אבא של יהלי

סיפור מאת סיגלית

קצת עליי ועל בן זוגי, אורן. כדי לקבל קצת רקע, שנינו בני 38. שנשואים כעשר שנים, יצאנו לפני הנישואים 3 שנים והיחסים בינינו היו מעולים מאז ומתמיד אבל גם די שיגרתיים. לא התנסינו הרבה ועברנו מסלול חיים זהה ושיגרתי של רוב האוכלוסיה שגרה במרכז המדינה עוברת. תיכון, צבא/שירות לאומי, טיול, תואר ראשון, תואר שני, עבודה, חתונה, ילדים.

אני סיגל, טיפונת מלאה, 1.65 ס"מ, בהירת עור עם חזה בינוני, שיער חום חלק ארוך ועיניים כחולות. רגילה לקבל מבטים מגברים ברחוב אך לאחרונה שמתי לב שהמבטים האלו מתמעטים ואם נגיד הולכת לידי מישהי צעירה יותר אז המבט מופנה אליה.
זה טבעי אך יחד עם זאת אני לא יכולה להסתיר שזה מפריע.

השיגרה שוחקת. אני מבינה מה זה משבר גיל ה-40, 06:00 סנדויצים לכולם, פיזורים, עבודה, איסופים, חוגים, ארוחת ערב ומקלחות, סדר (לא תמיד) קריסה טוטאלית למיטה וחוזר חלילה. בשישי בוקר ישנן בד"כ שעתיים חסד שפעם באף פעם מצליחים לבלות בהם אבל זו השיגרה השוחקת. אה כן, ולא קיימתי סקס עם בעלי למעלה מ-3 שנים.

אין יוזמה לאף אחד מהצדדים. לא ברור ממה זה נובע והיחסים סך הכל בסדר, אבל גם השיגרה הזו- של החוסר יוזמה שוחקת.

אני אוהבת להסתכל על החיים שלי כאילו היו סדרת טלויזיה, הייתה עונת התיכון, עונת האונבריסטה וכל מקום עבודה הוא בעצם עונה חדשה עם דמויות מרכזיות חדשות. לאחרונה קהל הצופים התלונן שמשעמם והרייטינג ירד משמעותית.
התסריטיאים החליטו כנראה שצריך להנכיס יותר סקס לתמונה אז העונה האבא נקראת: אבא של יהלי.
אבא של יהלי, היה עוד אבא מהגן של הבן שלי, לא מישהו שמושך יותר מדי תשומת לב
שיער קצוץ שחור ועיניים חומות עם מבט נעים, לא שחום ולא בהיר, גובה ממוצע, מבנה גוף שרירי אך לא מדיי וחיוך יפה שמזמין לשיחה. מדי פעם במהלך השנה הייתי תופסת אותו בוהה לי בחזה או בישבן. זה קרה במסיבת חנוכה כשכולם ישהו על הכיסאות הקטנים האלו, והתכופפתי, הייתי עם חולצה שחורה, רפויה מאוד ומחשוף נדיב כך שזה די הזמין ולא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת וגם בעוד פעם כששטפתי לבני יידיים והתכופפתי למטה ראיתי דרך המראה בשירותים שהוא בוהה לי בישבן. אבל זהו.

יום שיש אחד כשבני היה אבא של שבת ויהלי הייתה במקרה אמא של שבת. הגענו ייחד בבוקר להניח את הדברים שהגננת מכריחה את ההורים להביא, כאילו לא מספיק שאנחנו משלמים לה 3500 שח בחודש, גם ללכת ולקנות פירות לכולם צריך עכשיו.. בכל מקרה, התפתחה שיחה נעימה בינינו והבנתי שזה כל מה שהייתי צריכה. לפעמים אישה צריכה שיחה טובה ושיתעניינו בה ואז היא צריכה זין. כאילו משהו שם היה קפוא ורק אחרי שהיא מקבלת תשדורת של התעניינות אמיתית בה, משהו שם מפשיר ומתחיל לשדר משיכה, המגנט נכנס לפעולה והוא מושך אליו בכוחות מיוחדים את מי שבסביבה ומי שקולט את המסרים הללו. פעם קראתי שזה אולי בכוחות ביולוגיים כמו חוש הריח אבל אולי זה מעבר לזה ומשהו בשיחה הזאת הזיז אצלי משהו, רטט מסויים שלראשונה מזה שנים לא היה הרטט של האייפון במכנסיים. זה היה רטט פנימי יותר, רטט חם.

זה חירמן אותי, מאוד. אבל אורן בן זוגי, לא קלט את התשדורת הזו וזה כנאה כי גם אצלו משהו קפוא והאמת שלא הראתי שום התעניינות כדי להפשיר אותו אלא שביום ראשון בבוקר משהו קרה, הכנת הסנדויצ'ים כאילו שנעשתה בקצב אחר, מוזיקלי כמעט. התלבשתי יפה, עם מכנס סקיני שחור וחולצה לבנה שקניתי בספרד שמחמיאה לי לגזרה וחזיה שמבליטה את השדיים שלי בצורה סקסית אך אלגנטית ומגף גבוה אפור שנותן נוכחות.
חניתי את האוטו בחנייה מצויינת שלמזלי הייתה פנויה, הוצאתי את בני על הידיים אך לצערי לא ראיתי את יהלי מה שאומר שהם עדיין לא הגיעו.
התמהמתי טיפה, מושכת זמן, מבלי להבין זאת, מדברת עם הסייעות ואימה נוספת שנכנסה והחמיאה לי על העגילים, שבכלל לא במודע ענדתי כנראה בבוקר המוזיקלי שלי ועליתי חזרה לכיוון מכוניתי. נכנסתי פנימה לרכב וחשבתי עד כמה יהיה פטתי לחכות כאן והתייאשתי, לא שווה שאחכה בשבילו זה מוגזם ומה אני בכלל רוצה להשיג בכך.
בום, המוזיקה הסתיימה. הגעתי לעבודה לעוד יום שיגרתי ויצאתי ב16:00 לאסוף את הילד מהגן. לא מצאתי חנייה קרובה, רק אחת רחוקה וצמודה לרכב אחר שיקשה עליי להכניס את בני לכסא שלו. באסה.
אני מגיעה אל השער ופתאום הוא ממש נפתח עליי כשאבא של יהלי מולי עם התו על הידיים מחייך את החיוך הממיס הזה שלו, נראה טיפה מופתע, משתהה שנייה אחת יותר מדיי, יותר ממה שבדרך כלל נהוג כששני זרים נפגשים ונפלט לו מפיו: את נראית יפה, ממש.. ומנסה לסיים את המשפט במסלול הרגיל ושואל: " מה שלומך, איך הולך?"
אני מופתעת אך המבט של הבאסה ממקודם עוזר לי לשדר קוליות וקור רוח ואני עונה: סבבה מה איתכם? לאן אתם ממשיכים מכאן? הוא אומר שהוא חשב ללכת לפארק אבל נראה לו שקר מדיי ואולי הוא ימשיך לבית אבל קשה להעסיק אותה בבית… אז הוא מתלבט. אמרתי לו שהוא צודק ובאמת קר, ואז הוא הציע שנבוא אליהם אני ובני, ואולי הם יעסיקו אחד את השנייה וגם אנחנו נעסיק את עצמנו, כאילו נשתה קפה או משהו- מייד סייג, כאילו נזהר ללכת באזור האש הזה שלא ברור מה יכול לקרות שם, והוסיף: מה שבא לך את יכולה להשאיר אותו וללכת גם אם תרצי…
האמת רעיון מצויין, נשמח לבוא ונזרום נראה מה יהיה… עניתי בנונשלנטיות שכזו.

בירידה במדרגות הרגשתי שמשהו בוער בי, אם מקודם משהו הפשיר, עכשיו הוא רתח ובעבע… אני רוצה אותו ואני רוצה אותו עכשיו. מרוב בלבול כמעט ושכחתי איפה אני ולא לקחתי את התיק והשתייה. פשוט עליתי ככה עם בני ונכנסנו לאוטו כשאני נוסעת אחריהם, חניתי ליד ביתם, נכנסנו למעלית, חייכנו אחד לשנייה חיוך של מבוכה והבחנתי בניחוח נעים של בושם גברי, האם הוא שם במיוחד? האם זה של מישהו שהיה קודם במעלית? האם תמיד היה ופשוט עכשיו כשאנחנו קרובים כל כך במקום סגור אני שמה לב. לא יודעת אבל המגנט שלי התחיל לעבוד ולשדר משיכה.

הילדים העסיקו את עצמם ואבא של יהלי הכין לי קפה, שתינו אותו יחד ודיברנו על החיים, הוא מאוד נפתח בפניי ואמר שהמצב שלו ושל אישתו לא משהו והיא מלא בעבודה והוא זה שמעסיק את יהלי כל היום ושתמיד יש לה תירוצים. לא יודעת איך נפלט לי אבל מה שפלטתי היה: גם אצלנו לא משהו, לא שכבנו כבר שלוש שנים. הוא נעצר באמצע השלוק מהקפה, הוריד את הכוס ובהה בי, מעט מבולבל. גמגם משהו שזו בטח תקופה והוא לא יודע איך זה אבל שאולי כדאי לי לדבר על זה בפתיחות יותר עם בעלי ושיש היום טיפולים זוגיים ושאם הוא היה במקומו זה נראה לו המתנה הכי גדולה שהוא יכול היה לקבל מישהי כמוני שאפשר לצלול לתוך העיניים שלה ולשחות שם שעות ופשוט להיות חופשי להרגיש אותה ולחבק מתי שרוצים, זה משהו שאסור לעבור עליו לסדר היום. אני הייתי מהופנטת, והיד שלי קיבלה רצון משלה, היא נשלחה אל ידו וליטפה אותה. והוא מנגד, הלך לטלויזיה יהדליק את מפרץ ההרפתקאות והניח את שני הילדים מול זה שנכנסו למצב היפנוט.
ניגש אלי לאחר דקה שוב משך את ידי ולקח אותי לחדר משחקים, בואי תראי מה אירגנו שם, באמת היה זה חדר משחקים מרשים עם מזרן פעילות ענק אפור ועבה על הרצפה, שוב ידי נמשכה אליו מרצונה והוא לא התנגד, הביט בי ברצינות ובתשוקה כאילו רצה לטרוף אותי אך פחד להיפצע, הקלתי עליו ונמחתי אליו והצמדתי את השפתיים שלי לפיו, בהתחלה לא הייתה תזוזה אך לאחר שנייה נכנסנו למרבולת ולנשיקה לוהטת שהלשון שלי מלקקת את הלשון שלו ואני מוצצת את השפתיים שלו והוא את שלי, מאז התיכון לא התנשקתי ככה, הוא תפס את ראשי בשתי ידיו תוך כדי שהתנשקנו והעביר אותן בשיערי ולאורך הצוואר כשהוא יורד למותניים, לקחתי את ידו בידי, החזקתי אותה חזק והעברתי אותה לאורך גופי עד שהנחתי אותה על החזה שלי. הוא נכנס ממש ללהט מכך והחל להוריד חולצה. הוא חשף גוף מדהים לגילו, לא שעיר כלל ומחוטב להפליא. לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל פשוט ליקקתי אותו החל מהצוואר כשאני יורדת עם לשוני אל כיוון החזה ומסיימת בבטן השרירית שלו, מסתכלת על הג'ינס שלו שנראה צמוד פתאום יחד עם בליטה מחמיאה.
כשהוא עומד ללא חולצה ואני על ברכיי נשענת על משטח הפעילות בחדר המחשקים של יהלי, התבוננתי שניה אורכה במכנסיו ואז העלתי מבטי אל עיניו, רואה מבט רעב וסובל ופתחתי את הכפתור הראשון למשמע אנחה שלו.

פתחתי את שאר הכפתורים והסרתי ממנו את המכנסיים בוהה באיבר המתוח והכלוא בתוך התחתון הלבן שלו.
הוא פתאום משך אותי למעלה לנשיקה חזקה והסיר ממני את החולצה הלבנה שלי במהירות וישר את החזייה יורד אל צווארי ומנשק ומוצץ אותו, ומשם לחזה שלי מנשק בעדינות מסביב לפטמותיי שהתקשו ובאותו זמן הרגשתי גם רטיבות אדירה בשפתיי התחתונות, מגיעה לאישהו נתיב שכבר שכחתי שהוא קיים.
הוא החל למצוץ את הפיטמה הימנית שלי ועבר לשמאלית תוך שעם ידו האחת הוא מעביר וממשש את החזה שלי וידו השניה תחובה בשיערי ומלטפת את העורף שלי מפעם לפעם.
"אהה…"  התחלתי להאנח באופן לא נשלט, והוא לחש לי שאהיה בשקט שלא ישמעו אותנו… כמעט שכחתי שהם קיימים. רק שלא יגמר הפרק, נו די סיגלית, מגיע לך להנות אל תיסטי במחשבות, אל תסטי מהנתיב הזה, את חייבת את זה לעצמך. משכתי את ראשו מעלה, ירדתי למטה כשהוא עדיין עומד ואני עכשיו על ברכיי ובבת אחת משכתי את התחתון שלו למטה, נפעמת מיופיו של איברו הזקוף והקשה, ושמה אותו בפי. מתחילה לשחק עם הלשון ולחכך אותו החלקה הפנימי של הלחי שלי כפי שזכרתי שגברים אוהבים. כפי שהכחשתי שאני אוהבת. הוא החל להאנח מעונג אבל לא הערתי לו, התחלתי להכניס אותו יותר עמוק ובקצב גבוה יותר, מוצצת ומוצצת את הדבר היפה הזה. כשאני לא שמה לב לסימנים שלו שהוא עומד לגמור, ואז הוא משך את ראשי והוציא את איברו כשהוא יורד על ברכיו ומחבק ועוטף אותי, מנשק לי שוב את החזה ומוצץ את הפיטמות יורד לבטני וביד אחת לש את החזה וביד השניה פותח את כפתורי הג'ינס סקיני שלי. עזרתי לו למשוך אותו מעליי והוא תלש את התחתון בעוצמה כזו שהוא נקרע ולשנינו לא היה אכפת, רק היינו מודעים לסיכון וללחץ הזמן, הוא החל להתקרב עם לשונו לשפתיים שלי ולדגדגן ופשוט דחפתי את ראשו באגרסיביות לשם והוא החל ללקק בתאווה ולחדוף את לשונו לתוכי. לאחר זמן מה הוא הוסיף גם את אצבעו והחל לשפשף אותה עליי ולשחק לי עם הדגדגן, הרגשתי תחושות מטורפות ונאנקתי וגנחתי חלושות עד שזה קרה וגמרתי גמירה של יותר משלוש שנים לפניו ומעליו ומתוכי החוצה. הוא חיבק אותי ונישק אותי ולאחר שהתואששתי ביקשתי שיכנס כבר, הושטתי את היד לאיברו הקשה, אחזתי בו וכיוונתי אותו פנימה כשהכיפה שלו מגששת על שפתיי עד שהוא נכנס והחל לפמפם אותי בקצב איטי שהלך וגבר, הרגשתי שאני יכולה לאורגזמה השנייה שלי והורדתי את היד שלי משפשפת את איברי תוך כדי שהוא מזיין אותי בקצב מהיר יותר ואני מרגישה את זה בא ואני לא מאמינה מה קורה סביבי ואיך הגעתי למצב הזה בכלל אבל מאושרת ומשתגעת מאורגזמה שנייה בו זמנית, הוא מסמן לי שהוא עומד לגמור ואני אומרת לו שאני רוצה את זה על החזה שלי, הוא יוצא החוצה ואני מביאה לו ביד תול כדי שהוא משליך את ראשו אחורה ומטיח בי מטח של זרע לבן וחם על החזה ושנינו מסתכלים אחד על השניה, לא התקשתי למצוא מגבונים שכן זה אחרי הכל חדר משחקים של ילדים ותמיד יש שם מגבונים רק שהפעם השימוש שלהם היה למשהו מרגש סוף סוף.

Loading

14 מחשבות על “אבא של יהלי”

  1. אחלה כתיבה, כאילו הפנטזיה שלי כבר מלא זמן ואפילו לאבא הזה יש בת שקוראים לה יהלי… המשך בבקשה!

    הגב
  2. סוף סוף סיפור של תשוקה ולא מכנייזם של ״רובוטים״ שמקיימים סקס. בלי הפוגה
    תודה נהנתי

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן