נסיבא חפציבה- הפייסבוק – חלק 1

חזרתי לברוקלין לעסק המשפחתי, חודשיים עברו מאז, ואני יושב משועמם במשרד, ולא מפסיק לחשוב ,להתגעגע, לחפציבה. 

הפרידה הסופית הסתיימה בהרבה כאב, ציפיתי שפעם, תפנה את ראשה, במסדרון הארוך…וזה לא קרה.

אז היא כן לקחה משהוא בנטישה המבוהלת שלה, הלפטופ הישן שהיא לא הפסיקה לגלוש בו, זיינתי אותה, רכונה על המיטה, מתקתקת במקלדת, ישבנה מופנה אלי, אחוזה במתניה ,מושחלת, נאנקת מידי פעם ,וממשיכה לגלוש.. התמכרות של מתחילים.

רגע  , הרי היא עדיין גולשת ,ראיתי אותה בחדר האחיות, הלפטופ היה מולה מוקדם בבוקר, מעניין ….

בא נראה, השעה 14.33 כאן בברוקלין , בישראל בערך 9.33 בלילה , 8 שעות הפרש בערך.

אני מקליד בחשבון הפייסבוק הישן שלי , הוא עדיין פעיל רק בלפטופ הישן.

הייי טוק טוק.. מישהו  בבית..  ..?    שניות ספורות עוברות 

אני בבית.

חפציבה ?

אני לא עונה לשם הזה, עוד פעם ואני מנתקת 

חיכית לי כאן,  ענית מיד

חודשים ארוכים ,אתה כזה טיפש ,לקח לך הרבה זמן , הרבה יותר ממה שחשבתי. 

הייתי מאד עסוק , אני בברוקלין ,בעסק המשפחתי, ניסיתי לשכוח אותך, על פי ההמלצה של אחיך, את חתיכה עול, שתדעי לך.

הוא חושב שהוא יודע משהוא עלי , אין לו מושג מי אני…למעשה לאף אחד אין

 אז מי את ?

צוברת חוויות , מנסה להבין את האנושות הדפוקה שבה אנחנו חיים , זה מרתק אותי . מגיל 16 אני משוטטת בארץ, צוברת חוויות, מחפשת מציאויות שלא ישעממו אותי. כשאני מחשבת צופה ומשתתפת,  בדרך כלל זה מתאים לחישובים שלי.  אז אתה מבין איזה משעמם העולם.  

זה לא מסוכן ?

ממש לא אם רצות לך בראש ,נוסחאות, פונקציות, נגזרות, אינטגרלים ,וחתיכת מתמטיקה שהמצאתי בעצמי..צריך רק לפתור נכון,  אני תמיד פותרת נכון.  עובדה אני עדיין כאן.

מה כוללות החוויות האנושיות שלך ? בטח הרבה סקס מזדמן ?

ידעתי שתגיע לה , אתה כזה צפוי , בוודאי סקס זה חלק מאד חשוב, מהותי אפילו, אני בודקת כל הדברים שמעניינים אותי, גם סקס למה לא.

אולי את לא מודעת לעוד דמות, או דמויות שבתוכך, ואולי שהאח שלך צודק ? 

אין שום דמות , ושום דמויות , בתוכי יש רק אני.  דמות מרכזית אחת , רוצה לנתח מה שעברנו יחד ,אולי תגיע לאיזה הבנה ?

בטח ועוד איך,  פגשתי אותך מוקדם לפנות בוקר ,עם לבוש ישמעאלי, מריחה רע, ממוטטת, גוועת ברעב , זוכרת ?

הכל היה  פייק …פייק…פייק . שיחקתי דמות ,לא גוועתי ברעב , חזרתי מיפו ,אחרי חוויה מצמררת, ושכמו נלקחה מסרט זוועה ,  סיוט , 

הייתי בדרך לרכבת לחזור הביתה, את הלבוש מצאתי במסגרת החוויה האחרונה שנמשכה כמה ימים ,  בשקית שהחזקתי היו הבגדים שלי. כשראיתי אותך מרחוק , נראתה כזה חנון ,שלא פחדתי, 

עברתי על פניך ,משהו בך, בהתנהגות האבירית שלך, "חשבת שלא ראיתי אותך נצמד לצד", שלא להבהיל אותי, את ההומלסית המסריחה, ואז מהר החלטתי להיכנס לעוד אחת , לבדוק מי ,וכמה אבירי אתה ,  האמת מיהרתי לחזור הביתה, חשבתי שזה ימשך כמה דקות, הפתעת אותי אני מודה , חוויה מזדמנת ,ומרתקת, כמו הרבה חוויות.

ביקשת כסף , לא היה עליך שקל, את זה את זוכרת ?

היה לי כסף , ועוד איך היה לי, מגולגל בתוך מתקן שמכניסים בתוך הישבן, כמו שמבריחים בבתי-הסוהר 

מממממה ? 

חחחחחחח  אתה כזה תמים  , התענגתי על הפונקציות ,והנוסחאות ,שכתבתי ופתרתי איתך ,ומעליך.  אבל אני מודה כמה פעמים טעיתי , כתבתי נוסחאות לא  ממש מדויקות (ואני עדיין בודקת את זה כאן ,ועכשיו). "הכסף היה בשקית עם הבגדים".

להפעיל ? קוראים לזה להתעלל 

בעולמך , לא בעולמי , אני לא מרגישה מתעללת , אני מפעילה ..המציאות פחות משעממת אותי.

מה היו הנוסחאות, הפונקציות, ומה שלא תרצי , כשהתמסרת לי , אני נדהם ממה שאת כותבת כאן , לחשוב שהייתי עוד משוואה שאת צריכה לפתור.

אמרתי לך את עוד בהתחלה , שאני לא הולכת לשכב איתך ,(החוויה המצמררת שעברתי ,עדיין השפיעה עלי )  אחר כך תיקנתי משוואות , בטח לא הייתי סקסית , 

כשהצגתה פתרון לטיפול בסבתא , ערכתי  עוד עדכונים , ושוב אמרתי לך שזה לא יקרה,  

פניא שתהיה בריאה הביאה טון של מלבושים סקסיים , ושוב עידכנתי משוואות, הפעם עם פיתויים נשיים ,ראיתי כמה אתה מתוח  וקרוע מתשוקה (את זה הכי אהבתי),אתה פקטור מאד צפוי במשוואות. 

מתחתי את החוט עד הקצה כשהזמנתי אותך לשבת מאחורי , לקח לי זמן לתקוע את האות המחורבנת במקלדת , בלפטופ זה ממש קשה…. כן דניאל היית פקטור במשוואות.

איך כותבים משוואה שמסתיימת בזיון (מה הסימן המתמטי של, לפתוח רגליים לרווחה) ? 

האמת זומנת לשבת מאחורי , בשביל פקטור שלי אישי, רציתי לדעת מה ארגיש שתהיה קרוב מאד אלי, (והאם נפגעתי מחוויה  האלימה הקודמת לך, שעברתי) מצאת מאד חן בעיני , אבירי ,טוב לב, ונדיב, וחנון, ואתה גם נראה לא רע ,  הרגשתי אותך זוחל מתחת לישבני , הרשתי לך למזמז אותי,  הרגשתי מאד נעים , ורציתי שתמשיך, הייתי זורקת אותך מהמיטה, אם הייתי מרגישה רע תהיה בטוח. 

אוהוו אני יודע שהייתי נזרק , רציתי לברוח מהמיטה בעצמי, לפני שאני טורף אותך. מתי החלטת ללכת איתי עד סוף ?

כשהיד שלך זחלה מתחת לחלוק, והונחה על הפות שלי , פעם ראשונה מאוננת , ולא באצבעות שלי, כזו עדינות כובשת, לא רציתי שתפסיק , , רציתי  שתשגל  אותי  (שמחתי שאני עדיין בסדר והכל טוב אצלי), רציתי לאבד שליטה, בעולם שלי להיות "מופעלת" 

הפות שלך ?  פות יש לילדה, או נערה מתבגרת,  לך יש" כוס" , מזמן הפות שלך התשדרגה לרמה של כוס, נשי, וסקסי בטרוף

ווואווו אתה ממש כועס  

נזרקתי מחדר כמו סמרטוט לאחר ניגוב, הרגשתי רע,  זה היה בגלל מעשה סדום שביצעתי בך ? בטח דפק לך משוואה 

ממש לא , נבהלתי מעצמי , הייתי מסופקת מינית ,יאמר לזכותך , פחדתי לאבד את עצמי, עוד כמה הפעלות כאלה שלך, ואני אעלם . 

וזה היה משהוא חדש בשבילי, מעולם לא נתתי לאף אחד להפעיל אותי , משום מה איתך איבדתי את זה, חישבתי שאתה כזה חנון שלא תצליח לשנות אותי.  

לא אהבתי את החדירה מאחור, זה סתם כואב . הרגשת שאני לא ממש נהנית מהחדירה הסדומית שלך, לא הרשיתי לך לנחם אותי בעיסוי הדגדגן,   ולא רציתי שתפריע. בבוקר החלטתי לאפס נתונים , והרחקתי אותך. 

 כן אלה היו ימים מתסכלים , כל כך מרושע מצידך , עשיתי הרבה לרצותך, , מה החזיר אותך ? 

הסקס שהיה לי איתך , החוויה של הלילה הראשון (שנתתי לעצמי להיות מופעלת) השפיע עלי עמוקות, בימים המתסכלים חשבתי המון כל חיי אני בתוכי לבד, ואהבתי את זה  " ופתאום " נתתי לעצמי להיות מופעלת …וחששתי נורא,   לא שנתתי צ'אנס  אי פעם ליחסים ביננו , ידעתי שהקשר יהיה חד פעמי.(זה היה בתוך המשוואה שיהיה ברור)

החלטתי שכל זמן אנחנו יחד, לנצל את החוויה החדשה ,של יחסים עם בן זוג, קבוע- זמני, עם חנון ממוצע, משהו שאף פעם לא היה לי.

 פתחתי דף חדש ,עם חישובים חדשים, חיכיתי תתחיל משהוא ,ואחזור אליך, ואתה ועשית את זה. ואני  עשיתי הכל להוציא אותך מדעתך, 

במשוואה אני אמורה להיות "פסיבית" כמעט לא קיימת , תעשה בי מה שתרצה ,אפילו אם הייתה מכה אותי לא הייתי מתנגדת.   אבל אתה האבא של החנונים , גם ברגעים הכי פראיים שלך ,נהגת בעדינות ,ראיתי יותר מתשוקה אצלך ,חיבה אמיתית אלי.

באמת חשבתי שמשהו מוזר עובר עליך, הפסיביות הממה אותי , לא הכרתי אותך ככה,  את מרשעת אמיתית כשאת רוצה. עכשיו שאני חושב על זה לא בטוח שאני צריך להודות לך,  הצלחת להוציא ממני שד שלא ידעתי שהוא קיים.

נ.ב. אהבת מה עוללתי לך באמבטיה? .. ,בעיסוי ?

דניאל זה היה חלום הכי הכי שהיה לי , (בדרך כלל כאלה שהיה לי איתם מגע מיני ,התעניינו רק במה שיש בין הרגליים שלי ,וכמה מהר לרוקן את הזרע שלהם בתוכי).

באמבטיה עשית לי מה ששום משוואה לא יכולה לתאר, טיפחת את גופי במקומות הכי הכי אינטימיים שלי, אף אחד חוץ ממני לא הגיע לשם , מזל שזה היה באמבטיה הרטבתי בטרוף.

כללי המשוואה אסרו עלי, תודה לאל להתערב. כשסיימת הייתי מיוחמת, אכלתי אותך, גמרתי אולי אלף פעם.  יש לך איבר מרשים , אהבתי לחוש אותו בתוכי, (במיוחד אחרי הטיפוח והעיסוי).  

אולי אתה זוכר שהיית צריך לקרוע אותי מעלך ,לא רציתי להיפרד,  זה הרגע  מדהים , ומפחיד ,מבחינתי ,.הרגשתי הרגשה נשית מטופשת ….לא האמנתי שאני חווה אותה.    אתה מבין למה חששתי ממך , "אתה היחידי שממש הפעיל אותי "

למה ברחת ? 

אף פעם, לא היה שום סיכוי ליחסים ביננו , אפס , אתה לא יודע עלי כלום…… יותר מזה  בחיים לא תבין מה מניע אותי , 

רוצה לקרוא על החוויה מארץ הזוועות , שקדמה למפגש שלנו  לדוגמא ?

בטח,  אם את כבר נפתחת ורוצה שאדע עליך יותר , 

אז צפה לווידוי שבוודאי יזעזע אותך , תוכל להתנתק בכל רגע , וניפרד כידידים .

זו חוויה שאם הייתי טועה בחישוב.. הייתי מתדרדרת לתהום (תבין איסוף חוויות ,וקשות ככל שיהיו מעוררים אותי בטרוף)

מאוחר בלילה ואני בטיילת בת"א נשענת על המעקה ונושמת ריח הים , אנשים טיילו בטיילת ,הרגשתי משועממת האמת רציתי להיות לבד ,  על המעקה לידי נשען בחור צעיר ,שחום, וחסון מאד,  במילה אחת ערס מצוי , 

זרמתי אתו בודקת גבולות, נתתי לו לחשוב ,שלשונו החלקלקה ממש מרשימה אותי, וירדתי אתו לרמה נמוכה של פרחה ,וטיפשה. 

משם הלכנו ליפו  לנמל למסעדת דגים, שולחן מלא כל טוב, שומעת את המלצר שהגיש לנו לוחש לו , אש יא סעיד האי  שרמוטא ז'דידה  לא שאני יודעת ערבית שוטפת , את המשפט הזה הבנתי טוב מאד, מעט ערבית מהבית אני יודעת,  עושה את עצמי לא מבינה , הסעיד מעיר  בערבית , תן לי שבוע והיא תתחיל לעבוד. המלצר לוחש תכניס אותי לרשימה …מוקדם ככל האפשר, ,ושניהם מתגלגלים בצחוק.

הלכתי אתו לביתו ,הוא גר עם אחותו המבוגרת בשנות 50 ונראתה כמו בת 70 מריחה כמו שפגשת אותי.(למעשה הבגדים שעלי היו שלה)  , נראה שהיא רגילה שהוא מביא נערות הביתה, 

הכניס אותי לחדר , ומיד סטר לי על פני כמה וכמה פעמים, משליך אותי על המיטה , קורע ממני את התחתונים ,ומשגל אותי, זיון אלים, וכואב, אפילו לא נתן לי להוריד את הבגדים. גומר  דוחף ברגלו משליך אותי מהמיטה , על הרצפה אוחז בראשי וסוטר שוב ושוב , בועט בבטני ,אני מתפתלת ברצפה בכאב,  

צוחק בהנאה כשהוא  דורך בכף רגלו על הכוס ומועך  ,ולוחש בארסיות מהיום הכוס  שלי השייך רק לי שומעת שרמוטה,  

לא התנגדתי (יתכן שהגזמתי עם החוויה הזו שלי, לא תאמין אבל עדיין בגבולות הסביר) מאז ומתמיד יש לי מתקן , ועוד זיון ממש לא מטריד אותי.  פחדתי רק ממחלות ,לא הכרתי אותו, והוא בטח איזה סרסור,  וממש פחדתי מזה..

 לא היו לו מחלות כפי שבטח אתה יודע. כך זה נמשך שלושה ימים, בלילה מזיין אותי שלוש, ארבע פעמים, בפראות, מועך את גופי עד כאב,  סוטר בפני , מפליק בישבני בחוזקה כשהוא חודר אלי מאחור , חופן ומושך בשערי עד שאני צועקת, ושואל אם אני נהנית,  פולט קללות ואז הוא מאיים ,

"מהיום את עושה מה שאני אומר לך לעשות , את הזונה החדשה שלי", שומעת ? 

עשה הכל שאני אשבר , אפחד, ואהיה זונה שעושים בה מה שרוצים, אני מהנהנת לו בראשי הבוער ,המשוך לאחור בשערי

חושקת שיניים לא לבכות, בבוקר הולך ,ונועל אותי בחדר ,אחותו הסוהרת  נועלת את דלת הכניסה  מכניסה את המפתח לתוך שדיה , ומשגיחה שאני אהיה אסירה ממושמעת, ושקטה ,

 "הערב הוא יביא חברים, היא צועקת עלי. לכי להתרחץ, ותתייפיפי, שומעת שרמוטה" , 

פתחה את החדר שאלך למקלחת, בינתיים האחות מעשנת את הנרגילה שלה , כל שעה מדליקה אותה מחדש ,בטח עם סמים ,כשהיא נרדמה ונחרה בחוזקה , הלכתי למטבח לקחתי מחבט מברזל יצוק ענקית ,ירדתי לה על הראש אולי עשר פעמים,  לא הייתה בעיה לקחת את המפתח, לקראת הערב לבשתי את בגדיה ,כיסיתי את פני עם הצעיף , אף אחד בסמטה שהם גרים לא עצר אותי (בטח חשבו שאני אחותו) ונעלמתי.

מזועזע ?   

והיא התרחשה כמה שעות, לפני שפגשתי בך 

חחחח.    חארטה…חארטה…חארטה . אחיך הזהיר אותי שאת מאד חכמה ,שקרנית כרונית, ומניפולטיבית , 

קראתי את הספר לידיעתך,     את מנסה לשחק "מצרפת מקרים" חפציבה ?

אין לי מושג אם הסיפור שלך "המזעזע" אמיתי,  וגם לא חשוב. (את יודעת מה במחשבה שניה לא יכול להיות אמיתי , פיספסת כאן בגדול, את מבינה זיינתי אותך  וראיתי אותך עירומה ,שום סימן של התעללות ,את כאחות יודעת אחרי חבורה כחולה, נשארת צהובה חחחחחח) 

קראת ספר שהשפיע עליך מאד וכנראה בגיל צעיר,  את צריכה טיפול דחוף להשתחרר מהספר, 

את מבינה ששום מתמטיקה לא תעבוד בסיטואציה ההזויה שכתבת,  , בכל אופן השיחה הזו עזרה לי מאד, להבין משהוא שדיגדג  ל מאד, תודה רבה ,

 היום ממש במקרה , אני מתחיל קשר חדש.  את יפה וסקסית בטרוף ……………… ומאד מאד מופרעת בשבילי, זה בטוח

אני לא יודעת על איזה ספר אתה מדבר ?  ומה אתה מבין בחישובים שלי מטומטם…

עכשיו אני הולך לספר לך על קטע שהתרחש כאן במשרד , תביני שאני ממש לא מטומטם, ופותח דף חדש.

 החנון  בלי מתמטיקה ובלי חארטה, מסדר את העניינים שלו על הצד הטוב ביותר. 

 המזכירה שירשתי מאבי, עובדת אצלינו כבר 20 שנה, אשתו של הרב שלנו , ממשפחה מיוחסת , ושחצנית עד גועל,  רואים שפעם הייתה אישה נאה,  ענקית ומלאה , שדיים שופעים של מאמא , בשנות ה 40, מושכת למי שאוהב נשים בגדלים של XXL   .

בשיחה הראשונה שלנו, ניסתה להעמיד אותי במקומי , לקבוע שבמשרד היא הבוס , 

 עד שאני מקבל לחתום על הוצאות הקופה הקטנה ממנה. עובר על ההוצאות מבקש הסברים , 

היא מאדימה מכעס, איך אני מעז לחלוק על ההוצאות , זה לא קרה ב 20 שנה שהיא במשרד , והיא תדבר עם אבי על חוצפתי, והרב עוד ישמע מזה,  ויוצאת מהמשרד בכעס, כשהתחת הגדול מתנדנד בעוצמה ,    

ונראה כמו ארנב לועס גזר.

 בדיקה קטנה של הקופה שלוש שנים לאחור, עם קלסר מסודר , קראתי לה למשרד, 

אני עסוקה ,עונה לי בקשר הפנימי.. כשאתפנה . 

את נכנסת מיד גנבת, בת אלף זונות שכמותך …עכשיו . 

היא נכנסת למשרד  פחד ותדהמה על פניה,

 רואה את הקלסר בהמה שמנה , קופה קטנה של רק שלוש שנים אחרונות. כשאני אסיים איתך תתפללי בספר שלך, שלרב שלך ישארו התחתונים . אני הולך עם הקלסר ישר למשטרה. 

 שמעת פעם, דוד שמש שנופל מגג של קומה רביעית , ככה השתטחה  על הריצפה, מעולפת,

 שפכתי עליה אגרטל של מים עם הפרחים. אין צורך לפרט מה קרה אחר כך , רק שבסוף רכונה על השולחן, השמלה והתחתונים מופשלים, ואני עם סרגל מתכת (לא יצוקה) מרביץ בכל הכוח , אני שונא שמזלזלים ומתעללים בי ,

מאדים את הלחיים הלבנות , הרבה ימים אחר כך ישבה על גלגל אויר, הבכי והתחנונים לא עזרו , שלפתי את הזין חדרתי לתוך החור  המיוחס שלה , שום תשוקה ,רק רצון לנקום, להשפיל , היא מתחננת לא…רק לא זה…אתה מטמא אותי, לא אוכל לשכב עם הרב יותר…בבקשה

שיגרתי לתוכה משלחת של משלחת מלאכי רעים, עברה וזעם, של יהודי, פשוט, חנון, ולא מיוחס מי יודע מה , 

 עכשיו היא ילדה טובה, אילפתי אותה, כל בוקר ,נכנסת למשרד, מפשילה את השמלה והתחתון, ומתכופפת על השולחן , מגישה לי את החורים , בא לי,  אני מזיין אותה בחור התורן , נחמד לפתוח את היום בזיון אלים עם אישה עסיסית. 

 לזכותה יאמר שהיא הפסיקה להתחנן , התחתון אמנם גדול, אבל יותר סקסי, ניחוח נעים סובב אותה, רואים שהיא משתדלת להראות מושכת.   יש אימרה שאומרת  "אם אונסים אותך לפחות תהני מזה" נראה שהיא מכירה את האמרה.

בימים האחרונים זה אפילו השתפר יותר , הכוס שלה רטוב מראש , חור התחת משומן במשחה , עושה הכנות לבחירתי היומית,

  מקריאה לי את סדר היום , כפופה לשולחן, אחוזה במותניה ומשוגלת , נאנחת ,אפילו עונה לחדירות שלי בקונטרות , מפליק לה אם היא מאבדת ריכוז ,  קל לדעת מתי היא גומרת, היא ממלמלת  ופולטת משפטים באידיש עסיסית. 

לפני יומיים אחרי משגל הבוקר, היא עומדת מולי ,בדרך כלל מסתדרת, ויוצאת בלי מילה מהמשרד, ואני רוכס את ריצ'רץ'  ומתיישב לעבוד, היום בבוקר  עמדה  מולי ומחכה .

מה העניין ? אני שואל     

 היא מגישה לי תמונה מתוך המסמכים שהיא מחזיקה. בתמונה נערה צעירה יפה להדהים , 

מסתכל עליה בשאלה .     

 זו הבת הקטנה שלי בת 17 בדיוק סיימה סמינר 

נו ומה ?                        

  אני רוצה לשדך לך אותה ,היא ילדה טובה , ביישנית , וחכמה ,  אתה מעוניין ?

הבנתי את רוצה להפסיק את הזיונים הזדוניים שלי איתך . ולהפסיק לפחד מהמשטרה ? 

 לא , לא , ממש לא,  אנחנו יכולים להמשיך,  אני התרגלתי , לא אכפת  לי שנמשיך כל יום . גם אם השידוך יצליח . אנחנו נמשיך.

הילדה שלי כל כך עדינה ,צנועה ,מופנמת,  אני אמא ואני יודעת,  היא צריכה לחיים גבר חזק שידריך ויהיה איתה . 

חפציבה.. אני מסתכל בתמונה , עם יפיפייה כזו , אילוף  ולימוד מסודר , יכולים להיות לנו חיים נעימים ומהנים, צריך רק לבדוק את האופי , היא בטח יודעת שהיא  יפה להדהים, מיוחסת, בטח גאוותנית …נו נבדוק מה יכול להיות.. הערב אנחנו נפגשים לראשונה.

 אז זה נגמר ?  או אני אשמע ממך בעתיד ? 

 כן בטח נשמור על קשר , תספרי לי על עוד חוויות שלך , ואני את שלי , כשאבוא לביקור בארץ  אכתוב לך . ניפגש שוב

לזיין , או לראות חברה ותיקה ?

גם וגם, בהחלט

 היייי  חכי רגע רוצה להכיר מישהו ממש מיוחד, מוטרף, בעל תושייה שלא מהעולם, ובלתי צפוי כמוך ?

מי זה ?

בן דודי מנחם הוא בארץ ,  הוא בדירה , חותם על חוזים בשם העסק.

מעניין .. אתה מתחיל לסרסר בי ?  הזונה שלך בשלט רחוק ?…  הוא יודע עלי ?

 אף אחד לא יודע עליך , חוץ מפניא , חשבתי  כ"מפעילה" ו "צוברת חוויות" הוא יעניין אותך, אני מאמין שיש לכם אותו ראש. 

או קיי , אם הוא כזה "מיוחד " מותר לך לספר למנחם עלי מה שתרצה, להוציא איך אתה מצאת אותי, שום רמז,בא לי לראות כמה בעל תושייה הוא , אני יכולה לסמוך על מילה שלך ?

מילה שלי נשבע בכל היקר , את עוד תתפלאי איזה שד הוא

אחלה אז ביי בינתיים

ביי

Loading

3 מחשבות על “נסיבא חפציבה- הפייסבוק – חלק 1”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן