לונדון כן מחכה לי

הסיפור הוא המשך ל-"רס"ן שרה ו-סא"ל שרה" ולהבנת העלילה מומלץ לקרוא אותם תחילה.

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דמיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין אירועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.


בסוף הסיפור הקודם (סא"ל שרה)… "אם יבוא לך שוב לחטוף" חפנתי את ה"חבילה" שלי בתנועה גסה כמו אז, כזאת שלא השאירה ספק בכוונה שלי, "תצלצלי, את יודעת את המספר, כי…את זיון מעולה, סגן-אלוף שרה, ועוד יותר מזה כיף לשלוט בךְ" הדגשתי את הסא"ל וקרצתי לה כשעמדנו ליד הדלת ובתנועה מהירה בדקתי לה שמן והצגתי לה את האצבע המרוחה בשפעת קוקטייל תשוקתנו.

"תודה מאסטר יואב" היא השפילה עינים והסמיקה, "תודה שעשית אותי אבל.. אהה… חבל" היא גימגמה.

"חבל מה?"

"לא חשוב," הסמיקה עוד יותר, "לא חשוב, סתם, מצטערת, בבקשה, אולי פעם אחרת".

לא לחצתי עליה לענות אבל בדרך הביתה החלטתי החלטה עקרונית, גם הפעם סשן נוסף איתה יהיה רק אם היא תצלצל ותבקש או שהיא תעמוד למכירה באקווריום באחת ממסיבות החשק ההם, אני אליה לא מצלצל!

*******

את סוף השבוע העברתי בחדר כושר, פעמיים, גם בשישי וגם בשבת, בזמן האחרון קצת הזנחתי ופחדתי להשמין ולאבד כושר, יותר מדי השקעתי כדי להגיע למה שהגעתי וחבל לאבד את זה.

אני מוכרח להודות שהיה לי קצת קשה להרדם, פתאום הדברים שלאה אמרה לי אז, שבכל שולט, או שולטת, יש נשלט קטן שנאבק להיחשף, חזרו וניקרו במוחי פעם אחר פעם, פתאום היו לי ספקות שאולי היא באמת צודקת? שאולי אני באמת צעיר ואני מדחיק את אותו נשלט שבי? הנה היא, שולטת מכובדת ומבוקשת בברנז'ה, רוצה לטעום מזה קצת, סֶשֶן-לייט (Lite) כמו שהיא קוראת לזה, וגם אחרי שטעמה פעם היא חזרה וביקשה לעשות את זה שוב, ואפילו לנסות ולמתוח עוד קצת את גבולות השליטה בה, וכל זה בלי להפסיק את היותה שולטת כי ממה ששמעתי ממישהי שעברה לאחרונה סֶשֶן אצלה היא כיסחה לה ת'צורה (במובן החיובי של המילה כי ביננו, בשביל זה בעצם אותה נשלטת באה), אבל מה שהפתיע אותי זה ככל שהספקות התגברו ככה נעמד לי יותר, זיקפת אדירים ויחד איתה כאב ביצים מלחיץ, עד שלא נשארה לי ברירה ואוננתי, כן, עשיתי ביד כדי לשחרר את אותו לחץ מציק, שפשפתי במרץ עם ג'ל סיכה שתמיד מוכן אצלי ליד המיטה ולא בשביל זה, אוננתי, גמרתי, הזין נרגע לי וכאב הביצים נעלם אבל בסוף, למרות הספק שאולי אם מאסטר לאה נהנית מזה אני זה שטועה, הצלחתי להרדם.

בשבת בערב שרה צילצלה אלי וביקשה שנפגש ב'ארקפה', קצת הפתיע אותי כי בדרך כלל עושים הפסקות יותר ארוכות בין סֶשֶן לסֶשֶן, בטח אחרי שתקעתי לה שם בתחת ואני בטוח שגם זה שהיה אחרי ביקר לה שם כי תחת עסיסי כמו של שרה פשוט מזמין שיכנסו בו.

היא אחרה, אני לא יודע אם בכוונה או לא, אבל כשהיא התישבה ורצתה להזמין שרות מלצרים עצרתי אותה, "אחרת! את צריכה בעצמך להגיש לי!" גערתי בה והיא לא התווכחה וניגשה להזמין בדלפק.

להפתעתי לעצמה היא הביאה רק כוס מים קרים. "את בדיאטה?" ציחקקתי ולקחתי ביס מעוגת השוקולד בלגי שהיא הביאה לי.

"לא" היא הסמיקה, "אבל קיבלתי".

שמחתי, זה ששרה קיבלה פרושו שהיא לא בהריון ואחרי שגמרתי לה בפנים זה כבר טוב, אבל מצד שני היא הפתיעה אותי שוב, קודם כי מה הקשר למים? והכי חשוב כשהיא במחזור אי אפשר לעשות סשן, נכון שהיא יכולה למצוץ לי וגם התחת שלה פנוי לביקור אבל אני, עקרונית, עם מישהי במחזור לא עושה את זה, "אז מה את רוצה?" שאלתי בקול מזלזל ובוטה, מעליב משהו כי כאילו אומר לה "בשביל מה הטרחת אותי אם אי אפשר לזיין אותך?".

"אהה" היא הסמיקה, "תראה מאסטר יואב" היא גחנה לעברי ולחשה, נותנת לי להציץ לעמק הקסום שבין שדיה, "אל תכעס אבל התפקיד החדש שלי הוא בדרום ואני עוברת לגור באילת" והיא עצרה רגע, בולעת רוק, "והכרתי שם מישהו ואני עוברת לגור איתו, ו…" היא היססה לשניה, אולי חיכתה לתגובה וכשזאת לא הגיעה המשיכה, "הוא סטרייט, איתו הסקס רק ונילה" היא הסמיקה עוד יותר "ו…"

"בהצלחה סגן-אלוף שרה" קטעתי אותה, "בהצלחה בתפקיד ובהצלחה עם הסטרייט, אל תפחדי אני לא אספר לו, מבטיח" וחייכתי אליה חיוך מרגיע כזה.

"תודה מאסטר יואב" וראיתי שהיא נרגעה קצת, "אני מצטערת על כל מה שעשיתי לך אז, למדתי את הלקח" היא עצרה, מהססת, ופתאום כאילו קיבלה אומץ הוסיפה במהירות, "ומאסטר יואב, אם שרה תרצה שוב סֶשֶן, תסכים לעשות אותה?".

"אם שרה תרצה אז שרה תתקשר ואני אשקול ברוח אוהדת" חייכתי אליה, "אבל שרה צריכה לדעת שזה יהיה סֶשֶן כואב במיוחד!" הוספתי, "כי סא"ל שרה, כמו שאמרתי לך כבר את זיון טוב, כיף לעשות אותך ויותר מזה תענוג להעניש אותך! אבל עכשיו תלכי לפני שאני מתחרט!".

שרה הלכה ואני נשארתי. כנראה ששקעתי במחשבות תוך נשנוש עוגת השוקולד הבלגי כי לקח לי שניה להבין שה-"אתה לבד?" מופנה אלי.

הרמתי את הראש, אשה לא צעירה עמדה מולי ואני בטוח שראיתי אותה כבר פעם או פעמיים בשופרסל, יש לי זכרון טוב לפרצופים, מחזיקה בידה מגש עם כוס קפה הפוך גדולה, לבושה בהידור מאופק שהבליט את יתרונותיה, לא מלכת היופי אבל פנים יפות, חזה גדול מורם בחזית פוש-אפ שהפכה אותו לענק, בטן לא שמנה, לא חלקה עם ריבועים כמו בתמונות הפרסומת אבל גם בלי כרס או צמיג, ורגליים ארוכות שחצאית המיני שלבשה הבליטו עוד יותר. "כן" עניתי, מביט בה.

"אפשר לשבת?"

"בשמחה" חייכתי אליה.

היא הניחה את כוס הקפה שלה על השולחן, שָׂמָה את המגש על שולחן פנוי ליד והתישבה מולי. "רינה" היא הציגה את עצמה.

"יואב".

"זאת הייתה אשתך?"

ברגע הראשון בא לי להגיד לה שזה לא עניינה אבל אז קלטתי שהיא עונה בדיוק על ההגדרה של קוגרית, טורפת גברים שמשחרת לטרף, אשה מבוגרת יחסית מטופחת ומושכת היוצאת עם גברים צעירים ממנה, וזה דווקא התאים לי עכשיו אז בכל זאת עניתי, "לא, אני לא נשוי".

"חברה שלך?" המשיכה לחקור.

"גם לא" חייכתי, "פנוי" זרקתי לה רמז עבה, "ואת?".

"נשואה" היא חייכה והציגה טבעת, "אבל בעלי בחו"ל," היא הוסיפה במהירות, "הבן הגדול עושה פוסט-דוקטורט בשוויץ והבת בטיול שאחרי צבא בדרום אמריקה" היא הביטה בי וחייכה, רומזת אולי שהבית שלה ריק, "אני רואה שגמרת את הקפה שלך," המשיכה אחרי רגע של שקט, "רוצה עוד אחד? אולי אצלי בדירה?" ויותר ברור מזה כבר אי אפשר להיות.

הדרך הקצרה עד אליה הביתה עברה בשתיקה, היא גרה בדירת גג מטופחת ברחוב סמוך, ישבנו בסלון ושתינו קוניאק, לא קפה. רינה גמרה את המשקה שלה בלגימה, אולי כדי לקבל אומץ, כי מייד אחרי היא קמה ו"סליחה רגע, אני רק אלבש משהו יותר נוח" זרקה לעברי את המשפט האלמותי שעד היום שמעתי בסרטים, אולי קצת נדוש אבל מה זה מחרמן.

אם עוד היה לי ספק בכונותיה הם נעלמו כשהיא חזרה והתישבה לידי על הספה, לבושה חלוק משי דק הקשור הרישול על מותניה וברור שהיא בלי חזיה.

החלוק נפתח עוד קצת כשהיא נעמדה מעט והתכופפה למזוג לנו עוד קוניאק, חושף יותר מהעמק הקסום שבין שדיה הגדולים והמשוחררים, והברך נחשפה כשהיא התישבה חזרה, נצמדת, והגישה לי את הכוס.

לקחתי לגימה וכאילו בדרך אגב הנחתי את כף ידי על הברך שנחשפה, בוחן את התגובה וכשהיא פישקה עוד מעט את רגליה, חושפת יותר מהירך, התחלתי ללטף ולעלות לאורכו, עולה וכף ידי מחליקה וחודרת אל בין רגליה, ממשיך ללטף ובד החלוק החליק ונפתח עוד יותר, מגלה לי שלא רק את החזיה היא הורידה כשלבשה משהו נוח יותר אלא גם את התחתונים.

לא רק אני ליטפתי, גם היא שלחה יד ופתחה את מכנסיי, קודם הכפתור ואז הרוכסן, מחדירה את כף ידה אל התחתונים שלי ומלטפת בתאווה את הזיין שעמד זקור ומתוח. "אני חושב שיהיה לנו יותר נוח במיטה" פתחתי במשיכה את חגורת החלוק שלה, מושך והוא החליק מגופה והשאיר אותה עירומה.

"צודק" היא ציחקקה, אחזה בידי ונעמדה, מושכת ומעמידה גם אותי, "תתפשט ובוא" היא חייכה והתחילה לפסוע לאט לעבר חדר השינה שלה, עוזרת לי להתפשט תוך כדי הליכה.

שכבתי עליה וזיינתי אותה, מועך את שדיה הגדולים והרכים תחת גופי ודופק אותה בתנועות ארוכות וחזקות שסחטו ממנה גרגורים תאוותניים וגניחות הנאה קולניות.

התחלנו בתנוחה הכי מהוגנת, המסיונרית, שכבתי עליה, רגלינו ישרות, ובתנועה חזקה חדרתי לתוכה. חדרתי בקלות כי היא הייתה רטובה בטרוף, משומנת באותו נוזל סיכה טבעי שלה, אבל יש לה כוס צר, כאילו לא עברה שתי לידות, והוא נלחץ וחיבק באהבה את הזיין שלי, הזין שפלש לתוכה והתחיל לפמפם.

כשפישקתי את רגליה ברגליי היא הרימה אותם כשירכיה לצידי גופי, החזיקה אותם באוויר כשהן מפושקות וכפופות והניחה את ידיה על פלחי ישבני, מושכת ומעודדת אותי לחדור עוד יותר עמוק לתוכה "כן!" היא התנשפה, "הנה זה בא לי!" הודיע בקול, "כן, עכשיו, חזק! כן, זה טוב! כן תמשיך, חזק! כן, ככה, חזק! הנה! זה בא לי! עכשיו! עכשיו!! הנה, אני גומרת!" צווחה בהיסטריה והרגשתי איך הנרתיק שלה מתכווץ בחוזקה ורעד עובר בגופה, "כן, גמרתי" היא חייכה, מתנשפת בכבדות, "אבל תמשיך, עוד!" והיא חיבקה ברגליה את ישבני ולחצה, כאילו חששה שאברח לה.

המשכתי ואפילו הגברתי את הקצב, לא הייתה כל כוונה להפסיק. "כן!" היא גנחה בקול תאוותני, לוחצת חזק עם העקבים על ישבני, והיה ברור שהיא דוהרת לעוד אורגזמה, "כן, הנה, זה בא!" היא התנשפה בכבדות, "אימא'לה, זה טוב!" היא צרחה ותמיד מפתיע אותי כשאשה בשלה ובוגרת קוראת לאמא שלה בדיוק ברגעים האלה, כאילו מה? אמא שלה תבוא לעזור לה? אבל עכשיו גם אני דהרתי לשיא, "כן" גם אני התנשפתי, "את?" התחלתי לשאול אבל היא קטעה אותי.

"אני כן!" היא צווחה בהיסטריה והידקה את החיבוק ברגליה ואת הלחץ על ישבני, מבינה בדיוק מה אני רוצה לשאול עוד לפני ששאלתי, "אל תפחד, תגמור לי בפנים" היא התנשפה, "כן, תן לי!" היא המשיכה באותה התנשפות כבדה שלה, "כן, עכשיו! תן לי!" הרגשתי את הנרתיק מתכווץ בחוזקה והפטמות שהפכו נוקשות כפלדה דוקרות לי בחזה, "כן! אימא'לה, כן-ן-ן-ן!!" והכן האחרון היה ארוך ומתגלגל במיוחד, אולי כי היא הרגישה את מטח השפיך הראשון שיריתי בתוכה?

"וואו" היא התנשפה כשהתגלגלתי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה, שנינו בוהים בתקרה וגם בלי לראות שמעתי בקולה שהיא מחייכת, "הצליח לי, כזה טוב לא היה לי כבר הרבה זמן" היא החמיאה, "ותאמין לי, אני ובעלי עושים את זה הרבה".

"מים גנובים ימתקו" ציחקקתי.

"כן, מתוקים כמו דבש המים האלה".

רגע ארוך שכבנו ככה ושתקנו, כל אחד מאיתנו מנסה לסדר את נשימתו ושקוע במחשבותיו, אני על אם היא תרצה עוד סיבוב והיא כנראה אספה אומץ כי פתאום היא שאלה, "אני יכולה לבקש ממך משהו?".

"נשמע ונחליט" ציחקקתי, לא מתחייב והסתובבתי על הצד והבטתי בה.

"יש משהו שבעלי לא מסכים לעשות לי" היא עצמה עיניים והסמיקה, "להכנס בדלת האחורית שלי, הוא אומר שזה כואב והוא לא מסכים להכאיב לי".

"קודם כל הוא צודק, זה באמת כואב, ו…"

"נכון" היא קטעה אותי, "אני יודעת ועדיין רוצה, אמרתי לו שאני יודעת שזה כואב אבל אם עברתי שתי לידות בלי אפידורל אני אעבור גם את זה ועדיין הוא לא מסכים".

"הוא אוהב אותךְ"

"אם הוא היה אוהב אותי הוא היה עושה מה שאני מבקשת" היא ענתה במהירות, "אתה מסכים?"

"מסכים אבל" חייכתי והצבעתי על הזין המדולדל והמצופה בקוקטייל תשוקתנו המשותפת ששכב מדולדל בין רגליי.

"תודה," היא חייכה לעברי "זאת לא תהיה הבעיה" והתחילה לרדת.

"את בתולה שם?" חקרתי כשהיא הניחה כרית גדולה במרכז המיטה ונשכבה עליה, מסדרת אותה מתחת לאגן ומבליטה בכך את ישבנה.

"לא" היא ציחקקה והסמיקה, "עשיתי את זה כבר אבל בעלי לא יודע".

"יש לך ג'ל סיכה?" בדקתי.

"לא, אני מעדיפה את זה הטבעי שלי"

"אם זה מה שעושה לך את זה" נעמדתי על ברכי בין רגליה המפושקות ונשכבתי עליה, פישקתי עוד יותר את רגליה ברגליי ותקעתי לה את כל הזין עמוק לכוס המוצף, לרגע עצרתי, מרגיש את התכווצויות הנרתיק שלה, פמפמתי פעמיים, טובל כדי לצפות באותו נוזל שמנוני שלה, "תתכונני!" הודעתי בקול, שלפתי את הזין מהכוס ונעצתי בפי הטבעת, תוקע חזק, פורץ את דרכי ושוב כל הזין היה בתוכה רק שעכשיו הוא היה במקום שהיא כל כך רצתה.

הרגשתי איך כל גופה נמתח, "פאק! פאק!" היא חרקה שיניים ואני שכבתי בתוכה ולא זזתי, "פאק, כואב אבל לידה כואבת יותר" היא מילמלה לעצמה, חוזרת על זה כאילו הייתה מנטרה, "כן, רגע" היא התנשפה כשהרגישה שאני לא זז.

"לצאת?" לחשתי.

"לא!" וזה היה לא תקיף ונחוש, "לא, עוד רגע, אל תצא".

שכבתי עליה ולאט לאט הרגשתי איך היא נרגעת. "כן" היא לחשה, "עכשיו, זיין אותי, תעשה לי את זה", "כן, ככה, בדיוק ככה" היא התנשפה כשהתחלתי לפמפם בתוכה, משתפשף לאט בפי הטבעת המתוח שלה, "כן, את זה בדיוק רציתי" היא המשיכה באותן התנשפויות חרמניות ואני הגברתי את הקצב, מרגיש את החום שמתחיל להיווצר בפי הטבעת, "כן, תמשיך, את זה בדיוק הוא לא מסכים לעשות לי" היא לחשה בתשוקה, "כן, כמה שזה מחרמן אותי, אימא'לה, הנה זה בא לי" היא הפתיעה אותי והיה ברור שהיא טסה לכיוון קלימקס נוסף, "כן, זה טוב, תמשיך, עוד, חזק!" היא התחננה אז טחנתי אותה, טחנתי לה את התחת וכאילו על פי תזמון מדוייק ברגע שהיא גמרה גם אני גמרתי, ממלא לה ת'תחת בשפעת זירמתי החמימה.

"תודה" היא לחשה כשליוותה אותי אל הדלת, "הייתי צריכה את זה" היא חייכה והסמיקה, "צדקת, מים גנובים ימתקו".

"גם אני" חייכתי חזרה, "ותודה גם לך, גם אני נהניתי".

בדרך כלל אחרי זיון טוב אני נרדם מיד אבל באותו לילה שוב היה לי קשה להרדם, אותן מחשבות שאולי גם בי יש את אותו נשלט רדום שנאבק להחשף חזרו והטרידו אותי אבל בסוף נרדמתי.

השבוע שאחרי היה עמוס לעייפה, מצד אחד חייבים לעמוד בלוח זמנים למסירה של הזמנה גדולה ומצד שני משא ומתן לשתי הזמנות נוספות אז עבדתי עד שעה מאוחרת ונפלתי שדוד על המיטה ואכן ביום חמישי מסרנו את ההזמנה וכבר בשישי בבוקר הלכתי למכון כושר להשלים פערים ובעיקר להוריד את הקילו שהעליתי השבוע מכל הג'אנק-פוד שאכלתי.

רק כשהגעתי הביתה, אחרי ריצה של 11 ק"מ בשעה על המסלול, הרבה תרגילים לבטן וידיים וסאונה טובה לקינוח, גילתי שהפלאפון שלי מושתק ודרורה חיפשה אותי, ככה לפחות התברר לי מהמסרון שהיא שלחה כי את המספר לא זיהיתי.

אחר הצהרים נפגשנו בבית קפה שכונתי קטן. זה חוק בל יעבור אצלי להפגש עם נשלטות לפני הסֶשֶן האישי הראשון שלנו, מין מפגש של תאום ציפיות לפני הסֶשֶן עצמו.

אל הקפה דרורה הזמינה לי גם סברינה, אותה עוגת קצפת הטבולה בסירופ סוכר מבושם ברום שהם מכינים בעצמם ורק בשבילה אני חוזר לאותו בית קפה פעם אחר פעם למרות שזה הורס את כל מה שעבדתי עליו בחדר כושר.

אחרי כל מילות הנימוס המקובלות התעניינתי בשלומה אחרי אותו ערב שעשיתי אותה בבורדל של מאסטר לאה, הסתבר שאחרי שהלכתי גם היא הלכה, לא נשארה לחכות שמישהו יקח אותה לסיבוב נוסף כי "לא רציתי לקלקל את הטעם הטוב שהשארת בי" היא חייכה, קצת במבוכה, והסבירה.

לא האצתי בה, ההצעה לסשן צריכה לבוא ממנה, רק כשסיימתי את הסברינה היא הגיעה לתכל'ס וביקשה את הסשן. "אם את רוצה אז זה מה שאני מתכנן לךְ" התחלתי והסברתי לה מה אני רוצה שתכין ובגדול מה אני מתכנן לעשות לה וכמו תמיד התענינתי מה היא הכי רוצה שאני אעשה בה, "אוקיי, רגע האמת, את רוצה? את תתמסרי?" שאלתי כשסיימתי לתאר ולחקור.

"אני רוצה ואני אתמסר, מאסטר יואב" היא השפילה עיניים כיאה לנשלטת כנועה.

"מבטיחה?"

"מבטיחה, מאסטר יואב" היא הסמיקה, יודעת מה יבוא עכשיו.

"תוכיחי!" אמרתי בקול תקיף אבל עם חיוך.

"מבקשת רשות ללכת לשרותים, מאסטר יואב"

אישרתי לה, לא אני המצאתי את שיטת ההוכחה הזאת ודרורה הכירה אותה וידעה בדיוק מה היא צריכה לעשות, כשהיא חזרה היא הניחה את התחתונים שלה לפני, דגל הכניעה וההתמסרות שלה, "בשמונה בדיוק!" קמתי, לקחתי את התחתונים שעל השולחן והכנסתי אותם לכיס, "תהיי מוכנה!" הוספתי והלכתי, משאיר אותה לשבת בלי תחתונים ולשלם את החשבון.

הדלת הייתה סגורה אבל לא נעולה. לא דפקתי, נכנסתי. ממולי, במרכז השטיח הגדול שבסלון, דרורה כרעה על ברכיה, עירומה ורק קולר עבה ענוד על צווארה, השדיים גדולים ושמוטים ובראשם עטרות פטמה גדולות וכהות שבמרכזן פטמות זקורות ונוקשות, לא משאירות ספק שהיא מיוחמת, כפות הידים על הברכיים והמבט מושפל לרצפה.

קודם ביקרתי בחדר השינה שלה, חייכתי כשראיתי על השידה שליד המיטה צלוחית עם חמאה וכמה גרבי ניילון. פתחתי את ארון הקיר וחיטטתי במגירת התחתונים והחזיות. מאז שעשיתי את זה אז לשרה אני עושה את זה בכל סֶשֶן אישי בבית של הנשלטת, במיוחד אחרי שאחת מהן אמרה לי שזה היה אקט מאד משפיל מבחינתה וכשהיא הבינה שחדרתי לתוך הפרטיות הכי אינטימית שלה היא הרגישה כאילו חדרתי שוב לתוכה, כאילו אנסתי אותה.

השארתי את המגירה פתוחה ומבולגנת ופרשתי עליה את אחד התחתונים הזנותיים ותליתי על הדלת חזיה זנותית עוד יותר, שלא יהיה ספק שהצצתי.

חזרתי לסלון והבטתי בה מלמעלה. על שולחן הקפה הסמוך היו מסודרים צעצועי המין שלה, מגוון קטן מזה של שרה אבל מספיק לצרכי הסשן שתיכננתי לה, היה שם מחסום פה (גאג Gag), ויברטור כסוף ורוטט ולידו חפיסת קונדומים מחוספסים בעלי צלעות חיכוך כמו שדרשתי ממנה, שני זוגות אזיקי-משטרה, פלג אנאלי, רצועה לקולר, מחבט עור, שפתון אדום וג'ל סיכה לחדירה אנאלית.

"מה מילת הבטחון שלך?" שאלתי בקול תקיף.

"אדום, מאסטר יואב" היא הכריזה.

"אוקיי" גיחכתי, "מאד מקורי" הוספתי תוך שאני פותח את המכנסיים ומשלשל אותם יחד עם התחתונים עד הברכיים, "תמצצי לי!" הצבעתי על הזקפה המתוחה, "תמצצי ותבלעי!" הוספתי, מודיע לה מראש שאני מתכוון לגמור לה בפה.

זה שדרורה מוצצת טובה ידעתי מניסיון וגם הפעם דרורה מצצה כמו מקצוענית, משתמשת בגרון העמוק שלה כדי להכיל בתוכו את כל הזין הגדול שלי, הראש שלה נע קדימה ואחורה כשהיא מצצה לי ת'זיין בתאווה כאילו היה זה ממתק, משפשפת בשפתיה את העור המתוח וחורצת עליו בעדינות בשיניה, מגרה עוד יותר את מה שהגיע לשיא ולא פלא שלא הייתי צריך הרבה כדי לגמור, "כן" גנחתי בקול מחורמן, "כן, תמשיכי" המשכתי באותן גניחות נהנתניות, "כן, תתכונני, זה בא לי!" הודעתי והיא המשיכה למצוץ לי, שואבת ויונקת, "כן, עכשיו, תבלעי! תבלעי!!" יריתי לה בפה מטח ראשון של זירמה גברית חמימה וסמיכה, "כן, הנה, זה בא! זה טוב!" אחזתי בראשה בשתי ידיי ונעצתי את עצמי הכי עמוק בגרונה ויריתי עוד מטח חמים בגרונה והרגשתי איך היא בולעת.

התנשפתי בכבדות, מחייך. "לכי תשטפי ת'פה ותעשי לי קפה" שלחתי אותה והתיישבתי בכורסה, מנסה לסדר את נשימתי.

בלוק העץ הגדול ששימש כמשטח העבודה באי במטבח שלה משך את תשומת ליבי, היה בו משהו שמשך אותי להשתמש בו וכשדרורה חזרה עם שתי כוסות קפה ידעתי בדיוק מה אני הולך לעשות עליו.

"הרשתי לך לעשות לך קפה?!?" שאלתי בקול תקיף ונוזף.

"אהה, לא, מאסטר יואב" היא ענתה בקול רועד והסמיקה, טעות של טירונית מתחילה ולא נשלטת מנוסה כמוה, "סליחה, מצטערת, מסטאר יואב" ולא ידעתי להחליט אם באמת היא סתם טעתה או שהיא בכוונה הרימה לי להנחתה?

"יש אצלנו סליחה?" לגלגתי.

"לא, מאסטר יואב" היא השפילה עיניים והסמיקה עוד יותר.

"מה יש?"

"עונש, מאסטר יואב"

"כן, עונש" גיחכתי, "אבל קודם בואי תמצצי לי בזמן שאני שותה את הקפה שהכנת לי" פישקתי רגליים.

דרורה ירדה על ברכיה ושוב מצצה לי, מציצה תאוותנית שהתחילה להעיר מחדש את היָשֵׁן בין רגליי בזמן שאני לגמתי מהקפה שהכינה לי, לוגם וממצמץ בשפתי.

לאט לאט הזין שלי התעורר ותפח בחזרה, נמתח, התעבה והתקשה מחדש, "הגיע זמן העונש" הודעתי ולגמתי לגימה אחרונה, "תתכופפי ותתכונני!" הצבעתי על האי במטבח.

בזמן שאני לקחתי את המחבט דרורה נעמדה והתכופפה, כנשלטת מנוסה לא הייתי צריך להסביר לה איך היא צריכה לעמוד, היא נעמדה בפישוק רחב קצת לפניו, התכופפה כשהיא שומרת על רגליים ישרות, הניחה את כפות ידיה על האי ואת מצחה עליהם כששדיה הגדולים תלויים באוויר תחתיה, מתנדנדים קלות.

"תספרי!" נעמדתי מאחוריה ובלי שום הכנות הפלקתי לה מכה ראשונה עם המחבט עור שבידי, מכה חזקה, "אאוץ'" נפלט לה כשהפתעתי אותה, "אחת!" היא מייד הכריזה בקול. "שתים!" היא צעקה כשעוד מכה חזקה נחתה על פלח ישבנה השני, משאירה כתם ורוד על עור הישבן הלבן. "שלוש!" היא המשיכה כשהיכיתי אותה שוב והיה משהו בקולה שהפתיע אותי, היה בו כאב, וזה לא מפתיע, אבל היה בו גם תאווה.

ארבע מכות חזקות על כל פלח ישבן שעכשיו כבר הפך לאדום היכיתי אותה וכל מכה כזאת מותחת עוד יותר את האיבר הגברי שהזדקר ונעמד בגאון בין רגליי ורק אז עברתי לטיפול האמיתי, במכה מכוונת היטב הפלקתי לה היישר בין רגליה, פוגע בשפתי הכוס הנפוחות מתאווה ו…"פאק! כן! תשע!" היא צרחה והיה הרבה כאב אבל יותר מזה חרמנות בקולה, "עשר!" היא שוב צווחה כשהיכיתי אותה שוב על אותן שפתיים רגישות ומגורות וראיתי טיפות צוף נשי מטפטפות ונוזלות לאורך הירך הפנימית שלה, "אחת עשרה!" היא צווחה באקסטזה, "פאק! מבקשת רשות לגמור" היא התחננה, "רשאית" לעגתי והפלקתי לה שוב ו…"שתים עשרה! הנה!" היא התנשפה בכבדות, "הנה! עכשיו! אני גומרת!!" והדליפה מהכוס שלה רק התגברה.

לא רק היא הייתה חרמנית מההצלפה שספגה גם אני הייתי חרמן בטרוף, הגמירה שלה הייתה הסימן בשבילי לזיין אבל לפני זה לקחתי זוג אזיקים מהשולחן, "תשעני על הציצים! ידים לאחור!" פקדתי והיא צייתה במהירות, אזקתי אותה, נצמדתי אליה מאחור והשחלתי אותה, תקעתי לה את כל הזיין שהחליק ונכנס בקלות לכוס הרותח שלה, נעצתי ואחזתי באזיקים, מותח את ידיה והתחלתי לזיין במהירות, מרגיש את השפשוף הנעים של העור המתוח בין השפתיים הבשרניות העוטפות אותו באהבה, מרגיש את שרירי נרתיקה הפועמים סביב הפולש שחדר, מתכווצים ומתרחבים ושוב מתכווצים, גנחתי בקול, יודע שאין לי הרבה זמן לפני שאני גומר בתוכה, טחנתי אותה במין הנאה עילאית, "כן, דיו סוסה!" אחזתי את האזיקים ביד אחת ובשניה הפלקתי על ישבנה, "דיו סוסה, יותר מהר!" ו…"מבקשת רשות לגמור!" היא שוב צרחה בהתלהבות והרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה, "תגמרי סוסה!" הפלקתי לה שוב, מתנשף, ויריתי מטח ראשון בתוכה.

אחרי שנרגעתי קצת הורדתי אותה שוב על הברכיים, כורעת וידיה אזוקות מאחורי גבה, והגשתי לה את הזין העטוף בקוקטייל תאוותנו המשותפת שתמצוץ לי לפני שאני עובר לבצע בה את האקט הבא שתכננתי.

כשהרגשתי שהזין שלי שוב מתעורר הפסקתי אותה ושחררתי את האזיקים שעל ידיה, היא צריכה אותם בשביל מה שתיכננתי לה, "תקחי את הויברטור תלבישי עליו קונדום ובואי" הובלתי אותה אל חדר השינה שלה.

זמזום הויברטור מלא את חלל חדר השינה ואליו הצטרפו גניחות ההנאה של דרורה. אני בטוח שאתם מבינים שכדי להעמיד לי אותו שוב השתמשתי בתרגיל שלא אכזב אף פעם וגם הפעם הוא הוכיח את עצמו. דרורה שכבה על המיטה ואוננה במרץ, הרגליים שלה מפושקות והכוס שלה מופנה לעברי, נותנת לי לראות איך היא מזיינת את עצמה עם הויברטור, איך היא מכניסה ומוציאה לעצמה את האיבר הכסוף והרוטט העטוף באותו קרום מחוספס שהגביר עוד יותר את ההנאה שלה, ואני נשענתי על הקיר והבטתי בה, משפשף לעצמי בעדינות את הזין ועוזר לו להתרומם ולגדול.

נתתי לה לגמור פעמיים, אחרי שהתחננה שארשה לה, לפני שהחלטתי שאני מוכן לאקט הגדול. קודם הפכתי אותה על הבטן, דוחף כרית גדולה מתחת לערוותה ומשאיר את הויברטור לרטוט בתוכה, אחר כך קשרתי ביחד את שתי ידיה עם גרב נילון לגב המיטה, את רגליה מתחתי וקשרתי מפושקות לרגלי המיטה עם גרבי נילון נוספות, דחפתי את כדור מחסום הפה האדום לפיה ורכסתי את הרצועה על עורפה, ורק אז עליתי על המיטה ונעמדתי על ברכיי בין רגליה המפושקות ומרחתי לה כמות נדיבה של חמאה שחיכתה במיוחד לרגע הזה על השידה שליד, נשכבתי עליה, פישקתי את פלחי ישבנה בידי ופתחתי בפני את הדרך אל היעד הנכסף, בתנועת אגן חזקה תקעתי את אייל הברזל שלי ופרצתי את חומת אחוריה, נעצתי את כל הזיין עמוק לתוך עכוזה.

כאב לה, לא פלא, הרגשתי איך כל גופה נמתח ומתקשה אבל לצעוק היא לא יכלה בגלל המחסום פה. עצרתי לרגע, שכבתי עליה, מועך את גופה למיטה ולא זזתי, נתתי לה להתרגל לפולש שחדר למעמקי ישבנה.

זה לא אונס מה שעשיתי לה! גם לא מעשה מגונה בכפיה, כשישבנו בבית הקפה ותאמנו ציפיות שאלתי אותה אם יש משהו מיוחד שעושה לה את זה וזה בדיוק מה שהיא ביקשה שאני אעשה לה, שאקשור אותה ואבוא לה מאחור, שארקוד לה ת'טנגו האחרון בפריז וזה בדיוק מה שהתחלתי לעשות לה, לרקוד בתחת שלה, ואני לא עושה את זה רק כי היא ביקשה, אני עושה את זה קודם כל כי אני אוהב את "הריקוד" הזה, אני אוהב לחגוג לנשלטות שלי בתחת וזה בדיוק מה שעשיתי עכשיו, התחלתי לרקוד, לחגוג, לזיין אותה בתחת בתנועות ארוכות וחזקות, לטחון ולא באמת אכפת לי שאחר כך יכאב לה, היא הזמינה את זה.

הרגשתי את הלחץ הנעים של פי הטבעת המתוח על הזין שלי, את חום החיכוך המתפשט ככל שפמפמתי בה וטחנתי לה ת'תחת עם הרבה הנאה, המתח בגופה נעלם, לדבר היא לא יכלה, בגלל מחסום הפה, אבל שפת הגוף שלה סיפרה שהיא נהנית מזה, דחפתי ידים מתחת לגופה וחפנתי את שדיה הגדולים, תופס בפטמות הנוקשות, עוד סימן שהיא מגורה ממה שאני עושה לה, וממולל אותם בהנאה בין אצבעותיי.

דרורה גמרה! אומנם היא צליחה לגרגר משהו אבל שוב הרגשתי את זה בגופה הנמחץ תחתיי, יכולתי להיות מניאק ולהגיד שמגיע לה עונש כי היא לא ביקשה רשות ולא אכפת לי שיש לה מחסום בפה, ושמעתי שיש מניאקים כאלה, אבל אני לא כזה והמשכתי לכתוש אותה עם העלי המפואר שלה.

גמרתי בסערה. אורגזמה חיתית הרעידה את גופי ומטח אחר מטח של שפיך חמים וסמיך מילא את ישבנה והכיף הגדול עוד יותר היה שהיא שוב גמרה, יחד איתי, ופי הטבעת שלה התכווץ וכאילו ניסה לסחוט ולחלוב עוד מעט מאותו נוזל ריחני.

רגע ארוך המשכתי לשכב עליה, מתנשף ומנסה לסדר את נשימתי, ואז התגלגלתי וקמתי, שחררתי את רגליה אבל השארתי את ידיה קשורות מעל ראשה והמחסום בפיה וסובבתי אותה לשכב על הגב, שתראה.

אחר כך הלכתי להתרחץ, משאיר אותה ככה, עומד מתחת למים החמים ומסבן את עצמי בסבון הלבנדר הריחני שלה, רוחץ טוב טוב בין הרגליים שלי ו…פתאום מצאתי את עצמי עם זיקפה חדשה!

ללכת הביתה עם זקפה לא בא בחשבון, לאונן לא בא לי, בשביל מה אני השולט? אז חזרתי והתיישבתי לה על הבטן כשאני נשען על ברכיי, הנחתי את הזקפה בין שדיה הגדולים, תמכתי בהם מהצדדים ועטפתי אותו, חייכתי אליה והתחלתי לזיין לה ת'ציצים, משתפשף בין השדיים הרכים ולא הייתי צריך הרבה כדי שארגיש שזה בא לי אז התרוממתי על ברכי, שפשפתי כמה שפשופים מהירים והשפרצתי עליה, מרסס את פניה ושדיה באגלי שפיך ריחניים.

שוב השארתי אותה לשכב קשורה כשאגלי השפיך מנצנצים על גופה ושטפתי את עצמי מחדש, רק אחרי שהתלבשתי שיחררתי אותה.

דרורה ליוותה אותי לדלת, עירומה כמובן. "תודה מאסטר יואב" היא השפילה עינים והסמיקה כשעמדנו ליד הדלת, "תודה שעשית אותי".

"נהנית?" חייכתי אליה.

"מאד" וזה היה מאד ארוך ומלא הנאה.

"גם אני" חייכתי, אין ספק ששנינו יצאנו מרוצים מהערב הזה, שנינו באנו על סיפוקנו ובגדול! "אם יבוא לך שוב לחטוף" חפנתי את ה"חבילה" שלי בתנועה גסה שלא משאירה ספק בכוונה שבה, "תצלצלי, את יודעת את המספר, כי…כיף לשלוט בך" ובתנועה מהירה בדקתי לה שמן והצגתי לה את האצבע המרוחה בשפעת קוקטייל תשוקתנו, עוד מנהג שאימצתי לעצמי לעשות לנשלטת בסוף סֶשֶן מוצלח מאז שעשיתי את זה בפעם הראשונה לסא"ל שרה כשהיא עוד הייתה רס"ן.

באותו לילה שוב היה לי קשה להרדם, שכבתי במיטה והספקות שלאה הטילה בי חזרו ועלו במוחי, מה אם באמת יש בתוכי איזה נשלט שנאבק להחשף ואני לא יודע? רק שבסוף העיפות גברה ונרדמתי.

הנסיעה ללונדון הפכה מעשית, נקבעו לי הרבה פגישות עבודה וארוחות עם ספקים, וכשהיו לי כל הפרטים, ביחוד לוח הזמנים הצפוף שהשאיר לי רק את הערב האחרון פנוי, צלצלתי ללאה, קצת מצטער שהבטחתי אבל יש נשים שחשוב לשמור איתם על יחסים.

להפתעתי לאה ביקשה שנפגש שוב לארוחת ערב, ניסיתי להתחמק, להסביר שאני טס מחר מוקדם ואני רוצה להתארגן אבל היא לא ויתרה, "ארוחה ב'תרנגול הכחול' וזהו, מבטיחה" היא ציחקקה, "גם אני עוד שבעה מאתמול" היא הוסיפה באותו קול זימתי, "סשן גורמה, אם תרצה אני אסדר לךָ אותה כשתחזור" היא ציחקקה, "לא תצטער".

לא אחרתי ועדיין היא ישבה שם כשהגעתי, מדברת עם מישהי קצת מוכרת ממדורי הרכילות למרות שלא זכרתי בדיוק מי היא, שמיהרה לעזוב כשהגעתי. אחרי ה-"מה נשמע?", נשיקות על הלחיים, "איך אתה מרגיש?" ושאר מילות הנימוסים המקובלות, אחרי שהזמנו ועד שהמנות יגיעו שתינו קוקטיל ולאה סיפרה לי על הסשן גורמה שהיה לה אתמול, עם מי, דוגמנית ידועה ומוכרת, נשואה, שבחיים לא הייתי מנחש שהיא כזאתי, ומה היא אוהבת שיעשו לה ולא פלא שכשלאה שאלה אם אני רוצה שהיא תסדר לי אותה הסכמתי מייד.

המנות הגיעו ואכלנו בשקט. כבר בארוחה לא הצטערתי, אם עוד לא אמרתי את זה אז על ארוחה ב'תרנגול הכחול' אני אף פעם לא מצטער, ביחוד כשאני לא משלם.

בזמן ההמתנה לקינוח לאה הגיעה לתכל'ס, הרי לא בשביל לדאוג לתזונה שלי היא הזמינה אותי. "יואב," היא הביטה בי בעיניים, "הבת שלי נשלטת".

שתקתי, לא יודע מה אומרים במקרה כזה.

"נשלטת אמיתית, עושה הכל, סיפרתי לה עליך והיא ביקשה שאני אסדר לה סאשן איתך אז כשאתה שם, בלונדון, אני מבקשת שתעשו את זה, סאשן אמיתי, אתה השולט והיא הנשלטת, סאשן שליטה מלא בלי הנחות!".

המלצרית בדיוק הגיעה עם האספרסו הקצר שהזמנו, שתינו בשלוק אחד, חם חזק ומר בדיוק כמו שאספרסו קצר צריך להיות. "קח" היא שלפה פתק מהארנק שלה והגישה לי, בפתק היו רשומים הכתובת של הבת שלה ומספר הנייד, "אם עוד לא אמרתי אז קוראים לה דנה ואל תדאג, היא תחכה לך כמו שאתה אוהב ויש לה את כל הציוד שאתה תצטרך".

במונית בדרך הביתה שמעתי הרדיו ניגן גלגל"צ, חוה אלברשטיין שרה "לונדון לא מחכה לי" ואני חייכתי לעצמי, כמו שזה נראה עכשיו לי דווקא לונדון כן מחכה.

הטיסה ללונדון התחילה ברגל שמאל, בבידוק תיחקרו אותי כאילו הייתי פעיל ב'שוברים שתיקה', והמשיכה בקטסטרופה! טסתי באקונומי, מושב אמצעי בשלישיה, מימיני ישב דוס עב-כרס שהזיעה בטרוף והריחו את זה למרחוק ומשמאלי ילד שלא הפסיק לזוז בכסא, שומע באוזניות מוזיקה מהסמרטפון שלו בפול-ווליום ולדעתי, למרות האוזניות, אפילו הטייס בקוקפיט הצליח לשמוע את מוזיקת הטרנס המעצבנת שלא נתנה לי לישון ואם זה לא מספיק לא נשארה כבר המנה שרציתי וראיתי את הסרט שהציגו והוא לא שווה צפיה שניה.

פגישות העבודה שלי היו מתישות אבל מועילות, אין כמו המפגש האישי הפיזי כדי לקדם עניינים, והזמן חלף במהירות, בין לבין אפילו הספקתי לאכול טוב, טוב לזה המארחים שלי דאגו, הצלחתי לעלות על ה-לונדון-איי ולהשקיף על לונדון מלמעלה, ואפילו לבקר בתערוכה שכל כך רציתי בטייט-מודרן.

הערב האחרון הגיע. שוב הצטערתי שהבטחתי, הציעו לי ללכת להצגה, אבל בסוף החלטתי לוותר וללכת לסאשן עם הבת של לאה, כמו שאמרתי, עם לאה לא כדאי לי להסתכסך ועם קצת מזל אני מתוכנן לחזור בקרוב לביקור עבודה נוסף.

דנה, הבת של לאה, גרה באחד ממגדלי הדירות המפוארים בשכונה יוקרתית. שוער בחליפת מדים מפוארת פתח בפני את הדלת ושומר עצר אותי בלובי ולא נתן לי להמשיך עד שבדק בטלפון שאני אכן מוזמן ורצוי, או ככה לפחות אני הבנתי את האנגלית הקוקנית שלו.

לא הייתה לי שיחת הכנה עם דנה כמו שאני עושה תמיד עם כל הנשלטות שלי ולכן במעלית התלבטתי, האם אני צריך לדפוק על הדלת או שהדלת לא נעולה ודנה מחכה לי על השטיח, כורעת על הברכיים עירומה?

הדלת נפתחה כשהתקרבתי אליה, ההתלבטות נפסקה והתחלפה בהפתעה, מולי עמדה לאה לבושה בצורה זימתית כמו שאף פעם לא ראיתי אותה, שפתיה מרוחות בשפתון אדום לוהט, לבושה בז'קט לבן ללא שרוולים ובלי חולצה מתחתיו שחזיה אדומה הציצה מבעד למחשוף העמוק ופתחי השרוולים החסרים, חצאית מיני לבנה, גרבי רשת לבנים לרגליה ובסיומם נעלי עקב בצבע אדום התואם לשפתון עם עקב גבוהה ודק שאני, כגבר, לא מבין איך מצליחים ללכת עליו.

כנראה שנראיתי מופתה. "בוא, תכנס" לאה הזמינה אותי, "זה בסדר, דנה כבר מחכה לך, אני פה רק כדי לוודא שאתה לא עושה לה הנחות" היא חייכה אלי, "אני מקווה שזה לא מפריע לך" הוסיפה כשהיא נותנת לי להכנס ונועלת מאחורי את הדלת.

במרכז הסלון ראיתי אשה כורעת על ברכיה, עירומה וקולר עבה ענוד על צווארה! וגם אם לאה לא הייתה אומרת שזאת דנה שמחכה לי לא היה לי ספק שזאת הבת שלה, דומה לה, העתק צעיר של לאה וזה לא שלאה נראת זקנה, אותה התספורת, אותם הפנים, אותו האף הסולד ואפילו אותו השפתון, שדיים עסיסיים, גדולים וזקופים כיאה לאישה צעירה כמוה, שעל הימני שבהם רשום באותו שפתון אדום לוהט מילת הבטחון שלה, 'אדום', איך לא? בטן שטוחה, אין ספק שכמו אמא שלה גם היא משקיעה בחדר כושר, וממה שהצלחתי לראות בין רגליה ערוותה חלקה, נקיה מכל שערה ואפילו כמו לאמא שלה קעקוע של דובדבן הבולט במיוחד על רקע העור הלבן, נטול השזוף, שהשאיר משולש תחתוני הביקיני של בגד הים שלה.

"לא מפריע לך שאני אשב שם ואביט" לאה חזרה שוב ושאלה כשהיא מצביעה על כורסת עור גדולה שעמדה בצד ולידה שולחן קטן, בקבוק שמפניה בדלי של קרח ושתי כוסות צרות וגבוהות העומדות על רגל ארוכה.

לרגע הססתי, לא שהפריע לי שהיא תציץ לנו, להפך, ידעתי שזה יחרמן אותי בטרוף, אבל פתאום צץ לי רעיון רק שפחדתי להיות חוצפן, "בתנאי" התגברתי על הפחד והודעתי לה.

"איזה תנאי?" ולפי החיוך על פני היא כנראה הבינה.

"שאת יושבת עירומה!"

בפעם הראשונה דנה הרימה מעט את המבט ושלחה מבט לאמא שלה והיה משהו תמים במבט הזה שלה, מין ערוב של 'בבקשה תסכימי' עם 'את לא מוכרחה'. "מניאק" לאה חייכה וזה היה מניאק חרמני, לא חלילה כועס, "כבר פחדתי שלא תבקש" היא צחקה והתחילה לפתוח את כפתורי הז'קט הלבן חסר השרוולים, חושפת את החזיה האדומה שמתחתיו, "וזה הכל?" הפתיעה אותי.

"לא, שתזרמי איתי" חייכתי אליה, "אבל הגיע הזמן להתחיל" ניגשתי אל דנה, הבת, הכורעת על ברכיה עירומה במרכז השטיח, "את מוכנה?"

"כן"

"כן תגידי לאמא שלך!" גערתי בה בגסות.

"סליחה מאסטר יואב" היא מיהרה להתנצל, "אני מוכנה מאסטר יואב" תיקנה את עצמה.

"סליחה זה לחלשים" המשכתי בקו הקשוח שלי, מציץ בזוית העין לעבר לאה לראות שלא הגזמתי וראיתי אותה מחייכת בזמן שהיא פושטת את החצאית שלה, "את חלשה?".

"לא מאסטר יואב".

"מה את?"

"חזקה מאסטר יואב"

"ומה עושים לחזקה?"

"מענישים אותה מאסטר יואב" והיה מין רעד קל בקולה.

"נכון, מענישים" אמרתי באותו טון אופייני למורה המדבר לילדה קטנה וחייכתי אליה והתחלתי לפתוח את החגורה במכנסיי, "ואת מסכימה שאני אעניש אותך?"

"כן מאסטר יואב"

"ומה עוד את רוצה?"

"שתהיה האדון שלי ותעשה בי מעשים"

"כל מה שאני רוצה?"

"הכל, תשפיל אותי, תזיין אותי, כל מה שתרצה מאסטר יואב, אני שפחתך הכנועה והציתנית, כולי לרשותך, כל החורים שלי פתוחים בפניך, ואם אני לא אהיה מספיק טובה תעניש אותי".

אין ספק שמי שחינך את דנה להיות נשלטת עשה עבודה טובה, מעניין אם זאת אמא שלה? "בסדר" ציחקקתי וראיתי את אמא שלה עוקבת אחרינו בזמן שהיא מורידה את החזיה שלה, "אבל קודם לוחץ לי" ציחקקתי כשאני פותח את מכנסי ומוריד אותם מעט עם התחתונים, "בואי תמצצי לי!" שלפתי ת'זיין המתוח לכל אורכו "תמצצי ותבלעי!" הוספתי, לא משאיר מקום לספק שאני הולך לגמור לה בפה.

דנה התקדמה מעט על הברכים, פתחה פה גדול, הכניסה לתוכו את כל הזין והתחילה למצוץ. יש לה גרון עמוק לדנה, לא הרבה בנות מצליחות להכיל בתוכן את הזין שלי והיא הצליחה, אחזתי חזק את ראשה בשתי ידיי והתחלתי לזיין לה ת'פה.

"את!" הצבעתי על לאה כשהיא פשטה גם את התחתונים ושלחה ידים לפשוט את חגורת הבריות האדומה שלה, "מספיק!" עצרתי אותה לבושה רק בחגורת הביריות, גרבי הרשת האדומים ונעלי העקב, "עכשיו שבי ותפתחי רגליים, תני לי להנות מהנוף" ציחקקתי וחזרתי לדנה, מגביר את הקצב.

אין ספק שהתנוחה שבה דנה עמדה, כורעת כנועה וציתנית לרגליי כשכפות ידיה אוחזות זו בזו מאחורי גבה ומוצצת, היא תנוחה שוביניסטית משפילה (ובשביל זה דנה פה, שאני אשפיל אותה) ומחרמנת (אותי על בטוח ובתאווה שדנה מצצה גם אותה) אבל יש משהו אפילו יותר מחרמן מ'סתם' לזיין מישהי בפה באותה תנוחה משפילה וזה לזיין אותה ככה מול אמא שלה שצופה בנו.

הרגשתי שזה בא לי והיו לי מספיק סיבות טובות לכך, האמא שישבה מולי עם חזה חשוף ורגלים פתוחות, מחייכת ומלטפת את שפתי הכוס הנפוחות שלה, הבת שכרעה ומצצה לי, מכניסה את כול הזין עמוק לגרונה ומְצַקְצֶקֶת בשפתיה בתאווה, השולחן שעמד בסמוך ועליו מסודרים שפע אביזרי-מין שממש הזמינו אותי להשתמש בהם והעובדה שכבר כמה ימים לא זיינתי והבקבוקים שלי היו מלאים אז אחזתי חזק בראשה והצמדתי אותו לערוותי, נעצתי את הזין בפיה הכי עמוק שיכולתי והשפרצתי, יריתי מטח ראשון של שפיך חם וסמיך עמוק בגרונה, לרגע שחררתי מעט, נותן לה לנשום ולבלוע לפני ששוב הצמדתי ויריתי עוד מטח ועוד מטח עמוק בגרונה.

הלכתי שני צעדים לאחור והבטתי בה ככה מלמעלה, טיפת שפיך נזלה מזוית הפה שלה לעבר הסנטר והיא ניגבה אותה. "הרשתי לך לנגב?" גערתי בה, מנסה להשמע כועס וראיתי את אמא שלה מחייכת.

לשניה היא הייתה המומה ושתקה ואז "לא, מאסטר יואב, סליחה, מאסטר יואב, זה לא יקרה יותר, מאסטר יואב" היא מיהרה לענות.

"יש אצלנו סליחה?" שאלתי באותו קול נוזף.

"לא, מאסטר יואב".

"ומה יש?" התעללתי בה.

"עונש, מאסטר יואב" והיא השפילה עוד יותר את המבט.

מוט פישוק (ספרדר) עשוי מתכת שבנוי כדי להשאיר את הנשלטת במצב בו הישבן חשוף להצלפות או למשחקים אנאליים משך את עיניי וידעתי איך אני רוצה להעניש אותה. כשלקחתי את המוט מהשולחן לאה התערבה, מפתיעה אותי, "אתה צריך עזרה?".

הזין שלי, שרק לפני רגע גמר והידלדל התעורר מחדש, מה יכול להיות יותר מחרמן מלראות אמא אוזקת עם זה את הבת שלה? "כן, תודה" חייכתי אליה וראיתי את הבת שלה מסמיקה, "אני אבחר בינתיים שוט, או מחבט" הושטתי לה את המוט וחזרתי אל השולחן.

רגע ארוך התלבטתי בין מחבט קריקט, שוט רכיבה או קיין ואז אמרתי לעצמי למה לא גם וגם?

כשהסתובבתי חזרה דנה כבר הייתה אזוקה באותה תנוחה משפילה, כורעת על ברכיה, נשענת על מצחה, ידיה ורגליה תפוסים במוט הפישוק כשכפות ידיה ורגליה צמודים אלה לאלה, ישבנה מורם ובולט והחריץ הקסום שבין רגליה גלוי וחשוף, רטוב ומנצנץ באור המנורה המאירה עליה ומגלה עד כמה היא מגורה.

https://pmedia.crosphera.com/5a769c3e5181f53678d015fb/5a76a11d5181f53678d01f6e.750.jpg היה משהו זנותי באיך שדנה עמדה וחיכתה לעונש שלה, הכוס שלה ממש הזמין להכנס לתוכו, אבל היה בזה גם משהו תמים, משהו שלרגע כבר חשבתי שאני אצליף בה פעם או פעמיים כדי לצאת ידי חובה ואז אזיין אותה אבל אז נזכרתי במה שאמא שלה אמרה לי באותה שיחת מסעדה שבה הציעה לי לשלוט בבת שלה, "כשיגיע לה עונש, ויגיע לה!" היא הבהירה לי אז, "תצליף בה בלי חמלה, היא אולי נראת קטנה ושברירית אבל היא לא כזאת, היא מחכה להצלפה טובה, בשבילה זה אחד מרגעי השיא בסאשן שבשבילו היא מוכנה שישפילו אותה ככה אז תצליף בה חזק, בלי רחמים, עד שהיא תתחנן שתפסיק וגם אז תוסיף עוד איזו מכה אחת או שתיים, שתדע מי הבוס" אז אם דנה כל כך מחכה לזה ואם אמא שלה טסה במיוחד כדי לוודא שזה אכן קורה אז מי אני שאשבית שמחות, "תתכונני" הנחתי על ישבנה את מחבט הקריקט וראיתי איך היא נדרכת, "מוכנה?" שאלתי והנפתי את המחבט ובלי לחכות לתשובה הנחתתי אותו על ישבנה.

לא היכיתי הכי חזק, אף פעם אני לא מתחיל בהכי חזק, קודם ללמוד אותה אחר כך תמיד אפשר להגביר. כאב לה לדנה, אומנם היא לא הוציאה הגה אבל ראיתי את זה בשפת הגוף שלה, "זה היה המחבט, עכשיו יבוא השוט" הודעתי לה, במצב שהיא כרעה כשאני מאחוריה היא לא יכלה לראות מה אני מכין לה, והפלקתי לה עם שוט הרכיבה שהשמיע שריקה באוויר בדרך לפגוש את ישבנה החשוף.

שוב ראיתי אותה נמתחת, דנה התנשפה ולמרות שלא ראיתי את פניה אני בטוח שהיא נשכה שפתיים, אבל מה שמשך את תשומת ליבי הייתה טיפה שנזלה לה מהכוס לאורך הירך וכאילו עודדה אותי להמשיך, "ועכשיו הקיין" הודעתי בקול וראיתי רעד קל עובר בגופה אבל לא עצרתי והנחתתי עוד מכה כואבת על ישבנה שכבר הפך ורוד ממכת המחבט וחרוץ בשני פסים אדומים.

אחרי הקיין חזרתי שוב למחבט, הבטתי באמא שלה ששוב ישבה למולי עם רגלים פתוחות לרווחה, מביטה בנו כמו מהופנטת ומלטפת בין שפתי הכוס שלה ואפילו מחדירה מעט את האצבע, עוקבת אחרי מה שאני עושה לבת שלה ואולי אפילו מאוננת.

את הקול הראשון דנה השמיעה כששוב הצלפתי בה עם הקיין, מין אנחת כאב ולאור הישבן האדום ברור לי גם למה. הישבן שלה היה כבר אדום ולי כבר עמד התותח-על והייתי מוכן לזיין אז דילגתי על המחבט והפלקתי לה עם השוט רק שהפעם כיוונתי אותו אל בין הרגליים שלה, פוגע עם המחבט הקטן שבראש שוט הרכיבה על שפתי הכוס הנפוחות והרגישות ו…"פאק, אייי!" כואב ראשון סוף סוף יצא מפיה, עוד מכה חזקה עם השוט, שוב מכוון ופוגע באותן שפתיים כל כך רגישות ומגורות ו…"איי! אני מתחננת, סליחה!" אבל אז ראיתי שוב את הטיפות הנוזלות לאורך הירך, לא טיפה אחת, זרם, והיה לי ברור שהיא הולכת לגמור אז הוספתי עוד מכה חזקה, בדיוק כמו שאמא שלה אמרה לי, פוגע שוב באותן שפתים נשיות ו…"פאק! הנה! זה בא לי! פאק! הנה! גומרת! פאק! די! אני מתחננת!!"

הייתי מחורמן ברמות. הבטתי באמא שלה, יושבת מולי, האצבע שלה תקועה עמוק בכוס ומאוננת במרץ. "בא לי על התחת שלך" הודעתי לדנה והתחלתי לרדת לעברה, נצמד מאחוריה עם ברכיים מכופפות, קודם תקעתי את עצמי לכוס המוצף שלה, משמן את אייל-הברזל שלי באותו שמן סיכה טבעי שלה ואז, בתנועת אגן חזקה, פרצתי איתו את חומת הישבן שלה, תוקע את כל הזין עמוק בתחת שלה ומתחיל לזיין במהירות, יודע שבמצב החרמנות שלי, ועם הלחץ ההדוק הזה של פי הטבעת שלה סביב הזיין שלי והחום הנעים, לי לפחות כי לה זה יצרוב, אני הולך לגמור במהירות וזה בדיוק מה שקרה, עוד כמה פמפומים, עוד כמה מבטים על אמא שלה מאוננת מול עיניי, עוד כמה גניחות הנאה של דנה והר הגעש שלי התפרץ, ממלא את ישבנה של דנה באותו נקטר גברי ריחני שלי.

אחר כך שחררתי אותה, לרגע נתתי לה לשפשף את פרקי ידיה הכואבים ואז שלחתי אותה להביא מטלית לחה ולנקות לי ת'זין.

"יש עוד חור אחד שלא גמרת לה בו" לאה ציחקקה ואמרה בזמן שדנה כרעה בין רגליי וניקתה לי אותו, "אני מקווה שלא תשכח אותו"

"לא אשכח אבל קודם צריך להעיר אותו ו…" עצרתי לשניה, מהסס, "את יודעת מה יעמיד לי אותו?" תפסתי אומץ.

"מה?" היא חייכה.

"לראות איך היא יורדת לךְ"

"נו, אז מה הבעיה, הרי אני פה בשביל לעזור" היא חייכה וכאילו כדי להדגיש היא פתחה את רגליה ונתנה לי לראות עד כמה היא רטובה שם.

כשדנה גמרה לנקות שלחתי אותה להביא לאמא שלה ולי בירה קרה, כשחזרה הורדתי אותה קודם למצוץ לי, אין כמו מציצה כשאתה יושב ושותה בירה קרה. דנה לא הייתה צריכה הרבה כדי להעיר אותו משנתו, בירה קרה, בת מוצצת מול עיניי אמא שלה ואולי גם המחשבה על מה שאני הולך לדרוש שהיא תעשה עזרה לי. "עכשיו תעמדי על ארבע ותרדי לאמא שלך!" הודעתי לה כשזין עמד לי ולהפתעתי דנה אפילו לא היססה לשניה כשהלכה על ארבע, נעמדה בין רגליה המפושקות של אמא שלה, הצמידה את שפתיה לשפתי הכוס הגועש של אמה והתחילה למצוץ לה ובדיוק כמו שחשבתי זה היה בדיוק הטריגר שנדרש כדי להפוך סתם זין עומד לאייל ברזל השוחר להבקיע את דרכו אל הכוס.

דנה נידנדה בישבן, כאילו מזמינה אותי לבוא כבר, אבל לי זה נתן רעיון אחר. "הרשתי לך לנדנד בישבן?" גערתי בה, מנסה להשמע כועס אם כי, מודה, לא כל כך בהצלחה.

"לא מאסטר יואב, סליחה מאסטר יואב"

"יש אצלנו סליחה?" חייכתי.

"לא מאסטר יואב, יש עונש"

"נכון, הרווחת עוד עונש אבל קודם בא לי לזיין" הלכתי לכיוון השולחן שעליו היו מונחים כל אביזרי המין שלה ובחרתי לעצמי קוק-רינג והלבשתי לי אותו, בא לי זיון ארוך, לטחון אותה דק-דק, וזה בדיוק מה שיעזור לי לממש אותו.

ירדתי על ברכי מאחוריה, נצמדתי, מכוון את אייל-הברזל הנוקשה אל בין שפתי הכוס הנפוחים מתאווה והתחלתי לשפשף אותם, עולה ויורד עם קצה הזין לאורך החריץ הרטוב. הייתי מיוחם וכך גם דנה, "את רוצה שאני אזיין אותך?" שאלתי מחייך לעבר אמא שלה שמולי.

"כן, מאסטר יואב" ושמעו את התשוקה בקולה.

"אז תזמיני אותי"

"אני מזמינה אותך מאסטר יואב, בוא תזיין אותי, מאסטר יואב"

"לא ככה, תתחנני!"

"אני מתחננת מאסטר יואב" והיה ברור מקולה שהיא מתכוונת לזה, שמעו עד כמה היא מיוחמת, עד כמה היא רוצה כבר לחטוף, "בבקשה מאסטר יואב, בבקשה תכניס לי, בבקשה תתקע לי ת'זין הגדול שלך, בבקשה תזיין לי ת'צורה, בבקשה, אני מתחננת" וכדי להוכיח עוד יותר היא דחפה את אחוריה לאחור, מנסה שאייל הברזל יתקע בתוכה, ולכזאת בקשה לא אומרים לא אז אחזתי במותניה והשחלתי אותה, תקעתי את כל הזין עמוק לווגינה החמה והכל כך משומנת שלה.

וואו, וואו ועוד וואו, כבר הרבה זמן לא נהניתי כל כך מזיון כמו מהזיון הזה, שרירי נרתיקה של דנה עטפו בחיבוק אוהב את הזין שתקעתי לה, התכווצו סביבו בכל פמפום שפמפמתי אותה, היא הייתה רטובה ומשומנת היטב והזין שלי נע בתוכה כבוכנה משומנת, שולח את אותם זרמים מענגים שהופכים סתם זיון לזיון טוב, מעולה.

טחנתי אותה, ידעתי שעם הקוק-רינג אני לא הולך לגמור כל כך מהר, שיש לי את השהות לטחון אותה דק-דק, אבל אצלה זה היה אחרת, הגמירה הראשונה שלה הגיעה במהירות הבזק, כמה פמפומים חזקים והאורגזמה התפוצצה בתוכה, "כן!" היא צווחה בקול, "כן, הנה, עכשיו, הנה, אני משפריצה!" והרגשתי את ההתכווצות החזקה סביב הזיין שלי אבל לא הפסקתי, להפך, הגברתי ת'קצב, מפמפם מהר וחזק ומריץ אותה אל עבר השיא הבא שלה, אל עבר עוד אורגזמה קולנית ומטלטלת ושוב לא הפסקתי, הרגשתי בטוח עם הקוק-רינג והגברתי עוד מעט את הקצב, טוחן!

הייתה גם גמירה שלישית ורביעית לפני שגם אני הצטרפתי, לפני שהייתי כל כך מגורה שאפילו הקוק-רינג לא יכול היה לעצור את ההתפרצות של הלבה שלה ומילאתי את הכוס שלה בשפעת שפכתי הסמיכה והחמימה, יורה מטח אחר מטח של אותו שפיך לבן וריחני עמוק בכוס שלה, מטח ועוד מטח ובשלישי גם היא הצטרפה, צווחת "כן!!" נהנתני וארוך וגומרת יחד איתי.

למרות הזיון הכל כך מעולה לא ויתרתי לה על העונש, כופפתי אותה על השולחן והפלקתי לה עם המחבט רק שמעבר לעונש זה שוב העמיד לי ולא התאפקתי וזיינתי אותה שוב, ככה, כשהיא מכופפת על השולחן, זיון אינטנסיבי אבל קצר, רק כדי לפרק את הזיקפה שלי.

****

הטיסה חזרה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי. אני לא יודע איך לאה ידעה באיזו טיסה אני חוזר, הסתקרנתי מאד ולמרות זאת לא חקרתי אותה, אבל היא סידרה לעצמה לטוס יחד איתי ועם הקשרים שלה ונקודות הבונוס שהיא צברה היא שדרגה את הכרטיס שלי לביזנס ככה שישבתי לידה ולטוס בביזנס זה כבר סיפור שונה לגמרי.

כשכבר התחילו התהליכים לקראת נחיתה והדיילות עברו לבדוק אם המושב מורם ואנחנו חגורים, לאה לחשה לי "אתה טוב, אהבתי את מה שעשית לבת שלי".

"תודה" לחשתי חזרה ולדעתי קצת הסמקתי, החמיא לי לקבל כזאת קומפלימנט מלאה, "ואת? נהנית?".

"מאד" היא חייכה, "גמרתי, כשדנה גמרה גם אני גמרתי, אפילו שלא הייתה חדירה, אבל אתה יודע מה יעשה אותך לעוד יותר טוב?" היא המשיכה.

"מה?".

"להרגיש פעם מה שהצד השני מרגישה".

הבנתי מה היא רומזת אבל שתקתי. רק כשהלכנו לעבר ביקורת הדרכונים שאלתי בדחילו ורחימו "אם אני אחליט לנסות, ואני לא אומר שהחלטתי" הוספתי במהירות, מדגיש כדי למנוע ספק, "תהיי מוכנה לעזור לי".

לאה הביטה בי וחייכה, "רק אם תבקש".

ניצלתי את העובדה שהגענו לביקורת הדרכונים ולא עניתי, למרות שעמד לי על קצה הלשון לבקש עדיין היה לי ספק. לאה גם לא דחקה בי לענות, גם לא כשעמדנו יחד ליד המסוע וחיכינו למזודות שיגיעו.

Loading

מחשבה 1 על “לונדון כן מחכה לי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן