אביגיל (פרק 2)

מר נווג'ה בפייסבוק

לפרק 1

 

"Would you prefer twin beds" שאל אותנו פקיד הקבלה.

"No Thankyou, a double bed will be fine" עניתי לו באנגלית

ראיתי את הבעת פניו למראה גבר בן חמישים ואשה בת שבעים פלוס, אך כיאה לבריטי הוא שתק ומסר לי את הכרטיסים המגנטיים לחדר. זה די טבעי לחשוב שמדובר בבן ואמו וכאן אתגרנו את מוחו של הפקיד המבולבל שבטח יספר לאשתו היום על הזוג המוזר שעשה להם צ'ק-אין

עלינו במעלית לחדר והנחתי את המזוודה של אביגיל על הכוננית. היתה מבוכה קטנה ביננו ולא ידענו בדיוק היכן להתחיל.

"אולי נתקלח יחד" שברה אביגיל את הקרח

"אבל קודם כל אדון צעיר, יש לך כאן אשה מתפרקת במעט, אז בו תעזור לה להתפשט אט אט"

התקרבתי אליה אט אט במבט חודר והחזקתי במותניה והבטתי לתוך עיניה.

"זה שאני צעיר ממך בעשרים וחמש שנים לא אומר שאיני יודע מה לעשות עם אשה" חייכתי

"אז בואי נעשה את זה כמו שצריך" המשכתי

ואחזתי בשתי ידיי בפניה הנעימים וקרבתי את שפתי לשפתייה ונשקתי אותן בעדינות. הרחקתי את פני שוב, להביט בה, לראות את תגובתה ושוב קירבתי את שפתיי והתנשקנו. בתחילה נשיקה מגששת על השפתיים, גישוש שמטרתו בדיקת השטח, הכנה לחדירת הלשון לתוך פיה וטעימה של מיצי פיה. הרגשתי את הריגוש האוחז אותה ורעד של התרגשות וצמורמורת קלה כשהעברתי את ידי לאורך גבה השברירי. לשונותינו התמזגו במחול הילולים  ולא הרגשתי כל שוני בינה לבין אשה בת שלושים באותו רגע. העיניים שלנו היו עצומות והתמסרנו לרגע הנשיקה הארוכה ביראת קודש. כשעוצמים את העיניים, הגיל נעלם והנשמות מתמזגות לריקוד חושני. פתאום שכחתי שהיא היתה בחור צעירה כשאני נולדתי. היא היתה אשה.

שיחררתי את פיה והתרחקתי מעט

"זה היה כל כך טוב" היא אמרה

ליטפתי את פניה והתחלתי אט אט להסיר את שלושת הכפתורים החזיתיים של שמלתה. השמלה החלה לגלוש למותניה והיא עזרה לשמלה לגלוש מטה לרצפה. היא נותרה בחזיה מרשימה האוחזת זוג שדיים די מוצקים. העמק בין שדיה היה מרשים למדי גם, לא ממש כמצופה לגילו, אם כי יובלים קטנים חרטו בהן את את קמטי הזמן, אך בצורה יפה ומושכת. בטן מעט מלאה אך מותניה עדיין פרופורציונלים. תחתוניה עוטפים את מחמניה בשלמות, לא מותירים שום דמיון מה יש תחתיהם. יש שיקראו להם תחתוני סבתא. אבל סברתי שבגילה מותר לה להתהדר בתואר סבתא. העברתי את ידי מאחורי גבה תוך מבט לתוך עיניה והצלחתי לשחרר את קרס החזיה. שדיה הכבדים נפלו מעט מהעומס, אך עדיין הרגישו מוצקים. פטמותיה הבהירות חלקות ומבריקות.אחזתי בעדינות בשדיה, ממולל את פטמותיה באצבעותיי. חש את המרקם הרך,  מקרב אותן לתוך פי, מלקק פטמה ועוד פטמה בזו אחר זו, מנסה לשאוב ולינוק אותן ולא לקפח אף אחת מהן. היא עצמה את עיניה בהנאה, נותנת לי להוביל את הנאתה למרחקים. ירדתי במורד בטנה בנישוקים קטנים, ותוך כדי הנישוקים הסרתי את תחתוניה. משולש בהיר ודליל המתין לי בין רגליה.

"אני יודעת שהרבה מהדור שלכם מגלחים או עושים שעווה שם, אף פעם לא הרגשתי צורך לעשות זאת"

"את לא צריכה להתנצל אביגיל, זה משולש חביב ומסודר, אני אסתדר איתו"

בתוך מכנסי התפתחה זיקפה מתרוממת וסידרתי את מכנסיי.

"בוא להתקלח, יהיה לי טעם יותר טוב אחרי מקלחת" צחקה אביגיל והרגשתי שלא יהיה לה נעים אם אלקק לה לפני כן.

היא הסירה את החולצה שלי והסירה את כפתורי הגינס שלי ואת הריצ'רץ והפילה את תחתוניי יחד עם המכנסיים לרצפה.

נותרתי עירום עם זיקפה מול גופה העירום. היא תפסה את איברי והוליכה אותי לחדר המקלחת, שם הניחה לו לרגע וכיוונה  את זרם המים לטמפרטורה חמימה.

נכנסנו שנינו למקלחת ונטלתי סבון וסובבתי אותה עם גבה אלי. סיבנתי את גבה עם סבון והקצפתי אותו על כל גופה, מרחתי על שדיה ופטמותיה בזמן שהיא אחזה בזין שלי מאחורי גבה, העברתי עוד סבון לידי והקצפתי את ערוותה, היא היתה מעט מסוחררת ולחשה לי:

"זה ממש טוב, שכחתי כבר איך זה מרגיש, אני כבר לא יכולה לחכות יותר, חייבת להרגיש אותך בתוכי"

המשכתי להקציף ולנקות גם אותה וגם את הזין והביצים שלי ולאחר ששנינו היינו מסובנים ומגורים שטפתי את שנינו בראש המקלחת. עזרתי לה לצאת והגשתי לה מגבת. לאחר שהתייבשנו התהלכנו מהר למיטה.

"בוא תחבק אותי, מאחורה, אני כל כך אהבתי שג'ורג' מחבק אותי מאחור"

נשכבתי מאחוריה, מנשק את גבה ומלטף את ישבניה. זיקפתי היתה מורמת כתורן מונף והיא הושיטה את ידה אחורה לאחוז בו. היא הוליכה את הזין אל בין שפתות ערוותה והחלה לשפשף את הזין שלי על הדגדגן שלה. התחלתי להרגיש נוזלי תשוקה מבצבצים בין שפתותיה ומגרות את עצבי שרביטי, ולא ניסיתי למנוע את תשוקתה המתגברת . היא המשיכה לשפשף את הזין בין השפתיים, גונחת אט אט במה שנראה כהנאה.

"בואי רגע, תשכבי על הגב, תני לי לענג אותך"

היא נשכבה על הגב ואני נשכבתי על ארבע מנשק את שפתיה בנשיקה חזקה. נשכבתי מעליה כשזיקפתי מונחת על ערוותה מבחוץ, אך לא חודרת. רציתי שתרגיש אותי אך עדיין לא תקבל אותי.

טיילתי כדקותיים לאורך גופה עם נשיקות עדינות לאורך שדיה ובמורד בטנה עד לגן עדן שלה כפי שקראה לו. היא ליטפה אותי תוך כדי בתמורה. העברתי את לשוני במקדש השייך לג'ורג' עד לפני 12 שנים. מאז אף גבר לא נגע בו ואני הראשון שלה. היא כמו בתולה, חוששת ורוצה. ליקקתי בליקוקים עדינים מבעד לשערותיה העדינות. פיסקתי קלות את השפתיים כדי לחשוף את הדגדגן. ליקקתי אותו בעדינות וטעמתי את המיץ הניגר מתוכו. כן, היא אמנם בת 75 חשבתי לתומי, אבל המעיין לא יבש לגמריי, הגירוי שאני מסב לה גורם למעיין להגיר ולהרטיב ולהכין אותה לבקיעתה של תומת זקנתה. החדרתי את לשוני ככל שיכולתי לפתח, מסובב, מאלחש את הדגדגן עם לשוני ולאחר כשתיים שלוש דקות של עבודת לשון דגדגנית היא החלה להתנשף וללחוץ את ראשי לקירבה . ידיה דחסו את ראשי לתוך המשולש שלה וליקקתי בכל עדינותי וגם בכל כוחי עד שפלטה צרור של גניחות חזקות. היא משכה אותי אליה ופיסקה את רגליה.

"תכניס אותו עכשיו, אני חייבת להרגיש אותו" לחשה לי באוזן "תהיה כבר גבר"

הנחתי את העטרת הנפוחה מגירוי לפתח הפלאים הרטוב שלה והתחלתי ללחוץ אותו פנימה. לא היה צריך הרבה כוח על מנת לעטוף את כולו בתוך מערת הנטיפים הנוזלת שלה. אני באותו רגע מהרהר לעצמי, במה זה שונה מסתם אשה צעירה יותר? היא זקוקה לזה באותה מידה, היא רק לא ידעה את זה שתיים עשרה שנים. אני מונח לה עם איברי המזדקר בתוכה עם עיניים עצומות והיא מרגישה לי כמו אשה בת חמישים. בסה"כ אשה שעברה קצת יותר ממני בחיים.

"תזיין אותי" לחשה לי ואני נדהם מזה שהיא אמרה את המילים האלו.

"תזכיר לי מה זה גבר"

ואני חודר לתוכה ויוצא אט אט, נותן לה להרגיש כל כניסה ויציאה, ובכל כניסה היא גונחת גניחה קלה ובכל יציאה אני מרגיש את אכזבתה, אבל תוך שניה אחרי כן שוב תהיה כניסה שתמלא את גופה באותו נפח שהיה חסר לה שם בפנים כל כך הרבה שנים וכך חוזר פנימה והחוצה, נהנה מסימפוניה של אנחות ומיזוג מופלא של איברי בתוכה.

"אני רוצה שתגמור לי בתוכי עמוק, ואל תדאג, אני לא אכנס להריון"

צחקתי קצת  מחוש ההומור שלה והמשכתי לנגח את עצמי בתוכה, חובק אותה חזק ומנשק אותה מידי פעם בשפתיה.

תוך כמה דקות כבר רציתי לשחרר את זרעי וקראתי לה:

"זה מגיע, זה מגיע, זה מגיע וגמרתי בגניחה לתוכה, משחרר את עמל היום שלי, ואת הידיעה שהסבתי עונג לאשה שממש היתה זקוקה לזה שנים רבות.

שכבנו חבוקים כשאני מעליה מספר דקות ואחרי זה עברנו לתנוחת כפיות ונרדמנו.

בלילה התעוררתי עם זיקפה והתקרבתי לאביגיל עם איברי ושפשפתי אותו לבדוק את רטיבותו.

אביגיל לחשה לי

"בוא תיכנס"

החדרתי אט אט את איברי לתוכה בכפיות והתחלתי להזיז את אגני לתוכה, היא נענתה לי בקונטרה כלפיי תוך כדי הזיון. היא הרימה קלות את רגלה והחדירה את ידה תוך כדי החדירה לדגדגן שלה והחלה לאונן. היא התנשפה אט אט תוך כדי האוננות והחדירה והתפרצה בגניחות ובבכי סוער.

"מה קרה לך מתוקה?"

"אני פשוט נזכרת בג'ורג' מותק, מצטערת, הוא ככה היה מעיר אותי בבוקר, תמשיך לזיין אותי, אני בסדר"

המשכתי ללטף אותה ולזיין בו זמנית, חושב לעצמי אם דמותו של ג'ורג' עולה בדמיונה עכשיו תוך כדי שאני מנגח פנימה והחוצה את עוצמתי, חשבתי לעצמי שזה לא נורא אם היא מדמיינת אותו,  עד שהגעתי לפורקן השני שלי באותו ערב. ותרתי בתוכה כשבבוקר התעוררתי למגע פיה על הזין שלי.

"אביגיל, את מדהימה לגילך, לא חשבתי שיש לאשה בת 75 כוחות כאלו"

"אתה כל כך מכיל שי שאני מרגישה כאילו אני עושה את זה עם ג'ורג', אבל נזכרתי שלא עינגתי אותך אתמול באוראלי ולא רוצה שתחשוב שאני לא עדכנית או משהו כזה"

היא המשיכה ללקק לי את הזין  בצורה כל כך מיומנת והביאה אותי לזיקפה מרשימה שוב. כשהיא חשה שהזיקפה מספקת היא עלתה עלי לרכיבה. השתגלנו כמה דקות כשהיא רוכבת עלי ושדיה מתנפנפים להם על חזי ועל פי שמידי פעם מצץ אותם  ולבסוף גמרה שוב בצהלה חזקה עם בכי קל. האורגזמות שלה היו מעין תזכורת לאהבתה הגדולה לג'ורג'.

"זה כל כך מרגש אותי שי, אני לא יכולה לתאר לך איזה עוצמה זאת להיות נחשקת בגילי"

נישקתי אותה ברוך, אך ידעתי שפעם שלישית אוכל לגמור רק אם היא תהיה על ארבע. ביקשתי ממנה להתמקם על ארבע.  היא נשענה בגבורה על שתי רגליה, מעלה את ישבנה כלפי מעלה ומרכינה את ראשה. כיוונתי את הרובה הטעון שלי לתוכה ואחזתי בישבניה. אחרי כמה דקות שיחררתי את מטעני השלישי לאותו לילה. ידעתי שאהיה עייף, אך עצם העובדה שעברתי חוויה כזאת מטרפת עם אשה כזאת מקסימה תגבר על כל עייפות.

אכלנו ארוחת בוקר ועזרתי לה לעלות על האוטובוס ללונדון ומשם שכרתי את הרכב והמשכתי דרומה לבריסטול דרך ה M25.

Loading

3 מחשבות על “אביגיל (פרק 2)”

  1. מה הוא עשה בגידה או מצווה. ?
    לסקס אין גיל ואין תרגיל והוא יפה בלי בוטות
    או סטיה ממש נהנתי מהסיפור
    תודה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן