קוקהולד בעבודת יד – חלק 3

לתחילת הסיפור, לחלק 2

 

האירועים בסיפור הזה התרחשו בתקופה שבה לא היו חוקים להטרדה מינית. זו הייתה תקופה שבה לא ידעתי שאני זקן או מה אשתי עושה לי.

אשתי ואני היינו נשואים רק שנה וחצי כשהאירוע הזה התרחש. אחר צהריים אחד היינו בעל האש כשראיתי את אחד החברים שלנו ממשש את התחת של אשתי. שמו היה שי והוא היה חבר קרוב של המנהל של אשתי. הוא לא חשב שמישהו יכול לראות מה הוא עושה.

אשתי לבשה שמלת קיץ קלילה והוא העביר את ידו סביב ישבנה. מה שגרם לי לכעוס ולקנא זו העובדה שנראה שאשתי נהנית מזה. אשתי נסוגה אליו כשהיא משתמשת בגופה כדי להסתיר מהאורחים האחרים את מה שהוא עושה.

כעסתי. רציתי להתקרב אליו בסערה ולהיכנס בו. לשבור לו את האף, לעשות לו פנס בעין, לתלוש לו שיניים, לעוות את הפרצוף הנערי היפה שלו ולהודיע ​​לאשתו מה הוא עושה, אבל עמדתי שם קפוא, לא יכול לזוז. מתבונן מהצד, פסיבי, בזמן שהוא גורם לאשתי הנאה ומסיבה לא ברורה, לא רציתי להפריע להם. מה לא בסדר איתי?

עמדתי שם בפאסיביות והתבוננתי בהם עד שאשתו של שי ניגשה אליהם והם נפרדו.

 

אחרי המסיבה נסענו הביתה ולא אמרתי כלום, כל כך כעסתי. הייתה לי תחושת בחילה בבטן, בידיעה ברורה שהוא הולך לזיין את אשתי. צפיתי בהם במשחק המקדים עכשיו כל מה שהם צריכים היה לקבוע את הזמן והמקום.

כשהגענו הביתה, אשתי שאלה: "מה נכנס בך? אתה כל כך שקט".

 

סיפרתי לה מה ראיתי וכמה אני כועס. אני מניח שהתחלתי לדבר בקול ולקלל אותה ואת שי. היא ענתה, "אוי מותק, בבקשה, בבקשה תירגע. אנחנו יכולים לדבר על זה. אתה כל כך לא סקסי כשאתה כועס."

"טוב, אני כועס! לא תהיה לי אשה שמזדיינת מהצד! אני לא אעמוד בזה! אם אי פעם אראה אותו נוגע בך שוב, אני אפוצץ אותו במכות.  לא אכפת לנו איפה נהיה!"

היא המשיכה בקולה הרך, "בבקשה מותק? אף אחד לא מזדיין מהצד. תירגע. תכניס את הדברים לפרספקטיבה. שי רק שיחק. הוא לא התכוון לזה. אם ראית את שי נוגע בי, למה לא אמרת משהו ועצרת אותו?"

"אני לא יודע. אולי לא רציתי לעשות סצנה".

היא המשיכה, "ובכן בגלל זה גם אני לא עצרתי אותו. לא רציתי לגרום לסצנה במיוחד מול אשתו".

היא הצמידה את גופה אל גופי והחלה לגשש בידיה את אבזם החגורה שלי, מנסה בטירוף להוריד את המכנסיים שלי, ואמרה בטון חושני רך, "אני רק רוצה להרגיש את פיטר הקטן שלך. תן לי לפתוח את הרוכסן שלך. אהה זהו זה. אני רק רוצה להחזיק את זה ביד שלי. אני תמיד מרגישה כל כך בטוחה כשאני מחזיקה את זה."

היא התחילה ללטף אותו קלות ואמרה, "בוא. שב איתי על הספה. תן לי ללטף אותך, לגעת בך. זהו. תוריד את המכנסיים שלך עד למטה. אה זהו. עכשיו יש לי את כולך ביד. אני אוהבת ללטף אותך."

עכשיו כבר עמד לי ושאלתי "אם אני יכול להחדיר אותו אלייך".

בטון המיני הרך שלה, "לא היום מותק. אולי מחר."

 

אשתו של הזין תמיד שולטת על המיניות שלו. היא מכתיבה מתי ואיך לזין שלה יהיה סיפוק מיני, אם הוא יקבל את זה בכלל. היא אף פעם לא נותנת סקס אוראלי לזין שלה למרות שממנו מצופה לרדת לה מתי שהיא רוצה.

כשהייתה רווקה ויצאה עם בנים, היא תמיד ירדה להם. היא יודעת שהיא מוצצת מעולה. ואז היא יצאה עם גבר היחיד שהיא ידעה שיהפוך לזין שלה. היא ידעה שזה יהיה הגבר המיוחד שלה אז היא מעולם לא נתנה לו לחוות את הכישרון האורלי שלה.

 

כרגיל היא סירבה לקיים איתי יחסי מין אז שאלתי: "תמצצי לי את הזין?"

בטון החושני והמיני שלה היא ענתה, "אוי מותק. אתה יודע שאני לא ארד לך. אני לא בחורה כזו. פשוט תשכב אחורה ותן לי לאונן לך. זהו. תתמתח ואני אתרכז בלעשות לך נעים. כאן על הרצפה."

 

שכבתי על הגב, חולצת הטריקו שלי נמשכה למעלה מאיבר המין שלי והמכנסיים שלי למטה סביב הקרסוליים שלי לוכדים את כפות רגלי יחד. היא כרעה על הרצפה קרוב מאד לזין שלי. היא חפנה את ידה הרימה אותה אל פיה ומילאה אותה ברוק שלה. ואז הרגשתי את החלקה החמה של היד שלה כשהיא בולעת את הזין שלי ומתחילה ללטף אותה.

 

אשתי יכולה לגרום למפגשי האוננות שלנו להימשך זמן רב מאוד או זמן קצר מאוד, תלוי בכוונותיה. היא תעשה את זה סשן ארוך אם היא צריכה תשובות מסויימות או אם היא רוצה להפיג את החשדות שלי לגבי בגידה שלה.

 

אם היא תרגיש שאני הופך תוקפני מדי או מנסה לקחת חזרה את הדומיננטיות הגברית שלי, היא תאונן אותי מהר מאוד לכניעה. הכל בקצב הליטוף שלה.

 

היא המשיכה ללטף אותי וללחוש באוזני, "הנה מותק. עצום את עיניך ותעמיד פנים שאני מוצצת לך. תעמיד פנים שהזין שלך נמצא בפה שלי. אתה יודע ששי לא עושה לי כלום."

 

המשכתי, "אני רואה איך הוא משתוקק לגעת בשדיים שלך."

 

"אוי מותק אתה לא יכול להאשים אותו. אשתו היא מקל רזה. אין לה קימורים והיא שטוחה לגמרי. אז הוא טפח על התחת שלי. אל תתעצבן עליי כל כך. הרבה גברים טפחו לי על התחת."

היא המשיכה בליטוף האיטי שלה. גורם לי להרגיש כאילו זה הפה שלה. היא הרימה את ידה אל פיה ומילאה אותה בעוד רוק. כשהמשיכה בליטוף היא לחשה, "תשאיר את העיניים שלך עצומות ודמיין שאני מוצצת את זה, את כל האורך שלך, כל הדרך לעומק הגרון שלי. תירגע מותק. תנוח."

שכבתי שם נהניתי מתחושות היד שלה ושאלתי, "אמרת שהרבה גברים טופחים לך על התחת. מי?"

 

"אוי הרבה גברים. זה לא אומר כלום מותק. יש מר סיגל. הוא משקיע עשיר מאוד והוא בדירקטוריון החברה. כשהוא נכנס למשרד כל הבנות רצות ומתיישבות. הן לא רוצות לתת לו את ההזדמנות לטפוח להן על הישבן."

 

היד שלה השפיעה עליי. יכולתי להרגיש שאני מתקרב לשיא. התחלתי להתפתל והגוף שלי התחיל לרעוד. שאלתי: "גם את מיד רצה ומתיישבת?"

בקולה המיני הרך היא לחשה, "לא, אני לא. הוא זקן לא מזיק אז אני עומדת במקום ונותנת לו לממש את החשקים הקטנים שלו".

כשהיא אמרה את המילים האלה, התחלתי לשפוך. כשהיא יודעת שאני על סף גמירה, היא מזרזת את קצב הליטוף שלה. זה גורם לזין שלי להיות רגיש במיוחד ולכן ההשפרצה יוצאת במטח רציני מאוד.

שלא כמו בזיון, אין לי שליטה על התחושות העזה. כשאני מתחיל לשפוך, רגלי בועטות ללא שליטה, גופי רועד, ירכיי מתרוממות לאוויר, אני מתנשף, בוכה וגונח בהתפרצות האלימה כשהאורגזמה תופסת אותי , כשמטחי הזרע פורצים מתוכי אחד אחרי השני  וממלאים את ידיה . כל אותו זמן היא אומרת, "גמור מתוק שלי. תוציא ממך את כל הכעס והתוקפנות. גמור עוד קצת."

 

לאחר השיא האלים שלי, הגוף שלי נרגע עם צמרמורת הולכת ופוחתת כשהיא ממשיכה לחלוב את טיפות הזרע האחרונות מהביצים שלי. היא יודעת שהתוקפנות והחשדות שלי בוטלו או פחתו בגלל החליבה שלה. הסכסוך הסתיים. אני מתיישב בחזרה כשהיא מאטה את ליטוף הזין המתרוקן והרך שלי .

אני צריך להתחנן בפניה שתפסיק כי הזין שלי רגיש מדי. אני לא יודע למה אבל בכל פעם שאני מגיע לשיא בידיים שלה, אני תמיד מוצף ברגשות חרטה, בושה, השפלה. אני פוקח את עיניי והיא מביטה בי כשידיה מכוסות בזרע שלי. אני שואל אותה, "האם מר סיגל הוא היחיד שממשש אותך?"

היא מהנהנת בראשה, "לא."

אני שואל: "יש אחרים?"

היא מהנהנת בראשה, "כן."

אני שואל: "מי?"

היא עונה, "כולם. בגלל זה קיבלתי את הבונוס הגדול בעבודה"

Loading

מחשבה 1 על “קוקהולד בעבודת יד – חלק 3”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן