הצלם- שיעורים בסקוטלנד חלק 2

סיפור ארוך מאת מצליח.
בערב, אחרי שביקרנו את אבא, חזרנו לדירה ולאכזבתי אוולין היתה שם, מכינה ארוחה גדולה במטבח.
הצטרפנו ועזרנו. דוד אלון התנהג כרגיל והיה במצב רוח מבודח, הרבה לזרוק הערות ומחמאות סקסיות לאוולין שהגיבה בתנועות גוף מגרות כלפיו, מדי פעם היתה חושפת חלקים מגופה הכהה כלפיו בהתגרות והם הרבו לצחוק ולהצמד זו לזה כמו מתעלמים מקיומי.
התבאסתי לגמרי. סיימתי לאכול במהירות, נשטפתי במקלחת, ראשי ריק ממחשבות והסתגרתי בחדר הקטן. דיברתי קצת עם אמא, ושקעתי בנייד.
הרגשת אכזבה ומרירות עלתה בי וניסיתי להתרכז באיזו סידרה בנטפליקס.
לאחר כשעה, אלון דפק בדלת בעדינות ונכנס לחדר הקטן, גופו הגדול כמו ממלא את כל החלל והתיישב על המיטה על ידי. הרמתי אליו את עיניי העצובות והוא הושיט את ידו הגדולה וליטף את לחיי בעדינות. לאחר זמן קצר, להפתעתי הרבה הוריד את ידו והחדיר אותה אל חולצתי מהדק את שדי הימני בחוזקה, אצבעו מתגרה בפיטמתי הקטנה שהזדקרה מולו. אחזתי בידו השניה, מנשקת ומלקקת את אצבעותיו, בעטתי את השמיכה הצידה ונצמדתי אליו. עיניו של אלון חייכו אליי במשובה והוא הושיט את ידו אל מפשעתי מעל מכנסי הטרנניג הרפויים וחפן את ערוותי בחמדנות.
לאחר מספר ליטופים, בעוד כולי בוערת מחרמנות ותשוקה, התרומם אלון, התנצל שעליו לחזור לאוולין שמחכה לו ערומה וזמינה במיטתם והותיר אותי בוערת וללא מילים. רגע לפני שיצא מהחדר, נעמד כאילו עלה לו רעיון חדש. הסתובב, הושיט אליי את ידו ומשך אותי לעמידה. גופו נצמד אליי והרגשתי את אברו נצמד אל בטני. ידו המחבקת אותי חמקה אל תוך מכנסיי מאחור חופנת לרגע את פלח עכוזי הקטן ומיד גולשת אל חריץ אחוריי, מלטפת וחותרת אל פי הטבעת. נשענתי על גופו הגדול, מאבדת את עשתונותיי. אלון הנמיך עוד את ידו הארוכה ואצבעו החלה משחקת בפתח ערוותי הלוהטת.
חיככתי את קידמת גופי בזקפתו והרגשתי את השיא מתקרב במהירות. לפתע הוא התנתק ממני ופנה שוב לצאת מהחדר. נותרתי המומה ומגורה. מבלי לחשוב החדרתי את ידי לתחתוניי והחלתי לאונן בחוזקה, משפשפת את ערוותי בעמידה ועיניי פקוחות, נעוצות בגבו המתרחק. אלון עצר שוב, סגר את המרחק בצעד מהיר, משך את ידי מתוך תחתוניי ונצמד אליי שוב. "בואי. אוולין מחכה לנו" לחש באוזני, חיבק אותי והוליך אותי לחדרם. הלכתי איתו מוכת הלם ומסוחררת מתשוקה. חדרם היה מואר באור חזק. במרכז המיטה שכבה אוולין ערומה ורגליה מפושקות. עורה שחום כהה ורק מפשעתה השעירה ושדיה בהירים יותר. אלון התיישב במיטה על ידה, משך אותי אליו והתחיל להסיר את בגדיי באיטיות, נוגע תוך כדי כך בעורי החלק , מגביר בי את חרמנותי. בחוסר סבלנותמ הסרתי את תחתוניי ללא עזרתו והוא חייך אליי בהנאה, הצמיד אותי אליו, יונק את פטמתי הקטנה והכהה ומלטף את אחוריי. ראיתי אותו שולח יד לאחור מלטף במעלה רגלה של אוולין ומלטף בין רגליה. היא ריווחה עוד את רגליה והניעה את אגנה כלפי אצבעותיו בחוסר סבלנות.
לפתע אלון אסף את ידיו מאיתנו, הניף את גופי והניח אותי על גופה של אוולין, מפשעתינו זו מול זו.
אוולין הגיבה בטבעיות, הכניסה את פטמתה הגדולה לפי והרימה את אגנה מול ערוותי יוצרת חיכוך מגרה.
אלון נשכב לצידנו, הכניס את ידו בינינו מאחור, לחוצה בין שתי הערוות. בכל תנועת גוף שלנו זו מול זו, התחכך הדגדגן שלי בשורש ידו וחשבתי שאני משתגעת . אנחותיי עלו ועלו ושוב הרגשתי את אצבעו העבה חודרת אל עכוזי וגמרתי בצעקה. נפלתי הצידה מגופה של ההודית היפה, מתנשמת בכבדות. אלון תפס את מקומי מעל גופה, השחיל בקלות את אברו הגדול אל ערוותה והחל לשגול אותה באיטיות חושנית. הסתכלתי עליהם כמהופנטת. אלון הרים את אגנו, הוציא את אברו כמעט עד סופו והכניס שוב באיטיות, נותן לי לראות את אבריהם מתאחדים. שלחתי יד מהססת אל אחוריו, ליטפתי את חריץ עכוזו והחדרתי אצבע דקה אל אחוריו. אלון התנשף בהפתעה והחל לטחון את אוולין מתחתיו בכח, נאנח ושואג, הרגשתי אותו מגיע לשיא כשאצבעי לחוצה באחוריו ופי הטבעת שלו מתכווץ עליה בכח.
אלון ירד מאוולין ונשכב על גבו מתנשף. ההודית היפה שעדיין לא באה על סיפוקה שלחה את ידה אליי ומשכה את ידי אל בין רגליה. מעבירה את אצבעי על פתח ערוותה הכהה. הייתי המומה מעצמי. עד הבוקר הייתי בתולה תמימה מחולון וכל ניסיוני המיני הסתכם באוננות שמרנית וחשאית מתחת לשמיכה והנה, אני משתתפת באורגיה עם לא אחר מאחיו של אבא וחברתו הצעירה. ליטפתי את ערוותה השעירה ובהיסוס החדרתי אצבע פנימה, מרגישה את חום גופה. אוולין הצמידה את ידי בחוזקה ואני החדרתי עוד 2 אצבעות אל ערוותה והנעתי אותן בתוכה. נשענתי על גופה וינקתי את פטמתה הגדולה בחוזקה. לפתע הרגשתי את אצבעותיו של אלון משחקות באחוריי. עולות ויורדות לאורך החריץ, לוחצות ומרפות חליפות. גל חרמנות חדש עלה בי והוא השחיל מאחור שתי אצבעות עבות לערוותי ואת אגודלו אל אחוריי, בועל אותי בחוזקה. מבעד לטירוף חושיי המשכתי לענג את אוולין נושכת את פטמתה בכח, מצרפת עוד אצבע אל תוך ערוותה כשאגודלי לוחץ על גבעת הוונוס וגשר ידי מהדק את דגדגנה.
אוולין הנעיה את אגנה בפראות מול ידי ואני הנעתי את אגני בלא פחות פראות מול ידו של אלון הממלאת את שני נקביי.
גמרנו שתינו כמעט ביחד ואני נשכבתי על גופה, הוצאתי את ידי הרטובה ממנה והכנסתי אל פי, מתענגת על הטעם החדש לי.
טרם התאוששתי וכבר הרגשתי את קצה אברו של אלון נצמד אל חריץ אחוריי. למרות שהייתי עדיין רטובה, זכר המשגל הכואב מהבוקר, גרם לי להתכווץ אינסטינקטית. אלון, כמו הרגיש בכך, כנראה נזכר בחוסר ניסיוני ובמקום לחדור אליי, הוליך את אברו אל בין רגליי, מעביר אותו בפתח ערוותי, לוחץ ומרפה חליפות. כנראה שהיינו כבדים מידיי לאוולין, כי היא ננערה, חילצה את גופה מתחתיי והתיישבה בראש המיטה בישיבה מזרחית, מתבוננת בנו בעניין. היא נטלה כרית ותחבה אותה מתחת לבטני, גורמת לאגני להתרומם מעט. זה קצת הצחיק אותי, כי נזכרתי שעד היום, השתמשתי בכריות לאוננות. הצחוק שחרר אותי מעט, והרגשתי שאני מפסיקה לפחד ולמעשה כמהה שאלון יחדור אליי. אלון כמו הרגיש ונכנס אליי במתינות, משעין את בטנו על אחוריי המוגבהים, כובש סנטימטר אחר סנטימטר מערוותי הצרה. הייתי בעננים. לא רק שלא כאב לי, אלא ההרגשה היתה מופלאה. ערוותי הצרה התמלאה, שולחת אל כל גופי גלי עונג ואושר שלא חשתי מעודי. גופי החל לנוע כמו מעצמו, בתנועות שלא הכרתי, בסינכרון מדוייק עם תנועותיו של אלון. הוא התרומם על ברכיו, מושך את גופי אליו. עתה הייתי על ברכיי, שדיי הקטנים נמעכים אל המזרון, ופניי אל מול ערוותה של אוולין שנשארה יושבת מולי, מעבירה את אצבעותיה על פתח ערוותה.
הרגשתי שאלון מאחוריי מתחיל לאבד שליטה. גופו הגדול נגח בגופי ממש בחוזקה ואני הרגשתי כמו בובת משחק קטנה הנתונה לחסדיו של יצור פרא. גניחותיו הפכו לשאגות קצרות ואני כמו נדבקתי באקסטזה שלו, החלתי לגנוח ולצעוק גם אני, אברו ממלא אותי עד אמצע בטני, כמו מאיים לבקוע אותי. הרגשתי את גופו קופא מתנועה צמוד-צמוד אל אחוריי ואת אברו יורה בי את זרעו החם, גופי פרכס בחוסר שליטה ושאגות הגמירה שלנו השתלבו זו בזו.
אלון נשלף ממני באחת וצנח על המיטה ואני נשכבתי על צידי לאט, תשושה ומתקשה להכיל את הרגשת האושר שעטפה אותי.
אלון שלח יד בעייפות, חפן את שדיי הקטנים ואמר לי באנגלית "אמרתי לך כבר בבוקר שתוכלי להצטיין, אבל לא ידעתי עד כמה.."
שלווה בטוחה עטפה אותי. חשתי שקיבלתי את המחמאה האולטימטיבית מבן האדם האולטימטיבי. הרגשתי שמצאתי את מקומי וייעודי בחיים, לספק ולרצות את האיש המפורסם והנערץ הזה, תוך הרגשת עונג עילאי, הרגיש לי באותו רגע כפסגת החיים. נרדמתי מחייכת.
מתי שהוא לפנות בוקר התעוררתי בהרגשה מוזרה. גופי הקטן ערום, אל גבי הרגשתי לחוצים זוג שדיים רכים. היה חושך ולקח לי קצת זמן להיזכר איפה אני ומה קורה איתי. גל עונג וגאווה שטף אותי כשנזכרתי בליל אמש, אך לפתע החל קול ההגיון להעמיד אותי במקומי :
הוא דוד שלך, אמר לי ההגיון, את באמת מצפה למערכת יחסים? יש לו בת זוג יפהפייה סטודנטית לרפואה.את – המלצרית הקטנה מחולון תחליפי אותה? הוא גר בסקוטלנד, נודד עם מצלמתו, מציג את עבודותיו במקומות המפורסמים בעולם. את – גרה עם הורייך, רואה החשבון האפור והמורה הקטנה לספרות בדירה צנועה בחולון. איפה את ואיפה הוא המשיך ההגיון להחזיר אותי למציאות.
נעתי באי נוחות. שדיה הרכים של אוולין הצמודים לגבי, לא גירו אותי, אלא שידרו לי זרות. נחלצתי מחיבוקה, קמתי בזהירות מהמיטה, אספתי את מכנסי הטרנינג מהרצפה, מגששת באפילה אחר חולצתי ותחתוניי. לאחר זמן קצר נואשתי מלמצוא אותם, עזבתי את חדרם וחזרתי למיטתי בחדר האורחים הקטן, מתכסה בשמיכה העבה ונרדמתי שוב.
בבוקר התעוררתי מצלצול הנייד. אמא בישרה לי בשמחה שהצליחה למצוא טיסה מוקדמת למנצ'סטר ושהיא תגיע לגלזגו ברכבת לפני חצות. הרגשתי הקלה. בואה של אמא, ידעתי, יחלץ אותי מהתסבוכת אליה הכנסתי את עצמי. אמא התעניינה בסגנונה הפרקטי והיבש בסידורי הלינה והתחבורה וסיכמנו שהיא תתקשר אליי כשתנחת ושניפגש בתחנת הרכבת בלילה.
התלבשתי מעודדת ויצאתי מחדרי.
אלון ואוולין ישבו לאכול והצטרפתי אליהם בשמחה, כאילו אורגיית ליל אמש לא קרתה כלל.
סיפרתי להם בשמחה על בואה המוקדם של אמא ואלון גילה את הצד המעשי שלו, בתמציתיות סיכם עם אוולין באנגלית שהיא תעבור למשך שבועיים לגור עם אחת מחברותיה, הוא עצמו יעבור לחדר האורחים ואמא ואני נישן בחדרו המרווח יותר.
אוולין מיד ניגשה לארגן את הבית ואלון גחן אליי ולחש לי "אז נגמר גן העדן אה? חבל מאד". רטט עבר בי ותחושות ערגה, צער ואהבה התערבבו בראשי. הסמקתי ולא עניתי. בתוך דקות החליפה אוולין מצעים, הכניסה הכל למכונת הכביסה,ארזה את בגדיה, נפרדה מאלון בנשיקה גדולה וממני בחיבוק חברי נטול מיניות ויצאה.
נסענו אלון ואני לבקר את אבא בבית החולים. ניכר היה שהוא שמח לקראת בואה של אמא, אבל הוא שאל את אחיו במעט חשש, האם הוא יוכל להסתדר איתה בבית אחד במשך שבועיים. אלון הניד ראשו והבטיח לו שהכל יהיה בסדר "גרתי פעם במשך חודש עם שני אסקימוסים באיגלו קטן ומצחין, אז מה זה שבועיים עם עדה בדירה מרווחת?" אמר ושלושתינו צחקנו.
אלון יצא ואני נשארתי עם אבא וסיפרתי לו על יופיה של אדינבורו ועל נופיו המרהיבים של לוך לומונד, עליהם השקפתי, כך סיפרתי לו, מעל גבעה קסומה שאלון אחיו מכיר. אבא חייך בשמחה במיטתו ואני צחקקתי לעצמי נזכרת בקורותיי על הגבעה.
כשגירשה אותי האחות קיבלתי מאלון הודעת ווצאפ יבשה שהוא יצא לסידורים, עם המלצה על והכוונה למוזיאון האומנות המודרנית שנפתח ב 10 בבוקר ומציע שניפגש בדירה בערב, ניסע לבקר את אבא ונתארגן לבואה של אמא.
למוזיאון לא הלכתי. שוטטתי במרכז העיר מספר שעות וחזרתי עגמומית לדירה.
אלון הגיע מאוחר ומיד ביקרנו את אבא וחזרנו לדירה.
היו לנו עוד 3 שעות עד הגעתה המשוערת של אמא, אבל אלון היה שקוע בלפטופ שלו ואני נכנסתי לחדר, נשכבתי במיטה וגלשתי.
חיפשתי לקרוא קצת סיפורי עמים על סקוטלנד אבל נתקלתי באתר סיפורי סקס בעברית ונכנסתי סקרנית לראות במה מדובר. התחלתי לקרוא איזה סיפור של אלפרדו על אמא ובן שעושים מסז' ביחד ומבלי ששמתי לב התחלתי להתחרמן. אחר כך גם קראתי עוד כמה סיפורים שכולם היו על מין במשפחה וזכר גופו של דוד אלון הצמוד אליי מאחור ואברו הגדול נוגח בי עד אמצע הבטן, חזר ועלה בי. פתחתי את הג'ינס, החדרתי את ידי לתחתוניי ותוך כדי קריאה אוננתי. החרמנות השתלטה עליי לחלוטין, תוך כדי סיפור על אחת שמפתה את אביה הפצוע, התחלתי להאנח בקול. לא עברה דקה ולהפתעתי דלת החדר נפתחה בחוזקה ודוד אלון נכנס לחדר בסערה. "לא יפה. למה לבד?" שאל ומבלי להמתין לתשובה פתח את מכנסיו, נשכב עליי בגופו הגדול והחל לחכך את אברו החשוף בתחתוניי.
כבר הייתי חרמנית ומוכנה לגמור עוד לפני, אז שני שפשופים של אברו במעלה ערוותי הביאו אותי לגמירה חזקה. אלון עצר, בחן אותי בחיוך, שלף את מכנסיי ותחתוניי, העמיד אותי על שש על השטיח והחל לחכך את אברו בין רגליי כפי שכבר ידע שאני אוהבת. הרכנתי את גופי קדימה, חושפת בפניו את אחוריי , מצמידה את שדיי הקטנים לשטיח המחוספס. בתנוחה זו היתה מפשעתי חשופה ופרושה לפניו ואלון העביר את אברו הזקור הלוך ושוב בפתח ערוותי. הרגשתי גם את אצבעו העבה מצטרפת והחרמנות הציפה אותי. אלון התחיל לחדור אל ערוותי הצרה באיטיות ששיגעה אותי. הייתי כל כך חרמנית שרציתי כבר שימלא אותי. עשיתי תנועה חזקה לאחור והצמדתי את אחוריי אל גופו, קולטת את מלוא אברו בתוכי. אלון המנוסה, הרגיש כנראה בלהיטותי וכמו להתגרות בי, משך את אברו החוצה כמעט עד סופו ושוב החדיר אותו באיטיות ששיגעה אותי. חיככתי את שדיי בשטיח, מרגישה את פטמותיי נשרטות בכאב מהנה, אחוריי כמהות לאצבעו של אלון שכבר ידעתי שמייד תחדור. הוא הניח יד אחת במרכז גבי ואכן מייד הרגשתי איך אצבעו מחפשת את הפתח הצר. לא התאפקתי וגמרתי בחוזקה, צועקת אל תוך השטיח. אלון יצא ממני, אברו עדיין קשה ובעוד גופי עדיין רועד מעוצמת האורגזמה, החל להחדיר את אברו אל אחוריי. הכאב היה עצום. גופי התכווץ ואינסטינקטיבית עשיתי תנועה קדימה כדי להתרחק. אלון אחז בי בשתי ידיו בחוזקה, משאיר אותי בתנוחה הרצויה לו והמשיך לחדור אליי לאט אך בנחישות. כל כך כאב לי, לא רציתי "אלון לא, אלון לא, אלון די.." אבל הוא התעלם ממני, המשיך להכניס ואמר לי "תכף זה יעבור ואת תיהני גם מזה". כל כך רציתי לרצות אותו שוויתרתי ונשארתי קפואה, מניחה לו לחדור עוד ועוד. אחוריי כמו עלו בלהבות ורק רציתי שזה ייגמר. אלון הצליח להידחק עד סופו ובמספר תנועות חזקות, הרגשתי איך הוא מרוקן את זרעו בתוכי ומייד יצא בתנועה אחת מהירה וכואבת. נשכבתי על בטני המומה וכאובה.
אלון נשכב לצידי, ליטף את עורפי בעדינות וניחם אותי שהכאב יעבור ובפעמים הבאות אני כבר אהנה. "אבל לא יהיו פעמים הבאות, ייבבתי לו, "אמא מגיעה בעוד שעתיים, ולך יש את אוולין שלך. לא יהיו"
אלון רכן מעליי ונישק את עורפי "תהיי סבלנית ואנחנו נסתדר" הבטיח לי, הזדקף והלך לאמבטיה, משאיר אותי שוכבת על השטיח, כאובה אך מעודדת.
התלבשתי למרות כאביי ארגנתי את החדר במהירות, מנסה להעלים סימנים מחשידים, מיישרת את הסדין ופתחתי את החלון אל הלילה הקריר, חוששת שאמא תרגיש במשהו.
התארגנו ויצאנו לתחנת הרכבת לאסוף את אמא.

Loading

4 מחשבות על “הצלם- שיעורים בסקוטלנד חלק 2”

  1. כמה כייף לגמור
    מסיפור מחרמן
    חסר קצת תיאור
    של זיין אותי חזק כן כן עוד עוד
    אני גומרת

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן