קוקולד בעבודת יד – חלק 4

לתחילת הסיפור, לחלק 2, לחלק 3

 

האירוע הזה קרה אחרי שהייתי נשוי רק שנה. הייתי צעיר, נאיבי ולא ידעתי שאשתי עשתה אותי לקוקולד או שאולי לא רציתי להכיר בזה.

זה היה ערב יום חמישי ואשתי תמיד נאלצה לעבוד עד מאוחר בלילות האלה. היא הייתה יוצאת לארוחת ערב עם האנשים שעבדה איתם ואז כולם היו חוזרים לעבודה.

מאוחר יותר באותו לילה התכוננו לשינה ואשתי הורידה את החזייה כשהבחנתי בחבלה על החזה שלה, ממש ליד הפטמה. כשהצבעתי עליה אמרתי, "מה זה? זה נראה כמו היקי!"

היא נבהלה. היא לא ידעה שזה שם ופניה נהיו אדומות מרגשות אשם. היא התאוששה במהירות ואמרה, "זה מרצועת החזייה שלי."

"לא! זה היקי."

כשהיא קצת מתעצבנת היא המשיכה, "אמרתי לך שזה מרצועת החזייה שלי. תפסיק לנסות לעשות מזה משהו שזה לא".

התפשטנו ונכנסנו למיטה. היא התכרבלה קרוב אלי והחלה ללטף את איבר מיני ואמרה, "אני אוהבת איך פיטר הקטן שלך מגיב למגע שלי."

קיבלתי זקפה ושאלתי, "למה את תמיד קוראת לו קטן? אני בגודל ממוצע".

היא השיבה, "לא, אתה לא ממוצע. אתה קטן."

"איך אתה יודעת? יש לך למה להשוות את זה? שאלתי".

"לא! הנשים הנשואות בעבודה מדברות על הבעלים שלהן וכולם באורך תשע עשרה סנטימטרים ככה הן אומרות."

"אני חושב שהן מגזימות אבל מה שאני רוצה לדעת זה איך קיבלת את ההיקי הזה?"

היא ליטפה קלות את הזקפה שלי ואמרה, "הנה, תן לי להשתמש בקצת וזלין ולעשות לך את זה נעים וחלקלק."

מחיתי, "לא, לא. תני לי להחדיר אותו אלייך."

בקולה המסרס היא ענתה, "לא, לא! אני עייפה מדי אבל מחר בערב אני אתקלח ואז תוכל ללקק אותי. מתאים לך?"

"כן."

"הלילה רק תן לי ללטף אותך."

לא ידעתי את זה בזמנו, אבל הייתי קוקהולד וככזה הייתה לי גישה מוגבלת מאוד לנרתיק שלה. היא מעולם לא רצתה לקיים איתי מגע מיני. היא רק רצתה שאפרנס אותה, אדאג לה ואסגוד לכוס שלה כמו נשלט טוב.

היא החלה להחליק את הוזלין הקריר על האיבר שלי ואמרה, "פשוט תשכב ותן לידיים שלי לעבוד עליך. זה לא עושה לך טוב?"

לא הייתה לי התנגדות, תמיד הייתי כל כך להוט שהיא תיגע בי, אז עניתי, "כן כן, אבל איך קיבלת את ההיקי הזה?"

היא המשיכה, "אתה לא מתכוון להרוס את זה נכון?"

"לא." עניתי, "את אף פעם לא מרשה לי לזיין אותך אז אני חושב שאת שוכבת עם גברים אחרים."

היא המשיכה, "מותק, אני מצטערת אבל אני תמיד עייפה מדי לקיום יחסי מין. זה תמיד הרבה יותר נעים לשכב עירומה לצדך ככה וללטף אותך."

כשאשתי מאוננת אותי היא מתחילה באחיזה מעל ראש הזין שלי ומחליקה לאט ובתקיפות את ידה כלפי מטה מעל הראש והלאה במורד אורן הזין, לוחצת אותה בחוזקה כדי למקסם את התחושות המענגות שהיא נותנת לי.

כאשר ידה מגיעה לבסיס הזין שלי, היא משחררת את הלחץ של ידה ומחליקה במהירות את ידה חזרה מעלה מעל הראש, שם היא מחזקת מחדש את אחיזתה האיתנה ומתחילה את תנועתה האיטית כלפי מטה מעל הראש ומטה לאורך הזין.

בכל חבטה למטה היא לוחשת באוזני את כוונותיה על ידי תזמון תנועותיה לאורך גזר הדין שלה כך שהיא תגיע לבסיס הזין שלי באותו זמן שהיא מסיימת את המשפט שלה. זה הולך בערך כך:

היא מתחילה להחליק את ידה על ראש הזין שלי ואומרת, "אמרתי לך שזה מרצועת החזייה שלי. למה אתה לא מאמין לי?"

היד שלה נמצאת כעת בבסיס הזקפה שלי. היא מחליקה במהירות את ידה בחזרה אל הראש ומתחילה את החבטה התקיפה שלה כלפי מטה ואומרת, "אתה חושב שאני ישנה עם גברים אחרים? זה מה שאתה מאשים אותי בו? זה המצב?"

היא מביאה את ידה בחזרה אל ראש הזין שלי והיא משתהה ומחכה לתשובתי. "לא! אני לא, אבל אני יודע שאייל מזיין אותך. אני פשוט יודע את זה."

היא מתחילה את הדרך האיטית שלה כלפי מטה בלחש, "אייל הוא המנהל שלי, לא יותר אבל אם אתה רוצה לחשוב עליו כמי שמזיין אותי אז אתה יכול."

היא מחזירה את ידה למעלה ומתחילה עוד ליטוף למטה ואומרת, "אין לך הוכחות לזה, נכון?"

לפני שהיא מתחילה לרדת שוב, היא מחכה לתשובתי. בענווה אני עונה, "לא".

היא מלטפת בלחש, "מותק, אם אין לך הוכחות אז אסור לך להגיד את זה."

הייתה לה אחיזה איתנה בזקפה שלי כשהיא ליטפה אותה לאט, לחשה, "אתה יכול לחשוב שאייל יזיין אותי כמה שאתה רוצה, אבל אסור לך להגיד כלום לעולם."

היא החליקה את ידה בחזרה לראש וכאשר ידה החלה ללחוץ כלפי מטה היא אמרה, "אסור לך לדבר על זה לעולם. תמיד תשתוק כמו בעל טוב שבוטח באישתו."

היא לא רצתה שאודה בקול רם שהבוס שלה מזיין אותה. אם הייתי שותק ולא מדבר על זה, שנינו נוכל לשמור על הכבוד העצמי שלנו, על הגאווה והכבוד שלנו, אבל איבדתי את כל התכונות האלה כשהיא בחרה לשכב איתו.

היא החלה להגביר את קצב הליטוף שלה והגוף שלי הגיב ברעידות בלתי נשלטות. צעקתי, "אני עומד לגמור!"

כשהיא יודעת שאני עומדת לפלוט היא חופנת את ידה על ראש הזין שלי והיא מעסה רק את הראש. זה מונע ממני לירות את הזרע שלי על כל בגדי המיטה והזרע החם מעצים את תחושות ידה המלטפת.

בזמן שאני פולט אני שומע את קולה החושני הרך, "גמור תינוק שלי. גמור בשבילי. אני אישה טובה. אתה אוהב את איך שאני גורמת לך לגמור… זהו!! גמור בשבילי… קל מותק … קל. נסה לא לחשוב כל כך הרבה. זהו. גמור עוד… עכשיו הכל יצא ממך ועכשיו אתה יכול להיות רגוע… תנוח מותק שלי… תהיה רגוע ותנוח.. .עכשיו תנשק אותי."

התנשקנו אבל הרגשתי כל כך בושה אז אמרתי, "אני מצטער. גמרתי אבל לא עשיתי כלום בשבילך. לא גרמתי לך לגמור. לא סיפקתי אותך. אני מרגיש כל כך לא יעיל."

היא ניגבה את ידיה במגבת יד וענתה, "זה בסדר מותק. אני מקבלת הרבה סיפוקים בידיעה שטיפלתי בך. אני אוהבת איך הזין הקטנטן שלך גדל וגדל כשאני מלטפת אותו. איך הוא מתפוצץ לי ביד. ואז אתה נהיה כל כך רגוע ושליו בזמן שהזין שלך מתכווץ בחזרה לגודל המיניאטורי שלו. עכשיו תעצום עיניים ואל תחשוב על כלום. רק תישן אהובי."

למחרת בבוקר היא התלבשה, לבשה את החזייה שלה והיא ראתה אותי מסתכל על ההיקי שלה. עד עכשיו זה היה מאוד בולט והרגשתי מושפל כשהבנתי שאדם אחר סימן את רכושי. עמדתי לומר משהו כשהיא הניחה את קצה האצבע שלה על שפתיי כדי להזכיר לי לשתוק, וכך עשיתי. היא גרמה לי להרגיש כאילו הפכתי לעד אילם לבגידות שלה.

Loading

מחשבה 1 על “קוקולד בעבודת יד – חלק 4”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן