פאנג'ויה – חלק ב

מאת כותב אנונימי

לחלק ראשון של הסיפור

לאחר שהגענו לאילת, התפזרנו לחדרים. אני ושחר התארגנו למסיבה, שתינו כמה כוסות של אכילה וירדנו למסיבה.

כשהגענו לבריכה זה היה נראה כמו גן עדן, עשרות בחורות בלבוש מינימלי מפזזות ליד הבריכה. עם כל הצניעות יכלתי להגדיר את עצמי כגבר שנראה טוב, גבוה עם גוף חטוב כך שזכיתי למבטים מנשים במסיבה. לפתע אני ושחר הרגשנו שתי בנות קופצות עלינו מאחור ונתפסות לנו על הצוואר לשק קמח הסתכלתי מי זאת. להפתעתי זאת הייתה דריה שקפצה עליי ודווקא טל שקפצה על שחר ההפך ממה שקרה כל הנסיעה לאילת.

השדיים של טל נמעכו על הגב שלי הן היו רכים וגדולים וקצת חירמנו אותי.

"הפתעהה" הן הכריזו.

ניכר עליהן שהן שתו הרבה מה גם שהיה להן ריח של אלכוהול וגם היו שיכורות.

"עכשיו תקחו אותנו לבר, חייבים להרים שוט".

הגענו בשק קמח איתן על הגב לבר. הורדנו אותן ורק אז ראינו מה הן לבשו. דריה לבשה בגד ים תכלת- החזייה הייתה בצורה חצי עיגול שהבליטה את מה שהיה להבליט התחתון היה גזרה גבוהה שהגיעה עד המותניים והחוטיני נתן צורה סקסית לתחת. טל לבשה בגד ים בורדו שעשה עוד יותר סקסית גם אצלה התחתון לא הסתיר יותר מדי והשדיים הגדולות בקושי נתפסו להן בחזייה.

הזמנתי לכולם שוטים של טקילה. הרמנו כוסית והלכנו לרחבה.

רקדנו ארבעתנו ביחד. דריה וטל הרבו לרקוד צמוד אלינו ולשפשף את הישבן על הזין שלנו, האיבר שלי די מהר התקשח גם שחר עשה לי סימנים דומים של מצוקה.

באיזשהו שלב טל ודריה התלחששו ביניהם ורצו ללכת להרים עוד כוסית בבר.

תוך כדי הליכה כשהלכנו על שפת הבריכה. הבנות במהלך מתואם דחפו אותי ואת שחר לבריכה. אני באינסטינקינט מהיר תפסתי ביד של דריה שדחפה אותי ומשכתי אותה איתי למים והיא נפלה אחרי למים שחר נפל לבדו אחרי שטל דחפה אותו. אחרי ששלושתינו כבר היינו במים טל גם קפצה והצטרפה אלינו.

המשכנו לרקוד לצלילי המוזיקה בבריכה באיזשהו שלב אני ודריה הלכנו להישען על הקיר של הבריכה להירגע, טל ושחר נשארו לרקוד לידנו.

באיזשהו שלב הרגשתי יד נוגעת לי בזין מתחת למים, הסתכלתי וראיתי שזו היד של דריה. בהתחלה היא מיששה מבחוץ, לאט לאט הוא התחיל להימתח מתחת למים ודריה הכניסה את היד שלה מתחת לבגד ים, הסתכלנו אחד על השני והיא נשכה את השפתיים וחייכה אלי חיוך מחרמן שלחתי את היד שלי לעבר התחת שלה, חפנתי אותו בחוזקה, העברתי את האצבע מתחת לחוטיני על חור התחת, היא החלה לרעוד מעט. בתנועה איטית מעביר את האצבע כל הדרך עד לכוס שלה התחושות שלה התגברו יותר ויותר כיד כשהגעתי לכוס. היא החלה להחזיק לי גם בביצים ולשפשף את הזין מהר יותר מתחת למים , כאילו ביטוי של עוצמת התחושה שלה. הגעתי האצבע לכוס, העברתי את האצבע על הדגדגן והחלתי לשחק איתו. דריה התחילה להתנשם במהירות. מהדגדגן העברתי את האצבע לחור, בהתחלה העברתי מסביב ואז בבת אחת דחפתי אותה עמוק לבפנים. דריה קפצה מזה במקום ומשכה את ראשה אחורה בעונג. "זה מדהים" לחשה לי באוזן. באותם רגעים היינו בעולם משלנו. מענגים אחד ר. השנייה כאילו אין מסביבנו מיליון איש.

האידליה נגמרה בבת אחת כשכמה אנשים קפצו מעל הראש שלנו לבריכה בבת אחת הוצאנו את הידיים אחד מהשנייה וחזרנו למציאות. טל ושחר התקרבו אלינו מחדש. אחרי שיצאנו מהמים טל רקדה קצת עם שחר והם נראו גם צמודים ואני עם דריה, לאחר מכן גם אני קצת רקדתי עם טל, ושחר עם דריה. המתח המיני באוויר היה קצת יותר גבוה ורקדנו כולנו יותר צמוד.

נגמרה המסיבה התיישבנו לנו ליד הבריכה לנוח קצת. אחרי כמה דקות רגועות טל הציעה שנלך לשתות עוד איזה משהו בבר. התקדמנו לכיוון הבר וכשהתקרבנו ראינו שהוא נסגר, טל הציעה שנעלה לחדר של שחר ושלי ונרים שם עוד איזה כוסית

כשהגענו לחדר טל ושחר הלכו לכיוון המרפסת והתיישבו שם אחד ליד השנייה.

ניגשתי למיני בר להוציא את בקבוק הערק שהיה לנו שם, דריה באה איתי ולקחה את הכוסות איתה ושנינו הלכנו לשבת עם טל ושחר במרפסת.

שחר גלגל לנו ג'וינט ואני מזגתי לנו שוטים.

לאחר מספר דקות היה לי כבר קצת חם מדי ונכנסתי לחדר לשירותים, כשיצאתי מהשירותים נשכבתי לי על קצה המיטה ועיינתי בטלפון שהיה בשידת החדר כל זמן המסיבה.

לאחר מספר דקות הרמתי את ראשי דריה נכנסה וחצתה את החדר לכיוון השירותים. אחרי שהיא יצאה משם לא טרחתי להרים את הראש מהטלפון.

היא לא יצאה החוצה מיד והתעסקה בדברים שהיו על השידה. היא הסתובבה עם הגב לשידה עם הראש לכיווני,הרמתי את הראש לכיוונה היא שמה לב שאני מסתכל עליה לוקחת את השוט.

היא שתתה את השוט בבת אחת בלי מאמץ כאילו לא היו עוד 6-7 כוסות לפניה. דריה הניחה את הכוס על השידה, נשענה על השידה לבושה רק בבגד ים, עמדה בשקט נעצה בי מבט עם חיוך פלרטטני.

לא יכולתי להוריד ממנה באותם רגעים, הרווח בין השדיים היפנט אותי,הייתה לה בטן מחוטבת עם פופיק חמוד באמצע, היה לה רגליים דקות עם רווח ביניהם כמו שאהבתי.

היא הורידה את הראש להגניב מבט כשראתה שהסתכלתי על הגוף שלה, כאילו רומזת לי משהו.

מתישהו כבר לא יכולתי להתעלם מהסימנים שלה. הנחתי את הטלפון בצד. קמתי מהמיטה והלכתי לכיוונה. היא יישרה אליי מבט ונשכה את השפתיים.

כשהגעתי עליה הצמדתי האגנים שלנו במעט אגרסיביות עם היד בגב שלה. קירבתי את הפנים שלנו, לא נגעתי רק קצת התקרבתי כדי קצת לגרות. דריה לא ביזבזה זמן והצמידה את השפתיים שלה לשלי, ומיד אחר כך גם את הלשון שלה דחפה לתוך הפה שלי. הנשיקה הייתה נשיקה סוערת, דחפנו את ראשנו אחד לשנייה נאבקים מי ידחוף את הלשון יותר עמוק. העברתי את היד לישבן, לחצתי אותו, אנחת עונג נשמעה מהפה שלה דריה תוך כדי שהוא כמעט בולע אותי. מהישבן העברתי את הידיים לירכיים והרמתי את דריה שתשב על השידה שהיא נשענה עליה. עכשיו שתי רגליה של דריה היו פשוקות משני צדדי.

הזין שלי כמובן התעורר ודריה גם דאגה ללטף אותו מבעד למכנסיים כדי שלא יחשוב במקרה להיות רפוי. שלחתי יד לגב של דריה ומשכתי את החוט שמחזיק את החזייה שלה במקום. דריה הרימה את ידה והוציאה את החזייה והחזה הנפלא שלה נגלה לעיניי. דריה זרקה את החזייה שמאלה לכיוון הדלת.

הסטנו מבט לשניה לכיוון המרפסת וראינו את שחר יושב על הכסא וטל יושבת על הברכיים שלו ושניהם דוחפים את הלשון אחד לפה של השנייה. תוך כדי, דריה המשיכה לעסות לי את הזין מבעד למכנסיים. התחלתי לשחק לה עם הידיים. יד אחת על כל השד ועיסיתי אותו, אחרי זה עברתי לפטמות, בהתחלה העברתי אצבע על העטרה, זה שיגע את דריה שמשכה את ראשה אחורה מעונג, אחרי שהרגשתי שהגיע הרגע לחצתי לה עם שתי האצבעות שלי על הפטמות עצמן. דריה השתגעה מזה. היא פרמה את הקשירה של בגד הים שלי, דחפה את ידה פנימה ומשכה החוצה את הזין שעמד באותם רגעים כמו טיל.

פתאום טל ושחר נכנסו מהמרפסת ודי הופתעו לראות אותנו מתחרמנים על השידה. חח אני ודריה הסתכלנו עליהם בפרצופים מחויכים. "היי" דריה אמרה וחצי צחקה.

"אני מבין שלא חיכיתם לנו" אמר שחר מחויך.

"מוזמנים להצטרף" אמרה דריה.

"תהיי בטוחה" טל אמרה כשהיא נשענת על הכתף של שחר, ומיד הסתובבה לכיוונו נישקה אותו על השפתיים, לאט לאט ירדה לצוואר בנשיקות קלות, משם נישקה בחזה, העבירה יד על הריבועים שלו ונשיקות קלות וירדה לאט לכיוון המכנסיים, היא נעמדה על הברכיים כשראשה מול הזין, היא תפסה בשתי ידיה את המכנסיים משני הצדדים שלהם ומשכה אותם בבת אחת כלפי מטה, הזין של שחר נגלה מול עיניה, הוא היה ארוך מהממוצע אך רופף היא הרימה אותו עם היד והכניסה אותו לפה שלה. מהר מאוד הזין התקשה בתוך הפה שלה וטל השמיעה אנחות חנק כשהוא היה עמוק בגרון שלה. את שאר הזין היא שיפשפה עם יד שמאל שלה בעוד יד ימין מלטפת את הביצים.

בינתיים המשכתי לדחוף את הלשון שלי לפה של דריה היא אוננה לי עם יד ימין שלה ויד שמאל שלה ליטפה לי את החזה.  לאט לאט טיילתי עם יד ימין למטה. בהתחלה עברתי בבטן החטובה שלה, ליטפתי מעט מסביב לטבור. העברתי את היד על תחתון הבגד ים הצר יחסית שכמעט לא כיסה את מה שצריך לכסות הצמדתי שתי אצבעות לתחתון והצמדתי אותו לכוס שהיה רטוב כבר. דריה קפצה ממעט במקומה למגע שלי באזור הרגיש. העברתי את האצבע מלמעלה למטה. הזזתי את שתי האצבעות לדפנות הכוס איפה שהתחתון כבר לא כיסה והתחלתי להחליק את האצבעות, הגירוי שלה עלה, אפשר היה לשמוע את זה בברור בגניחות שלה. "אני רוצה אותן בפנים" צעקה תוך כדי גניחה. דריה שלחה יד לתוך הזין ושחררה אותו החוצה. הזזתי את התחתון הצידה והתחלתי לשחק לה בדגדגן. דריה התחרמנה מזה והחלה לשפשף את הזין שלי במהירות גבוהה יותר.

העברתי את אחת האצבעות לחלק התחתון יותר של הכוס שלה, התחלה ליטפתי מסביב לחור. לאחר מכן, הכנסתי את אחת האצבעות לחור ואחר כך עוד אצבע והתחלתי לפמפם עם האצבעות ולהרחיב לה את החור.

"כן, זה מדהים, תמשיך" דריה צעקה בעונג רב.

"כן , עוד".

כשדריה הגיעה לשיא ועמדה לפני אורגזמה עצרתי. משכתי אותה לכיוון המיטה נעמדתי מאחוריה כשהיא עם הגב אליי ועם הפנים למיטה והשענתי אותה על המיטה כשהיא עומדת וידה מונוחות על המיטה.

הפשלתי את החוטיני שלה עד גובה הברכיים והנחתי יד אחת על גבה. הרמתי קצת את התחת שלה,כיוונתי את הזין שלי .. הרחבתי קצת את החור עם שתי האצבעות ודחפתי את הזין שלי. גניחה קלה נשמעה מכיוונה בעוד כתפייה נמשכו קדימה. תקעתי את הזין שלי סטטית בתוך הכוס שלה בלי לזוז כדי לתת לה לדם שלה לזרום לאזור ואז בבת אחת התחלתי לפמפם. הגניחות שלה עד עכשיו היו כאין וכאפס לעומת הגניחות שלה עכשיו. היא דחפה את התחת שלה אחריה רק כדי שהזין שלי ייכנס יותר חזק. עם יד ימין נתתי לה פליק על לחי ימין של התחת מה שעוד יותר הדליק אותה.
הגניחות והרעש של הירכיים שלי מתנגשות עם התחת של דריה כנראה חירמן מאוד את טל. היא קמה על רגליה ונשכבה על המיטה על הגב. שחר הסיר מעליה את תחתוניה ורכן לכיוונה כשכפות רגליה מונחות על החזה שלו בתנוחה מסיונרית. שחר הכניס את הזין שלו לכוס של טל, תפס בירכייה והתחיל לפמפם. גם טל גנחה בקולי קולות והן רק הדליקו אחת את השנייה.

דריה התקרבה טיפה לטל על המיטה והצמידה את שפתיהם לנשיקה צרפתית עמוקה ולוהטת. את הזין שלי דחפתי יותר חזק לכוס של דריה והיא התחילה לצעוק שהיא עומדת לגמור והיא הגיעה לאורגזמה תוך מספר שניות. הוצאתי את הזין שלי מהכוס שלה, דריה לא בזבזה זמן התיישבה על המיטה. משכה אותי אליה והשכיבה אותי על הגב. טל התקרבה אליי תוך כדי שהזין של שחר דופק אותה בדוגי. היא הצמידה את השפתיים שלה לשפתיים שלי ודחפה את הלשון שלה לפה שלי בינתיים דריה נעמדה על הברכיים שוב. התכופפה והכניסה את הזין שלי לתוך הפה שלה והחלה למצוץ. המציצה שלה הייתה עמוקה היא השמיעה קולות חנק רבים והיה נראה שהיא נהנית מהם. היא התחילה למצוץ מהר יותר והתקרבתי לגמור. גם שחר הגביר את הקצב וזיין את טל יותר מהר. עד שאחרי כמה שניות היא הגיעה לאורגזמה. היא הסתובבה מיד לכיוון הזין שהיא על 4 והחלה למצוץ לו במהירות שיא. ידו הימנית הייתה על הראש שלה חצי תופסת לה את השיער חצי דוחפת את הראש עוד יותר פנימה ידיה מושטות כלפי מעלה מלטפת לו את החזה ואת הבטן.

דריה החלה להגביר קצב וגם אני דחפתי לה את הראש עמוק יותר הגעתי לשיא ואמרתי לה שאני הולך לגמור. דריה התחילה להגביר קצב ופוצצתי לה את כל המטען שהחזקתי בפנים בתוך הפה שלה, היא החזיקה את השפתיים בפנים כדי לא לפספס אף טיפה. גם שחר גמר בתוך הפה של טל כמה שניות אחריי.

מחשבה 1 על “פאנג'ויה – חלק ב”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)