קמפינג משפחתי – חלק שלישי

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

החלק הראשון
החלק השני

…הוא תפס לה בשיער ואמר "תפתחי את הפה, זונה".

"או ש?"

"או שתצטערי על זה, יא שרמוטה חצופה", והעיף לה סטירה.

"באמת?", זה רק חירמן אותה יותר.

קובי משך לאישתו בשיער עוד יותר חזק עכשיו, בדיוק עד לנקודה שבה התחיל לכאוב, מאיים עליה.

הפה של תמר נפתח, וקובי השתמש ביד השניה בשביל להכניס את הזין שלו בין השפתיים שלה. הוא דחף בכוח את הזין שלו פנימה. כשהוא היה עמוק בפנים, תמר סגרה את הפה, וקובי נשען עוד יותר קדימה והתחיל לזיין לה את הפרצוף.

תמר תפסה לו ברגליים, והחזיקה בהם בזמן שהפה שלה מתמלא שוב ושוב בזין של בעלה. היא נהנתה מכל רגע, מלקקת ומוצצת. הוא פמפם חזק והלחץ של הזין שלו על הגרון שלה גרם לה כמעט להחנק. הוא יצא החוצה לרגע ונתן לה להחזיר לעצמה את הנשימה, ואז מייד דחף את הזין שלו חזרה פנימה עד שהיא כמעט נחנקה שוב.

בפעם השלישית הוא שוב משך את הזין שלו, שהיה מלא ברוק שלה שהוא מרח לה עכשיו על הלחי. הוא המשיך עוד קצת לזיין לה את הפרצוף, ואז הוריד לה את החולצה יחד עם החזייה, משחרר את הציצי הגדול שלה לאוויר, ונותן לה שלוש סטירות על השד הימני. מייד אחר כך הוא הוריד לה את המכנסיים והתחתונים בפראות, ופיסק לה את הרגליים, הכניס שתי אצבעות לכוס שלה ואמר "עכשיו תורך".

היא לא התנגדה כמובן, פיסקה את הרגליים ונתנה לקובי להכנס ביניהן. קובי הוציא את האצבעות שלו, קירב את הפרצוף והשתהה לרגע, מביט בהערצה בכוס השעיר של אשתו מקרוב. היא העדיפה חלק אבל הוא אהב טבעי ופקד עליה לא לגלח. הוא העביר אצבע בין השפתיים החיצוניות כמה פעמים, מה שגרר אנחות עונג כבדות מצד תמר. היא התענגה גם על המגע עצמו וגם על מה שדמיינה שהולך לקרות בשעה הקרובה.

היא נעזרה בידיה כדי לפסק את הרגליים שלה עד הסוף בשבילו, ואז נרגעה ונתנה לתחושות של מגע הלשון שלו בתוכה להשתלט על כל גופה. הוא מצץ לה את הדגדגן, ליקק אותו במעגלים, נשך אותו קלות ומשך, ואז שוב מצץ, הכניס 4 אצבעות לכוס שלה ופמפם בכל הכוח. באותו רגע הוא תפס לה את שתי הרגליים ומשך אותה למעלה לתנוחת נר. רק הראש והעורף שלה נגעו עכשיו במזרון ושאר הגוף היה באוויר, כשהוא תומכת בעצמה עם שתי ידיים בגב. רגליה היו מפוסקות וקובי עמד על ברכיו, תפס אותה ברגליים וטרף לה את הכוס.

תמר היתה אישה קולנית והיא לא חסכה בגניחות, שלא לומר צרחות. קובי שחרר לה את הרגליים וגופה צנח שוב למזרון. היא לשה לעצמה את השדיים ולחצה את הכוס שלה עוד יותר על פיו, עד שכבר לא יכלה להחזיק יותר וגמרה בצעקה ופיצוץ שגרם לכל הגוף שלה לרטוט ולהמתח במשך דקה ארוכה.

"וואי, גמרת אותי קובי, זה היה מדהים", היא אמרה שאחרי שהצליחה להחזיר לעצמה את הנשימה.

"גמרתי אותך אבל לא גמרתי איתך, יא חתיכת סמטרוט רצפה, גרגיר אבק שווה יותר ממך", אמר ועלה, והתחיל ללקק אותה בבטן, למצוץ לה את הפטמות, לנשוך, ולהכות אותה בפנים עם הזין העומד שלו. אחר כך הוא נישק אותה בעדינות בצוואר, ואז מייד מצץ לה את העור עד כדי כאב. היא השמיעה צעקה. לבסוף הוא עלה ונישק אותה בשפתיים, והיא פתחה את הפה ונתנה ללשונות שלהם לרקוד ביחד באופן מוכר ומלא תשוקה, רגליה עוטפות את מותניו ולוחצות אותו אל גופה.

"זה אומר שאתה הולך לטחון אותי עכשיו דק דק?", היא שאלה.

"איך ידעת, יא כלבה?", אמר ואחז לה חזק בלסת.

"ומה אם הספיק לי? אתה יודע, אני כבר גמרתי. אולי אני פשוט אשב בחוץ בעירום עם כוס יין ואקרא ספר".

הוא סטר לה שוב בלחי, "את אישה חוצפנית, את יודעת?", הוא תפס לה חזק בשיער, "קומי ותעמדי על ארבע, נראה שהגיע הזמן לקחת אותך לטיול, אפילו שאת כלבה רעה".

הוא נעמד ומשך לה בשיער, והיא התחילה ללכת על ארבע, כשהוא מוביל אותה בשיער אל מחוץ לאוהל.

"את אוהבת שמתייחסים אלייך כמו האפס שאת, הא?", אמר ונתן לה סטירה מצלצלת בתחת, אחת בכל צד. התחת שלה מייד נהיה אדום.

"כן, בעל, זה מה שאני אוהבת"

"אז זה מה שתקבלי", הוא החטיף לה עוד סטירה, והכניס לה אצבע לכוס, סובב אותה בפנים והוציא, מה שגרם לה לגנוח מעונג.

תמר הלכה על ארבע, כשקובי מושך אותה בשיער, והיא אחריו, ערומה בשמש של אחר הצהריים. הוא הוביל אותה עד למקום בו היה מונח גזע עץ על האדמה.

"תשתיני כמו הכלבה שאת"

"מה הכוונה?"

"תרימי רגל ותשתיני על הגזע"

"כן, בעל", היא הופתעה מהציווי אבל צייתה.

היא התמקמה במקביל לגזע, הרימה רגל והשתינה על הגזע כמו כלבה. בגלל שהיא לא היתה מיומנת, אז קצת מהשתינה נזלה על הרגל. אחר כך הוא הכריח אותה לרכן על הגזע ככה שידיה היו מונחות בצידו השני, והבטן והחזה שלה היו מונחים על הגזע עצמו. הוא התמקם מאחוריה, הכניס 3 אצבעות לכוס שלה והרטיב אותן, ואז הוציא, הרטיב לעצמו את הזין עם המיץ כוס שלה, והכניס אצבע אחת לתחת שלה כדי להרטיב לה את החור.

"אני הולך לפתוח לך ת'תחת השמן שלך". הוא כיוון את הזין שלו לחור תחת שלה והחדיר לאט. היא נאנקה בכאב קל, והוא החדיר עוד יותר, הוציא קצת, והחדיר שוב עד הסוף, נשאר ככה כמה שניות.

"כן, זה טוב", תמר עודדה אותו, והוא התחיל לזיין אותה.

"כן, אני אוהבת שאתה פותח לי את התחת", היא אמרה והשמיעה קולות של נביחה.

קובי פמפם אותה, ומידי פעם הפליק לה בתחת עד שהוא נהיה שוב אדום.

"תזיין אותי חזק, קובי, אתה יודע שאני מתה על זה כשאתה קורע לי ת'תחת", קובי זיין חזק ומהר, ותפס לה עכשיו שוב בשיער.

"כלבה רעה, זה מה שאת", קובי הוציא את הזין מהתחת שלה, ועכשיו הכניס אגרוף שלם לכוס שלה ועשה פיסטינג.

"איזה כוס גדול יש לך", אמר תוך כדי שהוא מסובב את האגרוף בפנים, מכניס ומוציא, "זה מכל הגברים שעברו עלייך, הא?", תמר נאנקה מהכאב המענג.

הוא הוציא את האגרוף, והכניס את הזין שהחליק בקלות.

"כן, עוד, קובי, תן בי, חזק יותר", היא התנשפה, ושניהם נהנו לשמוע את הלמות גופו על גופה.

קובי תפס לה עכשיו את הישבן בשתי ידיו ופמפם בקצב, מתקרב לשיא יותר ויותר. כשהוא הרגיש שהוא עומד להתפוצץ הוא העביר את הזין שלו שוב לתחת שלה וגמר לה בפנים.

"אלוהים, כמה שאני אוהב אותך, תמר", הוא אמר לה אחרי שהוא יצא ממנה, והיא התיישבה על הגזע, נוטפת זיעה ושפיך.

"וואו, זה היה מדהים, קובי", היא קמה והם התנשקו, החזה שלה נמעך על שלו, והוא ליטף את שיערה.

"את בסדר? כואב לך?", הוא דאג לה עכשיו.

"הכל טוב. טוב לי ממש", היא אמרה למרות שבאמת כאב לה התחת, ואז נשקה לו שוב ונכנסה חזרה לאוהל להתנקות.

"כמה זמן יש לנו עד שהם יחזרו?", קובי שמע אותה מתוך האוהל.

"חצי שעה, משהו כזה".

"מעולה", היא יצאה ערומה מהאוהל, אז יש לנו זמן לטבילה באגם.

קובי הסתכל עליה הולכת לכיוון המזח, שותה במבטו את קימורי הגוף העירום שלה. היא לא היתה רזונת, אבל היא בהחלט הצליחה לשמור על גזרה, והציצי שלה לא היה נפול כי היא מעולם לא הניקה את מעין. הוא החל לרוץ לכיוונה, הפליק לה בטוסיק ועקף אותה, רץ לאגם בצעקת "ווווווהוווווו!". תמר צחקה וקפצה למים מייד אחריו.

הם שחו ביחד כמה דקות, מפלרטטים ונוגעים אחד בשני תוך כדי, נהנים מהמים הקרירים ומהעירום שלהם. קובי שלח יד לכוס שלה, והיא בתגובה שלה יד לזין שלו, "המממ… זה מרגיש כאילו כבר אתה חוזר לעצמך… נראה שהטבע עושה לך טוב", תמר אמרה כשהרגישה שהזין שלו כבר שוב קשה, "אני חושבת שאנחנו צריכים לצאת החוצה קצת שאני אוכל לפנק אותך".

"אה, באמת?"

"באמת באמת"

"ואם אני לא רוצה?"

"אז ההפסד יהיה כולו שלך, לא?", קובי צחק. לא משנה כמה פעמים הם שיחקו את המשחק, זה אף פעם לא עבד שקובי שיחק אותה מסרב לתמר.

"לא לא, אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד. חס וחלילה!", היא צחקה ממנו, והוא מייד יצא מהמים וטיפס אל המזח. תמר יצאה אחריו ואמרה לו לשכב על רצפת העץ של המזח ולהרגע. היא הסתכלה עליו נשכב, מתמקדת בעיקר בזין הזקוף שלו שנח לו על הבטן. היא התיישבה על הברכיים והידיים לצידו והחלה למצוץ לו בלי ידיים. היא העמידה לו את הזין והכניסה אותו עמוק לפיה, עולה ויורדת, מוצצת מלקקת, ולא נוגעת בו עם היד. הוא תפס לה בציצי בזמן שהיא מוצצת לו, מלקקת, יורדת עד למטה ומכניסה גם את הביצים לפה ומוצצת אותם.

היא שינתה תנוחה, התיישבה עליו והשתמשה ביד שלה רק כדי לכוון את הזין שלו לכוס שלה, ואז ירדה למטה כדי להכניס את כולו. קובי חפן לה את שתי השדיים בזמן שהיא רכבה עליו, בהתחלה לאט, ואחר כך יותר ויותר מהר. הוא תפס לה את הפטמות, ליקק אותן, נשך אותן, ואז עזב ונהנה לראות את הציצי שלה קופץ איתה. היא שיחקה עם הזין שלו בכוס שלה, מכתיבה את הקצב, משתמשת בו לטובת העונג שלה. היא השתמשה באצבעות שלה כדי לגרות לעצמה את הדגדגן, והמשיכה לרכב עליו כמו בוקרת מנוסה, גונחת, מתקרבת לאורגזמה.

קובי הסתכל עליה משתמשת בו לצרכיה, מענגת את עצמה בעיניים עצומות, עולה ויורדת, מרקידה את הזין שלו בתוכה.

"הו פאקקקק!", היא עצמה עיניים וצעקה, כל גופה רעד בהתכווציות בזמן שהיא גמרה. קובי הרגיש את הכוס שלה מתכווץ לו על הזין, ומצץ לה את הפטמות כדי להגביר את התחושה.

כשהאורגזמה חלפה היא קמה ממנו, וחזרה לכרוע לצידו. שוב היא לקחה את הזין שלו והכניסה לפה שלה כמה שיותר עמוק. זה לא לקח הרבה זמן. היא המשיכה כשהיא זיהתה שהוא עומד לגמור. היא הרי הכירה אותו כל כך טוב. היא מצצה לו את הראש של הזין, והוא עצם את העיניים, גמר, מציף לה את הפה בשפיך שלו, ומחזיק לה את הראש לוודא שהיא בולעת.

"את מדהימה", הוא אמר לה, מביט בה יושבת על הברכיים לצידו.

"ברור שאני מדהימה", היא צחקה, "אבל נראה לי שכדאי שנתלבש לפני ששי ומעייני חוזרים. לא בא לי להביך אותם".

"כן, לא כדאי".

היא נעמדה מעליו, נתנה לו יד ועזרה לו לקום, והם הלכו מחובקים לאוהל והתלבשו. קובי לבש רק מכנסיים, ותמר שמה על עצמה גופיה לבנה ושרוואל כתום. היא לא טרחה ללבוש חזיה ותחתונים. קובי גלגל להם ג'וינט והם יצאו לעשן, השתפזו בשמש וחיכו לשי ומעין שיחזרו.

שי ומעין חזרו למחנה ומצאו את קובי ותמר על הכסאות ים שלהם, מעושנים ומחויכים. בין שני האוהלים כבר היו מסודרים כמה עצים שישמשו אותם למדורה יותר מאוחר.

שי לקח שתי בירות מהצידנית, נתן למעין, והם הצטרפו וישבו איתם, דיברו, צחקו, והעבירו את אחר הצהריים בכיף. בשלב מסויים קובי הלך להשתין, ותמר נכנסה להביא משהו מהאוהל.

"נראה לי שתאלץ לזיין אותי הלילה", מעין לחשה לשי וליטפה לעצמה את הכוס מעל תחתון הביקיני.

"וואלה?", הוא שאל, קצת מופתע, הוא חשב שהם סיימו להיום, וחיכה שאחיו או גיסתו יחזרו.

"וואלה", היא חייכה, והלכה להביא את הקססה בזמן שקובי חזר, מסדר לעצמו את הזין במכנס.

"בחייך אבא, אתה יכול לא להתעסק איתו ככה בציבור?", היא אמרה כשחלפה על פניו. קובי רק צחק במבוכה, לקח לעצמו בירה והתיישב, וגם תמר בדיוק חזרה.

"אתה יודע, גם לי בא שתיקח אותי מחר בקיאק", תמר אמרה לשי.

"בכיף", הוא אמר ושם לב שמעין מסתכלת עליו כאילו הוא הרגע בגד בה.

בלילה שי שכב באוהל שלו, הזין שלו עמד כשהוא חשב על כל כמה שקרה היום בקיאק עם אחיינית שלו. זה היה מסוג הדברים שהוא לא העז לחלום עליהם, וגם עכשיו היה קשה לו להאמין שזה אשכרה קרה. הוא גם חשב על זה שמעין אמרה שהוא יאלץ לזיין אותה הלילה, מה שקצת הקשה עליו להרדם. הוא התחיל לאונן ולפנטז, מדמיין איך הוא מחדיר את הזין שלו לכוס הצר שלה.

בשלב מסויים הוא כבר הבין שכנראה זה לא יקרה הלילה, ועצם עיניים, מקווה להרדם סופסוף, כשבדיוק הוא שמע את האוהל שלו נפתח. הוא התהפך וראה שמעין נכנסת לאוהל, לובשת תחתונים ורודות וטי שירט אדום צמוד. היה ברור שהיא לא לובשת חזיה כי היה אפשר להבחין בפטמות הזקורות שלה ובצורה המדוייקת של השדיים שלה מבעד לחולצה.

"מקווה שלא חיכית יותר מידי"

"האמת שכבר כמעט ויתרתי ובדיוק התכוונתי ללכת לישון, אבל זה בסדר, אני לא כועס"

"גם הוא לא נראה כועס", היא התיישבה על ידו והושיטה יד מלטפת לזין שלו, שמייד הזדקר, "רציתי להיות בטוחה שאמא ואבא ישנים לפני שאתה מזיין אותי".

"הגיוני, למרות שהאוהל הזה דיי קטן וצפוף"

"אני בטוחה שנסתדר", מעין הרגיעה אותו ונשכבה עליו, מצמידה את השדיים שלה לחזה החשוף שלו, ומרגישה את הזין שלו נמחץ על התחתונים שלה. היא פתחה את פיה ונישקה את דוד שלה בתשוקה.

"כן, נראה לי שאת צודקת. נראה לי שנסתדר", הוא נישק אותה בחזרה והניח את ידיו על לחיה. הוא משך את חולצתה מעליה, שחרר את השדיים הנפלאים שלה לחופשי, ומייד שלח את ידיו להרגיש אותם, מלטף וממשש, והם התנשקו שוב.

שי שלח שתי ידיים לצידי התחתונים שלה והחל להוריד לה אותם, והיא הרימה מעט את האגן כדי לאפשר לו, ובתורה הורידה מעליו את הבוקסר שלו.

"את יודעת, אני רוצה להחזיר לך על היום בבוקר ולרדת לך, אבל זה יהיה קצת קשה באוהל הקטן הזה"

"אז יאללה, בוא נצא!", היא הסתובבה וזחלה החוצה על ארבע, ולא נותר לו אלא להביט בטוסיק ובשפתי הכוס שלה יוצאים מהאוהל ולצאת אחריה.

"השתגעת? הם ישמעו אותנו, ומה אם הם יצאו?", לחש לה.

"אל תדאג, ההורים שלי ישנים כמו 2 חמורים. סמי טריילר יעבור פה והם לא יתעוררו", היא אמרה בעודה יושבת על המחצלת עם רגליים פתוחות.

"את משוגעת", הוא עמד מעליה.

"אני תכף באמת אשתגע… נו, בוא כבר, כמה היא יכולה לחכות?" אמרה ופתחה את הכוס שלה עם שתי ידיה.

שי נשכב בין רגליה, פתח את פיו, והעביר את לשונו מלמטה למעלה בין שפתי הכוס שלה. אחר כך החל לנשק את ירכיה הפנימיים, וללקק אותם, תוך כדי מושיט יד וחופן את שדה השמאלי, ואז חזר לכוס שלה.

"תסתובב, אני רוצה גם לטעום שוב את הזין שלך", אמרה לו אחרי כמה דקות של עונג.

שי התמקם מעליה לתנוחת 69, המשיך ללקק לה והיא הכניסה את הזין שלו לפה שלה.

"הו, פאק, זה טוב, אני לא יכולה", היא הוציאה את הזין שלו מהפה ואמרה, "תמשיך, כן, שם, עוד, אההה, אני גומרת… אני גומרת…" היא סגרה את ירכיה על פניו, וכל גופה התכווץ.

בשניה שיכלה שוב לדבר אמרה, "אני לא מאמינה שהגמרת אותי כל כך מהר.אני רוצה שעכשיו תזיין אותי, אני רוצה להרגיש אותך בתוכי"

שי הסתבובב, והיא כוונה את הזין שלו לתוכה. הוא פמפם אותה כמה דקות במיסיונרית, והיא העלתה את רגליה מעל כתפיו, אוחזת בידיו.

"רגע! עצור! אני חושבת ששמעתי משהו", היא עצרה אותו, והוא עצר בתוכה, "מה זה היה?", היא הסתכלה לעבר האוהל של ההורים שלה אבל שום דבר לא זז שם, "פאק, בדיוק עמדתי לגמור שוב. טוב, תמשיך", והוא חזר לטחון אותה. הוא לא האמין שהוא עושה את אחיינית שלו, אבל הוא לא יכל להפסיק. זה היה אחד הזיונים הטובים ביותר שהיו לו בחיים.

"כן, חזק, חזק, זה מרגיש כל כך טוב, דוד שי", היא החזיקה לו בתחת ודחפה אותו עוד יותר עמוק עם כל דחיפה שלו, "תן בי, שי, תן בי", היא אמרה ונישקה אותו.

באותו רגע היא עצרה אותו ואמרה, "רגע.. יש לי שאלה קצת מביכה.."

"נו, תשאלי", אמר כשהוא בתוכה.

"אתה תכעס אם אני אקרא לך אבא?"

"מה? לא יודע… ז'תומרת.. מה שעושה לך טוב.. נראה לי..", שי היה מבולבל מהשאלה שלה אבל רק רצה להמשיך לזיין אותה. הוא המשיך, והיא אמרה בשקט "כן, אבא, כן, עוד אבא'לה, תעשה אותי חזק, חזק, אבא, אני אוהבת אותך!"

כשהיא הרגישה את הנשימות שלו הולכות ונעשות מהירות יותר, היא הניחה שהוא עומד לגמור, אז היא שלחה את ידה לדגדגן שלה והחלה לשפשף. היא רצתה לגמור ביחד איתו. שי גנח ודחף, נתן עבודה, ואז בתזמון מושלם, בדיוק כשמעין עמדה לגמור, הוא שחרר את השפיך שלו בתוך הכוס החם והמתכווץ שלה, והרגיש איך גם היא גומרת איתו.

"וואו, מעין. בחיים לא היה לי זיון כזה, וזה כל כך דפוק שעשינו את זה", הוא אמר לה אחרי שהם סיימו להתנשף והוא שכב לצידה על המחצלת. הכוס שלה דלף מהשפיך שלו על הירכיים שלה, אבל לא היה לה איכפת.

"וואו, כן, זיון של הלייף, ואל תדאג, אני על גלולות, ואני לא יודעת מה נכנס בי כשרציתי לקרוא לך אבא אז אל תשאל.. ", היא התרוממה אליו וחייכה, ונישקה אותה בתשוקה, "נראה לי שכדאי שאני אחזור לאוהל שלי עכשיו. חבל שאמרת שתיקח את אמא שלי בקיאק מחר. אני אצטרך למצוא לעצמי תעסוקה אחרת"

"מעין, אני בטוח שאני אמצא גם זמן בשבילך", הוא הרגיע אותה.

"חסר לך שלא", היא קמה, רכנה לתוך האוהל שלו לקחת בחזרה את הבגדים שלה והוא הביט בגופה העירום בעוד היא נכנסה חזרה לאוהל שלה, מצמידה את הבגדים לחזה.

בתוך האוהל היא שכבה ערומה וחשבה מה לעזאזל קרה לה שם? מאיפה בא לה הרעיון לדמיין שהוא אבא שלה? היא מעולם לא פנטזה על אבא שלה לפני כן, אז איך פתאום זה הרגיש לה הדבר הכי מחרמן בעולם? אולי חציית הגבול עם שי, שחררה אצלה משהו?

היא נרדמה ערומה עם סימני השאלה הללו בראשה.


שי התעורר ב-5 לפנות בוקר, ברגע שהשמש התחילה לזרוח והציפורים התחילו לצייץ. בחוץ היה עדיין די חשוך, והוא היה חייב להשתין. הוא יצא מהאוהל, וראה שהכל שקט בחוץ וכולם עדיין ישנים. הוא התרחק כמה צעדים מהמחנה לעבר סבך של צמחייה, הוציא את הזין ואז הוא שם לב לתמר, כמה מטרים מלפניו, כורעת ומשתינה. הוא עשה את עצמו כאילו לא שם לב אליה, והתחיל להשתין. בדיוק אז תמר התרוממה, והוא נהנה מהמראה של הכוס שלה, כי התחתונים שלה היו עדיין מופשלים. היא התכופפה להרים אותם, ורק כשהזדקפה, שמה לב לשי.


המשך יבוא
אשמח לציון ולתגובות, אם אהבתם ואם לא

Loading

8 מחשבות על “קמפינג משפחתי – חלק שלישי”

  1. מטורף כמה שילובים יכולים להיות פה בהמשך… מחכה לפרקים הבאים!

    הגב
  2. תודה לכולם!
    אהבתם? תנו ציון וספרו לחברים
    לא אהבתם? תנו ציון וספרו מה לא אהבתם

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן