נקמתו של יוסי

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

דקלה

האחרונה שציפיתי לראות במסיבה יום ההולדת של פיני הייתה דקלה, אחותי, כי יום ההולדת של פיני היה רק התרוץ לעוד מסיבת חשק פרועה שהוא מארגן, אורגיה שתכף תתחיל עם הרבה סקס וסטיות.

הבטתי בה, באחותי, עומדת עם בקבוק בירה ביד, שותה ומשוחחת עם חברה. המראה שלה מזכיר לי את אמא שלי מהתמונה שאני שומר, גבוהה, פנים יפות להפליא, שיער שָׁטֶנִי חלק ואסוף, גוף חטוב, לבושה בחולצת בטן צמודה שמדגישה את השדיים הזקופים ומציגה זוג פטמות נוקשות הבולטות מבעד לבד המתוח ולא משאירות ספק שהיא בלי חזייה, מכנסי עור קצרים וצמודים המבליטים זוג רגליים ארוכות וחטובות, בקיצור כוסית-על, בדיוק כמו שלפי התמונה שהכרתי אמא שלי הייתה בגילה.

למעשה דקלה היא לא ממש אחותי, היא חצי אחותי, יש לנו אמא משותפת אבל כל אחד מאבא אחר. אני נולדתי ראשון אבל כשהייתי בן שנה וקצת אמא עזבה את אבא בשביל גבר אחר, הבוס שלה שבדיוק התאלמן (והיום אני יודע שהיא פתחה לכבודו ת'רגליים עוד לפני שהיא התגרשה והוא התאלמן), הבעלים של החברה שבה היא שימשה כמזכירה שלו, מיליונר שיכול היה לתת לה את מה שאבא, מורה בבית ספר יסודי, לא היה יכול, הרבה כסף, הרבה חו"ל והרבה כבוד ובשביל להתחתן איתו היא ויתרה עלי והשאירה אותי אצל אבא.

אבא חזר לגור אצל ההורים שלו וללמד בבית-ספר ובעצם גדלתי אצל סבא וסבתא בבית קטן בשכונת מרמורק ברחובות עם גינת ירקות שסבתא הייתה מטפחת, ילדות מאושרת למרות שאמא שלי "מתה", כך לפחות נתנו לי להבין למרות שאף פעם לא אמרו לי את זה במפורש ובכל פעם שרציתי שיקחו אותי לקבר שלה היו מוצאים את התרוץ המתאים למה לא עד שהתייאשתי והפסקתי לבקש.

שבועיים אחרי הבר-מצווה שלי סבא נפטר מדום לב, וכשהייתי בן 16 סבתא הלכה לעולמה, מות צדיקים, הלכה לישון ולא קמה, ואני המשכתי לחיות עם אבא בבית שלהם שהוא ירש ולמרות שניסיתי הגינה כבר לא הייתה מטופחת, היה איזה קסם בידיים של סבתא שאני לא ירשתי.

בגיל 18 אבא גילה לי את האמת, לא הסתיר ממני כלום, אפילו את שם המשפחה החדש שלה ואיפה היא גרה מה שעזר לי למצוא אותה בפייסבוק ולגלות שיש לי אחות.

לא הסתפקתי בפייסבוק וארבתי לה על יד הבית, זיהיתי אותה על פי התמונות בפייסבוק אבל גם מהתמונה היחידה שהיית לי ממנה, אני על הזרועות שלה ביום הולדת שנה, אמא אומנם התבגרה אבל נשארה אותה אשה יפה כמו אז, ארבתי, זיהיתי אבל לא נחשפתי, התחבאתי, מין רואה ולא נראה כזה, ולא נגשתי אליה.

ארבתי לה עוד כמה פעמים כאלה, רואה ואינו נראה, באחד מהם ראיתי את אחותי שאותה כבר הכרתי מהפייסבוק של אמא ונדהמתי, אפילו במדים שהיא לבשה היה ברור שהיא העתק מדויק של אותה אישה שהחזיקה אותי על הידיים, ושוב לא ניגשתי אליה, למה? לא בדיוק יודע, אולי כי נעלבתי שהיא זנחה אותי ואת אבא לטובת אותו מיליונר זקן?

עמדתי והבטתי באחותי, לדעתי גם היא הביטה לעברי, סוקרת אותי במבט מעריך, במיוחד את החבילה במכנסיי, אבל היה ברור שהיא לא מזהה אותי, בעצם אולי בכלל היא לא יודעת שאני קיים? אבא סיפר לי שהתנאי של אותו מיליונר להתחתן איתה היה שהיא מנתקת כל מגע איתו ואיתי וזה מה שאמא עשתה בשביל כרטיס-אשראי הפלטינה שהוא העניק לה ואולי בכלל לא סיפרה לה שיש לה אח? אולי לדעתה היא חושבת שהיא הבת היחידה של אמא?

"פיני," תפסתי את פיני שעבר לידי, "בא לי על ההיא" סימנתי לו על דקלה, "סדר לי אותה".

החיוך התפשט על פניו של פיני, חיוך זימתי כזה, "מה קורה אח שלי," הוא התחיל במבטא רוסי כבד, "רוצה פיני מסדר לך אתה משחיל את החרוז היפה הזה?" המשיך באותו חיקוי לא הכי מוצלח של שומר רוסי בקניון ואני מכיר את פיני כבר הרבה זמן כדי לדעת שיש לו מבטא של צבר ללא כל גוון רוסי.

"רוצה" עניתי קצר ולעניין.

"ואתה מכיר פיני, אצל פיני אין מתנות חינם"

"מכיר".

"ויודע מה פיני רוצה מאח שלו"

"יודע" עניתי, "אני משחיל החרוז ופיני מקבל מה פיני רוצה" חיקיתי גם אני את המבטא הרוסי וכשתימני מחקה זה נשמע אפילו יותר גרוע, "אבל בתנאי! רק אם אני משחיל אותה" טפחתי לו על הישבן המוצק, "ואיך שאני אומר!".

את פיני אני מכיר מכתה א', גדלנו ביחד במרמורק, אבא ואמא שלו היו רופאים במרפאה השכונתית, הוא רופא משפחה והיא רופאת נשים, ולכן שכרו דירה בסמוך ופיני היה הרוסי היחיד בכיתה שלי, כיתה מלאה תימנים.

פיני תמיד היה קצת שונה מאתנו ולא רק בגלל צבע העור והאוכל שהיה מביא. היינו חברים טובים ובכתה ח' הוא גילה לי בסוד שהוא חושב שהוא הומו ולכן לא הופתעתי כשבכיתה י' הוא יצא מהארון. פיני הוא גיי, לסבי כמו שהוא אוהב לקרוא לעצמו כי הכי הוא אוהב כשמשחילים אותו מאחור, ו…בסוף השמינית שכבנו בפעם הראשונה, "אם לא תנסה איך תדע?" הוא פיתה אותי אז וניסיתי, ניסיתי אבל זה לא בדיוק התאים לי, בטעם שלי אני סטרייט גמור, טוב, מסתבר שלא ממש סטרייט גמור, סטרייט שמדי פעם, כשפיני מבקש יפה או כמו הפעם הזאת שאני צריך ממנו טובה, אני תוקע אותו מאחור ו/או נותן לו למצוץ לי, אבל רק איתו! לא עם אף אחד אחר, ורק אני אותו, מבחינתו התחת והפה שלי הם שטח צבאי סגור עבורו, כי אתם יודעים איך זה, חבר מבקש טובה, לא תעזרו לו?

פיני הבטיח ופיני קיים. ראיתי אותו ניגש אליה ומדבר איתה. "תכירי, זה חבר טוב מאד שלי" פיני הציג אותי בפני דקלה אחותי, "ואני אשמח אם תפנקי אותו, תעשי לו גוד-טיים (good time)" הוא לחש לה באוזן דואג שגם אני אשמע וכל מי שמכירה את פיני יודעת שבקשה שלו זו בעצם פקודה אם את רוצה להיות מוזמנת למסיבות הבאות שלו, "תעשי כל מה שהוא רוצה, כדאי לך, לא רק בגלל שמה שיש לו להציע אין להרבה בחורים" הוא ציחקק והוסיף המלצה כשהוא מצביע על החבילה הבולטת במכנסי הג'ינס ההדוקים שלי, בולטת כי יש לי זין גדול ועוד יותר בולטת כי הוא עמד לי, "אלא שאני אזכור לך את זה לטובה" הוסיף והלך, השאיר אותנו לבד.

"יוסי" הושטתי לה יד והצגתי את עצמי.

"דקלה" היא חייכה אלי.

"רוצה לשתות משהו?" הצבעתי על שולחן המשקאות שעמד בצד אחרי רגע של שתיקה של שנינו, כאילו כל אחד מחכה שהשני יתחיל.

"בשמחה".

בדרך הקצרה עד השולחן ראיתי שהמסיבה האמיתית כבר התחילה, שתי נשים עם חלק עליון חשוף כרעו על הברכים ומצצו, האחת לגברבר שעמד ונשען על הקיר כשהמכנסים והתחתונים שלו משתלשלים בין קרסוליו והשניה לאשה, מבוגרת משהו, שהחצאית והתחתונים שלה זרוקים על הרצפה לידה. עוד גברבר ישב על אחת הכורסאות כשאשה עירומה עם שדיים ענקיים יושבת על ברכיו ובזמן שהוא מוצץ לה ת'ציצי היד שלו תקועה עמוק בין רגליה והאצבע שלו מפמפמת לה בכוס, ובכורסה אחרת התקדמו עוד יותר ומישהי עירומה השתפדה לאיזה גבר, שאחר כך הבנתי שהוא הבעל של אותה אשה מבוגרת, ודהרה עליו ואפילו פיני, בזמן הקצר שעבר, הספיק לפשוט את חולצת הרשת שלבש, לכרוע על ברכיו לפני איזה גברבר צעיר ושרירי והתחיל לפתוח את מכנסיו.

עמדנו ושתינו בירה מהבקבוק, היא 'קורונה' ואני 'גולדסטאר לא מסונן', דיברנו אבל בעיקר הבטנו באורגיה שהתפתחה מול עינינו.

קודם שאלתי אותה כמה שאלות תם, כאלה שאני ממילא יודע ת'תשובה,  על הגיל שלה, איפה היא גרה ואם יש לה אחים או אחיות, והתשובה הייתה כמובן "לא", מה שלרגע פיתה אותי לצעוק שאני אח שלה אבל התאפקתי.

אחר כך שאלתי איך היא הכירה את פיני ומהר מאד הבנתי שאחותי היא שרלילה לא קטנה כי הסתבר שהיא הכירה אותו במקרה, אחרי איזה הופעה הוא מצא אותה בוכה כי לא הצליחה להכנס מאחורי הקלעים והוא הכניס אותה כי כזה הוא פיני, איש יחסי ציבור של אמנים, ולא רק הכניס אלא גם הציג אותה לזמר וזה תיקתק אותה במושב האחורי של הוָואָן (ותיקתק הייתה המילה שהיא השתמשה בה) רק שכמו כל דבר אצל פיני אין מתנות חינם והיא פגשה אותו למחרת ומצצה לו, כן, גם גיי כמו פיני לא אומר "לא" למציצה טובה מאשה, ואחר כך הוא הזמין אותה להופעה בקיסריה, זמר אחר שהוא מטפל בו, וגם פה הוא דאג שזה יתקתק אותה, הפעם בקרון שהועמד לרשותו, ושוב היא התייצבה ומצצה לו וככה היא הצטרפה לחבורה שהוא מזמין למסיבות שלו, עושה לו טובה, כמו איתי כמובן, ובתמורה הוא דואג לה לפגוש את האלילים שלה.

"ובאמת תעשי כל מה שאני מבקש?" בדקתי שוב.

"ברור" היא ענתה כאילו איך בכלל חשבת אחרת.

"אז בא לי לראות ת'ציצים שלך, תורידי את החולצה!".

"קל—ל-ל-ל" היא ציחקקה ובתנועה חתולית פשטה את חולצת הבטן שלה, חושפת בפניי את שדיה הגדולים והזקופים ואת הפטמות הנוקשות שבמרכז עטרה כהה.

"יופי," צחקקתי ומוללתי לה ת'פיטמות, מרגיש עד כמה הן נוקשות, "עכשיו תורידי גם ת'מכנסיים והתחתונים!".

"קל—ל-ל-ל" היא שוב ציחקקה ופשטה במהירות גם את המכנסיים הקצרים, לרגע עמדה מולי בחוטיני הזעיר שבקושי הסתיר ואז, במשיכה משני הצדדים, פרמה את השרוך הקשור ונתנה לחוטיני ליפול לרצפה, חושפת ערווה מגולחת למשעי ונשארת לעמוד מולי עירומה,  "ועכשיו? למצוץ לךָ?" ציחקקה ודחפה אותי לעבר הקיר, "תשען" היא ירדה לפניי על ברכיה והתחילה לפתוח לי ת'מכנסיים, פותחת את החגורה והרוכסן ומושכת אותם יחד עם התחתונים עד קרסוליי, חושפת את זקפתי המתוחה ו"וואו, פיני צדק, יש לך הרבה מה להציע לי" שמעתי את ההערכה בקולה, "תפשק!" סימנה לי בידה על ירכיי ובלי לחכות הכניסה את הזין לפיה והתחילה למצוץ לי.

רק כשהרגשתי את הפה החם שלה סביב הזין שלי קלטתי שבעצם זאת אחותי שמוצצת לי ולרגע רציתי לברוח, היצר הטוב והיצר הרע שבי נאבקו, זה אומר לי "תברח, זאת אחותךָ!" וזה אומר "תישאר, היא רק חצי אחותך ותרגיש כמה זה נעים מה שהיא עושה לךָ" כי אין ספק שאחותי יודעת למצוץ והיצר הרע לא היה צריך להתאמץ כדי לנצח אז נשענתי על הקיר, לרגע עוד הבטתי באורגיה המשתוללת סביבי ואז עצמתי עיניים ונהניתי ממציצה מלכותית,

אחותי ידעה כל טריק בספר ההדרכה למוצצות, ואם אין ספר כזה היא יכולה בקלות לכתוב אותו, השפתיים שלה נעו סביב הזין שלי, מתהדקות, מחבקות ושולחות זרמי הנאה מענגים בגופי, השיניים שלה תופפו על העור המתוח, חורצות בו בעדינות מענגת ומגרות עוד יותר, הלשון שלה ליקקה ועם כף ידה היא שיחקה לי בביצים נותנת לי בדיוק את הגוד-טיים שפיני ביקש ממנה.

כנראה שהייתי שקוע במציצה המפנקת שאחותי העניקה לי כי לא שמעתי שפיני התקרב עד שהוא ממש עמד לידי ואמר "אח שלי, עושה לך גוד-טיים זאתי-זאתי?"

"כן" פתחתי עיניים וחייכתי, טיפות השפיך סביב הפה של פיני לא השאירו ספק שאותו גברבר שפיני מצץ לו השקה אותו במנה מכובדת של הצוף-הגברי שפיני כל כך אוהב לינוק.

"ובא לךָ להשחיל אותה?"

"ברור" עניתי אינסטינקטיבית בקול מלא בטחון ורק אז הבנתי את מה שאמרתי, שאני רוצה לדפוק את אחותי! שאם למצוץ זה ספק לגילוי עריות בלדפוק אין ספק! זה כבר גילוי עריות ככתבו וכלשונו.

"אז אח שלי, החדר שלי פנוי והמיטה מוכנה אז בכבוד" הוא ציחקק "אבל קודם תשקה אותה, נראה לי עוד רגע הפרח שלנו מתייבש" הוסיף עוד ציחקוק והלך.

דקלה אחותי הגבירה את המציצה, ממש שואבת, כאילו מנסה לחלוב ממני את מנת המשקה שלה, גם המשחקים עם השיניים ובביצים התגברו והרגשתי איך אני דוהר במהירות אל השיא, "אני גומר!" הודעתי בקול, נותן לה סימן לברוח אבל בתוכי מתפלל שתמשיך, "הנה, עכשיו!" הרגשתי איך הלבה עולה במעלה הזין המתוח שלי כשהיא המשיכה, "עכשיו!!" צעקתי ולא אכפת לי שמסביב מסתכלים עלינו, "עכש…" התחלתי אבל לא סיימתי כשמטח שפיך ראשון נורה מבקבוקיי המלאים היישר אל תוך פיה, "כן!" אחזתי חזק בראשה והצמדתי אותו אל ערוותי, תוקע את עצמי עמוק בגרונה, "הנה, עכשיו!" ועוד מטח חמים וריחני נורה לגרונה והרגשתי איך היא בולעת אותו, "רגע!" עצרתי אותה כשניסתה לשחרר את הזין מפיה, "רגע! קחי!" רוקנתי את שארית בקבוקיי בפיה של אחותי.

קודם הובלתי אותה לשולחן השתיה, היא שתתה קוקה-קולה, אני גמרתי עוד בקבוק גולדסטאר בלגימה ארוכה. "עכשיו אני הולך לזיין אותךְ" הודעתי והובלתי אותה אל החדר של פיני, "אבל קודם תעמידי אותו מחדש" התיישבתי על המיטה ברגליים פשוקות ולא הייתי צריך להסביר לה, אחותי ירדה על ברכיה ושוב מצצה לי, מציצה שמטרתה אחת, להעמיד לי מחדש ו…הצליח לה, אני לא יודע מה חירמן אותי יותר, האם זאת המציצה המלכותית שהיא העניקה לי? או אולי הידיעה שאני הולך לעשות את האסור, שאני הולך לעשות גילוי עריות? ואתם יודעים איך אומרים, פירות גנובים ימתקו, אולי לראות אותה שולחת יד אחת בין רגליה ומזיין את עצמה עם האצבע, מכינה את הכוס לזיון שיבוא? ואולי בכלל השילוב ביניהם אבל מה זה חשוב,  העיקר שמהר מאד הזין שלי נעמד מחדש, מה נעמד? טיל-לשגור-חלליות-לירח הזדקר בגאון בין רגליי ו…"תעמדי על ארבע! בדוגי!" עזרתי לה לקום והצבעתי על מרכז המיטה הגדולה.

קודם הנחתי כרית גדולה מתחת לבטן שלה, הכנה לשלב הבא שיגיע, אחר כך נעמדתי על ברכיי בין רגליה, "בדיקת שמן" ציחקקתי והעברתי אצבע חוקרת לאור חריץ הכוס, עובר וחודר, בודק וחוקר, מרגיש את הרעד העובר בתוכה ומוצא את דקלה אחותי משומנת היטב, מוכנה לקלוט את האיבר הגדול שלי, ורק אז כיוונתי את זקפתי בידי למקום הנכון, לחריץ הכוס שכל כך מחכה לי, לחצתי מעט, שלא חלילה יברח, אחזתי חזק במותניה והשחלתי אותה, את אחותי, תקעתי את עצמי לתוכה באבחת אגן חזקה והכנסתי לה את כל הזין, חדרתי למעמקי נשיותה והתחלתי לפמפם, לאט, לא ממהר, נהנה!

"כן יוסי, תכניס לי אותו" היא גנחה בקול מלא תשוקה, "כן, תטחן אותי, יוסי תטחן אותי! יוסי חזק!" המשיכה בקול תאוותני ואני רכנתי והתחלתי לשחק לה בציצים,  לשתי את שדיה ומוללתי בין אצבעותיי את הפטמות הנוקשות כאבן, צבטתי מעט, בעדינות מחרמנת, והרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין הכותש בתוכה.

הגמירה הראשונה שלה הפתיעה אותי, רציתי שהיא תגמור אבל לא ציפיתי שזה יגיע כל כך מהר, "כן!" היא צווחה פתאום באקסטזה, "כן, הנה! חזק!" התנשפה בכבדות, "כן! זה בא! הנה! הנה!!" הרגשתי איך היא נמתחת ואיך שרירי נרתיקה מתהדקים בחוזקה סביב הזין שלי, "כן! אימא'לה, אלוהים, יוסי, אני משפריצה!!".

לרגע האטתי את הקצב, נותן לה להירגע משהו לפני שהזדקפתי, אחזתי חזק במותניה וחזרתי לטחון אותה, מפמפם בה בתנועות אגן חזקות ומהירות, כותש לה ת'כוס עם העלי הגדול שלי. "תשכבי!" לרגע הפסקתי לפמפם ובלי לצאת מתוכה דחפתי אותה לאט קדימה עד שהיא שכבה כשאגנה על הכרית הגדולה שהכנתי מראש וישבנה מורם, "אני הולך לחגוג לך בכוס" לחשתי ונשכבתי עליה, מוחץ אותה למיטה ומפשק את רגליה ברגליי, "לדפוק לך ת'תותה" המשכתי כשאני חוזר לפמפם אותה, "את יודעת איך פיני ואני קראנו לךְ קודם?".

"מזרון?" היא הפתיעה אותי.

"חרוז" תיקנתי, מגביר את הקצב.

"כבר קראו לי בשמות הרבה יותר גרועים" היא ציחקקה, "למה? כי אתה משחיל אותי?".

"כן, את אוהבת שמשחילים אותךְ?"

"כן"

"איפה?"

"בתחת" היא שוב הצליחה להפתיע אותי.

"את אוהבת גסויות?"

"כן" וזה היה כן מודגש וחרמני כאחד.

"אז אם תספרי לי משהו הכי קינקי שעשו לך, משהו כזה וואו שהכי יחרמן אותי אני אשחיל אותך שם!".

בלי שהיא תרגיש הפעלתי הקלטה בפלאפון שלי שהיה מונח בצד. הקלטתי את מה שדקלה אחותי סיפרה ושוב היא הצליחה להפתיע אותי, סיפרה במילים גסות משהו שלא ציפיתי לו בכלל, "ואיפה אמא שלך הייתה בכל זה?" לא התאפקתי.

"יושבת בצד ומסתכלת, לפעמים מאוננת ולפעמים עוזרת לו, מדי פעם היא גם מושיבה אותי בצד עירומה כדי לראות איך הוא עושה אותה".

ריחמתי עליה, לא פלא שהיא נעשתה כזאת שרלילה, לשניה היה נדמה לי שהזקפה שלי מתרככת אבל זה היה רק נדמה, להפך, נעמד לי עוד יותר והגברתי ת'קצב, "מחרמן" לחשתי לה, "תפתחי את התחת" המשכתי והיא שלחה במהירות את ידיה לאחור ופישקה חזק את פלחי ישבנה, פותחת בפני את הדרך אל פי הטבעת שלה ואני, בתנועה מהירה, שלפתי ונעצתי את עצמי חזרה רק שהפעם בתחת שלה!

"פאק!" היא גנחה בכאב והרגשתי אותה נמתחת, "רגע" ביקשה בקול מתחנן, "גדול הקטן שלך" התנשפה מצחקקת, "ו…לא! אל תצא!" צרחה כשהיה נדמה לה שאני בורח, "רגע, הנה, עכשיו" והרגשתי איך היא נרגעת, "פאק, זה טוב להיות החרוז שלךָ" היא המשיכה, "יוסי, בבקשה, תטחן לי ת'תחת, אני אוהבת להיות החרוז שלךָ, אני מתה על מה שהשחלת לי שם מאחור" ולכזאת בקשה לא אומרים לא, בטח כשאחותך מבקשת.

הספקתי לתת לה עוד אורגזמה עוצמתית אחת לפני שגם אני גמרתי, ממלא את התחת של אחותי בשפעת זרמתי החמימה. לדקלה זה לא הספיק והיא ניקתה לי ת'זין והעמידה לי שוב והפעם נתתי לה לעשות את העבודה, שכבתי על הגב ונתתי לה להשתפד ולרכב לי, לדהור בהנאה לעוד שתים או שלוש גמירות לפני שהפכתי אותה על הגב וזיינתי אותה במיסיונרית, שוכב בין רגליה המורמות והמפושקות לרווחה והפעם אני זה שדהר לאורגזמה שלו, בעצם אורגזמה שלי ושלה, אחותי ואני גמרנו ביחד וכשרוקנתי את הבקבוקים שהתמלאו מחדש בכוס הלוהט של דקלה אחותי הרגשתי איך שרירי נרתיקה מתכווצים וחולבים ממני כל טיפה אפשרית.

בזמן שאני התלבשתי היא לקחה עפרון איי-ליינר (eye-liner) של פיני ורשמה על משולש הבד הקטן של החוטיני שהרימה מהרצפה את מספר הפלאפון שלה, "קח" היא הגישה לי את החוטיני, "אהבתי את מה שעשית לי והייתי רוצה עוד, אתה יודע, להיות החרוז שלך," היא צחקקה, "אז תתקשר אם יבוא לך להשחיל אותי שוב".

פיני ליווה אותי אל הדלת, הולך בפישוק רחב כיאה למי שפתחו לו ת'תחת ולדעתי עשו לו את זה הלילה יותר מפעם אחת. "אח שלי, אל תשכח, אתה חייב לי"

"זוכר," חייכתי אליי, "בְּכַבוֹד, חרוז טוב סידרת לי הערב, מגיע לךָ".

פיני

כבר במוצאי שבת פיני התקשר. האמת שחיכיתי לטלפון הזה, כמוני פיני לא אוהב לדחות סיפוקים ושנינו לא אוהבים להיות חייבים. "אח שלי," הוא עבר לתכל'ס אחרי כל המה נשמע גבר וכו', "זוכר?"

"זוכר, זוכר גם שאני זה שקובע איךְ?"

"זוכר אבל אני זה שקובע מתי, אז אני קובע הלילה!" הוא צחק, "כמו תמיד, נתחיל במקום הקבוע".

המקום הקבוע הוא פאב קטן סמוך לבית שלו, ישבנו על הבר ושתינו בירה מהחבית, אני "מלכה בהירה" במאג של חצי ליטר, הוא "נגב אואזיס" בכוס פילזנר שלדעתו מתאימה יותר לאופי של הבירה ושלו.

"אתְ בטוחה שאתְ רוצָה?" שאלתי לפני שגמרנו ת'בירות ובכוונה דיברתי אליו בלשון נקבה, "כי אני הולך לנייש אותךְ".

"וואו, פחד" הוא צחק בקול והרעיד את גופו, "ורק שתדע, על חרוז כמו שסידרתי לך אני מצפה ללא פחות מארוח מלא!".

"אז בואי" גמרתי את שארית הבירה שלי בלגימה וקמתי ללכת.

היה לנו מין ריטואל כמעט קבוע שהתחיל ברגע שנכנסנו לבית שלו. "את יודעת מה אתְ הלילה?" שאלתי.

"הכוסית שלך?" הוא חייך וספק שאל ספק אמר.

"הכוסית הפרחה המזדיינת שלי" תיקנתי אותו, "ואת חושבת שאת לבושה כמו כוסית פרחה?"

"כמעט" הוא צחק.

"אפילו לא קרוב" גערתי בו בקול כועס, "בואי!" הובלתי אותו אחרי אל חדר השינה שלו, "עכשיו תתפשטי!" הוריתי לו כשנכנסנו לחדר וברגע שהוא התחיל להתפשט אני פתחתי את ארון התחפושות שלו, ככה הוא קורא לאותו חלק מארון הקיר שבו הוא שומר את בגדי הנשים, והתחלתי לבחור.

פיני עמד מולי עירום, פישוק קטן ברגליו וידיו מאחורי ישבנו שלא להסתיר. חייכתי, לפיני יש זין קטן, אומנם ניסיתי שלא לחייך למראהו כי אני מכיר את הרגישות שלו אבל זה היה חזק ממני וראיתי את הפרצוף הנעלב על פניו והוא שלח את ידיו והסתיר ת'בושה ובכל פעם כזאת אני תוהה לעצמי, האם פיני נהיה הומו-נשי בגלל שיש לו זין קטן או אולי יש לו זין קטן כי הוא הומו-נשי?

"תורידי!" הצבעתי על היד המסתירה, "מה ששלךְ שלךְ, אתְ לא צריכה להתבייש" ציחקקתי והוא הסמיק והחזיר את ידיו לאחור, משלב אותם על ישבנו, "תחבשי!" זרקתי לעברו פאה בלונדינית ארוכה והוא חבש, "שפתון!" מסרי לו שפתון אדום לוהט שהיה בארון והוא הסתובב למראה ומרח לו, מסובב אלי את ישבנו המוצק ואני לא התאפקתי וצבטתי לו אותו, "חזייה!" מסרתי לו חזייה לבנה מרופדת וחיכיתי שילבש אותה, "חצאית!" מסרתי לו חצאית מיני לבנה וקצרצרה, כזאת שבכל תנועה חשפה את מה שמסתתר מאחוריה, במיוחד שאין תחתונים שיסתירו, "תסתובבי ונראה" חייכתי אליו והוא הסתובב, לאט, נותן לי לבחון, "מתאים לי," משכי את החצאית עוד מעט למעלה, "בזמן שגם אני מתפשט לכי תביאי לי בירה".

פיני לא מיהר, נתן לי את הזמן להתפשט בניחותא, וכשחזר ישבתי עירום על המיטה שלו, כפות הרגלים על הרצפה והרגלים פשוקות לרווחה, ולא יכולתי שלא לחייך למראה המבט המתאווה על פניו כשראה מה מזדקר לי בגאון בין רגליי, "בבקשה" הוא הגיש לי את בקבוק הבירה שהביא, "אני יכול?" הוא הצביע על הזין העומד שלי.

"יכולה" תיקנתי אותו וצחקתי, "בְּכַבוֹד" חייכתי והוא ירד על ברכיו לפניי, התקרב אל בין רגליי, "וואו, מעדן" הוא מילמל לעצמו, "בבקשה, אתה גם תתן לי לטעום מהמילקי, נכון?" הוא חייך לעברי ובלי לחכות לתשובה (הברורה מאליה) התחיל למצוץ לי.

שתיתי בירה וקיבלתי מציצה, מה יכול להיות רע? הרגשתי את טעם הבירה הקרה המחליקה בגרוני ואת שפתיו המוצצות ומשפשפות את העור המתוח של הזין שלי, כל אחד מהם לבד זה הנאה וכשזה ביחד זאת הנאה כפולה ומכופלת. לגמתי והבטתי בראש של פיני העולה ויורד, מוצץ לי בתאווה, ולקחתי עוד לגימה, יד אחת אוחזת בבקבוק והיד השניה על ראשו, קובעת ת'קצב, דוחף את הראש עד שכל הזין עמוק בגרונו ולא משחרר עד שכמעט הוא נחנק ורק אז משחרר ונותן לו לנשום ו…לוקח עוד לגימה.

כשהבירה נגמרה נשכבתי לאחור כשכפות הרגליים עדיין על הרצפה, "תמצצי יא פרחה" מתחתי ידים לצדדים ועצמתי עיניים כשחיוך גדול על שפתיי, מרגיש איך פיני מגביר את הקצב ונהנה מהרגע, "אם את רוצה ת'מילקי שלי תתאמצי יא מוצצת".

לרגע הוא הוציא את הזין והתחיל ללקק, קודם ת'זין, מלקק לכל אורכו המתוח כאילו היה סוכריה על מקל, אחר כך עבר ללקק ת'ביצים, שולח זרמי הנאה בגופי ושוב חזר ללקק את הזין, מלקק בקצה לשונו את העטרה המתוחה והרגשתי איך הלבה שלי מתחילה לטפס לאיטה לאורך הזין, "תמצצי! אם את רוצה את המילקי" צחקקתי והחזרתי אותו למצוץ לי, "תתכונני יא בולעת" הזהרתי אותו והרגשתי איך המציצה שלו מתגברת, מממש יונק, כאילו מנסה לחלוב אותי ו…"קחי!" הרמתי את אגני ודחפתי לו ת'זין הכי עמוק לגרונו, "קחי!" יריתי עמוק בגרונו מטח ראשון של אותו צוף-גברי שהוא כל כך השתוקק לו והרגשתי איך הוא בולע ולוקח אוויר, מתכונן למח הבא שהגיע, "קחי" יריתי מטח שני של השפיך הסמיך והריחני שלי, ממלא לו ת'פה והוא שוב בולע במין תאווה כאילו הייתה זו איזה גלידה טובה, ממשי לינוק כאילו לא הספיק לו אז נתתי לו עוד, נתתי לו לינוק את כל הצוף שהיה לי.

למצוץ לי ולטעום את המילקי זה טוב אבל פיני רצה יותר מזה, רצה אירוח מלא ובשביל זה הייתי צריך להעמיד לעצמי מחדש. התיישבתי חזרה על שפת המיטה ושלחתי אותו להביא לי עוד בירה, שזה גם נתן לו את האפשרות לשטוף את הפה, וכשהוא חזר הורדתי אותו שוב על הברכיים לפניי ו…"את יודעת מה יעמיד לי מחדש?" חייכתי אליו.

"שאני אמצוץ לךָ?" ומהחיוך על פניו היה לי ברור שהוא יודע שזה לא יספיק לי.

"גם," שיחקתי את המשחק, "עם יד שמאל תרימי גבוה את החצאית ותראי לי את הפות שלךְ" צחקקתי, מעליב ופוגע לו שוב בנקודה הכואבת כשאני קורא לזין שלו פות, "ועם יד ימין תאונני!".

פיני ציית. מניסיון העבר הוא ידע שזה אכן מעמיד לי. ישבתי והבטתי בו, כורע על ברכיו לפני, לבוש חזייה, מרים את החצאית הקצרה, מסמיק ומשפשף לעצמו, אין ספק שזה מחרמן, אותי לפחות, אבל גם היד שלי נשלחה והתחלתי לשפשף לעצמי, לעודד את הזין להיעמד מחדש ו…כמו תמיד זה עבד לי, מהר מאד נעמד לי מחדש רק שגם לפיני עמד, זין קטן אבל קשה ומתוח וכשהזין עומד לו גם כל הגוף שלו נוקשה ולקראת הצעד הבא הייתי  צריך אותו שלו ורפוי אז עשיתי את מה שתמיד אני עושה לו, "קום ותסתובב למראה!" פקדתי וראיתי את החיוך נמתח על פניו, "תמשיך לאונן!" החזרתי אותו לשפשף, "תביט בעצמך, מה אתה רואה?".

"שאני עושה ביד"

"יופי, את יודעת מה אני מצפה אז אם את רוצה לאכול אותה מאחור, ואת רוצה" צחקקתי, "אז תגמרי קודם!".

"כן בוס" והוא שפשף לעצמו במרץ, מתרכז וגם לי זה עזר למתוח עוד יותר את מה שממילא כבר עמד בגאון, "כן, הנה" הוא התנשף, "בוס, אתה רוצה שאני אלכלך ת'מראה?"

"ברור"

"פאק" הוא אונן במרץ, "פאק, הנה! הנה!!" הוא התנשף בכבדות והיה ברור שהוא מגיע לשיא, "פאק! הנה! בוס, הנה זה בא!" ומטח ראשון של שפיך רענן וריחני ניתז על המראה, "כן, ככה בוס? ככה? הנה בוס, הנה עוד אחד בא!" ועוד מטח פגע במראה ומייד אחריו עוד אחד.

"בואי! ג'ל סיכה לא תקבלי אז קודם תמצצי קצת" הזמנתי אותו והוא ירד ומצץ, מצפה את השטרונגול המתוח שתכף יחטוף בשכבת רוק, "עכשיו תעלי למיטה ותשכבי כמו שרמוטה טובה!" המרצתי אותו כשהחלטתי שהמציצה הספיקה ופיני עלה, לוקח כרית גדולה שתמיד מוכנה על המיטה שלו בדיוק בשביל זה ונשכב על הבטן כשהכרית תחת אגנו, מגביהה את התחת שלו, פישק את רגליו, רחב, ושילב את כפות ידיו על עורפו, מודיע בכך שהוא מפקיר את עצמו בידיי.

נעמדתי על ברכיי בין רגליו המפושקות, "תפתחי ת'תחת!" והוא שלח במהירות את ידיו לאחור ופישק חזק את פלחי ישבנו. נשכבתי עליו, מגביה את אגני ומכוון בידי את השטרונגול המתוח אל פי הטבעת המכווץ שלו, מכוון, לוחץ קצת ו…"קחי!" נעצתי לישבנו את כל הזין במכת אגן חזקה, פורץ וחודר עד שכל הזין נקבר במעמקי ישבנו.

"פאק!" שמעתי אותו חורק שיניים, "פאק! שכחתי כבר כמה גדול הוא הזין שלך" הוא התנשף בכבדות.

"לצאת?" צחקקתי.

"לא!" וזה היה לא החלטי וקצת מבוהל, "לא, להפך, תמשיך, תטחן! תטחן לי ת'תחת! …כן! ככה" וזה היה כן ארוך ונהנתני, למרות הכאב שעדיין זיהיתי בו, כשהתחלתי לפמפם לו ת'תחת.

קודם דאגתי שיחזיר את כפות ידיו על העורף, אני אוהב את הכניעה המוחלטת שלו בתנוחה הזאת. טחנתי אותו, טחנתי אותו דק-דק, פמפמתי בישבנו בתנועות חזקות ומהירות, הרגשתי את החום הנוצר בפי הטבעת המתוח סביב הזין היוצא ונכנס בתוכו, ידעתי שיצרוב לו שם, שיכאב לו, אבל לא היה אכפת לי, הוא אוהב את זה ואני נהנה, שנינו יוצאים מורווחים וזה בדיוק מה שטוב בזה.

"פאק" שמעתי אותו ממלמל וידעתי גם למה, "גמרת?"

"כן" הוא ענה בקול נבוך.

"אתה אוהב כשאני טוחן אותך?"

"כן, מאד"

"אתה לוקח גלולות או לברוח?" צחקקתי כשהרגשתי שגם אני מגיע לשיא.

"כן, לוקח! בפנים! אל תברח, בפנים!" הוא צרח באקסטזה, "תגמור לי בפנים, תמלא לי ת'תחת!" …אז גמרתי, נעצתי את עצמי הכי עמוק בתוכו ורוקנתי בהנאה את כל ארגז הפעולה שלי, מילאתי לו את התחת בשפיך הסמיך והחם שלי.

לא יכולתי שלא לחייך כשפיני ליווה אותי אל הדלת, הולך באותה הליכת ברווז מתנדנדת, הרגלים מפושקות כאילו רכב כל היום על סוס, וברור שכואב לו שם מאחור. "מניאק" הוא צִחקק למראה החיוך על פניי, "כואב אבל תאמין לי, שווה, זין כמו שלך לא חוטפים כל יום".

***

אף פעם אני לא חולם על אמא שלי אבל באותו לילה חלמתי עליה, חלום בלהות, מין עירוב כזה של סיפורי התנ"ך וסרטים שראיתי, חלמתי שהיא נושאת אותי על הידיים ושיירת צוענים עוברת ברחוב ואמא שלי מוכרת אותי! אני זוכר שצעקתי שהיא לא תעזוב אותי אבל היא רק צחקה, הפנתה לי ת'גב וספרה את הכסף ו…התעוררתי, מזיע.

גם בלילה הבא חלמתי על אמא, הפעם חלום אחר, חלמתי את הסיפור שדקלה סיפרה לי רק שבחלום אני הייתי זה שאמא מושיבה עירום על הכיסא לראות איך הבעל החדש עושה אותה ו…שוב התעוררתי, מתנשף ומזיע.

גם בלילה הבא חלמתי את אותו החלום, שוב אמא הכריחה אותי לשבת עירום ולצפות רק שהפעם, בכל פעם הפניתי ת'ראש או עצמתי עיניים היא הכניסה לי סטירה מצלצלת וגם הפעם התעוררתי מתנשף ומזיע ולדעתי זה היה בדיוק הרגע שידעתי שאני רוצה לנקום בה, בעצם החלטתי שאני הולך לנקום בה ומרגע שהחלטתי לנקום התחלתי לתכנן תוכניות, כזה אני, מתכנן את הנקמה ויורד לפרטים, מריץ תסריטים אפשריים ובונה מקרים ותגובות, מה אני אעשה בתגובה למה שהיא תעשה ואיך אני אגיב לדברים שהיא כנראה תגיד לי.

המשך יבוא  >>>

 

Loading

8 מחשבות על “נקמתו של יוסי”

  1. לא כל-כך מעמיד , ולא מחרמן זיון תחתלא כל-כך עושה לי את זה , אבל טוב ומסקרן. מחכה להמשך…

    הגב
  2. האם אתה מוכן לכתוב סיפורי המשך לסיפור:

    ארוחת ליל שבת משפחתית

    עם אותן דמויות, כשמצטרפים קרובי משפחה נוספים וחברים עם בני משפחותיהם.

    הגב
  3. האם אתה מוכן לכתוב סיפורי המשך לסיפור:

    ארוחת ליל שבת משפחתית

    עם אותן דמויות, כשמצטרפים קרובי משפחה נוספים וחברים עם בני משפחותיהם.

    הגב
  4. אריה
    אלוהים המציא אותך כדי שנוכל לתת פורקן מלא לזרע שלנו
    שיתעופף לכל עבר בהנאה וחריקת שייניים. על זמן ההמתנה הארוך בין סיפור לסיפור
    אתה מוציא את נשמתנו לאט לאט. אתה השטן בהתגלמותו עם המרחק בין הפרקים אבל המלאך המושיע אותנו בכל פרק זימתי שעולה בפרק פרקים של גילוי עריות. מושלמים כאלו. ויותר טובים
    אין עליך בעולם
    שנה טובה

    הגב
  5. ומה עשתה אמא לדיקלה שהפכה לכזאת שרלילה מה סיפרה דיקלה עדיין לא סיפרת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן