סוף שבוע רגוע

יום חמישי הגיע סוף סוף, שבוע מאוד עמוס עבר עליי ומצפה לי שבוע לא פחות עמוס והדבר היחיד שבא לי, זה סוף שבוע שקט ורגוע. הילדים אצל אמא שלהם ובכוונה לא תכננתי כלום לסופ"ש .

מגיע הביתה, מקלחת ארוכה כדי להוריד את הלחץ של כל השבוע, עובר לבגדי בית, מתיישב לי מול הטלוויזיה. צלצול מעיר אותי, לוקח לי קצת זמן להבין מה קורה, נרדמתי על הספה, מוצא את הטלפון ועונה בקול רדום.

"אחי, יש לך רבע שעה להתארגן, קיבלתי המלצה על מסיבה מטורפת ואני בדרך אליך, ביי"

אני מסתכל על הטלפון, מנסה להבין מה קורה, זו השיטה של תומר, לא משאיר מקום לוויכוחים ואני גם יודע שאין טעם שאנסה. מקסימום אברח לו מוקדם, אני משקר לעצמי וקם בחוסר חשק להתלבש, גינס, חולצה שחורה לא משקיע יותר מידי.

רבע שעה לאחר מכן, מקבל הודעה לרדת, אני נכנס לאוטו, מוסיקה פול ווליום, אני סוגר את הרדיו, "תקשיב, אני מת מעייפות והדבר האחרון שבא לי זה רעש כרגע, אולי תלך לבד, תמצא לך זיון ללילה ותעזוב אותי בשקט? ", ניסיתי לשכנע את תומר למרות שידעתי שאין סיכוי שזה יקרה. כצפוי, תומר הסתכל עלי, צחק ונתן גז, עצרנו בדרך לאכול משהו, כי הרי אי אפשר לשתות על בטן ריקה. הגענו למועדון, כרגיל כולם מכירים את תומר ותוך שתי דקות אנחנו בפנים. כמו כל המועדונים, מקום חשוך, מוסיקה רועשת, ריח של סיגריות, המקום היה די מלא, המארחת לקחה אותנו לשולחן פינתי שמשקיף גם על הבר וגם על רחבת הריקודים. אני מתיישב ושולח את תומר להביא לנו שתיה ומודיע לו שיצטרך לצוד לבד היום כי אני לא מתכוון להביא אף אחת הביתה.

תומר הרים את הכוס שלו לכיווני, קרץ לי והלך, ואני התיישבתי לי והתחלתי לסרוק את המקום. בהחלט מקום ברמה, המון חתיכות, תומר יודע לאן ללכת אין ספק. סורק במבטי את הנשים שרוקדות, עומדות בצד וצופות, יושבות בבר וחושב לעצמי עם מי שהייתי מתחיל אם הייתי במצב רוח לזה. פתאום עיניי ננעלו עליה, עמדה עם הגב אלי, לא גובהה מידי, נראית 160-165, נועלת נעלי עקב, לובשת חצאית מעור שחור, קצת מעל הברך שמבליט תחת מושלם, לובשת משהו שנראה כמו מחוך שחור, שערה הבלונדיני אסוף ומציג רצועה על צווארה. לא יכול להיות, אני אומר לעצמי, מה הסיכוי? לא יכול להיות…..

אחזור קצת לאחור על מנת שתבינו, מזה כשבועיים אני מתכתב עם יפעת, נשואה, בת 42. אנחנו לא זוכרים איך התחלנו לדבר, אך יש לנו שיחות ארוכות על בסיס יום יומיים על סקס, פנטזיות, דברים שקרו, מה אוהבים או לא אוהבים. הדבר שמאוד מפתיע ב"קשר" הזה, הוא שאין לי מושג איך יפעת נראית (פרט לתיאורים שהיא נתנה לי), יפעת לא הסכימה לשלוח לי אף תמונה עד כה ופרט לתמונה מאוד מעורפלת מהוואטסאפ לא קיבלתי שום דבר. היום לקראת סוף היום לפני שיצאה מהעבודה, סיפרה לי שהיא יוצאת למועדון עם חברות, סיפרה מה תלבש (וגם מה לא 😊) והשאירה לי קצת חומר לפנטזיות לסוף שבוע. עכשיו אפשר לחזור למועדון….

אחד החוקים שקבענו בינינו, הוא שאני לא פונה אליה ברגע שהיא יוצאת מהעבודה ובטח שלא בלילה ולא רציתי לסבך אותה עם בעלה. אבל הסקרנות הרגה אותי והייתי חייב לוודא אם זאת היא או לא.

פתחתי את הפלאפון, שלחתי לה הודעה ומחקתי מייד ושלחתי אחת נוספת שבה כתבתי "סליחה טעות", ראיתי את הבחורה שישבה בבר מסתכלת על הפלאפון כותבת חזרה וחוזרת לדבר עם החברות. "לא קרה כלום, לל"ט". חייכתי לעצמי, מי היה מאמין…. המשכתי לצפות בה מהצד, מתחיל לחשוב על המשך הערב. בדיוק תומר חוזר לשולחן עם עוד חבר, אלוהים איתי חייכתי לעצמי, ידעתי שאני יכול לסמוך על תומר ולא משנה איזה משימה אתן לו, הוא יעמוד בה. היראתי לו את החברות של יפעת, ואמרתי לו שימצא דרך לקחת אותן אבל להשאיר את יפעת על הבר. תומר וחברו הסכימו, החברות של יפעת נראו לא רע בכלל, ויצאו לכיוונן, התחילו לדבר איתן ותוך כמה דקות תומר וחברו הובילו את הבנות לרחבת הריקודים והשאירו את יפעת לבדה על הבר.

שלחתי לה שוב הודעה :

"איך הולך? נהנת?"

"היה נחמד עד עכשיו, אך גנבו לי את החברות ואני יושבת לי לבד על הבר"

"יש מקום פנוי לידך?"

"האמת שכן 😊"

"אחלה, תשמרי לי אותו , תזמיני לנו משקה, כבר מגיע"

"חחחח הלוואי, אולי בהמשך, לא מבטיחה….:-)" (זה היה התשובה הקבועה שלה, כל פעם שניסיתי לגרום לה להיחשף קצת יותר)

"ואם בכל זאת אגיע?"

"לאן תגיע"

"לכיסא שלידך על הבר"

לא חיכיתי לתשובה, קמתי לכיוונה והתיישבתי לידה, בלי להסתכל עליה.

"סליחה, המקום תפוס" צעקה לי באוזן בגלל המוסיקה

"אני יודע, אני הזמנתי את המקום הזה לפני דקה, הזמנת לנו כבר משקה?"

היא הסתכלה עלי, לא בטוחה איך להגיב, הסתובבתי אליה ואז היא ראתה אותי, פתחה עניים ופה מההלם (את התמונה שלי היא קיבלה)

" תסגרי את הפה שלא יכנסו זבובים, או משהו אחר" צחקתי בקול

"איך? איך מצאת אותי? אתה עוקב אחריי?" 

"הגורל עשה את שלו, החבר שלי תומר, זה שחטף את החברות שלך, משך אותי בכח לכאן. גם אני לא האמנתי בהתחלה כשראיתי אותך, לכן שלחתי את ההודעה המחוקה לוודא שזאת את. אבל יאללה צאי מהלם, באנו להנות נכון? ".

הזמנתי לנו משקה, הרמנו כוסית לחיים והתחלנו לשוחח, לאט האלכוהול עשה את שלו והתחלנו להשתחרר, התחילו נגיעות קטנות, ליטוף עדין …. כל פעם שהתקרבתי לאוזן שלה, הסנפתי אותה והתמכרתי לריח שלה. בשלב מסוים הנחתי את ידי על רגלה החשוף, החצאית עלתה מעלה מעלה ולא כיסתה יותר מידי, ליטפתי בעדינות את רגלה, כל פעם עולה עוד קצת. יפעת תפסה את ידי והתקרבה אלי,

"אל תשכח שאני נשואה ושהחברות שלי כאן, אז אל תגזים", סובבתי את ראשי לכיוון הרחבה וקלטתי את החברות שלה רוקדות ומתמזמזות עם תומר וחברו.

"נראה לי שאת לא כל כך מעניינת אותן כרגע, וחוץ מזה אני צריך לבדוק אם את מדברת אמת או שאת סתם סיפרת לי סיפורים"

"מה אתה צריך לבדוק?"

"סיפרתי מה תלבשי היום, ואני רואה שזה נכון, אבל גם סיפרת לי מה לא תלבשי, ואת זה אני צריך לבדוק" בהיתי לה בעיניים והשחלתי את ידי בין רגליה, בהתחלה סגרה את רגליה וניסתה להזיז את ידי, המשכתי להסתכל לה בעיניים, ולאט פתחתי את רגליה, ככל שידי התקרבה למפשעתה, הרגשתי את החום שיצאה מהכוס שלה, כשאצבעותיי נגעו בשפתיה הבשרניות והרטובות, היא קפצה, תפסה לי את היד בלי להוציא אותה. שמחתי לגלות שהיא לא שיקרה לי  ושהיא באמת לא לבשה תחתונים, המשכתי להזיז את אצבעותיי לאורך שפתיה, מחדיר אותן קלות, מרגיש את הרטיבות שמתגברת, לאט אחיזתה משתחררת וככל שהיא מרפה אני מתקדם עוד טיפה. הצבעותיי הגיעו לדגדגנה והתחילו לגרות אותו, יפעת סגרה את עיניה, אני נשענתי קדימה כדי להסתיר את הנעשה בין רגליה, היא הניחה את ראשה על כתפי, יד אחת על רגלי והיד השנייה על עורפי. בשלב זה, יפעת הזיזה את אגנה לכיווני על מנת להקל על פתיחת רגליה וגישה למערה הרותחת שלה. החדרתי שתי אצבעות וכופפתי אותן כלפי מעלה, מפעיל לחץ על האזור , מרגיש את שרירי הנרתיק נסגרים על אצבעותיי ואם האגודל ממשיך לגרות את דגדגנה. ככל שאצבעותיי תפקדו הרגשתי את ידיה של יפעת נסגרות עלי, שמעתי את גניחותיה שהיא כבר לא הצליחה להסתיר.

"בבקשה תפסיק, אני עוד שנייה  צורחת, בבקשההה" התחננה יפעת

"לא הבנתי, מה את מבקשת?" התגריתי ביפעת, "רוצה שאפסיק?"

"כןןןן אהההההההה" צרחה לי יפעת בזמן שצבטתי את דגדגנה.

הוצאתי את אצבעותיי, הרחתי אותן בהפגנתיות וליקקתי אותן, העברתי אותן על שפתיה של יפעת ודחפתי אותן לפיה, יפעת ניסתה להתנגד תחילה, "תנקי אותן כלבה, שלא יישאר טיפה מהנוזלים שלך על אצבעותיי, ברור ?". יפעת הייתה קצת בהלם אך פתחה את פיה והחלה ללקק את אצבעותיי בשקיקה. "יאללה בואי לרקוד עכשיו", יפעת עצרה אותי, "החברות שלי…זה מסוכן", "החברות שלך גם נשואות נכון? אז לא נראה לי שהן יספרו מה קרה פה היום" וסימנתי לה להסתכל לכיוון הרחבה, שם ראתה את תומר ממזמז ללא שום בושה את אחת החברות שלה, והשנייה מתנשקת עם חברו של תומר.

יפעת באה אחריי לרחבת הריקודים והתחלנו לרקוד, הריקוד היה יותר סוג של זיון עם בגדים, יפעת עמדה עם הגב אליי, מצמידה את עכוזה לזקפתי ומנענעת את התחת עליה, ידיי טיילו ללא בושה על כל גופה, לשות את שדיה, מלטפות את מפשעתה, מרימות עוד קצת את חצאיתה כדי ללטף את התחת העסיסי שלה. ליפעת כבר לא היה אכפת מאף אחד, נכנסה לסוג של טראנס, עברה לעולם משלה וכמובן שלא עצרתי אותה. סובבתי אותה אלי, דוחף את רגלי בין רגליה, תופס את התחת שלה ומצמיד אותה אלי. יפעת ישר סגרה את רגליה על רגלי והחלה להשתפשף עליו בזמן שאני חופן את התחת שלה. תוך כדי הריקוד הנועז עם יפעת, תומר בא לספר לי שקיבל מפתח לחדר אחורי ושהוא לוקח את חברתה של יפעת לשם ואם בא לנו להצטרף, עניתי לו שיתחיל ושנצטרף עוד מעט, שלא ינעל את הדלת. תומר והחברה הלכו, חיפשתי את חברו של תומר והחברה הנוספת אך לא ראיתי אותם ואני המשכתי למזמז את יפעת ברחבת הריקודים לשמחת כל הסובבים .

כעשר דקות מאוחר יותר, ניתקתי את יפעת ממני, לקחתי את ידה ומשכתי אותה לכיוון החדר האחורי, הגענו לדלת, המפתח היה במנעול, סימנתי ליפעת להיות בשקט ונכנסנו לחדר שהיה כמו מחסן, נעלתי אחרינו והתקדמנו לעבר המדפים. כשהגענו למדפים קלטתי את תומר נישן על הקיר כשחברתה על ברכיה מוצצת לו בתאבה רבה, יפעת ראתה אותן וניסתה לחזור אחורה, אך תפסתי אותה וסובבתי אותה חזרה שתסתכל עליהם, בהתחלה היה לה קצת לא נעים אך מהר מאוד היא לא הורידה מהם את העיניים. נצמדתי אליה מאחור, הרמתי את חצאיתה ושלחתי יד אל מפשעתה שהייתה מוצפת נוזלים, החדרתי חזרה אצבעות וגיריתי את דגדגנה, לקחתי את ידה והנחתי אותה על הזקפה שלי, באופן אוטומטי היא החזיקה אותה והתחילה לשפשף אותה דרך המכנס, מרוב שעמד חזק התחיל לכאוב לי בתוך הגינס, לכן פתחתי את המכנס ושחררתי אותו לחופשי (היה קצת קשה עם יד אחת) ויפעת המשיכה לשפשף אותו בחושניות רבה. תומר כבר החל לזיין את חברתה שנשענה על הקיר עם הגב אלינו, החברה שלא ידעה שאנחנו צופים בהם גנחה וצווחה בקול רם ללא הפסקה, אין ספק שתומר עשה עבודה טובה. הוצאתי את ידי מהכוס הנוטף של יפעת שישר סובבה את הראש אלי עם מבט מאוכזב, חייכתי אליה, הנחתי את ידי על ראשה והורדתי אותה כלפי מטה, לא הייתי צריך לתת לה הסברים ויפעת ישר ירדה על ברכיה והחלה ללקק ולמצוץ את הזיין שכבר עמד איתן, היא ליקקה את הראש ומידי פעם הכניסה אותו אל פיה, תוך כדי לא הפסיקה לשפשף אותו, ירדה עם הלשון לכל אורכו עד לבסיס והתחילה למצוץ וללקק לי את הביצים, שאבה אותן, מצצה אותן, התחושה הייתה עילאית, יפעת עזבה את הביצים וחזרה לדאוג לזיין שלי, הכניסה אותו במכה אל פיה כמעט בשלמותו, תפסתי את ראשה בכח והתחלתי לזיין את פיה, יפעת פתחה פה גדול וקיבלה באהבה את הזיין שלי, הוסיפה המון רוק והשתדלה להכניס כמה שיותר, הרגשתי את פתח גרונה נרפה , דחפתי ומחסום הגרון נפתח , החזקתי את ראשה בכח צמוד לגופי במשך כמה שניות ואז שחררתי אותה. יפעת לקחה אוויר חזרה, ובלעה את הזיין חזרה, לא עוצרת, מוצצת, מלקקת, מרטיבה אותו. הקמתי אותה וסובבתי אותה שוב לכיוון חברתה שעברה לשבת על תומר ורכבה עליו עם הפנים אלינו, כופפתי את יפעת, ירקתי ביד והרטבתי את החור הקטן שלה, יפעת ניסתה להתרומם אך לא נתתי לה, חדרתי לכוס שלה במכה אחת, חדירה קלה מרוב רטיבות, זיינתי אותה חזק ועמוק תוך בדי שאני מעסה את החור הצר שלה ומחדיר כל פעם עוד קצת מאגודלי.

ההרגשה הייתה ממכרת, גם בזה היא לא שיקרה, בכל חדירה הרגשתי כל מילימטר של הנרתיק שלה נצמד לזין שלי, יכולתי להישאר שם לנצח, אך היו לי תוכניות אחרות, הייתי צריך להגשים את החלום שלה, הוצאתי את הזין שלי מהכוס שלה וכיוונתי לכניסה האחורית, נכנסתי בעדינות, עברתי את המחסום של השריר ודחפתי אותו עד הסוף, נשארתי ככה לכמה רגעים, מרגיש את נשימותיה של יפעת שמנסה להרפות ולהתרגל, כשיפעת החלה להניע את עכוזה, תפסתי את שערה ומשכתי את ראשה לאחור, התחלתי לזיין אותה בחדירה חזקות ועמוקות בקצב יחסית איטי, בכל חדירה הפלקתי חזק לתחת המהמם שלה, יפעת החלה לגנוח בקול רם, כבר לא אכפת לה מי רואה ומי שומע, היא נהנית וזה מה שחשוב לה. הגברתי את הקצב, לא מפסיק להפליק, התחת שלה כבר אדום, רגליה רועדות, אני יודע שהיא מתקרבת ואני יודע שהיא לא רוצה לגמור, אבל היום היא שלי, ואני רוצה שהיא תגמור, שולח יד לדגדגנה ומתחיל לשפשף אותו בלי לעצור את החדירות לתחת.

"לאאאא, אני לא רוצה לגמור, תעצור בבקשה"

"אולי, בהמשך, לא מבטיח" 

היא צורחת בגמירה חזקה, כל גופה מפרכס, כל אבר רועד, נשימותיה בקצב מטורף וכמה שניות לאחר מכן אני ממלא את התחת שלה בכמות נוזלים אדירה. אני נשאר בתוכה, מנסה להסדיר נשימות ונותן לה גם להסדיר את נשימותיה, לאחר כמה דקות, הזיין הרפוי יצא מעצמו מהתחת ויפעת התיישרה, מסדרת את חצאיתה ומנסה להקל את מה שהיה עכשיו.

"יאללה בנות, בואו נעוף מפה, הלילה עוד צעיר", תומר שבר את השתיקה  וכהרגלו לא חיכה לתשובה, לקח את ידה של חברתה של יפעת וצעד לכיוון היציאה, יפעת הסתכלה עלי, הרמתי כתפיים עם חיוך, לקחתי את ידה והלכנו בעקבות תומר…

Loading

2 מחשבות על “סוף שבוע רגוע”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן