נקמתו של יוסי : חלק שני

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

<<<<  לחלק הראשון

אמא

ביום ראשון בבוקר ארבתי ליד הבית של אמא. ראשונה יצאה דקלה, לבושה במדים ונוהגת בסוזוקי סוויפט הלבנה, שכנראה ההורים קנו לה כדי שלא תצטרך להצטופף באוטובוסים הצפופים לבסיס בנגב שבו היא משרתת. בערך שעה אחריה יצא הבעל של אמא במרצדס השחורה שלו למשרדי החברה שהוא בעליה וזה היה הסימן בשבילי שהגיע הרגע להתחיל בתוכנית.

הבטן קרקרה לי כשהוצאתי את הפלאפון לחייג לאמא שלי, הלב דפק כמו פטיש אוויר החוצב בסלע, בחרתי את המספר של אמא ששמרתי בספר הטלפונים, עוד שניה של היסוס ובפעם הראשונה בחיי צלצלתי לאמא שלי.

"הלו" שמעתי אותה באותו טון יבש של מי שעונה לשיחה לא מזוהה ולמרות כל ההכנות שעשיתי קפאתי, לא הצלחתי לדבר, "הלו, מי שם?" שמעתי אותה שואלת בקול חסר סבלנות והפעם התעשתי, "שלום אמא" אמרתי בקול הכי שלו ורגוע שהצלחתי.

"הלו, זה כנראה טעות" שמעתי את ההפתעה בקולה.

"אמא, זה לא טעות, זה יוסי, הבן שלךְ"

לרגע הייתה דממה. "יוסי? איזה יוסי?"

"יוסי, הבן שלךְ"

שוב שתיקה, רגע ארוך של דממה, ובסיומה "מה אתה רוצה?"

"לפגוש אותךְ"

"תשכח מזה!" והיא ניתקה.

צלצלתי שוב, "תפסיק להתקשר או שאני…" היא ענתה בקול תקיף אבל לא נתתי לה לסיים, "אמא תקשיבי!" קטעתי אותה, "ותקשיבי לי טוב!" המשכתי בקול החלטי ונחרץ, "אם את לא רוצה שכל העולם ידע מה בעלךְ עושה לבת שלךְ כדאי שתגיעי בעוד חצי שעה לבית הקפה בפינת הרחוב, תשבי בפנים, בשולחן מבודד, לי תזמיני הפוך וקרואסון, לך מה שבא לך, ותחכי לי, אני כבר אמצא אותךְ!".

"תשכח מזה, אתה סתם ממציא, כלום לא קרה ביניהם, אתה"

"אימו'ש!" קטעתי אותה שוב, "אני הכי רציני, כדאי שתהיי שם!" הודעתי בקול נחרץ ואסרטיבי והפעם אני הייתי זה שניתק.

ישבתי בתחנת האוטובוס הצופה גם לבית שלה וגם לבית הקפה, ישיבה סתמית של מי שמחכה לאוטובוס שיגיע, העיניים שלי כאילו בפלאפון, כאילו קורא חדשות ב-YNET או עובר על הדואר, אבל לא מפספס את מה שקורה מסביב.

כ-20 דקות אחרי אמא יצאה מהבית, בוחנת מסביב אולי תצליח לזהות משהו חריג, והלכה לכיוון בית הקפה. ראיתי אותה מתיישבת ליד שולחן פינתי, רחוק ממעט האנשים שישבו בפנים, אחרי רגע דיברה עם המלצרית שניגשה אליה וכשזאת התרחקה ממנה התחלתי ללכת לכיוון בית הקפה.

חיכיתי עד שהמלצרית תגיש לה ורק אז ניגשתי והתיישבתי מולה. "שלום אמא" חייכתי אליה, מנסה להשמע הכי רגוע בעולם, "סוף סוף נפגשים".

"מניאק! בדיוק כמו האבא המניאק שלךָ" היא ענתה בקול מריר ונרגן, "מאיפה המצאת את הסיפור הזה?" עברה ישר לתכל'ס.

חייכתי ושתיתי מהקפה. במקרים ותגובות הכנתי תשובה ניצחת לשאלה שציפיתי שתבוא, "לפני כשבוע וחצי הייתי במסיבה ומישהי סיפרה לי, את אולי מכירה אותה" שלפתי את החוטיני שדקלה נתנה לי והנחתי אותו לפניה, לרגע כיסיתי בכף ידי את המספר ואז חשפתי אותו.

אמא החווירה, "אז אתה המניאק שניקנק אותה שם".

"היא סיפרה לךְ?"

"כן, אנחנו מספרות הכול אחת לשנייה, וידעת שזאת אחותךָ?"

"ברור"

ציפיתי שהיא תנזוף בי שזה גילוי עריות אבל היא התעלמה, "אני מכירה אותה מצוין, לנקנק אולי ניקנקת אותה אבל היא בחיים לא הייתה מספרת לךָ".

גם לזה הייתה לי תשובה מוכנה, "תתפלאי אמא מה הבת שלך מוכנה לעשות כדי לחטוף במקום האהוב עליה" צחקקתי והוצאתי את האיפון והאוזניות, "תקשיבי!" הגשתי לה את האוזניות וכשהיא שמה הפעלתי את ההקלטה שהקלטתי את דקלה מספרת.

ככל שההקלטה התקדמה אמא הפכה חיוורת יותר ויותר עד שחששתי וסימנתי למלצרית להביא לה כוס מים עם קרח, "תשתי!" עצרתי את ההשמעה ודחפתי לעברה את הכוס שהגיעה.

"אוקיי, מה אתה רוצה?" היא שאלה בקול שבור כשגמרה לשתות, "כסף? כמה כסף??".

"אמא, כסף זה טוב," חייכתי אליה, "הרבה כסף זה עוד יותר טוב," המשכתי ושוב ראיתי אותה מחווירה, "אבל אימו'ש, את מרשה לי לקרוא לך אימו'ש?" שאלתי, שאלה רטורית כי בלי לחכות לתשובה המשכתי, "מה שאני רוצה זה נקמה!"

"נקמה? איזה מין נקמה?" היא הביטה בי לא מבינה.

"נקמה. סבתא הייתה נהדרת אלי אבל רציתי בחגיגות להיות כמו כולם ולרקוד בגן עם אמא שלי, רציתי שבבר-מצווה אמא שלי תזרוק עלי סוכריות מעזרת הנשים, רציתי שתראי איך אני מקבל את תעודת הבגרות, רציתי שכמו כל האימהות בפלוגה תבואי לבקר אותי עם סירים בטירונות אבל את לא היית שם, את דפקת לי ת'חיים ועכשיו אני רוצה לדפוק אותךְ!" ואם עוד היה ספק לאיזה לדפוק אני מתכוון תנועת היד הגסה שעשיתי סגרה ת'פינה.

"מה?!?!" היא צרחה, "מה? מה אמרת?!?" המשיכה באותו קול צועק וכל המבטים מסביב הופנו לעברנו.

"אימו'ש," חייכתי אליה כשהמבטים מסביב הופנו חזרה, "את לא טיפשה, את גם לא חירשת, את יודעת בדיוק למה אני מתכוון!".

"יוסי," היא הביטה בי במין מבט מתחנן כזה, "בבקשה, זה אסור, מהתורה," והיא הדגישה את התורה במיוחד, "זה, זה, זה גילוי עריות!".

במקרים ותגובות שהכנתי הייתה לי תשובה מוכנה, "אימו'ש, מה שהבעל שלךְ עשה לבת שלךְ זה האבא של גילוי העריות, הטופ (Top) של הטופ, ואת ידעתְ, ראיתְ והסכמת! וחוץ מזה בעשרת הדיברות, שזה לב התורה," עקצתי באירוניה, "כתוב "לא תנאף" אז לא נאפת? לא זנית תחת אבא? לא פתחת ת'רגליים לבוס שלך, שבמקרה הוא היום בעלך, עוד לפני שהתגרשת מאבא שלי? פתאום חשוב לך מה כתוב בתורה עאלק? תקשיבי לי אמא ותקשיבי לי טוב!" גחנתי לעברה ולחשתי בקול ארסי, "שתי אפשרויות עומדות בפניךְ, הראשונה לתת לי להשפיל אותךְ, להתמסר לי, לתת לי לעשות בךְ כל מה שאני רוצה, כמה שאני רוצה, איפה שאני רוצה ואיך שאני רוצה! או לקום וללכת ואני כבר אדאג לפרסם ברבים את ההקלטה ששמעת בצרוף כל הפרטים המזהים ואין לי ספק שאת מבינה מה זה יעשה לשם שלכם, שלך, של בעלך, של הבת שלך ולמניות החברה של בעלך"  עצרתי לשנייה, נותן לה לעכל והמשכתי בקול נחוש ותקיף, "אז עכשיו אימו'ש, תחליטי, תבחרי!".

רגע ארוך היא ישבה ושתקה, חושבת, ואני ניצלתי את ההזדמנות לגמור את הקרואסון והקפה שלי. "אם אני אסכים יש לי תנאי" היא שברה ת'שתיקה.

רציתי להגיד לה שאני זה שקובע אבל התאפקתי ובמקום זה עניתי "נשמע".

"אתה מחזיר לי את התחתונים של דקלה, אתה מוחק את כל הקבצים של ההקלטה, אתה מוחק את מספר הפלאפון שלה, אם רשמת, וּבּחיים, אבל בּחיים, אתה לא מצלצל יותר אלי או אליה!".

חייכתי אליה, חיוך ציני כזה, מתנשא, "אימו'ש, את מבינה שאני הולך לזיין אותךְ, אני הולך לגמור לך בכל החורים!"

ראיתי אותה מסמיקה, בולעת רוק ומשפילה עיניים, יודעת שבעצם ההשפלה שלה כבר התחילה, "שתדע שאני אעשה את זה רק בשביל לשמור על השם הטוב של דקלה והחברה של בעלי" ניסתה לתרץ.

רציתי לצחוק, לגבי החברה של בעלה היא צדקה אבל ראבק, השם הטוב של דקלה? זאת שאפילו היא קוראת לעצמה מזרון? אבל התאפקתי, "אני מוחק את הקבצים, את המספר שלה עוד לא הכנסתי, ואני לא אצלצל אליכן אבל," עצרתי שנייה, בונה את המתח, "רק אם את מתמסרת טוטאלית, עושה בדיוק מה שאני אומר לךְ ורק מה שאני אומר לךְ לעשות ו…עוד משהו, קטן," צחקקתי, "אם אתן מתקשרות זה כבר סיפור אחר!"

"על תבנה על זה, אנחנו לא נתקשר!" היא הודיעה בביטחון, "אני מסכימה, מתי?".

"עכשיו!"

לרגע היא הביטה בי במבט דוקר, כאילו מתפללת שאפול ואמות במקום, ואז סימנה למלצרית להביא את החשבון.

לא דיברנו בדרך, גם לא במעלית שהובילה לפנטהאוז שלהם. "להתפשט?" היא שאלה בציניות אחרי שסגרה את הדלת ושלחה ידים אל כפתורי החולצה שלבשה.

"עוד לא!" עצרתי אותה, "זוכרת? רק כשאני אומר ואיך שאני אומר!" הוספתי בקול נוזף, "ועכשיו אמא, בואי נראה איפה את גרה".

עשינו סיור בבית, פנטהאוז גדול ומפואר עם נוף לים. עברנו בכל החדרים, היא מסבירה ואני מתכנן את צעדיי להמשך, איפה ומה אני אעשה לה בכל אחד מהם.

סיימנו את הסיור בסלון, "תעמדי לפני הטלוויזיה" שלחתי אותה ואני התיישבתי בכורסת העור הגדולה שממול, "אימו'ש, חוקי המשחק הם כאלה" התחלתי וראיתי אותה מסמיקה, "כשאני מכה באצבע צְרֵדָה, מקיש ככה באצבעותיי" הדגמתי לה, מכה עם האמה בקמיצה ומשמיע צליל חזק, "את מורידה בגד אחד, זה ברור?!?" שאלתי בטון של מ"כ טירונים.

"יוסי, בבקשה, אני אמא שלךָ" היא לחשה בקול מתחנן "אני"

"את מסרבת?!?" קטעתי אותה בקול מאיים.

"לא, אבל, בבקשה, סליחה ומחילה, טעיתי, אני מצטערת אבל"

"אז נתחיל!" הקשתי באצבעותיי וקטעתי אותה.

ראשונות היא הורידה את נעלי העקב שלה, אחריהם הגרביונים, דואגת שחלילה החצאית לא תתרומם ואציץ לה 🙂 , הקשתי שוב והיא ניסתה להוריד את טבעת הנשואים שלה אבל עצרתי אותה, "לא!! את זה לא, את זה אל תורידי!" והיא הסמיקה קשות אבל שלחה ידים לחולצה והתחילה לפתוח את הכפתורים, לאט, מביטה בי במבט מתחנן ואני שומר על פני פוקר קשוחים.

כשהחולצה ירדה עצרתי לרגע, מביט בה, בעיקר בבטן השטוחה, אין ספק שאמא דואגת לשמור על הגִזרה. עוד הקשה באצבע צרדה ואמא הפתיעה אותי והורידה את חזיית התחרה השחורה שלבשה, חושפת בפניי את שדיה, כבר לא ממש זקופים אבל גם לא שמוטים, שדיים עסיסיים ומגרים עם עטרות פטמה גדולות וכהות ופטמות זקורות ונוקשות, מסגירות את סודה, שגם היא מתגרה!

בהקשה הבאה ירדה החצאית, מגלה תחתוני תחרה שחורים ועליהם כתם רטוב, עוד הוכחה שלא רק לי נעמד אלא שגם היא מתחרמנת, עוד רגע שאני מחייך והיא עומדת מולי נבוכה ונכלמת, מנסה לכסות את הכתם בכפות ידיה, ושוב הקשתי באצבעותיי וגם התחתונים מצאו את דרכם לרצפה ואמא עמדה מולי עירומה כביום הוולדה… בעצם לא ממש, הייתה לה את טבעת הנשואים על האצבע, טבעת הנשואים מבעלה השני, לא זאת שאבא נתן לה.

עמד לי תותח, זין גדול ונוקשה שאיים לקרוע את מכנסיי. "בואי אחרי!" קמתי מהכורסה והתחלתי ללכת לעבר חדר העבודה של בעלה כשהיא מִשְׂתָּרֶכֶת אחרי בראש מושפל, הרחקתי מעט את כורסת המנהלים שלו מהשולחן ונעמדתי לפניה, "בואי" הזמנתי אותה להתקרב אלי, "על הברכיים" הצבעתי על השטיח לפניי, "הבת שלך אמרה ששלי הרבה יותר גדול מזה של בעלךְ" חייכתי אליה אחרי שירדה על ברכיה לפניי, מסמיקה, יודעת היטב מה אני הולך לדרוש ממנה, "עכשיו גם את תראי" פתחתי את מכנסיי ושלשלתי אותם יחד עם התחתונים עד לברכיים, "בואי אימו'ש, בתור מנה ראשונה תמצצי לי" התיישבתי על כורסת המנהלים ופישקתי רגליים, "יאללה אמא, בואי נראה מי יותר טובה, את או הבת שלךְ?".

אמא מצצה לי, מציצה כדי לצאת ידי חובה. "אימו'ש, ככה תמצצי לבעל שלךְ" גערתי בה, מעליב, "את אפילו לא מגיעה לקרסוליים של הבת שלךְ, תזכרי את התנאי, התמסרות טוטאלית! אז תתחילי לתת עבודה!"

אמא מצצה לי, הפעם כמו שצריך. "את רואה אימו'ש, כשאת רוצה את יודעת" גיחכתי ואחזתי בראשה בידיי, קובע ת'קצב ויותר מזה קובע כמה עמוק הוא יכנס לה שם בגרון ומהר מאד התברר לי שיש לה, לאמא שלי, גרון עמוק. "כן אמא" גנחתי בהנאה, מרגיש איך אני מתקדם אל השיא, "אני הולך לגמור לךְ בפה ואת תבלעי!" תקעתי את עצמי עמוק בגרונה, אוחז עד שהרגשתי שהיא תכף נחנקת ורק אז הרפיתי, נותן לה לנשום ושוב דוחף, "אני רוצה שתבלעי כל טיפה, בדיוק כמו הבת השרלילה שלךְ, תבלעי ותגידי תודה, בדיוק כמוה!" יריתי מטח ראשון של זרמה גברית סמיכה וחמימה עמוק בגרונה, משחרר לרגע, נותן לה לנשום ולבלוע ושוב מושך את הראש ותוקע, דוחף ויורה עוד מנה.

בתור מנה עיקרית לקחתי אותה לחדר השינה, למיטה הזוגית הגדולה שלהם. לאמא לא עשיתי הנחות כמו לבת שלה ולא נתתי לה לשתות קולה לפני אלא ישר עשיתי איתה את התרגיל הידוע, הורדתי אותה שוב למצוץ לי כדי להעמיד אותו מחדש ובאותו הזמן לאונן! לדחוף את היד בין הרגליים שלה ולעשות ביד, לדפוק את עצמה עם האצבע וגם הפעם זה לא אכזב ומהר מאד ארז הלבנון שלי הזדקר שוב בגאון, מוכן לפעולה.

קודם השכבתי אותה על הגב ועליתי עליה במיסיונרית, שוכב בין רגליה המפושקות ומועך את בטנה ובעיקר את שדיה, "תתכונני אימו'ש, הנה זה בא!" כיוונתי את זקפתי הנוקשה עם היד אל החריץ שבין רגליה, חריץ רטוב של אשה מוכנה לזיון, "הנה, עכשיו, קחי!" נעצתי את עצמי באבחת אגן חזקה לחור שממנו יצאתי, תוקע לה את כל הזין ומתחיל לפמפם, "כן אימו'ש, אני שוכב לך בכּוּס, כן," גנחתי בהנאה, "אימו'ש, אני מזיין אותךְ" לחשתי לה באוזן, מדגיש ומושך את המזיין, והגברתי את הקצב, "כן אמא, אני מרגיש שאת אוהבת את מה שדחפתי לךְ" המשכתי ללחוש כשהרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה, הסימן המוכר של מי שגומרת, "כן אמא, אני מרשה לך לצעוק" ציחקקתי כששמעתי אותה חורקת שיניים, מנסה שלא אדע שהיא נהנית, "אמא, תצעקי, אני לא אספר" עודדתי אותה ו…"פאק! פאק! למה?" היא צווחה באקסטזה והרגשתי איך הכוס שלה הופך לבִּיצָה טובענית, עוד סימן לאורגזמה החזקה שחוותה.

"תסתובבי! על הבטן!" יצאתי ממנה ומסרתי לה את הכרית הגדולה שעל המיטה.

"מניאק, בדיוק כמו האבא שלךָ" אמא סיננה בין שפתיה אבל היא לא הייתה צריכה הסברים, אמא הניחה את הכרית ונשכבה עליה, מסדרת אותה תחת אגנה ומפשקת רגליים, מתכוננת ואני עליתי עליה שוב, מכוון וחוזר אל הכוס-של-האמא-שלי, תוקע הכי עמוק שאפשר ושוב מפמפם, מרגיש את הכיווצים בנרתיק שלה ואיך היא מנסה שוב להסתיר  והגברתי עוד יותר את הקצב, טוחן אותה חזק ומהר ו…היא נשברה, "פאק!" היא צרחה, "פאק! לא!! למה? פאק! הנה! זה בא! ה-נ-ה-!-!" היא גמרה בסערה ולא התאפקתי, "את אוהבת את זה אמא" לחשתי לה באוזן, "את אוהבת להיות המזרון שלי! ככה הבת שלך קראה לעצמה כשדפקתי אותה, ואת יודעת איך אני קראתי לה?"

"כן, החרוז"

"נכון אימו'ש, החרוז שלי, החרוז שאני משחיל, אז מה את מעדיפה להיות, החרוז שלי או המזרון שלי? תגידי לי אמא מה את עכשיו?"

"החרוז" היא צרחה והרגשתי איך היא מגיעה לעוד אורגזמה, כנראה שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ ולשתיהן גסויות עושות את זה, "לא המזרון, בעצם מה שאתה רוצה רק תמשיך!"

אז  המשכתי, טחנתי אותה דק-דק, "את אוהבת לחטוף את הזין של הבן שלךָ" התנשפתי באוזנה, "את אוהבת את מה שאני עושה לךְ, נכון אימו'ש? אז תגידי של מי יותר גדול, שלי או של בעלך?" הוספתי עוד השפלה.

"שלךָ," היא צרחה באקסטזה, "שלךָ!" חזרה שוב אם במקרה לא שמעתי.

"אז הנה, קבלי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שאפשר והשפרצתי, גמרתי, מטח אחר מטח מלאתי ת'כוס-של-האמא-שלי בשפעת זירמתי החמימה.

שכבתי עליה ככה, מוחץ אותה תחתיי, עד שהזין שלי התרכך והחליק מתוכה ורק אז התגלגלתי לצידה, שכבתי על הגב, בוהה בתמונה הגדולה התלויה על הקיר, תמונת החתונה של אמא ובעלה השני שכאילו מביט בי, רואה את מה שאני עושה לה, וחייכתי אליו, חיוך מתגרה.

אמא נשארה באותה תנוחה ורק סגרה את הרגליים, שוכבת על הבטן וקוברת את פניה בכרית, ממלמלת לעצמה משהו שלא הבנתי.

"אמא, תתכונני, עוד לא גמרתי אתךְ, זוכרת מה הבטחתי לךְ?"

"לא" היא סובבה את הראש לעברי, מביטה בי במבט מתגרה והיה ברור שהיא כן זוכרת.

"שאני אגמור לך בכל החורים" חייכתי לעברי, "אז נשאר עוד חור אחד שעדיין לו גמרתי לך בו" וראיתי רעד עובר בגופו, "כאן!" טפחתי לה בחוזקה על ישבנה החשוף, "את זה שמרתי בתור הקינוח אבל אימו'ש, את יודעת מה היה חסר לי כילד?"

"אותי?"

"כן, ובעיקר שאמא שלי תרחץ אותי, כמו כל הילדים בשכונה".

אמא שתקה, לא ענתה.

"אמא, עכשיו את תשלימי את זה, תרחצי אותי, תרחצי ותעמידי לי! שאני אהיה מוכן לקינוח".

עמדנו עירומים במקלחת ואמא רחצה אותי עם ספוג וסבון, כמו שרוחצים ילדים, כולל שם, בין הרגלים, רוחצת ומשפשפת לי, מעמידה לי והוא הגיב לה, בהדרגה הוא נמתח ונעמד מחדש.

לא חיכיתי עד שהוא יגיע לשיא. "בואי" לקחתי מגבת גדולה והובלתי אותה לסלון אבל בדרך עברנו במטבח ולקחתי גוש חמאה בצלוחית ושוב ראיתי את הרעד העובר בגופה, אמא הבינה ישר בשביל מה החמאה, "אנחנו לא רוצים ללכלך ת'שטיח, נכון אמא?" שאלתי בנימה מלגלגת כשהגענו לסלון, "אז קחי, תפרשי" נתתי לה את המגבת שהבאתי, "ותשכבי על הגב!" הפתעתי אותה וברגע שהיא נשכבה התיישבתי לה על הבטן, הנחתי את הזין בין שדיה העסיסיים ו…"תעטפי אותו!" והיא הבינה, תומכת בשדיה ועוטפת בהם את הזין ואני התחלתי להשתפשף ביניהם, נותן ליטוש אחרון לקנה התותח הגדול שלי.

זיינתי את השדיים הגדולים והרכים של אמא שלי ולא הייתי צריך הרבה כדי שיהיה לי זקפה לתפארת, זין גדול ומתוח, נוקשה כפלדה. "הגיע זמן הקינוח" הודעתי ושוב עבר בה הרעד, "תסתובבי ותפתחי את התחת!" התרוממתי מעליה וחיכיתי שהיא תתנגד או תבקש שאסלח לה אבל לא, היא הסתובבה ונדמה לי שאפילו ראיתי חיוך על שפתיה, "בדיוק כמו אבא שלו" מילמלה ונשכבה על הבטן, שלחה במהירות ידיים לאחור ופישקה חזק את פלחי ישבנה, פותחת בפני את הדרך אל פי הטבעת המכווץ שלה, "בדיוק כמו הבת שלה" עניתי באותה מטבע, "ועכשיו אימו'ש," גיחכתי, "אני הולך לרקוד לך ת'טנגו האחרון בפריז" הודעתי לה כשאני מורח שכבת חמאה נדיבה ברקטום שלה, "אני בטוח שאת יודעת מה זה" צחקקתי בלעג ועליתי עליה, שוכב ומוחץ את גופה למגבת שעל השטיח, מרים ת'אגן ומכוון בידי את האיבר הזקור אל הפתח הקטן ו…נעצתי! תקעתי, לרגע הפתח הצר התנגד אבל עוד דחיפה חזקה והחומה נפרצה, "פאק!" היא צרחה בכאב כשכל הזין שלי נקבר במעמקי ישבנה.

רגע עצרתי, ריחמתי עליה, בכל זאת היא אמא שלי, נתתי לפתח הצר להמתח, לכאב הראשוני להחלש, ואז התחלתי לפמפם, לזיין את אמא שלי בתחת, להרגיש את החום שנוצר כשהזין הגדול השתפשף בפי הטבעת המתוח עליו, "כן אמא," לחשתי לה, "לזה אני קורא נקמה!" והגברתי את הקצב, יודע היטב שיכאב לה שם עוד הרבה אחרי שאני אגמור ואצא, עוד הרבה אחרי שאני אתלבש ואלך, אלך ולא אשוב, אני את שלי כבר עשיתי, נקמתי באמא שלי ונקמתי בבעלה החדש שמציץ בנו מתוך התמונה…

****

מהמפגש הזה עם אמא נשארה לי שריטה, פתאום דווקא נשים בשלות, מילפיות כאלה, עשו לי את זה, נשים בגיל של אמא שלי או אפילו קצת יותר, נשים מטופחות ושמורות במצב טוב, רצוי עשירות, רצוי עוד יותר נשואות, כאלה שהבעל שלהן לא עושה להן את זה יותר או אולי בוגד בהן והן רוצות להחזיר לו אבל מה שחשוב זה שיש להן מה להפסיד אם יגלו את הקשר ו…תאמינו לי לא קשה למצוא כאלה אם יודעים איפה לחפש ומי אם לא פיני ידע לכוון אותי למקומות הנכונים, לא בחינם כמובן, אצל פיני אין מתנות חינם, נתתי לו את מה שהוא כל כך אוהב אצלי, מציצה, הוא לי לא אני לא חלילה, וביקור כואב באחוריים  שלו, שלו לא שלי, ו…בעצם זה שווה סיפור משלו ואולי, לא מבטיח, אם אותן נשים בשלות תרשינה לי, אני גם אספר לכם אותו.

 

אפילוג

כמה חודשים אחרי פיני התקשר אלי. "אח שלי גיבור" הוא צִחקק באותו מבטא רוסי מזויף, "זוכר את החרוז היפה ההוא שהשחלת ביומולדת שלי?".

"זוכר" הסתקרנתי, לרגע חושש שהוא גילה שזאת אחותי.

"אח שלי גיבור," הוא שוב צִחקק, "החרוז מבקשת טלפון שלךָ, לתת?".

לרגע הרגשתי פרפרים בבטן, זכרתי את ההבטחה שלי לאמא אבל גם זכרתי את התנאי שהצבתי אני, אם היא מתקשרת אלי זה מותר אז "מי משלם?" שאלתי בקול מצחקק.

"היא" הוא צחק, "שילמה מראש, מצצה לי" ו…כן, פיני הומו, לסבי כמו שהוא קורא לעצמו אבל על מציצה טובה מאשה גם הוא לא מוותר.

"אוקיי, אז אם היא כל כך רוצה תן לה" עניתי מנסה לשמור על קול אדיש ושלו.

דקלה התקשרה לקראת הערב, ביקשה להיפגש אצלי אז נתתי לה את הכתובת.

"מחר אני טסה לאמריקה" היא הכריזה ברגע שסגרתי את הדלת, "אני הולכת להיות שחקנית קולנוע" המשיכה והתחילה להתפשט, "אבל עכשיו אני צריכה שתפתח לי את הצ'קרות, כמו אז, כמו שעשית אותי אצל פיני" הורידה את החזייה וחשפה את שדיה העסיסיים, "נו, למה אתה מחכה" הורידה גם את החוטיני שלה, לרגע עמדה כך מולי, עירומה ו…"צריך עזרה?" חייכה לעברי, שלחה ידים והתחילה להפשיט אותי.

אחותךָ מבקשת, לא תעזור לה? אז עזרתי. פתחתי לה את הצ'קרות. בדיוק כמו אז, ביום הולדת של פיני, גמרתי לה בכל חור אפשרי, נתתי לה אירוח מלא, הורדתי אותה על הברכיים למצוץ לי וגמרתי לה בפה, כופפתי אותה על השולחן וגמרתי לה בכוס ולקינוח השכבתי אותה על השטיח, מרחתי חמאה ורקדתי לה את 'הטנגו האחרון בפריז', מילאתי לה את התחת בנקטר גבריותי בדיוק כמו לאמא שלה ו…כשכבר חשבתי שגמרתי היא ביקשה עוד, העמידה לי מחדש והפעם אני זה ששכב על השטיח, שכבתי על הגב והיא השתפדה לי, נִרתקה אותי ודהרה אל עבר שורת אורגזמות נוספת שלה.

שכבתי על הגב והבטתי בה מתלבשת, טיפת שפיך נזלה לה על הירך אז זרקתי לה חבילת טישו שתנגב. "תגיד," היא אמרה כשהיא מסדרת את שדיה העסיסיים חזרה בחזייה, "אז, ביומולדת של פיני, ידעת שאני אחותךָ?".

כמעט התעלפתי, "ברור" חייכתי אליה, חיוך מאולץ משהו, "למה?".

"כי אמא גילתה לי, הזהירה אותי שלא להתקרב אליךָ יותר, אבל אני הייתי חייבת לנסות".

"לנסות מה?"

"איך זה גילוי עריות"

"נו, איך?"

"מחרמן, בטרוף, בחיים לא גמרתי כמו עכשיו אתךָ" היא התכופפה ונישקה אותי על השפתיים, "יאללה, ביי אח שלי, אם לא הייתי טסה מחר הייתי עושה אותךָ שוב".

קמתי וליוויתי אותה אל הדלת. "תספרי לאמא?" שאלתי כשהיא כמעט כבר יצאה.

"ברור" היא חייכה, "אנחנו מספרות הכול אחת לשנייה" הוסיפה ויצאה.

…. כמעט שנתיים אחריי קיבלתי מייל מפיני, "תגיד, זה לא החרוז ההוא שדפקת?" וקישור מצורף ל-YouPorn.

פתחתי, דקלה אחותי הופיעה על המסך, עירומה וכושי ענק עם זין בגודל של חדק של פיל משחיל אותה והיא נהנית וגונחת בקול, גניחות הנאה קולניות באנגלית כמובן ולא יכולתי שלא לפרוץ בצחוק מתגלגל, שחקנית קולנוע, עאלק, שחקנית בסרטי פורנו.

אזהרה : סחיטה באיומים היא עבירה פלילית  ודינו של הסוחט הוא מאסר !

 

 

תגיות:

 

Loading

7 מחשבות על “נקמתו של יוסי : חלק שני”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן