליד יובל, משעינה את הראש שלה על כתפו. יובל לקח את הראש שלה אליו והחל לנשק אותה. נשיקות רכות וארוכות. נטע כרכה את ידיה סביב ראשו ונענתה לו בשקיקה. "לך תביא לנו ווזלין!" אמר דודי לשלומי. "מה? חוצפן"
"לך תביא לנו ווזלין, ואל תעמיד אותי בניסיון" שלומי קם, המום מכל המאורעות ומרגיש כמו בובה על חוטים. הוא הגיש את הווזלין לדודי. "תמרח את התחת של אשתך יפה, שלא יכאב לה" שלומי שמעולם לא זכה לזיין את אשתו בתחת, החל לשמן את התחת שלה. נטע פיסקה את רגליה להקל עליו. "תתפשט ותשכב על הארץ". דודי התפשט, מסמיק למראה התחתונים הרטובות והזקפה הנוקשה שלו. דודי העמיד את נטע מעליו, והחל להכניס את הזין שלו לתחת שלה לאט ובזהירות. שלומי קיבל תקריב של הזיון האנלי הראשון של אשתו. הוא הסתכל לכיוון של רוני, וגילה שרוני מאונן בפעם השלישית. הזין של שלומי ניצב זקור מתחת הפנים של נטע, והיא ריחמה עליו וליקקה אותו. שלומי לא נצרך ליותר מזה, גומר לה על הפנים. "סליחה" הוא מלמל. קולט למפרע את האבסורד. עכשיו כל הזין האדיר של דודי היה בתוך התחת הסקסי של נטע והוא התחיל לזיין אותה. גם עבורו זה היה הזיון הראשון בתחת. נטע התחילה לקלל בצרחות: "זיין אותי טוב חתיכת בן זונה. זיין אותי חזק בתחת. תלמד את בעלי מה זה זיון ומה זה זין. כן, כן, תפתח לי את התחת, אני גומרת בפעם השלישית היום. זה יותר ממה שגמרתי עם שלומי כל החיים. כן, כן, כןןןןןןן." דודי סיים איתה, ורוקן את עצמו בתוך המעיים שלה. לפני שיצא הוא אמר לשלומי: "קבל הכל לפה שלך. אל תאבד אף טיפה" הוא שלף את הזין שלו ושלומי נחרד מהכמות שירדה מהתחת של אשתו לתוך הפה שלו. יובל המתין מס' שניות והחליף את דודי. גם הוא היה מרוגש מאוד, ואחרי זיון קצר מלווה בנשיקה אין-סופית, גם הוא רוקן את ביציו לתוך התחת של נטע. הוא שלף את הזין ונטע כיוונה את עצמה לפה של שלומי ולחצה הכל החוצה.
כשנטע קמה, שלומי ראה שיובל ודודי כבר מסיימים להתלבש. דודי נישק אותה על הלחי, ויובל נפרד בנשיקה לוהטת אחרונה. הנערים יצאו, מותירים מאחוריהם בית בכאוס גמור.

Loading

7 מחשבות על “אמא נאורה – חלק 3”

  1. ואלה תביא פרקים יותר ארוטיים הפעלת כוח סטירות בתחת אתה ממחזר מילים והכל
    תביא משהו חדש עלילה יותר מסובכת כמו דודי ויובל יושנים והבעל על 4 מסתכל ואוכל את לב ורוני מלקק את זרע שנוזל מאמא שלו וכו…

    הגב
  2. די, מספיק, שיחקת אותה וזהו – לא מפתיע, לא חדש, לא מקורי. אתה פשוט ממחזר מילים, משפטיפ ותאורים. וזהו.

    הגב
  3. כןןןן מתה לעשות את בעלי קוקהולד גמרתי בטירוף תמשיך עוד פרקים

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן