אמא נאורה – חלק 2

חלק ראשון של הסיפור

דודי מיהר לצאת כדי שרוני לא ימצא אותם, אבל הוא טעה. אחרי שדודי ויובל נעלמו, רוני הלך לחפש אותם. נעלב מכך שדודי לא מבלה איתו. אחרי חיפוש בקומת קרקע ובקומה הראשונה, הוא הגיע לקומה השניה. רוני הלך במסדרון ושמע גניחות מהחדר של אמא. הוא הכיר כבר את הגניחות שלה, אבל לא בעוצמה כזאת. הוא התפלא שאביו הגיע הביתה בשעה כזאת. רוני הלך מהופנט לעבר הדלת, והציץ בחור המנעול. כמו בחלום, הוא ראה את אמו יושבת על הפנים של דודי, הזין שלו בפה שלה, ויובל מזיין אותה מאחור. רוני הרגיש שהברכיים שלו עומדות לקרוס. הוא החזיק חזק את הידית כדי להשאר עומד. אמא שלו גנחה ואפילו הוא הבין כשהיא הגיע לשיא שלה. הוא רץ לבריכה ונשאר שם.

בלילה הוא שכב במיטה בוכה. דפיקה קלה בדלת ואמא שלו נכנסה, כמו כל לילה, לומר לילה טוב ולתת נשיקה. היא התישבה לידו במיטה, וליטפה אותו. לא היה לה קשה לראות שהוא לא במצב רוח טוב במיוחד. "מה קרה מתוק שלי? למה אתה עצוב?" למרבה חרדתה הוא אמר: "ראיתי אתכם בחדר שלך דרך חור המנעול. למה עשית את זה?"
הלב של נטע התחיל לדפוק במהירות. אם הוא יספר לאבא שלו, זה יהיה אסון. "ומה הרגשתה שראית את זה?"
"את אמא שלי, לא שלהם"
"קצת קינאה?"
רוני הנהן. נטע שלחה את ידה מתחת לשמיכה, וגיששה אחרי הזין שלו. היא לחשה "אסור שאבא ידע מכל זה, טוב?" רוני הנהן. נטע ליטפה את הזין שלו מעל המכנסיים, נזכרת כמה קטן הזין שלו ושל אבא שלו. כעבור כמה שניות רוני נאנח וגמר בתחתונים. "תקום ותתקלח, אמא אוהבת אותך הכי" היא נישקה אותו בלחי ויצאה.
בבוקר נטע נכנסה שוב לחדר שלו. כמו בכל יום היא ליטפה אותו להעיר אותו. רוני פתח עיניים והסתכל על אמא שלו. "עדיין עצוב, מתוקי?" נטע הרימה את השמיכה מעליו, והורידה את מכנסי הפיז'מה והתחתונים. הזין הקטן היה זקור. נטע לקחה אותו לידה החמה והתחילה לשפשף, הזין הקטן שלו נעלם כולו ביד שלה. לא נזקקו יותר מכמה שניות והוא גמר לה בתוך היד. "קום תתנקה ותתלבש" נטע יצאה. רוני התלבש, נישק את אמו על הלחי ויצא מהבית. נטע ניסתה לארגן את הבית, ולעשות כביסה, כמו שהיא עושה כל בוקר, אבל ההתרגשות ממה שצופן לה אחר הצהריים, לא נתנו לה לתפקד. היא נכנסה לחדר ואוננה עד שגמרה, מפנטזת על יובל ודודי. היא לא הייתה צריכה לפנטז הרבה זמן. בשעה 13:45 רוני נכנס עם שניהם. שוב ארוחה מוגשת. הפעם דודי הפסיק לאכול באמצע הארוחה ונעמד אחרי נטע. רוני הסתכל בתסכול איך הוא מעסה לה את הגב, בזמן שנטע מנסה לומר לו שזה לא הזמן, ושלא יעשה את זה מול רוני. דודי לא הקשיב. לאט לאט העיסוי התקדם לעבר השדיים האדירים שלה, ודודי החל למעוך וללטף אותם. נטע הורידה את היד למטה והחלה ללטף את התפיחה הענקית במכנסיים של דודי. עכשיו דודי הרים את החולצה של נטע על מנת לפשוט אותה. נטע הרימה ידיים והחולצה ירדה. רוני הופתע לראות שהיא לא לובשת חזיה. דודי הקים את נטע, הוריד את המכנסיים שלה עד הירכיים, סובב אותה עם הפנים לשולחן וחדר אליה מאחור. הכוס שלה היה רטוב מתמיד. יובל לא נשאר מאחור, הוא התפשט, טיפס על השולחן, וכרע על ברכיו מול נטע, הזין האדיר שלו מול הפנים שלה. נטע לקחה אותו לפיה והחלה למצוץ, מניעה את ראשה אחורה וקדימה לקצב הזיון של דודי. נטע החלה לגנוח בקול ואמרה לרוני: "בוא אלי חמודי". רוני התקרב לאמא שלו, היא הניחה יד על התפיחה הקטנה במכנסיים שלו. היא לא הייתה צריכה יותר מזה. רוני גמר באנחה עמוקה.
כל העסק נמשך 5 דקות, עד שדודי אמר: "מתחלפים, אחי?"
שני הנערים התחלפו. נטע חזרה לגנוח. אחרי דקה היא הוציאה את הזין של דודי מהפה, סובבה את פניה לנשיקה אין-סופית עם יובל. דודי כבר הרגיש שיש ליובל פינה חמה מאוד אצלה. הוא לא קינא ביובל. הוא רצה לזיין וקיבל מה שרצה. ליובל תמיד היה קל עם בנות. היו לו פנים יפות וגוף בוגר של אתלט. נטע החזירה את פניה קדימה ולקחה את הזין של דודי לפיה. היא הגבירה את קצב המציצות, והתחילה לאונן לדודי, נעזרת בשתי ידיה. דודי התחיל לגנוח מהנאה. עוד דקה והוא התחיל לפרוק כמויות אדירות הפה של נטע. רוני ראה איך אמא שלו בולעת הכל. יובל לא פיגר אחריו וירה את מטענו בכוס של נטע תוך כדי שנטע צועקת "אני גומרת, כןןןןןןןןןן"
"רוני, תשכב על הרצפה עם הגב למעלה" אמר דודי.
רוני עשה מה שדודי אמר. דודי נטל את ידה של נטע והושיב אותה על הפנים של רוני. תלקק לאמא. תנקה אותה טוב. פעם ראשונה שרוני ראה  כוס כל כך מקרוב. הטעם של אמא שלו, שהיה מעורב עם השפיך של יובל היה מריר מאוד. נטע החלה לגנוח שוב. התמונה הסוריאליסטית הייתה כל מה שהנערים צריכים כדי לחזור לעבודה. הזין שלהם התחיל להזדקר, ונטע סימנה להם עם האצבע להתקרב אליה. היא לקחה זין בכל יד והתחילה לאונן להם. רוני הרגיש איך הכוס שלה נרטב יותר ויותר. נטע לא יכלה שלא לשים לב שהזין הקטן של רוני חזר לעמוד. כבדרך אגב, היא הכניסה את הזין של דודי לפה, ובידה הפנויה היא ליטפה את הזין של רוני מעל המכנס. רוני לא היה צריך יותר מהליטוף הקטן הזה, הוא נאנח וגמר שוב. נטע הוציאה את הזין של דודי מהפה ואמרה לרוני: "אתה תהיה בדיוק כמו אבא שלך". הזין של דודי כבר היה מוכן. נטע כיוונה אותו אל אחוריה, הוא החל להכניס את הזין לכוס הרטוב שלה. "אל תפסיק ללקק לה" הוא הורה לרוני. יובל ירד על הברכיים, הזין שלו ביד של נטע והיא מאוננת לו בקצב מהיר. הוא התקרב עם הראש אליה ונטע קיבלה את השפתיים שלו בשקיקה. כל זמן הזיון נטע התנשקה עם יובל בחום, עד שדודי נאנק וגמר בכוס שלה. הוא יצא ורוני קיבל מקלחת של שפיך, נדהם מהכמות שחודרת לו לפה. נטע קמה מעל רוני, השכיבה את יובל על הגב, ושיפדה את עצמה על הזין שלו. רוני מעולם לא שמע אותה כל כך מרוגשת. היא עלתה בתנועה ארוכה, ואחר כך ירדה חזק, מכניסה את הזין כולו עמוק פנימה. היא החלה למלמל: "כן, זיין אותי חזק, תתקע אותי, כן, אני גומרת, אל תפסיק, זיין את אמא של רוני, כןןןן, כןןןן, כןןןןןןןןןןןןןןןןן" בשלב הזה יובל כבר לא יכל להאפק וירה את הל תכולת הביצים שלו לרחם של נטע בשישה מטחים. נטע נשארה מעליו. מנשקת אותו נשיקות חמות ורטובות. "נראה לי שאפשר להמשיך לאכול" היא אמרה.
בערב, נטע נכנסה לחדר של רוני לומר לילה טוב. יובל ודודי ישנו היום אצל רוני בחדר אורחים. שלומי כבר היה בבית, ממתין לנטע בחדר. נטע נתנה לרוני נשיקה ושאלה: "רוצה שאמא תפנק אותך?"

"כן. אבל למה אותם את מפנקת בצורות אחרות?"
"כי אתה הבן שלי. אתה לא יכול לזיין את אמא". נטע הכניסה את היד מתחת לשמיכה, וליטפה את הזין של רוני מעל המכנסיים. רוני התנשף וגמר. "אולי בפעם הבאה תפנקי אותי עם הפה?"
"אולי, אם תהיה ילד טוב"
"אמא, אל תעשי כלום עם דודי ויובל הלילה, טוב?"
"ברור חמודי. אל תדאג".
נטע נישקה את רוני על הלחי ויצאה. היא נכנסה לחדר שלה וראתה את שלומי ערום על המיטה. היא חייכה בחביבות. "אז בגלל זה חזרת מוקדם היום…" הזין הקטן של שלומי היה זקור. נטע טיפסה על שלומי, והחדירה את הזין לתוכה. כבר חודש שלם ששלומי לא זיין אותה, והוא גמר בתוך 30 שניות. נטע אמרה: "כל כך כיף לי איתך. כמה חיכיתי לזה" וירדה מעל הזין של שלומי. היא ניגבה את המקום והסתובבה. מהר מאוד נשמעו הנחירות של שלומי בבית.
נטע לא הייתה צריכה לחכות הרבה. דודי ויובל נכנסו לחדר שלהם בשקט, ונטע הרגישה רטיבות אדירה שוטפת אותה למטה כשראתה שני זרגים זקורים מעל הראש שלה. שניהם לקחו אותה, כל אחד ביד אחת, ויצאו. הם הלכו לאורך המסדרון, עוצרים רק כדי שיובל ינשק את נטע.
רוני התעורר מתנועה על המיטה שלו. הדבר הראשון שהוא ראה זה הכוס הפעור של אמא שלו מעל הראש שלו. נטע החזיקה זין בכל יד ואוננה לנערים במרץ. היא קמה מעל רוני, משכה אותו ביד, השכיבה אותו על הרצפה והתישבה לו על הפרצוף. "מי ראשון?"
דודי כרע אחרי נטע, מכניס את הכלי האדיר שלו לתוכה, נטע נאנחה בשקט, ומשכה את יובל אליה לנשיקה ארוכה ארוכה, לא מפסיקה לרגע לענג אותו עם היד שלה."אמא, אני לא אוהב להיות ככה למטה" אמר רוני. "לא נורא מתוק, אלו אורחים שלנו. אתה תתרגל". דודי התחיל לזיין את נטע, מכניס את הזין עד הביצים, ומוציא אותו בתנועות ארוכות. יובל המשיך להתנשק עם נטע. עכשיו נטע שלפה את עצמה מדודי, השכיבה אותו על הרצפה ליד רוני, והחלה לדהור עליו. הזין הקטן של רוני היה זקור מאוד. "אמא, גם לי מגיע יחס"
"תעשה ביד מתוק שלי, תיכך אמא תתפנה אל הילד האהוב שלה" רוני לא נצרך לעשות ביד, הוא התבונן באמא שלו דוהרת על דודי ומתנשקת עם יובל וגמר על הבטן. נטע פנתה אל יובל: "תסתובב". יובל הסתובב, מפנה את התחת שלו אל נטע. נטע המשיכה לדהור על דודי, והתחילה ללקק את חור התחת של יובל. רוני הסתכל על כל זה בחוסר אמון. התמונה הזו ריגשה יותר מידי את דודי. הוא הזיז מעליו את נטע, התקרב לרוני, דחף את הזין הענק שלו לפה של רוני וגמר, משתדל לא לגנוח בקול רם. רוני התחיל להשתעל, כשנטע משתיקה אותו: "יותר בשקט מתוקי. שאבא לא יקום" רוני בלע חלק מהשפיך וירק את השאר. "אמא, תגידי להם לא לעשות לי ככה"
"בסדר חמוד, הם ישתדלו"
נטע השכיבה את יובל על הגב, התחילה לדהור עליו בלי להפסיק להתנשק איתו. פעמיים היא מילמלה: "אני גומרת" ויובל המשיך לטחון אותה. "מתוק שלי, איך השתפרת בכמה ימים. נהיית פר הרבעה" היא אמרה ליובל, וחזרה לנשק אותו. יובל החל לגנוח בשקט, לבסוף הוא הרים את האגן שלו, תקע את כל הזין הענק ברחם של נטע וגמר בכמה מטחים. נטע לא הוציאה את הזין שלו ממנה. נשארה לשבת עליו, מתנשקת איתו ברוך.
"נראה לי שכדאי שאני אחזור לחדר. בעלי יכול לקום" נטע קמה, לקחה את הזין של יובל וניקתה אותו. "זה בשביל שאני אישן עם הטעם שלך, מתוק שלי". ויצאה מהחדר.

Loading

15 מחשבות על “אמא נאורה – חלק 2”

  1. שנטע האמא תהפוך את רוני הבן שלה לכלב שלהם בבית ילקק את תחת של אמא וינקה הכל את כל שפיך שיורד מהכוס שלה ישר לפה של בן שלה והחברים צוחקים ומשפילים את רוני כמה קטן הבולבול שלו כמו ילד בן 7

    הגב
  2. שיהפכו את רוני הבן שלה לשפחה שלהם, וילקק את אמא שלו בתחת בכוס אחרי שהם גומרים והכל נוזל בפה שלו והפנים והם צוחקים עלין ועל קטן שיש לו

    הגב
  3. אויי כן אני כל כך רטובה מהסיפור הזה מדמיינת את בן ככה סוחט אותי ועושה בי מעשים כל יום

    הגב
  4. דחוף חלק 3 ועוד ואו שהבן ידרוש מאמא גם זיון ומציצות ואנאלי שיסחט אותה אחרת יספר לאבא הכלל על חברים שלו שמזיינים אותה כל יום

    הגב
  5. כןן ככה אני אוהב הלוואי אמא שלי גם הייתה עושה לי ביד איך עומד לי הזין ואני מאונן

    הגב
  6. אויי כןן ככה אני אוהבת תמשיך עוד עם אמא והבן והחברים מחכה לפרק הבא

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן