וכך התחיל העצב המתוק

סיפור דמיוני לחלוטין

המשך ל-
"מה ששלך שלך"
"ומי שנדפק פעם אחת לא יכול להיגמל מזה"

“ארוחת ערב”.. נעמה הכריזה בקול.
אני והילדים מהרנו להתיישב סביב השולחן. נעמה בזרועותיה החומות והדקות הגישה את ארוחת הערב לשולחן. התבוננתי בה היא היתה כל כך מושלמת.. היא נעה במהירות, בחולצה קצרה ללא חזייה, מכנסיים קצרות, הנינוחות שבה היתה מקסימה ומעוררת. אני נשוי לה תקופה ארוכה אבל לא מצליח להיות אדיש ליופי שלה, פשוט , נשי וכל כך עדין.
מאז אירוע הסירה האחרון, הרהרתי לעצמי, היא לא אמרה לי מילה, והעניין הודחק במסגרת היחסים ביננו. אולם, אם זה הודחק אז השם "יואב" עלה מידי פעם בפעם בשיחות בבית. יואב אמר בראיון לעיתון ככה , יואב עשה ככה, הינה יואב מתראיין בטלוויזיה, או אחרי הבחירות יואב יקבל תפקיד יותר בכיר, השם שלו כל הזמן היה מופיע בשיחות מעת לעת, ולא היה לי ספק שהיא חושבת עליו הרבה יותר ממה שהיא מדברת…
"אלון .. תפסיק לחלום.. ותעזור לרועיקי עם החביתה .."
"כן.. מה הבעיה חמודי?"
המשכתי לתהות תוך שאני חותך את החביתה לבן הצעיר, האם האידיליה המשפחתית הזו תגמר.. האם היא תתאהב ביואב ותרצה לעזוב אותי.. האם היא תרצה אותו כמאהב קבוע.. ומה אני אעשה עם זה? לתת לה ? לפרק את המשפחה ? המחשבות המשיכו כל הזמן לנקר במוחי כל הערב. מצד שני ידעתי כי העניין של יואב ושימרית יעלה על ידה במהרה, כי אני מכיר אותה היטב , היא לא מיצתה בכלל את הקטע שלו.
בערב לאחר שנכנסו למיטה, ולפני שנרדמנו, נעמה אמרה ..
תגיד, מזמן לא נפגשנו עם יואב ושימרית .. אולי נזמין אותם אלינו או משהו כזה?
(הינה יואב נכנס גם במיטה שלנו.. נכון שציפיתי לזה אבל הינה זה קורה חשבתי ..הפעם הרגשתי שאני הולך עד הסוף .. ונראה מה יהיה..)
אין בעיה, אבל למה אותם, שאלתי, אולי נזמין רק אותו.
מה זאת אומרת אמרה נעמה… ופערה זוג עיניים גדולות חומות ויפות שנראו גם באור הקלוש שבחדר.
למה צריך אותה ? השבתי בביטחון גמור למרות שהרגשתי בדיוק ההיפך.
מה זאת אומרת ?.. מה שעשית איתה עד עכשיו… למה לוותר על זה.
נכון, עשיתי את זה, אבל אין לזה לאן להתפתח, ודווקא בלעדיה יכול להיות יותר מרתק.. את לא חושבת כך?
אני לא מבינה … מה אתה תעשה …רק תסתכל עלינו.. ? מה אתה מרוויח מזה? מה יוצא לך מזה ?
למה צריך לצאת לי מזה משהו ? למשל.. מישהו שחובב הכאבה פיזית… יוצא לו משהו מזה?
הוא נהנה מן הכאב .. כנראה .. השיבה נעמה
נכון מאוד.. עניתי,
אז … אמרה נעמה בלי להבין אותי
תראי.. הכאב ההשפלה ליקוקי הרגליים הם מאוד מוגבלים, נכון זה היה כיף, אבל עשיתי את זה, הכאב שהיא יכולה – הכוונה לשימרית אמרתי – לתת או לגרום לי הינו מוגבל כי אין לי רגש כלפיה. כלומר כל הפעולות שעשינו אצלם בבית, או בסירה.. בסופו של דבר הוא מוגבל…. ברגע שהיא הוציאה יחסי מין מלאים מן המשחק של ביני ובינה, גם אין לי בשביל מה לסבול.
אבל אתה אוהב רגליים..
נכון, מאוד אוהב, ויש לה רגליים מהממות.. אבל בסוף אין בזה רגש… וגם החרמנות נקרא לזה מתמצה בלגמור על הרגליים היפות שלה.
אוקיי.. השיבה נעמה, אז איך זה עוזר לך בלעדיה, אני עדיין לא מבינה .
הכאב שאת יכולה לגרום לי הוא כאב הרבה יותר גדול ממה שהיא בכלל יכולה לתת לי. תראי… הרגשות שלי ברביעייה הזו, הן רק אליך.. אותך אני אוהב… אותך אני רוצה… , את הגוף שלך כולו, מכפות הרגליים עד לקצוות השיער, אני אוהב אותך.
מתוק אתה..
ורק שאני מעמיד את הרגשות שלי אליך בקונפליקט אל מול יואב.. המשכתי .. ויש קיים חשש אמיתי שאת תאהבי אותו, בגוף ובעיקר בנפש והכוונה באינטימיות שלך איתו , הכאב הוא יותר חד והרבה יותר מהנה מאלף מכות שינחתו עלי…בסופו של יום תתני לי לגמור על הרגליים שלך .. זה הרבה יותר גדול ומנחם מבחינתי מלגמור על רגליים של אישה שאין לי כל רגש אליה.
ואוו… אמרה נעמה אני המומה ממך.
תראי עניתי בחוסר בטחון בולט… זו לא משוואה במתמטיקה, שבה יואב שוכב איתך אז אני צריך לשכב עם אשתו. אני רוצה לחוות אותך ואותו ביחד , עושים מולי או אפילו סוגרים את הדלת ואני רק יכול לדמיין מה אתם עושים, אני צריך אותך חושבת שהוא האחד בשבילך גם אחרי הסקס.. והכאב הזה הוא הכאב שמגרה אותי…
או קיי.. אמרה נעמה
זוכרת את השיר של גבי שושן שש עשרה מלאו לנער ?
כן..
יש שם שורה שאומרת "..וכן התחיל העצב המתוק" לזה אני מכוון. מן כאב , עצב שהוא גם ערגה אליך ורצון להיות שלך ואת מעדיפה מישהו אחר.. גדול יותר ..מוצלח יותר .. יפה יותר.. אבל בסוף את נותנת משהו קטן אלי .. שהופך להיות ענקי למשל אחרי תקופה של חסך.
אני עדיין לא מבינה .. ענתה נעמה מבולבלת.. איך זה עוזר לך אם זה רק משחק, לאותו הערב, הרי בסוף אתה יכול להגיד לעצמך.. "טוב הכל הצגה .. אבל בסופו של יום היא חוזרת איתי הביתה".. איך זה ממש יוצר את אותה חוויה?
זה נכון עניתי, אני תמיד יכול להגיד לעצמי כך, אבל שמכניסים רגש לא תמיד אפשר לשלוט בזה, אני באמת יכול לספר את הסיפור הזה לעצמי .. אבל שיואב חודר אליך והקולות שאת משמיעה איתו בסקס.. הם אמיתיים.. והחשש קיים תמיד שתגידי אני רוצה אותו ולא אותך.. הוא המגרה… דבר שני את גם צריכה תמיד להשתמש בספק הזה שאולי זה לא משחק, ואולי לא תרצי לשכב איתי יותר.
אתה אומר דברים קשים אמרה נעמה, אתה מעמיד את כל מה שבנינו ביחד בסכנה… אם בסוף אחד מאיתנו יפוצץ את הנישואין… האם לא נקרוס תחת הלחץ הזה..
נכון זה קשה.. אפשר למצוא זוג שנעשה החלפה את תהיי עם הגבר אני עם האישה , אבל גם כאן הסיכון קיים.. אבל כאשר שימרית הוציאה את עצמה מן המשוואה ליחסי מין מלאים .. אני מוכן להוציא אותה לגמרי.
תן לי לחשוב על זה.. אתה משהו..
לילה טוב…

למחרת בבוקר, העניין לא עלה בנינו, שתינו קפה הסעתי את הילדים לגנים ולבתי הספר והמשכתי לעבודה.
לא הספקתי לנסוע חצי שעה .. הטלפון ברכב מצלצל… המספר של שימרית ..
היי
היי
איפה אני תופשת אותך.
אני ברכב, בפקקים בדרך למשרד.
אתה לבד?
כן
ואז צעקה… מה זה אתה לא רוצה אותי? מה אתה דביל? אתה דפוק?
אני מבין שדיברת עם נעמה
כן.. ואני לא מבינה אותך..
מה יש לא להבין..
הרגליים שלי לא מספיקות לך?
חס וחלילה
תקשיב לי טוב, כאשר אתה מוציא אותי מן התמונה אתה זורק אותה לידיים של יואב.
למה? הרי גם ככה הוא משתמש בה.
אוי אתה טיפש.. תראה כמה רחוק היא הלכה איתו.. גם שאתה אוהב אותה היא לא עשתה דברים כאלה איתך. בסירה לא היו לה גבולות, היא הזדיינה איתו יותר פעמים שאני שוכבת איתו בחודש. היא עשתה איתו יותר דברים אשר אני מוכנה להתערב שהיא לא עושה איתך.
נכון…
זה בדיוק .. שהיא תהיה לבד עם יואב היא תלך רחוק יותר וויתר, ויכול להיות שהיא לא תחזור אליך!
ויואב לא יחזור אליך.
הצחקת אותי.. יואב יחזור אלי תמיד.. אבל היא יכול להבין שהיא יכולה לייבש אותך ולהזדיין עם יפים יותר, גדולים יותר.. זה מה שאתה רוצה ?
אההממ
אני מבינה עומד לך כבר רק מן המחשבה הזו עליה ..
נכון עניתי מבוייש
תראה שורה תחתונה אני לא מסכימה לצאת לגמרי מן התמונה.. אני אדבר עם נעמה היא כבר תעדכן אותך.. ביי ופשוט ניתקה את השיחה.
בלילה אחרי שכיבינו את האורות נעמה אמרה לי "יום חמישי הבא שכרתי וילה על חוף הים בחדרה.. נהיה ארבעתנו".
אבל.. התחלתי להגיד..
"אני החלטתי!" אמרה נעמה באסרטיביות לא אופיינית לה, ואתה תבצע.. דרך אגב אני רוצה שנגיע רעבים לאותו סופשבוע, כך שאנחנו לא נעשה סקס בעשרה הימים הקרובים.. אתה לא נוגע בי ואני סומכת עליך שלא תיגע בזין שלך עד שתקבל הוראה ממני.
מה..
לילה טוב אמרתי
לילה טוב,
הימים חלפו לאט.. לאט… מאותו המועד נעמה ישנה עירומה לידי, הסתובבה ככל שניתן לה ההזדמנות ללא בגדים או ללא חלק עליון.. היא בלילה היתה מסתובבת ומסובבת את התחת שלה על הזין שלי מעמידה אותו, ומתהפכת לצד השני.. ביום רביעי בערב קראה לי לחדר השינה,, היא ישבה ערומה על השידה ממול למיטה והרגליים הארוכות שלה על המיטה… היא הושיטה לי לק אדום.. יואב ביקש לקראת יום חמישי שאהיה עם לק אדום על הרגליים… אתה מוכן לעשות את זה בשבילו.. אמרה בקול מתחנחן..
בלעתי את הרוק…
ירדתי לרצפה והייתי בגובה של הרגליים שלה על המיטה..
תהייה זהיר.. אני לא רוצה כתמים של לק על הסדין..
התחלתי למשוך בזהירות את הלק על כפות רגליה.. הייתי כל כך מחורמן מזה הייתי יכול להתפוצץ מזה… אחרי חצי שעה שהרגשתי את הזין שלי מת.. היא ביקשה שאנשוף על הלק כדי שיתייבש…כמובן שביצעתי את זה… היא צילמה אותי ושלחה ליואב שיאשר… הוא אישר.
נעמה ואני הלכו לישון.
ביום חמישי בערב הגענו למקום בשעת ערב מאוחרת. זו היתה וילה מפוארת מרחק הליכה קצר מהים, עם בריכה. נכנסנו והנחנו את הדברים.. נעמה הורתה לי לצאת לעשות קצת קניות של אוכל ושתייה וכך עשיתי. בבוקר שישי, קמתי והמיטה היתה ריקה בצד של נעמה, לאחר מספר ניסיונות להשיגה בנייד הבנתי כי היא בדרך חזרה מהים… לאחר כמה דקות היא נכנסה לוילה .. "ואוו איזה ים מדהים".. למה לא הערת אותי לבוא איתך שאלתי .. הולך להיות לך יום קשה .. אתה צריך את הכוחות שלך .. אני לא רוצה שתקרוס בלילה.
אני נכנסת לשטוף את עצמי.. תתכונן… כאשר אני אסיים, אנו ניסע להביא את יואב מתחנת הרכבת בחדרה.
התכוננתי ליציאה .. נעמה יצאה מן המקלחת ערומה .. היא רצתה להראות לי איך היא התכוננה למפגש עם יואב, היא גילחה את השערות הערווה .. היא התלבשה מולי בחוטיני דק, דבר שמעולם לא עשתה, הרגלים הדקות שלה, החלקות, גירו אותי עם הריח שלה היא לבקשה מכנסונים קצרים , מאוד קצרים, היא נעה בקלילות.. כל כך גמישה תנועות נשיות, היא שמה על עצמה גופיה אשר ישבה על החזה שלה בצורה מושלמת וחשפה בטן חלקה, לא שמנה ולא רפוייה גם אחרי 3 לידות… היא כל כך נשית ויפה .. אמרתי לעצמי… "יצאנו" היא אמרה?
יצאנו..
הגענו תוך 5 דקות לתחנת הרכבת וחכינו שיואב ייצא..
"הינה הוא" קראה נעמה בהתלהבות כמעט ילדותית, פתחה את דלת הרכב ורצה אליו כאילו לא ראתה את אהוב ליבה שנים… הם התנשקו נשיקה צרפתית והוא הניף אותה באוויר.. ממש כמו בסרטים. יצאתי מן הרכב והתקדמתי לעברם.. לאחר שהוא הניח אותה חזרה לאדמה, נעמה לקחה את ידו והלכה איתו יד ביד לרכב, "קח את הטרולי שלו" .. ובוא..
שמתי את טרולי שלו בבאגז' הרכב, נעמה ויואב ישבו במושב האחורי , והחלו להתמזמז.. הנעתי את הרכב והתחלתי לנסוע לכיוון הוילה, יואב כבר היה עם יד מתחת לגופיה מועך את השד שלה, ונעמה נענתה לו בנשיקות עמוקות "כמה התגעגעתי אליך".. "והתגעגעתי גם אליו" באוחזה בנחש המכנסיים של יואב .. יואב נאנח קלות כאשר נעמה הכניסה יד לתוך המכנסיים שלו על מנת להרגיש את הזין שלו … אחרי שהם התעלמו מהנוכחות שלי ולמעשה כמעט נעלמו מן המראה האחורית של הרכב.. הגענו לכניסה .. תחנה את הרכב ותביא את הטרולי שלו איתך.. אמרה נעמה.
השניים ירדו והלכו הליכה מהירה לעבר הוילה.. אני חיכיתי ברכב ששער החניון ייפתח .. הזין עמד בטירוף .. כל כך רציתי אותה.. אבל היא לא שלי לסופשבוע.. המחשבה שלא אוכל לגעת בה הטריפה אותי וחרמנה אותי… הוצאתי את הטרולי מהבגאז' והתקדמתי לעבר הוילה.. פתחתי את הדלת ונכנסתי לסלון.. שם יכולתי לראות את נעמה על הברכיים . הגופיה זרוקה בצד וראשה עולה ויורד על הזין האדום של יואב .. יואב ראה אותי חייך והוריד חולצה.. הסתכלתי על כפות הרגליים של נעמה, הבהונות חומות שלה היו משוכות בלק האדום.. פרקי הבהונות היו מקופלות .. העור בכף הרגל שלה כל כך חלק ומתוח כל כך מזמין .. אחרי כמה דקות.. בהם היא עולה ויורדת על הזין של יואב יונקת בעיניים עצומות את מלוא אורכו, היא הוציאה את הזין מהפה שלה ואמרה ליואב "בוא".. היא הלכה לעברי עם חזה חשוף בדירה.. תופסת את הזין של יואב ומובילה אותו במדרגות לחדר השינה העליון .. עליתי אחריהם.. הם נכנסו לחדר עמדתי בפתח.. נעמה הסתובבה אלי "עד כאן חמוד" היא השאירה אותי מחוץ לחדר, וסגרה את הדלת.. נשארתי בחוץ.. התיישבתי ליד הדלת ..זה היה עצום.. היא בפנים.. עוד שנייה אשמע את הקולות שלה.. ושלו.. חודר אל אהובתי.. אחרי חצי דקה נפתחה הדלת שוב.. ידה של נעמה יצאה בלבד מן החדר, מנפנפת לי עם החוטיני ביד.. אספתי את חוטיני שלה…והיא נעלה את דלת החדר.
ואז,, נעמה החלה להיאנח בקול.. "אתה מעולה עם הלשון"… "אוח.. אתה טוב".. "אתה טוב אלי" "… "אתה מעולה" .. היא נאנחה בקול הולך וגובר .. כנראה הוא יורד לה אמרתי לעצמי. אחרי כמה דקות, נעמה נתנה צרחה חנוקה.. יואב חדר אליה .. והמיטה החלה לחרוק בקצב שאי אפשר היה לפספס… הוא מזיין אותה .. מזיין חזק.. נעמה נאנחה בקול יותר חזק.. "אני שלך".. "תעשי בי מה שאתה רוצה"… הלב שלי דפק בחוזקה.. "ואווו" … יכולתי להקשיב לה אומרת לו "הזין שלך מלא אותי בצורה שאף אחד לא ממלא אותי"… "אתה מושלם יואב"…אחרי כמה דקות … יואב נאנח .. זהו הוא גמר .. גמר בתוכה .. אמרתי לעצמי…
שקט השתרר בחדר.. היו כמה צחקוקים של נעמה .. ואחרי כמה דקות.. נפתחה הדלת.. נעמה יצאה ערומה .. בין רגליה אפשר היה לראות נטיפי זרע .. "תרים את הראש" נזפה בי.. חשבתי שתתפשט.. אתה לא מסתובב לבוש.. תתפשט תיכף ומיד.. ותביאי לי זירו מהמקרר ויואב .. אתה רוצה בירה קרה.. כן נשמע קולו מן החדר.. שמעת אותו .. קדימה לך תביאי לנו במגש עם כוסות.. קדימה..
נעמה חזרה לחדר .. אני התפשטתי מחוץ לחדר וירדתי למטה.. ארגנתי את השתייה ועליתי במדרגות חזרה לחדר השינה.. נכנסתי לחדר… הרגליים החומות של נעמה היו שלובות ברגליים הלבנות של יואב מתחככות בו במין חתוליות שכזו.. ראשה היה על החזה שלו.. הוא היה ערום והזין היה רפוי .. היא שחקה בשערות החזה של יואב .. ואמרה לו כמה הוא מזיין נפלא..
נעמה הרימה ראשה תמזוג לנו את השתייה.. ביצעתי את המבוקש
שניהם התיישבו על המיטה .. יכולתי לראות את כתם הזרע על מיטה.. הצתתי בין רגליה של נעמה על מנת לראות את הגמירה.. היא הבחינה בכך .. ופיסקה רגליה בעדינות על מנת שאוכל לראות.. היא מצידה ראתה איך הזין שלי נעמד..
תראה אותו אמרה נעמה ליואב .. הוא רואה את הגמירה שלך בכוס שלי ועומד לו…יואב הסתכל עלי .. אתה רוצה לטעום? הוא שאל.. נעמה פיסקה רחב יותר .. יכולתי לראות את הגמירה לבנה בתוכה.. זה היה כל כך יפה..
מאוד אמרתי
בוא אמרה נעמה .. נשכבתי על המיטה ראשי היה בין רגליה של נעמה.. היא הרימה את כפות רגליה באוויר .. נשק את האצבעות .. מיד שאבתי אותן לתוכי.. היא הניחה את כפות רגליה על כתפי והזיזה את אגנה לכיוון פני.. שלחתי את הלשון והתחלתי ללקק .. הייתי מאושר.. כל כך רציתי לרדת לה ועכשיו אני עושה זאת.. מענג אותה… את המלכה שלי.. טעמתי אותו .. נעמה נאנחה .. אבל לחצה עם ידה על ערפי על מנת להכניס את כל פי לאברה.. נעניתי ללחץ.. שאבתי אותה לתוכי.. ניקיתי אותה בעונג צרוף.
יואב שלגם בירה החזיק את הזין שלו..
רוצה לטעון את מהמקור ? אמר בלעג
נעמה אמרה .. חכה יואבי.. הוא עוד יטעם הסופשבוע רק התחיל.
הטלפון של נעמה זמזמם – היא הסתכלה על ההודעה…
"תתלבש וצא החוצה .. שימרית בחוץ . תחנה את הרכב שלה, ותביא את הדברים שלה מהרכב".

Loading

11 מחשבות על “וכך התחיל העצב המתוק”

  1. אין ספק שהחלק הכי טוב והכי מחרמן, וזה היה גם בשני הסיפורים הקודמים, זה העובדה שאשתו לגמרי הצטרפה לצד שלהם ומשפילה אותו ומתייחסת אליו כמו לאפס. בבקשה תמשיך עם זה.

    הגב
  2. וואו סיפור ממש טוב
    התחלת את הסיפור מה ששלך שלך עם קטע ביזארי של השתנה
    אם תיקח את זה לעוד קטעים ביזארים ומשפילים סקאט וכדו
    זה יהיה מעולה
    כי זה ההשפלה הכי גדולה שיש

    הגב
  3. ואוו ואוו.
    התחלה מבטיחה ביותר. תיארת בהתחלה את ההתלבטויות של אשתו. אם אני הייתי בר מזל שנמצא בסיטואציה הזו, זו בדיוק השיחה שאשתי היתה עושה איתי.
    בבקשה המשך – דחוף!!!

    הגב
  4. מזכיר לי את הסיפור שרץ לי בראש כמובן שהסיפור מסופר בצורה מעולה מקווה להמשך

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן