נסיבא חפציבה- הפייסבוק – חלק 3

לחלק ראשון של הסיפור, לחלק שני

טוק טוק חפצי ?

היי דני , אנחנו כאן במלון באילת , מנחם קצת נשרף בשיזוף, במקלחת באמבטיה קרה. נפגשתם שוב ?

אין לך מושג,  איך חמים עליו כאן ,אבא שלו, הדוד שלי צרח עלי, ,הוא היה צריך לחזור לפני יותר מחודש , מה הוא עושה עכשיו ? תסביר לי בבקשה,  דומה לאמא שלו הדארק, משוגנע על כל הראש.

הוא יודע שאנחנו כל הזמן בקשר, אני מרגיע אותו ,

 נו נו דוד התהיה שמח ,הוא מצא את האישה שלו סוף סוף , והוא מתלהב ממנה מאד.  יפה, עדינה ,חסודה, מפריע לו רק שהיא "מאד אדוקה ".

הדוד מסתכל עלי בחוסר אמון , מנחם ? שידוך ? ימות המשיח – נו טוב תגיד לו שיביא אותה מהר לכאן . לטלפונים שלי הוא לא עונה. השייגץ ,

חחחחחחחח שכחת בתולה מנוול  

נו כמה אפשר לשקר (חסודה , אדוקה ) אם אני מגזים, הוא מספיק חכם לתפוס אותי.

קודם ,לפני הפגישה השנייה  ,בבוקר המזכירה, הרבנית, חמותי לעתיד ,מכופפת במשרד מחכה לזיון הבוקר-טוב הקבוע.

הבוקר עומד לי רצח , חשבתי כל הלילה על רבקה, ואמא שלה הולכת להיענש היום, מכרה לי לוקשים ועל זה משלמים ובמזומן.

נכנס למשרד בסערה, ומתיישב בכורסא , תרימי את התחתונים, לא למדת כלום , מכרת לי לוקשים על הבת החסודה שלך, בואי הנה מהר.

 שלפתי את הזין ,אמרתי לה לרדת על ברכיה, מנופף בזין מול פניה , חמותי רואה בפעם הראשונה את הזין ,שדופק וחופר בה כל בוקר, מסתכלת בו בתדהמה.

 את גנבת, ועכשיו גם שקרנית, קדימה תמצצי.  חמותי לא יודעת על אפשרות כזו,  לא מכירה שיש דבר כזה, 

 למדה….. וגמרתי לה בתוך הגרון.

ביום שאני נפגש שנית עם הבת שלה, עומדת בבוקר במשרד ,לא מכופפת ומוכנה, רואה את המבט השואל בעיניי,(לא מאמין שמתחיל מרד אצלי במשרד) 

אולי אפשר כמו ש…. אני היום עם הרב ובקש שאלך למקווה,  ואולי אפשר כמו סוכריה ?…

על הברכיים ? כן  למה לא , נשמור על שלום בית שלך , בואי 

מוצצת ואני מודיע לה על הפגישה בערב עם הבת שלה, את מבינה שהיא לא צריכה ליווי הבת שלך

היא מהנהנת בהסכמה , המציצות שלה הרבה יותר משופרות, והיא שותה בלי שהזין יגיע עמוק לתוך לגרון, מחכה לגמירה שלי עם הזין מונח על לשונה ,טועמת ובולעת , שואבת ומלקקת את הכיפה .

חמותי ? לא נסחפת ?

אני רגשן את יודעת , בקיצור נפגשנו רבקה ואני באותה מסעדה, לזכותה יאמר, השקיעה במראה שלה, זוהרת כמו שמש , עונג רק להסתכל בה. מחייכים, פטפוטי סרק להתחלה, אנחנו כבר קצת מכרים ,

אני פותח  (כמובן ,כל העול נופל על הגבר, הוא צריך להתחיל, לפתות ,להתחנחן ,עד שהוא מגיע לתחנה הסופית , חניה בין הרגליים שלכן ,,,,מנייקיות ,,,אתן רוצות את זה לא פחות)

הכוח הנשי העולה ,,תקפוץ לנו ..

חחחח 

טוב אני פותח ב- רבקה שיהיה לך המון בריאות , חשבתי על הסיפור שלך "המצוץ מהאצבע" מכרת לי לוקשים יותר מהאמא היקרה שלך, 

למה אתה חושב ככה ?

חצי שנה של זיונים אינטנסיביים עם כושי , איפה ההיריון ?

רבקה מחייכת :  היה , עשיתי הפלה בלי שאף אחד ידע, ברגע שהוא נשפט ונשלח לכלא , תכננו לברוח יחד.

רבקה:  יושב לפניך גבר חזק ,וממש לא מטומטם,  את מאד מאד מוצאת חן בעיני , האמת לא הפסקתי לחשוב עליך, מה דעתך שנתחיל מחדש, כל הקלפים על השולחן , נפסיק עם סיפורי סבתא . 

מעניין אתה הראשון שעולה על זה, בסדר דניאל ,אבל אם זה לא מסתדר בסוף, אתה לא כועס ,ונפרד ואולי נשאר ידידים .

ואז אני מספר לה עלי ,עליך ,על מנחם ,על אביגיל, מדלג על חמותי כמובן, מספר ,ומספר , הגעתי עד אנג'לה הראשונה שלי,לא מסתיר דבר ,המון זמן אני מדבר, והיא מאזינה בריכוז, ידיה תחת סנטרה, מרוכזת בתוך בעיניי,  שואלת, ומעירה מידי פעם. 

עבר המון זמן  המלצרים עושים סימנים שהגזמנו , אנחנו יוצאים מוצאים ספסל ציבורי,  בגן ציבורי קצת חשוך. רבקה מספרת ואני מאמין לכל מילה בסיפור, הסיפר הגיוני וזורם. (אם הייתה נעצרת לחשוב הייתי מפקפק ..אולי) 

רוצה לשמוע את הסיפר חפצי , השעה לא מאוחרת לך ?

אני מבינה שיש לך משאלת מוות ,דניאל יקירי , יש לי ניסיון במחבטות, מברזל יצוק על הראש, אז תזהר ..ובכלל מי זו אביגיל ,אנג'לה ?

תשאלי את הארוס שלך ,הוא הרבה מעודכן ממני, זה הוא שמכר לי אותה, אצלה איבדתי את בתולי.

 הארוס שלך (אהבתי , הוא קנה טבעת ) , מכר לך ?   באיזה גיל ?

15 ,אנג'לה(פורטוריקנית מהשכונה שהייתי חם עליה ומנחם ניצל את זה) עלתה לי 300 דולר ,כל החסכונות שלי (רציתי לקנות כוס של כוכבת פורנו שהערצתי פלסטי לאוננות), המנוולים התחלקו בכסף שלי. 

 אביגיל בת דודה של מנחם (מצד אימו)   , כפרה על הכוס הבלונדי שלה, ועליה. 

 הגעתם לטבעת ברכות חפציבה.

 טבעת לזין, כזו שלא גומרים מהר אני חושבת, ולי מחרוזת סינית ,שמכניסים פנימה, אני מתהלכת ומתייחמת ברחוב, אנחנו עדיין מודדים יחד את הגבולות ,יש קרבות מרים ביננו , אכזריים ובלי שבויים, מחכים מי יתמוטט ראשון, ואתה יודע כמה אני אוהבת את זה ,אם אתה היית כיתה ג', עם מנחם זה אוניברסיטה בשלב הגשת הדוקטורט (הדפוק שעוד לא הגשתי)

כל פעם אני מגלה אצלכם משהוא חדש ,לא מאמינה , מנוולים אתם מפעילים אותי . תמשיך אהובי.

כל זה התחיל בסמינר בשנה השנייה, חברה מאד קרובה גילתה לה, את אתרי הפורנו, רבקה סיפרה לי שזה גיל שכל הבנות מיוחמות בטרוף . לא מדברות על זה החסודות, וכמובן אין מי שיעזור ,  שום שיעור בנושא, 

כל הבנות שומעות קצת על זה בקהילה , בפעם הראשונה חודש לפני החתונה. " ב-הדרכת כלות". 

בקיצור רבקה התמכרה יותר לסיפורי הזימה, מאשר סרטים או תמונות. לא שהיא נמנעה מזה -הסיפורים משכו אותה יותר. הסיפורים שהיא מכרה למחזרים (והגיעו לאזני אמא בסופו של דבר),

 אוסף של סיפורים הכי מייחמים , שעזרו לה באוננות, כן היא יודעת שהיא יפה, מושכת, ומאד מיוחסת, חלום של כל גבר בקהילה. היא נגעלת מהקהילה שבא הי חיה , חולמת על גבר נחמד מספיק,  שיהיה לה נעים איתו , שייקח, ויוציא אותה מהגיהינום בו נולדה.

אז את בתולה רבקה ?

כן ,  מצטערת אין לי שום ניסיון , ואתה בכלל אין לך גבולות , אביגיל אשת איש ,יש לך מושג איזה עברה עברתם, סוף הדרך .

זה לא באשמתי רבקה, זה בגלל מנחם, סיפרתי לך עליו , חפציבה לא מפסיקה לקרוא לי חנון. כנראה זה מה שאני . אז נפרד כידידים רבקה ?

אתה רוצה להפרד ?

השתגעת ? אני רוצה שתהיי אישתי.

דניאל ,אתה גבר נאה,חכם ,מקסים ,ובעל ניסיון , נמשכתי אליך מהפגישה הראשונה, זה ערב הכי מהנה שהיה לי בחיי ,אחרי מה ששמעתי ממך ,הבנתי שאתה כנה איתי, סיפרתי לך עלי כל מה שאני זוכרת, אמת ורק אמת, היחיד בעולם שיודע. 

רוצה לדעת מה אני מרגישה עכשיו ? 

אני רוצה שתיקח אותי למיטה שלך, ותשכב איתי,  אבל שזה יהיה לתמיד, שאתה תכנס לאבא, ותבקש את ידי,

 ואם זו לא המטרה שלך באמת ,בבקשה תחזיר אותי  עכשיו הביתה, לפני שאני אעשה שטויות , אני עדיין הבת של הרב , למיטת הכלולות אני רוצה להגיע בתולה .

חפציבה לקחתי אותה בידיי, אחזתי בראשה, נשקתי לשפתיים המקסימות שלה , מודיע לה בחגיגיות

רבקה , מכאן  אני לוקח אותך ישר למיטה שלי, הלילה אני פותח אותך ,שיהיה ברור: הלילה זה הלילה האחרון שאת בתולה, כשהבוקר יעלה והשמש תזרח – זה יהיה הבוקר הראשון שלך כאישה,

 האם אני עדיין  ברור עד כאן,  רבקה ? 

רבקה מהנהנת כן עיניה בורקות בחושך, חיוך מתוק על פניה

 יופי,   בבוקר יחד נלך יד ביד לרב האבא שלך, הנה מה שאני מודיע לו בהרבה כבוד.   

רבנו: היה לי הכבוד לזיין, ולפתוח את הבת שלך הלילה,  אני כאן כאדם הגון לקחת אותה לי לאישה. חבל על ההתנגדות רבינו , שום התנגדות לא תעזור . ת י כ נ ע . 

רבקה מתגלגלת בצחוק , "אתה כזה גבר רומנטי דניאל" חלום שלי שהתגשם , תבטיח שהוציא אותי מהקהילה , תשבע .

לקחתי אותה לחדרי, אני עדיין חי עם ההורים, מאוחר בלילה מתגנבים בשקט שומעים את הנחירות מחדר ההורים.  

בחדר אני מתפשט ,רבקה מסתובבת בחדר בוחנת את הפסלונים, הספרים שבשידה, נבוכה מאד מאד, אני עומד ערום לפניה עם זין זקור , רבקה מסמיקה עד שורשי שערותיה ,כשהיא רואה אותי,

 אולי פעם ראשונה רואה גבר ערום במציאות. מקבלת אומץ , ומתחילה לצאת מבגדיה, אני נשכב במיטה מחכה שתיכנס ,בזמנה החופשי ( אני מבין היא צריכה להתגבר על המון עכבות, החינוך שקבלה דפוק מהיסוד, מבוסס על פחד שקשה להתגבר עליו, עברתי את זה בעצמי) .

מתבונן בה ובתנועותיה הנשיות בעונג, הלבנים שמתגלים לאחר שהסירה את השמלה, בתוליים, ילדותיים, עם דמויות של מיקי מאוס,  מקסימים לכשעצמם, סקסיים בטרוף (אני לא מאמין שמיקי מאוס עושה לי את זה) 

 היא נכנסת איתם למיטה, מתכסה מהר בשמיכה עדיין אדומה כמו עגבנייה בשלה,  יהיה לי קשה הלילה אף פעם לא שכבתי עם בתולה אמיתית .

מצא חן בעיניך מה שראיתה דניאל ? שואלת במבוכה 

את רצינית רבקה ?  ראיתי חלום של אישה , את מושלמת,  אני המום מלדעת שאת תשני איתי כל לילה .

עיניה זורחות משמחה , המראה שלה עבר בשלום, הפחד הכי כמוס של הנשים,  פחד בלתי ברור לנו הגברים.  אין מראה יותר מפואר מגוף של אישה…אין דבר כזה בעולם   

יורד לקומה שהיא נמצאת ומתכסה בשמיכה, מניח רגל בין רגליה ונושק לה בפיה , רבקה נענית, עדיין לא נשקנית גדולה אבל היא תלמד.

 מתנשקים ומתמזמזים, אני פותח את החזיה עם סגר הכי פשוט , ויורד לנשק ,למצוץ את פטמותיה הוורודות הנעריות  הפטמות המקסימות מתקשות ומזדקרות לקראתי,

 רבקה משפשפת את ערוותה על ירכי ,נשימותיה מתגברות, אנחות מקסימות יוצאות מפיה , מחכה עד שהיא נרעדת ונצמדת חזק לירכי, אורגזמה ראשונה שלה עם גוף גברי

משכיב אותה על גבה ,מתיישב בין רגליה, מושך ושולף את תחתוניה, רבקה מתיישבת חובקת אותי ונשכבת איתי במיטה, כשאני מעליה . נראה שעשיתי את המעשה מעט מוקדם מידי.

  הכל בסדר, אני שואל.. עדיין מתוחה ?

כן  מאד דניאל  ,סליחה 

אין על מה נסיכה ?  אנחנו יכולים הלילה לשכב חבוקים, אין מה למהר, אנחנו נהיה יחד עד 120

שלא יעלה בדעתך שאני אחכה עד אז תשכחי מזה , בכל מקרה בבוקר אנחנו נלך לאבא שלך, יש לי איזה הצהרה למסור, ששכבתי עם ביתו  וכו , ושייכנע זוכרת ?

רבקה מצחקקת ומכה אותי בידה על החזה שלי, אתה תפסיק לזלזל באבא שלי דניאל.

אני לא מזלזל ,אני לא שם בדת כבר הרבה זמן רבקה, 

גם אני לא דניאל . אני אוהבת לקרוא לך דניאל שם כל כך יפה.

עכשיו תשכבי ותרגעי , הלילה לא תהיה חדירה, תסגרי את העיניים , מה שלא תרגישי תדעי שזה מישהוא שאוהב אותך, ועושה לך רק טוב, מתיישב בין רגליה , רבקה מכסה את פניה בידיה , מתוחה עדיין ,הגוף שלה רגיש וקפוא , אני מתפעל מהפות הבתולי, איזה פרח יפה, עטרה של שיער שטני בהיר מקורזל,מכסה קו בתולי, מסתורי, מדהים ביופיו,  שפתיים דקיקות סגורות , את רבקה שלי לא פתח אף אחד,  ירדתי לנשק לגן המקורזל שלי, 

רבקה שלחה יד אחת לראשי ,השניה עדיין מכסה את פניה האדומים,

לוחשת דניאל מה אתה עושה ? זה לא נקי , זה דניאל… בבקשה תפסיק

רבקה לוחש בחזרה, אני נושק לפינה קטנה בגן העדן שלי, הריח נפלא (רבקה מאד נקיה לעזאזל, עולה ממנה ריח סבון ריחני)  השפתיים המתוקות מעט לחות, וטיפה של נוזל  מצטבר מנצנץ בקצה התחתון של הפס הדק , 

שלחתי לשון שתיתי את הטיפה טועם את אהובתי ,ממשיך לאורך הפס הדקיק , מפסק בין השפתיים הצמודות ,לבטח פעם ראשונה שגוף זר מפריד בינהם. לא הייתה התנגדות ,נראה כאילו ציפו לזה ,בטח מברכים שהחיינו, עד לדגדגן הקטנטן .

רבקה אספה את ידה מראשי ממשיכה לכסות את פניה הנבוכים,  מאופשר להמשיך , אני טורף ,מלקק , ושותה ,את הנוזלים החמימים שרבקה מפרישה לכבודי (אני חולה על ליקוקים כמו שאת יודעת).

 מתרכז בדגדגן המתוק הקטנטן, מפנק אותו במה הוא אוהב הכי להרגיש, ,לשמחתי רבקה מתאנחת מגביהה את אגנה אלי, אוחזת דוחפת את ראשי לתוכה, רעדות קטנות חולפות בגופה, אני נשכב עליה ,הזין על הפס המדהים, מפסק אותו ,רבקה חובקת אותי בידיה ורגליה , עולה ויורד,  חש את הכוס פעור,לח, ומלטף , וגומר על בטנה.

רבקה נושקת לי ואני לה, מחובקים שעות אולי , תשוש נרדם עליה. 

לקראת הבוקר מתעורר אנחנו בתנוחת כפית, ערומים כמובן, הזין קשה ודחוק בין ישבניה החמימים, רבקה עדיין ישנה, הזין שלי  בוער, הביצים עמוסים עד כאב.

 לוקח שמן האוננות מהשידה, מורח את הזין , מכוון אותי לתוכה , חובק ובועל אותה, חודר אל תוך תוכה ,בדחיקה אחד, רבקה מתעוררת בצווחה קטנה, חשה בכאב בתוליה המבותקים ,יללות כאב קטנות בוקעות מפיה, שולחת ידה לאחור לעצור אותי. 

אני מחבק אותה אלי חזק, הזין עדיין נעוץ בתוכה ,מחכה שהכאב יעבור, וממשיך לשגל אותה באיטיות, הוא עובר כשרבקה אוספת את ידה חדלה לעצור אותי, אני מגביר את תנועות מזיין בחוזקה ,קולות אינטימיים של טפיחות עולות ביננו כשהמפשעה שלי נדפקת בישבניה.

 רבקה חווה זיון אמיתי , והיא אוהבת את זה , לוקחת את ידי ממותניה מנשקת , אני מתפרק בתוכה בעונג עצום, הרבה זמן לא גמרתי ככה.

 רבקה חשה בחום ובנוזלים הבלתי מוכרים ברחמה, זה הזיון הראשון שלה,  ללא מודעות, הטבע מורה לה לדחוף את אגנה בחוזקה אלי, לאמץ את שרירי הכוס, ולמשוך לתוכה עמוק פנימה את הזין והזרע שנמצאים בתוכה. וגומרת ברעדה, אורגזמה אמיתית ארוכה , שרירי הרחם והכוס מתהדקים ,שואבים את הזין שלי בתוכה, רגעים ארוכים מטריפים.

 אני מרים ראשי בחשש, מעיף מבט בפרופיל פניה, העיניים עצומות מחייכות, האישה שלי מאושרת ומסופקת. 

אנחנו קמים מחליפים סדינים, מוכתמים בדם, ובזרע שגלש ממנה, רבקה מקפלת באהבה את הסדין המוכתם,

 צריך לזרוק לפח אני לוחש לה, 

השתגעת אני שומרת אותו , זה סדין האהבה הראשונה שלי ,מופרע אחד.

לארוחת הבוקר אנחנו יוצאים יחד לשולחן ,אבא ואמא בוהים בנו מופתעים, תכירו את רבקה אשתי לעתיד .

אמא מביטה ברבקה המומה , את הבת של הרב .

כן אני רבקה

ואתם ?

אמא שכבנו הלילה יחד, מה את חושבת שקרה ?

אמא על פי המקובל ,סותרת לרבקה על פניה, ואומרת, אני מצטערת רבק'לה, זה אמא שלך צריכה לעשות אחרי לילה ראשון, "למזל"  שאת היום כבר אישה,  ומחבקת ונושקת לרבקה, שניהן בוכיות (תהרגי אותי אם אני מבין למה).

אבא מעשי כתמיד מתחיל לאכול, נו דניאל הגיע הזמן, שיהיה לכם במזל טוב. בואי רבקל'ה את בטח רעבה שבי לאכול.

הלכנו יד ביד לביתה, עוצר כל שני מטר וטורף אותה בנשיקות, נכנסים לחדר של הרב, אישתו עומדת בדלת מודאגת.

 רבנו אני כאן לבקש את ידה של רבקה ביתך, מסתכל ברב, ומכין את שורת המחץ השניה ,

 הרב פונה לרבקה, נו ריקל'ה בחרת סוף סוף , רבקה מהנהנת בראשה "לכן" , נו נו במזל טוב, בהצלחה ומזל טוב נו נו , תביא את ההורים אנחנו נקבע תנואים, ונשבור צלחת, נו נו כן כן, מזל טוב ,מזל טוב

בן אלף… שמועות על הבת הסוררת שלו הגיעו לאוזניו , וחושב שסוף סוף התפטר מהצרה הגדולה שלה, האמא רצה לרבקה מחבקת אותה, דומעת מאחלת איחולים,  לה,  לי,   ולשדים שיקחו אותה ואת בעלה,

מגיע למשרד , במחשב מתעדכן בתכניות היום ,חמותי באיחור (בטח לקח לה זמן להתעדכן מרבקה) , משילה את תחתוניה כרגיל, ונכנסת לפוזיציה הרגילה, מביטה בי ומחכה,  היום פניה  מולי בפעם ראשונה, אני קם מסתובב מרים ומלביש אותה, 

העונש נגמר:  ילדת, גידלת, וחינכת, ומסרת בידי את ביתך היקרה, את חופשיה.  

אבל אמרת שזה יכול להמשיך,

תזכרי טוב טוב, את אמרת לא אני, מהיום אני מזיין רק את הבת שלך. 

לא מאמין , אני רואה אכזבה על פניה.

אולי..אולי..פעם אחרונה ?

 נו נו כמו שאומר הרב,  ה- XXL מכורה ומיוחמת. 

בסדר על השידוך מגיע לך היום בונוס, וגם תבחרי באיזה חור להיכנס.

זורחת מפשילה את תחתוניה , מתכופפת ומוכנה לשיגול,

 במקום הנכון היום בבקשה.

מה לא עושים בשביל חמות, אחזתי במותניה והשחלתי אותה, דופק אותה בפראות, הכוס שלה רחב (אחרי 7 לידות)  כמעט אי אפשר להרגיש בקירות הרחם סוגרים על הזין, רק רטיבות וחום נעים, 

ואחרי זיון הבוקר עם רבקה, שום אישה לעולם לא תשתווה אליה,

 השפתיים התפוחות עוד עושות משהוא ,לוקח לי הרבה זמן לגמור איתה. לבסוף משגר לתוכה "משלחת של קופידונים כולל הקשתות והחיצים שלהם"  תודה גדולה לשידוך המוצלח במזל טוב.

מתנגבת מהזרע הזולג מתוכה , היא מבקשת אפשר לדבר ?

כן בטח תשבי  ,על מה החתונה ?

לא לא משהוא אחר, אתה יודע הרב לא הרבה איתי , כמעט בכלל לא, אולי פעם בכמה חודשים, אנחנו יכולים להמשיך, אתה מבין  רבקה כל חודש תקבל, עד ההריון  , ואתה תחכה הרבה זמן,  בשביל הבריאות שלך אני יכולה לעזור.

ואת יודעת מתי היא מקבלת ?

נו בטח ,אני אמא שלה, זה אני סופרת לה את הימים, היא לא אכפת לה, ואני צריכה להכריח אותה ללכת למקווה, היא שונאת את המקווה, 

עכשיו אני בברוך עם XXL  מיוחמת,  אהבל, לא ידעתי שאני קרש ההצלה שלה, בת זונה לא היה כאן שום עונש. חשד כבד עולה בי , תגידי את עדיין גונבת מהקופה ?

כן אני לא יכולה להפסיק , זה מין מחלה אצלי.

מה אני עושה ? 

חבל שמנחם לא כאן , יש לו עצות שמובילות לאבדון של כל הסביבה, וככה אני מרגיש,

 יש לך מושג כמה גנבת ב 20 השנה האחרונות ?

87.698.63 דולר , הכל רשום ביומן , אני עושה סיכום כל יום ,אני עכשיו ארשום צ'ק לעסק ,

 נמחוק… ונתחיל מחדש. לא יכולה להפסיק.

שלא תביני לא נכון חפצי , החמות ההזויה שלי , שדה משחת , קשוחה ומובילה את העסק ביד רמה ,כל העובדים רועדים ממנה, לפטר אותה אי אפשר תגידי מה אני עושה איתה ?

משוגע .. אני חולה עליה , כזה טיפוס כייפי ומטורף, תשמור עליה טוב טוב, לעולם לא אדבר איתך ,אם תפגע בה, אני אשתולל עליך עם המחבט ,  חכה  חכה שאספר למנחם.

תרגיעי, לא פגעתי בה ההיפך ,חיפשתי פתרון

תגידי אני שואל אותה, ג'ייקוב עדיין עוקב אחריך ,ועושה מה שאת רוצה ומהר, אמרת לי הרבה פעמים כשיש עבודה דחופה וקשה, את רק צריכה לצייץ והוא רץ לעשות .(ג'ייקוב מלגזן וגם שומר לילה, עובד ותיק אצלינו, ישן במרתף בעסק) 

נו כן בטח ,הוא  חושב  שאני לא רואה אותו כשהוא מציץ על התחת שלי. הבטחת שתדבר איתו על זה,  אני אישה של הרב.

נו נו באמת אני רוצה להביא אותו שיכנס לך בתחת ,ובעוד מקומות נעימים .

אתה השתגעת…. , הוא לא נקי, מריח תמיד…וגם שחור.

באמת הגזמת זה בכלל לא בעיה, אני אדאג שהוא יתרחץ, יריח טוב ,ויהיה מי שיזיין אותך, אנחנו יודעים  שהמוח שלו לא מחובר לחשמל.

 לידיעתך לכל הכושים יש זין גדול , מבטיח שתהני מאד, תנסי פעם אחת. אני לא יכול להמשיך איתך, את חמותי היקרה. תחשבי על זה, הרי הוא מפחד ממך פחד מוות, תוכלי לעשות איתו מה שבא לך.

העיניים של  XXL  מתרוצצות, טוב אנחנו ננסה פעם אחת  

יופי עבר בשלום , מזמין את החתן למשרד ,מסביר לו בעדינות מה מצופה ממנו כולל מקלחת עם הרבה מים, 

וזה בונוס ממנה על העבודה הטובה והמסורה שלו,  אין מאושר ממנו בעולם ,מודה לי, ושאני אודה לה, ושנהיה בטוחים שהוא ימשיך להשקיע . 

בסדר בסדר אני עוצר את שטף התודות , עכשיו שלוף נראה מה אתה נותן לה, הבן זונה שולף צינור שחור משחור ענק, מולי מאונן קצת עד שהוא עומד, אני משותק מפחד, הבן זונה עוד יהרוג אותה… הלכה החתונה.

חחחחחח זה נכון מה שאתה מספר לי ? אתה לא עובד עלי ? 

שיקרתי לך פעם חפצי ? כל מילה כאן נכונה . ביום הקובע היא מבולבלת, מפשלת קצת בעבודה,מתוחה ובלחץ . מחכים שעד העובדים יסיימו ויעזבו, כאילו נשארים שעות נוספות במשרד , הבטחתי לה שאני אעקוב אחריהם ,שהכל יעבור בשלום. להתערב אם צריך.

כשכל שקט, דופקת בדלת, ואנחנו יורדים למרתף, נשארתי מסתתר אחרי ארגזים , לא רחוק מהפינה של ג'ייקוב . לשמוע מה הם אומרים,   בלתי אפשרי, דיברו בשקט,

 היא יושבת על כיסא, מולה הג'ייקוב ערום עם צינור משתלשל, נקי ורחוץ, בשלב מסויים היא קמה משלשלת את תחתוניה, נכנסת לפוזיציה המוכרת לך ,ידיה מונחות על השולחן הצמוד לקיר, הצינור המפלצתי מתרומם,  

מתמקם מאחוריה, אוחז במותניה וחודר פנימה, ג'ייקוב מפמפם, ומפמפם , 

חמותי היקרה קולטת ומכילה אותו כולו ,בלי ציוץ . אני רואה את ג'ייקוב נעוץ כולו בתוכה, התחת שלה צמוד, מחוץ,

 עשרים דקות מדדתי בשעון. את האנחות שלה כבר שמעתי. ג'ייקוב מתפרק וגם אותו שמעתי, ונשאר בתוכה , עדיין אוחז במותניה,

 אני רואה אותה מסובבת את ראשה אליו, אומרת משהוא, ג'ייקוב עונה, נשארים איזה חמש דקות ככה, כמו פסלים ,הזין שלו עדיין נעוץ בתוכה, ג'ייקוב לוקח אויר ומתחיל מחדש מפמפם עוד איזה עשרים דקות (לא מדדתי מודה) ושוב מתפרק בתוכה, שניהם צורחים במקהלה. 

ראיתי שהם נהנים הכל עבר בשלום, יצאתי מהמרתף למהר הביתה, רבקה הבטיחה שתבוא, ואני כבר באיחור.

יש לך חשק לעוד ? זה הופך להזוי יותר ויותר , אם את עייפה , אפשר יום אחר.

בטח תמשיך אני רוצה עוד ,שאני אגיע עם מנחם ,אתה חייב להכיר לי אותה , אני מוכרחה ללחוץ לה את היד.

אחרי שבוע ה XXL  נראת זוהרת , הלבוש השתנה ,השמלות מדגישות את התחת , איפור יותר בולט ,וסהרורית , מבט יותר חולמני בפניה,  מתייצבת המשרד 

אפשר לדבר ?

בטח שבי , את עדיין גונבת מהקופה

בטח אני גם רושמת , ומסכמת.

חחחחחחחחחחחח חולה על האישה הזו .

רציתי לדבר על ג'ייק , הוא מרוויח הרבה פחות משכר המינימום כבר הרבה זמן,

אני ממש כועס עליך, זה התפקיד שלך המשכורות של העובדים, איך הגיע למצב כזה ? כמה הוא מרוויח ?

320 דולר לשבוע כבר 5 שנים , אולי כדאי להעלות לו נגיד 450 דולר לשבוע ?

זה עדיין פחות משכר המינימום ,תני לו 600 דולר לשבוע  רטרואקטיבית לשנתיים האחרונות. (היא זורחת , עם בשורה כזו הוא לא יפסיק לטחון אותה )

 יש עוד ?

קניתי לו מזרן וכרית חדשה, סדינים ומגבות , מיטה ישנה קיבלתי מאחותי שהחליפה חדר שינה , גופיות תחתונים גרביים ונעליים

יש עוד ?

התקנתי דוד חשמל למים חמים, עד היום התרחץ במים קרים , בחורף לא התרחץ בכלל. 

אני באמת כועס עליך, הרי התפקיד שלך לדאוג לרווחת העובדים , אני מקוה שאת תתאפסי, ממש בקרוב ,אני לא מאמין הזנחת את העבודה שלך , (אנחת רווחה יוצאת מפיה, חשבה בטח שאני כועס על ההוצאות) 

סבונים ,דאודורנטים ,כלי גילוח קניתי מכספי.

והשאר ?

קופה קטנה ואני רושמת .

להמשיך ? כי זה הולך להיות ממש מופרע , האמת הרמתי ידיים ,זו סיטואציה שמנחם היה מתמוגג ממנה . אני חנון זוכרת.

תפסיק לשאול ,אני בפוזיציה שלא יכולה לכתוב הרבה, עם הגב למנחם הראש על היד ,כותבת ביד אחת ,ומשוגלת ,מנחם חצי ישן בתוכי , אותו אני הכי אוהבת להרגיש, יותר מכל הזיינים שהיכרתי, כולל שלך . המשפט האחרון שהוא לוחש, 

קוקייה שלי אני מקווה שאת מבייצת , מספיק עם הזרע לבטלה , ושר לי "כל נדרי" , היחיד בעולם, שיכול לזיין ולהצחיק אותי.

נו ממשיך וזה הקטע האחרון , עם בשורה טובה ובשורה רעה – נתחיל מהרעה.

XXL  וג'ייקוב בסוף היום ממש נכנסים למשרד ,אני תיכף מתארגן ללכת הביתה .

אפשר לדבר ?

נו כן בטח שבו.

אני עשרים שנה לא יצאתי לחופש, וג'ייק מאז שהוא עובד כאן.

כן ו..

אנחנו ככה מבקשים לצאת לחופשה מגיע לנו.

ביחד ?

כן החלום של ג'ייק ,חופשה בלאס ווגאס, הזמנו מלון לשבוע, וטיסת עסקים הלוך ושוב.

את השתגעת על כל הראש , מה יגיד הרב ?

אמרתי לו שהגיע הזמן לבקר בקברי צדיקים להצלחה החתונה שלך ושל רבקל'ה.

את מתכוונת לרבינו "אלויס" ורבנו "פרנק סינטרה", 

כן ושל כמה צדיקות ,שרוקדות על הבמה, (הממזרה העיניים שלה בורקות , מתריסות)

ומה הוא ענה ?

נו נו כן כן את צודקת, אני עסוק עסוק לא יכול לנסוע אתך..נו נו כן כן "תתפללי עם הספר, זה עם הרבה כוונות וייחודים.

אני מחזיק בראש, מרגיש אבוד, יצרתי מפלצת  ענקית ומיוחמת.. רגע בת זונה אני מריח  תעלול.

טיסת עסקים ?

נו כן אפשר להכניס לספרים למס הכנסה.

מקופה קטנה ?

כן ואני עדיין רושמת, הכל אני רושמת (על הזין, המטורפת הזו החזירה כל סנט של 20 שנה)

יהיה קשה אין מי יחליף אותך , ואני עסוק עם רבקה , שתהיה בריאה היא כועסת שאני מאחר מהעבודה .

יש מחליפה הכל סידרתי , רבקה היא תחליף אותי, היא יודעת את העבודה , עזרה לי בחופשים שלה, לימדתי אותה הכל,

וגם יהיה לכם יותר קל, המיטה של ג'ייק היא נקיה, עם סדינים חדשים, אני דאגתי לזה בעצמי, וגם צבעתי את הפינה. וקניתי מנורת –לילה מאד נחמדה.

מהקופה הקטנה ?

כן רשמתי הכל.

ירדתי לפינה של ג'ייקוב ,המטורפת סגרה אותה עם קירות גבס מסביב , ויצרה סביבה של חדר שינה מפואר, הכל באדיבות הקופה הקטנה . 

מעריך את הסביבה שיצרה גם  לי ולרבקה, כאן רבקה תוכל לצרוח את ההנאות שלה , בחדר שלי אני שומע את ההתאפקות הצוויחות הקטנות שלה כשהיא גומרת , משתדלת שלא ישמעו אותנו ההורים חלילה . 

מתי אתם מגיעים חפצי ?

הודיעו לנו שאישרו לי את  הויזה, עוד יומיים ,שלושה.

טוב מאד מחכה ומתגעגע, רבקה רוצה להכיר אותך, ואת אביגיל, (היא רוצה עצות נשים מנוסות, המתוקה חושבת שהיא מפשלת במיטה ,לא מבינה שאני חולה על הבתוליות שלה)

ללמד אותה להפעיל ?

איזה שטויות זה בדם שלכן הנשים 

אני הולך לזיין את הכלה הבתולית שלך,  זה בטח ברור לך

מנחם ?

ומי ? נסיבא 

מנחם אני לא הולך לדבר איתה על זה משוגע , תתצטרך להפעיל את התושייה שלך (לא בטוח שתצליח, פתוחה אמנם אבל עם ראש של בתולה)

מתערבים שזה יהיה בליל החתונה דנדוש , ולא הרבה אחרי החופה ?

300 דולר אתה תחזיר לי את השוד של הזיון הראשון שלי. 

150 דולר  חצי לקחה אנג'לה זוכר ?.

אחלה תבואו כבר

ביי

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן