קמפינג משפחתי – חלק שני

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט

מומלץ להתחיל בחלק הראשון

שי התחיל לחשוב שהוא מצליח להשאר רגוע בדיוק כשמעיין התיישבה, לקחה קצת קרם הגנה והחלה למרוח אותו על עצמה. היא התחילה מעל החזה ולאט לאט ירדה ומרחה לעצמה את הציצים, משתמשת בשתי הידיים. שי בהה בידיים שלה שמעסות לה את החזה, מועכות אותו קצת, ושם לב שהפטמות כבר היו לגמרי זקופות אחרי שהיא צבטה אותן לעצמה עם הקרם הגנה.

"וואי, אני כל כך אוהבת להשתזף בשמש", היא אמרה בעודה מסיימת למרוח לעצמה את החזה, ועברה לבטן, ומשם לרגליים, מקדישה תשומת לב לכל רגל בנפרד.

"אה.. מה?" שי מלמל, מסיט את מבטו לפנים שלה, ונזכר להמשיך להזיז את המשוטים. מעין צחקה.

"מה שי? מתחיל להיות לך קצת לא נוח?", שאלה כשהסתכלה על המפשעה שלו וראתה בליטה במכנסיים בגודל שכבר לא השאיר ספק.

"טוב, מעין, את יודעת, אני לא ממש יכול לשלוט מה קורה שם כשאת עושה ככה מול העיניים שלי, אפילו שאנחנו קרובי משפחה".

"שמתי לב…", מעין אמרה וחייכה, מביטה עכשיו במפשעה שלו באופן מופגן.

"נו באמת מעין!", שי אמר, מודע לגמרי למצב הזין הזקוף שלו, "אני צריך לעשן משהו", הוא הדליק את הג'וינט בתקווה שזה ירגיע אותו.

"תגיד שי, יצא לך לגמור כאן בקיאק?"

"מה?", שי לא היה בטוח שהבין מה ששמע.

"גמרת פה פעם? אתה יודע, מזיון או אולי סתם הבאת פה ביד?"

"ברור שלא", שי ענה לה, מנסה להתרכז חזרה בכיוון המשוטים.

"הייתי בטוחה שבטח הבאת לפה איזו שרמוטה לאגם, ועשית אותה על הקיאק", מעין אמרה, כשהידיים שלה היו מונחות על רגליה, וכמעט בלי לשים לב זזו לכיוון הכוס שלה. הוא העביר לה את הג'וינט והיא לקחה שכטה.

"לא, אני בדרך כלל יוצא מהקיאק בשביל זה. לא כל כך נוח לזיין פה, או "לעשות פה" מישהי, כמו שאת אומרת".

"זה דיבור מלוכלך מידי בשבילך?" היא הקניטה אותו, "בכל אופן, מגניב, אז אולי אני אהיה הראשונה", מעין אמרה, החזירה לו את הג'וינט, וחייכה בזמן שהיד שלה החליקה לבטן ומשם למטה, נכנסת מתחת לתחתון הביקיני, כשהיה אפשר לראות בבירור את האצבעות מונחות להן בחריץ של הכוס שלה.

בשניה זו שי הפסיק לנסות לחתור והניח את המשוטים בצידי הקיאק, מתרכז עכשיו באצבעות של מעין שרוקדות בתוך הביקיני שלה. מעין חייכה והחלה לגנוח קלות, בעודה מזיזה את אצבעותה בין שפתי הכוס שלה, מלטפת לעצמה את הדגדגן.

"מעין, נראה לי שאני אאלץ לבקש ממך להפסיק", שי אמר, מנסה להיות המבוגר האחראי, אבל המבט שלו לא הצליח לזוז ממה שקרה באותם רגעים מתחת לביקיני של מעין. הג'וינט נגמר והוא כיבה אותו.

"לא, סורי, אני כבר חרמנית מידי, דוד שי, אני צריכה לגמור, אני חייבת לגמור עכשיו"

"את לא חייבת כלום. בבקשה מעין, אני מבקש ממך להפסיק. אני צריך שתפסיקי".

"אתה צריך? לא רוצה, אבל צריך…"

"לא אמרתי את זה", הוא הרגיש שהיא עלתה עליו.

"כן, אבל לפעמים אפשר להבין יותר מהדברים שלא אומרים, מאשר מהדברים שכן אומרים", מעין ענתה לו, "אני מרגישה שאלה כרגע רק מהווים מכשול", היא אמרה ולתדהמתו של שי הושיטה את שתי ידיה לצידי התחתון שלה, הרימה את הטוסיק, והורידה אותו במורד רגליה, נזהרת לא לטלטל את הקיאק, עד שהיא התיישבה חזרה ערומה לגמרי.

שי ידע שאסור לו להסתכל אבל לא כל יום בחורה כוסית כזו התפשטה מולו בקיאק. הוא שם לב שבעוד שבחזה לא היו למעין פסי שיזוף, במפשעה היה פס דק איפה שהביקיני שלה מונח. הוא גם שם לב שהיא סידרה לעצמה את שיער הערווה, והשאירה לעצמה פלומה קטנה ובהירה מעל השפתיים. בדיוק כמו שהוא אהב. לא חלקה לגמרי.

מעין הביטה בדודה האהוב שהביט בגופה העירום וחייכה. היא הבינה מהמבט שלו שעכשיו כבר אין סיכוי שהוא יעצור אותה, והחזירה את אצבעותיה לשחק בין שפתי הכוס שלה, בעודה מוציאה רגל אחת מחוץ לקיאק, טובלת אותה במים על מנת להגדיל את הפיסוק בין רגליה.

"אני הולכת להיות הבן אדם הראשון שגומר בקיאק שלך, דוד שי, כבוד", אמרה לו והמשיכה להזיז את אצבעותיה למעלה ולמטה, מגרה לעצמה את הדגדגן, ומידי פעם עוצרת ועושה לחיצות, ומחדירה לעצמה אצבע פנימה עם היד השניה, בדיוק כמו שהיא היתה רגילה לעשות במיטה שלה בבית, ועל הספה בסלון, ובמקלחת, ומול המחשב צופה בפורנו, ובמשרד כשאף אחד לא היה בסביבה..

שי ישב ובהה, מהופנט, המחשבות שלו מבולבלות לגמרי כל פעם שהוא נזכר שזו אחיינית שלו שמאוננת עכשיו מולו.

"אתה תמיד יכול לנסות לנצח אותי ולהיות אתה הראשון", מעין הציעה, מחייכת ברשעות.

"מה? את רצינית?", עד עכשיו הוא התאפק ממש מלשלוח יש לזין שלו ולהתחיל לשפשף.

"מה נראה לך? אני יושבת פה ערומה ומכניסה לעצמי אצבעות לכוס, יש סיבה שאני לא אהיה רצינית לגבי זה?"

"כנראה שלא"

"אז יאללה, קדימה, זה ברור שאתה מת לאונן עכשיו. בוא נראה אם אתה מצליח לגמור לפניי. תן לי משהו לעבוד איתו! אני רוצה לראות אותך מביא ביד! ואם כבר, אז תוריד גם חולצה שגם לי יהיה על מה להסתכל"

שי לא הגיב מייד. הוא ישב וחשב לעצמו לאיזה סיבוך הוא מכניס את עצמו, ואז מעין הוציאה שתי אצבעות מהכוס שלה ומצצה אותן בפיה, מיישירה אליו מבט לפני שהחזירה אותן לתוך הכוס.

שי נכנע. הוא חשב לעצמו שזו הזדמנות חד פעמית שלא תחזור, והוא לא היה חזק מספיק לסרב לה. הוא פשוט יתמודד עם התוצאות כמו גבר כשהן יגיעו. הוא פשט את חולצתו, ומבטה של מעין ספג בהנאה את הריבועים בבטן והחזה השרירי והשעיר מעט. אחר כך הוא פשט את המכנסיים, ומבטה ירד למטה למה שנחשפה לנגד עיניה.

הזין שלו עכשיו עמד חופשי באוויר, ומעין התחרמנה מהמראה של הזין הגדול והזקוף שלו.

"וואי, איזה יפה… וענק…", מעין החמיאה לו ושי חייך, "אל תתבייש. תתחיל לשפשף בשבילי, דוד שי", בכוונה היא קראה לו ככה. זה חירמן אותה עוד יותר.

שי לא האמין שאחיינית שלו הפכה לכזו בחורה משוחררת מינית, אבל הוא נהנה מהגוף המושלם שלה ומהמראה שלה מאוננת, ומצא שהרצון שלו להצטרף עליה רק גדל. הוא שפך קצת קרם הגנה על ידו, ואז לקח את הזין שלו ביד והתחיל לעבוד עליו, למטה ולמעלה, בקצב גובר.

מעין ושי הביטו זה על זו, הנשימה שלהם לאט לאט נעשתה יותר כבדה, והגניחות יותר קולניות, כששתיהם צועדים לעבר השיא. שי שם לב כמה מעין היתה רטובה עכשיו, ואיך הנוזלים שלה התחילו לצאת ממנה בעודה עובדת ואצבעותיה רוקדות בין הדגדגן שלה ואל תוך הכוס. גם אצלו יצא טיפה שפיך מחוץ לזין, והוא השתמש בו בשביל להמשיך להביא ביד שוב ושוב מהכיפה ועד הביצים.

מעין התמקדה באגרוף שלו, שעולה ויורד לאורך הזין, ותהתה אם תצליח לגרום לו לאפשר לה לאונן לו. מבטה היה דבוק לזין שלו, והיא רק חיכתה לראות אותו משפריץ.

באותו רגע שי כבר לא יכל יותר, ופלט בקולניות את הזרע שלו שוב ושוב בקשת שנחתה בתחתית הקיאק.

"וואו, זה כל כך מחרמן" מעין אמרה, מגבירה את הקצב שבו החדירה לעצמה את האצבעות למקסימום ואז גמרה בעצמה בצרחה מענגת, ורעד בכל גופה.

שי הביט בה כשגופה רטט, ולאחר מכן כשהיא הזיזה את ידה מהמשפעה שלה, וראה איך הכוס שלה פועם, עדיין מושפע מהאורגזמה שהרגע קרעה את גופה.

אחרי דקה של התנשפויות, שי בא ללבוש בחזרה את המכנסיים.

"לא, אל תתלבש עדיין, אני רוצה להמשיך לראות לך את הזין".

למרות שהמצפון שלו אמר לו אחרת, הוא הקשיב לה, נשאר בעירום, לקח את המשוטים, והחל להשיט שוב את הקיאק.

גם מעין נשארה ערומה מולו, נשענת על מרפקיה, מלטפת לעצמה את הירכיים, השדיים, ומביטה בנוף.

אחרי רבע שעה של שקט, שבה שי המשיך לבהות באחיינית שלו משתזפת, הוא לא הופתע מכך שהתחיל להרגיש שהזין שלו שוב מתחיל לייצר זקפה. הוא כבר הכיר את היכולת שלו לגמור, ואז אחרי כמה דקות להיות כשיר לעוד זיון. הוא ניסה להסיח לעצמו את דעתו, אבל תוך כמה דקות הוא כבר לא הצליח, והמשיך להשיט את הקיאק עם זקפה, עד שמעין שמה לב לכך.

"קיוויתי לראות אותו ככה שוב בקרוב, מוכן לעוד קצת עבודה".

שי הביט בשעון שלו. היו להם בערך עוד 20 דקות עד שהיו צריכים לחזור.

"האמת שבדיוק חשבתי להתלבש. אף פעם לא נשרפתי בזין מהשמש, ולא בא לי לגלות עד כמה כואב זה יכול להיות"

"המממ… לא נראה לי שלהתלבש יהיה הדבר הכי כיפי לעשות עכשיו", מעין התחילה לקום ממצב החצי-שכיבה שלה, "לפחות לא עד שנטפל במצב הקשה שלך, כלומר, שלו… זה יהיה לי ממש עצוב לראות כזו זקפה מבוזבזת".

"לא, זה בסדר, מעין, זאת לא תהיה הזקפה המבוזבזת הראשונה שלי, ובטח גם לא האחרונה, נראה לי שעברנו מספיק גבולות ליום אחד", שי ענה לה, מנסה לא להסחף יותר מידי, וגם לא ידע מה היא עוד מתכננת, למרות שהוא הרגיש גם פחד וגם סקרנות לגלות.

בינתיים מעין כבר התיישבה בקיאק על ברכיה מול שי, התקרבה לזין הזקוף שלו שהצביע לעבר השמיים הכחולים מעליהם. היא הביטה, מלקקת לעצמה את השפתיים בעודה מתלבטת אם להמשיך בתכניות שלה.

שי בתורו בהה בציצים שלה שכרגע פנו לרצפת הקיאק, והתנדדו להם קלות בחינניות. הוא הרגיש שהזין שלו מתמתח עוד יותר, ובלי להרגיש שלח את ידו וחפן את השד הימני שלה.

"כן, אבל כל הזקפות המבוזבזות התרחשו בלעדיי. עכשיו תניח את המשוטים ותן לי לעשות קצת כיף"

"ואם לא?", אמר לה בעודו ממשיך ללוש לה את הציצי.

מעין לא התייחסה, ופשוט תפסה לו את הזין ביד ימין והתחילה לשפשף, "אני צריכה שתניח את המשוטים כדי שאני אוכל למצוץ לך את הזין, דוד שי"

שי הביט ביד שלה עולה ויורדת לאורך הזין שלו, ואז הסתכל על הפנים שלה. היא היתה יפהפיה. היו לה פנים עדינות ורכות, עם עיניים ירוקות ומהפנטות, אף קטן וסולד, וחיוך ממיס. הוא החליט שהוא לא יכול לסגת עכשיו ואחר כך לתהות כל החיים "מה אם…?". הוא הניח את המשוטים ופינה לה את הדרך. מעין בתגובה נשענה קדימה והחלה ללקק לו את הראש של הזין. שי נשען אחורה כדי לאפשר לה גישה נוחה יותר, וראה איך השפתיים הדקות שלה עוברות את הראש של הזין שלו, שנכנס עכשיו עמוק לפה שלה.

מעין עבדה קשה על הזין של דוד שלה, ושי הביט בה, מתענג מהתחושה של הלשון שלה על הזין שלו, עולה, יורדת, מלקקת, מוצצת. היא ליקקה את הראש של הזין שלו בסביבובים, ואז העבירה את הלשון עד לביצים, וליקקה גם אותם, מכניסה גם אותם לפה, ומביאה לו ביד תוך כדי. שי פיסק את רגליו עוד יותר, ותפס לה עכשיו בשני השדיים, בעוד מעין מכניסה את הזין שלו אפילו יותר עמוק, כמעט נחנקת.

מעין הרגישה את הזין הקשה של דוד שלה ביד, ואת העור החלק של הזין בתוך הפה שלה. היא לא הצליחה להכניס את כולו לפה שלה כי זה היה הזין הכי גדול שהיא מצצה עד אותו יום, אבל היא הכניסה כמה שהיא יכלה, עולה ויורדת, משתמשת בלשון שלה כדי לענג אותו איפה שהיא יכלה, בעוד הציצים שלה מתחככים לו ברגליים הלוך ושוב.

שי הביט באחיינית שלו נותנת עבודה, עדיין בשוק ממה שקורה, ובמיוחד מכמה טוב זה הרגיש. למעלה, למטה, הוא ראה כל פעם איך הזין שלו נעלם בתוך הפה שלה, השפתיים שלה רטובות, וראה שהיא גם ממש נהנת מזה, ממש רעבה לזה. הוא הרגיש שהוא מתקרב לשיא, והושיט יד ללטף לה את התחת, בעוד היד שלה מלטפת לו את הביצים, מוחצת אותם קלות בזמן שהיא מוצצת. אז היא החליקה את לשונה במורד הזין ומצצה את אחת הביצים בפיה, מגלגלת אותה בפה. היא הביאה לו ביד והכניסה שוב את הראש של הזין לפה שלה, מוצצת ומלקקת עד ששי התפוצץ וגמר לה בפה, בזמן שהוא מחזיק לה את הראש כדי שלא תזוז עד שהוא מסיים להציף את הפה שלה בשפיך שלו.

"תבלעי", הוא ציווה עליה, והיא הזדקפה ובלעה את הזרע שלו בעונג, מחייכת. זה כל כך חירמן אותו לראות אותן בולעות.

"תודה", היא אמרה, מלטפת לעצמה את השדיים.

"וואו, תבואי כל יום", אמר וחייך, מתנשף, ושם לב שקצת שפיך שלו נוזל לה על הסנטר.


"היי, אישה", קובי קרא לתמר כשהוא ראה ששי כבר נעלם מעבר לטווח ראייה, יחד עם הבת שלו בקיאק.

"מה, בעל?", תמר ענתה מתוך האוהל, שם היא סידרה את המזרונים והמצעים.

"זה", קובי התייצב בפתח האוהל, והוריד את המכנס שלו לברכיים, משחרר את הזין שלו באוויר החם.

"תרגע, קובי", תמר צחקה.

"לא נרגע. שי הרגע לקח את מעייני בקיאק, ויש לי הבטחה שהם לא יחזרו לפחות שעה וחצי", הוא קלט את המבט שלה נדלק כשהיא אמרה "אז מה?"

"אז מה? אני אראה לך אז מה", הוא אמר ודחף אותה למזרון ששכב על רצפת האוהל. הוא מהר הוריד את המכנס לגמרי, והתיישב עליה ככה שהתחת שלו היה על החזה שלה, הברכיים החזיקו את הידיים שלה צמודות לרצפה, והזין שלו נגע לה בסנטר. הוא תפס לה בשיער ואמר "תפתחי את הפה, זונה".

—המשך יבוא—

אשמח לכל פידבק, חיובי או שלילי

Loading

14 מחשבות על “קמפינג משפחתי – חלק שני”

  1. היכן ניתן לקרוא עוד סיפורים שלך? באתר הזה תחת שם אחר? או באתרים אחרים? כתיבה מדהימה! (אשמח ליצירת קשר)

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן