נסיבא חפציבה- הפייסבוק – חלק 2

לחלק ראשון של הסיפור

 

עברו שבועיים , תקופת החגים ואני עסוק מעבר לראש , כל העסק בתזזית , מקבלים החלטות מעכשיו ,לעכשיו , ברדק ,משאיות  יוצאות ,ונכנסות , התרוצצתי כל היום. 

השעה 14.30 בברוקלין

טוק טוק  דניאל אתה בבית ?    זה החשבון הישן שלי ובטח חפציבה , יוצרת קשר

היי חפצי איך החיים ?

צדקת,  מ ו ט ר פ י ם , אני כאן במיטה עם מנחם , הייתי צריכה לזיין אותו פעמיים ,עד שסוף סוף נרדם ,הגיע הזמן להתעדכן ,מתאים לך ?

בכיף חפצי תספרי , כמה זמן לקח לו למצוא אותך ? 

אחרי שדיברנו יום אחד , לממזר הזה באמת יש תושייה .

 בדירה כשהיית נרדם, הייתי קמה ויושבת עם פניא , פטפטנו המון , מכרתי לה סיפורים עלי , אתה לא יודע עליה כמעט כלום נכון ?

נכון , ידעתי שהיא גרושה, ושיש לה חבר, ובת שלומדת  עריכת דין.

אז מה שלא ידעת זה שהבת , מממנת את הלימודים , כנערת ליווי ברמות הגבוהות של האוליגרכים הרוסים . פניא הייתה הרוסה מזה שהבת שלה זונה אני לא מאמינה.

לא הפסיקה לבכות כשדיברה עליה,(למזלה לא ידעה שהבת שלה גם לסבית ומכורה לנשים) אמרתי לה שאני מעריצה אותה, היא יודעת מה היא רוצה, ועושה את זה בגדול ובלי בושה .

יום אחד לפנות בוקר היא נכנסה לבקר את אמא , אני אישה ונדהמתי ,לא היופי, הדמות שהיא מקרינה ,נוכחות נשית סקסית עוצמתית. קינאתי ואני אישה, ואני יודעת שאני סקסית בטרוף. 

דיברנו המון ,ופניא מכרה לה את הסיפור שלי ,לקראת בוקר מסרה לי כרטיס הביקור שלה, תתקשרי כשאת צריכה עזרה נסיבא , מנשקת אותי שולחת את לשונה לתוך פי . (היה לי העונג לזיין אותה דניאל ,לילות מדהימים, לימדה אותי המון על אהבת נשים ) ושמרתי איתה על קשר ,

אז קצה החוט היה פניא ,מנחם מכיר וזוכר אותה, חיפש ונפגש איתה מטפלת בעוד זקנה, סיפר לה שהפסקת לאכול, ועכשיו מאכילים אותך בזונדה, ושאתה מחובר לאינפוזיה ,קט-אטר ,והרבה מכונות מצפצפות,  

וכל הזמן לוחש נסיבא …נסיבא .. התפקיד שלו זה למצוא אותי ,להפגיש אותנו, שתמות במנוחה ,שקטה ,ושלמה . 

פניא פורצת בבכי , אין לי קשר בכלל לנסיבא, הם היו כל כך יפים ביחד , בסוף היא נזכרת , שהבת נתנה לי כרטיס ביקור , אולי היא יודעת משהוא הבת שלי.

השלב הבא מנחם נכנס לשיעור באוניברסיטה , מצלצל ,רואה מי שולפת ומשתיקה את הפלאפון ,מחכה לסוף השיעור , במסדרון עוצר ואותה מושך אותה הצידה. 

תסלחי לי ,כמה עולה לזיין אותך לילה שלם ,מחיר סיטונאי מוזל ,  לא לאוליגרך , 

המומה ,מתעלפת  מפחד (העיסוק שלה סודי , חסר לה שהחברה בכיתה ידעו). בשטף בלי לעצור ממשיך ,אבל האמת  אני מעדיף את נסיבא , בטח יש לך הפלאפון שלה ? 

אני אין לי היא מגמגמת, אף פעם לא היה ,פגשתי אותה רק פעם אחת, 

נתת לה הכרטיס ביקור שלך , בלי סיפורי נדיה, תתקשרי עכשיו איתה ,על רמקול,  ואני אדבר ואת תשמעי, תראי  הכל  בסדר.

מתקשרת אלי ולוחשת ,(אני שומעת את הפניקה בקולה)   מישהוא אומר את מכירה אותו, הוא רוצה רק לדבר ,זה בסדר ? 

כנראה מנחם חוטף ממנה את הפלאפון ואני שומעת …

קוקייה שלי, יונתי המתוקה, נופת וצופים תחת לשונך,   איזה בין לשונך בין רגליך,   שדיך, וכל השאר.

זה  אני כאן מנחם…  זה אני שמייחל שבמהרה בימינו תרטיבי את סדיני המשי שלי .

נתקלתי במוטרפים בחיים שלי , זה היה מימד ממש חדש וגבוה , בחיים לא צחקתי ככה , קבענו שאני אגיע לדירה .

אמרתי לך מנחם, זה המון תושייה ,טרוף ,לא צפוי, וחסר אחריות לחלוטין , לתשומת ליבך.

הגעתי לדירה, פותח הדלת נשען עליה ובוחן אותי, ואני בוחנת אותו , נמוך ממך ,ומוצק ,והרבה יותר יפה ממך . תופס בידי ומכניס אותי לדירה, מושיב אותי על שולחן המטבח,  שולף אותי מנעלי ותחתוני , ויורד לשתות אותי, מרטיב אותי כהוגן ,אלוף בליקוקים , 

מניח את רגלי על כתפיו ,חודר ומזיין אותי , אני מסתכלת  מתפעלת מהתופעה החדשה הזו (עוד לא החלפנו אפילו מילה) מנחם עמוק בתוכי, משגל בחוזקה, הזין שלו נמוך משלך, עבה, ומוצק, הרגשתי אותו ממלא אותי, 

הפות,,, (לא הכוס שלי בסדר חחח) ? מתענגת ומקבלת אותו בברכה, נכנעת למבקר האלים המתוק , משוגלת בממש כיף, ומנחם שר לי תוך כדי שיר חסידי עם הרבה אוי אוי  אוי.  חיוך קטן על פניו , אני מזהה את החיוך המסוים ..יש לי אותו.  הבן דוד שלך בוחן אותי.

הוא יודע שתכנן סיטואציה הזויה, ומוטרפת, ועכשיו נראה אם אני עומדת בה. (בטח סיפרת לו הכל עלי ,המהלכים שלו תואמים את הסיפור שלנו)

גם אני בוחנת אותו , הוא רואה ובטח מזהה ,את אותו החיוך על פניי. 

כשהוא גומר , אני חשה בשיטפון בתוכי, יש לו כמויות אדירות למנחם , מטפטפת על השולחן, מניח ידיו תחת עכוזי, מרים אותי מהשולחן, אני מחבקת אותו וכורכת רגלי סביב מותניו , מנחם שר יוצא איתי לריקוד סלואו  בסלון, 

אנחנו מביטים אחד על השני, החיוכים המסוימים על פנינו .

מנחם אני מטפטפת על כל הריצפה. (במילים אחרות אומרת לו : שאני לא מזועזעת ,ושהוא עדיין קטן עלי, ושימשיך לנסות , ואני ממש מתענג מהמצב ,,,וממנו )

 אוי כמה שאת צודקת, מחילה קוקייה .. פשלה שלי ,  את צריכה לטפטף על סדיני המשי שלי, וזה יהיה בקרוב ממש.  

אתה מאד צודק דניאל, יש לנו הרבה מהמשותף, בשבועיים האחרונים דיברנו המון. 

את יודעת חפציבה לוחש לי מנחם לילה אחד ,אחרי שזיינתי אותו , הוא היה גמור ולא הפסקנו להזדיין ,

ישבתי עליו ומצצתי את הטיפות האחרונות שנשארו לו בביצים.  (רציתי לישון והמטורף עלול לשלוח אותי לעוד אמבטיה, מחפש פינות חדשות אצלי  לגמור עלי, ואיפה לא   בתוכי, בישבני, בין כפות רגלי,  בתוך גרוני, בין שדי, פעם קם אחז בשערותיי , עוטף את הזין המתוק שלו וגמר בתוכם.) 

 קוקייה שלי , את יודעת עלי יותר מהחבר הכי קרוב שלי, זה שמחובר, לאינפוזיה, ומכונות מצפצפות , אני רוצה שתישארי איתי לתמיד 

גם עלי מנחם ,אתה היחיד שיודע הכל לא הסתרתי ממך כלום , ותודה כעל הכינוי שלי, אני אוהבת אותו "קוקייה שלי" ממש מתוק ,יש לעוד משהיא את הכינוי הזה ?… 

תגיד כן ..ואתה מת מנחם .

חחח אין ,רק לך "קוקייה שלי" ,את מושלמת , "קוקו"  ברמות ..כמוני ,את הנשמה התאומה שלי חפציבה. חייפשתי אותך שנים (שיהיה ברור , אנחנו כל הזמן בוחנים, הוא אותי ואני אותו , וכנראה זה יישאר כך כל הזמן) 

חשבתי לעשות לך ילד מנחם , זה ככה פתאום צץ בראשי, נשמות תאומות צריכים ילד משותף , זאטוט , קוקו אמיתי משני הצדדים.

בשום אופן חפציבה רק אחרי החתונה, רועם עלי מנחם שלי ,שלא תביישי אותי בכל המשפחה.

תתחתן איתי מנחם ?

מה לעשות ,אין לך ברירה , זו הדרך היחידה , נוכל לשאר מה שאנחנו , אני לא משנה אותך, ואת לא משנה אותי, יש לך צורך ויצאת לזמן מה לשוטט, בכיף, רק תזהרי, ותחזרי אלי הביתה. ואותו דבר איתי , 

רק לזאטוט אסור,  עד גיל 13 בר-מצוה, שאז אני אקח אותו לזונה הראשונה שלו .

אם זו בת את מדריכה אותה , מביאה לה חבר אמין , אולי הבן דוד שלי ,שלא עלינו גוסס , את יודעת זה עם הזונדה, ומכונות המצפצפות. 

אז אתה מבין דניאל, אני מאושרת ,אני יכולה להמשיך להיות מי שאני ,עם גבר מוטרף ,חרמן קבוע, ומושלם .

נו ומה איתך דניאל ? נפגשתם ? איך היה ? ספר שדכן חנוני אהוב שכמותך. 

א  אני מאושר אתם השידוך הראשון שלי, ואת נשמעת מאד מאושרת, ואני שמח באושרך, מגיע לך "קוקייה"

ב  קחי בחשבון שאני מידי פעם אגיע לזיין אותך, רק שאת תצטרכי  להיכנס לדמות של נסיבא ,אני מאד מתגעגע אליה.

 ועכשיו לפגישה עם רבקה , קבענו שאני לוקח אותה למסעדה כשרה כמובן , ליוו אותנו אחותה הגדולה ובעלה, ישבנו בשולחן לשניים כשהזוג השני בשולחן אחר, במרחק סביר, שנוכל לדבר חופשי. אחרי פטפוטים רגילים למפגש ראשון , רבקה מניחה את ידיה תחת סנטרה ומסתכלת עלי.

מה סיפרה לך אמא שלי עלי ?

שאת חכמה, צנועה, מופנמת , שהשנה סיימת את הסמינר, שאת כל כך חסרת אונים, שאת צריכה גבר חזק לחיים ,ושהיא חושבת שאני גבר חזק ,זה פחות או יותר רבקה. בדרך כלל מה שאימהות מוכרות.

אז אתה מבין שהיא מכרה לך לוקשים .

בטח, זה היה צפוי, חשבתי שנכיר יותר אדע יותר ,

  אתה בחור חמד דניאל , מראש אני מודיעה לך שזה לא ילך.

למה יש לך מישהוא ?

היה… 

הוא סגור ל 30 כפול 3 זאת אומרת ל- 90 שנים הבאות בבית-סוהר, בגין שוד מזויין עם שלושה הרוגים .

ווואוו ווואווו וואוו חכי תעצרי פה , איך הגעת לגבר כזה ? אתם עדיין בקשר ?

לא זה נגמר,  תבין אני לא ,צנועה, חסודה, ומופנמת , ובטח כבר מזמן לא בתולה , שנקום וניפרד דניאל ?

 למה ? אני רעב 

בואי נאכל ארוחת ערב , אין כמו ארוחת שחיתות, מול יפיפייה מדהימה כמוך. 

רבקה גבוהה ,אולי סנטימטר פחות ממני, שטנית בהירה, שיער חלק משוך לאחור בקשת לשיער עדינה, מראה בתולי נשי מהמם ,עיניים ירוקות בהירות , מראה כללי בסגנון ניקול קידמן (שאוכלת קש מול היופי של רבקה), שדיים מוצקים במידה מגרה, וטוסיק עגלגל נשי כמו שאני אוהב בדיוק.  

בסעודה אחרי הווידוי רבקה יותר נינוחה , שאלתי אותה אם היא רוצה לדעת עלי עוד.

חשבתי שאחרי הסעודה תרצה להיפרד בידידות דניאל .

למה ? בגלל שאת לא בתולה ?  גם אני לא .

רבקה מחייכת מולי , להגיד לך מה עובר לך בראש ?

 עברתי כמה פגישות שאמא שלי ארגנה , מנסה להפיל בפח עוד אידיוט. אני תמיד פותחת את השיחה עם הווידוי שלי, חלק קמים מיד ובורחים ,וחלק ממשיכים, בתקוה להכניס מתרוממת כמוני למיטה , 

אתה מאלה שרוצים להכניס אותי למיטה מר דניאל הנכבד ?

אני מאלה שלא נבהלים בקלות רבקה. גבר חזק זוכרת ?  לא מזמן בארץ הקודש ,עברתי קשר כואב עם סיפור לא פחות חזק משלך. לא אני רציתי לנתק , זה בא ממנה .

את מאלה שבורחות מגבר שלא נבהל בקלות,  גב' רבקה הנכבדה ?

זה שבר את המתח ,רבקה התגלגלה מצחוק,

רוצה לשמוע את הסיפור של רבקה חפצי ?

בטח עכשיו ומיד אני במתח .

את כל כך צפויה חפצי , לקחתי את זה בחשבון במשוואה שבניתי .

אני רושמת לפני ובזעם, בזיון הבא שלנו ,אני אוציא לך את הנשמה ,

חחח בעונג .

  זה התחיל בסאבוויי רכבת התחתית בניו יורק , רבקה חוזרת מהסמינר מאוחר בערב , נצמד מאחוריה גבר, יד אחת חובקת את שדיה, מצמיד אותה , יד שניה מונחת על המפשעה, דוחף אגנה אליו , רבקה המומה , בניו יורק מראות כאלה שכיחים , כל מי שנמצא בקרון לא רואה , לא שומע ,ולא מתערב ,גם אם הייתה צורחת. 

מרגישה את הזין נדחק לפס הצר של ישבנה , מתחכך בה, ומשתפשף מבעד לשמלה, את ידו הלשה בפות . (לרבקה בתקופה זו יש "פות" בתול וטהור) כמעט מעולפת מפחד .

לא יודעת כמה זמן עבר, עד שהוא רעד מתאנח בעונג ,והשמלה ליד עכוזה נרטבת ,נצמדת לתחתוניה, שומעת את הרוכסן נסגר , הלומה כמעט בעילפון ממשיכה לעמוד הרבה זמן, רועדת ,זמן  רב לוקח לרבקה להתאושש , הגבר חומק מאחוריה ויורד בתחנה הבאה.

בבית היא רצה קודם למקלחת, מכבסת את השמלה והתחתון ,ריח הזרע מגעיל ודוחה אותה, והכל נראה הזוי… חלום רע,

 המעשה חוזר על עצמו בימים הבאים , נראה שהגבר יודע בדיוק מתי היא חוזרת , הוא על הרכבת מחפש אותה בכל הקרונות , בפעם השנייה , והשלישית,  רבקה יודעת מה מצפה לה , היא כבר לא המומה , וכבר חשבה לספר בבית , ושמישהו ילוו אותה הביתה. 

במחשבה שניה החליטה לחכות , היא כבר לא לחוצה, יודעת מה הולך להתבצע, בפעם האחרונה ,התחילה להרגיש חום נעים מתפשט ברחמה, רטיבות מוגברת בתחתון ,זרמים קטנים ומענגים בכל הגוף, רק מלראות אותו נכנס לקרון, ומחפש אותה. 

בפעם הבאה הוא נשען בקצה הקרון , רבקה התקרבה אליו מסתובבת ומרימה את השמלה מאחור, שלא תתלכלך , הגבר מאחוריה, חובק את מותניה , איברו הקשה מוכנס אל בין רגליה, מתחכך הלוך ושוב לאורך התחתון, רבקה אפילו לא זוכרת , מתי שלחה ידה , מהדקת את איברו , לערווה הבוערת שלה, ובפעם הראשונה רבקה מגיעה לאורגזמה כל כך חזקה ,שהיא רועדת בכל הגוף בעונג, נאנקת בקול שהיושבים הקרובים מרימים ,מפנים, את ראשיהם אליהם . 

הגבר פולט את זרעו לתוך ידה הצמודה לתחתון , רבקה מהדקת את הזין עוד ועוד אליה, מורחת את זרעו על תחתוניה,

 היום הריח  נעים ומעורר אותה. התחתון האחרון במשגל המשונה והחיצוני ,הספוג בנוזליה והזרע הזר, לא מכובס , בלילה במיטה מצמידה אותו לאפה שיכורה מהריחות שלה ושלו שבתוכו,  

בתקופה הבאה רבקה כבר מחפשת אותו ברכבת, מתאכזבת כשהוא לא בה,  מפנימה בתוכה שהיא מאולפת ,ומכורה, לגבר השחור .

סוף סוף הוא מופיע, רבקה מתקרבת לגבר שלה, מתכוונת להסתובב ,להרים את שמלתה, הגבר עוצר אותה, זה לא יכול להמשך ככה מבחינתו , הוא נותן לה כתובת להגיע אליו הביתה, הוא יחכה לה תקבע מתי היא מגיעה 

מאוכזבת ומשתוקקת , עושה מהר חישוב

בימי שישי בערב אחרי סעודת שבת , היא יוצאת עם חברות לטייל בשכונה, עד מאוחר בלילה, הוריה ישנים, בטח תשושים , אחרי עונג שבת משותף במיטה , היא יכולה להגיע מאד מאוחר ,ולהתעורר מאוחר.

 ומוסרת לגבר את הזמן הטוב והמתאים ביותר. בתחנה הבאה הוא יורד בלי לגעת בה, מתסכל ומגביר את תשוקתה, לבטח יש לו הרבה ניסיון ,יודע בוודאות שהיא תזחל  להגיע אליו.

בפעם הראשונה שהגיעה אליו הביתה ,רעדה מפחד, ומתשוקה, וכבר חשבה לברוח מבינה שהיא חוצה כל גבול של חינוכה המוקפד.

התשוקה מכריעה אותה, היא עולה ודופקת בדלת.

 הרבה ניסיון יש לגבר שלה, לקח את זמן והרגיע אותה, בהמון עדינות,  מפשיט אותה ולוקח אותה למיטה, שוכב מעליה, משקיט את המתח שבגופה, כשהיא נרגעת נושק לשפתיה ,ויורד לשתות את נוזליה הבתוליים, רבקה גומרת בטרוף, מאבדת את חושיה לחלוטין, לא זוכרת מתי עלה עליה, נכנס  לתוכה  ומבתק את בתוליה.

הכאב עבר כמעט מיד, הכושי ממשיך לבעול באיטיות מטרפת , גבר הזר מעליה מריח טוב ,נקי, התכונן לקראתה כמו שהיא התכוננה לקראתו, והיא מעריכה את זה.

כשהוא דוחק ומכניס לתוכה את כל איברו, לראשונה חשה בשפתיים התחתונות הפעורות לרווחה, בנוזליה המחליקים את המוט הזקוף, הקשה, הקודח בתוכה ,את קירות הרחם המתרחבים בעונג לקראתו , בביצים הלחוצים לעכוזה, את דגדוג השערות  במפגש המפשעות הנלחצים, הרטיבות, החלקלקות , הריחות האינטימיים שעולה מגופותיהם המיוזעים, משכרים אותה.

 הרחם שלה בוערת בחום מהגיהינום שהיא מעולם לא הכירה ,עוטפת אותו בידיה וברגליה, זרמים אדירים מרעידים בכל גופה, 

הזיון הראשון שלה, והיא הלומה מהתחושות שבתוכה, הרבה יותר ממה שהרגישה ברכבת, מתפללת שלא יגמר, שלא יפסיק, היא תמות אם הוא יפסיק, רבקה בוכה באושר, וגומרת בטרוף, פעם אחר פעם. הנשיות שלה ממוטטת ,היא נכבשת ואוהבת את זה, יודעת שהיא אבודה ,בחרה בגבר שלה ,סופית… 

בסוף חשה בזרע הניתז בתוכה, חום חדש אחר זר , מתפשט ברחמה, חום שמכבה לאט את הבערה שאחזה בה.

חצי שנה זחלה רבקה למאהב הכושי שלה, הזדיינה איתו בכל תנוחה שכתובה ,באיזה ספר ,עד שהוא עשה מעשה שסגר אותו לכל חייו  למזלה .

מה את חושבת על הסיפר שלה חפצי ?

לא משהוא שלא יכול להתקיים בארצות-הברית של אמריקה, תלך לעזאזל חירמנתה אותי בסיפור שלך, 

עכשיו אני צריכה לחכות למנחם שיתעורר, אני הולכת לאנוס אותו.  

היא בטח לא ירדה איתך לפרטים חנון שקרני שכמוך, המצאתה את זה.

חחחחח זה נכון סיפרה בראשי תיבות מספיק שאבין , רק…אני לא קונה את הסיפור שלה , הכי מפחיד אותי שהיא פתאום דומה לך הייתה לי הרגשה שמפעילים אותי, הרבה ניסיון היה לי איתך . (ואני מומחה בזיהוי הפעלות נשיות ,מתוחכמות ככל שיהיו)

גם לי , משהוא רקוב בממלכת רבקה , חצי שנה של זיונים אינטנסיביים , עם כושי , איפה ההיריון ?

בדיוק , בת אלף היא מפעילה עלי משהוא  (לחרדיות אין מושג במניעת הריון),

אתם נפגשים שוב ?

בטח קבענו לשבוע הבא ,ובלי ליווי, אינקוגניטו  (לאמא שלה תמסור שהיא חושבת על זה , האמא שלה תשמח ,זה עוד לא קרה שהיא תחשוב על זה)  

אז תתחבר ותספר אני מחכה .

ביי קוקייה

ביי חנון מתוק

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן