יערה מתמכרת (2)

חלק 1 של הסיפור, חלק 2, חלק 3

היכרות

אחרי שיצאו כולם מהבית בבוקר, התארגנה יערה לצאת אל העבודה. היתה לה באותו היום פגישה ב12:00 בקפה שבקניון ביוקנעם, והיא החליטה ללכת מוקדם יותר כדי לקנות כמה דברים.

היא לבשה מכנסיים שחורים שהחמיאו לגזרתה, למרות שעם לבוש כזה קשה יותר למדוד בגדים, ושריג שחור שהבליט את שדיה בעזרת חזיית פוש אפ שאהבה במיוחד. יערה התאפרה בעדינות ויצאה אל הקניון.

באותו הזמן ישב בבית הקפה שבקומה השניה בקניון מי שאמור לגרום לה לחוויה מטלטלת, אבל היא לא יכלה לדמיין אפילו מה עומד לקרות.

כשסיים את הישיבה, ירד אלון במדרגות והחל ללכת אל עבר היציאה, אבל אז קלטו עיניו באחת מחנויות הבגדים, פנים שראה פעם.

הוא התקרב, ולא היה לו ספק, זו יערה מהסיפור של חברו על מועדון המין בברלין. הוא זיהה את פניה מהצילומים שראה באתר המועדון, וידע עליה פרטים מחברו.

הוא נכנס אל החנות, התרגשות גואה בקרבו, הלך לקראתה ונתקל בה כאילו במקרה. יערה הרימה את ראשה ולמראה פניו היפים חייכה. "סליחה" היא אמרה, והוא הביט עמוק אל תוך עיניה הבהירות. "שלום יערה" הוא אמר והיא הופתעה.

"מכירים?" היא שאלה, והוא ענה "בוודאי". היא ענתה שאינה חושבת, ואז שלף אלון את הפצצה: "מכיר מעולה, וגם כשאת פחות מכוסה" אמר כשהוא קורץ לה.

יערה זעה באי נוחות מנסה לחשוב מאיפה, ונדרכת כמובן למחשבה על הערב הנפלא ההוא בברלין. "אינני חושבת שאנחנו מכירים" ניסתה יערה בקול מעט סדוק, והוא הזכיר לה את שם המועדון. "ראיתי אותך וחלק מהביצועים שלך באתר המועדון" אמר לה. יערה איימה לצעוק שהוא מטריד אותה, ואלון ענה שחייליו של בעלה ישמחו לראות את אשתו מבלה…
"מה אתה רוצה?" שאלה יערה, וקיוותה למין מהיר ומשפיל אבל חד פעמי ואולי גם מהנה במידה מסויימת.

"מתי הפגישה הבאה שלך?" שאל אלון, ויערה אמרה שבעוד שעתיים. "בסדר, בואי איתי, נלך לקנות לך מלתחה נחמדה, ואת תהיי כאן בזמן. באיזו שעה תוכלי לצאת הערב מהבית?"  שאל אלון, והיא אמרה שבסביבות 21:00.

ביגוד

הם הלכו אל הרכב של אלון, יערה הביטה סביב בחשש לראות שאין עיניים סקרניות שמזהות אותה צועדת עם הגבר הזר ויש לומר החתיכי הזה אל מכוניתו. כשישבו ברכב, והחלו בנסיעה, שאלה יערה "מה אתה הולך לעשות לי?" אלון השיב "רק דברים שיענגו אותך. את רק צריכה לציית ולזרום". "מכירה מקומות שבהם אוכל לקנות לך בגדים זנותיים?" הוא שאל, והיא ענתה שלא כל כך. המקום הטבעי ביותר בעיניו היה חנות לאביזרי מין. הם נכנסו אל חנות כזו באזור נמל חיפה ויערה שחשה זולה ומופקרת, החלה להתמכר לאדרנלין שבתחושה. "מה תרצה שאלבש?" היא שאלה, והוא ענה, "אני רק משלם, את תחליטי איך את מפתה"

יערה בחרה סט של חזיה עם חזית פתוחה לפטמות מתחרה שחורה, תחתון חוטיני עם מפשעה פתוחה, גרביונים תואמים וביריות. בנוסף היא מצאה מיני קצרצר מלאטקס ומגפי עור גבוהים עם עקב גבוה במיוחד. לבסוף היא מצאה חולצה לבנה מכופתרת, אבל בהוראת אלון לקחה מידה קטנה יותר, כזו שכמעט התפוצצה עליה ולא הותירה כל מקום לדמיון…

בדרך אל האוטו, אמר אלון "תחכי לסמס ממני" ויערה הגיבה אוטומטית "אין לך את המספר שלי". אלון שלף את הטלפון שלו ושלח לה מסרון. יערה הייתה מבועתת, הוא יודע הכל וכנראה גם הכין הכל… "מה הולך להיות הערב?" היא שאלה, והא ענה, "את תממשי את ייעודך זנזונת!"

הוא השיב אותה בזמן אל הקניון ביקנעם והורה לה להתאפר בהתאם כשהיא מגיעה בערב.

חזרה לשגרה

יערה היתה מבועתת ומודאגת, אבל עוררות מינית החלה להשתלט עליה והיא היתה בחוסר ריכוז עד לערב, מדמיינת ומנסה לחזות מה הולך לקרות.

כשחזרה הביתה התקלחה וניקתה את עצמה ביסודיות משיער, התמרחה בקרם גוף נעים וריחני, וישבה עם הילדים לארוחת ערב. כשהגיע בעלה, היא הודיעה לו שהיא יוצאת ב 21:00 לבילוי עם חברה והוא איחל לה שתהנה, לא מתאר לעצמו מה הולך לעבור עליה.

היציאה

נעמה העבירה את הלבוש החדש מבעוד מועד אל הSUV שלה בשקית כהה, התלבשה במשהו סולידי ויצאה מהבית.

כשיצאה הטלפון זימזם: "תגיעי אל החניון של חוצות אלונים. אל הפינה הצפון מזרחית שלו ליד מתקני השעשועים"

ביציאה מיקנעם, נכנסה יערה אל הקניון וירדה אל החניון התת קרקעי, יודעת ששם תוכל להתלבש באין מפריע. היא פשטה את הבגדים אתם יצאה מהבית והפכה עצמה לזונה או כוכבת פורנו סקסית מוחצנת ומזמינה.

היא יצאה מהקניון ולא שמה לב לרכב שעקב אחריה. היא היתה לוהטת, הרגישה זנותית, הפטמות שלה היו זקורות והיא פחדה פחד מוות מהבלתי נודע, מה שגרם לריגוש שלה להתגבר עוד יותר.

כשנכנסה לחניון בחוצות אלונים, היא כיוונה את הרכב אל המקום המיועד, ועצרה בפינה מרוחקת. לידה הופיע רכבו של אלון. הוא יצא מהרכב וניגש אל החלון שלה כשהוא מסמן לה לפתוח.

המפגש

אויר הערב הקריר היכה בגופה ואלון הביט בה בעיון, אומד את הזונה שמצא לעצמו. הוא שאל: "מתרגשת?" והיא ענתה, "מתרגשת וחוששת". הוא אחז בצווארה וקרב אותה אליו, לחש לה אל תפחדי ונשק נשיקה קלה על שפתיה.

ידו של אלון גיששה אל בין ירכיה של יערה, היא היתה קרה ויערה נרתעה בהתחלה, אבל התמכרה למגעו החצוף אשר ניגש ישירות אל השסע שבתחתוניה ואל מעיין האהבה שלה. היא היתה לחה ומהר מאוד התחלפה הלחות ברטיבות נעימה שאפשרה לאצבעו לחדור אל תוכה.

הוא שלף את ידו מתוכה פתח את הדלת והורה לה לצאת. יערה יצאה מהרכב תוך שהוא פותח את מכנסיו והבינה מייד מה עליה לעשות. היא כרעה על ברכיה לקחה אותו אל פיה. הזרג של אלון עמד מלא תפארתו והבריק באור שעלה מהפנסים הרחוקים, היא הביטה בו, אחזה בו ביד אחת והחלה מטפלת בו בלשונה ושפתיה. התחושה היתה אלוהית, אלון אהב את מגעה ואת מראה שיערה הבהיר מלמעלה, עת שפתיה האדומות עטפו אותו ונעו על העטרה מכניסות חלקים גדלים והולכם שלו אל תוכה. לשונה רפרפה על העטרה מעצימה את התחושה ואצבעותיה הקרות חפנו את אשכיו. אלון הרגיש שהוא עומד להתפוצץ בתוכה. הוא החל נדחק עמוק אל גרונה ויערה השתנקה, פיה היה מלא בריר חלק שזלג משפתיה על חולצתה. בשיא תנועותיו של אלון הרגישה יערה את מטעני הזרע שלו נורים אל גרונה, היא אהבה את הטעם ובלעה מייד. יונקת את הזרג של אלון ומלקקת ממנו את הטיפות האחרונות. אלון שלף עצמו לאחור והוציא את הטלפון שלו שרעד בכיס המקטורן שלבש, הוא אמר לאן לבוא ושקט השתרר מסביב.

יערה הזדקפה, חייכה אל אלון ושאלה "מרוצה?" הוא הנהן ושאל, "את יודעת מה זה דוגינג?" יערה הנידה ראשה בשלילה ואלון הסביר: "יש סצינה בעולם שעוסקת במין מזדמן ואנונימי, מין שנעשה במקומות ציבוריים נידחים בד"כ ושמשלב חוץ מהמשתתפים גם צופים. קוראים לזה דוגינג כי באנגליה גברים ונשים נוהגים לתרץ את יציאתם בטיול עם הכלב… ברוכה הבאה אל הסצינה יערה."

סרטי סקס - ישבן של לסבית

טנדר טויוטה עצר לידם ויצאו ממנו אבא ובן, הבן היה מוכר ליערה והיא ידעה מייד, הוא לומד עם בנה בכיתה, בן 15 והגיע עם אביו כדי ללמוד את עובדות החיים.

בדוגינג הכוונה היא אנונימיות מוחלטת, אבל בישראל אין דבר כזה. למזלה הילד לא זיהה אותה, היא כרעה על ברכיה פתחה את מכנסיו והוציאה מתוכם זרג לא גדול, רך ונעים. המבוכה לא נתנה לו להשתחרר והיא החלה לעבוד עליו בשפתיה ובלשונה מצליחה אט אט לגרום לו לזקפה. האב הגאה עמד מהצד ועודד אותו, כאשר הרגישה יערה שהזקפה טובה, היא הזדקפה, התיישבה על מושב הנהג פשקה רגליה וקירבה את הנער. הוא חדר אותה בהיסוס והחל לנוע בתוכה כשהוא גומר כמעט מייד, יערה התאכזבה אבל ידעה שמייד תוכל לסחוט ממנו עוד.

עכשיו נפרסו מחצלת ומזרני שטח על הרצפה הקרה והאבא הוריד את יערה על ברכיה מזיין אותה בדוגי מאחור. זה היה חזק זה היה קשוח וזה היה מענג. שרירי הנרתיק שלה נלחצו על הזרג שנע בתוכה סוחטים אותו אליה. אלון הושיב מולה את הילד והיא גחנה עליו מוצצת את הזין שעכשיו נעמד מייד. זה היה נפלא, אבא ובן בתוכה, היא התקרבה לאורגזמה ועצרה לרגע, מבקשת שהבן ישכב מתחתיה ויחדור אל הכוס, בעוד האב חודר אל התחת.כשהרימה את הראש, הופתעה יערה לראות מסביבם עוד אנשים חלקם רק צופים, חלקם מאוננים וכולם מאושרים מהמראה.

היא נחדרה על ידי האב והבן והגיבה בגניחות חזקות שהגבירו את החשש ואת התענוג. הכוס שלה בער בתאווה והתחת צרב בתנועות האב. היא הרימה יד וסימנה לאחד המאוננים לגשת אליה ולתת לה לטעום אותו. האורגזמות הגיעו בזו אחר זו, יערה חשה את ההתכווצויות בשיפולי בטנה והתמכרה לרעד והתענוג, היא גמרה כמה פעמים תוך שהיא קולטת את נוזלי האב והבן אליה ושותה עוד מנת זרע חם מאיש זר שכנראה לא תפגוש עוד לעולם.

אלון גחן אליה ושאל אם תרצה עוד, יערה, להפתעתה, הנהנה, היא חשה שהיא רוצה לגמור עוד ועוד…

הפעם עמדו מעליה 6 גברים כולם ללא מכנסיים וזרגיהם הזקופים בידיהם. התחושה היתה של פחד ותשוקה, היא חשה כמי שנאנסת ולהפתעתה זה עורר עוד יותר את תשוקתה. אחד מהם הושיט לה יד וסייע לה לקום. סוף סוף אחרי כל מה שעברה, הקדיש מישהו תשומת לב לשדיה שהיו עדיין לחוצים בחולצתה. היא הופשטה ו12 ידיים החלו מלטפות וממשמשות אותה, את שדיה את צווארה, את ירכיה את הכוס שלה ואפילו את התחת. היא היתה חמה ואמרה, "מה אתם מחכים? תתחילו לזיין". הם הניפו אותה באויר 4 אחזו בידיה ורגליה והחמישי בראשה. השישי כיוון עצמו אל הכוס שלה והחל מזיין. זה שאחז בראשה הסיט אותו לאחור והחל מזיין את פיה וגרונה. היא היתה תלויה באויר על 4 זוגות ידיים חסונות כאשר שני זרגים פולחים את גופה. זו היתה הרגשה אדירה. היא לא שלטה בגופה ולא בשריריה והיתה כולה נתונה לחסדיהם, אבל אהבה את זה. ראשון גמר זה שהיה בפיה, אשכיו דופקים על פרצופה עם כל כניסה שלו. היא שתתה את השפיך שלו והוא התחלף עם אחד מחבריו. היא גמרה שוב ולא ידעה אם זה הראשון שהיה בתוכה או השני אבחל כבר לא היה אכפת לה היא היתה זולה, היא היתה זונה והכי חשוב היא אהבה את זה.

היא הורדה בזהירות אל הרצפה ואלון סייע לה להתארגן, הקהל והמנצלים שלה כבר הלכו.

היא פנתה אל אלון ושאלה "יהיו עוד?" אלון השיב שכנראה שכן, הסתובב והלך.

Loading

2 מחשבות על “יערה מתמכרת (2)”

  1. חבל החלק הראשון היה יותר טוב החלק הזה נשמע מופרך מההתחלה עד הסוף וגם יש בו טעויות נעמה ולא יערה וצבע השיער בהיר כשבחלק ראשון הוא היה כהה.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן