יערה מתמכרת (3)

חלק 1 של הסיפור, חלק 2, חלק 3

יערה מתאמנת

הימים חלפו ויערה חשה עצמה במתח קבוע. היא ידעה שהפורקן היחיד עבורה הוא מין ומין ועוד מין. היא חשה שהיא שוקעת אל התמכרות מסוכנת, אבל הריגוש והצרכים של גופה באותם פרצי הורמונים מטורפים שאבו אותה אל מעשים שמעולם לא חשבה שתעשה.

שמירה על כשר גופני היתה אצלה תמיד עניין בעדיפות גבוהה, והיא היתה רשומה לחדר כשר אבל אהבה מאוד לרוץ בשדות.

היא חוצה את הכביש מתחת לגשר החקלאי ורצה לכיוון השדות ובריכות הדגים שבין כפר יהושוע יקנעם והזורע.

השבוע הלכה יערה אל חנות ספורט וקנתה לה לבוש ריצה חדש, לבוש כזה שלא ישאיר איש אדיש בסביבתה. הטייץ בגזרה כזו שהם נכנסים עמוק אל החריץ שבין ישבניה, והגוזיה, יפה ומבליטה.

בחורה מתפשטת

באחד הימים שאחרי הגשם יצאה יערה לריצה. על השביל בין בריכות הדגים ראתה לפניה ארבע דמויות גברים רצים לקראתה. היא חששה קצת, אבל כשהתקרבה, ראתה שלבשו חולצות "דריי פיט" זהות ועליהן הכיתוב "יום ספורט צוות אויר". הם לא יכולים להיות אנשים רעים חשבה יערה, וההורמונים החלו מפעילים אותה. היא עצרה מולם, ואמרה: רצים רחוק? תוך שהיא רצה במקום ומקפיצה את שדיה מולם. רק 10 ק"מ היום, הם ענו. בואו תשתו מים, אמרה להם, והם אחרי מבוכה קצרה אמרו כן.

היא הוליכה אותם אל הסככה החקלאית של הקיבוץ השכן, יודעת שיש שם קולר ועוד כמה פריטים שעשויים לשרת את תאוותיה.

היא התכופפה ראשונה אל הקולר, מפגינה בפניהם את ישבנה הבשל והמוצק, חושבת לעצמה אם יש בין הטייסים הנועזים האלה מישהו שיתחיל במעשה. הם עמדו מאחוריה מביטים בה ומביטים זה בזה בדממה. זו נראתה להם כמו הזמנה, אבל הם לא ידעו אם מותר או אסור.

היא הזדקפה מעם הקולר, מים שמטפטפים מסנטרה מתערבבים באגלי הזיעה שבין שדיה, היא חייכה אליהם במבוכה, ואמרה: תשתו.

תודה אמר בקול צרוד אחד מהם וניגש אל הקולר. היא ניגשה אל הגבוה מביניהם שנראה לה 190 הניחה יד על זרועו, חצי מלטפת ושאלה: מדוע אתם נבוכים כל כך? אחד מהם ענה, אנחנו לא התכוננו למפגש כזה. אז תהנו ממנו, ענתה יערה בחיוך, ושרבבה לשון חרמנית על שפתיה.

הראשון ששתה, הזדקף והיא נגשה אליו, מוחה מסנטרו טיפת מים ואמרה לו, אף פעם לא פגשתם אשה שאוהבת? בואו תהנו, ושלחה יד אל עבר מכנסי הריצה הקצרצרים שלבש.

הזקפה שלו קפצה מייד, הוא לא נזקק ליותר ממגע קל  כדי להגיב אליה ולהפגין בפניה זקפה אדירה בגדלה וקשיותה.

הפטמות של יערה הזדקרו ובלטו כמו שני כפתורי הפעלה שמצפים למגע. היא היתה חמה והחלה לפעול. היא ירדה על ברכיה, הרימה את המכנס האוורירי, ושלפה מתוכו את הזרג בלי להפשיט את הבחור. ידיה החלו מלטפות, ולשונה מלקקת את העטרה, העור המתוח שיווה לזין חלקות נעימה, ויערה החלה עוטפת אותו בשפתיה. עד מהרה הוא מילא את פיה, לשונה מחליקה עליו בדרכו אל גרונה. תנועותיו של הטייס הצעיר היו חדות ואגרסיביות. היא מצצה אותו בחזקה ובכל פעם שיצא מפיה, הוא נאלץ להתנגד ליניקתה.

זוג ידיים הושט אל הגוזיה והרים אותה, חושף זוג שדיים נוצצים מזיעה. הפטמות הזקורות שלה כמו קראו לאחרים ללק ולינוק.

הם הורו לה לשנות תנוחה. הבחור שמצצה התיישב על שולחן קק"ל שעמד במקום,  רגליו מפושקות ומאפשרות לה לחזור אל הזרג שלו. שני חבריו עיסו ומזמזו את שדיה, והנחו את ידיה לטפל בזרגים שלהם, והרביעי הפשיט ממנה את הטייץ. היא לבשה חוטיני שחור שהורד גם הוא. פלחי העכוז שלה פושקו ולשון חדה החלה מלקקת לה את התחת.  הרוק הרב והידיים שפישקו אותה איפשרו ללשון לחדור לתוכה. זה היה נעים, הוא האריך את הליקוק אל הכוס וליקק מהדגדגן אל הרקטום, היא רעדה בעונג, גונחת אל הזין הגדול שבפיה. ידיה שליטפו ואוננו את הזרגים האחרים. התכווצו עליהם עם כל גל של התכווצויות שעבר בה והגביר את הנאתם של שני אלה.

היא הוציאה את הזרג מפיה גנחה, תזין אותי, תתקע אותי, תן לי את הזין שלך, מה שהביא מייד לחדירה חדה אל הכוס המיוחם שלה. היא צרחה בעונג, מקבלת אל תוכה זין גדול שמילא כל חלל בנרתיק שלה ולתחושתה הגיע עד לרחם. הוא נע בתוכה, מפלח את גופה בעצמה גדולה, וסחט ממנה יבבות רמות. יערה החזירה את הזין אל פיה עושה מאמץ גדול לא לנשוך אותו עם גלי האורגזמה ששטפו אותה. האורגזמה הארוכה שלחה בה גלי עונג כבירים. היא שלפה מתוך פיה את הזין ונעמדה, ברכיה רועדות ושדיה רוטטים.

אתם טובים, אמרה, אני רוצה את כולכם

תזיינו אותי גם בתחת בבקשה, אמרה יערה והורכבה על אחד מהם, שישב על הספה המלוכלכת, הזין שלו תקוע בכוס שלה. מאחור הגיע אחד אחר ותקע אותה בתחת, היא הרגישה מלאה, היא גנחה ויבבה בקול, עוד, עוד, מנסה לתאם את תנועתה עם שני הזרגים בתוכה. זו היתה תחושה נהדרת, זה לחץ וגירה בדיוק במקומות שגרמו לה לגמור שוב ושוב. הרעידות שתקפו אותה גרמו לה להגביר את הלחץ על הזין שהיה בפיה והוא מיהר להגיב בזרם עז של שפיך חם וסמיך. יערה השתנקה, הוציאה אותו ובלעה את הזרע החם מביטה אל תוך עיניו בהודיה. הוא התחלף עם חברו שידה של יערה שיחררה, והיא החלה ביניקה חזקה של זין חדש.

הגירוי והתשוקה העבירו אותה על דעתה, היא הרגישה כמו חיה מיוחמת שנבעלת על ידי זכרים פראיים. הרגליים המפושקות פירכסו ושרירי האגן והרקטום התכווצו עם כל תנועה. היא גמרה שוב וכל מה שרצתה היתה הפסקה והרפיה לשריריה, אבל הם זיינו כדי לגמור. הם גמרו כמעט בתיאום, ממלאים אותה בזרע חם. גופה רטט בעונג ועייפות אחזה בה. הפטמות המגורות שלה עדיין היו זקורות וכואבות. היא היתה מסופקת ורצתה רק להתקלח ולישון. חבל רק שלא יכלה לישון בין ארבעת הגברברים העומדים מעליה. חיוך נמתח על שפתיה של יערה והיא אמרה בקול מאנפף "הטובים לזין" הם התלבשו והלכו, מותירים אותה על הספה המלוכלכת, מחזירה נשימה לקראת הריצה חזרה הביתה.

היא היתה מכורה, בזה לא היה לה ספק, השאלה היחידה שניקרה בה, היתה האם עליה לנסות ולשנות זאת…. המוח דרש, הגוף סירב!

Loading

3 מחשבות על “יערה מתמכרת (3)”

  1. בת כמה היא היום אם זה בכלל אמיתי למה לא השאירה טלפון

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן