מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ב'

לחלק א' 

שלושת הימים הבאים עברו על מיקי בתחושה הולכת ומתגברת של תשוקה בלתי נשלטת אל ורוניקה.  

ביום שלאחר הגעתה, מיקי מצא את עצמו שוב מחפש דרכים יצירתיות להציץ אליה בשעה שהיא עסקה בעניינים פרטיים. הוא הביט דרך הסדק שבין הדלת למשקוף כשהשאירה את הדלת פתוחה מעט, וצפה בה מחליפה בגדים. היא אמנם לא הייתה ערומה לגמרי, כמו שהייתה כשיצאה מהמקלחת ואוננה על שפת המיטה, אבל זה היה מרגש לא פחות לראות את הגב השרירי והרחב שלה, ואת רמיזת קימורי השדיים הלבנים שלה. 

כשיצאה, לבשה גוזיית אימון, מכנסוני טייץ צמודים ואספה את שיערה בקוקו הגבוהה שנראה שהיה ההעדפה המתמשכת שלה. מיקי היה צריך לנתק את עצמו בכוח מלהביט בה כשקלט שעוד רגע תסיים להתלבש והוא עדיין עומד מחוץ לדלתה. הוא רץ במהירות אל הספה בסלון התיישב ועשה עצמו כאילו הוא עסוק בסלולרי שלו. 

ורוניקה נעמדה לידו, מתנשאת לגבוה, וידיה על מותניה. "אני הולכת לעשות ריצה ואימון כושר במגרש של בית הספר. רוצה להצטרף? אמא אומרת שאתה אוהב להיות פעיל".  

מיקי לא האמין למשמע אוזניו. הוא אפילו חשד לרגע שהוא מסמיק. ורוניקה הציעה לו הצעה שקשה לסרב לה. הוא כבר דמיין לעצמו את כל התוכנית. 

"בכיף. איזה רעיון טוב", הוא ענה לה מיידית. "תני לי רגע להחליף חולצה ולשים נעליים", אמר והלך לחדר להביא את הדברים. "הוא שם נעליים, הוריד את החולצה, ויצא אל המסדרון בעודו לובש את חולצת האימון מהבד הנושם. התקווה שלו הייתה שהיא תראה את גופו הצעיר והנאה ואולי זה ידליק בה משהו. מחשבה משעשעת… אבל עוד נגיע לכך בהמשך. 

ורוניקה הסתכלה עליו ואמרה בשעשוע "אמא צודקת. אתה באמת שומר על עצמך טוב. בן כמה אתה?" מיקי הסמיק וגמגם כשאמר לה "23 בעוד חודשיים". "אה… לא הבנתי שאתה כזה צעיר. אתה יותר קרוב אלי מאשר לאמא שלי בגיל. איזה קטע", ענתה ורוניקה. 

הם יצאו מהבית, וורוניקה התחילה לקפץ קלות עם ברכיים מורמות בעוד מיקי נעל את הדלת. בתחילה רצו ריצה מאוד איטית וקלה, ומיקי הקפיד להיות מאחוריה, כך שיוכל לראות את הישבן המעוגל והסקסי שלה נע מולו. המכנסון היה צמוד מאוד על הישבן, ולאט לאט נכנס אל החריץ והבליט את כל קימורי הלחיים שלה. גם החלק העליון היה עבודת אומנות ביד פסל מחונן. אפשר היה לראות את שרירי הכתף ואת העמק שנוצר לאורך עמוד השדרה שלה בין שני עמודי שרירי הגב המרכזיים. מיקי רץ ודמיין לעצמו איך כל צעד הוא בעצם דחיפת אגן פנימה והחוצה בעודו מזיין אותה מאחורה בדוגי. הוא ממש יכול היה להרגיש את האיבר שלו מתחכך בשפתיים שלה ולדמיין את הידיים שלו אוחזות את המותניים שלה תחתיו. 

ורוניקה לקחה אותם במסלול היקפי ארוך מסביב לשכונה, דרך פארק וליד גינת הכלבים, ואז פנתה דרך רחוב צדדי והביאה אותם אל מגרשי הדשא הגדולים של בית הספר במרכז השכונה. כבר כמעט שנה שמיקי גר בעיר הצפון אמריקאית הזו ועדיין היה מופתע כל פעם מחדש לראות את המרחבים של בתי הספר. לכל אחד מהם היו סביבו מגרש פוטבול, ומגרש כדורגל שבצידו הרחוק גם עמודים ורשתות של מגרש בייסבול – וזה לא כולל את שאר ה'חצר' לשימוש התלמידים בהפסקות. 

הם נכנסו דרך שער צדדי בגדר ההיקפית אל שטח בית הספר וורוניקה עצרה. היא חיכתה רגע שמיקי הצטרף ואז שאלה אותו "הכל טוב? אתה עומד בקצב?". מיקי, שנהג לרוץ בעצמו לפחות פעם בשבוע, הנהן  בעודו מתנשף קלות בלבד. "אני רוצה לעבוד קצת על ספרינטים, ואז צריכה לעשות קצת אימון מדרגות, ואז אולי קצת קפיצות בשער ואז נחזור בריצת ספרינט הביתה. בסדר?"  

מיקי הנהן שוב. "לא בטוח שאני אעמוד בהרבה ספרינטים – אני מתמקד יותר בכושר אירובי" הוא ענה. "אבל נראה. מקסימום אעשה סיבובים מסביב למגרש בזמן שאת מתמקדת בתוכנית שלך".
הפה אולי אמר זאת. אבל במוח, הסתובבו הגלגלים במחשבה שהוא ייתן לורוניקה לעשות מה שבא לה, ויימצא את הדרך להקיף אותה או לעמוד בצד ופשוט להמשיך להסתכל עליה ולפנטז את המחשבות שלו.  

ורוניקה התחילה ברצף של תרגילי ספרינט פשוטים. הלוך ושוב בין קו השער וקו ה-16. היא עשתה ארבעה או חמישה כאלו, ומיקי גם, ואז הוא פרש הצידה והסתכל עליה. השוקיים שלה היו גדולים, לבנים ומובחנים כמעט כמו שלו. האגן שלה נע בצורה כל כך חלקה ומהירה – והוא דמיין לעצמו איך זה יהיה לכופף את הרגליים שלה קדימה ולחדור לפתח הרחב והתפוח שביניהן בחלקות תנועה שכזו. השדיים שלה, על אף שהיו מוחזקים בגוזיית הספורט, היו מאוד ברורים ועגולים מולו. רכים, רחבים ומזמינים למגע. אפשר היה לראות את מיקום הפטמות בתוך הגוזייה מכתמי הזיעה הקטנים שהתחילו להיווצר סביבם בשאר חלקי השדיים. 

הוא בהה קצת בעודה עושה עוד שלושה או ארבעה סטים, ואז היא נעצרה לידו ואמרה בעוקצנות "כיף להסתכל על אנשים אחרים עובדים. נכון? קדימה, בוא!" היא אמרה והתחילה ספרינט של ברכיים מורמות לגובה, חצתה את קו ה-16 אל כיוון קו החצי וכשהגיעה אליו נעצרה והתנשפה. מיקי התחיל אחריה, מתמקד בישבן שלה בעודו מנסה להרים את רגליו ומרגיש איך לאט לאט הן יורדות בגובה ולבסוף, איפשהו בין קו ה-16 והחצי נשבר ופשוט המשיך בספרינט רגיל. הוא הגיע כמה שניות אחריה והתנשף נמרצות. 

ורוניקה התחילה לנפנף את הרגליים אחורה, מביאה עקב אל לחי ישבן, ואז מחליפה רגליים. היא עשתה זאת והסתובבה במקום תוך כדי, ומיקי חיקה אותה, אבל בעיקר היה עסוק בלראות את הרגל מנחיתה נגיעה רכה על כל אחת מלחיי הישבן המושך שלה. שוב, הוא דמיין איך הוא נותן לישבן הלבנבן פליק קטן ומשאיר סימן יד ורדרד אדום על כל לחי כזו. הוא דמיין איך זה יהיה לחכך את הזין שלו בחריץ הישבן שלה. הוא ידע כמה רך ומקסים הישבן של אמא שלה והיה בטוח שעם ורוניקה זה לא יכול להיות פחות טוב. 

ורוניקה סיימה את המנוחה והתחילה לחזור לכיוון קו השער בספרינט ברכיים גבוהות נוסף. מיקי דהר אחריה ושוב, בערך בין קו ה-16 ותיבת ה-5 איבד כוח וסיים בספרינט רגיל. עד שהגיע, ורוניקה קפצה ולפטה בידיה את הקורה והתחילה לעשות עליות מתח. מיקי התנשף שוב ועצר להסדיר נשימה. אבל גם, ובעיקר, להסתכל על החזה המקסים של ורוניקה נמתח ומתרווח, מאבד נפח אבל מקבל קווי מתאר ברורים של שתי כריות. הוא ראה גם שהרוח שהתחילה לנשוב קיררה את גופה של ורוניקה, כי הפטמות שלה התחילו לצאת יותר ויותר החוצה מבעד לבד הגוזייה הדק.  

הזין שלו התחיל לעמוד, ומיקי ניסה לחשוב על דרכים יצירתיות להסתיר זאת. הוא דחף את המוט שלו בין הגומי של התחתון לבין הגוף בתקווה שזה ידביק את האיבר הסורר אל הגוף ולא יגרום לו פאדיחות. זה עבד, בערך. אבל מיקי ידע שכמה תנועות מהירות ויהיה לו אוהל מתוח. 

למזלו, ורוניקה לא ממש הסתכלה. היא עשתה תרגילים של מעבר משקל בין יד אחת לאחרת על הקורה ותוך כדי התחילה לספר לו "זו חטיבת הביניים שלי. הם החליפו את הקורות לפני כמה שנים לחדשות. אבל, השער הזה, זה המקום בו שיחקתי את משחק הבכורה שלי בתור שוערת פותחת. הפסדנו 7:3 לבית ספר מצפון העיר. אבל אני לא מרגישה אשמה כי עצרתי בערך 30 בעיטות אחרות למסגרת.  

הזין במכנס התחיל להירגע והנשימה של מיקי חזרה לסדרה והוא תפס את הקורה ועשה כמה עליות מתח משל עצמו. "בוא. אני רוצה לעשות סיבוב בחצר. לראות איך בית הספר נראה אחרי השיפוץ", אמרה ורוניקה והתחילה שוב בצעדי ריצה קלה לכיוון המבנה המרכזי. 

הם רצו בקלילות מסביב, עברו פינה אחת של המבנה והתקרבו אל עבר מה שנראה כמו קראוון. "זו הייתה כיתה חלק מהזמן כשלא היה מקום. אבל לדעתי, הם העבירו לפה את מרכז הסיוע. לכאן הולכים תלמידים שצריכים הדרכה מיוחדת, וזה גם החדר שאליו נשלחים תלמידים בריתוק", סיפרה ורוניקה. מיקי הנהן. הוא דמיין לעצמו איך והוא והיא נמצאים יחד בריתוק החדר הזה. המורה האחראית יוצאת ומיקי מזיין את ורוניקה, רגל אחת שלה באוויר, והרגל השניה על הקרקע, הידיים שלה נשענות על כיסא סטודנט והוא חודר אליה בעמידה מהצד. הוא דמיין את הידיים שלה מלטפות את הכוס שלה, מעסות את הדגדגן, ואז נשלחות וחופנות את הביצים שלו בעודו מגמיר אותה חזק. הוא דמיין איך זה לנשק אותה, והריח את ריח הזעה שלה והתחרמן ממנו יותר.  

הם הסתובבו סביב עוד פינה והגיעו לחלק של המבנה עם אספלט ורמפה. "זו הכניסה האחורית לאולם הספורט והבמה", אמרה ורוניקה. "כאן הולכים התלמידים הפריקים לעשן – מה שלא יהיה שהם מעשנים – ולפי מצאי שברי הבקבוקים והפחיות, החברה של מגמת תיאטרון עדיין אוהבים לחגוג פה אחרי החשיכה ואחרי שנגמרות החזרות שלהם". מיקי הנהן שוב וורוניקה המשיכה "כאן התנשקתי פעם ראשונה. זה היה עם מגי מקדונלד. היינו שתינו בנות 12.5, כיתה ז'. היה לה טעם של מסטיק דובדבנים, ושפתיים רכות כמו שערות סבתא". 

"אוחחח שפתיים רכות וטעם דובדבן" חשב לעצמו מיקי. "אני יודע למי יש כאלו", הכריז הקול בתוך ראשו בכוונה ברורה לורוניקה. הוא דמיין את השפתיים הצרות והבהירות שלה עוטפות את הזין שלו לנשיקה רכה. איך היא מכניסה את כל האיבר הזקור אל תוך הפה שלה ויונקת אותו. איך היא מרטיבה אותו ומשפשפת אותו ביד אחת בעוד החמימות והרטיבות של הפה שלה מכינות את שניהם לחדירה אנרגטית. 

"לא מאמין לי?", קטעה לפתע ורוניקה את הפנטזיה שלו. 

מיקי עשה פרצוף מופתע ושאל "אז את יודעת שאת אוהבת בנות ממזמן?" 

"ברור", ענתה ורוניקה. "נראה לי שתמיד ידעתי. אבל רק בגיל 11 – אחרי שיעור שחיה – אני חושבת שבאמת הבנתי. אני זוכרת שחזרתי הביתה ונגעתי בעצמי ודמיינתי את ג'ינה ווייט ערומה לידי. אולי חצי שנה אחר כך סיפרתי לאמא שלי אבל היא לא הייתה מופתעת. או לפחות, לא נראתה מופתעת". 

מיקי כן היה מופתע. הוא ודרסי ביחד כבר שמונה חודשים, והוא שמע מדי פעם סיפורים על הבת שלה. אבל, אף פעם דרסי לא הזכירה שורוניקה לסבית. היא גם לא הזכירה שהיא כזו חתיכה – למרות שתכלס היו בבית תמונות והוא יכול היה לראות בעצמו. 

 הם סיימו להקיף את בית הספר ויצאו חזרה לרחוב. "אתה יודע איך מגיעים מכאן הביתה", שאלה ורוניקה ומיקי הנהן בשלילה. אלו היו חלקים של השכונה שמעולם לא הסתובב בהם. "אז עקוב אחריי" אמרה ורוניקה והגבירה את הקצב בבת אחת למהירות ספרינט גבוהה. מיקי הדביק אותה במהירות, אבל לקראת צומת האט וחיכה לראות לאן תלך. הוא הבחין שוב בישבן שלה, שעכשיו החריץ שלו היה בולט במיוחד בגלל מעט הרטיבות שהצטברה בו. הוא האט קצת יותר כדי שיהיה לו תירוץ להמשיך להסתכל עליה אבל לא היה לו הרבה זמן. תוך אולי שתי דקות היו בפתח הבית. ורוניקה התנשפה קלות – והחזה שלה עלה וירד באופן שהוא רצה לדמיין אותו כשהיא רוכבת עליו קאוגירל, ומזיינת אותו בעודו תחתיה. הוא שלף את המפתח מהכיס לפתוח את הדלת אבל להפתעתו מצא אותה פתוחה. 

הם נכנסו ודרסי יצאה לקראתם מחדר השינה – "שכנעתי את סנג'יב להחליף אותי כדי שיהיה לי יותר זמן עם הבייבי שלי" היא אמרה בעודה מתקרבת אל ורוניקה ונמתחת עד קצות האצבעות לתת לה חיבוק ונשיקה על המצח. "פוי, את מזיעה ומסריחה – לכי להתרחץ" היא אמרה בשעשוע מיד אחר כך. "אני יודעת שאפילו עם כל הזיעה את עדיין חושבת שאני מתוקה" ענתה לה ורוניקה בעוקצנות ונענעה את הישבנים המוצקים שלה לכיוון חדר השינה שלה. 

אוי, כמה שמיקי רצה להיות שם, בחדר השינה של דרסי, מול המראה בחדר של ורוניקה, ולראות אותה מורידה מעליה את הבגדים ומתארגנת למקלחת. הוא התחיל ללכת לחדר השינה בעודו אומר "תני לי לצאת מהבגדים המזיעים האלו, וספרי לי איך היה בעבודה" הוא אמר לדרסי בעודו מתרחק פנימה במסדרון. 

דרסי נותרה במטבח, ומיקי התחיל להתפשט בעצמו, בעודו מביט בדריכות אל עבר דלת חדרה של ורוניקה. הדלת שוב הייתה פתוחה חלקית ואפשר היה לראות בערך חצי מהגוף שלה שלא הוסתר על ידי הדלת דרך ההתשקפות במראה. מיקי היה כל כך מהופנט שלא שם לב שלפתע דרסי עומדת שם ומסתירה לו את הנוף. 

"סוטה אחד", היא נזפה בו. "מה אתה חושב שאתה עושה?" היא אמרה בביקורתיות חריפה.  

מיקי נבהל. הזקפה שהתחלתה נראתה בבירור ירדה לו בבת אחת מההפתעה והפחד. הוא חשב מה יכול להגיד אבל לפני שבכלל פתח את פיו, דלת החדר הייתה חצי סגורה, ודרסי התחילה להתפשט מולו. 

"יש כאן, את כל מה שאתה צריך וכבר הבנת שאין לך גם מה לנסות לדמיין איך מרגיש מודל 2000 שלי" היא אמרה בקריצת שעשוע. 

מיקי תפס אותה וזרק אותה על המיטה. הוא פיסק את הרגליים שלה וצלל ביניהן היישר אל הפתח שלה. היא הריחה מקוקוס, כמו הסבון שאהבה, אבל כל מה שהיה בראש שלו היה ריח מסטיק דובדבנים. הוא ליקק ואכל אותה, ודחף אצבע והרגיש אותה נרטבת עליו, ואז הפך אותה על הבטן ונכנס אליה מאחור בבת אחת. 

מיקי נכנס ויצא מדרסי בטראנס מטורף. הוא זיין אותה חזק ומהר, ועם כל תנועה דמיין את הגב המפותח והרחב של ורוניקה. השיער הזהוב שכל כך הקסים אותו, הוא דמיין אותו בלונדיני לבנבן. הוא דמיין את הישבן הלבנבן מוצק יותר ורך יותר בא בעת, ותוך כדי שהזין שלו החליק, הוא דמיין את השדיים השטוחים והרחבים של ורוניקה נפרסים מולו ומקפצים מעלה ומטה.  

מיקי פלט את הזרע שלו עמוק בתוך דרסי, הכי עמוק שהצליח בעודה על ארבע על המיטה. היא הזיעה, הוא הזיע, וכמעט שנפלט לו ככככככןןןןןן ורוניקה. אבל ברגע האחרון החליף את הוי ב ואאווווווווווו.  

"אני חייב למצוא דרך לפתות אותה" הוא חשב לעצמו בעודו מתנשף ורוגש.
הוא חיבק את דרסי מאחור ודמיין שכרגע סיים לעלס את ורוניקה. 

Loading

4 מחשבות על “מיקי ממארס ורוניקה מנוגה – חלק ב'”

  1. תעשה שהוא יזיין את הלסבית.
    אולי שישפשף ויגמור לה בין השדיים.

    הגב
  2. מצוין תודה, שידרוג לאוננות ולגמירה. אם ניתן, ככל האפשר, להתייחס לנראות כפות הרגלים- מרקם, גודל, צבע, ריח (עדיפות לאחרי עבודה/ ספורט ולפני מקלחת), פדיקור וכו׳ ולאחר מכן הפעולות עצמן- עיסוי כפות הרגלים, הרחה, ליקוק, מציצת הבהונות וליקוק ביניהן והעונג המתקבל מכך. מה שאפשר..

    הגב
  3. אפשר יהיה לשלב בסיפור קצת פוט פטיש עם מציצת בהונות וליקוק כפות רגלים?

    הגב
    • הסיפור כבר כתוב כולו. אני לא מפרסם לפני שהכל כתוב.אבל יש אפשרות לערוך משהו לפרק ד'.למה לא. בכיף

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן