הרביעיה הסודית חוקרת

היום בערב תהיה הפגישה הראשונה שלנו מאז שצרפו אותי לרביעיה הסודית. אני כל כך מתרגשת. מאז ששמעתי שבני, איציק ושלומי הקימו חבורה סודית, חלמתי להצטרף אליהם. יש להם אפילו מערה סודית שבה הם נפגשים. טוב, זו לא בדיוק מערה, יותר כמו מחסן נטוש, אבל זה מאוד מרגש. הם הקימו את חבורה הסודית במטרה לשמור על השכונה שלנו מגנבים ומחבלים. ממש כמו חבורת 'חסמבה' המיתולוגית. הם אפילו אמרו שהם ישנו את השם בשבילי לרביעיה הסודית. בשנה הבאה כולנו מתגייסים לצבא, ואז גם יהיו לנו נשקים.

היום עבר לאט, כמו כל פעם כשמצפים למשהו.
בשבע שבע כבר חיכיתי מחוץ למחסן שכולם יבואו. קיוויתי שעוד מישהו יקדים בשעה. בשעה 19:15 בערך הצטרף אלי שלומי. הוא היה המנהיג של החבורה הסודית. נכנסנו ביחד למערה הסודית.
"לא מגיע חיבוק למפקד?"
חיבקתי אותו והוא נישק אותי. לא האמנתי שזה קורה לי. שלומי, מפקד החבורה הסודית מנשק אותי? האמת היא שתמיד נראיתי טוב. יש לי גוף מושלם עם תחת אגסי ושדיים הכי גדולות בבית ספר. השיער שלי שחור, ויש לי את הפנים הכי יפות בשכבה, כך לפחות אומרים כולם. שלומי המשיך להתנשק איתי, התחלתי להרגיש את הבליטה במכנסיים שלו גודלת כנגד האגן שלי. הוא התחיל למעוך לי את השדיים עם יד אחת, וללטף לי את התחת עם היד השנייה. פתאום הוא הרחיק אותי, פתח את המכנסיים והפשיל אותם ואת התחתונים.
"תמצצי לי מהר לפני שכולם באים". לא רציתי להרגיז את המפקד בפעולה הראשונה שלנו וירדתי על הברכיים. ליטפתי את הזין שלו, והכנסתי אותו לפה. לאט לאט התחלתי למצוץ אותו, מרגישה אותו מזדקר בפה שלי. מהר מאוד הוא הגיע לשיא הגודל שלו, ואני התחלתי להניע את הראש קדימה ואחורה באיטיות. רציתי שהוא יבין שהוא לא עשה טעות שקיבל אותי לרביעיה הסודית. אולי הוא יסכים שאני אהיה סגנית המפקד, מי יודע?
"יותר מהר, תיכף כולם באים"
התחלתי למצוץ לו מהר, מאוננת לו עם יד ימין, ומלטפת את התחת שלו עם יד שמאל. הוא התחיל להתנשף. "וואאוו, את ממש טובה". הגניחות התחילו מיד כשהתחלתי ללטף לו את הביצים. פתאום הוא גנח גניחה עמוקה ומילמל: "שאני לא אתלכלך מהשפיך", ומיד הרגשתי זרם של זרע בתוך הפה. הוא שפך את התכולה שלו לפה שלי בשש מטחים. "תבלעי, זו פקודה". בלעתי הכל. המשכתי לנקות לו את הזין עם הלשון עד שהיה נקי לגמרי. שלומי הרים מהר את המכנסיים, ומיד אחרי כן שמענו פסיעות.
מהר מאוד הגיעו בני ואיציק והתישבו על הרצפה יחד איתי. שלומי נשאר לעמוד. "התכנסנו כאן היום בגלל שאני חושד שהערבי שמסייד את הבית של משפחת מלכה רוצה לעשות פיגוע. צריך לעקוב אחריו ולראות מה הוא מתכנן"
"למה אתה חושב שהוא מתכנן פיגוע?" שאל בני.
"יש לו עיניים רעות. אני מרגיש שמשהו לא בסדר" אמר שלומי. הייתי כל כך גאה שהצטרפתי לחבורה עם מפקד כל כך עירני. "צריך לחלק את המעקב, בכל פעם שניים יעקבו אחריו. אפשר לעמוד בגינה שלהם ולראות אותו מהחלון. הוא מסיים לעבוד כל יום בשעה 19:00.
מחר בני ושושי יעקבו אחריו אחרי הלימודים עד שעה 17:00, ואני ואיציק נעקוב אחריו משעה 17:00 עד 19:00.
אחרי כן ניפגש כאן לסיכום.
היום הישיבה תהיה קצרה. שושי, תלווי אותי הביתה ואני אאדכן אותך בדברים שאת צריכה לדעת"
החבורה הסודית התפזרה מיד. ליוויתי את שלומי. הוא היה שקוע במחשבות כל הדרך ולא דיבר איתי. בטח הוא מתכנן את הפעולות למחר. הגענו לבית שלו. לא היה שם אף אחד. שלומי סגר את הדלת אחריו והתחיל לנשק אותי. אני חושבת שהוא רוצה שאני אהיה חברה שלו. מהר מאוד הוא הוריד לי את כל הבגדים, ואחרי כן התפשט. המשכנו להתנשק. אני החזקתי ביד את הזין הזקור שלו ואוננתי לו. רציתי שיהיה לו כיף. הוא דחף לי אצבע לכוס והתחיל לאונן לי. פתאום הוא נשכב על השטיח, וכיוון אותי לשכב עליו בתנוחה 69. התחלתי למצוץ לו, והוא ליקק לי את הכוס, מעביר את הלשון לאורך הכוס שלי, ומתעכב על הדגדגן. לאט לאט הרגשתי את ההתרגשות עולה, עד שגמרתי בגניחה חזקה. שלומי משך לי את היד ורמז לי לקום ממנו. הוא העמיד אותי על ארבע, הידיים עם הספה והרגליים על השטיח. הרגשתי את הזין שלו מתדפק על הכוס שלי. לאט לאט הוא הכניס אותו, מתחיל לזיין אותי באיטיות. לא נצרכתי ליותר מדקה כדי לגמור שוב. שלומי הגביר את הקצב, יד אחת שלו מחזיקה במתניים שלי, והיד השנייה מלטפת לי את השדיים. פתאום הרגשתי את הרטיבות בכוס והבנתי שהוא גמר. "עכשיו אני חייב לתכנן את הפעילות למחר. ניפגש מחר בפעולה". התלבשתי מהר ויצאתי. לא רציתי שיחשוב שאני מפריעה. בטח בהמשך, כשאני אהיה הסגנית, הוא יתכנן את הפעולות ביחד איתי.
הגעתי הביתה. התקלחתי ונכנסתי למיטה. כבר היה מאוחר. באמצע הלילה אחי הגדול נכנס לחדר. הוא מגיע כמעט כל לילה. הוא מאוד מסכן כי הוא נפרד מחברה שלו, ולפעמים בלילה הזין שלו עומד ואין לו מי שיטפל בו. הוא נכנס מתחת לשמיכה שלי. אני מאוד אוהבת שהוא מבקר אותי. הוא התחיל להתנשק איתי, ואז ביקש ממני לרכב עליו. עליתי עליו, ושיפדתי את עצמי על הזין שלו. הייתי מאוד רטובה, אז הוא נכנס מיד. זיינתי אותו במשך 10 דקות, רוכבת עליו ומתנשקת איתו, מרגישה את הזין שלו ממלא אותי. גמרתי פעמיים, ואז הרגשתי שוב את הרטיבות בזמן שגמר לי בכוס. הוא נתן לי נשיקה אחרונה. "איזה מזל שיש לי אחות מתחשבת כמוך, לא הייתי מחליף אותך בשום אחות בעולם". הייתי כל כך גאה בעצמי. חבל שלא הרבה אחיות מתחשבות באחים שלהם כמוני.
הלימודים ביום למחרת עברו לאט. כבר לא יכולתי לחכות לפעולה הראשונה שלי. בשעה 15:15 התחבאתי עם בני בגינה הגדולה של משפחת מלכה. הסתתרנו מאחרי העץ הגדול שלהם, והסתכלנו על הערבי מסייד את הסלון. בשעה 15:30 נכנסה גברת מלכה לסלון לבושה בתחתונים וחזייה. היא הביאה לו כוס מים גדולה. הוא שתה את המים ואז התחיל לנשק אותה. הוא הוריד לה את החזיה והתחתונים, סובב אותה עם הגב אליו, שלף את הזין שלו והתחיל לזיין אותה. היה לו זין ענק. לא ידעתי שיכול להיות כזה גדול. בני הסתכל על כל זה מהופנט. נראה היה שהערבי לא יסיים לעולם, הוא המשיך והמשיך, מוציא את הזין הענק שלו לאט, ואז דוחף לה אותו לכוס בתנועה מהירה. מיד פעם שמענו את גברת מלכה צועקת: "כן, כן, מחמוד, תזיין אותי, כן כןןןןןןןןןן"
בני לא יכל להתאפק והתחיל ללטף אותי. ידעתי שזה לא יפה להשאיר אותו ככה. אח שלי אמר לי שזה גורם לבנים כאבים בביצים. פתחתי את הרוכסן של בני ושלפתי משם זין זקור. "תרדי לי" הוא אמר.
"אבל גם אני רוצה לעקוב אחרי הערבי"
"טוב, אז תעשי לי ביד"
התחלתי לאונן לו, מסתכלת איך הערבי מכניס ומוציא את הזין הענק שלו מגברת מלכה, מחזיק אותה באגן ביד אחת, ובשיער הראש שלה ביד שנייה. פתאום גברת מלכה צעקה: "אני גומרת פעם שלישית, אני לא מאמינה… למה בעלי לא יודע לזיין ככה?" גברת מלכה רעדה, שלפה את עצמה מהזין של מחמוד והתיישבה על הברכיים. היא הסתערה על הזין הענק שלו, מוצצת את ראש הזין ומאוננת בשתי ידיים. פתאום ראינו שהערבי רועד, ונהרות של שפיך התחילו ליזול מהפה של גברת מלכה. בני לא יכל יותר, וגמר לי בתוך היד. ניקיתי את היד על הדשא.
גברת מלכה הלכה לכיוון החדרים, והערבי התלבש והמשיך לסייד. לא קרה כלום עד 17:00. בדיוק בשעה 17:00 באו שלומי ואיציק להחליף אותנו. הלכתי הביתה עם בני. הוא ליווה אותי עד הבית שלי. הוא שאל אם אפשר לבוא אלי. נכנסנו לחדר ואז הוא אמר: "את עדיין חייבת לי מציצה"
ירדתי על הברכיים ופתחתי לו את הרוכסן. שלפתי משם זין חצי זקור, והתחלתי למצוץ לו. החלטתי לנסות למצוץ כמו גברת מלכה. הזזתי את הראש קדימה ואחורה במהירות, ואוננתי לו עם שתי הידיים. בתוך פחות משתי דקות הרגשתי את מטחי הזרע בפה שלי. לא רציתי שהוא יעלב אז בלעתי הכל. בני התלבש והלך.  אני חיכיתי לשעה 19:00 לפעולה במערה.
הגעתי לפני הזמן וחיכיתי לכולם. הם הגיעו ב-19:15.
שלומי אמר: "עכשיו נעשה סיכום של הפעולה. בני, תספר לכולם מה ראיתם"
בני סיפר להם כל מה שקרה עם גברת מלכה באריכות. ראיתי איך שלומי מלטף לעצמו את הזין מעל המכנסיים תוך כדי הסיפור. פתאום הוא ניגש אלי, הפשיל את המכנסיים ונעמד מולי עם זין זקור. בני ואיציק הצטרפו אליו, ומהר מאוד היה הזין של שלומי בפה שלי, והזרגים של איציק ובני בידיים. הם הפשיטו אותי. בני נשכב על הרצפה ואני שיפדתי את עצמי עליו. איציק הגיע מעל הראש שלי והתחלתי למצוץ לו. פתאום הרגשתי אצבע חודרת לי לתחת. שלומי נעמד אחרי והתחיל להרחיב לי את החור של התחת עם האצבעות. הבנתי שהוא לא רוצה שיכאב לי כשהוא מכניס לשם את הזין. לא פלא שהוא המנהיג. תמיד מנהיגים מתחשבים בפקודים שלהם. הרגשתי איך שלומי מתדפק על הפתח האחורי שלי. הזין שלו חדר כולו, והוא ובני התחילו לזיין אותי ביחד. גמרתי פעם אחרי פעם, אבל הקפדתי לא להפסיק למצוץ לאיציק. זה לא יפה להפסיק למצוץ לבן באמצע. אח שלי הסביר לי את זה פעם. איציק גמר ראשון בפה שלי. בלעתי הכל. אחרי כן הרגשתי את שלומי מתרוקן באנחה לתוך המעיים שלי. בני החזיק עוד דקה וגמר לי בתוך הכוס. הייתי גאה בעצמי. הצלחתי לעזור לשלושת הבנים לבדי. ידעתי שהרבה בנות לא היו מצליחות. אחרי הפעולה הלכנו הביתה. הייתי מאוד עייפה והלכתי לישון בלי מקלחת. בלילה שוב הגיע דודי אחי. הפעם הוא ניגש לצד המיטה עם זין זקור, מקרב אותו לפה שלי. הכנסתי אותו לפה, ומצצתי לו כמו שלמדתי מגברת מלכה. המשכתי במשך 10 דקות, אבל משום מה הוא לא גמר. כבר רציתי לחזור לישון אז שלחתי יד והכנסתי את האצבע שלי לתוך התחת שלו. מאוננת לו גם בחור של התחת. הוא גמר לי בפה תוך כמה שניות, נתן לי נשיקה ויצא.
למחרת הייתי עם איציק במשמרת. איציק הוא הכי חתיך בחבורה. במשך שעה ראינו את מחמוד מסייד. גברת מלכה לא הייתה בבית. ראינו את התיק של מחמוד בחדר הסמוך. החלטנו להיכנס מהחלון ולבדוק מה יש בתיק. איציק אמר שתמיד הם עושים פעולות כאלה. הגענו אל החלון, איציק עשה לי סולם גנבים ונכנסתי פנימה. איציק אמר שהוא ישמור בחוץ כי צריך להיות מאוד מיומן ועירני לשמירה, ואני רק מתלמדת. פתחתי את התיק ובדיוק מחמוד נכנס. "אז מה יש לנו כאן? גנבת?"
התחלתי לגמגם. בינתיים ראיתי איך מחמוד מסתכל עלי במבט מוזר. הוא התקרב אלי והתחיל ללטף לי את השדיים. הוא החזיק לי את הפנים והתנשק איתי. הרגשתי טעם של סיגריות. הוא התחיל להפשיט אותי, ואחרי כן התפשט בעצמו. "יודעת למצוץ, חמודה?"
התחלתי למצוץ לו. רק הקצה נכנס לי לפה, אז אוננתי לו בשתי ידיים כמו גברת מלכה. אחרי כמה דקות, הוא העמיד אותי על ארבע. שמעתי רשרושים מאחורה, סובבתי את הראש, וראיתי איך הוא מורח את הזין הענק שלו בחומר שומני. אחרי כן הרגשתי איך הוא מורח לי משהו קר על החור של התחת, מכניס אותו עם האצבע פנימה. הוא קירב את הזין האדיר שלו לחור האחורי שלי והכניס את הזין לאט לאט. התחלתי לבכות מהכאב. הוא התחיל לזיין אותי, מכניס את הזין לאט ותוקע אותו בתחת שלי מהר, כמו שעשה אתמול בכוס של גברת מלכה. הוא טחן לי את התחת במשך 15 דקות. חיכיתי שזה כבר יגמר. אחרי 15 דקות הוא הוציא את הזין מהתחת שלי, השכיב אותי על השטיח, מרח לי מהחומר השומני על השדיים והתחיל לאונן לי בין השדיים. הוא המשיך ככה במשך 10 דקות. לאט לאט התגברו הגניחות שלו עד שהוא שלף את הזין מבין השדיים שלי, דחף לי את קצה הזין לפה, וגמר לי בפה.
מעולם לא קרה לי דבר כזה, הוא המשיך לירות מטח אחרי מטח לפה שלי, ממלא אותו בכל פעם. הקפדתי לבלוע כל מטח  שלא יכעס עלי. אחרי בערך 10 מטחים הוא נרגע, שלף את הזין מהפה שלי ואמר: "את יכולה ללכת. אם את רוצה תבואי גם מחר" התלבשתי ויצאתי. בפעולה של הערב החליט שלומי שהערבי אולי לא מתכנן פיגוע. הוא אמר שיותר כדאי לעקוב אחרי ישראל דהאן העבריין.

Loading

מחשבה 1 על “הרביעיה הסודית חוקרת”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן