רענון בצל הקורונה

הספור הינו המשך לסיפור "נאה דורש ונאה מקיים" שהוא בעצמו המשך של "סחיטה בצל הקורונהוכדי להכיר ולהבין את הדמויות מומלץ לקרוא אותם תחילה.

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם : "לא" אמא אמרה בבהלה, "איתי, אני נשבעת לך שלא, אם לא תסכים היא אפילו לא תדע שהצעתי לךָ" וראיתי את הכנות במבטה.

זהו, החלטתי! "אמא," הודעתי לה בקול רציני, "אני מסכים, הערב שהיא תבוא אני אבקש ממנה רענון אבל אל תספרי לה, אני רוצה שזאת תהיה הפתעה.

"בחרת נכון" היא חייכה לעברי ושוב ליטפה לי את הלחי, "ואם יורשה לי עוד הצעה"

"נשמע" עניתי, סקרן.

"רגע," והיא מיהרה לחדר השינה שלה וחזרה אחרי רגע עם פלאג אנאלי (Butt Plug) כסוף ובקבוק שמן סיכה, "אני ממליצה לך לשים את זה, אתה יודע, ברור שהיא תתקע אותך שם ועדיף להיות מוכן".

"כן, תתקע אותי, אפילו יותר מפעם אחת" צחקתי, "את רוצה לעזור לי?" ובלי לחכות הורדתי את מכנסי ההתעמלות והתחתונים עד ברכי, התכופפתי על הדלפק ובשתי ידיי פישקתי חזק את ישבני ואמא שמנה את הפתח הצר ותקעה לי אותו וככה הלכתי כל היום, עד שצלצלתי להזמין אותה, מעביר את הזמן בקריאת סיפורי שליטה, הפעם מתרכז דווקא באיך הנשלט מתנהג.

כמו תמיד, כשראיתי את בעלה של רננה נוסע, חיכיתי כמה דקות לפני שצלצלתי אליה והזמנתי אותה להגיע לסשן, מקווה שהיא לא שומעת שאני מתרגש ו… אהה, אולי, כי זה הסשן שלה, הערב היא המלכה ואני רק שרמוטה, אז מגיע לה לספר…

רננה מספרת:

עמדתי בדלת ונפרדתי מבעלי שהולך לעבודה. "גם היום אני הולכת," הודעתי לו, פותחת את הטקס הקבוע שלנו, "לדעתי הוא הולך לקרוע לי שוב את התחת".

"תעשי חיים," הוא חייך אלי ונישק אותי על השפתיים, "ותחזרי חרמנית ואל תשכחי להביא תמונות, גם שלה" הוסיף עוד נשיקה, למרות הבידוד הנדרש ובגלל שאנחנו ישנים באותה מיטה, החלטנו שעל הנשיקות אנחנו לא מוותרים, "ותדאגי לא לאחר, אין סליחה ואין רחמים על איחור!" הוא טפח על ישבני והזהיר אותי.

"אני לא אאחר" התחייבתי, "תחזור חרמן, אני אהיה מוכנה בשבילך, עם רגלים פתוחות לרווחה".

"על כריות, כמו שאני אוהב" הוא הקפיץ את שדיי המשוחררות והלך.

הכל כבר היה מוכן, ידעתי שהטלפון מאיתי יגיע מהר, כמו תמיד. נכנסתי במהירות למקלחת ושטפתי את עצמי, מסבנת במיוחד שם בפּות. התלבשתי בחזיה שנפתחת מלפנים, תחתוני חוטיני זנותיים, חולצת טריקו רחבה ומכנסי טייץ' קצרים והדוקים, כאלה שמבליטים את הקאמל-טו (Camel Toe) שלי, מקווה שאיתי יבין את הרמז ויעשה לי שוב את מה שעשה לי אתמול כי אהבתי את זה, נכון, זה משפיל לעמוד ככה עם החולצה מורמת והתחתונים מתוחים בין הברכים אבל הרבה זמן לא התחרמנתי כמו שהוא עשה לי את זה ולא רק אני, גם בעלי כשסיפרתי לו בלילה.

בדקתי שוב את התיק הקטן שאני לוקחת תמיד, מאמתת שהקולר והרצועה שלי בפנים יחד עם הויברטור, הסטראפאון שלי ולא שוכחת לבדוק שהתותב שלו רחוץ ונקי, השפתון החדש שהכנסתי, זה של אתמול כמעט נגמר, זוג תחתונים להחלפה לכל מקרה שאצטרך ואת רתמת הגוף הנשית והחושנית מעור אמיתי, רצועות עור שלא מסתירות כלום אבל מוסיפות לאווירת השליטה, זאת שאני משתמשת בה רק כשאני רק עם חוה, האמא של איתי והשרמוטה שלי, ושאיתי עדיין לא גילה.

הטלפון הגיע, למרות שחיכיתי לו קפצתי, "תגיעי מייד!" שמעתי את איתי אומר וסוגר ו…יצאתי לדרך.

ישבנו בפינת אוכל סביב השולחן, שתינו קפה ואכלנו מעוגת השוקולד שחוה הכינה. הויברטור, הסטראפאון, רצועת הקולר, השפתון והפלאפון שלי היו מסודרים למסדר על השולחן בסלון והקולר נח לצידי, זה הדבר הראשון שנענוד כשהסשן יתחיל.

שתינו בשקט, הבטתי באיתי, מנסה להבין אם הוא הבין את הרמז שלי אבל הוא ישב מהורהר ומכונס בעצמו. "אני יכול לבקש ממךְ משהו" איתי שבר את הדממה והביט בי.

"ברור, אתה המלךְ שלי" עניתי מייד.

"לא, לא בתור המלך שלךְ, בתור איתי".

"עד חצי המלכות" חייכתי אליו.

"הפסיכולוגית שלי," הוא התחיל והיה מין רעד כזה בקולו, "המליצה לי על רענון אז, אהה, רציתי לבקש שתעשי לי כזה" הוא השפיל עיניים והסמיק.

הייתי בשוק, "אתה מתכוון ש… אתה יודע… ש…" גמגמתי, לא מאמינה למה ששמעתי, מביטה באמא שלו אבל היא רק השפילה עיניים וניסתה להסתיר חיוך.

"כן, שהערב, רק הערב," הוא הדגיש, "תהיי המלכה שלי".

"אני לא מבינה, אתה רוצה להיות השרמוטה שלי?" עדיין לא האמנתי.

"כן המלכה רננה, אני מבקש להיות השרמוטה שלך, אבל רק הערב" הדגיש שוב.

"ותעשה כל מה שאני אצווה עליךָ?"

"כן המלכה רננה".

"ותהיה מוכן להשבע לי אמונים?"

"כן המלכה רננה"

"ואם לא תעשה מה שאני אומרת לשביעות רצוני?"

"אז תענישי אותי, המלכה רננה".

"תענוד!" העברתי לו את הקולר שלי ובעצם התחלתי את הסשן, "גם את, האמא השרמוטה שלו" גערתי בחוה ושניהם מיהרו לענוד.

שני דברים ידעתי, הראשון: שאני הולכת להתנקם בו על כל מה שהוא עשה לי, והשני: שמחר הוא יחזיר לי! אבל אני לא אחת שדואגת למחר, אני אחת שחוגגת את היום! "אני הולכת לחגוג עם שתי שרמוטות" חייכתי בהנאה ושפשפתי את כפות ידיי, "שרמוטה! הפלאפון שלךָ!" הושטתי לעבר איתי את היד והוא מסר לי את הפלאפון שלו.

"שרמוטה!" פניתי לאיתי, "בוער לי בין הרגלים, כנס מתחת לשולחן ופנק לי ת'פוסי!".

"להתפשט קודם המלכה רננה?" הוא הפתיע אותי.

"לא, בזה נטפל אחר כך, עכשיו כנס ופנק!" גערתי בו, "ואת, האמא השרמוטה שלו, קחי!" מסרתי לה את הפלאפון של איתי, "תכנסי מתחת לשולחן ותצלמי! הבן שלך ירצה כמה תמונות למזכרת" גיחכתי.

משכתי מעט את הכסא לאחור כדי שאוכל לראות טוב. איתי נעמד בין רגלי ולרגע היסס, "השרמוטה מבקש רשות להוריד למלכה את המכנסיים" הוא הכריז, כנראה שהוא קרא הרבה סיפורים והושפע מהם או אולי או קובע לנו נורמה חדשה?

לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל "השרמוטה מבקשת!" תיקנתי אותו, "הערב אתְ שרמוטה, נקבה! נקב-בה!" ציחקקתי ועברתי לדבר אליו בלשון נקבה, "ונא לדבר בהתאם! ועכשיו תורידי!" התרוממתי מעט ונתתי לו להוריד לי את המכנסיים והתחתונים וכשהוא סיים פישקתי חזק את רגליי ופתחתי לפניו את הדרך אל אוצרותיי.

"השרמוטה מבקשת רשות לפנק את המלכה" הוא ביקש, לא שוכח לדבר בלשון נקבה, ההתחלה לניוש שאני מתכננת לו הערב.

"פנקי, יא שרמוטה, פנקי כבר!" והרגשתי את קצה הלשון שלו מחליקה לאורך חריץ הפות שלי, מלקקת, מתחילה מלמטה ועולה עד למעלה.

איתי ידע לפנק אשה, הרגשתי שזאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה, קודם הוא ליקק, אחר כך הוא נישק, השפתיים שלו נצמדו לשפתי הפות שלי בנשיקה תאוותנית, קולנית, כזאת ששלחה זרמים נעימים שיצאו מהפות והשתוללו בגופי ואז הלשון שלו חדרה לתוכי, יודעת בדיוק מה לחפש, יודעת איפה למצוא, וכשהדגדגן הנפוח שלי היה בין שפתיו והוא מצץ לי אותו גמרתי בפעם הראשונה.

הבטתי בו ככה מלמעלה, הראש שלו קבור בין רגליי והלשון שלו עושה בי נפלאות, "תמשיכי שרמוטה, תמשיכי" גנחתי בתשוקה כשאני אוחזת את ראשו ומצמידה אותו חזק לערוותי, "את מצלמת אמא שרמוטה" צווחתי לעבר אמא שלו.

"כן המלכה רננה, השרמוטה מצלמת" ושמעתי בקולה שגם היא מתחרמנת.

איתי המשיך לפנק אותי, ליקק, נישק, מצץ לי את הפּוסי הכל כך מגורה ואני גנחתי בהנאה, "תספרי לי מה את רואה" ואני לא יודעת מה הדהיר אותי יותר מהר אל האורגזמה השניה, הלשון שלו שעשתה כשפים בפּות שלי ועיסתה את הדגדגן הנפוח, או התאור המפורט של אמא שלו על מה הבן שלה עושה בין רגליי, או לראות ככה מלמעלה את הראש המתולתל שלו בין הרגלים שלי ואולי בכלל שילוב של שלושתם אבל האורגזמה טלטלה אותי בחוזקה, הרעידה כל שריר בגופי והייתי נותנת לו להמשיך אבל הלילה קצר והייתה לי תכנית ארוכה מה אני רוצה לרענן לו ואיך, אז שלחתי את שניהם לעמוד ולחכות לי מול הכורסה הגדולה.

לפני שגם אני נכנסתי לסלון התפשטתי ולבשתי את רתמת הגוף הסקסית מעור. הרתמה הזאת היא מתנה שקבלתי מחוה, אמא שלו, אחרי הסֶשֶן הראשון שלנו, היא הסבירה לי אז שזה מעצים את השולטת שבי, זה מבליט עוד יותר מי פה בסשן הוא השולט ומי הנשלט, ושעם הרתמה אני נראית עוד יותר סקסית ומפתה וכשהסתכלתי בעצמי במראה לובשת את זה הבנתי שהיא צודקת, שזה אכן רק מוסיף ולא גורע, כל האינטימיים שלי נשארים חשופים וגלויים, פנויים לכל מטרה, אבל הם מודגשים על ידי מסגרות העור השחור מסביבם, אתם יודעים, כמו תמונה יפה שהמסגרת שלה לא מסתירה אבל מבליטה.

חוה כבר ראתה אותי עם הרתמה הזאת אבל עיניו של איתי נפערו לרווחה כשהוא ראה אותי והאוהל במכנסי ההתעמלות שלבש צמח והתרומם. קודם התיישבתי מולם על הכורסה ופישקתי רגליים, רחב, נותנת להם לצלם לי את הפות המגורה והאוהל במכנסיו של איתי התרומם עוד יותר. רגע ישבתי ככה, מחייכת, ואז נעמדתי מול חוה ובמשיכה הרמתי לה את חולצת הטריקו שלבשה עד שנחשפו החזיה ושדיה הכלואים בו, "תחזיקי!" ציוויתי, והיא החזיקה, דואגת שלא להסתיר. גם חוה כנראה תכננה שיעשו לה את זה הערב כי היא לבשה חזייה שנפתחת מקדימה, כמו זאת שאני לבשתי, וברגע שפתחתי אותה נחשפו שדיה הגדולים, "אני אוהבת חזה מוקפץ" ציחקקתי והקפצתי לה את הציצים, "מי את?" שאלתי וצבטתי אותה בפטמות המגורות?".

"השרמוטה שלך, המלכה רננה" היא צווחה והסמיקה.

"כן, השרמוטה שלי" חייכתי אליה ובמשיכה חזקה הורדתי לה את מכנסי הטיץ והתחתונים עד הברכים והיא, כמו מתוכנתת, פישקה רגליים ומתחה אותם בין ברכיה.

עברתי לאיתי, עמדתי מולו וחייכתי. "אתְ יודע איך אני קוראת לטקס הזה?" שאלתי והמשכתי בלי לחכות לתשובה, "טקס ההשפלה של איתי, אתְ הראשונה שעשתה לי את זה למרות שאני חושבת שהעתקתְ את זה מאיזה סיפור"

"מסרט, כחול, באינטרנט, המלכה רננה" וראיתי שהוא בולע רוק.

"תמשיכי לחפש, אני אוהבת רעיונות כאלה" חייכתי ובמשיכה הרמתי את חולצת הטריקו שלבש, חושפת את הבטן החלקה ועליה הפטמות הקטנות והנוקשות שלו, "תחזיקי!" פקדתי והוא אחז, לרגע הביט בי ישר בעיניים ואז השפיל אותם כיאה לנשלט העומד בפני השולט. התכופפתי מעט ומשכתי מעליו את מכנסי ההתעמלות והתחתונים עד הברכים, חושפת את זקפת האדירים שהתרוממה בין רגליו, "תפשקי! יא שרמוטה, ודיר באלק אם הם יפלו!" ואיתי פישק, מותח אותם בין ברכיו שלא יפלו.

"מי אתְ?" תפסתי לו בפטמות הקטנות, משכתי וסובבתי, מכאיבה.

"השרמוטה שלךְ המלכה רננה".

הסתובבתי סביבו, "איזה שרמוטה אתְ" הדגשתי את האתְ.

"שרמוטה נקבה!" הוא צעק, עונה את התשובה שרציתי, תמיד ידעתי שאיתי חכם, אפילו כשהייתי יורדת עליו בכיתה, "השרמוטה הנקבה של המלכה רננה" הוא הוסיף.

"נכון" הפלקתי לו על הישבן, "השרמוטה ה-נקב-בה" חזרתי שוב על אותה חוכמה, טפחתי לו על הישבן, לקחתי את הפלאפון וצילמתי אותם ככה, תמונה של שניהם ביחד, אמא ובן, ותמונה של כל אחד בנפרד, ושלחתי להם את התמונות.

"הגיע זמן הקישוט" ציחקקתי כשאני לוקחת את השפתון של חוה וניגשתי אליה. קודם מרחתי לה על השפתיים, חוה הביאה שפתון אדום לוהט ולא עמדתי בפיתוי ונישקתי אותה, על השפתיים, נשיקה צרפתית תאוותנית והיא נענתה לי. אחר כך צבעתי לה את עטרות הפטמה הגדולות ולבסוף את שפתי הפּות, עד כאן בדיוק מה שאיתי עשה לי, ואז החלטתי להוסיף גם משהו משלי, "של מי הפוסי הזה?" חפנתי עם כף ידי את ערוותה של חוה ודחפתי לה אצבע לפּות.

"שלךְ המלכה רננה, רק שלךְ" חוה צרחה אז ציירתי לה עם השפתון חץ שהתחיל בפופיק והצביע על הפּות ורשמתי מלמעלה 'רכוש המלכה'.

עברתי לאיתי, גם לא מרחתי שפתון על השפתיים, מרחתי לו גם על הפטמות הקטנות ועל עטרת הזין הזקור והנוקשה ובמכה חזקה חפנתי את מבושיו ולחצתי, "למי שייך הבולבול הזה?"

"לך המלכה רננה" הוא סינן בכאב וציירתי לו חץ מהפופיק ושירד והצביע על הזין ורשמתי 'רכוש המלכה' אבל לא הסתפקתי, עברתי לעמוד מאחוריו, חפנתי את ישבנו ודחפתי לו אצבע לתחת, "ולמי שייך הטוסיק הזה?".

"לך המלכה רננה" הוא הכריז וגם פה ציירתי לו חץ מאמצע הגב עד חריץ  הישבן ורשמתי 'וגם זה רכוש המלכה'.

שוב צלמתי אותם, הפעם צלמתי את איתי גם מאחור, "מזכרת" ציחקקתי ושלחתי להם גם את התמונות האלה ו…הגיע הרגע שלו חיכיתי מתחילת הסשן אבל לפניו לקחתי את הויברטור של חוה, "הבן שלךְ הולך להשבע לי אמונים" חייכתי אליה, "אני בטוחה שתרצי לראות את זה, אז תסתובבי אליו" חיכיתי שהיא תסתובב, " תורידי את החולצה!" והיא הורידה את החולצה שהחזיקה כל הזמן מורמת, "תתקעי לךְ" וחוה השחילה לעצמה את הויברטור בין הרגליים, "עכשיו תפעילי!" חיכיתי שהויברטור יתחיל לרטוט ולזמזם ומסרתי לה את הפלאפון שלי, "תצלמי, הבן השרמוטה שלך ישמח למזכרת".

ניגשתי לשולחן והרכבתי לעצמי את הסטראפאון, מצמידה ומותחת את השרוכים ו… "תוריד ת'חולצה ותשבע אמונים למלכה!" פניתי אליו.

לשניה הוא קפא, אני בטוחה שהוא ידע שזה יגיע, שאני לא אשכח אבל תמיד זה ככה, כשזה מגיע קופאים לשניה ואכן הוא התעשת, פשט במהירות את החולצה וירד על ברכיו לפניי, התקרב מעט על ברכיו כשהמכנסיים שלו עדיין מתוחים בין ברכיו ו… "המלכה רננה, אני נשבעת לך אמונים," הוא התחיל והפתיע אותי כשזכר לדבר על עצמו בלשון נקבה ועוד יותר כשנישק את שפתי הכוס שלי, מסתבר שגם איתי אוהב לחדש, "לציית לךְ ללא תנאי, לעשות כל מה שתצווי עלי, אני מצהירה שאני עושה את זה מרצוני החופשי ולא יהיו לי כל תלונות בעתיד, ואני מרשה לךְ להעניש אותי אם אפשל או בכל פעם שתחליטי שזה מגיע לי ואני מתחייבת לא לערער, ולאות נאמנותי אני מגישה לךְ את התחת שלי כדי שתוכיחי עלי בעלות" והוא הסתובבה כשישבנו מופנה אלי והתכופף קדימה עד שנגע עם המצח בשטיח, שלח ידים לאחור ופישק את פלחי ישבנו, חושף בפני את הרקטום המכווץ שלו.

ירדתי על ברכי, כיוונתי את ראש התותב אל פי הטבעת, אחזתי חזק במותניו של איתי ולחצתי. "תצלמי!" פקדתי על חוה ותקעתי אותו, לרגע הרקטום שלו התנגד, עמד בפני כחומה בצורה, אבל עוד נעיצה חזקה והחומה נפרצה וכל התותב חדר לישבנו וראיתי את רעד הכאב החולף בגופו.

פמפמתי אותו, התותב שלי נכנס ויצא בין פלחי ישבנו, משתפשף בפי הטבעת המתוח סביבו. מימין שמעתי את חוה מתנשפת, אין ספק שלראות את הבן שלה אוכל בתחת עושה לה את זה, "את מצלמת? שרמוטה" הבטתי לעברה וחייכתי, אין ספק שלראות אותה ככה שהויברטור הכסוף תקוע בין שפתי הפּות האדומים מהשפתון זה מראה מחרמן.

"כן, המלכה רננה".

"וזה מחרמן אותך?"

"מאד, המלכה רננה, אני גומרת, המלכה רננה, הנה! עכשיו! הנה!!" וראיתי עליה שהיא לא מזייפת אז כאילו כדי להכעיס דרשתי ממנה להגביר את הרטט והזמזום התגבר.

היה משהו בהתנהגות של איתי שסיקרן אותי, היה לי די ברור שזאת לא הפעם הראשונה שהוא אוכל בתחת, "שרמוטה, השחילו אותךְ כבר פעם בטוסיק החמוד שלךְ?" וליוויתי את השאלה בטפיחה חזקה על פלח ישבנו הימני.

"כן, המלכה רננה"

"אז אתְ אוכלת בתחת" עקצתי אותו.

"כן, המלכה רננה, השרמוטה הנקב-בה אוכלת בתחת," הוא צעק והיה ברור שהוא מנסה להשכיח את הכאב המשתולל באחוריו.

"מאִשה או מגבר?"

"משניהם, המלכה רננה. השרמוטה-הנקב-בה-האוכלת-בתחת כבר אכלה משניהם".

"ואיזה זרג היה הכי טוב שחטפתְ".

"שלךְ, המלכה רננה" הוא ענה את התשובה הנכונה, "הזרג שלך הוא הכי טוב, המלכה רננה…פאק!" הוא צרח, "פאק! פאק!! השרמוטה גומרת! השרמוטה משפריצה!" וריח כבד של זרמה גברית רעננה מילאה את החדר כשאיתי גמר, לשמחת אמא שלו על הרצפה ולא על השטיח.

זה היה הסימן בשבילי, הגיע הזמן להעניק קצת יותר תשומת לב לחוה, השרמוטה הקבועה שלי. קודם לקחתי את השפתון שהיה זרוק לידי, מחקתי בקו את 'רכוש המלכה' שרשמתי לאיתי על הגב ומעל זה רשמתי 'המלכה רננה ביקרה לי כאן!' ורק אז שלפתי את עצמי מתוכו, "תעמדי על הברכיים, שרמוטה, ותביטי באמא שלךְ!" ציוויתי עליו, "ואת!" פניתי לחוה, "בלי להוציא את הויברטור, ובלי שהויברטור והמכנסיים יפלו, לכי ותשעני על הקיר!"

לא יכולתי שלא לחייך כשראיתי את חוה הולכת כשהויברטור הרוטט נעוץ בין רגליה והמכנסיים מתוחים בין ברכיה ואפילו איתי הסמיק וחייך, איך לא?

"השרמוטה מבקשת רשות לעבור לעמידת זיון" חוה הכריזה אחרי שנצמדה אל הקיר. אישרתי לה והיא מדדה שלושה צעדים לאחור, נעמדה בפישוק ככל שהמכנסיים איפשרו לה ועדיין הקפידה לשמור על הויברטור רוטט בתוכה, התכופפה קדימה ב-90 מעלות, מתחה את ידיה קדימה ונשענה על הקיר בכפות ידיה, "השרמוטה מזמינה את המלכה רננה לדפוק אותה" חוה הכריזה בקול רועד מתשוקה.

נצמדתי אליה מאחור ובלי להוציא את הויברטור השחלתי אותה בתחת, חדירה כפולה! חדירה מהירה, חזקה, כזאת שתוקעת את כל התותב לישבנה החמוד בנעיצה אחת מהירה וכואבת ו…"פאק!" היא צווחה ואני חייכתי, זאת לא הפעם הראשונה שאני עושה לה חדירה כפולה כזאת ותמיד זה קורה, "אני גומרת," היא המשיכה באותו קול צווחני, "השרמוטה גומרת! אימא'לה! תודה המלכה רננה, תודה שאת עושה אותי ככה" היא התנשפה אבל לי זה לא הספיק, לאקט הבא אני צריכה את איתי עם זקפה מתוחה וזאת שלא שכבה עכשיו מדולדלת, "שרמוטה," הבטתי אליו, "תשפשפי לךְ, תעמידי אותו!" והוא התחיל לשפשף.

זכרתי את מה שהוא עשה לאמא שלו כשאני נשענתי על הקיר והוא זיין אותי ורציתי גם, "שרמוטה, תכנסי מתחת לאמא שלךְ ותמצצי לה ת'עטינים" השתמשתי בשם המעליב שלו והוא נכנס והתחיל למצוץ לה, שולח אותה לעוד גמירה מטלטלת, אבל אז "אווץ'" של כאב שנפלט לה נתן לי רעיון טוב עוד יותר, "שרמוטה! הכאבתְ לה! בואי!!" שלפתי את עצמי מהתחת של חוה והתיישבתי על כסא שמחכה תמיד בסלון בדיוק בשביל זה, "שרמוטה, תשכבי על הברכים שלי!" סימנתי לו על ברכיי והוא עלה ונשכב.

בכוונה לא הורדתי את הסטראפאון לפני ועכשיו התותב לחץ על בטנו, שירגיש מה שאנחנו מרגישות כשהוא משכיב אתנו ככה ועומד לו כי בשביל זה בדיוק נועד רענון, לחוות איך הצד השני מרגיש, לא? "כשהמלכה," סטר לי לו סטירה מצלצלת על פלח ישבנו הימני, "אומרת," הוספתי פליק על הפלח השמאלי והמשכתי, "למצוץ. מוצצים. לא. מכאיבים. זה. ברור?!?" ואחרי כל מילה סטרתי לו על הישבן סטירה חזקה, מצלצלת.

"כן המלכה רננה, זה ברור המלכה רננה, השרמוטה הבינה המלכה רננה" ולמרות שהרגשתי שעומד לו רציתי יותר אז שלחתי אותו לחזור אל מתחת לאמא שלו וימשיך למצוץ לה את השדיים.

קודם צילמתי אותו מוצץ לאמא שלו את הציצים, אחר כך העברתי אותו ללקק את הפוסי שלה, כמו שהוא עשה לה, ושוב צילמתי, בוק (Book) יפה אני עושה לו הלילה????, והוא שיתף פעולה, דחף לה חצי לשון לפּות, עצר וחייך למצלמה ונתן לי לצלם אותו ככה בין רגליה המפושקות כשהויברטור רוטט בתוכה.

אני לא יודעת כמה פעמים חוה גמרה אבל זה היה המון ובכל זאת נתתי לה לגמור עוד גמירה אחת לפני שחילצתי את הויברטור ממנה הוצאתי אותו מתחתיה והורתי לשניהם להוריד את המכנסיים לגמרי.

הזין המפואר של איתי עמד זקור ומתוח, עמוד מתח גבוה כמו שקוראים לזה תמיד בסיפורים, וזה התאים לי. "רגלי!" ציוויתי על חוה והיא נעמדה לצידי על ברכיה באותה עמידת כלב מתחנף כשכפות ידיה שמוטות לפני כתפיה ולשונה בחוץ, מתנשפת בנשיפות כלב. לקחתי את הרצועה שלה, חיברתי לה אותה לקולר והגשתי לה את הקצה השני והיא אחזה בו בפיה. "תלמדי שרמוטה" חייכתי לעבר איתי, "עכשיו תורךְ, רגלי!" וגם הוא נעמד בדיוק כמוה, נצמד לרגלי השניה, חיברתי גם לו את הרצועה ונתתי לו לאחוז בקצה השני בין שיניו. "אתְ יודעת איך כלבים מזדיינים?" שאלתי בקול מלגלג את איתי.

"כן, המלכה רננה"

"איך?"

"הוא עולה עליה מאחור ומזיין אותה, המלכה רננה".

"טעות! אימא'לה, את בטח זוכרת," עקצתי אותה, אני והיא עשינו את זה כבר יותר מפעם אחת, יש משהו בתנוחה הזאת שמחרמנת אותי יותר מסתם לזיין אותה, "תסבירי לבן הסתום שלךְ"

"קודם הכלב מרחרח לכלבה ורודף אחריה, אחר כך, כשהיא נעצרת, הוא מלקלק לה ת'פוסי, מנקה ומייחם, ורק כשהיא נענית לו ופותחת רגליים הוא עולה עליה מאחור, נושך לה בצוואר שלא תתנגד ותוקע אותה".

"הבנתְ?" גיחכתי לעבר איתי, "רק שאצלנו לא נושכים, אצלנו מנשקים ועושים הִיקִי, נשיכת אהבה, ועכשיו תתכוננו, אנחנו יוצאים לטייל" וחוה נעמדה על ארבע ואיתי הֶחֱרָה אחריה ומיהר לעמוד כמוה.

עשיתי להם סיבוב סביב החדר ואז הובלתי אותם לאמצע השטיח. "עמדי! אל תזוזי" פקדתי על איתי, "ועכשיו את, אימא'לה, תראי לבן הסתום שלךְ איך כלב מחזר אחרי כלבה מיוחמת" ושיחררתי את החגורה שלה.

חוה נעמדה מאחורי איתי, דחפה את ראשה בין רגליו והתחילה לרחרח, "יופי כלבה טובה," ליטפתי את ראשה אחרי כמה רחרוחים כאלה, "הבנתְ?" סטרתי לאיתי על ישבנו עם קצה החגורה ואחרי ה-"כן המלכה רננה" הוריתי לחוה "תלקקי!" והיא התחילה ללקק את הביצים של הבן שלה. ראיתי איך הזין שלו נמתח עוד יותר בכל ליקוק כזה ופחדתי שהוא עוד יגמור לפני שהמשחק האמיתי שרציתי יתחיל אז הפסקתי אותה. "בואו, ממשיכים לטייל", אחזתי בחגורה שלהם והובלתי אותם לעוד סיבוב רק שהפעם השארתי רק את חוה במרכז החדר והובלתי את איתי אִתִי לכּוּרְסָה, התישבתי, מתחתי רגלים ואחזתי אותו ברצועה לצידי, צמוד.

חוה עמדה על ארבע במרכז השטיח וישבנה מופנה אלינו. "כלב טוב" ליטפתי לאיתי את השיער המתולתל שלו, "שם!" הצבעתי על אמא שלו אחרי שהתרווחתי בכורסה, "זייני אותה!" שיחררתי לו את הרצועה והוא רץ אליה, על ארבע, הצמיד את אפו אל הפּות שלה והתחיל לרחרח.

חוה ידעה מה אני מצפה ממנה, הוא רחרח והיא התרחקה, כאילו לא מעוניינת, מובילה אותו אחריה, לרגע נותנת לו להריח את ניחוח הפוסי המיוחם שלה, לגרות אותו, ואז מתרחקת, כאילו אומרת לו 'תִּתְאַמֵּץ' ואני? אני עם יד אחת צילמתי, תיעדתי, ובשניה אוננתי, כן, התנוחה הזאת תמיד מחרמנת אותי ועכשיו, כשהבן רחרח לאמא שלו בין הרגליים במחול חיזור של כלבים, לא התאפקתי, פתחתי רגלים ובלי להפנות את המבט מהמחזה המחרמן, עשיתי את עצמי עם האצבע.

חוה נעמדה, הצמידה רגלים ונענעה את פלחי ישבנה במין טוורקינג מגרה ומזמין והוא הבין את הרמז והתחיל ללקק לה את הפוסי ו…אורגזמה חזקה טלטלה את גופי למראה העמוד מתח גבוה שלו שנמתח עוד יותר בין רגליו. עוד כמה ליקוקים מחרמנים כאלה וחוה פתחה את הרגלים.

לרגע הוא נעצר, כאילו התבלבל, ומייד עלה עליה, מאחור, נשען בכפות ידיו על כתפיה, הצמיד את פיו אל צווארה, כאילו מאיים עליה 'אל תזוזי או שאני נושך!', ובתנועה אחת השחיל את כל העמוד מתח גבוה המפואר שלו עמוק לתוך הפּות הגועש ורוגש של אמא שלו, נעץ והתחיל לזיין, כמו כלב, מהר, מזיין ומוצץ לה את הצוואר, עושה לה שם הִיקִי מפואר שישאר לה שם למזכרת עוד כמה ימים ואני…מאוננת אבל לא מפסיקה לצלם!

חוה גמרה עוד לפני שאיתי גמר לעשות לה את ההִיקִי, חוה גמרה פעם שניה אחרי עוד כמה פמפומים מהירים שלו. לעשות באצבע לא הספיק לי אז החלפתי אותה בויברטור של חוה, זה שעדיין היה משומן באותו נוזל סיכה טבעי שלה, ולא סתם, הפעלתי לו את הרטט המקסימלי! ו…עוד אורגזמה עוצמתית הכתה בגופי וכאילו בתאום אִתי גם איתי, "הכלב גומרת" הוא צווח, מתנשף, "המלכה רננה, הכלב גומרת!" הוא חזר אל זה שוב כשהוא ממלא לאמא שלו את הפּות בשפעת הלבה הגברית הרותחת שלו, גמר ולא זז, לא ירד ממנה עד שהזין המדולדל שלו החליק מתוכה ורק אז ירד ונעמד מאחוריה, קצת בצד כדי לא להסתיר לי, מביט באותו שפיך לבן שלו הנוטף לאמא שלו מהפּות ומחליק ויורד לאורך ירכיה וצלמתי לו את זה למזכרת.

השכבתי אותם על הגב לנוח, אמא ובן עירומים שוכבים זה לצד זה, מגיע להם, וחוץ מזה גם אני הייתי צריכה לסדר את הנשימה אחרי אותה אורגזמה עוצמתית שחוויתי, אבל לא להרבה זמן.

לחוה עוד לא הפלקתי היום והיא מצפה לזה! פעם היא אמרה לי שסֶשֶן בלי לחטוף כמה פליקים טובים על הטוסיק זה סֶשֶן מאכזב מבחינתה ואני לא אוהבת לאכזב. קמתי ועברתי מעליהם, יודעת שהם "מצלמים" לי אז עשיתי את תרגיל מספר חמש בספר התרגילים לשולט שאולי יום אחד יכתבו, התרוץ האוּלְטִימָטִיבִי, "הצצתם למלכה, אהה!" רעמתי בקולי עליהם כאילו היו חבורת תלמידים שסרחה בכיתה, התיישבתי על הכסא שתמיד בסלון בדיוק בשביל זה, "על זה אני לא יכולה לעבור בשתיקה!" והזמנתי את חוה לשכב על ברכיי.

חוה ידעה בדיוק איך לשכב, הישבן שלה בלט מעט לימין, הצד של היד החזקה שלי, הפּות המגורה שלה התחכך בירך שלי והרגלים שלה מפושקות, פותחות את הדרך לפוסי שלה. הפלקתי לה, חזק, כמו שאני אוהבת, כמו שהיא אוהבת, פוגעת מדי פעם בשפתי הפּות הרגישות ומרגישה איך היא הופכת יותר ויותר מיוחמת, איך הפוסי שלה מתחיל להרטיב את הרגל שלי, הפלקתי ולא הפסקתי גם שהתחת שלה הפך לאדום עד ש-"המלכה רננה, סליחה," היא התחננה בקול בכייני, "המלכה רננה, השרמוטה מצטערת, השרמוטה מבקשת סליחה, השרמוטה מבטיחה לא להציץ למלכה יותר".

"אני סולחת לךְ" ליטפתי את הטוסיק החמוד, וואו, איך אני אוהבת לראות את הטוסיק שלה ככה, "על הברכים, שם!" העמדתי אותה מולי על הברכים, "אני רוצה שתראי איך גם הבן השרמוטה שלך חוטף" והזמנתי את איתי לשכב על ברכיי.

איתי שלח בי מבט של 'חכי, חכי, כל כלב בא יומו' ואני חייכתי, ברור לי שהוא יחזיר לי על זה, אולי אפילו עם ריבית????, אבל כמו שאמרתי, הערב אני חוגגת ולא דואגת למחר, "תשכבי שרמוטה, תשכבי!" זרזתי אותו, "תפתחי רגליים!" דרשתי, "ראיתְ את אמא שלךְ, תלמדי!" רמזתי לו מה אני מצפה ממנו, והתחלתי להפליק לו, חזק, זה שכבר הפלקתי לו הערב לא עניין אותי, הוא חייב לקבל לפחות מה שאמא שלו קיבלה.

איתי שתק, כנראה בחן אותי, אבל כמה פליקים חזקים שפגעו בביצים שלו המריצו אותו לשחזר את אמא שלו, "המלכה רננה, השרמוטה מצטערת, השרמוטה מבטיחה לא להציץ למלכה רננה יותר, בבקשה המלכה רננה, השרמוטה מבקשת סליחה ומחילה" אז ליטפתי לו את הביצים, "אני סולחת לךְ, לכי תעמדי ליד אמא שלךְ".

דבר אחד היה לי ברור מהרגע שאיתי ביקש ממני רענון, אני לא מוותרת לו על האופניים אבל קודם שלחתי את איתי להביא לנו בירה וככה ישבנו, אני על הכורסה עם רגליים פתוחות, והם לפני על הברכיים, מנסים שלא לצלם לי, כמו שהבטיחו רק לפני רגע, אבל ללא הצלחה רק שלי לא באמת היה אכפת, הייתי צריך שלאיתי יעמוד מחדש ולמרות שלשכב על ברכיי ולחטוף בטוסיק המוצק שלו העמיד לו זה עדיין לא הספיק לטעמי. "בואו שרמוטות שלי," הזמנתי אותם לצעוד אחרי, "צריך להוריד את הקלוריות ששתיתם" ציחקקתי והובלתי אותם לעבר חדר הכושר שלהם, אל האופניים!

כשהגענו לחדר דרשתי מחוה להביא את הכסא המיוחד ואת איתי להרכיב אותו, אין יותר משפיל מלתת לנידונים לבנות את הגרדום שלהם. "אימא'לה, את הראשונה, קילומטר אחד, משופדת בפוסי, צריך לשמן את הכסא לקראת הרכיבה של הבן שלךְ," ציחקקתי, "גו (Go)!" שלחתי אותה לרכב על התותב שבא במקום הכסא.

חוה ידעה בדיוק מה היא צריכה לעשות, היא נעמדה על הדוושות, כיוונה את התותב אל בין רגליה והתיישבה, לאט, מחדירה לעצמה את כל התותב לפוסי שלה והתחילה לדהור, לְדָוֵושׁ, עולה ויורדת על התותב המשופד בתוכה.

ארבע פעמים חוה גמרה לאורך הקילומטר שהיא דוושה וכשהיא ירדה מהאופניים התותב היה מצופה באותו צוף נשי שמנוני שלה, שמן הסיכה הטבעי של האשה. "עכשיו תורךְ" פניתי לאיתי, "קילומטר וחצי, אתה מבין גם למה," עקצתי אותו, "משופד ב…" פרצתי בצחוק, "בטוסיק החמוד שלךְ, התנגדות ברמה 3, גו (Go)!".

"אני אעזור לךְ" ציחקקתי כשהוא נעמד על הדוושות וכיוונתי את התותב לפי הטבעת שלו, מחזיקה עד שהוא התחיל לחדור ורק אז עזבתי, נותנת לו להשתפד עד הסוף ולהתחיל לדווש.

צילמתי. אפילו סרטון קטן מקרוב איך התותב נכנס ויוצא לו בטוסיק, כאב לו אבל הוא חרק שיניים והמשיך, מאט את הקצב ומגביר לסרוגין.

לשמחתי איתי לא גמר, נכון שהזין שלו נמתח והתקשה לעמוד מתח גבוה, כמו שרציתי, קילומטר וחצי פמפמו לו בתחת אבל לגמור הוא לא גמר ו…לא יכולתי שלא לצחוק כשהוא ירד מהאופניים והלך באותה הליכה מצחיקה של מי שקרעו לו את התחת, אולי עכשיו הוא יבין, למרות שהוא אמר לי שכבר עשו אותו בתחת כבר קודם.

הזמן רץ. הייתי מיוחמת בטרוף ורציתי לחטוף זין, כן, רציתי להרגיש זין אנושי חם ורוטט בין הרגליים שלי אז לקחתי אותם לחדר השינה של חוה, "תביאי לי עניבות" שלחתי את חוה אל הארון, "ואתה תשכב על המיטה, על הגב!".

קשרתי לו את פרקי הידים זו לזו ואז את הידיים הקשורות מתחתי למעלה, אל גב המיטה וקשרתי אותם לשם. "אימא'לה, ראיתי שהבן שלך אהב ללקלק את הפוסי שלך אז שבי לו על הפנים ותתני לו לפנק אותך" שלחתי את חוה והיא, מסמיקה ושולחת לעברו מבט מתנצל, נעמדה על ברכיה כשראשו בין רגליה והגישה לו את הפוסי שלה לפה, "תפנקי את אמא שלךְ!" פקדתי עליו וברגע שהוא התחיל לפנק עליתי גם אני על המיטה, נעמדתי על ברכי מאחורי חוה כששדי הענקיים נוגעים לה בגב ומעל הזין שלו שעמד זקוף ומתוח, כיוונתי בידי את הזין הנוקשה שלו אל בין רגלי והשתפדתי, לאט, כמו שאני אוהבת, מרגישה איך הוא חודר לתוכי סנטימטר אחר סנטימטר עד שכולו היה בתוכי.

קודם התחככתי בערוותו, מרגישה את שיער הערווה משפשף לי את השפתיים המגורות, ורק כשהרגשתי שהוא מונח בדיוק במקום הנכון עבורי התחלתי לדהור עליו, צורחת "שרמוטה שלי, אני מזיינת אותךְ" דהרתי אל האורגזמה שלי, אלוהים, הרבה זמן לא הייתי חרמנית כמו שהייתי באותו רגע, האורגזמה הכתה בי כברק, שולחת זרמים חשמליים של תענוג בכל גופי אבל אורגזמה אחת לא הספיקה לי, המשכתי ודהרתי אל השניה רק שהפעם חיבקתי את חוה ושיחקתי לה בציצים, מעסה אותם, צובטת לה בפטמות, מתיחמת מחדש ודוהרת במהירות אל האורגזמה השניה שלי ו… "איתי! תרים אותי, תרים אותי!" צווחתי באקסטזה ושברתי דיסטנס, כבר לא המלכה אלא אשה מיוחמת, ואיתי הרים אותי, הרים את ישבנו אגנו ואותי היושבת על אגנו ו…"תן לי! איתי, תן לי עכשיו! תגמור אותי!" וברגע שגמרתי, גמירה עוצמתית מטלטלת כמו שהרבה זמן לא חוויתי, הרגשתי את הלבה הרותחת שלו ממלאת את הפּות הכל כך רטוב ומסופק שלי.

"אימא'לה," התגלגלתי מעליו, מתנשפת בכבדות, "תשחררי את הבן שלך, זהו, להיום מספיק לי, תם הטקס!" ציחקקתי.

איתי מספר:

ברגע שרננה הודיעה שתם הטקס אמא שיחררה את הידים שלי הקשורות לגב המיטה, לקחה את חלוק הרחצה שלה ולבשה אותו, והכריזה שסֶשֶן כזה חייבים לחגוג, "תתלבשו ובואו למטבח, נרים כוסית" היא חייכה לעברנו ויצאה.

אמא חיכתה לנו במטבח עם שלוש כוסות שמפניה קרה מהבקבוק שהיא תמיד שומרת במקרר לארועים חשובים, שמפניה אמיתית ממחוז שמפאן בצרפת, לא איזה בקבוק יין נתזים מהסופר.

ישבנו ליד הדלפק ושתינו, היה לי קשה קצת לשבת אחרי שפתחו לי את התחת. "איתי," רננה הסתובבה לעברי, "אני יכולה לבקש ממך משהו?".

"מחר לא לקרוא לך?" ציחקקתי.

"לא, להפך, לקרוא, מישהי צריכה לשלם על מה שהיא עשתה היום" שלחה לי רמז עבה.

"אז מה?" הסתקרנתי.

"אמא שלך סיפרה לי שאתה בי, דו-מיני, שאתה עושה את זה גם עם גברים וגם עם נשים ו…לא, היא לא אשמה" היא הוסיפה למראה המבט הכועס ששלחתי באמא, "אני הכרחתי אותה אז אם תרצה מחר תעניש אותי", היא חייכה לעברי, "תכל'ס, לבעלי ולי יש איזה פנטזיה כזאת, לעשות את זה בשלישיה, אתה יודע, בסנדוויץ', תנוחת הכריך אנחנו קוראים לזה, לפעמים אני הממרח והוא וגבר נוסף הפרוסות, לפעמים הוא הממרח ואני וגבר נוסף הפרוסות, לפעמים, כשאני הפרוסה, אני גם לובשת סטראפאון בקיצור כל שילוב אפשרי מתקבל" היא ציחקקה, "וחשבתי שאולי תסכים לעשות איתנו את זה".

הייתי המום, לא מההצעה אלא מזה שהיא מערבת את בעלה, "את רוצה להגיד לי שבעלך יודע עלינו?"

"ברור" היא הביטה בי באותו מבט של 'אני לא מאמינה שחשבת אחרת', "ברור שהוא יודע הכל"

"אני לא מאמין, והוא מסכים?"

"מסכים," היא חייכה, "וגם אני מסכימה שהוא יטבול את המכחול שלו בשפופרות אחרות," היא ציחקקה, "אתה יודע, מרשה לו לדפוק מהצד והוא עושה את זה לא מעט, תאמין לי,  אבל יש לו תנאי, בעצם שני תנאים, הראשון שאני אהיה בבית כשהוא חוזר!".

"ואם לא?" לא התאפקתי.

"אז יש עונש, אנחנו קוראים לזה ריתוק" היא ציחקקה, "אסור לי לחטוף מהצד כל תקופת הריתוק"

"ואיך הוא יודע שאת לא מתפרפרת כשהוא בעבודה"

"אצלנו מילה זו מילה ועדיין, לפני שהוא יוצא לעבודה, הוא שם לי חגורת צניעות" היא אמרה ברצינות והסמיקה ואמא עשתה לי "כן" מאשר עם הראש, "והתנאי השני זה שכשהוא חוזר אני פותחת לכבודו את הרגליים, או התחת," היא ציחקקה "וכשהוא מזיין אותי אני מספרת לו איך עשיתי את אמא שלך ומאז שאתה המלך שלי גם איך אתה עשית אותי וזה אפילו מחרמן אותו עוד יותר".

"וכשהוא דופק מהצד?" חייכתי אליה.

"גם הוא מספר לי, ברור, הסקס הכי טוב שלנו זה כשאנחנו מספרים".

נעמד לי, זה שרק לפני רגע יָשַׁן שֵׁנַת ישׁרים בין רגליי הזדקר ונמתח באחת. היה לי ברור שאני אסכים אבל אתם כבר מכירים אותי, אצלי אין מתנות חינם, "אני אסכים אבל בתנאי" הודעתי וראיתי את הסקרנות על פני שתיהן, "גם אמא משתתפת!".

"ברור," רננה ענתה במהירות, "כשאתם הגברים גומרים הזין שלכם הולך לישון ומישהי צריכה לעזור לי להעמיד לכם מחדש".

"לא! שווה בין שווים, גם אמא תהייה הממרח והיא זאת שתקבע מי יהיו הפרוסות שלה" והחיוך שעלה על פני אמא לא השאיר ספק שירדתי לסוף דעתה.

ליוויתי את רננה לדלת. לפני שהיא יצאה היא התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי על השפתיים, "השילוב הזה, שאני המלכה של אמא שלך ואתה המלך שלי, זה האופטימלי עבורי, במיוחד כשאתה משאיר לנו זמן רק לשתינו בסוף, אז תודה"

"ותודה גם לך על הרענון שהענקת לי, גם אני אצטרך כזה מדי פעם" עניתי בתגובה ונישקתי אותה, "אבל הלילה תישני טוב כי מחר אני אקרא לךְ".

רננה חייכה, "כן, הפרה עפה על עצמה הערב, עפה גבוה, והמלך צריך להחזיר אותה לקרקע," היא ציחקקה, "ותודה שאתה מסכים להיות המלךְ שלי" הוסיפה והלכה, מעכזת.

כשחזרתי למטבח אמא שתתה כוס שמפניה שניה. "איתי, תודה שהסכמת ותודה שדאגת לי".

"מה תודה? תתפשטי!" חייכתי אליה והתכוונתי לזה בצחוק, מין משפט כזה, אבל אמא לקחה את זה בשיא הרצינות והיא קמה, הפילה מעליה את החלוק, נעמדה בפישוק והתכופפה אל הדלפק, נשענה עליו עם החזה והבטן, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ואני לא עמדתי בפיתוי, זה בדיוק מה שהגבר-גבר שלי דרש באותו רגע, אז השחלתי אותה, התחלתי לדפוק אותה, בכּוּס, זיינתי את אמא שלי וידעתי שאנחנו חוצים עוד קו אדום!

לפרק הבא   >>>

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן