מיקי מגלה את אמריקה – חלק ג'

סיפור מאת הרועה בשדות זרים

לחלק א', לחלק ב'

עד שמיקי חזר מהשירותים, דרסי הציעה את המיטה. היא בחרה סדין בצבע אפור כהה, שהיה רך, אך לא חלקלק, וסדין פלנל מפנק הפריד בין הסדין ושמיכת הפוך הכבדה.
"הקטע הזה של לא לשים ציפה תמיד היה לי מוזר", אמר מיקי לדרסי. "מצד שני, עכשיו אני מבין איך בסרטים הבחורה תמיד יכולה לקום מהמיטה ולהתעטף בסדין".

דרסי קפצה אל תוך המיטה, בין הסדין וכיסתה את עצמה חלקית בשמיכה. היא הסתכלה עליו בשעשוע, בעוד איברו המדולדל, אך הארוך יחסית, מתנדנד בין ירכיו.

"אני אוהבת את הגודל שלך. אתה ממלא אותי טוב", היא אמרה לו. "לא גדול מדי, ובטח שלא קטן. מספיק בשביל להגיע לכל המקומות החשובים, ושעדיין אוכל להכניס את כולו גם לפה".

מיקי הנבוך לא ידע איך להגיב. אף פעם לא היה במצב בו דיברו עליו, ועל גופו, בכזו פתיחות. אפילו הוא עם עצמו לא חשב על כך מעולם.

"אוי די, אל תהיה כזה נבוך", אמרה לו דרסי. "אתה בטוח שאתה ישראלי? אתה הרבה יותר עדין מהאגאיי. הוא היה קשוח במיטה, השאיר עלי סימנים, וכמעט אף פעם לא הביא אותי אפילו חצי גובה ממה שאתה הבאת אותי פעמיים רק היום".

מיקי הרגיש קצת יותר טוב ובטוח בעצמו למשמע הדברים. אבל במקום להתרברב, הוא שאל בתמימות: "למה את מתכוונת? מה עשיתי טוב? ספרי לי כדי שאדע לעשות זאת שוב".

"תראה", דרסי גיחכה, "אם אגיד לך במילים, זה יהיה מאוד טכני ויבש. אולי במקום זה נעשה שיעור הדגמה?" אמרה וקרצה אליו בשובבות.

"נתחיל מאיך מתחילים. אני אוהבת שמתייחסים אלי בעדינות. אני אוהבת שמלטפים אותי באיטיות, עם לחץ קל, על הכתפיים, והלחיים, ויורדים לאורך הגב, אל הבטן, ואל הירכיים החיצוניות. אל תמהר אל השדיים או המפשעה, ואפילו נשיקות מאוד לוהטות זה לא הקטע שלי מיד על ההתחלה".

את כל זאת היא עשתה תוך כדי שהיא מזיזה את ידיו לכל המקומות שציינה, מלטפת אותו באופן דומה, ומטיבה את הלחץ של ידיו החסונות על עורה הלבנבן והגמיש.

"תן לי איזה דקה ככה. אל תמהר", היא המשיכה, "ואז, תשים לב שאם עשית עבודה טובה, אני לאט לאט אתחיל להרים את האגן שלי. ככה", אמרה ועשתה.

"כשהאגן מתרומם, זו הזמנה בשבילך לדעת שהעברת אותי ממצב של פינוק רגוע למצב של בניית חירמון. עכשיו אני מוכנה שתתחיל לערסל את השדיים שלי, ושתרד לכיוון המשפעה, אבל רק מלמעלה. אל תוריד את היד פנימה או תכניס אותה אל התחתון עדיין. תן לי להתחמם".

"אז מתי יודעים שהתחממת?", שאל מיקי, בעודו מחזיק את ידו בדיוק על ערוותה, ומרגיש את שיערה הקצוץ דק בין אצבעותיו. "כשהפטמות מתחילות להתקשח, אפילו בלי שנגעת בהן עדיין, תדע שאפשר להתקדם הלאה", ענתה לו דרסי ואכן, פטמותיה שוב החלו מתקשחות, והעטרה שסביבן, שבדרך כלל צבעה ורוד בהיר, החלה מתכהה.

מיקי החל מלטף את הפטמות שלה, שעכשיו התקשחו אף יותר, והיא הבריחה אנחה קלה של עונג בתגובה.

"עכשיו תתחיל לעבוד עם הפה למעלה, ולאט לאט, בעדינות, תוריד את היד למטה", היא אמרה לו, בעודה לוקחת את ידו, מניחה אותה על שפתיה החיצוניות, ומזיזה אותן בתנועה מעגלית איטית כנגד כיוון השעון.

"זה משנה באיזה כיוון אני נוגע?" מיקי שאל, וחזר לנשק ולמצוץ את שדה הימני– כזה תלמיד טוב הוא – חשב לעצמו.

"לא יודעת, אף פעם לא באמת חשבתי על זה" ענתה דרסי. "אז אולי ננסה", השיב מיקי.

הוא החל מעביר את ידו על שפתיה החיצוניות בתנועה מעגלית כנגד כיוון השעון, כפי שהדגימה. והיא החלה מעלה את אגנה מעלה ומעלה אליו. הוא הפסיק למולל את שדיה בפיו, הזדקף מעט והחליף יד. עכשיו, העביר את ידו השנייה עם כיוון השעון בעודו מספק רק מעט לחץ כלפי הפתח הפועם שתחתיו. דרסי הורידה מעט את האגן, והוא שאל "זה פחות טוב"? זה אותו הדבר, אמרה דרסי. "אז למה האגן ירד"? הוא שאל, "כי זה קשה על הירכיים כל כך הרבה זמן", ענתה דרסי. "בדרך כלל, אחרי דקה או שתיים כאלו, אפשר כבר להתחיל מין אוראלי, או עם האצבע להרטיב אותי ישירות בדגדגן", היא המשיכה.

אבל מיקי עוד ביקש לחקור, והחל מעביר את ידו בפשטות מעלה ומטה. דרסי החלה מתפתלת באופן מובהק. "או…זה טוב… מה אתה עושה… אל תפסיק…" היא התנשפה ומיקי, שהיה מרוצה שגילה משהו חדש נענה לבקשה. הוא החליט לנסות משהו שקרא פעם במאמר הדרכה, וטפח קלות על האיבר המתמלא שלה. היא קפצה קפיצה של ממש מהמזרן, והתנשפה אפילו יותר בכבדות, ואז הוא החליט לשנות כיוון והחל מעביר את היד משמאל לימין וחזרה. אגנה של דרסי החל יורד שוב, ונשימותיה התארכו שוב. אבל הפטמות היו כבר זקורות כל כך שיכלו לעקוץ מרוב חידוד.

הוא נתן לפטמה הימנית נשיקת יניקה קולנית, והחל מפלס דרכו עם האצבע המורה אל תוכה. היא הייתה רטובה וחמה ומוכנה ליותר, והוא החדיר אצבע שניה אל תוכה. דרסי התנשפה והחלה סוגרת רגליה מעט, והוא פירש זאת כאיתות להמשיך ולעשות דרכו אל המקום שבו גילה עם חברתו הרצינית הראשונה שולי את נקודת הג'י.

נקודת הג'י של דרסי לא הייתה שם. אבל הוא מישש קצת ימינה משם, ואז קצת למעלה ומשם, ולפתע הרגיש את הבליטה הקטנה, וראה כיצד גופה של דרסי מתחיל לרטוט ונשימותיה מאיצות את קצבן.

הוא המשיך לעסות את נקודת העונג שלה, עוד ועוד, והיא שלחה יד, מבין שרעפי הגירוי, והדריכה אותו לקצב האהוב אליה, שהיה איטי יותר משהוא חשב, אך מהיר יותר משהיה מסוגל להתמיד בו מבלי להרגיש את שרירי הקיבורת שלו מתכווצים.

בדיוק שחשב לעצור ולהחליף יד, היא הרימה את האגן, משכה את ידו החוצה במהירות, ואז, להפתעתו ותדהמתו המוחלטת, השפריצה קילוח מהיר וקצר אל עברו. מיקי ראה זאת בסרטי פורנו, וגם שמע דיבורים על השפרצות מכל מיני רברבנים בצבא, אבל אף פעם לא האמין שגם הוא יהיה עם אישה – אמיתית – שיחווה איתה דברים כאלו.

דרסי התנשפה בכבדות, התהפכה על הבטן והחלה מעסה את הדגדגן הנפוח שלה באקסטזה. "תיכנס. תכניס הכל, עכשיו…אני צריכה אותך.." היא קראה והוא מיהר לבצע.

הוא החליק לתוכה באיווחה אחת. מדביק את אשכיו אל האגן הפתוח שלה. היא התכווצה עליו, רעדה, ונפלה על המיטה באנחה כבדה. הוא המשיך לחדור בתוכה, והיא רעדה תחתיו כאילו בהתקף אפילפטי. היא צעקה וידיה רקעו. צעקות חסרות פשר, צרחות של שחרור גופני ונפשי מוחלט. ואז דממה כאילו נעתקה נשמתה.

מיקי נבהל. הוא החליק ממנה החוצה במהירות והפך את פניה אליו. היה לה חיוך מקצה לקצה, ושוב מבט מזוגג בעיניים. הוא ראה שהיא ברקיע השביעי, והחליט, על אף הפעימות הבוערות שבאגנו, לשמור את גמירתו לאחר כך ולתת לה ליהנות בגמירתה שלה.

דרסי שכבה כך, ללא מילים, כשלוש או ארבע דקות, ואז ליעלעה בלשונה, בלעה את הרוק ואמרה "ואוו, בחור, אתה הראשון שמביא אותי לכדי גמירה אחרי השפרצה אי פעם".

מיקי שכל הזמן הזה שכב לידה, מביט בה מהופנט, והוגה במזלו הטוב ששפר עליו, לא ידע מה לומר. אז במקום להגיד משהו משמעותי במיוחד פשוט אמר "זה הכל את. אני רק רושם סיכומים בזיכרון בשביל הפעם הבאה".

"אני רעבה", אמרה לפתע דרסי. "ואוו אני רעבה. אתה לא רעב?" היא שאלה.

"רעב, רעב", ענה מיקי. אבל לא ידע להגיד אם היה רעב יותר לאוכל, או אליה.

לחלק ד'

Loading

2 מחשבות על “מיקי מגלה את אמריקה – חלק ג'”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן