מסיבת נקניקיות: 4. ואת אחותךָ גם

הסיפור הוא החלק הרביעי של "מסיבת נקניקיות" ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא את החלקים הקודמים תחילה. 

 

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.  

<<<< לחלק הקודם

 

בסוף החלק הקודם:היד רעדה לי, "על החיים ועל המוות" לחשתי לעצמי כשהחלטתי ללכת על זה והתלבטות הפכה להיות איזה קלף להרים ובסוף בחרתי באותו שיר-משחק ילדים כדי שיכריע עבורי, "אן דן די-נו," מילמלתי לעצמי ובכל הברה הצבעתי על קלף אחר וראיתי את מיכל מחייכת, "סוף על ה-ק-טינו," כן, אני מאלה שמחלקות מילים להברות, "סוף על ה-קטי-קטו," והרגשתי איך הלב דופק לי על 200 ואולי אפילו יותר, "אליק בליק בום" סיימתי, וביד רועדת הרמתי את הקלף שהצבעתי עליו והפכתי אותו… לרגע קפאתי, הנשימה נעצרה לי, עצמתי עיניים ושוב פתחתי, מלכה-לב-אדום חייכה לעברי מהקלף!

ואת אחותךָ גם

"אהה, את לא חייבת, אני מוותרת לךְ" התחלתי אבל היא קטעה אותי, "אני חייבת!" היא אמרה, נחרצת, "תאמיני לי, אני לא הייתי מוותרת לךְ וחוץ מזה, זוכרת? בכל שולטת מתחבאת גם נשלטת קטנה שמחפשת צומי[i] אז אני מחפשת צומי," היא חייכה לעברי, "אז יאללה, אני מקווה שאת זוכרת את פרטי הטקס או שאת צריכה שאחי יזכיר לךְ"

"לא, אני זוכרת" עניתי, אם יש משהו מוצלח אצלי זה הזכרון הַצִלוּמִי, היכולת לזכור תמונות ופרטים בדיוק גבוה גם אם נחשפתי לזה זמן קצר ואפילו פעם אחת בלבד, וזכרתי כל פרט ופרט מהטקס, "אני לא צריכה שיזכירו לי".

"אז בואו נתחיל" מיכל חייכה לעברי וחלצה במהירות את הנעלים שלה, "לפני המלכה עומדים יחפים" היא הסבירה והשפילה עיניים.

מיכל עמדה מולי במבט מושפל, ידיה צמודות לצידי גופה במין עמידת דום כזאת, בדיוק כמו שאחיה עמד רק קודם. "את מוכנה?" שאלתי בקול קצת רועד.

"מוכנה, מלכתי".

"את יודעת מה אני הולכת לעשות לךְָ".

"יודעת, מלכתי".

"מה?" זכרתי לשאול.

"קודם תשפילי אותי כדי שאבין שאת המלכה ואני השפחה ואחר כך תזייני אותי ואחר כך תמשיכי לעשות בעבד ובי עוד מעשים ככל העולה על רוחךְ" מנצלת את ההזדמנות להזכיר לי שגם אחיה חלק מהמשחק.

"ואת מוכנה לזה?".

"מוכנה, מלכתי"

"תוכיחי!".

מיכל לקחה את הקולר השני וענדה אותו סביב הצוואר שלה, אחר כך חיברה לקולר את אחת מרצועות ההובלה ואז חיברה לפרקי כף רגלה את מפשק הרגליים הטלסקופי השני, נעמדה באותו פישוק שהמפשק הכתיב לה, שילבה את כפות ידיה מאחורי העורף מתחה מרפקים לאחור, והכריזה בקול חגיגי ובמבט מושפל "מלכתי, השפחה ערוכה ומוכנה, השפחה מפצירה במלכה לבצע עליה את כל הטקס" והיא הדגישה את כל הטקס.

עשיתי לה את כל הטקס, בהתחלה קצת בהיסוס, אבל אחרי הכפתור השלישי הרגשתי שזה מחרמן אותי ונכנסתי לזה. קודם הפשטתי אותה, גוזרת לה את כל הבגדים, כולל אותה חזייה סקסית שלה ותחתוני החוטיני התואמים, אחר כך קישטתי אותה עם השפתון, כולל בשפתיים למרות שהיה לה כבר שפתון אבל הוא לא היה מספיק אדום בוהק לטעמי והוספתי עוד משלי, צבעתי לה את שפתי המנוש החיצוניות "כי גם השפתיים צריכות שפתון" ציחקקתי, מסבירה, (וכשהכל נגמר היא אמרה לי שמהיום זה הופך לחלק מפרוטוקול הטקס) וכמובן מצבטי פטמות, איך לא?

"שפחה," פניתי אליה ומשכתי בעדינות את השרשרת המחברת את מצבטי הפטמות שלה, "את רוצה לראות את השדיים של המלכה שלךְ?"

"כן, מלכתי" מיכל ענתה בקול ושמעתי את החרמנות בקולה.

"ואת מוכנה לשלם את המחיר שאדרוש בשביל זה?".

"כן מלכתי, השפחה מוכנה לשלם כל מחיר שתדרשי" היא ענתה במין קול מתרפס וגביתי ממנה את אותו מחיר שדרשה מאחיה, פעם ראשונה שלי שאני משכיבה מישהי ככה על הברכיים ומפליקה לי ותאמינו לי, מגרה בטרוף, להפליק, שהיא תפליק לי עוד לא חוויתי וההבנה שאני רוצה לחוות את זה נטעה במוחי, וכמובן שהיא לא שכחה להודות לי והשיא היה במכה האחרונה, זאת שהפלקתי לה בין הרגליים על שפתי המנוש הכל כך מגורות שלה, מיכל גמרה! צווחת "אימא'לה," במין כאב מהול בתשוקה, "אימא'לה זה בא לי!" ולא שכחה להודות "שבע, כן, תודה, כן, תודה מלכתי, תודה, המחיר שווה כדי לראות את השדיים המופלאים של מלכתי".

אחרי שחשפתי בפניה את שדיי, מזהירה כמובן "אלא לראותם בלבד!" ורגע ארוך נתתי לה לראות את שדיי למרות שאחרי אותו לילה שלנו היא מכירה אותם לִפְנַי וְלִפְנִים וכמוה מתגרה בה ומקפיצה ומשחקת בהם ובפטמות המגורות שלי היא המשיכה בטקס עם  "אולי המלכה תסכים להראות לי גם את הפּוֹת המקסים שלה" והסכימה לאותם התנאים ששילם קודם אחיה, כולל העונש אם "חלילה" תגע, וכשאני קמתי והתחלתי לפתוח את המכנסיים שלי היא, כורעת על ברכיה מולי, התחילה לאונן, לעשות ביד, כורעת על ברכיה, ידה בין רגליה, מביטה בי ומפמפמת את עצמה עם האצבע במנוש.

אימא'לה ואבא'לה כמה שזה מחרמן לשבת מולה ברגליים מפושקות, חשופה, העיניים שלה ושל אסף ממוקדות בחריץ הרטוב שבין רגליי והיא מביטה ולא מפסיקה לאונן, היא ואחיה, בזוית העין ראיתי גם אותו משפשף לעצמו במרץ אבל התעלמתי, בשלב זה הערב לא הסתיים עדיין😊, ואני? אני כמוה פישקתי את שפתי המנוש שלי ונתתי להם לשטוף את העיניים למעמקי אותו חריץ רטוב שלי.

אף פעם לא ישבתי כל כך חשופה בפני מישהו, או מישהי, שאוננו במרץ וזה חירמן אותי בטרוף, ראיתי על הפנים שלה שהיא תכף גומרת שוב והרגשתי שתכף גם אני מצטרפת אליה, שהנה אני גומרת, הייתי רטובה שם במנוש, הפטמות שלי כאבו מתשוקה הרגשתי שזה מתפוצץ בתוכי ועצמתי עיניים, מתמסרת לתענוג ושומעת ברקע את מיכל צורחת "תודה, המלכה, הנה, השפחה גומרת, תודה המלכה, תודה!" ויחד עם זה ריח חריף של זרע גברי רענן שבישר שגם אחיה גמר, רק שפתאום הרגשתי את שפתיה נושקות לשפתי המנוש שלי, נשיקה תאוותנית קולנית ורטובה ו…"סליחה המלכה, סליחה זה כל כך מגרה שהייתי חייבת" ופתחתי עיניים, רואה את ראשה קבור בין רגליי והיא מלקקת לי.

ידעתי בדיוק למה היא מכוונת, "שפחה! הרשתי לךְ?!?" צרחתי עליה.

"לא, סליחה המלכה, סליחה, זה היה כל כך מגרה שלא יכולתי להתאפק, סליחה המלכה, סליחה, השפחה יודעת שמגיע לה העונש, סליחה" היא קיצרה את הדרך ואין ספק שהיא פשוט הזמינה לעצמה את העונש ואיך אומרים? ביקשה-קיבלה. "שפחה, תעמדי!" וברגע שהיא נעמדה אחזתי במוט הפישוק שבין רגליה, "תפתחי רגליים!" ציוויתי ופתחתי את מוט הפישוק הטלסקופי עד הסוף ורק אז נעמדתי מולה, חלצתי את נעלי העקב שלי ו"שלוש! כמו אחיךְ. תתכונני!" קבעתי, לא שאלתי, וראיתי אותה מסמיקה.

היססתי. קצת חששתי. לא חששתי לעשות לה את זה, היא ביקשה והיא תקבל, אלא חששתי לפשל, מצד אחד פחדתי לתת לה בעיטה חזקה מדי, בכל אופן זה איבר רגיש מאד אותם שפתיי-כוס נפוחות ומגורות שאני הולכת לבעוט בהם, ומצד שני לא רציתי לצאת חנונית-פחדנית עם בעיטה חלשה מדי. ראיתי את מיכל נדרכת, מתכוננת, ובעטתי, פוגעת היישר בין הרגליים, בשפתיים הרגישות, הרגשתי את הרטיבות על גב כף רגלי ומיכל התקפלה, אוחזת חזק באותו מקום פגוע וחורקת שיניים אבל היא לא נפלה לרצפה כמו אחיה, "תודה מלכתי, זה מגיע לשפחה".

שני דברים חָרוּ לי, הראשון שהיא לא נפלה כמו אחיה והשני שהיא לא אמרה שהיא למדה לקח, ואולי בעצם היא אותתה לי שזה לא מספיק חזק עבורה? ולכן הבעיטה השניה הייתה יותר חזקה מהקודמת, צליל המגע הדהד בחלל החדר ו"פאק" היא שוב תפסה את המנוש שלה רק שהפעם היא נפלה על ברכיה, "פאק, תודה מלכתי, תודה, זה מגיע לשפחה", ואז באה השלישית, עוד יותר חזקה פוגעת באותו מקום כואב ופגוע ושוב היא נפלה, אוחזת חזק במפשעה שלה ומתנשפת, "פאק! פאק!" היא סיננה בין שיניה ואז המשיכה עם ה"תודה מלכתי, זה מגיע לשפחה, השפחה למדה את הלקח שלה" שמשום מה כל כך רציתי לשמוע, אבל אז בא המשפט שהכי הפתיע אותי "סליחה המלכה, השפחה גמרה בלי רשות, השפחה מצטערת, השפחה יודעת שמגיע לה עונש" ובלי להסס הוֹרֵיתִי לה לשכב על הברכיים שלי כדי לחטוף עוד ארבע מכות על הטוסיק המוצק שלה, שתיים על כל פלח ישבן, רק שהפעם לא היכיתי אותה גם בין הרגליים, שם היא חטפה כבר מספיק.

"עבד!" פניתי לאחיה בזמן שנתתי למיכל להתאושש, "מי אני?".

"את המלכה" הוא ענה במהירות.

"המלכה של מי?"

"שלי מלכתי, שלי ושל אחותי השפחה".

"אוננת! גמרתָ!" וזאת הייתה קביעה, לא שאלה, "הרשתי לךָ?!?" השלמתי בקול כועס.

"לא מלכתי, סליחה מלכתי, העבד טעה, העבד יודע שמגיע לו עונש" הוא ענה והסמיק, "העבד יודע שמגיע לו העונש" הוא תיקן במהירות.

"תפתח רגליים וקום!" הוריתי לו והוא פתח את המפשק עד הסוף ונעמד, "שלוש! כמו אחותךָ השפחה!" קבעתי ובעטתי לו בעיטה ראשונה ישר אל בין הרגליים, מכה חזקה, כמו האחרונה של אחותו, מוחצת לו את הביצים והוא תפס בביצים, התקפל ונפל לרצפה, "תודה המלכה," הוא צווח, אולי לפרוק את הכאב, הוא צווח וקם מחדש רק כדי לספוג בעיטה שניה, חזקה לא פחות, ושוב ליפול לרצפה, מתנשף באותן נשיפות כלב מהירות המעידות שכואב לו, "תודה, זה מגיע לי כי גמרתי בלי רשות" הוא צווח במהירות, מתנשף ונעמד שוב בכבדות והפעם בעטתי בו חזק אפילו יותר, סוחטת ממנו "איי!" חזק של כאב ושוב הוא תפס בביצים ונפל לרצפה רק שהפעם לא קם, הפעם שלחתי אותו לעמוד שוב בפינה וכשהוא התייצב על ברכיו למקום חזרתי למיכל והודעתי לה שבא לי לרכב עליה.

כמובן שדחפתי לה את אותו פקק אנלי עם זנב, חוזרת על מה שהיא אמרה, "לסוס טוב יש זנב" והיא נשאה אותי על גבה ועשתה לי סיבוב בחדר ונכון שזה משפיל, שביננו זאת המטרה, אבל אני כבר הייתי מתה לזיין אותה ולרכב עליה לא הוסיף לחירמון שלי, אולי אפילו להפך, אז "אני חרמנית," הודעתי וקמתי מעליה, "שפחה, תגישי לי ת'תחת שלךְ" הכרזתי כשאני מלבישה לעצמי את הסטראפאון ושמה עליו קונדום חדש ורגע אחרי הרמתי לה את הזנב שלא יפריע והשחלתי אותה, קודם במנוש, לוחשת לה "אין כמו לתקוע ת'שפחה שלךְ", תוקעת לאט והיא דוחפת את ישבנה לאחור כאילו מבקשת ממני להזדרז, וכשכל התותב היה נעוץ עמוק בתוכה התחלתי לדפוק אותה.

"תודה מלכתי, תודה שאת מזיינת אותי" מיכל צרחה, מודה לי, והתאווה נשפכה מקולה, "תודה, הנה, מבקשת רשות לגמור" היא צרחה באקסטזה אחרי עוד כמה פמפומים חזקים שהרעידו את גופה והרקידו את שדיה התלויים תחתיה, "כן, תודה, תודה שאת מרשה לי, הנה! עכשיו" היא צווחה מייד אחרי שהרשתי לה, "וואו, כן, תודה, כן, תמשיכי, תודה" היא התנשפה כשהמשכתי לזיין אותה, מרגישה איך הלחץ הזה על שפתי המנוש שלי משפיע, איך גם לי זה מגיע, מגיע ומתפוצץ בתוכי, שולח את אותם זרמים מענגים בכל גופי וזה היה הסימן בשבילי ובתנועה מהירה שלפתי את הזנב התקוע בישבנה ובנעיצה אחת חזקה תקעתי את כל התותב במקומו, נעצתי אותו עמוק בתחת שלה.

"פאק!" היא צרחה מהפתעה וכאב, "פאק, פאק, פאק" היא התנשפה בנשיפות כלב כאלה, "תודה, תודה המלכה, תודה שאת דופקת לי ת'תחת" ואני כתשתי לה אותו עם אותו תותב שלי, לא ריחמתי, ידעתי שיכאב לה אחר כך, שישרוף והיא תלך באותה הליכת ברווזה בהריון מצחיקה, שהלילה אני מתכננת עוד ביקור אחד לפחות בתחת שלה, ועדיין כתשתי, שולחת את שנינו לגמירה משותפת, כן, הצליח לי, "כן, תגמרי, תשפריצי" צרחתי אליה כשהיא ביקשה שוב רשות להשפריץ, "כן, אני מרשה לךְ להשפריץ, כן, הנה, קחי! קחי!" תקעתי את עצמי הכי עמוק לתוכה וגמרתי, גמירה מטלטלת, כזאת שהרבה זמן לא הייתה לי כמוה.

לא ויתרתי לה גם על התעוד (כמו שהיא קוראת לזה), לקחתי את השפתון ודרשתי ממנה לעמוד מולי, "פה גם אוננתי וגם תמר המלכה זיינה אותי" רשמתי לה על הבטן וסימנתי חץ שהצביע על המנוש שלה, "המלכה תמר ביקרה כאן" הוספתי לה על הגב וסימנתי חץ שהצביע על חריץ התחת שלה ואז הובלתי אותה על ארבע לעמוד על הברכיים ליד אחיה, לקחתי צעד אחורה, הבטתי בהם ככה, כורעים על הברכיים עירומים ובמבט מושפל וחייכתי.

זהו, הגיע שלב הפרי-סטייל (Free Style) כמו שמיכל קראה לזה. "עבד, בוא!" אחזתי ברצועת ההובלה המחוברת לקולר שעל צווארו של אסף והובלתי אותו למרכז, "עבד, בא לי לזיין גם אותךָ" הודעתי, "תגיש לי ת'תחת שלךָ!" והוא התכופף עוד יותר, נשען על המצח הנושק לרצפה, התחת מורם ובשתי ידיו פישק את פלחי ישבנו, "העבד מוכן לזיון" הוא הפתיע אותי בקול הכל כך חרמני שלו.

קודם זיינתי אותו בתחת, לא יותר מדי אבל מספיק כדי לתעד את זה, "וגם תמר המלכה דפקה אותי כאן" רשמתי כשהוא עדיין רוכן קדימה עם אותו שפתון אדום מעל מה שאחותו רשמה לו על הגב והוספתי חץ משלי המצביע על פי הטבעת שלו, "שפחה!" פניתי למיכל ונראה שהפתעתי אותה, "על יד אחיך," הצבעתי על המקום ליד אסף הכורע, "תֵּרְדִי לאותה תנוחה, גם עליךְ בא לי" וברגע שהיא ירדה, וכמוהו מפשקת את התחת שלה, חזרתי ותקעתי את אסף בישבן וחזרתי לזיין אותו, "אני מזיינת אותךָ" הודעתי לו בקול, "אני דופקת אותךָ" המשכתי, מפמפמת בקצב, "אני דופקת אותךָ!" ובתנועה מהירה יצאתי ממנו ותקעתי את אחותו, בתחת, "ואת אחותךָ גם!" פמפמתי אותה, מהר וחזק, ו…גמרתי! בעצם גמרנו! אני, מיכל ואסף גמרנו ביחד!

"עוד לא גמרתי איתכם" התנשפתי בקול, אומנם היה כבר מאוחר אבל היה משהו שפינטזתי עליו מהרגע שראיתי את אותו תותב-ארוך-כפול-ראש על השולחן, ידעתי מה הייתי עושה איתו אם הייתי עכשיו רק עם מיכל, ואני מקווה שעוד יֵצֵא לי לעשות איתה את זה, "תעמדו על ארבע, ישבן מול ישבן" פקדתי עליהם וראיתי את אסף קצת מבולבל אבל לדעתי מיכל הבינה ישר לאן אני מכוונת, היא הסתובבה ואחיה עשה כמוה, ישבן מול ישבן, כמעט נוגעים.

לקחתי את התותב וקודם תקעתי קצה אחד במנוש של מיכל, ביקשתי ממנה ללכת לאחור ולהתקרב אל אחיה וכיוונתי את הקצה השני לפי הטבעת של אחיה, דואגת שיחדור ויכנס, "עכשיו תזדיינו" ציחקקתי והתיישבתי על הכורסה, מביטה בהם, בהתחלה הם התקשו אבל לאט לאט נכנסו לקצב מצמידים ישבן לישבן ותוקעים לעצמם, כל התותב נקבר בתוכם, ומתרחקים מעט והתותב יוצא ושוב נצמדים.

ישבתי והתחרמנתי, אין ספק שלראות ככה שני אחים מזדיינים זה מחרמן בטרוף, לדעתי אפילו יותר מאם הייתי מבקשת מהם להזדיין ממש, לפחות אצלי, וכנראה שגם אותם זה חירמן כי שניהם גנחו והתנשפו, גניחות הנאה קולניות, וראיתי איך נעמד מחדש לאסף אז ניגשתי ו"חלבתי" אותו, שפשפתי את הזין התלוי מתחתיו כאילו הייתה זו פטמה עד שהוא גמר, השפריץ, מטח אחר מטח של שפיך לבן, סמיך וריחני שיצר כתם גדול על הרצפה.

"זהו, גמרנו" הודעתי להם, "אני מכינה לכם קפה, תתארגנו" ואסף מיהר והביא לנו חלוקי רחצה וישבנו לשתות ולא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך הם הולכים, ביחוד הוא😊.

אסף ישב והביט בנו כשהתלבשנו, שותק, רק כשליווה אותנו לדלת העז ושאל "אז את תסכימי להשתתף עם אחותי במסיבה שנארגן?".

חייכתי אליו, "כן, בכל מסיבה שאחותךָ משתתפת תוכל להזמין גם אותי, אם אני לא אהיה במחזור כמובן" הוספתי את הברור מאליו כדי למנוע ספק.

"ו…אני יכול לבקש ממך משהו?" הוא היסס ושאל כשכבר פתחנו את הדלת.

"נשמע" לא התחייבתי.

"שתגידי לשותף שלך שיתייצב כאן מחר בתשע, אחרי כל הזרגים שחטפתי משתיכן הגיע הזמן שגם אני אתקע ת'זרג שלי באיזה תחת גברי רענן" הוא חייך.

"המסר יועבר" חייכתי אליו חזרה ויצאתי, "לדעתי הוא יבוא בריצה".

"חסר לו שלא" מיכל ציחקקה ובדיוק המעלית הגיעה ונכנסנו.

"בואי, אני אקפיץ אותך הביתה" מיכל הצביעה על המכונית שלה שחנתה במגרש החניה הצמוד, ניסיתי להגיד לה שזה קרוב ואין צורך אבל היא התעקשה. "אהבתי את מה שעשית לי" היא חייכה לעברי כשיצאנו לדרך הקצרה, "תסכימי להפגש איתי שוב, לבד, או אולי לתפוס סטוצ'ים ביחד? גברים כמובן" היא הדגישה, "תותב זה טוב אבל אין תחליף לדבר האמיתי" היא צחקה.

הסכמתי, להפגש איתה וגם שאין תחליף לדבר האמיתי.

להפתעתי, למרות השעה המאוחרת, איתן ישב בסלון וראה משחק NBA בשידור ישיר אז העברתי לו את המסר והחיוך המאושר על פניו אישר את מה שאמרתי לאסף, שמחר הוא יבוא בריצה.

לא הייתי כנה

למחרת בערב התקבלה אצלי הודעה בוואטסאפ (WhatsApp) שצורפתי לקבוצה בשם "מסיבת נקניקיות אצל אסף", הקבוצה שהוא סגר אחרי אותה מסיבה ועכשיו פתח מחדש, אחר כך עוד כמה הודעות על חברים שצורפו ולסיום "המסיבה תתקיים ביום שישי בעוד שבועיים וחצי בבית שלי, המתכונת הפעם: מסיבת זוגות, שבעה פריטים, אתם יודעים מה לעשות" והוסיף סמיילי קורץ.

לא, אני לא ידעתי, רציתי לשאול את איתן אבל ידעתי שהוא לא בבית, רק כמה דקות קודם ראיתי אותו מתלבש ורץ, קורן מאושר, לאסף שיפתח בו מטריה.

רגע אחרי הגיעה עוד הודעה, "רוצה להיות הבן/בת זוג שלי?" מיכל כתבה לי, בפרטי.

לא הבנתי למה היא כותבת בן/בת זוג אבל לא היססתי ועניתי לה "ברור, רוצה מאד", הוספתי אימוג'י של נשיקה ושלחתי.

"פנויה?" הגיעה עוד הודעה ממנה.

"כן" עניתי ורגע אחרי הפלאפון שלי צלצל וְ'מיכל' הופיע לי על הצג, "רוצה לבוא אלי? אנחנו צריכות לתאם אסטרטגיה לקראת המסיבה". הסכמתי, קיוויתי ליותר מסתם לתאם אסטרטגיה ולקחתי תיק עם בגדים להחלפה, ואז, כששאלתי איפה היא גרה הסתבר לי שהיא גרה באותו בנין של אחיה רק שלוש קומות מתחתיו.

היה לי ברור שנתנשק כשאגיע אבל חשבתי שעל הלחי רק כשהיא פתחה לי את הדלת היא הגישה לי את שפתיה לנשיקה ואני נעניתי. היא עשתה לי סיור בדירה, קטנה בהרבה מזאת של אחיה, סלון לא גדול, חדר שינה עם מקלחת ושרותים צמודים וממ"ד שהוא חדר אירוח.

כשנכנסנו למטבח להכין לנו קפה אמרתי לה שלא הבנתי את ההודעה של אחיה, מה זה מסיבת זוגות? מה זה שבעה פריטים? ומה אני אמורה לעשות?

"מסיבת זוגות כשמה כן היא," היא ציחקקה והתחילה להסביר תוך שהיא מכינה את הקפה, "מתחלקים לזוגות, בגלל זה פניתי אליך, בכל זוג אחד צריך להיות "הגבר" והשני "האישה"," והיא סימנה מרכאות כפולות כשאמרה גבר ואישה, "אצלנו אחת מאתנו תצטרך להתלבש כגבר, כולל תחתוני בוקסר של גבר וגופיה של גבר, בלי חזייה! ולהתנהג כגבר, אצלם, אחד מהם יצטרך להתנייש, כולל איפור, חזייה, לא גוזיה! ונעלי עקב, שבעה פריטים זה סימן שבמשחק שהוא מתכנן מה שיורד מושלך לערימה הכללית ולא נמסר למנצח כדי להמר איתו ולכן יש יותר פריטים כדי שלא יסתיים מהר מידיי, נשים לובשות חולצה, חצאית, חזייה, חוטיני, נעלי עקב, גרבי רשת וחגורת ביריות וזה גם הסדר שמורידים אותם! והגברים חולצה, מכנסיים, גופיה, תחתונים, נעליים, גרביים ועניבה וגם אצלם זה הסדר להוריד" היא עצרה לשניה וחייכה לעברי, אולי בדקה אם יש לי שאלות, ואז המשיכה "ומה את אמורה לעשות? קודם לתאם שותף לזוג, ואת זה כבר עשינו, ואז להחליט ביננו מי תהייה הבן-זוג ומי הבת-זוג, אבל הקפה מוכן אז בואי נשתה קודם" היא הציבה את הקפה שהכינה עם עוגיות חלבה שהוציאה על האי והזמינה אותי לשבת על כסא הבר הגבוה שלצידו.

"בשעה שאני יושבת איתך פה אחיך פותח מטריה בשותף שלי" ציחקקתי בין לגימה לביס מעוגיית החלווה הטעימה, "תגידי, אם אחיך הוא הדום והשותף שלי הוא הסאב אז הוא עושה לו את הטקס?".

"לפעמים, כשבא לו, השותף שלך לקח איתו תיק?"

"כן"

"אז כנראה שהיום הוא עושה לו את זה, בעצם אני די בטוחה שהיום הוא עושה לו את זה, כל פעם שאני עושה לו ת'טקס למחרת הוא מזמין מישהו מהשפוטים שלו ועושה לו ת'טקס" היא סיימה את הקפה שלה בלגימה ארוכה ו"פעם גם אני עשיתי ת'טקס לשותף הסִיסִי שלךְ, דאגתי שאחי יזמין אותו וכמו שאמרתי לך, בו זמנית יש רק דום אחד וזה הייתי אני ו…הוא אהב את זה, הום-הומו ואפילו בשביל לראות לי ת'ציצים או להציץ לי לטוטה הוא היה מוכן לשלם תמחירים".

"את רוצה להיות הבן זוג או הבת-זוג?" שאלתי כשגמרתי את הקפה שלי, "מה שתחליטי מקובל עלי".

"לי יש הצעה יותר טובה," היא צחקה, "כמו תמיד בהחלטות חשובות ניתן לקלפים להחליט" והיא שלפה שני קלפים שהכינה באחת המגירה שבאי. "מלך ומלכה" הציגה לי אותם, "מי שתקבל מלך תהיה הבן-זוג ומי שתקבל מלכה הבת-זוג" היא עצרה רגע, בוחנת אותי והאמת שזה די הפתיע אותי, הפתיע וסיקרן, או אולי אפילו גירה, "קחי את הקלפים, תערבבי מאחורי הגב ותחזיקי קלף אחד בכל כף-יד בלי להראות לי ואני אבחר את היד או אולי את מעדיפה להתחלף".

לקחתי את הקלפים, ערבבתי אותם מאחורי הגב עד שאפילו אני התבלבלתי ואז עצרתי, אוחזת קלף בכל כף-יד ולא יודעת איזה, "תבחרי".

"רגע" היא חייכה לעברי, "בואי נוסיף  עוד הפתעה, מי שתוציא את המלך יורדת למלכה, כאן, על הכסא במטבח, מה את אומרת?"

אמרתי "כן", רק מההצעה שלה התחרמנתי, שתי האופציות מתאימות לי, לרדת לה ושהיא תרד לי, כי ברור לי שזאת רק ההתחלה ללילה של סקס נשי מהנה ולא משנה מי מתחילה כי גם השניה לא יחסר, "עכשיו תבחרי".

מיכל בחרה ביד ימין שלי, הוצאתי אותה באיטיות, לבנות את המתח, והצגתי לה את הקלף, מלך תלתן חייך אל מיכל. "יותר טוב מזה לא יכולתי לבקש" היא ציחקקה, "ועכשיו תורידי ת'תחתונים ותפתחי ת'רגליים" היא ירדה על ברכיה לפניי, מחכה לי.

הורדתי ופתחתי, מיכל התקרב ונכנסה בין רגלי. עצמתי עיניים ורגע אחרי הרגשתי את הנשיקה שלה על שפתי הכוס הרכות שלי, נשיקה ועוד נשיקה ואז ליקוק ארוך לאורך כל החריץ, חודרת עם קצה הלשון וטועמת אותי, לוחשת "יאמי" נהנתני, מצקצקת בשפתיים ושוב מלקקת, חודרת אפילו יותר וגניחת "כן" תאוותנית נפלטה מפי, "כן, תמשיכי" הנחתי את כפות ידיי על ראשה, כאילו מפחדת שהיא תברח לי, "את טעימה, מעדן" היא לרגע הביטה בפניי וחייכה לעברי, מצקצקת שוב בשפתיה ואז הצמידה את שפתיה לשפתי הכוס, דחפה את הלשון הארוכה עמוק לתוכו והתחילה לחפש את אותה נקודה מופלאה שתעיף אותי למרומי האורגזמה, חיפשה ומצאה!

שלוש אורגזמות מטלטלות היא העניקה לי, כל אחת יותר חזקה מהקודמת, ובכל הזמן הזה שמרתי על עיניים עצומות, כאילו פחדתי שאם אפתח אותם הכל יעלם, גנחתי בקול, "כן"-ים תאוותניים, הברות הנאה בלתי ברורות, הרגשתי איך הדופק שלי עולה ועולה אבל לא ביקשתי שתפסיק עד שבסוף השלישית היא הפסיקה, "בואי, נמשיך במיטה" היא קמה וברגע שפתחתי עיניים ראיתי שהיא מתחילה להתפשט והלכתי אחריה, מורידה את בגדיי במהירות, "מה את מעדיפה קודם, 69 או להשתפשף?" היא שאלה כשהגענו לחדר והורידה את התחתונים.

"להשתפשף, אבל קודם אני רוצה להגיד תודה לטוטה שלךְ" עניתי באותו קול מיוחם.

"בכבוד" היא נעמדה מולי בפישוק ואני ירדתי על ברכיי ונישקתי לה את הכוס, נשיקה צרפתית רטובה עם לדחוף את הלשון ועכשיו גם הטעם שלה מילא את הפה שלי, "בואי" היא הפסיקה אותי אחרי רגע ארוך של נישוק, ואם לא אני חושבת שהייתי ממשיכה כל הלילה ו…עלינו על המיטה שלה, נכנסנו זו בין רגליה של זו והתחלנו לשפשף כוס בכוס.

שכבתי בזרועותיה, היא על הגב ואני על הצד, צמוד אליה, ראשי מונח בחיקה ושדיי נמחצים אל גופה. שכבנו בשקט, לא מדברות רק ידה מלטפת לי את הראש, מחליקה על השיער שלי וזה היה מין רגע כזה שלא קרה בו כלום, כאילו הכל נעצר, אבל שאתה רוצה שימשיך ככה לנצח.

"אני יכולה לבקש ממך משהו?" לחשתי לה אחרי עוד רגע ארוך של שתיקה.

"עַד חֲצִי הַמַּלְכוּת" היא ציחקקה.

"אני רוצה שתהיי עכשיו הדומית שלי, אני רוצה שתעשי לי ת'טקס" לחשתי, "אני רוצה להיות מוכנה אם פעם נעשה את זה שוב לידו" הסברתי אחרי שהיא לא הגיבה.

חשבתי שהיא תגיד לא, שהיא תמצא איזה תרוץ אבל היא רק שאלה בקול הכי שלו שאפשר "את בטוחה?".

"בטוחה"

"אז לכי לסלון, תתלבשי ותחכי לי!".

עמדתי יחפה, ידיי צמודות לצידי גופי ומבטי מושפל, וחיכיתי שהיא תבוא. מיכל נכנסה וסידרה על השולחן הנמוך את כל האביזרים הנדרשים, הקולר והרצועה, מפשק הרגליים הטלסקופי, הסטראפאון שלה, פקק אנלי עם זנב והשפתון האדום. "את מוכנה?" היא שאלה בקול שלו ובטוח.

"מוכנה, מלכתי" עניתי, מתרגשת.

"את יודעת מה אני הולכת לעשות לךְָ".

"כן, מלכתי".

"מה?".

"קודם תשפילי אותי כדי שאבין שאת המלכה ואני השפחה ואחר כך תזייני אותי ואחר כך תמשיכי לעשות בי עוד מעשים ככל העולה על רוחךְ" זכרתי היטב מה אני צריכה להגיד.

"ואת מוכנה לזה?".

"מוכנה, מלכתי"

"תוכיחי!".

לשניה קפאתי אבל אז הרמתי מהשולחן את אחד הקולרים וענדתי אותו סביב הצוואר שלי, אחר כך חיברתי לקולר את רצועת ההובלה, לרגע לקחתי נשימה עמוקה וחיברתי לפרקי כף רגלי את מפשק הרגליים הטלסקופי, נעמדתי באותו פישוק שהמפשק הכתיב לי, שילבתי את כפות ידיה מאחורי העורף מתחתי את המרפקים לאחור, והכרזתי במבט מושפל ובקול ברור וצלול, "מלכתי, השפחה ערוכה ומוכנה, השפחה מפצירה במלכה לבצע עליה את כל הטקס" וכמוהם גם אני הדגשתי את כל הטקס.

היא עשתה לי את כל הטקס, בלי הנחות ובלי הקלות, היא הפשיטה אותי, תולשת כפתורים וגוזרת את הבגדים, היא קישטה אותה עם השפתון, לא שוכחת לצבוע לי שפתי הכוס ואפילו להגיד לי את המשפט שאני אמרתי לה, "כי גם השפתיים צריכות שפתון", ולקינוח הצמידה לפטמות שלי את  מצבטי פטמות, פעם ראשונה בחיי שמצמידים לי ו…גמרתי!

אחר כך שילמתי לה את המחיר הנדרש כדי לראות את השדיים שלה, עוד משהו שלא עשיתי קודם, אף אחד לא השכיב אותי על ברכיו והפליק לי, וגיליתי שגם זה מגרה אותי בטרוף, ביחוד במכה האחרונה כשהיא פגעה לי בשפתי הכוס הכל כך מגורות שלי.

לא שכחתי כמובן לבקש ממנה להראות לי את הכוס שלה ושילמתי את המחיר שהיא דרשה, כרעתי על ברכי, המבט שלי נעוץ בכוס שנחשף ואוננתי, עשיתי את עצמי עם האצבע והודיתי לה שהיא מרשה לי ו…גיליתי שזה מחרמן אפילו יותר מלשבת מולה ולתת לה להציץ לי וכמובן שכמוהם גם אני לא התאפקתי ונישקתי לה את השפתיים הבשרניות, מגניבה עוד ליקוק תוך כדי רק כדי לעמוד ולחטוף את אותן שלוש בעיטות בכוס, בעיטות כואבות שתפסתי ואחזתי במקום הכואב בשתי ידיי ונפלתי על הברכיים ועדיין לא שכחתי להודות לה.

עוד לפני שהתאוששתי מהבעיטה השלישית היא דרשה לרכב עלי, דוחפת לי את אותו פקק אנלי עם זנב ומצחקקת "לסוס טוב יש זנב" והרכבתי אותה על גבי סביב החדר וְ"אני חרמנית," היא הודיעה לי, "שפחה, תגישי לי ת'תחת שלךְ" היא הלבישה לעצמה את הסטראפאון ושמה עליו קונדום חדש, נעמדה מאחורי, הרימה לי את הזנב ובתנועה איטית חדרה לי לכוס הבוער מתשוקה, מחזירה לי ולוחשת "אין כמו לתקוע ת'שפחה שלךְ" וכשכל התותב היה נעוץ עמוק בתוכי היא התחילה לדפוק אותי בפמפומים חזקים, בתנועות ארוכות ומהירות, מרקידה את שדיי הגדולים התלויים תחתיי לכל עבר.

"תודה מלכתי, תודה שאת מזיינת אותי" צרחתי בקול מיוחם, מרגישה איך עוד אורגזמה הולך להתפוצץ בתוכי "תודה מלכתי, השפחה מבקשת לגמור" צרחתי במין אקסטזה כזאת וברגע שהיא הרשתה לי גמרתי.

מיכל לא ויתרה גם על התחת שלי ולמרות שידעתי שזה מה שהיא תעשה לי עדיין, כשהיא שלפה את הזנב ותקעה את התותב במקומו, נועצת ומתחילה לזיין צרחתי "אימא'לה" מהפתעה וכאב, "וואו" התנשפתי, "וואו, אימא'לה" המשכתי, "וואו, תודה, תודה מלכתי, תודה שאת דופקת ת'תחת שלי" והיא טחנה לי את התחת דק-דק, התותב שלה השתפשף בפי הטבעת המתוח והרגשתי את החום הצורב.

גם על התעוד מיכל לא ויתרה לי, היא העמידה אותי, דרשה שאניח את כפות ידיי על ראשי ועם השפתון האדום שלה רשמה על הבטן שלי "פה גם אוננתי וגם מיכל המלכה זיינה אותי" וציירה חץ שהצביע על חריץ הכוס שלי, ומאחור, על הגב, רשמה "המלכה תמר ביקרה כאן" עם חץ שהצביע על חריץ התחת שלי ו…"על ארבע שפחה" היא הורידה אותי, "רגלי!" היא סימנה לי כאילו הייתי חיית המחמד שלה ואני התמסרתי ונצמדתי לרגלה והתחככתי בה כמו חתולה שמחפשת את תשומת לב בעליה, "בואי נמשיך במיטה" וככה, על ארבע, היא הובילה אותי ברצועה לחדר השינה שלה.

היא זיינה אותי שוב, במיטה, אני על הגב והיא עלי במסיונרית משופרת, שדיינו נמחצות אלה לאלה והפטמות הנוקשות דוקרות, רגליי מפושקות חזק ברגליה והיא כותשת את הטוטה שלי בתנועות אורכות וחזקות המרעידות את גופי אבל יותר מזה היא גם נישקה אותי, בפה, נשיקות צרפתיות תאוותניות ואני התמסרתי, נתתי לה לעשות בי כרצונה ולא פלא שגמרתי, אפילו יותר מפעם אחת וגם היא, התותב שלה לא התדלדל כשהיא גמרה כמו הדבר הגברי האמיתי והיא המשיכה לכתוש, לזיין אותי ואני המשכתי לגמור.

שכבתי שוב בחיקה, כמו קודם, היא שוב מלטפת את שערי ואני מתרפקת על גופה החם. "אם לא הבנת, תם הטקס" היא לחשה לי, הסיטה את ראשה ונישקה אותי על השפתיים, נשיקת נגיעה מחרמנת, "רוצה לאמץ את חוק המיטה של מיכל?" היא חייכה לעברי.

"מוכנה, מה הוא?" עניתי כמו בְּני-ישראל בזמנו, קודם הנעשה ורק אחריו הנשמע.

היא נישקה אותי שוב באותה נשיקת נגיעה מחרמנת, "במיטה, מי שרוצה לפתוח בשיחה קודם צריכה לנשק, בפה או בציצי"

גחנתי מעליה ונישקתי אותה, "אהבתי, מסכימה" חייכתי והוספתי עוד נשיקה ושוב התכרבלתי, מתמכרת למגע העור החם שלה ולליטוף השיער.

אחרי רגע ארוך היא דחפה אותי לשכב על הגב ועלתה עלי, שוכבת עלי, בטן על בטן, שדיים נמחצות אלה לאלה וערווה נושקת לערווה, היא נישקה אותי ו"לא היינו כנים איתך, אז בטקס אצל אחי" היא הביטה בי בעיניים, "יש חלק בטקס, בסוף, שלא עשינו לךְ, פחדנו שזה יבריח אותךְ אז אני לא עשיתי לאחי ובגלל זה את לא עשית לי".

"מה?" שאלתי בסקרנות.

"לסמן טריטוריה, את יודעת, כמו שבעלי חיים עושים, לסמן שהוא הטריטוריה שלי"

"את צוחקת עלי" נפלט לי, מה זה לסמן טריטוריה אני יודעת היטב, בצעירותי התנדבתי ב'צער בעלי חיים', "את מתכוונת כמו הכלבים?".

"כמו" היא הביטה בי עמוק בעיניים וחייכה לעברי.

"ו… אהה… את רוצה לסמן אותי?" שאל ברעד.

"בתנאי שגם את תסמני אותי, את יודעת, במקום אז, בעצם קודם את, את עשית לי את הטקס קודם".

המחשבה הראשונה הייתה 'זה מגעיל', כלבים משתינים כדי לסמן טריטוריה אבל הרגשתי שיש בזה משהו מגרה, שזה באמת מתאים לכל הטקס, שבמחשבה שניה זה כבר לא מגעיל, זה דווקא מחרמן, ועדיין "את באמת בטוחה שאת רוצה שאני אשתין עליךְ?" שאלתי.

"שתעשי לי מקלחת זהב, את יודעת, ככה אנחנו מעדיפים לקרוא לזה"

ידעתי שמקלחת זהב זה רק שם מכובס ולמרות זאת הסכמתי, "עכשיו?" שאלתי ואפילו אני שמעתי את הרעד בקולי.

"כן, עכשיו"

קודם היא הסבירה לי את כללי הטקס ואז הלכנו למקלחון. עירומות כבר היינו ומיכל פָּרְשָׂה מגבת גדולה על הרצפה ונשכבה על הגב כשהיא מחייכת אלי בחיוך מזמין, מעודד. נעמדתי מעל הבטן שלה כשהיא בין רגליי ולדעתי הרגשתי את המבט שלה חורך את הכוס שלי לרגע עמדתי ככה עד שהרגשתי שזה תכף יוצא לי ו"את יודעת מה אני הולכת לעשות לךְ?" שאלתי כמו שהיא הסבירה לי אבל בקול קצת רועד.

"כן מלכתי, את הולכת לסמן אותי כטריטוריה שלךְ" היא ענתה בקול צלול וברור.

"ואת מסכימה?"

"כן מלכתי".

התכופפתי מעט והתחלתי לסמן אותה, רואה את מקלחת הזהב שלי יורדת ושוטפת את הבטן שלה, התקדמתי מעט וראיתי איך הזרם פוגע בשדיים שלה ורסיסים ניתזים לה על הפנים אז ירדתי וסימנתי גם את הערווה שלה לפני שנגמר לי.

מיכל נעמדה על ברכיה, לוקחת מגבת ידיים שעמדה בצד מוכנה עם עוד מגבות, קודם ניגבה לי את הכוס ואז נישקה לי אותו, "תודה מלכתי שסימנת אותי" היא חייכה לעברי וקמה.

רגע עמדנו זו מול זו בשתיקה ואז לקחתי עוד מגבת גדולה מֵהָעֲרֵמָה, פרשתי על רצפת המקלחון ונשכבתי על הגב, מיכל נעמדה מעלי בפישוק ואוטומטית המבט שלי התמקד בכוס שלה, בשפתיים הבשרניות הכהות ובחריץ הוורוד הנוצץ שבינם שממנו תכף תגיע אותה מקלחת זהב שתסמן אותי.

"את יודעת מה אני הולכת לעשות לךְ?" היא שאלה.

"כן מלכתי, את הולכת לסמן אותי כטריטוריה שלךְ" עניתי ומשום מה לא התרגשתי.

"ואת מסכימה?"

"כן מלכתי".

עצמתי חזק עיניים, כאילו מפחדת לראות, ואז הרגשתי את הנוזל החמים שוטף את הבטן שלי ופתחתי, רואה את מקלחת הזהב המסמנת אותי, כמוני גם היא עלתה לשדיים ואחר כך ירדה לאגן, לסמן את הערווה ו… להפתעתי זה דווקא גירה אותי, לא הגעיל כמו שחששתי.

כשהיא גמרה נעמדתי על הברכיים ועם מגבת ידיים נקיה ניקיתי לה את הטיפות משפתי הכוס, "תודה מלכתי שסימנת אותי" נישקתי את שפתי הכוס שלה ו…"בואי" היא הושיטה לי שדיים ועזרה לי לקום, "הגיע הזמן למקלחת".

התרחצנו ביחד, מסבנות האחת את השניה, מתנשקות ונוגעות בפרטיים, בשלב מסויים היא הצמידה אותי אל הקיר ותחת המים החמים נישקה ועשתה אותי עם האצבע ואחרי שתי גמירות מפנקות השבתי לה כגמולה, עשיתי לה את אותו הדבר.

מיכל הזמינה אותי לישון איתה אבל התנצלתי שלמחרת יש לי כמה פגישות חשובות בעבודה ואני חייבת לישון ואיתה במיטה זה לא יקרה.

כשהגעתי הביתה היה כבר כמעט שתים בלילה אבל איתן ישב בסלון וראה שידור ישיר של משחק NBA. "אסף הזמין אותי להיות הבת-זוג שלו" הוא בישר לי בפרצוף מאושר.

"ואני הבת-זוג של מיכל" הודעתי לו בלא פחות גאווה.

לחלק חמישי ואחרון >>>.

[i]   צומי = תשומת לבי

Loading

מחשבה 1 על “מסיבת נקניקיות: 4. ואת אחותךָ גם”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן